ChristianMatch
 


Forum

Speeddaten 10 maart in Alphen aan den Rijn
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 11:34
 
ERIKA129 schreef:
Ik zeg niet dat IK gekwetst ben maar dat het KAN!!
Zelfs dan zorg je ervoor dat iemand zich tweemaal bedenkt om hier iets op te schrijven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 11:47
 
ERIKA129 schreef:
Ik zeg niet dat IK gekwetst ben maar dat het KAN!!

en dus denk ik;
waar hébben we het dan helemaal over!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 12:21
 
HANNAH810 schreef:
en dus denk ik;
waar hébben we het dan helemaal over!!

verwijderd door mezelf!


Laatst aangepast door
ERIKA129
op dinsdag 27 maart 2012, 12:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 12:21
 
Gaat het hier nog ergens over?
Mag men geen commentaar leveren op de TS?

Het is gewoon niet leuk dat er word gezegd dat vrouwen van boven de 50 grijs en oma zijn.

Alsof die 50+ers niet meer mee mogen doen op de dating markt...
Valt mee dat de TS het nog niet had over rimpels...
Ik weet van iemand die geen vrouw met een kunstgebit wilt...



Oftewel er is niks mee met vrouwen die 50+ zijn een kunstgebit hebben,grijze haren en rimpels....
(een enkele 50+er is al oma....)
(een enkele 50+ er heeft nooit de woorden mama gehoord,
laat staan het woordje oma)


Ik ben 50+, geen grijze haar te bekennen...
Hier en daar een rimpeltje...bijna toe aan een kunstgebit...
Het woordje mama en oma zal ik nooit horen...


Laatst aangepast door
MARISKA601
op dinsdag 27 maart 2012, 12:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 12:28
 
Maar om maar weer On-topic te gaan!!
Cm kijkt dus niet naar de wensen van degene die meedoen en dat is wel erg jammer!!
Als je vraagt en dat ook aangeeft in je match criteria tussen laat maar zeggen de 35 en 45 en je krijgt iemand van 50 voor je neus of meerderen zelfs voel je je niet serieus genomen!!


Laatst aangepast door
ERIKA129
op dinsdag 27 maart 2012, 12:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 12:31
 
ERIKA129 schreef:
Maar om maar weer On-topic te gaan!!
Cm kijkt dus niet naar de wensen van degene die meedoen en dat is wel erg jammer!!

tja, met speed krijg je nooit waar je naar verlangt Knipoog smiley geduldig wachten op Zijn werk is ook een optie Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 12:32
 
XABIA794 schreef:
tja, met speed krijg je nooit waar je naar verlangt Knipoog smiley geduldig wachten op Zijn werk is ook een optie Coole smiley met zonnebril

Daarom doe ik er ook niet aan mee Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 13:44
 
MARISKA601 schreef:
Gaat het hier nog ergens over?
Mag men geen commentaar leveren op de TS?

Het is gewoon niet leuk dat er word gezegd dat vrouwen van boven de 50 grijs en oma zijn.

Alsof die 50+ers niet meer mee mogen doen op de dating markt...
Valt mee dat de TS het nog niet had over rimpels...
Ik weet van iemand die geen vrouw met een kunstgebit wilt...



Oftewel er is niks mee met vrouwen die 50+ zijn een kunstgebit hebben,grijze haren en rimpels....
(een enkele 50+er is al oma....)
(een enkele 50+ er heeft nooit de woorden mama gehoord,
laat staan het woordje oma)


Ik ben 50+, geen grijze haar te bekennen...
Hier en daar een rimpeltje...bijna toe aan een kunstgebit...
Het woordje mama en oma zal ik nooit horen...

mariska;
iedereen mag commentaar leveren; daar is dit forum juist voor; uitwisseling van meningen en standpunten..................toch?

je schrijft het niet leuk te vinden wanneer er gezegt wordt dat iemand van boven de 50 jaar grijs haar krijgt, maar weet je dat bijv in israel grijs haar gezien wordt als status van wijsheid?
ook de beleving van grijs haar is dus cultuurbepaald.

zelf ben ik 39 jaar, met rimpels, met (enkele) grijze haren en zónder kunstgebit.....
ik heb geen kinderen en ben geen oma.
ik voel me er prima bij, en voel tot nog toe geen behoefte om de hele badkamer onder te kledderen als ik probeer een pot verf door mijn haar gesmeert te krijgen om er uit te blijven zien alsof ik 18 ben; ik heb een paar grijze haren, een stapeltje lachrimpeltjes en weet je; ik voel me er prima bij;
so what's the problem?

joh, er zijn al oma's van 36 jaar; en dat komt vaker voor dan je zou denken, hoor!!
als je leert accepteren hoe je levensloop is ben je een stuk flexibeler in je denken en minder vaak "diep gekwetst" denk ik.
enneh........een beetje gezonde zelfspot kan af en toe ook helemaal geen kwaad!!

hannah........er is pas een probleem als je ergens een probleem van maakt.


Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 27 maart 2012, 13:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 14:40
 
Een probleem????


Laten we dan maar vlug stoppen, want de man die problemen had met die OMA gevoelens...is er al niet meer....
Heerlijk is dat he...ff in drie dagen vertellen dat grijs niks is....


En laten we heerlijk gelukkig en tevreden zijn met onszelf...(wij vrouwen)
Genieten van het wel of niet Oma zijn....

En dan savonds nog even goedkeurend knikken tegen het kunstgebit op het nachtkastje...
Ik lach....ik kende hem een beetje van een andere site....
Als het kan...afgeven op de vrouwen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 15:51
 
ZEELAND736 schreef:
Een probleem????


Laten we dan maar vlug stoppen, want de man die problemen had met die OMA gevoelens...is er al niet meer....
Heerlijk is dat he...ff in drie dagen vertellen dat grijs niks is....


En laten we heerlijk gelukkig en tevreden zijn met onszelf...(wij vrouwen)
Genieten van het wel of niet Oma zijn....

En dan savonds nog even goedkeurend knikken tegen het kunstgebit op het nachtkastje...
Ik lach....ik kende hem een beetje van een andere site....
Als het kan...afgeven op de vrouwen....



Ik neem mezelf zoals ik ben...
Ik heb geen botox nodig...
Geen afslankpillen....
Heb geen behoefte aan om een nepbarbie te zijn...

Mannen verkijken zich op vrouwelijk schoon... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 16:36
 
Sommige dames hebben niet het vermogen die opmerkingen in hun context te zien. Voor iemand van 49 is een vrouw van 56 oud, grijs en oma. Niet dat ze dat zijn, maar hij geeft daarmee weer, dat ze te oud zijn om een levensgezel te worden.
En daar zegt hij niks over die vrouwen, hij heeft het er veel meer over, dat het voor hem geen geschikte kandidates waren. En vrouwen van 56 kunnen er nog jonger uitzien, hoeven geen oma te zijn en hoeven niet grijs te zijn. Maar nog steeds zijn ze te oud om een relatie met een "jongen" van 49 te krijgen.

Uit dat oogpunt vind ik dat er door bepaalde vrouwen zeer kinderachtig gereageerd wordt. Van de één krijgt ie te horen dat hij mensen kwetst die geen kinderen hebben en geen oma kunnen zijn, van de ander krijgt hij het verwijt te horen dat hij voor uiterlijke schoonheid gaat.

Een enkele gaat slechts in op datgene wat hij werkelijk wil zeggen: CM had kandidates voor hem die niet in zijn doelgroep pasten.

Dames kunnen qua leeftijd volwassen zijn, qua reacties zijn ze af en toe nog kinderen.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 27 maart 2012, 16:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 17:07
 
Chat,


Het gaat er op lijken bij jou dat je problemen hebt met de meningen van menig vrouw op het forum.
Hierdoor word het forum niet echt leuk meer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 17:18
 
MARISKA601 schreef:
Mannen verkijken zich op vrouwelijk schoon... Knipoog smiley

Ik ken niemand die liever naar iets lelijks kijkt dan naar iets waar zorg aan besteed is...........

Beauty is in the eye of the beholder Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
REBEKKA369





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 17:45
 
CHATULIEM619 schreef:
Sommige dames hebben niet het vermogen die opmerkingen in hun context te zien. Voor iemand van 49 is een vrouw van 56 oud, grijs en oma. Niet dat ze dat zijn, maar hij geeft daarmee weer, dat ze te oud zijn om een levensgezel te worden.
En daar zegt hij niks over die vrouwen, hij heeft het er veel meer over, dat het voor hem geen geschikte kandidates waren. En vrouwen van 56 kunnen er nog jonger uitzien, hoeven geen oma te zijn en hoeven niet grijs te zijn. Maar nog steeds zijn ze te oud om een relatie met een "jongen" van 49 te krijgen.

Uit dat oogpunt vind ik dat er door bepaalde vrouwen zeer kinderachtig gereageerd wordt. Van de één krijgt ie te horen dat hij mensen kwetst die geen kinderen hebben en geen oma kunnen zijn, van de ander krijgt hij het verwijt te horen dat hij voor uiterlijke schoonheid gaat.

