ChristianMatch
 


Forum

Pesten...
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 8 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:04
 
FRANKT627 schreef:
Heide wijs me eens aan in mijn tekst waar ik het woord 'discriminatie' heb geschreven?

Indien ik het wel had geschreven zou ik dan als oud cm-lid de nieuwkomers willen wegjagen? Wat is dat nu toch weer voor een veronderstelling? Ik begrijp helemaal niet waarop je doelt.

Je hebt het woord "discriminatie" niet gebruikt, maar wel het woord "apelanden" en ik denk dat Heide daarop doelt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:12
 
JOSINA022 schreef:
Je hebt het woord "discriminatie" niet gebruikt, maar wel het woord "apelanden" en ik denk dat Heide daarop doelt.

Ja, en dan? Zijn er soms geen landen die homo's dood maken omwille van het fundamentalistisch geloof? Zuid Amerikaanse landen waar corruptie schering en inslag is worden toch ook bananenrepublieken genoemd. Wat is er dan mis met die uitdrukking? En waar ben ik nou in vredesnaam aan het discrimeren??? Leg me dat nu eens uit??? En hoe zou ik door die tekst nieuwe leden wegjagen??? Wat is dat voor een oproertaal??? Een totaal van de pot gerukte veronderstelling die andere moet aanzetten om zich tot mij te keren. Waar gaat het eigenlijk over?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:13
 
JOSINA022 schreef:
Je hebt het woord "discriminatie" niet gebruikt, maar wel het woord "apelanden" en ik denk dat Heide daarop doelt.

verwijderd.


Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 12 juli 2012, 21:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:15
 
FRANKT627 schreef:
Ja, en dan? Zijn er soms geen landen die homo's dood maken omwille van het fundamentalistisch geloof? Zuid Amerikaanse landen waar corruptie schering en inslag is worden toch ook bananenrepublieken genoemd. Wat is er dan mis met die uitdrukking? En waar ben ik nou in vredesnaam aan het discrimeren??? Leg me dat nu eens uit??? En hoe zou ik door die tekst nieuwe leden wegjagen??? Wat is dat voor een oproertaal??? Een totaal van de pot gerukte veronderstelling die andere moet aanzetten om zich tot mij te keren. Waar gaat het eigenlijk over?

verwijderd.


Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 12 juli 2012, 21:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:18
 
HEIDE115 schreef:
Josien,als hij voor iemand op komt hier..moet hij weten.
ik heb weinig aan zulke figuren.
Hij gaat de 22ste weg zegt tie,dus ja ff je dappere kant tonen .
Bij sommige zit er wat dwars,en dan gaan ze discrimineren
kijk wat er onder buren ruzie's gebeurd
of als er te veel anderen intdurp bij komen.
pff leg me niks uit aub.

Ja Heide, je hebt gelijk...ik kom voor iemand op. Ik kom op voor een minderheidsgroep. Een groep die uitgejouwd wordt door zogenaamde liefdevolle christenen. Ja, ik kom voor homo's die praktizeren én die christenen zijn of willen zijn. Of dacht jij dat ik voor iemand anders op kwam. En je oproertaal pik ik niet zomaar...je moet eens leren lezen wat er staat. Je kan misschien nog eens herlezen en er over nadenken. IK krijg de indruk, let wel, ik zeg een indruk, dat je denkt dat ik tegen jouw persoon ben. Voel je je dan zo vlug aangesproken??? Ik weet echt niet waarover je hebt. Nu ik zie hoe je reageert hier wil ik je mail zelfs niet openen. Dan hoef ik me ook niet druk te maken over eventuele aantijgingen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:22
 
FRANKT627 schreef:
Ja Heide, je hebt gelijk...ik kom voor iemand op. Ik kom op voor een minderheidsgroep. Een groep die uitgejouwd wordt door zogenaamde liefdevolle christenen. Ja, ik kom voor homo's die praktizeren én die christenen zijn of willen zijn. Of dacht jij dat ik voor iemand anders op kwam. En je oproertaal pik ik niet zomaar...je moet eens leren lezen wat er staat. Je kan misschien nog eens herlezen en er over nadenken. IK krijg de indruk, let wel, ik zeg een indruk, dat je denkt dat ik tegen jouw persoon ben. Voel je je dan zo vlug aangesproken??? Ik weet echt niet waarover je hebt. Nu ik zie hoe je reageert hier wil ik je mail zelfs niet openen. Dan hoef ik me ook niet druk te maken over eventuele aantijgingen.

verwijderd.


Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 12 juli 2012, 21:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:31
 
HEIDE115 schreef:
weetje,er zijn hier toch onopgeloste vete's,zo ik iemand hier dit zo hoorde noemen.
ik denk dat ik heel warm zit,dat dit een van de redenen is..waaruit een vete ontstaat...
je praat leuk,maar de inhoud van jou woordkeuze hier deugdniet
jij wist heel sluw,dat dit woord wat jij gebruikte iets zou doen.
ga me niet vertellen dat dit niet zo is.
want dan geef ik je geen woord...kap ff?




Frank zei absoluut niets verkeerd, integendeel, hij schreef zelfs wat zinnigs..........jij misschien wat overgevoelig???? alsik zustertjes denigrerend vind is dat onzin als Frank over de apen republiek schrijft is dat wel fout?
Of denk je, dit is het topic pesten en er moeten maar weer mensen uit en een topic gesloten??????
Soms heb ik echt heimwee naar de vroegere CM tijden.......


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op dinsdag 10 juli 2012, 19:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:32
 
Mensen mensen kom op!!
Waar is het wederzijds respect gebleven???
Probeer het even via mail of chat uit te praten laten we nu proberen niet weer een nieuwe twist te creeeren!! en nee ik spreek niemand persoonlijk aan!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:33
 
Mensen, mensen, iemand gebruikt een woord waarmee iemand anders gekwetst wordt...hoe moeilijk is het toch om "sorry" te zeggen, niet omdat je een woord gebruikt hebt, maar omdat er iemand gekwetst is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:34
 
JOSINA022 schreef:
Mensen, mensen, iemand gebruikt een woord waarmee iemand anders gekwetst wordt...hoe moeilijk is het toch om "sorry" te zeggen, niet omdat je een woord gebruikt hebt, maar omdat er iemand gekwetst is.

helemaal mee eens
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:35
 
WILLEMIJN232 schreef:
Frank zei absoluut niets verkeerd, integendeel, hij schreef zelfs wat zinnigs..........jij misschien wat overgevoelig???? alsik zustertjes denigrerend vind is dat onzin als Frank over de apen republiek schrijft is dat wel fout?
Of denk je, dit is het topic pesten en er moeten maar weer mensen uit en een topic gesloten??????

verwijderd.


Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 12 juli 2012, 21:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:37
 
ROELANDE345 schreef:
helemaal mee eens

..


Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 12 juli 2012, 21:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:37
 
JOSINA022 schreef:
Mensen, mensen, iemand gebruikt een woord waarmee iemand anders gekwetst wordt...hoe moeilijk is het toch om "sorry" te zeggen, niet omdat je een woord gebruikt hebt, maar omdat er iemand gekwetst is.



Ik ben zo gekwetst door zustertje.....komt daar ook een excuus voor????
Of is dat net zo bedoeld als dat Frank apenrepubliek noemt? dus helemaal niet kwetsend??????
Jullie kennen Frank toch ook lang genoeg dat hij dit niet kwetsend bedoelt???????


jullie kwetsen nu Frank om dat allemaal al van hem te denken en een sorry van hem te verwachten.........


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op dinsdag 10 juli 2012, 19:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:42
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik ben zo gekwetst door zustertje.....komt daar ook een excuus voor????
Of is dat net zo bedoeld als dat Frank apenrepubliek noemt? dus helemaal niet kwetsend??????
Jullie kennen Frank toch ook lang genoeg dat hij dit niet kwetsend bedoelt???????


jullie kwetsen nu Frank om dat allemaal al van hem te denken en een sorry van hem te verwachten.........

verwijderd.


Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 12 juli 2012, 21:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:43
 
[quote=WILLEMIJN232]Ik ben zo gekwetst door zustertje.....komt daar ook een excuus voor????
Of is dat net zo bedoeld als dat Frank apenrepubliek noemt? dus helemaal niet kwetsend??????
Jullie kennen Frank toch ook lang genoeg dat hij dit niet kwetsend bedoelt???????


jullie kwetsen nu Frank om dat allemaal al van hem te denken en een sorry van hem te verwachten.........[/quot

verwijderd.


Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 12 juli 2012, 21:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:45
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik ben zo gekwetst door zustertje.....komt daar ook een excuus voor????
Of is dat net zo bedoeld als dat Frank apenrepubliek noemt? dus helemaal niet kwetsend??????
Jullie kennen Frank toch ook lang genoeg dat hij dit niet kwetsend bedoelt???????


jullie kwetsen nu Frank om dat allemaal al van hem te denken en een sorry van hem te verwachten.........

Ja hoor Willemijn ik denk inderdaad dat Frank dit niet kwetsend bedoelt heeft.
Bovendien is zijn geliefde België in de pers in t verleden ook nog wel eens met een apenrepubliek vergeleken
Knipoog smiley


Laatst aangepast door
ROELANDE345
op dinsdag 10 juli 2012, 19:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:47
 
Hallo, ik lees het gesprek HEIDE FRANKT naar mijn idee kan het stukje dat ik las beiden goed doen en op 1 lijn brengen Trouwens ons allemaal!! Ik gebruikte dat woord ook wel eens!!

Ik las het Dit weekend stelde iemand me een vraag, hoewel het niet meteen als zodanig overkwam: ‘Ik snap niet waarom je naar zo’n apenland wilt.’ Het Apenland in kwestie is hier Congo. Door dit soort reacties wordt ik uit het veld geslagen. Niet door ‘het is levensgevaarlijk wat je gaat doen’. Ook reacties als deze doen me niets: ‘Ik snap niet dat je zoiets wilt’ of ‘stel dat je een lekke band krijgt en je haalt niet wat je die dag moet bereiken en je komt bij een dorpje waar ze geen camping hebben. Wat dan?’ Want dat zijn geen moeilijkheden en al zouden ze dat wel zijn, dan lossen die zichzelf wel op. Ook over deze opmerking maak ik me niet druk: ‘Ken je de uitdrukking ‘beren op de weg zien’, jij ziet ze niet, maar die beren zien jou wel!’ Beren zijn er immers niet in de Sahara. Blikken vol ongerustheid gebaseerd op gedachten die verraden dat ik een naïef, zelfs onnozel wicht ben. Veelal woorden gesproken vanuit een wetenschap dat ze gehoord worden door mensen waarop indruk gemaakt dient te worden. Dat doet mij weinig, omdat het onwetende woorden zijn. Zinnen gebaseerd op een onbekend terrein, uitingen van angst omdat het onbekend en dus eng is. Gevaarlijk natuurlijk ook.
Maar het woord ‘Apenland’ doet mij wel wat. Dat snijdt meteen diep en heftig tussen degene die het uitspreekt en zijn ideeën over, in dit geval, Afrika. Wat wordt eigenlijk bedoeld met Apenland? Dat had ik natuurlijk op dat moment aan de persoon in kwestie moeten vragen, maar bij mij komt zoiets altijd pas veel later. Is een Apenland een land waar apen zijn? Vast wel. Maar apen zijn er ook in Zuid Spanje, in Gibraltar heb je de Berberaap. Is Spanje dan ook een Apenland? Of is de zee of oceaan een scheiding tussen Apenland en Mensenland? Is Amerika dan ook een Apenland of alleen de landgrens van arm en rijk Amerika? Staat aap gelijk aan arm? Is Afghanistan een Apenland? Heb ik daar eigenlijk één aap gezien? Ik geloof het niet, maar in buurland Pakistan zijn weer wel apen, toch zeker in het gedeelte dat grenst aan India. Want India is een echt Apenland. Wat een Apenland dan ook mag betekenen.
Wat is een Apenland nou toch? Is het een grap als dit gezegd wordt? Is het een grap als iemand zegt: ‘Neem maar een grote pot witte verf mee, dan kan je alle gezichten in Afrika wit schilderen.’ Dit zijn vragen die ik mezelf stel, wat wordt ermee bedoeld? Dat het dom, naïef, gevaarlijk, eng en ronduit stom is wat ik doe, zijn geen dingen die ik mezelf af hoef te vragen. Niet je hart volgen, niet je dromen waar maken, niet leven alsof het de laatste dag zou kunnen zijn, niet de comfort-zone verlaten of de zogenaamde zekerheid, niet de basis ontdekken, niet de wereld voelen, niet ontdekken waarom we leven en waarom we werkelijk allemaal hetzelfde zijn -aap of mens- vind ik eigenlijk heel menselijk. Dat vind ik dus heel onapelijk. Hmm… al schrijvende en denkende heb ik nu net ontdekt wat een Apenland is!
Een Apenland is een land waar mensen wonen die bewust leven, weten waarom en niet uit die comfi-zone kunnen of willen stappen omdat ze die wellicht niet hebben. Een Apenland leeft basic, met de natuur als hun leidraad, en misschien wel een aapje in de achtertuin annex jungle om ze daaraan te herinneren. Geen APP dus, maar een AAP.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:50
 
