ChristianMatch
 


Forum

Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 ... 75 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 00:24
 
EXTRA EXTRA! READ ALL ABOUT IT!

we hebbe allemaal op ons maniertje (en God op Zijn enige grote manier, waarvoor dank) gelijk Lachende smiley want wat zegt Taalunie en daarin schrijfwijzer! - toch ook niet de minste... -

Een onderwerp met een van deze zinswendingen is meervoudig, maar de persoonsvorm staat in het enkelvoud. (...) De heer Jansen c.s. heeft een nieuw plan gelanceerd. (...) Een lastig geval is c.s. (cum suis, met de zijnen). Wanneer men c.s. opvat als en de zijnen is ook het meervoud te verdedigen. Vergelijk de volgende zinnen. Hij en de zijnen zijn vertrokken. Hij is met de zijnen vertrokken.

Stijlboekje volkskrant wil ook eve wat zegge en voegt daaraan toe:

c.s. Afkorting van het Latijnse cum suis, dat letterlijk betekent: met de zijnen. Let op: de werkwoordsvorm is eigenlijk enkelvoud. Van Dam c.s. heeft het plan opgevat... We kunnen echter ook het spraakgebruik volgen: Van Dam c.s. hebben het plan opgevat...

kortom zowel het enkelvoud als het meervoud mag worden toegepast

Lachende smiley met blinkend witte tanden

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/654/
nana nana-na!


Laatst aangepast door
KEITH722
op woensdag 30 januari 2013, 00:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 06:39
 
KEITH722 schreef:
EXTRA EXTRA! READ ALL ABOUT IT!

we hebbe allemaal op ons maniertje (en God op Zijn enige grote manier, waarvoor dank) gelijk Lachende smiley want wat zegt Taalunie en daarin schrijfwijzer! - toch ook niet de minste... -

Een onderwerp met een van deze zinswendingen is meervoudig, maar de persoonsvorm staat in het enkelvoud. (...) De heer Jansen c.s. heeft een nieuw plan gelanceerd. (...) Een lastig geval is c.s. (cum suis, met de zijnen). Wanneer men c.s. opvat als en de zijnen is ook het meervoud te verdedigen. Vergelijk de volgende zinnen. Hij en de zijnen zijn vertrokken. Hij is met de zijnen vertrokken.

Stijlboekje volkskrant wil ook eve wat zegge en voegt daaraan toe:

c.s. Afkorting van het Latijnse cum suis, dat letterlijk betekent: met de zijnen. Let op: de werkwoordsvorm is eigenlijk enkelvoud. Van Dam c.s. heeft het plan opgevat... We kunnen echter ook het spraakgebruik volgen: Van Dam c.s. hebben het plan opgevat...

kortom zowel het enkelvoud als het meervoud mag worden toegepast

Lachende smiley met blinkend witte tanden

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/654/
nana nana-na!

Ja, dat zei ik: strikt genomen is het enkelvoud. Maar goed Keith, het mag ook. Maar je hebt daar toch niet heel de avond naar zitten zoeken?
Wat niet mag is zo lelijk doen als ik de humor van Petra wel kan waarderen. En daar kan zelfs Het nieuwe stijlboek van de Volkskrant van 1997 niets aan veranderen.
En wat is de betekenis van nana nana-na? Dat heb ik dan weer niet kunnen vinden.


We kunnen ook weer on-topic gaan..........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 10:21
 
Quote:
we hebbe allemaal op ons maniertje (en God op Zijn enige grote manier, waarvoor dank) gelijk Lachende smiley


Ik dacht dat Keith dit hier even wou benadrukken... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 10:32
 
JANS221 schreef:
Ja, dat zei ik: strikt genomen is het enkelvoud. Maar goed Keith, het mag ook. Maar je hebt daar toch niet heel de avond naar zitten zoeken?
Wat niet mag is zo lelijk doen als ik de humor van Petra wel kan waarderen. En daar kan zelfs Het nieuwe stijlboek van de Volkskrant van 1997 niets aan veranderen.
En wat is de betekenis van nana nana-na? Dat heb ik dan weer niet kunnen vinden.


