ChristianMatch
 


Forum

Wanneer een date?...
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 10 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 13:14
 
ROELANDE345 schreef:
helaas Smiley die vol vragen zit
Zo'n heftige verliefdheid zet misschien wel je werled op zn kop maar is geweldig


Het is geweldig maar leidt het tot een volledige relatie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 13:17
 
WILLEMIJN232 schreef:
Het is geweldig maar leidt het tot een volledige relatie?

Ja dat is natuurlijk heel goed mogelijk, Ik heb inmiddels al meer dan een jaar een relatie, hoewel deze op dit moment niet zo eenvoudig is door ernstige ziekte van mijn vriend
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 15:41
 
WILLEMIJN232 schreef:
Je kan bij een ontmoeting natuurlijk ook afknappen op onbenullige dingen(witte sportsokken in sandalen bv.) en wat weegt dan tegen wat op? De leuke gesprekken of de afschuwelijke witte sportsokken in sandalen? Knipoog smiley
ha ha willemijn ik denk dat als je verliefd word, dat je dan ineens iemand wel leuk vind met witte sokken in sandalen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 15:44
 
WILLEMIJN232 schreef:
Het is geweldig maar leidt het tot een volledige relatie?
Waarom niet eigenlijk? Zo hoort toch eigenlijk elke relatie te beginnen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 15:46
 
TEAPARTY711 schreef:
Chat, zegt het het best.
Want je geeft je je echt bloot. Niet in je nakie bloot, veel erger bloot, je geeft een deel van je zelf, van je hart, van je ziel.

En echt waar, je hebt freaks, natuurlijk gaat een freak niet zeggen dat die een freak is, meestal hebben ze het zelf niet eens door.
Maar je zult hem maar aan je klomp hebben hangen.

Ik geloof dat Petra terecht de vraag stelde,moet ik maar met iedereen daten?
Nee chat zei heel goed, alleen als je een klik voelt.

En wat is er mis met witte sokken in sandalen? Smiley die vol vragen zit

haha dat bedoel ik, ik zou maar voor je deur staan met witte sokken.

Gewoon als je een leuk contact heb, gewoon casual afspreken. Zo kom je er ook nog eens uit. :)

Zelfs in het "echt" kan je iemand niet kennen, iedereen gaat er maar van uit dat de ander normaal is.....
Online kan ik van alles vertellen, ik zit achter mijn pc, maar wie zegt niet dat ik net niet mijn kat heb verzopen? Of mijn hond heb geschopt?
Ik kan zo gek zijn als een deur en nogmaals in het echt kan je het voor een tijd ook redelijk verborgen houden.
Laat staan online.

Ok om het echt duidelijk te maken.
Ik ben ooit verliefd geworden online op iemand die zich voor deed als vrouw.
Maar het was dus een dude. Hij was slim, klonk normaal, had leuke foto's, maar hij plast staand. En was behoorlijk in de war op zijn best! lol
Duidelijk lieve mensen ? :)

duidelijk... heavy misschien zit ik dus met mannen te communiceren die net hun kat hebben verzopen Verraste, verbaasde smiley , maar kijk als ik nou iets langer eerst met zo iemand mail, kom ik er misschien wel achter dat hij een hekel aan katten heeft en dan weet ik, nee is niet de man voor mij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 15:47
 
ROELANDE345 schreef:
Ja dat is natuurlijk heel goed mogelijk, Ik heb inmiddels al meer dan een jaar een relatie, hoewel deze op dit moment niet zo eenvoudig is door ernstige ziekte van mijn vriend
sterkte roelande


Laatst aangepast door
PETRA944
op dinsdag 28 augustus 2012, 16:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 16:07
 
CHATULIEM619 schreef:
Helaas, Wmijn. Als verliefdheid echt toeslaat is het vaak veel heftiger op onze leeftijd., Je bent niet te oud om verliefd te worden...
zal het zal het zal het zal het???? yeah dus over 8 jaar ga ik op bejaardenreisje , stap in de bus en daar is ie, de knappe man van 66, in 1 oogopslag paf boem als een bliksem inslag. Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit , klinkt opzich wel beter als een man online die net zijn kat heeft verzopen, zich voordoet als die leuke man, terwijldie een omgebouwde vrouw is of een erge massa moordenaar ofzo Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 16:11
 
PETRA944 schreef:
duidelijk... heavy misschien zit ik dus met mannen te communiceren die net hun kat hebben verzopen Verraste, verbaasde smiley , maar kijk als ik nou iets langer eerst met zo iemand mail, kom ik er misschien wel achter dat hij een hekel aan katten heeft en dan weet ik, nee is niet de man voor mij.

