ChristianMatch
 


Forum

10 Redenen Om Blij Te Zijn Met Mannen
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
KLUSSER904





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: donderdag 19 april 2012, 14:01
 
Veel vrouwen vinden mannen lomp en boers. Je zou haast denken, wat moeten we met al die mannen? Doen ze eigenlijk wel eens iets goed? Natuurlijk! Wij geven je redenen genoeg om blij te zijn met mannen.


1. Mannen doen dingen die jij niet wilt doen
Boodschappen tillen, ramen zemen, je fietsband plakken, dat potje appelmoes openmaken. Mannen doen allerlei dingen die jij niet wilt of kan doen. Daar staat natuurlijk wel tegenover dat jij dingen doet waar hij niet zo sterk in is. Kortom, jullie hebben wat aan elkaar, en dat is nog best handig!

2. Zijn zin in seks versterkt jouw ego
Het is algemeen bekend dat mannen een hoger libido hebben dan vrouwen. Nu willen we niet meteen garanderen dat mannen altijd aan seks denken, dat is nog niet officieel bewezen. Dat hij vaak zin heeft in seks, en wel met jou, is een feit. Hoe egostrelend is dat? Dat hij ‘s avonds graag naast je kruipt werkt natuurlijk prima op jouw zelfvertrouwen. Hij vindt je mooi en sexy. En daar ben jij natuurlijk hartstikke blij mee!

3. Ze zeggen nooit dat je dik bent
Mannen weten maar al te goed wat ze wél en niet moeten zeggen. Jouw lover zal never nooit zeggen dat jouw broek te strak om je billen zit. Trouwens, hij vind dat alleen maar opwindend. Mannen zullen nooit snel zeggen dat je dik bent. Hij vindt je mooi om wie je bent en houdt er zeker van om wat vast te houden. Zegt jouw vent wel dat je dik bent? Tijd om hem eens een beetje op te voeden!

4. Mannen zijn snel blij en gelukkig
Loop samen de Mediamarkt binnen en zijn ogen zullen gaan stralen. Mannen zijn snel tevreden en snel gelukkig. Met een simpele massage, een fijne knuffel of een lekker toetje zorg je ervoor dat je hem zo om je vinger windt. Je hoeft er weinig voor te doen om hem gelukkig te maken. Jij maakt hem al zo gelukkig!

5. Ze zijn altijd op de hoogte van de allerhipste gadgets
De nieuwste mobiele telefoons, PDA’s en MP3-spelers… Hij weet er alles van! Jouw vriend zal altijd op de hoogte zijn van de allerhipste gadgets. En dat is niet het enige. Mannen zijn ook altijd op de hoogte van hoe die dingen werken. Zij hoeven niet te gaan zitten knoeien met een gebruiksaanwijzing. Jouw man is je gebruiksaanwijzing. Wees er trots op!

6. Mannen zijn knijpbaar
Zin om even te vechten, te stoeien of iemand een flinke stoot te verkopen. Jouw lief kan wel tegen een stootje. Hij zal er ook zeker voor open staan om je energie op hem af te reageren in een lekkere stoeipartij. Daarnaast kan je heel goed met mannen een enge film kijken. Zij kunnen beter relativeren en vinden toch niks eng. Kan je mooi zijn hand even fijn knijpen.

7. Met een man heb je extra pyjama’s
Je zal vaak meemaken dat je lover groter is dan jij. Ga je bij hem slapen en ben je je pyjama vergeten dan kan je altijd wat van hem aandoen. Zijn zachte pyjamabroek of zijn XXL voetbal t-shirt bijvoorbeeld. Met een vriend heb je altijd genoeg extra pyjama’s erbij. En ze zijn niet alleen lekker zacht en groot. Ze ruiken ook nog eens heerlijk naar hém.

8. Mannen laten je lachen
Over het algemeen hebben mannen gevoel voor humor. Dat is ook vaak het gene wat ze gebruiken om een meisje mee te versieren. Zit je in een dipje of ben je chagrijnig? Zij zullen altijd proberen je op te vrolijken met een grap. En of dat nu een leuke of een flauwe grap is, dat maakt niet uit. Zijn glimlach en zijn stralende ogen, daar kan je toch niet omheen?