We kunnen ook weer on-topic gaan..........
a



het is niet goed als we zogenaamd grappige dingen aan elkaar gaan opdringen, en al helemaal niet op de manier van petra die oproept "niet bij mij te komen eten", het is een beetje een soort haatzaaien, natuurlijk mag je daar wel tegen ageren! "tante jans" of niet, je kunt misschien wel mooie stukjes schrijven maar als negativiteit daar onderdeel van moet uitmaken om zogenaamd "leuk" te zijn blijf je nergens meer en nee, ik heb er niet de hele avond naar zitten zoeken, het werd me aangereikt Knipoog smiley , alweer verkeerd voorgesteld dus... Beatrix zei het al; de leugen regeert



en nana nana-na was een oud plaagversje van school, dat kreeg je om je ore als je je aanvalletje niet goed had voorbereid en zo


Laatst aangepast door
KEITH722
op woensdag 30 januari 2013, 11:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 10:40
 
KEITH722 schreef:
het is niet goed als we zogenaamd grappige dingen aan elkaar gaan opdringen, en al helemaal niet op de manier van petra die oproept "niet bij mij te komen eten", het is een beetje een soort haatzaaien, je kunt misschien wel mooie stukjes schrijven maar als negativiteit daar onderdeel van moet uitmaken om "leuk" te zijn blijf je nergens meer en nee, ik heb er niet de hele avond naar zitten zoeken, het werd me aangereikt Knipoog smiley alweer verkeerd J.!

keiith, ik denk dat iedereen begreep dat het met humor was geschreven en niemand de oproep serieus neemt om niet bij je te komen eten hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 10:44
 
KEITH722 schreef:
ahet is niet goed als we zogenaamd grappige dingen aan elkaar gaan opdringen, en al helemaal niet op de manier van petra die oproept "niet bij mij te komen eten", het is een beetje een soort haatzaaien, natuurlijk mag je daar wel tegen ageren! je kunt misschien wel mooie stukjes schrijven maar als negativiteit daar onderdeel van moet uitmaken om "leuk" te zijn blijf je nergens meer en nee, ik heb er niet de hele avond naar zitten zoeken, het werd me aangereikt Knipoog smiley , alweer verkeerd voorgesteld dus... Beatrix zei het al; de leugen regeert



en nana nana-na was een oud school-plaagversje, dat kreeg je om je ore als je je aanvalletje niet goed had voorbereid en zo



Je voelt jezelf heel wat beter dan een ander, hé Keith?
Jij voelt je beledigd... maar een je lacht stiekum een ander uit...

Ik vind je maar een naar vervelend ventje...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 10:45
 
PETRA373 schreef:
keiith, ik denk dat iedereen begreep dat het met humor was geschreven en niemand de oproep serieus neemt om niet bij je te komen eten hoor.

goh, >precies zulke dingen< zeggen ze ook wel eens tegen gepeste mensen die dan uiteindelijk...
adat was ook "allemaal niet zo bedoeld"

ik val gelukkig weer niet in die categorie maar dat ik het nou leuk vond samen met "gruwelijk" in één zin te staan nee...

a


Laatst aangepast door
KEITH722
op woensdag 30 januari 2013, 16:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 11:03
 
Tsjongejonge, als je ff griep hebt en wat leesachterstand in te halen hebt....

Waar ik mee meer aan erger de afgelopen pagina's.
Dat er zo vaak Gods naam voor nodig is om gelijk te krijgen in de custard discussie.



Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 20:07
wat ben ik toch EEUWIG blij niet met zulk vrouwvolk in zee te zijn gegaan, het moet vast mijn gezonde boerenverstand geweest zijn DAT me dáárvoor heeft weerhouden, ik kreeg mijn boerenverstand van God, God is goed en zeer te prijzen!! en heel het volk zegt:

AMEN!


Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 21:45
dan moet je ook even opletten hoe respectloos er af en toe met mij wordt omgegaan mieke, was je even ontgaan wsch... mag dat dan weer wel in jouw beleving? (btw mij inhouden is idd strikt aan mij, dat kan niet opgelegd worden)

verder laat ik nu even de nare dingen van dit topic achter me en ga ik vrolijk verder zoals alleen HIJ dat van me verwacht



woensdag 30 januari 2013, 00:24
we hebbe allemaal op ons maniertje (en God op Zijn enige grote manier, waarvoor dank) gelijk want wat zegt Taalunie en daarin schrijfwijzer! - toch ook niet de minste...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 11:12
 
ach, het is duidelijk keith is nog steeds boos door mijn humor en wel als hij graag boos wil blijven op mij, dan doet hij dat maar, zonde van de dag als we hier allemaal ruzie en negatieve discussies op dit topic gaan schrijven over iets tussen mij en keith. dan vind hij me maar niet aardig en schrijft maar, ik kan mezelf en mensen die me kennen, kennen mij.

Dus om ontopic te gaan:
me wasmachine is nog steeds kapot, volgens mij is de pomp kapot, hij pomt niet meer af, inmiddels hele berg was, maar goede nieuws morgen komt er een man.... me wasmachine maken, heb nog garantie, dus kost me niks en wie weet wel heel leuke man Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 11:13
 
ANNA415 schreef:
Tsjongejonge, als je ff griep hebt en wat leesachterstand in te halen hebt....

Waar ik mee meer aan erger de afgelopen pagina's.
Dat er zo vaak Gods naam voor nodig is om gelijk te krijgen in de custard discussie.


Gods naam is helemaal niet nodig om echte argumenten kracht bij te zetten, echte argumenten spreken voor zichzelf, het was ook niets anders dan lof, prijs en blote knietjes werk! Lachende smiley wel lezen wat er staat hoor! en met ergeren en gelijkhebberigheid kom je nergens


Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 20:07
wat ben ik toch EEUWIG blij niet met zulk vrouwvolk in zee te zijn gegaan, het moet vast mijn gezonde boerenverstand geweest zijn DAT me dáárvoor heeft weerhouden, ik kreeg mijn boerenverstand van God, God is goed en zeer te prijzen!! en heel het volk zegt:

AMEN!


Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 21:45
dan moet je ook even opletten hoe respectloos er af en toe met mij wordt omgegaan mieke, was je even ontgaan wsch... mag dat dan weer wel in jouw beleving? (btw mij inhouden is idd strikt aan mij, dat kan niet opgelegd worden)

verder laat ik nu even de nare dingen van dit topic achter me en ga ik vrolijk verder zoals alleen HIJ dat van me verwacht



woensdag 30 januari 2013, 00:24
we hebbe allemaal op ons maniertje (en God op Zijn enige grote manier, waarvoor dank) gelijk want wat zegt Taalunie en daarin schrijfwijzer! - toch ook niet de minste...


Laatst aangepast door
KEITH722
op woensdag 30 januari 2013, 14:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 11:20
 
PETRA373 schreef:
ach, het is duidelijk keith is nog steeds boos door mijn humor en wel als hij graag boos wil blijven op mij, dan doet hij dat maar, zonde van de dag als we hier allemaal ruzie en negatieve discussies op dit topic gaan schrijven over iets tussen mij en keith. dan vind hij me maar niet aardig en schrijft maar, ik kan mezelf en mensen die me kennen, kennen mij.

Petra kon mijn argumenten niet beter illustreren... en zijn we eh, berg wasgoed of niet, weer helemaal on-topic

Dus om ontopic te gaan:
me wasmachine is nog steeds kapot, volgens mij is de pomp kapot, hij pomt niet meer af, inmiddels hele berg was, maar goede nieuws morgen komt er een man.... me wasmachine maken, heb nog garantie, dus kost me niks en wie weet wel heel leuke man Verlegen lachende smiley


Laatst aangepast door
KEITH722
op woensdag 30 januari 2013, 12:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 11:39
 
PETRA373 schreef:
ach, het is duidelijk keith is nog steeds boos door mijn humor en wel als hij graag boos wil blijven op mij, dan doet hij dat maar, zonde van de dag als we hier allemaal ruzie en negatieve discussies op dit topic gaan schrijven over iets tussen mij en keith. dan vind hij me maar niet aardig en schrijft maar, ik kan mezelf en mensen die me kennen, kennen mij.

