ChristianMatch
 


Forum

Vrouwen en telefoonnummers
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MANNA420





Berichten: 93

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 22:32
 
Ik vroeg me zo eens af dames. Klopt het dat jullie nooit telefoonnummers uit jullie mobiel wissen? Ook al spreek je diegene nooit meer en ook al vind je hem of haar een grote ( vul zelf maar in) ?

Misschien geldt het wel alleen voor de vrouwen die ik ken, maar vroeg het me zo af.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 22:39
 
MANNA420 schreef:
Ik vroeg me zo eens af dames. Klopt het dat jullie nooit telefoonnummers uit jullie mobiel wissen? Ook al spreek je diegene nooit meer en ook al vind je hem of haar een grote ( vul zelf maar in) ?

Misschien geldt het wel alleen voor de vrouwen die ik ken, maar vroeg het me zo af.




Smiley die vol vragen zit vanwaar gehazi?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MANNA420





Berichten: 93

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 22:40
 
JOL252 schreef:
Smiley die vol vragen zit vanwaar gehazi?

gehazi?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 22:41
 
MANNA420 schreef:
gehazi?

Ja...de knecht van Eliza Knipoog smiley

Mare...ik wis gewoon nummers hoor
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MANNA420





Berichten: 93

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 22:44
 
JOLAN931 schreef:
Ja...de knecht van Eliza Knipoog smiley

Mare...ik wis gewoon nummers hoor

Wat heeft mijn vraag met de knecht van gehazi te maken? Die man kreeg toch melaatsheid?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 22:46
 
MANNA420 schreef:
Wat heeft mijn vraag met de knecht van gehazi te maken? Die man kreeg toch melaatsheid?

Klopt, Maar op een gegeven moment vraagt Eliza...Vanwaar Gehazi( waar kom je vandaan)

Dus in deze context...vanwaar deze vraag Manna?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 22:47
 
JOLAN931 schreef:
Klopt, Maar op een gegeven moment vraagt Eliza...Vanwaar Gehazi( waar kom je vandaan)

Dus in deze context...vanwaar deze vraag Manna?


precies Knipoog smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MANNA420





Berichten: 93

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 22:47
 
JOLAN931 schreef:
Klopt, Maar op een gegeven moment vraagt Eliza...Vanwaar Gehazi( waar kom je vandaan)

Dus in deze context...vanwaar deze vraag Manna?

Ah, zeg dat dan :P

Nou omdat ik net iemand sprak die ik al een half jaar of wie weet al wel langer niet gesproken had en die toch nog mijn nummer had.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 22:49
 
MANNA420 schreef:
Ah, zeg dat dan :P

Nou omdat ik net iemand sprak die ik al een half jaar of wie weet al wel langer niet gesproken had en die toch nog mijn nummer had.

Haha, een half jaar is niet lang toch. Ik denk dat de meeste mensen wel langer wachten met het wissen van een nummer. Dat is namelijk vrij definitief
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 23:30
 
Waarom moet er dan weer een topic over geopend worden???

Komt er straks 1 over wie er wel of niet leggings dragen???

(Ik verzin terstond deze onzin vraag)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 00:44
 
ZEELAND736 schreef:
Waarom moet er dan weer een topic over geopend worden???

Komt er straks 1 over wie er wel of niet leggings dragen???

(Ik verzin terstond deze onzin vraag)


Juist ik heb zo snel ff berekend dat er al zo rond de 8000 onderwerpen zijn.
Heb je ergens gereageerd, is het moeilijk om soms terug te vinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 06:26
 
MANNA420 schreef:
Ik vroeg me zo eens af dames. Klopt het dat jullie nooit telefoonnummers uit jullie mobiel wissen? Ook al spreek je diegene nooit meer en ook al vind je hem of haar een grote ( vul zelf maar in) ?

Misschien geldt het wel alleen voor de vrouwen die ik ken, maar vroeg het me zo af.

Hahahah, ik sla geeneens nummers op.

Da's heel handig, als je dan gebeld wordt en iemand zit mee te kijken op je display wiƩ er belt, dan staat er altijd gewoon 'naamloos'.

Clown smiley

Ik onthou voor iedereen die ik ken gewoon de laatste nummers.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 7 juni 2012, 07:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 09:23
 
MANNA420 schreef:
Ik vroeg me zo eens af dames. Klopt het dat jullie nooit telefoonnummers uit jullie mobiel wissen? Ook al spreek je diegene nooit meer en ook al vind je hem of haar een grote ( vul zelf maar in) ?

