ChristianMatch
 


Forum

Wanneer begin je een relatie
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
JAKOLIEN247





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: woensdag 29 februari 2012, 22:12
 
Misschien is er al een topic hierover, die kon ik effe niet vinden Coole smiley met zonnebril Slapende smiley
Ik wist ook effe niet waar ik het anders kwijt kon

Het valt mij regelmatig op dat er verwarring onstaat wanneer je een relatie hebt, Smiley die vol vragen zit
Dan spreek ik effe uit eigen ervaring

Is dat na het eerste, 2de date Smiley die vol vragen zit
Eerste zoen Smiley die vol vragen zit
is het zonder woorden Smiley die vol vragen zit
ga je ervan uit als je elkaar leuk vind zonder dat je ja zegt Smiley die vol vragen zit
etc enz
Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Wat is jullie ervaring Smiley die vol vragen zit
Ik geloof dat er een partner voor me is,
maar mijn ervaring is dat mannen snel een relatie willen,
en ik als vrouw graag wil weten hoe iemand is, voordat ik een relatie begin en wil niet met een gebroken hart zitten na x aantal maanden
Wil graag een relatie voor de rest v mn leven en niet van de ene man naar de andere man
Zoveel ervaring heb ik nog niet

Wat zijn jullie verwachtingen v een relatie, bespreek je dit met elkaar als je aan het daten/ relatie hebt?
en/of gaat het v zelf Smiley die vol vragen zit

Wie weet hebben jullie tips en of ervaringen,
waar ik wat v kan leren
Maar boven al wil ik Gods wijsheid hier in ervaren, dat Hij mj de weg wijst

Voor een ieder zegen bij hun zoek tocht

ps Ik vind het leuk als je reageert
graag wel zo dat het opbouwend is Lachende smiley
laten we het open houden en niet veroordelend bvd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 01:19
 
Wanneer je iets een relatie noemt is per persoon heel verschillend heb ik gemerkt.
Persoonlijk denk ik dat je vooral achteraf pas kunt zien wanneer je relatie begonnen is als dit niet duidelijk wordt uitgesproken. Het maakt niets uit hoe je iets noemt. Pas later kun je zien of het iets was voor langere, kortere tijd, of voor altijd.

Op CM bestaat de mogelijkheid om te chatten. Wat is er makkelijker dan dit gewoon tijdens een chat bespreekbaar te maken? Ik denk dat openheid een punt is wat vooraf aan een date die je wel ziet zitten, handig kan zijn.


Laatst aangepast door
JOLAN931
op donderdag 1 maart 2012, 01:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 02:49
 
JAKOLIEN247 schreef:
Misschien is er al een topic hierover, die kon ik effe niet vinden Coole smiley met zonnebril Slapende smiley
Ik wist ook effe niet waar ik het anders kwijt kon

Het valt mij regelmatig op dat er verwarring onstaat wanneer je een relatie hebt, Smiley die vol vragen zit
Dan spreek ik effe uit eigen ervaring

Is dat na het eerste, 2de date Smiley die vol vragen zit
Eerste zoen Smiley die vol vragen zit
is het zonder woorden Smiley die vol vragen zit
ga je ervan uit als je elkaar leuk vind zonder dat je ja zegt Smiley die vol vragen zit
etc enz
Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Wat is jullie ervaring Smiley die vol vragen zit
Ik geloof dat er een partner voor me is,
maar mijn ervaring is dat mannen snel een relatie willen,
en ik als vrouw graag wil weten hoe iemand is, voordat ik een relatie begin en wil niet met een gebroken hart zitten na x aantal maanden
Wil graag een relatie voor de rest v mn leven en niet van de ene man naar de andere man
Zoveel ervaring heb ik nog niet

Wat zijn jullie verwachtingen v een relatie, bespreek je dit met elkaar als je aan het daten/ relatie hebt?
en/of gaat het v zelf Smiley die vol vragen zit

Wie weet hebben jullie tips en of ervaringen,
waar ik wat v kan leren
Maar boven al wil ik Gods wijsheid hier in ervaren, dat Hij mj de weg wijst

