ChristianMatch
 


Forum

Vrijheid van meningsuiting
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
LIESBETH326





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:13
 
KAT125 schreef:
[edit: erg fout]

Dat staat niet in mijn Bijbel...? Clown smiley


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op zaterdag 27 februari 2010, 18:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:15
 
THOMAS968 schreef:
Je leest niet, je denkt niet na over wat er staat en je taalgebruik is volstrekt ongepast en liefdeloos.

Thomas

Zo denk ik er ook over. En dat het niet lekker loopt op het forum, ligt aan iedereen behalve aan Kat. Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:19
 
MARIJAN072 schreef:
Zo denk ik er ook over. En dat het niet lekker loopt op het forum, ligt aan iedereen behalve aan Kat. Twijfelende smiley

er zit een knopje hier beneden, ik verander het niet en never.

en dat is dan jullie mening,niet de mijne.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:31
 
CHATULIEM619 schreef:
Het verschil is dat dat volk in de rosse buurt niet loopt te krijsen om emancipatie. Het verschil is ook dat je niet zo geconfronteerd wordt met dit asociale gedrag. Als je er niets mee te maken wilt hebben, hoef je er ook niets van te weten.
Het verschil is dat dat volk je lastig valt op parkeerplaatsen en in parken. En dan met een grote mond beweert dat het zo moeilijk is geaccepteerd te worden in de maatschappij.
Het verschil is dat dit soort volk zich niet wil aanpassen, maar van ons verwacht dit gedrag te accepteren. En als we daar moeite mee hebben, discrimineren we.
En geloof me, dit is geen kleine minderheid, het is sterk vertegenwoordig in deze scene.
Dit druist in tegen al mijn christelijke en democratische principes. En medelijden heb ik zeker niet met ze.

Ging Jezus niet juist om met de tollenaars en hoeren.
Had hij daar niet de meeste compassie mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:34
 
THOMAS968 schreef:
Je leest niet, je denkt niet na over wat er staat en je taalgebruik is volstrekt ongepast en gewoon vulgair. Waar haal je de letterlijk godvergeten arrogantie vandaan om alleen refo's - met je eigen achtergrond - als echte christenen te beschouwen? Ik ken hier veel refo's die ik hoog heb en die zullen zich schamen voor een reactie zoals jij die geeft.

Thomas


ik ben er helemaal klaar mee klaar mee.

[edit: heel fout]

Laatst aangepast door KAT125
op vrijdag 26 februari 2010, 14:11



gut-e-gut-e-gut kat!
weet je wel zeker dat je een christen bent?

(wat ben ik blij, dat je in het topic over scheiding aangaf dat ik niet in aanmerking kom om je verkorene te zijn..........*zucht*)

lies, kan ik je niet overhalen om er toch eens een date aan te wagen? Knipoog smiley


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op zaterdag 27 februari 2010, 18:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 15:18
 
HANNAH810 schreef:

ik ben er helemaal klaar mee klaar mee.

[edit: erg fout]

Laatst aangepast door KAT125
op vrijdag 26 februari 2010, 14:11



gut-e-gut-e-gut kat!
weet je wel zeker dat je een christen bent?

(wat ben ik blij, dat je in het topic over scheiding aangaf dat ik niet in aanmerking kom om je verkorene te zijn..........*zucht*)

lies, kan ik je niet overhalen om er toch eens een date aan te wagen? Knipoog smiley


Hannah, toch, dat kan je Lies niet aandoen; een date te moeten uitzitten met Kat. Ik denk dat er niet veel gegadigden zijn die er naar uit kijken tijd met je door te brengen, Kat. Als christen zie ik je als een broeder )), die afwijkt van het door Jezus uitgezette pad. Jezus wijdde veel tijd aan zondaars als jij om ze van het rechte pad af te brengen naar het pad van het mededogen, van de vergevingsgezindheid en het pad van de wetenschap dat God alles geschapen heeft, ook de homo's. En hier blijkt ook weer duidelijk, Kat, oordeelt niet opdat je zelf niet onder het oordeel valt. En Kat, nog een advies, wellicht ongevraagd, doe een cursus Nederlands spreken en schrijven, je doet geen eer aan je moerstaal. En begin die Bijbel weer eens te lezen bijvoorbeeld de Evangeliën, en deelname aan een Bijbelstudiegroep kan je ook verder helpen.