Misschien geldt het wel alleen voor de vrouwen die ik ken, maar vroeg het me zo af.

Hallo manna

Ja ik doe dat wel niet dat ik ze niet mag maar de telefoonlijst te lang word en er nooit iemand terug belt wat moet je er dan mee ??

VERWIJDEREN DUS

En heb nu een vaste telepraatluisterlijn met mijn hemelse Vader
die stoort niet, geen ruis op de lijn , geen valse meningen , of uitgesproken rebelse woorden .

Hij luistert geeft mij rust zonder lust met Hem kan ik uren praten en zo vul ik mijn lege gaten omdat Hij mij geeft wat de wereld niet geven kan ik luister naar zijn plan niet naar mensen met wensen in hun hart en steeds weer een nieuwe start even bellen afspreken hier of daar wat is dat een groot gevaar.
Teleurstellingen te over wat is het het mijn wil of Zijn wil geschiede.
Ik stel mijn vertrouwen volledig op Hem geen tel nummers er bij hoef ik ze ook niet te verwijderen .
En ga nu dat doen wat Hem welgevallig is blind vertrouwen gaan in Jezus naam en de telefoon bij me elke minuut van de dag hang ik aan de lijn en dat vind ik heel fijn .
Zijn tel nummer kan ik niet verwijderen want dan belt Hij mij en zegt
Ik hou van jou luister je nou heb t goede met je voor maar luisteren is zo moeilijk hoor open je ogen je oor en je hart , maak vandaag net als ik een nieuwe start bel met de lijn naar boven want alle vreugde liefde en rust en geluk komt van boven ..


wens je dat allemaal toe in je leven omgeven door mensen dat blijven mooie wensen ga niet alleen maar in Jezus naam Hij gaat voor je aan

groet anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 16:43
 
Die telefoonlijn is niet verkeerd Anita, maar manna bedoelde de AARDSE telefoonnummers.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 18:18
 
Nee die telefoonlijn is juist heel goed!! Maar daar gaat het hier niet om.
Ik vrees dat ik schuldig ben ik wis een telefoon nr ook pas na een lange tijd. Want ja je kan nooit weten.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 18:43
 
ROELANDE345 schreef:
Nee die telefoonlijn is juist heel goed!! Maar daar gaat het hier niet om.
Ik vrees dat ik schuldig ben ik wis een telefoon nr ook pas na een lange tijd. Want ja je kan nooit weten.......


En wat voor schuldigs zou er dan aan zijn? Het is toch je eigen telefoon?

Visser vat het allemaal niet zo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 18:48
 
ROELANDE345 schreef:
Nee die telefoonlijn is juist heel goed!! Maar daar gaat het hier niet om.
Ik vrees dat ik schuldig ben ik wis een telefoon nr ook pas na een lange tijd. Want ja je kan nooit weten.......


(Uhhhh...ummm...ikke ook!!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 20:52
 
ik zou eerst moeten zoeken hoe je telefoonnummers uit een mobiel verwijderen kunt!!

er aan denken om dat ding af en toe aan de accu te leggen is al zo ingewikkeld voor me............ Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 21:51
 
Wens jullie fijne bel momenten ga afsluiten hier voorlopig heb ik storing op de aardse bellijn en bel ik de komende tijd met de Hemelse lijn naar boven wens allen Gods zegen ,
En dank voor jullie bijdragen en complimenten t was weer fijn hier te zijn .

Groet Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 09:18
 
ANITA695 schreef:
Wens jullie fijne bel momenten ga afsluiten hier voorlopig heb ik storing op de aardse bellijn en bel ik de komende tijd met de Hemelse lijn naar boven wens allen Gods zegen ,
En dank voor jullie bijdragen en complimenten t was weer fijn hier te zijn .

Groet Anita
met andere woorden je knijpt hem er weer tussenuit? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 10:14
 
ANITA695 schreef:
Hallo manna

Ja ik doe dat wel niet dat ik ze niet mag maar de telefoonlijst te lang word en er nooit iemand terug belt wat moet je er dan mee ??

VERWIJDEREN DUS

En heb nu een vaste telepraatluisterlijn met mijn hemelse Vader
die stoort niet, geen ruis op de lijn , geen valse meningen , of uitgesproken rebelse woorden .