Voor een ieder zegen bij hun zoek tocht

ps Ik vind het leuk als je reageert
graag wel zo dat het opbouwend is Lachende smiley
laten we het open houden en niet veroordelend bvd
nou dat is herkenbaar !!!
ik heb eigenlijk al een heel leven achter me rug ,maar zit met de zelfde vraag .
en dat komt denk ik omdat ik mijn man op me 16de jaar heb ontmoet en daar 20 jaar getrouwd mee ben geweest.Hij is overleden toen ik 37 jaar was.En ja nu bijna 6 jaar later weet ik niet hoe het nou allemaal in elkaar zit .
heel raar en vreemd om dat te ervaren ,dat je op deze leeftijd daar bij stil staat. Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
DJES101
op donderdag 1 maart 2012, 02:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JAKOLIEN247





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 10:40
 
Dank jullie wel voor jullie reactie's
Mijn ervaring hierin is dat de ander al dacht dat we een relatie hadden
zonder dat het naar elkaar uitgesproken was oid
Terwijl ik nog in een ontdekkings fase zat en voor mij onduidelijk was
Wat ik nu wel weet een vlgnde x ga ik dit zeker eerder bespreekbaar maken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: donderdag 1 maart 2012, 20:33
 
JAKOLIEN247 schreef:
Dank jullie wel voor jullie reactie's
Mijn ervaring hierin is dat de ander al dacht dat we een relatie hadden
zonder dat het naar elkaar uitgesproken was oid
Terwijl ik nog in een ontdekkings fase zat en voor mij onduidelijk was
Wat ik nu wel weet een vlgnde x ga ik dit zeker eerder bespreekbaar maken

ja begrijp , tegenwoordig gaat het heel snel met mannen ,is ook mijn ervaring Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 maart 2012, 23:18
 
Je begint pas een relatie, als je iemand gevonden hebt Verlegen lachende smiley lijkt mij het beste Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 maart 2012, 23:23
 
GERRIT084 schreef:
Je begint pas een relatie, als je iemand gevonden hebt Verlegen lachende smiley lijkt mij het beste Gefrustreerde smiley

Dan kom je weer bij het topic 'de klik' / ja ik heb een date....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 08:51
 
GERRIT084 schreef:
Je begint pas een relatie, als je iemand gevonden hebt Verlegen lachende smiley lijkt mij het beste Gefrustreerde smiley


Das dus een stap te vroeg Gerrit,je begint een relatie als je ELKAAR gevonden hebt.
Anders krijg je nou precies de situatie die Jacolien beschreef.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 10:30
 
ANNETTE792 schreef:
Das dus een stap te vroeg Gerrit,je begint een relatie als je ELKAAR gevonden hebt.
Anders krijg je nou precies de situatie die Jacolien beschreef.

Ik denk het niet Annette, als je nog niemand gevonden hebt, kan je niet eens denken aan een relatie.
Dan hoop je dat je iemand vindt, lijkt mij Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 10:51
 
GERRIT084 schreef:
Ik denk het niet Annette, als je nog niemand gevonden hebt, kan je niet eens denken aan een relatie.
Dan hoop je dat je iemand vindt, lijkt mij Twijfelende smiley


Klopt helemaal Gerrit, maar op het moment dat jij denkt iemand gevonden te hebben kan die persoon daar zelf daar op dat moment nog anders over denken. En dat is iets dat je vrij regelmatig hoort op cm, dat de een al een relatie zegt te hebben en dat de persoon waar hij/zij een relatie mee zou hebben nog helemaal niet zo ver is.
Geduld is een schone zaak Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 11:02
 
ANNETTE792 schreef:
Klopt helemaal Gerrit, maar op het moment dat jij denkt iemand gevonden te hebben kan die persoon daar zelf daar op dat moment nog anders over denken. En dat is iets dat je vrij regelmatig hoort op cm, dat de een al een relatie zegt te hebben en dat de persoon waar hij/zij een relatie mee zou hebben nog helemaal niet zo ver is.
Geduld is een schone zaak Knipoog smiley

Okee, maar nu wil het feit dat de houdbaarheidsdatum van een heleboel mensen van cm al tegen het einde loopt.
Nog niet helemaal, maar het gaat aardig die richting op, (heb het dus niet over mij zelf) en die hebben dan ook wat minder met die schone zaak.
En dan is het take it or live it (taal en schrijffouten daar gelaten geen hbo typje) meer een regelmaat dan een optie.
Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 11:14
 