Dan moet je Chatuliem nemen, Petra, zijn naam betekent zelfs katten, meen ik en hij heeft er ook wel een.

Thomas, groot dierenliefhebber want hij eet vissen, koeien, kippen en wat al niet meer. (Geen katten).


Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 28 augustus 2012, 16:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 16:24
 
THOMAS968 schreef:
Dan moet je Chatuliem nemen, Petra, zijn naam betekent zelfs katten, meen ik en hij heeft er ook wel een.

Thomas, groot dierenliefhebber want hij eet vissen, koeien, kippen en wat al niet meer. (Geen katten.)

hmmmm over 8 jaar ben jij 66 thomas, das ook best interessant, dus zat meer aan jou te denken Knipoog smiley over 8 jaar ben ik al 15 jaar alleenstaand dan stap ik in die bejaarde bus en stort me op die man van 66 ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 17:00
 
PETRA944 schreef:
hmmmm over 8 jaar ben jij 66 thomas, das ook best interessant, dus zat meer aan jou te denken Knipoog smiley over 8 jaar ben ik al 15 jaar alleenstaand dan stap ik in die bejaarde bus en stort me op die man van 66 ha ha



kijk, zo beginnen nu de dates...., maar 8 jaar wachten????? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TEAPARTY711





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 17:10
 
PETRA944 schreef:
duidelijk... heavy misschien zit ik dus met mannen te communiceren die net hun kat hebben verzopen Verraste, verbaasde smiley , maar kijk als ik nou iets langer eerst met zo iemand mail, kom ik er misschien wel achter dat hij een hekel aan katten heeft en dan weet ik, nee is niet de man voor mij.


Oh Petra, geen zorgen om mij, ik heb geen katten meer


En inderdaad Roelande, sterkte er komt veel op je af.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 17:40
 
tja maar teaparty, lijk je nou op die gozer van duty of op die benjamin met die pruik Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 17:46
 
THOMAS968 schreef:
Dan moet je Chatuliem nemen, Petra, zijn naam betekent zelfs katten, meen ik en hij heeft er ook wel een.

Thomas, groot dierenliefhebber want hij eet vissen, koeien, kippen en wat al niet meer. (Geen katten).
Je hebt gelijk Thomas, ik hou van katten. Ik heb er nu nog maar twee...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 17:58
 
PETRA944 schreef:
hmmmm over 8 jaar ben jij 66 thomas, das ook best interessant, dus zat meer aan jou te denken Knipoog smiley over 8 jaar ben ik al 15 jaar alleenstaand dan stap ik in die bejaarde bus en stort me op die man van 66 ha ha

Wat zal het je dan tegenvallen want mannen van 66 zitten op hun mountainbike .......in die bus vind je alleen 80-plussers Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 18:23
 
LEANNE226 schreef:
Wat zal het je dan tegenvallen want mannen van 66 zitten op hun mountainbike .......in die bus vind je alleen 80-plussers Knipoog smiley
duh dan moet ik op 55ste nog gaan mountonbiken en zien ik ze bij kan houden Twijfelende smiley laat maar hangen ik blijf wel vrijgezel. ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 18:28
 
PETRA944 schreef:
duh dan moet ik op 55ste nog gaan mountonbiken en zien ik ze bij kan houden Twijfelende smiley laat maar hangen ik blijf wel vrijgezel. ha ha

Samen uithijgen op een terrasje is errrrrrrrg leuk! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TEAPARTY711





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 18:31
 
PETRA944 schreef:
tja maar teaparty, lijk je nou op die gozer van duty of op die benjamin met die pruik Smiley die vol vragen zit

Misschien meer als een Benjamin zonder pruik hahaha.

Ben zo flauw om geen foto te plaatsen, omdat ik nog niet klaar ben voor een relatie.
Kom net uit een relatie en dat moet ik nog verwerken.