Een enkele gaat slechts in op datgene wat hij werkelijk wil zeggen: CM had kandidates voor hem die niet in zijn doelgroep pasten.

Dames kunnen qua leeftijd volwassen zijn, qua reacties zijn ze af en toe nog kinderen.

Ik vind dat je hier wel een punt hebt!
Ik vond het eigenlijk wel humorvol geschreven. Het zal heus niet precies zo geweest zijn als degene het vertelde, maar zo heeft hij het wel ervaren.

Dit geeft voor mij wel aan dat het speeddaten niet altijd zin heeft. Kun je nog beter gaan picknicken... Heb je geen extra kosten en kun je praten/kennis maken met wie je ook maar wilt.

Vind sommige reacties idd wat kinderachtig, maar blijkbaar voelt men zich meteen aangevallen of aangesproken.


Laatst aangepast door
REBEKKA369
op dinsdag 27 maart 2012, 17:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 18:26
 
MARISKA601 schreef:
Chat,


Het gaat er op lijken bij jou dat je problemen hebt met de meningen van menig vrouw op het forum.
Hierdoor word het forum niet echt leuk meer.
Weet je waarom een forum niet leuk meer wordt? Als humoristische verhalen met een vette knipoog, zo verzuurd worden. Mag je hier dan nooit eens een grappig verhaal meer neerzetten? btw, dat kunstgebit is ook humor, hebben de meesten waarschijnlijk niet door. Het is tenminste niet zo erg als een snor of een wrat...


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 27 maart 2012, 18:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 18:53
 
CHATULIEM619 schreef:
Weet je waarom een forum niet leuk meer wordt? Als humoristische verhalen met een vette knipoog, zo verzuurd worden. Mag je hier dan nooit eens een grappig verhaal meer neerzetten? btw, dat kunstgebit is ook humor, hebben de meesten waarschijnlijk niet door. Het is tenminste niet zo erg als een snor of een wrat...
voor een snor bestaat een scheerapparaat of mesje met schuim
en een een wrat is een huidziekte met medicijnen goed te bestrijden zijn dus je redenatie klopt niet chatuliem
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 18:58
 
DANIEL777 schreef:
voor een snor bestaat een scheerapparaat of mesje met schuim
en een een wrat is een huidziekte met medicijnen goed te bestrijden zijn dus je redenatie klopt niet chatuliem
Je geeft terecht aan dat je hier wat aan kan doen. Het wil dus wat zeggen als je er niks aan doet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 19:03
 
CHATULIEM619 schreef:
Je geeft terecht aan dat je hier wat aan kan doen. Het wil dus wat zeggen als je er niks aan doet.
omdat er vaak als je ergens voor opkomt of verdedigd je vaak gezeik terug krijgt daarom probeer ik vaak niks meer te zeggen al gaat dit me nog niet goed af als je snapt wat ik bedoel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 19:46
 
Slapende smiley Wat een gezemel hier zeg.... Slapende smiley

Gewoon niet gaan speed daten.... regelrechte lariekoek Kotsende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 20:00
 
COOTJE711 schreef:
Slapende smiley Wat een gezemel hier zeg.... Slapende smiley

Gewoon niet gaan speed daten.... regelrechte lariekoek Kotsende smiley

Juist Cootje....

Ik ga hier verder niet meer opm reageren want dat ik het ook humorvol vond wordt voor de eenvoud maar overheen gelezen!!


Laatst aangepast door
ERIKA129
op dinsdag 27 maart 2012, 20:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 20:39
 
CHATULIEM619 schreef:
Weet je waarom een forum niet leuk meer wordt? Als humoristische verhalen met een vette knipoog, zo verzuurd worden. Mag je hier dan nooit eens een grappig verhaal meer neerzetten? btw, dat kunstgebit is ook humor, hebben de meesten waarschijnlijk niet door. Het is tenminste niet zo erg als een snor of een wrat...


daar zeg je wat... het verzuren van een topic...
soms worden idd topics verzuurd met opmerkingen over libelle nivo....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 20:46
 
REBEKKA369 schreef:
Ik vind dat je hier wel een punt hebt!
Ik vond het eigenlijk wel humorvol geschreven. Het zal heus niet precies zo geweest zijn als degene het vertelde, maar zo heeft hij het wel ervaren.

Dit geeft voor mij wel aan dat het speeddaten niet altijd zin heeft. Kun je nog beter gaan picknicken... Heb je geen extra kosten en kun je praten/kennis maken met wie je ook maar wilt.