GERRIT084 schreef:
Okee, maar nu wil het feit dat de houdbaarheidsdatum van een heleboel mensen van cm al tegen het einde loopt.
Nog niet helemaal, maar het gaat aardig die richting op, (heb het dus niet over mij zelf) en die hebben dan ook wat minder met die schone zaak.
En dan is het take it or live it (taal en schrijffouten daar gelaten geen hbo typje) meer een regelmaat dan een optie.
Zieke smiley

Wat bedoel jij met houdbaarheidsdatum?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 11:28
 
GERRIT084 schreef:
Okee, maar nu wil het feit dat de houdbaarheidsdatum van een heleboel mensen van cm al tegen het einde loopt.
Nog niet helemaal, maar het gaat aardig die richting op, (heb het dus niet over mij zelf) en die hebben dan ook wat minder met die schone zaak.
En dan is het take it or live it (taal en schrijffouten daar gelaten geen hbo typje) meer een regelmaat dan een optie.
Zieke smiley

Tsja, maar werkt dat ook, of schrik je daarmee iemand juist af?
Je kan ook te graag willen en dat kan erg benauwend overkomen.

http://www.youtube.com/watch?v=clMSfjYkiHA&feature=related
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 11:30
 
Is het mogelijk Gerrit...dat je iets meer positievere geluiden laat horen hier...?

Je eigen woorden zijn geweest dat je nergens meer aan begint, neem dan vrolijk afscheid en probeer die houdbaarheidsdatum even te verlengen in je priveleven....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 12:41
 
ZEELAND736 schreef:
Is het mogelijk Gerrit...dat je iets meer positievere geluiden laat horen hier...?

Je eigen woorden zijn geweest dat je nergens meer aan begint, neem dan vrolijk afscheid en probeer die houdbaarheidsdatum even te verlengen in je priveleven....

Nou goed lezen kan ook geen kwaad, ik kom wellicht mega negatief over, maar is dat ook zo?
Ik vind van niet, ik ken mij zelf het beste, en ben ook zeker niet negatief, in tegen deel.
En afscheid nemen, kom op zeg, zo oud en ziek ben ik niet, daar is het leven mij te lief voor.
Maar al te vaak komt het hier zo over bij mij, dat eerlijk zijn vergeleken wordt met negatief, en al die positieve geluiden meer te maken hebben met oneerlijkheid.
Je hoort hier veel positieve geluiden, en als puntje bij paaltje komt is het vaak anders.
Mijn motto is eigenlijk mijzelf zo negatief op te stellen, zodat bij een e.v.t confrontatie alles eigenlijk best mee valt.
Doe je het andersom zijn teleurstellingen niet uitgesloten, neem bv de meer keuze maar eens van, ik denk niet in hokjes.
groet u Gerrit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 12:45
 
ANNETTE792 schreef:
Tsja, maar werkt dat ook, of schrik je daarmee iemand juist af?
Je kan ook te graag willen en dat kan erg benauwend overkomen.

http://www.youtube.com/watch?v=clMSfjYkiHA&feature=related

Dat zijn andere uitersten, het kan ook zo overkomen als hij/zij wil me niet, of wat een zoutpilaar is dat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: zondag 4 maart 2012, 01:13
 
ZEELAND736 schreef:
Is het mogelijk Gerrit...dat je iets meer positievere geluiden laat horen hier...?

Je eigen woorden zijn geweest dat je nergens meer aan begint, neem dan vrolijk afscheid en probeer die houdbaarheidsdatum even te verlengen in je priveleven....

mooi gezegt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: zondag 4 maart 2012, 13:27
 