Zou ik een foto plaatsen, dan zou ik uiteindelijk serieuze reacties krijgen en dan weet ik van mezelf, dan kruipt het bloed waar het niet gaan kan.

Maar ik ben niet echt een lekker ding ofzo, (een beetje vind ik zelf voor de spiegel ;) ) de vrouwen kijken me niet na, maar wijzen me ook niet na ;) God Zijn dank.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 18:35
 
LEANNE226 schreef:
Samen uithijgen op een terrasje is errrrrrrrg leuk! Knipoog smiley

Die is goed voor de kreet van de week: Liefde is.......samen uithijgen op een terrasje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 18:41
 
TEAPARTY711 schreef:
Misschien meer als een Benjamin zonder pruik hahaha.

Ben zo flauw om geen foto te plaatsen, omdat ik nog niet klaar ben voor een relatie.
Kom net uit een relatie en dat moet ik nog verwerken.

Zou ik een foto plaatsen, dan zou ik uiteindelijk serieuze reacties krijgen en dan weet ik van mezelf, dan kruipt het bloed waar het niet gaan kan.

Maar ik ben niet echt een lekker ding ofzo, (een beetje vind ik zelf voor de spiegel ;) ) de vrouwen kijken me niet na, maar wijzen me ook niet na ;) God Zijn dank.

een benjamin zonder pruik, nou ben ik nog nieuwsgieriger Smiley die vol vragen zit ach lekker ding, misschien heb je wel een lekker ding. ha ha maar serieus, aantrekkings kracht is per mens verschillend, wat de een een lekkerding vind, vind de ander misschien niet. verstandig, eerst verwerken . sterkte ermee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 18:45
 
LEANNE226 schreef:
Samen uithijgen op een terrasje is errrrrrrrg leuk! Knipoog smiley
ha ha oke heb nog 8 jaar de tijd om me conditie op te bouwen....ik kan natuurlijk ook zon fiets met een motortje kopen......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 18:52
 
PETRA944 schreef:
ha ha oke heb nog 8 jaar de tijd om me conditie op te bouwen....ik kan natuurlijk ook zon fiets met een motortje kopen......

Het huis van mijn buren staat te koop,als je daar nou intrekt dan gaan we samen oefenen(ik woon 5 minuten fietsen van het bos),ik lever er een leuke vrijgezel bij(hij weet het alleen nog niet Engeltje smiley )
Nog wat vergeten:mocht het fietsen toch niets worden......hij heeft ook een motor! Lachende smiley met blinkend witte tanden


Laatst aangepast door
LEANNE226
op dinsdag 28 augustus 2012, 18:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 19:54
 
LEANNE226 schreef:
Het huis van mijn buren staat te koop,als je daar nou intrekt dan gaan we samen oefenen(ik woon 5 minuten fietsen van het bos),ik lever er een leuke vrijgezel bij(hij weet het alleen nog niet Engeltje smiley )
Nog wat vergeten:mocht het fietsen toch niets worden......hij heeft ook een motor! Lachende smiley met blinkend witte tanden

een motor en dan achterop zitten en gaat dat ding met 240 km per uur ervandoor, als je je hoofd langs de rug van de rijder doet om effe beter te kunnen zien, krijg je nog amper je hoofd terug door de harde wind...nee ik ga nooit meer effe bij een man achter op de motor. Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 20:49
 
WILLEMIJN232 schreef:
kijk, zo beginnen nu de dates...., maar 8 jaar wachten????? Knipoog smiley

Jakob kregen ze zo gek.

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 28 augustus 2012, 20:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 21:25
 
THOMAS968 schreef:
Jakob kregen ze zo gek.

Thomas

Ach, Jakob hoefde ``maar`` zeven jaar te wachten en geen acht…….en volgens zijn gevoel waren het maar een paar dagen, zoveel hield hij van haar, staat er! (en er dan achter komen dat je met de verkeerde geslapen hebt, dat dan weer wel…..)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 21:50
 
Beetje een sukkel, die Jakob.

Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 22:08
 
CHATULIEM619 schreef:
Waarom niet eigenlijk? Zo hoort toch eigenlijk elke relatie te beginnen?

het lijkt me zelfs ideaal....lekker verliefd worden (allebei natuurlijk) en dan alle tijd nemen om het tot een volledige relatie te laten uitgroeien. Als je echt vrienden kunt worden na de eerste verliefdheid maak je een goede kans.....Ik denk ook dat details er niet zo toe doen. Je wordt verliefd op hem/haar om hoe die ruikt, kijkt, klinkt en hoe hij/zij in het leven staat en met jou omgaat - niet persé in deze volgorde en die sokken......geef hem een paar donkerblauwe en ga met hem naar een schoenenzaak....en er smakelijk om lachen samen (idealiter natuurlijk)....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 22:24
 
MIEKE364 schreef:
het lijkt me zelfs ideaal....lekker verliefd worden (allebei natuurlijk) en dan alle tijd nemen om het tot een volledige relatie te laten uitgroeien. Als je echt vrienden kunt worden na de eerste verliefdheid maak je een goede kans.....Ik denk ook dat details er niet zo toe doen. Je wordt verliefd op hem/haar om hoe die ruikt, kijkt, klinkt en hoe hij/zij in het leven staat en met jou omgaat - niet persé in deze volgorde en die sokken......geef hem een paar donkerblauwe en ga met hem naar een schoenenzaak....en er smakelijk om lachen samen (idealiter natuurlijk)....
zucht, ha ha toch geef ik het op, maar gewoon proberen te accepteren dat ik geen leuke partner heb, en wie weet kom ik er wel ooit eentje tegen in het echte leven, is ook wat minder ingewikkeld dan via internet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 22:50
 
PETRA944 schreef:
zucht, ha ha toch geef ik het op, maar gewoon proberen te accepteren dat ik geen leuke partner heb, en wie weet kom ik er wel ooit eentje tegen in het echte leven, is ook wat minder ingewikkeld dan via internet.

Het geeft ook rust er niet al te fanatiek naar te zoeken...en ja nu heb je geen leuke partner en als je je ervoor openstelt kan het zomaar gebeuren dat je hem vindt en hij jou natuurlijk. Ik wens het je toe...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 15:27
 
MIEKE364 schreef:
het lijkt me zelfs ideaal....lekker verliefd worden (allebei natuurlijk) en dan alle tijd nemen om het tot een volledige relatie te laten uitgroeien. Als je echt vrienden kunt worden na de eerste verliefdheid maak je een goede kans.....Ik denk ook dat details er niet zo toe doen. Je wordt verliefd op hem/haar om hoe die ruikt, kijkt, klinkt en hoe hij/zij in het leven staat en met jou omgaat - niet persé in deze volgorde en die sokken......geef hem een paar donkerblauwe en ga met hem naar een schoenenzaak....en er smakelijk om lachen samen (idealiter natuurlijk)....


En dan vooral zijn puberkind meenemen, heb je altijd een medestander voor leuke schoenen of kleding.....
En verder. ach, als hij zijn sokken nou mooi vindt en ze zijn fris gewassen...dan heeft het ook wel iets vertederends.......
Het is een andere zaak om er als de kippetjes bij te zijn als hij jou wil verwennen met kleding......pas alleen datgene waarmee je over straat durft Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 29 augustus 2012, 16:33
 
INGE721 schreef:
En dan vooral zijn puberkind meenemen, heb je altijd een medestander voor leuke schoenen of kleding.....
En verder. ach, als hij zijn sokken nou mooi vindt en ze zijn fris gewassen...dan heeft het ook wel iets vertederends.......
Het is een andere zaak om er als de kippetjes bij te zijn als hij jou wil verwennen met kleding......pas alleen datgene waarmee je over straat durft Clown smiley

dus dan neem je een man en ga je hem veranderen zoals jij wil, das nou het enge van een relatie elkaar niet vrij laten in jezelf zijn, als ik mezelf ben in witte sokken met sandalen, moet iemand voor me gaan met sokken in sandalen en niet denken, ze is leuk maar dit moet nog effe verandert worden. nee echt verliefd worden is op hem verliefd worden zoals hij is en als je van hem houd ga je zelf van zijn witte sokken in sandalen houden. petra die ouwe vrijster word. ha ha aangezien thomas niet 8 jaar op me wil wachten Boze smiley duh ben het 8 jaar wachten best waard hoor Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 10 Volgende
Pagina 4 van 10