Dus om ontopic te gaan:
me wasmachine is nog steeds kapot, volgens mij is de pomp kapot, hij pomt niet meer af, inmiddels hele berg was, maar goede nieuws morgen komt er een man.... me wasmachine maken, heb nog garantie, dus kost me niks en wie weet wel heel leuke man Verlegen lachende smiley

Geschokte, onthutste smiley ...sjips, is dat bij jou dat ik die machine moet maken??? Moet ik aftershave opdoen? Of moet ik naar viskraam ruiken? Wacht je me op bij het hek?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 13:01
 
FRANKT627 schreef:
Geschokte, onthutste smiley ...sjips, is dat bij jou dat ik die machine moet maken??? Moet ik aftershave opdoen? Of moet ik naar viskraam ruiken? Wacht je me op bij het hek?

zo,n coole muts opdoen en een beetje kijken als of je net uit de gevangenis komt, en je effe een dag niet scheren Lachende smiley en wel goeie aftershave dat voor dat je aanbelt ik denk, hee ruik ik nu een man? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 13:02
 
KEITH722 schreef:
goh, >precies zulke dingen< zeggen ze ook wel eens tegen gepeste mensen die dan uiteindelijk...
adat was ook "allemaal niet zo bedoeld"

ik val gelukkig weer niet in die categorie maar dat ik het nou leuk vond samen met "gruwelijk" in één zin te staan nee...
a

Toch beste Keith zou je Jezus meer als voorbeeld moeten nemen ipv waar je nu mee bezig bent. Die verlaagde zich ipv van het verhogen waar jij je nu eigenlijk mee bezig houdt. lees voor de aardigheid een tussen de regels van jou reacties de laatste tijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 13:09
 
PIETER619 schreef:
Toch beste Keith zou je Jezus meer als voorbeeld moeten nemen ipv waar je nu mee bezig bent. Die verlaagde zich ipv van het verhogen waar jij je nu eigenlijk mee bezig houdt. lees voor de aardigheid een tussen de regels van jou reacties de laatste tijd.

*verwijdert na aanbrengen van wat contrastvloeistof en onder de blauwe lamp heel voorzichtig splintertje uit eigen oog, hebbes!*
a


Laatst aangepast door
KEITH722
op woensdag 30 januari 2013, 13:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 13:37
 
KEITH722 schreef:
*verwijdert na aanbrengen van wat contrastvloeistof en onder de blauwe lamp heel voorzichtig splintertje uit eigen oog, hebbes!*a



Good job. Nu niet met de kromme stok en subtiel de ander verwijten dat ie een balk heeft hé.
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 13:40
 
JOL252 schreef:
Good job. Nu niet met de kromme stok en subtiel de ander verwijten dat ie een balk heeft hé.
Knipoog smiley

zie je mij ook niet zegge
a


Laatst aangepast door
KEITH722
op woensdag 30 januari 2013, 14:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 18:42
 
ANNA415 schreef:
Waar ik mee meer aan erger de afgelopen pagina's.
Dat er zo vaak Gods naam voor nodig is om gelijk te krijgen in de custard discussie.