Vind sommige reacties idd wat kinderachtig, maar blijkbaar voelt men zich meteen aangevallen of aangesproken.


Ik zou het ook kinderachtige reacties vinden als ik 31 was...

Knipoog smiley Engeltje smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 20:48
 
Weet hoe het straks nog wordt gezegd???

Dat ook de starter van dit topic maar een grapje maakte....
Dat dit OOK zijn humor was...
Dat we niet zo serieus moeten zijn...

Als bepaalde topics uit de hand gaan lopen en het bakkeleien of hakketakken gaat heten, moeten we er ineens WEL tegen kunnen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 21:33
 
ZEELAND736 schreef:
Weet hoe het straks nog wordt gezegd???

Dat ook de starter van dit topic maar een grapje maakte....
Dat dit OOK zijn humor was...
Dat we niet zo serieus moeten zijn...

Als bepaalde topics uit de hand gaan lopen en het bakkeleien of hakketakken gaat heten, moeten we er ineens WEL tegen kunnen....
Wie zorgt er voor dat het ruzie wordt? Degene die niet door heeft dat dit idd op een speelse humoristische manier geschreven en bedoeld is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 21:40
 
Omdat ik anderhalf jaar geleden lid ben geweest van Christian Match krijg ik nogal eens mailtjes over gelegenheden die zij organiseren. En zo was er Speeddaten in Alphen aan den Rijn. Dat wordt gezellig, dacht ik. Wie weet wie ik daar allemaal tegenkom? Deelname kost € 24,95 en werd in het centrum in de Babtistenkerk georganiseerd. Je hoefde alleen maar een leeftijdscategorie aan te kruisen. Ik koos voor 41-49 jaar. Er was plaats voor 100 deelnemers en dames mochten zich niet meer opgeven. Daar hadden ze er al 50 van. Dames vinden het wel wat.
We kregen een naamplaatje en een lijst met de candidaten waar ik mee mocht daten.
Vooraf nog aan de koffie en dan zie je dat de mannen toch weer bij de mannen gaan staan en aan volgende tafel alleen maar weer dames. Soort zoekt soort.
Ik kreeg 6 candidaten. Een jongeman van achter in de 20, die bij mij aan de tafel stond had er 12. Andere leeftijd, meer candidaten.
Voordat we aan tafel gingen werd begonnen met gebed voor een goede afloop....

Ik kreeg dus 6 candidaten en mocht met elk 6 minuten praten. Die 6 minuten zijn zo voorbij. Als ik het niet zo zag zitten met een deelneemster dan begon ik altijd over mijn werktijden. Al jaren zien vrouwen (mijn) nachtdiensten niet zitten. De bedoeling hiervan is dat zij achter mijn naam een 'NEE' invullen. En dat werkt!
Van alle dames waar ik die avond mee gesproken kan ik het volgende meedelen:
Ze waren allemaal héél vriendelijk en er viel goed mee te praten.
Maar ze waren ook allemaal boven de ...50. Daar had ik dus niet om gevraagd. En ze waren allemaal...grijs. Ik had dus het idee met oma's aan het daten te zijn.

Mijn laatste candidate kwam niet opdagen. Ik liep naar de voor ons gereserveerde tafel en wachtte en wachtte tot er opeens een dame aankwam lopen van opnieuw boven de 50. Je zou denken dat er niets anders in de zaal zat.
Ik vroeg: Moest u misschien bij deze tafel zijn?
Nee hoor zei ze. Ik zeg: Mijn date niet komen opdagen...
Ach, zei ze, dat ben ik vanavond al 2x meegemaakt.
Nou zullen wij dan even met elkaar praten?
Dan vond ze goed.
Ze kwam helemaal uit Arnhem. Dus je reist meer dan 100 km om erachter te komen dat .... de voor jou gereserveerde tafelgenoten niet zijn komen opdagen.
Het gesprek was net als alle andere gesprekken prettig, maar zonder klik.
Opeens betrapte ik mij dat ik jalours begon te worden.
Aan een tafel rechtsachter ons zat een beeldschone dame ook te daten.
En niet dat ik haar tafelgenoot zijn geluk niet gunge....in tegenstelling, maar de man aan haar tafel liep met een witte stok met 2 rode streepjes.
Dus hij had een beeldschone vrouw tegenover zich, zonder dat hij haar kon zien, en ik zat daar de hele avond met grijze omaatjes om me heen. Die ik maar al te goed kon zien. Om moedeloos van te worden.
In de pauzes kon ik mij tegoed doen aan een frisje en een hapje. En ook hier mocht je buiten het boekje om daten. Een voor het oog aantrekkelijke dame werd door mij uitgenodigd voor een gesprekje en ze zei nog ja ook. Een gezellig doch inhoudsloos gesprek volgde. Het gaat over het werk, ervaringen met speeddaten enz enz. Maar ze had ook haast en meer oog voor de klok dan voor mij. En zo is er altijd wat...
Ik stopte mijn mond nog maar eens vol met plakjes rookworst en nam nog een bitter lemon en zuchtte nog maar eens diep.
Maandag zouden we de uitslag krijgen. Welke kandidaten hadden mij met een mmm of een ja beoordeeld? Eenmaal thuis checkte ik al mijn gesprekspartners en wat bleek? Ook degene waar ikzelf spontaan op was afgegaan bleken allemaal midden 50 te zijn. Van sommige had ik het erg leuk gevonden als ze me beter hadden willen leren kennen. Leeftijd zegt niets, het is de uitstraling die telt.