Bij deze niet off topic, vrijheid van meningsuiting, een pracht van een topic; goede omschrijving.


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op zaterdag 27 februari 2010, 18:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 15:19
 
HANNAH810 schreef:

ik ben er helemaal klaar mee klaar mee.

[edit: erg fout]

Laatst aangepast door KAT125
op vrijdag 26 februari 2010, 14:11



gut-e-gut-e-gut kat!
weet je wel zeker dat je een christen bent?

(wat ben ik blij, dat je in het topic over scheiding aangaf dat ik niet in aanmerking kom om je verkorene te zijn..........*zucht*)

lies, kan ik je niet overhalen om er toch eens een date aan te wagen? Knipoog smiley

gezien hoe hier de mensen denken en alles toleren wat niet goed is, twijfel ik er aan, gezien uit jullie ogen dat ik het niet ben. maar ik weet beter voor mezelf.


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op zaterdag 27 februari 2010, 18:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 15:27
 
KAT125 schreef:
Mode-industrie opgeschrikt door penisbroek

de rest van de tekst bespaar ik jullie.

vijheid van menings uiting,maar dit is toch waanzin?

‘k Vind je wel een beetje preuts hoor, Kat. Knipoog smiley Als je wel eens in West-Papua (voormalig Irian Jaya, Nederlands Nieuw-Guinea) bent geweest, dan kijk je niet meer op van zo'n broek hoor. Lachende smiley Daar dragen ze zelfs nog veel minder dan dat. Knipoog smiley Verlegen lachende smiley 'k Zou je foto’s kunnen laten zien, maar laat ik ze hier maar niet plaatsen. 't Is wel te googelen, als je Papoea intikt en de afbeeldingen bekijkt. De mannen, die vaak alleen zo’n koker dragen, kijken er zelfs trots bij. Je krijgt het gevoel dat ze meer naar jou – als blanke vrouw – kijken, dan jij naar hun. 'k Moet wel toegeven dat het eerst een beetje wennen is, lastig ook wel om zo’n man aan te blijven kijken. Geschokte, onthutste smiley Verlegen lachende smiley Het idee van die modeontwerper is dus al eeuwenoud, niet echt origineel dus. Hij gebruikt alleen een lapje stof i.p.v. een kalebas. Dus de waanzin valt m.i. wel mee. Niemand is ook verplicht, om z'n broek te dragen hè.

‘k Heb het nieuwsbericht opgezocht en aan vrienden, met wie ik in dat land was (een daarvan heeft er heel wat jaren gewoond), gemaild. We hebben er veel plezier aan beleefd Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley , dus bedankt voor de hint Kat. Hopelijk kun je deze humor waarderen.


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zaterdag 27 februari 2010, 09:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 15:35
 
HENK710 schreef:


Goed stuk, Henk. Behalve goed en kwaad zou ik ook over een bepaald doel spreken. Dat er dan ethiek om de hoek komt kijken, lijkt me evident.

Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 15:36
 
MARIJAN072 schreef:
‘k Vind je wel een beetje preuts hoor, Kat. Knipoog smiley Als je wel eens in West-Papua (voormalig Irian Jaya, Nederlands Nieuw-Guinea) bent geweest, dan kijk je niet meer op van zo'n broek hoor. Lachende smiley Daar dragen ze zelfs nog veel minder dan dat. Knipoog smiley Verlegen lachende smiley 'k Zou je foto’s kunnen laten zien, maar laat ik ze hier maar niet plaatsen. 't Is wel te googelen, als je Papoea intikt en de afbeeldingen bekijkt. De mannen, die vaak alleen zo’n koker dragen, kijken er zelfs trots bij. Je krijgt het gevoel dat ze meer naar jou – als blanke vrouw – kijken, dan jij naar hun. 'k Moet wel toegeven dat het eerst een beetje wennen is, lastig ook wel om zo’n man aan te blijven kijken. Geschokte, onthutste smiley Verlegen lachende smiley Het idee van die modeontwerper is dus al eeuwenoud, niet echt origineel dus. Hij gebruikt alleen een lapje stof i.p.v. een kalebas. Dus de waanzin valt m.i. wel mee. Niemand is ook verplicht, om z'n broek te dragen hè.