DJES101 schreef:
mooi gezegt

Een heel verhaal over de vraag wanneer.
Ik vind het moeilijk dat er in contact vrij snel een druk komt van iets te verwachten van een ander, terwijl juist het leren kennen in mijn denken de basis moet vormen voor een goed leven samen in de toekomst. Ik kan onmogelijk mijn liefde geven aan iemand die ik niet mag kennen. Maar voel mezelf ook niet echt serieus genomen als de ander mij niet wil kennen.
Het mooie van Cm is dat je er mensen tegen komt, die mensen leert kennen. Soms in heel sereuze gesprekken via groepschat of prive gesprek. Maar ook in inhoudloze gesprekken, die alleen wat heen en weer kletsen mogelijk maakt, zonder daar nu diep over te hoven nadenken.
En ga je met iemand persoonlijk om, dan kan er iets groeien, wat het mogelijk maakt je open te stellen voor die persoon, en als dat wederzijds gebeurd, dan kan geuit worden dat je met elkaar een dieper contact wil. Ik denk in dergelijke situatie dat je niet meer kan spreken van vrij te zijn, maar ook niet van een relatie. Voor mij is een relatie, wanneer ik mag en kan houden van de ander, en de ander van mij, op basis van elkaar te kennen, en dat er ook geen vrijheid meer is om iets met een ander te beginnen. En daarbij geld ook het gevoel van de ander.
Ben het dan ook eens met het hierboven geschrevene van Jolan, die aangeeft dat je in elk geval open moet zijn naar elkaar toe. En dat geld over alles. claimen is geen liefde, is ook geen schijnbare eenzijdige relatie. Een relatie ga je samen aan, en denk ook dat je samen weet wanneer je niet meer vrij ben van elkaar. IS alleen wel goed dat ook naar elkaar uit te spreken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 5 maart 2012, 07:33
 
Een hele mooie beschrijving...je hebt ook gelijk met deze woorden...
Zo zie ik het ook en heb ik het ook vaak gevoeld....hier op CM..
Maar ook in het zien en ontmoeten van iemand...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: maandag 5 maart 2012, 15:47
 
WILLEM618 schreef:
Een heel verhaal over de vraag wanneer.
Ik vind het moeilijk dat er in contact vrij snel een druk komt van iets te verwachten van een ander, terwijl juist het leren kennen in mijn denken de basis moet vormen voor een goed leven samen in de toekomst. Ik kan onmogelijk mijn liefde geven aan iemand die ik niet mag kennen. Maar voel mezelf ook niet echt serieus genomen als de ander mij niet wil kennen.
Het mooie van Cm is dat je er mensen tegen komt, die mensen leert kennen. Soms in heel sereuze gesprekken via groepschat of prive gesprek. Maar ook in inhoudloze gesprekken, die alleen wat heen en weer kletsen mogelijk maakt, zonder daar nu diep over te hoven nadenken.
En ga je met iemand persoonlijk om, dan kan er iets groeien, wat het mogelijk maakt je open te stellen voor die persoon, en als dat wederzijds gebeurd, dan kan geuit worden dat je met elkaar een dieper contact wil. Ik denk in dergelijke situatie dat je niet meer kan spreken van vrij te zijn, maar ook niet van een relatie. Voor mij is een relatie, wanneer ik mag en kan houden van de ander, en de ander van mij, op basis van elkaar te kennen, en dat er ook geen vrijheid meer is om iets met een ander te beginnen. En daarbij geld ook het gevoel van de ander.
Ben het dan ook eens met het hierboven geschrevene van Jolan, die aangeeft dat je in elk geval open moet zijn naar elkaar toe. En dat geld over alles. claimen is geen liefde, is ook geen schijnbare eenzijdige relatie. Een relatie ga je samen aan, en denk ook dat je samen weet wanneer je niet meer vrij ben van elkaar. IS alleen wel goed dat ook naar elkaar uit te spreken.

mooie uitleg willem
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: maandag 5 maart 2012, 17:21
 
DJES101 schreef:
mooie uitleg willem

Als je agenda's gaan samenlopen, is er sprake van duidelijkheid. Toch.
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 09:53
 
als je de agenda s samen wil laten lopen. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 09:57
 
NICKY298 schreef:
als je de agenda s samen wil laten lopen. Knipoog smiley

Als ik het van mijn agenda moet laten afhangen Smiley met dichtgeplakte mond
Dan komt het nooit goed met mij Twijfelende smiley
Ik vergeet er te vaak in te kijken... 't zou handig zijn dat ik dan iemand tegen komt die mijn agenda zelf een beetje bijhoudt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 10:11
 
XABIA794 schreef:
Als ik het van mijn agenda moet laten afhangen Smiley met dichtgeplakte mond
Dan komt het nooit goed met mij Twijfelende smiley
Ik vergeet er te vaak in te kijken... 't zou handig zijn dat ik dan iemand tegen komt die mijn agenda zelf een beetje bijhoudt Clown smiley

kijk eens op: Knipoog smiley
[url]www.ikzoekeensecretaris.nl[/url]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 11:47
 