Speeddaten. Je hebt er geen invloed op wie er op je lijst komen te staan. Ik vind niet dat de organisatie zich iets heeft aangetrokken van de categorie die ik wilde.
Waren er geen 40ers?
Is het z'n geld waard? Ach, je bent uit. maar verder.....
Doe ik het nog eens? Dat denk ik wel. Daarvoor was het toch best leuk genoeg.
Maar verwachtingen....die kun je maar beter niet hebben.

En s'maandags kwam de uitslag:

Beste JACONSU210,

Zoals beloofd ontvang je hierbij een overzicht van je matches van de ChristianMatch speeddate-avond afgelopen zaterdag. Matches zijn degenen met wie je een gesprekje hebt gehad, en waarbij jullie allebei 'ja' hebben aangekruist, of waarbij een van jullie 'ja' en de ander 'mmm' heeft aangekruist.

Helaas, je hebt geen matches.

We hebben vandaag je abonnement met 1 week verlengd. Als je een verlopen abonnement had, betekent dit dat je vanaf nu weer kunt inloggen op www.christianmatch.nl en kunt mailen met je matches - en met de andere 2100 christelijke singles die actief zijn op ChristianMatch.

We wensen je veel surf- en mailplezier toe.

Met vriendelijke groet,

ChristianMatch


Zo heb ik het ervaren.
En jullie?

en up maar weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 22:12
 
CHATULIEM619 schreef:
Wie zorgt er voor dat het ruzie wordt? Degene die niet door heeft dat dit idd op een speelse humoristische manier geschreven en bedoeld is.



Het gaat niet zozeer om ruzie....maar wanneer ben je dan wel serieus???
Ik neem aan dat Jaconsu dit verhaal WEL serieus meende...(overigens zo serieus dat hij er nu al niet meer is)
En jij...wanneer ben je wel serieus???
Als wij denken dat je serieus bent...komt er weer...dat we dit allemaal met een knipoog moeten nemen...
En lukt het niet dan gooi je de Libelle in de strijd...(wat altijd lukt)
Moeilijk wanneer je dan echt serieus bent..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 22:16
 
ZEELAND736 schreef:
Het gaat niet zozeer om ruzie....maar wanneer ben je dan wel serieus???
Ik neem aan dat Jaconsu dit verhaal WEL serieus meende...(overigens zo serieus dat hij er nu al niet meer is)
En jij...wanneer ben je wel serieus???
Als wij denken dat je serieus bent...komt er weer...dat we dit allemaal met een knipoog moeten nemen...
En lukt het niet dan gooi je de Libelle in de strijd...(wat altijd lukt)
Moeilijk wanneer je dan echt serieus bent..
Tja, dat is een kwestie van iemand kennen en aanvoelen. En nooit meteen van het negatieve uitgaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 22:25
 
CHATULIEM619 schreef:
Tja, dat is een kwestie van iemand kennen en aanvoelen. En nooit meteen van het negatieve uitgaan.


Er is altijd wel iemand die ergens negatief op reageert.
Wie de schoen past trekke hem aan....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 01:17
 
MARISKA601 schreef:
Er is altijd wel iemand die ergens negatief op reageert.
Wie de schoen past trekke hem aan....

Ach... waarom deze reactie Mariska?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 04:21
 
LEONARD480 schreef:
Ach... waarom deze reactie Mariska?




Ik vind de reactie van Mariska ook een beetje overtrokken......Ik reageer ook op zo''n verhaal omdat ik tot de categorie behoor waarover geschreven wordt......maar aan de andere kant zie ik de humor ook wel van het verhaal......en het gaat erom hoe je je zelf voelt he? en in hoeverre laat je jezelf kwetsen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3