‘k Heb het nieuwsbericht opgezocht en aan vrienden, met wie ik dat land was (een daarvan heeft er heel wat jaren gewoond), gemaild. We hebben er veel plezier aan beleefd Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley , dus bedankt voor de hint Kat. Hopelijk kun je deze humor waarderen.

nee die humor zie ik niet van jou. ik zie het als,het moet maar getolereerd worden. als jij ergens in een kroegje bent en er zijn veel mannen met zo'n broek aan,en ze dneken allemaal even door, dan voel jij je geheel onprettig. denk daar maar es over na.
ik ben er tegen. broek moet verboden worden om er in het openbaar mee te lopen.
als dat getolereerd moet of mag worden, dan moet je nudisten ook de rvijheid geven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 15:42
 
HENK710 schreef:

Ik vind het een heel goed artikel. En kan me er in vinden. Het nadeel is dat het potdicht zit. Alles is geschreven, moeilijk op aan te haken. Snap je wat ik bedoel? Waar wil je zelf verder op ingaan? Wellicht krijg je dan meer van een discussie, lijkt me de moeite waard.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 15:59
 
JILL658 schreef:
Ging Jezus niet juist om met de tollenaars en hoeren.
Had hij daar niet de meeste compassie mee.
Dat waren mensen die bewust waren dat ze zondigden. En van deze lui moet je maar accepteren dat ze dat niet doen.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VINCENT394





Berichten: 49

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 16:06
 
Goeie beslissing van CM om hier te knippen.

Vincent
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 16:45
 
KAT125 schreef:
nee die humor zie ik niet van jou. ik zie het als,het moet maar getolereerd worden. als jij ergens in een kroegje bent en er zijn veel mannen met zo'n broek aan,en ze dneken allemaal even door, dan voel jij je geheel onprettig. denk daar maar es over na.
ik ben er tegen. broek moet verboden worden om er in het openbaar mee te lopen.
als dat getolereerd moet of mag worden, dan moet je nudisten ook de rvijheid geven.

Oei, volgens mij is dit de laatste reactie van Kat. Ik heb 'm toch niet weggejaagd. Twijfelende smiley 'k Denk dat het beter is zo, ook voor hem. 'k Zou 'm toch nog graag alle goeds toe willen wensen, maar weet niet of hij dat ooit nog leest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILMA729





Berichten: 202

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 23:40
 
Ik negeer het geknipte, en aangepaste voorgaande maar even voor het gemak Knipoog smiley , even verder met deze discussie........reaktie op chat:

CHATULIEM619 schreef:
Het verschil is dat dat volk in de rosse buurt niet loopt te krijsen om emancipatie. Het verschil is ook dat je niet zo geconfronteerd wordt met dit asociale gedrag. Als je er niets mee te maken wilt hebben, hoef je er ook niets van te weten.
Chat, ik heb nog nooit die gay-parade opgezocht, dus ben er ook nog nooit mee goconfronteerd. Jij wel??? Knipoog smiley
Het verschil is dat dat volk je lastig valt op parkeerplaatsen en in parken.
Hoe vaak heb jij dat nou werkelijk meegemaakt?? Net zo vaak al vrouwen lastig gevallen worden door hetro's??En dan met een grote mond beweert dat het zo moeilijk is geaccepteerd te worden in de maatschappij. Ik hoor de niet gay-parade mensen die homo zijn daar nooit over, er zij er ook die niet zo extreem zijn hoorHet verschil is dat dit soort volk zich niet wil aanpassen, maar van ons verwacht dit gedrag te accepteren. En als we daar moeite mee hebben, discrimineren we.
En geloof me, dit is geen kleine minderheid, het is sterk vertegenwoordig in deze scene. Hierin ben ik het niet met je eens, het is naar mijn mening een minderheid, waar veel homo's zich ook voor schamen, alsof dat gedrag alle homo's vertegenwoordigtDit druist in tegen al mijn christelijke en democratische principes. En medelijden heb ik zeker niet met ze.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 00:23
 
MARIJAN072 schreef:
Oei, volgens mij is dit de laatste reactie van Kat. Ik heb 'm toch niet weggejaagd. Twijfelende smiley 'k Denk dat het beter is zo, ook voor hem. 'k Zou 'm toch nog graag alle goeds toe willen wensen, maar weet niet of hij dat ooit nog leest.