Hij luistert geeft mij rust zonder lust met Hem kan ik uren praten en zo vul ik mijn lege gaten omdat Hij mij geeft wat de wereld niet geven kan ik luister naar zijn plan niet naar mensen met wensen in hun hart en steeds weer een nieuwe start even bellen afspreken hier of daar wat is dat een groot gevaar.
Teleurstellingen te over wat is het het mijn wil of Zijn wil geschiede.
Ik stel mijn vertrouwen volledig op Hem geen tel nummers er bij hoef ik ze ook niet te verwijderen .
En ga nu dat doen wat Hem welgevallig is blind vertrouwen gaan in Jezus naam en de telefoon bij me elke minuut van de dag hang ik aan de lijn en dat vind ik heel fijn .
Zijn tel nummer kan ik niet verwijderen want dan belt Hij mij en zegt
Ik hou van jou luister je nou heb t goede met je voor maar luisteren is zo moeilijk hoor open je ogen je oor en je hart , maak vandaag net als ik een nieuwe start bel met de lijn naar boven want alle vreugde liefde en rust en geluk komt van boven ..


wens je dat allemaal toe in je leven omgeven door mensen dat blijven mooie wensen ga niet alleen maar in Jezus naam Hij gaat voor je aan

groet anita

AMEN!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 13:18
 
DANIEL777 schreef:
met andere woorden je knijpt hem er weer tussenuit? Verraste, verbaasde smiley

Ja nog niet hoor wil je me tegen houden dan en dan nog als ik ga is het dat ik alleen wil zijn met de HEER Hij verteld mij welke wegik moet gaan en wie ik mag bellen en wie mij belt En och heb de mooiste lijn naar boven dat is wat ik wil geloven alles op zijn tijd en ja soms krijg je spijt van dingen mensen die je omringen voor alleen hun eigen dunk en dingen
Denken te weten maar zullen op dat moment vergeten wie God is voor hen en horen dan weer de ruis op de lijn die verstoort word door pijn en verdriet wie wil dat nu IK niet .
En ja dan neem ik een besluit om Hem alleen te dienen te volgen in stil vertrouwen op Hem bouwen en och wie kan me geven wat de HEER me geeft niemand in deze wereld kan dat evenaren al doen we nog ons best wij zijn mensen God doet de rest ook ik zal daar komen Hij kent mijn dromen mijn verlangen en zal dat ooit vervangen door vrede en geluk samen te gaan in Jezus naam

Dit wens ik iedereen toe de sleutel naar geluk is boven ligt voor een ieder klaar t is maar welke deur en welk hart je volgt je eigen hart of dat van de Vader toch ??

wens je dat geluk toe voor de toekomst vluchten doe ik zeker niet de HEER kent mij en geniet als ik bij Hem kniel dan kan Hij in mij werken zijn plan in uitvoering brengen mijn eigen ik kan dat niet dat brengt alleen maar verdriet

vandaar dat ik WEER ga maar ik weet welke weg
Het ga U goed Ga met God dan weet je zeker dat het de mooiste weg word >

lieve groet anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK393





Berichten: 40

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 23:16
 
wat is er nu mis mee? mannen bewaren ze ook lang.
ik altans wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 14:57
 
HENK393 schreef:
wat is er nu mis mee? mannen bewaren ze ook lang.
ik altans wel!

Haha......of mijn mobiel is uit...of ik heb geen beltegoed....of de batterij is op een cruciaal moment leeg......
Zo stond ik braaf op Schphol om zoonlief op te halen maar batterij leeg dus alle nummers onleesbaar.....zoonlief zijn koffer zien pakken maar hij kocht een treinkaartje....ging een andere deur uit.....en ik stond voor aap met mijn bosje bloemen en moederlijke liefde..... Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA830





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: maandag 18 juni 2012, 01:15
 
Als ik ze niet meer spreek wis ik hun nummer uit mijn mobiel. Soms als mannen vervelend zijn in gesprekken blokkeer ik ze en daarna verwijder ik ze.
Geen zin in gedoe met mannen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 11:54
 
MARIA830 schreef:
Als ik ze niet meer spreek wis ik hun nummer uit mijn mobiel. Soms als mannen vervelend zijn in gesprekken blokkeer ik ze en daarna verwijder ik ze.
Geen zin in gedoe met mannen.

Vrouwen verwijder je om die zelfde redenen niet Smiley die vol vragen zit das ook geen emancipatie Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA830





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 12:09
 
Ja dat is waar Gerrit.
Vrouwen die vervelend zijn tijdens gesprekken ook blokkeren en wissen.
Dus niet alleen mannen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1