[quote=HEIDE115]

Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 12 juli 2012, 21:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:59
 
Woeiii

Blij te zien dat er in mijn afwezigheid niets veranderd is! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Als er één ding is dat ik geleerd heb in mijn cm-periode:
Wanneer we stoppen met vingertjes wijzen hebben we meer gelegenheid om de hand in eigen boezem te steken!


Tess, steekt hand ook zeker in eigen boezem...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:16
 
ROELANDE345 schreef:
Ja hoor Willemijn ik denk inderdaad dat Frank dit niet kwetsend bedoelt heeft.
Bovendien is zijn geliefde België in de pers in t verleden ook nog wel eens met een apenrepubliek vergeleken
Knipoog smiley

Dat denk ik ook, begrijp heide,s reactie goed dat het echt verkeerd overkomt,maar denk absoluut niet dat frank het zo bedoeld heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:20
 
HEIDE115 schreef:
?

verwijderd.


Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 12 juli 2012, 21:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:44
 
verwijderd.

Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 12 juli 2012, 21:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:00
 
JOSINA022 schreef:
Je hebt het woord "discriminatie" niet gebruikt, maar wel het woord "apelanden" en ik denk dat Heide daarop doelt.

Ja...ik herinner 't me ook, en daar bedoelde, Frank kennende, hij helemaal niets mee. Gewoon gebruikt om uit te drukken dat die wetten- en welke wetten er oa in Nederland zijn. Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:11
 
HEIDE115 schreef:
Ik heb op vraag van 19:50 geen antwoordt gekregen
Om tot een goed besluit te komen..maar helaas.

Ik heb een 2e poging gedaan om op het forum door te gaan.
maar er zijn er teveel die naar de oude cm sfeer terug willen,met alle gevolgen daaruit.

vanaf nu gewoon weer met m'n profiel aanwezig.

echt heide ik denk dat frank het niet zo bedoeld heeft, vervolgens reageer jij met woorden dat hij het heel sluw heeft neergezet. als of hij met opzet die woorden schreef,dus kan me voorstellen dat frank niet meer reageert, wat moet hij dan nog zeggen als jij zijn woorden toch niet gelooft? En begrijp jouw verontwaardiging dat het verkeerd overkwam,maar ik zie het als een miscommunicatie tussen beiden. en hoop dat het nog goed met jullie twee komt.
jij bent gekwetst,frank is gekwetst. laat het anders effe rusten beide en probeer het morgen uittepraten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:16
 
PETRA944 schreef:
echt heide ik denk dat frank het niet zo bedoeld heeft, vervolgens reageer jij met woorden dat hij het heel sluw heeft neergezet. als of hij met opzet die woorden schreef,dus kan me voorstellen dat frank niet meer reageert, wat moet hij dan nog zeggen als jij zijn woorden toch niet gelooft? En begrijp jouw verontwaardiging dat het verkeerd overkwam,maar ik zie het als een miscommunicatie tussen beiden. en hoop dat het nog goed met jullie twee komt.
jij bent gekwetst,frank is gekwetst. laat het anders effe rusten beide en probeer het morgen uittepraten.

verwijderd.


Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 12 juli 2012, 21:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:16
 
Maar..ik kan me ook voorstellen dat Heide zich daardoor gekwetst kan voelen, hij heeft een donkere huid, zijn voorouders komen uit een warm tropisch land zo te zien eerst.

En hij is misschien vaker gediscrimineerd, ja, als je bij Den Haag en Bij Rotterdam woont kan dat voorkomen. Van Den Haag heb ik dat gehoord.. Ik weet van Rotterdam, dat het een hele harde stad is met oordelen, ook als je de juiste kleding niet draagt kan je al gediscrimineerd worden. Dat merkte ik heel erg doordat ik daar op een reïntergratie cursus zat, bij Blaak.
En ik ken een paar Rotterdammers, kijk alleen maar hoe raar ze doen als Ajax steeds wint....met die racistische spreekkoren....in het stadion...
Ik heb daar ook een vriendin, nou je weet echt niet wat je hoort daar aan straattaal....
Ja, Amsterdam, dan zie je dat eigenlijk nooit, is mijn ervaring, ben daar opgegroeid, tot mijn 26ste. Een heerlijke stad, met ongeveer 160!! verschillende nationaliteiten. Waar je gewoon heerlijk jezelf kan zijn.

En in Dordrecht zie ik dat ook helemaal niet.

Feit is het komt voor. en dan kan zo'n opmerking, waar Frank niets meer mee bedoelt dan een hulpmiddel om iets uit te leggen triggeren.
Kan me heel goed voorstellen Heide.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 10 juli 2012, 21:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:17
 
pffffffffffffff, ik wist niet dat het in cm land al 31 december was.

korte lontjes dag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:22
 
SHANITA130 schreef:
Maar..ik kan me ook voorstellen dat Heide zich daardoor gekwetst kan voelen, hij heeft een donkere huid, zijn voorouders komen uit een warm tropisch land zo te zien eerst.

En hij is misschien vaker gediscrimineerd, ja, als je bij Den Haag en Bij Rotterdam woont kan dat voorkomen. Van Den Haag heb ik dat gehoord.. Ik weet van Rotterdam, dat het een hele harde stad is met oordelen, ook als je de juiste kleding niet draagt kan je al gediscrimineerd worden. Dat merkte ik heel erg doordat ik daar op een reïntergratie cursus zat, bij Blaak.
En ik ken een paar Rotterdammers, kijk alleen maar hoe raar ze doen als Ajax steeds wint....met die racistische spreekkoren....in het stadion...
Ik heb daar ook een vriendin, nou je weet echt niet wat je hoort daar aan straattaal....
Ja, Amsterdam, dan zie je dat eigenlijk nooit, is mijn ervaring, ben daar opgegroeid, tot mijn 26ste. Een heerlijke stad, met ongebeer 160!! verschillende nationaliteiten. Waar je gewoon heerlijk jezelf kan zijn.

En in Dordrecht zie ik dat ook helemaal niet.

Feit is het komt voor. en dan kan zo'n opmerking, waar Frank niets meer mee bedoelt dan een hulpmiddel om iets uit te leggen triggeren.
Kan me heel goed voorstellen Heide.

idd..ik zei al ,je bent een top wijfie
gewoon,niet alleen hierbij..je brede kijk op de dingen doet iets..zoh!


Laatst aangepast door
HEIDE115
op dinsdag 10 juli 2012, 21:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:23
 
Yes,

Toen ik vanmiddag het woordje 'apenland' las, wat Frank schreef, dacht ik het eerste aan die achterlijke corrupte regering van sommige mooie warme landen. Zoals Haitie en idd Congo...

En verder dacht ik helemaal niets...

Neemt niet weg dat het dus wel erg kan triggeren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:26
 
HEIDE115 schreef:
idd..ik zei al ,je bent een top wijfie
gewoon,niet alleen hierbij.

Wat leuk dat je dat zegt Lachende smiley , dank je!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 8 Volgende
Pagina 2 van 8