De ingreep van Chris kwam toen Kat boos reageerde op wat ik schreef en daarbij een wat beperkte en ronduit groffe beschrijving gaf van hoe hij sexuele uitingen van homosexuele mannen zag. Je kunt rustig gaan slapen, je hebt hem niet weggejaagd of er hooguit een beetje aan meegewerkt. Ik vond dat Kat de grenzen van het betamelijke had overschreden, zoals je in mijn reactie kon lezen.

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 28 februari 2010, 10:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 02:17
 
CHATULIEM619 schreef:
Het verschil is dat dat volk in de rosse buurt niet loopt te krijsen om emancipatie. Het verschil is ook dat je niet zo geconfronteerd wordt met dit asociale gedrag. Als je er niets mee te maken wilt hebben, hoef je er ook niets van te weten.
Het verschil is dat dat volk je lastig valt op parkeerplaatsen en in parken. En dan met een grote mond beweert dat het zo moeilijk is geaccepteerd te worden in de maatschappij.
Het verschil is dat dit soort volk zich niet wil aanpassen, maar van ons verwacht dit gedrag te accepteren. En als we daar moeite mee hebben, discrimineren we.
En geloof me, dit is geen kleine minderheid, het is sterk vertegenwoordig in deze scene.
Dit druist in tegen al mijn christelijke en democratische principes. En medelijden heb ik zeker niet met ze.

Nou, chat dat is niet waar......ook de hoeren willen emancipatie m.i., althans er zijn er die dat voorstaan. Bepaalde hoeren willen gewoon gezien worden als dat ze een `normaal` beroep uitoefenen en willen ook een organisate, die opkomt voor hun belangen. Daar is al genoeg publiciteit aan gegeven. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOESJE344





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 11:15
 
Wie durft zich een christen te noemen die andere mensen zo vernederen?
Een echte christen kijkt naar die zware last van zichzelf maar veroordeelt niemand.
We mogen niet discrimineren, maar Christus vraagt ons een voorbeeld te zijn als cristen, en niet te veroordelen.
Jullie mogen je wel eens gaan schamen.
Valt mee dat de buitenlanders nog niet aan bod geweest zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELTJE813





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 16:13
 
MOESJE344 schreef:
Wie durft zich een christen te noemen die andere mensen zo vernederen?
Een echte christen kijkt naar die zware last van zichzelf maar veroordeelt niemand.
We mogen niet discrimineren, maar Christus vraagt ons een voorbeeld te zijn als cristen, en niet te veroordelen.
Jullie mogen je wel eens gaan schamen.
Valt mee dat de buitenlanders nog niet aan bod geweest zijn.




moesje, ik ben bijna helemaal met je eens. alleen het laatste zinnetje wat je schreef,is al enigzins aan de orde geweest.


je zegt, christus vraagt ons een voorbeeld te zijn als christen. dat doe je toch als je naar zijn geboden probeerd te leven en te handelen? en niet nar dingen die je zelf leuk vind en wilt doen en daar de boel op aanpast?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
APPELTJE084





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 17:35
 
Tsssk..
Zo.. Gezellig draadje.. WTF? Smiley die vol vragen zit
Homo's..
Niets mis mee!
Heb er een paar in mijn vriendenkring, en mag ze graag over de vloer hebben!
Waar ik altijd erg veel moeite mee heb is het volgende geneuzel:
Alles wat anders is, als iemand anders leeft om dan meteen een mening klaar te hebben.. Over die persoon of groep..
Tolerantie mensen!
Kom op zeg..
Dit soort prietpraat verwacht ik zeer zeker niet hier..
En dit zegt ook weer wat over het intelligentieniveau van bepaalde mensen..
Onder de maat dus..
Fijne avond verder!
Moest ik even kwijt dit..


Laatst aangepast door
APPELTJE084
op dinsdag 2 maart 2010, 17:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
APPELTJE084





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 17:40
 
KAT125 schreef:
idd, ik gaf een duidelijk antwoord,alleen toen ik het geplaats had,werdt gelijk door Liesbeth met de steelpan keihard op mijn hoofd geslagen.Ze zei dat kun je niet zeggen op het forum en er gelijk afhalen,anders blijf ik doorslaan. dus zo doende die enorme korte versie. exxcuses of dat je het begrijpen wil en kan.
(en let op de taalfouten..)