Volledig mee eens! Geschokte, onthutste smiley

KEITH schreef:
Gods naam is helemaal niet nodig om echte argumenten kracht bij te zetten, echte argumenten spreken voor zichzelf, het was ook niets anders dan lof, prijs en blote knietjes werk! wel lezen wat er staat hoor! en met ergeren en gelijkhebberigheid kom je nergens

Precies doe het dan ook niet!
En die middelste regels.... Zieke smiley hier gaat je echt tever Twijfelende smiley


Laatst aangepast door
ROOS575
op woensdag 30 januari 2013, 18:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 18:46
 
PETRA373 schreef:
zo,n coole muts opdoen en een beetje kijken als of je net uit de gevangenis komt, en je effe een dag niet scheren Lachende smiley en wel goeie aftershave dat voor dat je aanbelt ik denk, hee ruik ik nu een man? Lachende smiley

Verraste, verbaasde smiley ...als ik me niet mag scheren moet ik toch ook geen aftershave opdoen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 18:56
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...als ik me niet mag scheren moet ik toch ook geen aftershave opdoen?

tja Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 19:18
 
ROOS575 schreef:
Volledig mee eens! Geschokte, onthutste smiley



Precies doe het dan ook niet!
En die middelste regels.... Zieke smiley hier gaat je echt tever Twijfelende smiley


gek dat het dan weer niet opvalt waar anderen te ver gaan..., de opmerking heeft een hoog maaiveld-gehalte dwz: als je in nederland iets nét iets anders doet of zegt dan de grijze middenmoot loop je al snel kans dat ze wille dat je gaat "dimmuh", of "kappuh" of weet ik veel wat voor onnadenkend gecommandeer nog meer, wil iemand bij die grijze middenmoot horen? néé. Wil Jezus dat wij het zout zijn en het zout blijven? já. Zout doet zeer in wondjes maar als verstandige mensen met elkaar hebben we de verantwoordelijkheid wondjes zelf te verzorgen, af en toe een schone pleister erop, klaar! dát helpt (zonder pleister is soms nog beter maar kan niet altijd)

verder beschouw ik m'n custard-onderwerp als geëindigd

a


Laatst aangepast door
KEITH722
op woensdag 30 januari 2013, 19:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 19:32
 
Je kunt ook wel boven het maaiveld uitsteken zonder denigrerende opmerkingen als: vraag het aan Tante Jans. Het verhogen van het niveau op het forum, uitstijgend boven de chatbox, is wenselijk maar het aanhalen van de Allerhoogste om de eigen standpunten te onderstrepen vind ik niet passen in een onderwerp over huishoudelijke topics. Ik hoor nagenoeg elke zondag dat ik de Naam niet ijdel mag gebruiken en zeker niet in de sfeer van: ik zeg dat en kijk eens het staat ook nog in een tekst. Het is ook niet nodig om bij het geringste al in de verdediging te gaan. De ergernis over Maritime, die zelfs suggereerde dat God achter hem stond in het (wan-)gedrag dat hij vertoonde, stapelde zich kortgeleden nog op. Het is beter dat we op CM enige spaarzaamheid laten zien met het ijdel gebruik van Gods naam en ook van diens Woord. Bij een bijbelstudietopic is dat geen probleem maar als het topic over custardvla en aanverwant gaat, dan vind ik dat profaan, onnodig en in strijd met de geboden.

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 30 januari 2013, 21:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 19:49
 
THOMAS968 schreef:
Je kunt ook wel boven het maaiveld uitsteken zonder denigrerende opmerkingen als: vraag het aan Tante Jans.

zo stond het er niet, lees even terug aub en stel dingen niet bewust verkeerd voor wil je want dat doe je dus

Het verhogen van het niveau op het forum, uitstijgend boven de chatbox is wenselijk maar het aanhalen van de Allerhoogste om de eigen standpunten te onderstrepen vind ik niet passen in een onderwerp over huishoudelijke topics.

ook niet juist, ook huishoudelijke dingen kunnen uiteindelijk wel raakvlakken hebben met het geloof in een sociale toepassing, zeker als iemand er van wordt verdacht het met de hygiene in zijn of haar keuken niet zo nauw te nemen!!, dan word iemand, "hoe grappig ook" een ietsepiets voor schut gezet, een beetje aangeklaagd zeg maar, voilá de link met geloofszaken en de verdere verbanden, eerst goed lezen, dan denken en evt dan pas piepen ok!