9. Ze schelden altijd met je mee
Bij vrouwen is het niet netjes als je scheld, maar mannen kan dat echt niets schelen. Je kan je bij hem lekker laten gaan en uittieren totdat je erbij neervalt. Het leuke is zelfs, hij doet gewoon met je mee! Je teamleider een rotvent en je beste vriendin een jaloers kreng? Hij vindt het ook! Wees blij met hem want hij is het waard!

10. Mannen nemen vaak het initiatief
Onzeker hoef je niet meer te zijn als je een liefje hebt. Mannen zijn van oorsprong gewend te overleven en actie te ondernemen. Hij zal dus initiatieven nemen die jij niet snel zal nemen. Handig toch? Dus durf je dat dure truitje niet te ruilen? Hij wil dat vast wel voor je doen… toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 19 april 2012, 14:25
 
Ken je die 10 redenen ook.....
Om blij te zijn met vrouwen????


Ik geef ze je...maar je moet nog wel even wachten...want ik ben al een week bezig bij punt 1.... Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUSSER904





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: donderdag 19 april 2012, 14:27
 
ZEELAND736 schreef:
Ken je die 10 redenen ook.....
Om blij te zijn met vrouwen????


Ik geef ze je...maar je moet nog wel even wachten...want ik ben al een week bezig bij punt 1.... Lachende smiley Lachende smiley

nee maar weet wel wat ze fout doen hahaha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 19 april 2012, 14:29
 
KLUSSER904 schreef:
nee maar weet wel wat ze fout doen hahaha

Voordat jij die tien redenen aan ons doorgaf....wist ik allang wat mannen fout deden...(OEF)

Ik was....bijna 30 jaar getrouwd....(lang he??)


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op donderdag 19 april 2012, 14:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOHANNA992





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: donderdag 19 april 2012, 16:04
 
He Klusser waar is je leuke koppie gebleven?? Huilende smiley, smiley in tranen
Wij begonnen net aan je te wennen,of was het jou koppie niet?


Laatst aangepast door
JOHANNA992
op donderdag 19 april 2012, 16:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: donderdag 19 april 2012, 16:31
 
ZEELAND736 schreef:
Voordat jij die tien redenen aan ons doorgaf....wist ik allang wat mannen fout deden...(OEF)

Ik was....bijna 30 jaar getrouwd....(lang he??)

om reden nummer 1 heb ik geen man nodig hoor.....plak mijn eigen fietsband, draag mijn eigen boodschappen en ramen zemen vind ik net zo leuk doen als de was opruimen.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUSSER904





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: donderdag 19 april 2012, 17:20
 
JOHANNA992 schreef:
He Klusser waar is je leuke koppie gebleven?? Huilende smiley, smiley in tranen
Wij begonnen net aan je te wennen,of was het jou koppie niet?


ben aan de afbouw begonnen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
QSJE546





Berichten: 117

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 april 2012, 01:02
 
dat wordt dus afkicken Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 april 2012, 10:26
 
Knipoog smiley Lachende smiley Boze smiley Clown smiley Kussende smiley Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Kwijlende smiley Gefrustreerde smiley Verliefde smiley Kotsende smiley Smiley die vol vragen zit Engeltje smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond Verlegen lachende smiley Zieke smiley Woedende smiley Coole smiley met zonnebril Verraste, verbaasde smiley Duiveltje smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden


Mannelijke klusser aangeboden:
Je komt er vast wel uit samen!
Clown smiley

Slapende smiley Blijf nog ff,ik kan zelf heeel veel alleen ....maar kan alleen geen afscheid nemen.. Smiley met dichtgeplakte mond


Laatst aangepast door
HEIDE115
op zaterdag 21 april 2012, 19:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 april 2012, 10:42
 
KLUSSER904 schreef:
ben aan de afbouw begonnen


Ben toch wel benieuwd hoe je die foto zo mooi gefotoshopt hebt...... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 april 2012, 10:49
 