Cool antwoord!
LIESBETH326 schreef:
Geschokte, onthutste smiley Het is mij in ieder geval duidelijk dat je een flinke klap gehad hebt... Wat een onzin kraam je uit...
Ik heb je alleen fatsoenlijk gevraagd om je laatste zin te verwijderen, omdat die behoorlijk kwetsend kon overkomen.
Clown smiley Clown smiley


Laatst aangepast door
APPELTJE084
op dinsdag 2 maart 2010, 17:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 17:52
 
Niet om de mens maar om de zonde die de mens doet is een gruwel in Gods ogen.

Laat hier aan Gods Woord geen water bij de wijn doen dat word dagelijks gedaan zolang de mens leeft alleen datgene wat hem of haar in straatje past. Zo werkt dit niet. Lees Openbarin 22:18,19. Kan daar ook geen zegen op rusten. Als je in Genesis lees moet het duidelijk zijn.
1e schiep God de man en vanuit de rib de manin vrouw eva.
Om tot hulpe te zijn van de man.
Laat het woord recht snijden als een 2 snijdend zwaard.

Wie daar verder niet gehoor aan wil geven en gewoon der eigen weg op wil gaan is ongehoorzaam aan Gods Woord.
Men wil dan alleen de dingen horen die ze graag willen horen de aangename Leugens dan als de onaangename Waarheid.
Lees 2 Tim. 3:14 t/m 4:5.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELTJE813





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 19:07
 
vrijheid van menings uiting:

appeltje: wie een hond wil slaan,kan altijd een stok vinden.

gezien je reactie heb je veel weg van agnes kant. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 19:34
 
ROELTJE813 schreef:
vrijheid van menings uiting:

appeltje: wie een hond wil slaan,kan altijd een stok vinden.

gezien je reactie heb je veel weg van agnes kant. Knipoog smiley

Wat beweer je nu feitelijk Roeltje en kun je dat onderbouwen? Ik zie je nergens op de bijdrage van Appeltje ingaan.

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 2 maart 2010, 20:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELLY361





Berichten: 76

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 19:41
 
als je nie oppast gaan die zogenoemde mensen hoeren en tollenaars of alle die een zonde begaan in onze ogen nog voor ons de hemelpoort in en staan wij er als farizieers buiten te kijken ,,,,,,,,,,,,,,,,

en bovendien het zijn ook mensen die God geschapen heb, en ook een ziel hebben en zalig kunnen worden en tenslotte dan ook voor altijd bij hem mogen wonen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: woensdag 3 maart 2010, 09:12
 
ELLY361 schreef:
als je nie oppast gaan die zogenoemde mensen hoeren en tollenaars of alle die een zonde begaan in onze ogen nog voor ons de hemelpoort in en staan wij er als farizieers buiten te kijken ,,,,,,,,,,,,,,,,

en bovendien het zijn ook mensen die God geschapen heb, en ook een ziel hebben en zalig kunnen worden en tenslotte dan ook voor altijd bij hem mogen wonen

Mooi gezegd Elly
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
APPELTJE084





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: woensdag 3 maart 2010, 13:06
 
ROELTJE813 schreef:
vrijheid van menings uiting:

appeltje: wie een hond wil slaan,kan altijd een stok vinden.

gezien je reactie heb je veel weg van agnes kant. Knipoog smiley

En nu heb je me wel beledigd hoor..
Agnes Kant..
Nee dank u!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELLY361





Berichten: 76

BerichtGeplaatst: donderdag 4 maart 2010, 00:30
 
APPELTJE084 schreef:
En nu heb je me wel beledigd hoor..
Agnes Kant..



Nee dank u!

ach appeltje kan erger hoor agnes kant is iemand die het tenminste eerlijk durft te zeggen,,heb dus ,,compliment moet je het zo maar beschouwen joh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 4 maart 2010, 17:13
 
THOMAS968 schreef:
Wat beweer je nu feitelijk Roeltje en kun je dat onderbouwen? Ik zie je nergens op de bijdrage van Appeltje ingaan.

Thomas

is even wachten, maar t komt vast wel, thomas....... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 4 maart 2010, 17:16
 
HANNAH810 schreef:
is even wachten, maar t komt vast wel, thomas....... Knipoog smiley

Sommige mensen reageren met terugwerkende kracht, misschien omdat ze graag tegen de stroom in zwemmen. Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3