Ik hoor nagenoeg elke zondag dat ik de Naam niet ijdel mag gebruiken en zeker niet in de sfeer van: ik zeg dat en kijk eens het staat ook nog in een tekst. Het is ook niet nodig om bij het geringste al in de verdediging te gaan. De ergernis over Maritime, die zelfs suggereerde dat God achter hem stond in het gedrag dat hij vertoonde, stapelde zich kortgeleden nog op. Het is beter dat we op CM enige spaarzaamheid laten zien met het ijdel gebruik van Gods naam en ook van diens Woord. Bij een bijbelstudietopic is dat geen probleem maar als het topic over custardvla en aanverwant gaat, dan vind ik dat profaan, onnodig en in strijd met de geboden.
a
zie boven

Thomas

verder beschouwde ik m'n custard-onderwerp al als geëindigd!
a


Laatst aangepast door
KEITH722
op woensdag 30 januari 2013, 20:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 20:01
 
KEITH722 schreef:
gek dat het dan weer niet opvalt waar anderen te ver gaan..., de opmerking heeft een hoog maaiveld-gehalte dwz: als je in nederland iets nét iets anders doet of zegt dan de grijze middenmoot loop je al snel kans dat ze wille dat je gaat "dimmuh", of "kappuh" of weet ik veel wat voor onnadenkend gecommandeer nog meer, wil iemand bij die grijze middenmoot horen? néé. Wil Jezus dat wij het zout zijn en het zout blijven? já. Zout doet zeer in wondjes maar als verstandige mensen met elkaar hebben we de verantwoordelijkheid wondjes zelf te verzorgen, af en toe een schone pleister erop, klaar! dát helpt (zonder pleister is soms nog beter maar kan niet altijd)verder beschouw ik m'n custard-onderwerp als geëindigd

a

Ik kerinner mij iemand,(60 jaar) die verschillende leden een mailtje stuurde om aub eens op de 'niet okee' knop te drukken t.a.v. een medelid.... al-dan-niet terecht... Verraste, verbaasde smiley Slapende smiley


Laatst aangepast door
ROOS575
op woensdag 30 januari 2013, 20:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 20:03
 
KEITH722 schreef:
verder beschouwde ik m'n custard-onderwerp al als geëindigd!a

okee morgen griesmeel Lachende smiley

(als grapje bedoeld hoor)


Laatst aangepast door
ROOS575
op woensdag 30 januari 2013, 20:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 20:23
 
ROOS575 schreef:
Ik kerinner mij iemand,(60 jaar) die verschillende leden een mailtje stuurde om aub eens op de 'niet okee' knop te drukken t.a.v. een medelid.... al-dan-niet terecht... Verraste, verbaasde smiley Slapende smiley

wat ik mij allemaal wel niet "kerinner"... maar de custard-discussie was geslotuhhh!!! zie boven (voorstel griesmeel-discussie is wel weer beetje grappig, geef ik ook weer toe Verlegen lachende smiley )


Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 12 augustus 2013, 18:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 20:27
 
Keith: Beatrix zei het al; de leugen regeert

Wanneer zei ze dat? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 20:31
 
SHANITA130 schreef:
Keith: Beatrix zei het al; de leugen regeert

Wanneer zei ze dat? Smiley die vol vragen zit

Net nadat ze gekoond werd Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 20:52
 
ROOS575 schreef:
Net nadat ze gekoond werd Clown smiley

Funny! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 21:07
 
KEITH722 schreef:
*verwijdert na aanbrengen van wat contrastvloeistof en onder de blauwe lamp heel voorzichtig splintertje uit eigen oog, hebbes!*a

Gaf alleen goede raad, het is aan jou om die op te volgen, misschien kun je dat niet zien om één of andere reden, bril vergeten of zo??

Hopelijk kunnen we met elkaar toch genieten van deze clip omdat het de waarheid is geworden voor een ieder van ons. https://www.youtube.com/watch?v=FmF44bacnW4
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 ... 75 Volgende
Pagina 69 van 75