QSJE546 schreef:
dat wordt dus afkicken Huilende smiley, smiley in tranen



Afkicken over de verhalen over sex? Tja....dat kan....Misschien is het dan ook weer eens tijd voor wat andere onderwerpen om het over te hebben...
Ik vind sex iets meer voor de privé sfeer.......maar blijkbaar vinden vele cmmers het boeiend om daar continu op het forum en in de chatbox over te spreken......
En wat een ander van sex vind of niet vind ik absoluut niet boeiend om te horen....Waar het hart vol van is lijkt het wel....
En of ze het voor of na het huwelijk doen en hoe? Ik wil het niet eens weten eerlijk gezegd......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 april 2012, 10:52
 
WILLEMIJN232 schreef:
Afkicken over de verhalen over sex? Tja....dat kan....Misschien is het dan ook weer eens tijd voor wat andere onderwerpen om het over te hebben...
Ik vind sex iets meer voor de privé sfeer.......maar blijkbaar vinden vele cmmers het boeiend om daar continu op het forum en in de chatbox over te spreken......
En wat een ander van sex vind of niet vind ik absoluut niet boeiend om te horen....Waar het hart vol van is lijkt het wel....
En of ze het voor of na het huwelijk doen en hoe? Ik wil het niet eens weten eerlijk gezegd......

Wederom ben ik het met deze oma eens...... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 april 2012, 11:00
 
Volgens mij wordt het woord sex zelf WEER door mensen eruit gehaald?..


Klusser heeft het over meerdere dingen dacht ik zelf? Slapende smiley
Een ieder valt voor zijn eigen meesteR


Laatst aangepast door
HEIDE115
op zaterdag 21 april 2012, 11:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 april 2012, 11:17
 
HEIDE115 schreef:
Volgens mij wordt het woord sex zelf WEER door mensen eruit gehaald?..


Klusser heeft het over meerdere dingen dacht ik zelf? Slapende smiley
Een ieder valt voor zijn eigen meesteR



Laten we het dan man-vrouw relaties noemen..... Knipoog smiley daar zijn zijn bijdragen toch aardig mee gevuld, je kan er maar druk mee zijn.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 april 2012, 11:28
 
WILLEMIJN232 schreef:
Laten we het dan man-vrouw relaties noemen..... Knipoog smiley daar zijn zijn bijdragen toch aardig mee gevuld, je kan er maar druk mee zijn.....

Mischien omdat ik toevallig ook man bent? Twijfelende smiley
Ik lees ook hele praktische dingen.
ookal weten we dit al vanaf Adam af..waahh..nee het is niet om te lache
dit allemaal.. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
HEIDE115
op zondag 22 april 2012, 12:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: maandag 23 april 2012, 14:42
 
Misschien de film fire proof al eens gezien ??
heel mooi dames kan een eyopener zijn om je man eens in het zonnetje te zetten andersom ook hoop ik ha ha maar het eerste is de liefde
En de kroon op al deze dingen die ik lees hoe de man is zijn best waar
Heb nog een title boek

Wat vrouwen moeten weten
over gedachte wereld van mannen

geschreven door shaunti feldhahn
ISBN 9085200377

s kijken of de veroordelingen stoppen laat iedereen in zijn waarde als iemand schrijft en als je het beter weet hou dan gewoon je mons scheelt veel iritatie denk ik word de wereld weer een stukje liever voor iedereen is er recht op zijn eigen ik te zijn Jezus aanvaarde iedereen
de hoer de tollenaar de grootste zondaar en wij wat een veroordeling weer omdat iemand schrijft
jammer hoop dat jullie mannen en vrouwen hier iets aan hebben ..

gr anita


Volgens mij is het boek er ook voor mannen ?????


Laatst aangepast door
ANITA695
op maandag 23 april 2012, 14:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 23 april 2012, 16:24
 
ANITA695 schreef:
Misschien de film fire proof al eens gezien ??
heel mooi dames kan een eyopener zijn om je man eens in het zonnetje te zetten andersom ook hoop ik ha ha maar het eerste is de liefde
En de kroon op al deze dingen die ik lees hoe de man is zijn best waar
Heb nog een title boek

Wat vrouwen moeten weten
over gedachte wereld van mannen

geschreven door shaunti feldhahn
ISBN 9085200377

s kijken of de veroordelingen stoppen laat iedereen in zijn waarde als iemand schrijft en als je het beter weet hou dan gewoon je mons scheelt veel iritatie denk ik word de wereld weer een stukje liever voor iedereen is er recht op zijn eigen ik te zijn Jezus aanvaarde iedereen
de hoer de tollenaar de grootste zondaar en wij wat een veroordeling weer omdat iemand schrijft
jammer hoop dat jullie mannen en vrouwen hier iets aan hebben ..