JAKOLIEN247 schreef:
Misschien is er al een topic hierover, die kon ik effe niet vinden Coole smiley met zonnebril Slapende smiley
Ik wist ook effe niet waar ik het anders kwijt kon

Het valt mij regelmatig op dat er verwarring onstaat wanneer je een relatie hebt, Smiley die vol vragen zit
Dan spreek ik effe uit eigen ervaring

Is dat na het eerste, 2de date Smiley die vol vragen zit
Eerste zoen Smiley die vol vragen zit
is het zonder woorden Smiley die vol vragen zit
ga je ervan uit als je elkaar leuk vind zonder dat je ja zegt Smiley die vol vragen zit
etc enz
Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Wat is jullie ervaring Smiley die vol vragen zit
Ik geloof dat er een partner voor me is,
maar mijn ervaring is dat mannen snel een relatie willen,
en ik als vrouw graag wil weten hoe iemand is, voordat ik een relatie begin en wil niet met een gebroken hart zitten na x aantal maanden
Wil graag een relatie voor de rest v mn leven en niet van de ene man naar de andere man
Zoveel ervaring heb ik nog niet

Wat zijn jullie verwachtingen v een relatie, bespreek je dit met elkaar als je aan het daten/ relatie hebt?
en/of gaat het v zelf Smiley die vol vragen zit

Wie weet hebben jullie tips en of ervaringen,
waar ik wat v kan leren
Maar boven al wil ik Gods wijsheid hier in ervaren, dat Hij mj de weg wijst

Voor een ieder zegen bij hun zoek tocht

ps Ik vind het leuk als je reageert
graag wel zo dat het opbouwend is Lachende smiley
laten we het open houden en niet veroordelend bvd

Mooie woorden en je hebt een punt. Ik ben het ook echt met je eens. Het is een big deal for lifetime.


Laatst aangepast door
BEUN656
op maandag 30 april 2012, 11:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 12:05
 
JAKOLIEN247 schreef:
Misschien is er al een topic hierover, die kon ik effe niet vinden Coole smiley met zonnebril Slapende smiley
Ik wist ook effe niet waar ik het anders kwijt kon

Het valt mij regelmatig op dat er verwarring onstaat wanneer je een relatie hebt, Smiley die vol vragen zit
Dan spreek ik effe uit eigen ervaring

Is dat na het eerste, 2de date Smiley die vol vragen zit
Eerste zoen Smiley die vol vragen zit
is het zonder woorden Smiley die vol vragen zit
ga je ervan uit als je elkaar leuk vind zonder dat je ja zegt Smiley die vol vragen zit
etc enz
Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Wat is jullie ervaring Smiley die vol vragen zit
Ik geloof dat er een partner voor me is,
maar mijn ervaring is dat mannen snel een relatie willen,
en ik als vrouw graag wil weten hoe iemand is, voordat ik een relatie begin en wil niet met een gebroken hart zitten na x aantal maanden
Wil graag een relatie voor de rest v mn leven en niet van de ene man naar de andere man
Zoveel ervaring heb ik nog niet

Wat zijn jullie verwachtingen v een relatie, bespreek je dit met elkaar als je aan het daten/ relatie hebt?
en/of gaat het v zelf Smiley die vol vragen zit

Wie weet hebben jullie tips en of ervaringen,
waar ik wat v kan leren
Maar boven al wil ik Gods wijsheid hier in ervaren, dat Hij mj de weg wijst

Voor een ieder zegen bij hun zoek tocht

ps Ik vind het leuk als je reageert
graag wel zo dat het opbouwend is Lachende smiley
laten we het open houden en niet veroordelend bvd

Eerlijk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 12:27
 
Nu,ik vindt je onderwerp idd iets om over na te denken.
Zelf heb ik geen ervaring als het om daten of zoiets gaat.
Ik zou onderweg alleen maar zitten repeteren..zij eerst.uh .nee ik.. Clown smiley
Een ieder zal handelen naar eigen inzicht,dit vanuit de ervaring..die de beste leer meester is.

Enne,we zijn ook zoveel kwijt na het...paradijs.
Dit is naar mij mening ook een stukje ernst van de dingen.

Verder;Liefde het is mogelijk..gelukkig ook zonder woorden Knipoog smiley
Mischien wil ik hier later meer over zeggen.


Laatst aangepast door
HEIDE115
op maandag 30 april 2012, 12:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1