gr anita


Volgens mij is het boek er ook voor mannen ?????

mooi.. Slapende smiley


Laatst aangepast door
HEIDE115
op maandag 23 april 2012, 16:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 23 april 2012, 17:25
 
Zijn er ook redenen om blij te zijn met een vrouw. Het hoeven daarvoor geen 10 redenen te zijn want kan natuurlijk niet. Of werd deze vraag al eens gesteld?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 23 april 2012, 18:19
 
FRANKT627 schreef:
Zijn er ook redenen om blij te zijn met een vrouw. Het hoeven daarvoor geen 10 redenen te zijn want kan natuurlijk niet. Of werd deze vraag al eens gesteld?

Ik vind dit wel een hele goede vraag voor jouw!!!!!!!!!!!!
Trouwens....weet je een antwoord???
(Verspil er maar geen tijd aan joh!!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: woensdag 9 mei 2012, 23:44
 
KLUSSER904 schreef:
Veel vrouwen vinden mannen lomp en boers. Je zou haast denken, wat moeten we met al die mannen? Doen ze eigenlijk wel eens iets goed? Natuurlijk! Wij geven je redenen genoeg om blij te zijn met mannen.


1. Mannen doen dingen die jij niet wilt doen
Boodschappen tillen, ramen zemen, je fietsband plakken, dat potje appelmoes openmaken. Mannen doen allerlei dingen die jij niet wilt of kan doen. Daar staat natuurlijk wel tegenover dat jij dingen doet waar hij niet zo sterk in is. Kortom, jullie hebben wat aan elkaar, en dat is nog best handig!

2. Zijn zin in seks versterkt jouw ego
Het is algemeen bekend dat mannen een hoger libido hebben dan vrouwen. Nu willen we niet meteen garanderen dat mannen altijd aan seks denken, dat is nog niet officieel bewezen. Dat hij vaak zin heeft in seks, en wel met jou, is een feit. Hoe egostrelend is dat? Dat hij ‘s avonds graag naast je kruipt werkt natuurlijk prima op jouw zelfvertrouwen. Hij vindt je mooi en sexy. En daar ben jij natuurlijk hartstikke blij mee!

3. Ze zeggen nooit dat je dik bent
Mannen weten maar al te goed wat ze wél en niet moeten zeggen. Jouw lover zal never nooit zeggen dat jouw broek te strak om je billen zit. Trouwens, hij vind dat alleen maar opwindend. Mannen zullen nooit snel zeggen dat je dik bent. Hij vindt je mooi om wie je bent en houdt er zeker van om wat vast te houden. Zegt jouw vent wel dat je dik bent? Tijd om hem eens een beetje op te voeden!

4. Mannen zijn snel blij en gelukkig
Loop samen de Mediamarkt binnen en zijn ogen zullen gaan stralen. Mannen zijn snel tevreden en snel gelukkig. Met een simpele massage, een fijne knuffel of een lekker toetje zorg je ervoor dat je hem zo om je vinger windt. Je hoeft er weinig voor te doen om hem gelukkig te maken. Jij maakt hem al zo gelukkig!

5. Ze zijn altijd op de hoogte van de allerhipste gadgets
De nieuwste mobiele telefoons, PDA’s en MP3-spelers… Hij weet er alles van! Jouw vriend zal altijd op de hoogte zijn van de allerhipste gadgets. En dat is niet het enige. Mannen zijn ook altijd op de hoogte van hoe die dingen werken. Zij hoeven niet te gaan zitten knoeien met een gebruiksaanwijzing. Jouw man is je gebruiksaanwijzing. Wees er trots op!

6. Mannen zijn knijpbaar
Zin om even te vechten, te stoeien of iemand een flinke stoot te verkopen. Jouw lief kan wel tegen een stootje. Hij zal er ook zeker voor open staan om je energie op hem af te reageren in een lekkere stoeipartij. Daarnaast kan je heel goed met mannen een enge film kijken. Zij kunnen beter relativeren en vinden toch niks eng. Kan je mooi zijn hand even fijn knijpen.

7. Met een man heb je extra pyjama’s
Je zal vaak meemaken dat je lover groter is dan jij. Ga je bij hem slapen en ben je je pyjama vergeten dan kan je altijd wat van hem aandoen. Zijn zachte pyjamabroek of zijn XXL voetbal t-shirt bijvoorbeeld. Met een vriend heb je altijd genoeg extra pyjama’s erbij. En ze zijn niet alleen lekker zacht en groot. Ze ruiken ook nog eens heerlijk naar hém.

8. Mannen laten je lachen
Over het algemeen hebben mannen gevoel voor humor. Dat is ook vaak het gene wat ze gebruiken om een meisje mee te versieren. Zit je in een dipje of ben je chagrijnig? Zij zullen altijd proberen je op te vrolijken met een grap. En of dat nu een leuke of een flauwe grap is, dat maakt niet uit. Zijn glimlach en zijn stralende ogen, daar kan je toch niet omheen?

9. Ze schelden altijd met je mee
Bij vrouwen is het niet netjes als je scheld, maar mannen kan dat echt niets schelen. Je kan je bij hem lekker laten gaan en uittieren totdat je erbij neervalt. Het leuke is zelfs, hij doet gewoon met je mee! Je teamleider een rotvent en je beste vriendin een jaloers kreng? Hij vindt het ook! Wees blij met hem want hij is het waard!

10. Mannen nemen vaak het initiatief
Onzeker hoef je niet meer te zijn als je een liefje hebt. Mannen zijn van oorsprong gewend te overleven en actie te ondernemen. Hij zal dus initiatieven nemen die jij niet snel zal nemen. Handig toch? Dus durf je dat dure truitje niet te ruilen? Hij wil dat vast wel voor je doen… toch?


waar vind je zo'n man dan?

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 09:52
 
LINNY170 schreef:
waar vind je zo'n man dan?

Clown smiley

het is een ombinatie van alles wat, je kunt zelf veel...meer dan je denkt en je man/ vriend kan vast ook veel en miss ook andere dingen. En, wat je niet kan, kun je leren. Zo'n man is niet kant en klaar te vinden, helaas miss....anders was CM er niet.
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 10:39
 
TINK100 schreef:
het is een ombinatie van alles wat, je kunt zelf veel...meer dan je denkt en je man/ vriend kan vast ook veel en miss ook andere dingen. En, wat je niet kan, kun je leren. Zo'n man is niet kant en klaar te vinden, helaas miss....anders was CM er niet.
Knipoog smiley


Ja weet ik hoor! niemand is perfect en niemand voldoet 'denk ik' aan alle dingen. en iedereen vind andere dingen ook weer belangrijk, dus ja ;)
Heb zelf alleen heel andere ervaringen helaas ;) Maar hoor ook wel weer verhalen over de 'perfecte' wederhelft dus ja :D
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 10:50
 
LINNY170 schreef:
Ja weet ik hoor! niemand is perfect en niemand voldoet 'denk ik' aan alle dingen. en iedereen vind andere dingen ook weer belangrijk, dus ja ;)
Heb zelf alleen heel andere ervaringen helaas ;) Maar hoor ook wel weer verhalen over de 'perfecte' wederhelft dus ja :D

mijn vriend heeft gewoon mazzel dat hij de perfecte vrouw gevonden heeft....... Kotsende smiley Geschokte, onthutste smiley
Gekkigheid natuurlijk, maar het is juist zo heerlijk dat je met al je niet-perfecte dingen toch van elkaar kunt houden.
En het is een zegen als je er beiden om kunt lachen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 11:22
 
INGE721 schreef:
mijn vriend heeft gewoon mazzel dat hij de perfecte vrouw gevonden heeft....... Kotsende smiley Geschokte, onthutste smiley
Gekkigheid natuurlijk, maar het is juist zo heerlijk dat je met al je niet-perfecte dingen toch van elkaar kunt houden.
En het is een zegen als je er beiden om kunt lachen....



Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BULLDOG524





Berichten: 109

BerichtGeplaatst: maandag 14 mei 2012, 20:19
 
dus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1