ChristianMatch
 


Forum

"ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 20:30
 
Zo ken ik ook een hele lieve vrouw die het leven niet aan kon!

zij heeft een einde aan haar leven gemaakt!

Ik heb ook horen uitleggen dat Jezus zegt,

IK had je nog niet verwacht , maar je bent welkom.

En ik denk dat dit gebeurd want God is liefde
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE009





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 20:40
 
NICKY298 schreef:
Zo ken ik ook een hele lieve vrouw die het leven niet aan kon!

zij heeft een einde aan haar leven gemaakt!

Ik heb ook horen uitleggen dat Jezus zegt,

IK had je nog niet verwacht , maar je bent welkom.

En ik denk dat dit gebeurd want God is liefde

God zelf heeft deze vrouw met geopende armen en veel liefde ontvangen.
Zij is veilig nu veilig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 20:41
 
NICKY298 schreef:
Yep hoofdpijn krijg je er van!!!



Maar wat erger is, als je homo of lesbie ben.

Wij zijn hier over aan het ruzieen.

Maar het idee hebben dat je aan het oordeel van God bent over gelevert Zieke smiley Zieke smiley Gefrustreerde smiley


Dat is pas erg. Dat is verschrikkelijk dat idee!

Vooral als je eigenlijk een kind van God wil zijn!

Ik moet eerlijk zeggen als ik in mijn Hart kijk ,dat God deze mensen met liefde ontvangt.

En van dit wil ik uit gaan



Precies en geloof het maar... iemand die zich tot God wendt wordt nooit uitgeworpen of afgewezen! En je bent niet "eigenlijk" een kind van God maar je bént het wanneer je Hem hebt aangenomen. Al die Hem hebben aangenomen heeft Hij de macht gegeven om kinderen van God te zijn. Wie zijn wij om te denken dat iemand geen kind van God is... vanwege een actie of geaardheid of welke reden dan maar ook... Dat is de deur naar veroordeling elke keer weer gigantisch intrappen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 20:49
 
DANIEL777 schreef:
het hoeft jou ook niet zoveel te zeggen wat ik op het forum schrijf, maar in mijn ogen blijft homofolie in welke vorm dan ook een zonde en dat heeft helemaal niks met chat te maken

Had je het idee dat ik een andere mening was toegedaan???
Ik had iets van Chat''s woorden gekopieerd...en vandaar dat ik viel over je woorden...copieerrobots...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 21:03
 
ZEELAND736 schreef:
Had je het idee dat ik een andere mening was toegedaan???
Ik had iets van Chat''s woorden gekopieerd...en vandaar dat ik viel over je woorden...copieerrobots...

grappig: homo betekend: gelijknamig...

is die copieerrobot dan ook homo? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 21:54
 
JOL252 schreef:
Precies en geloof het maar... iemand die zich tot God wendt wordt nooit uitgeworpen of afgewezen! En je bent niet "eigenlijk" een kind van God maar je bént het wanneer je Hem hebt aangenomen. Al die Hem hebben aangenomen heeft Hij de macht gegeven om kinderen van God te zijn. Wie zijn wij om te denken dat iemand geen kind van God is... vanwege een actie of geaardheid of welke reden dan maar ook... Dat is de deur naar veroordeling elke keer weer gigantisch intrappen.


Helemaal mee eens jol !

soms kijken wij maar 1 kant op! Verlegen lachende smiley

Gelukkig kijkt GOD verder! Lachende smiley

Dankje voor je reaktie en ook die van anderen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HARALD940





Berichten: 428

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 21:58
 
CHATULIEM619 schreef:
Tja Yes, welcome to the real world zou ik zo zeggen. Het is een sprookje, dat het enige verschil tussen homofilie en heterofilie de geaardheid is. De tegenstelling ligt veel dieper en is gecompliceerder. Helaas probeert de maatschappij ons voor te spiegelen dat dat niet zo is, en dat homofilie slechts een variant is op het geschapene.

En weer de gebondenheid en homofilie..................

Welke bezeten personen die in de bijbel vermeld staan hadden ook homofiele eigenschappen???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 22:05
 
HARALD940 schreef:
En weer de gebondenheid en homofilie..................

Welke bezeten personen die in de bijbel vermeld staan hadden ook homofiele eigenschappen???

O ja, dat bedoeld ie er natuurlijk mee, de geest van homofielie....(even los van het feit dat er niets mis is met homo's mijns inziens, denk ik, vind ik.)

Net als met roken, je hebt zelfs een geest van nicotine....

Ja, je hebt overal een geest voor...alle verantwoordelijkheid weg, tisde schuld van een geest....

Net als met mijn vader, die kon er niets aan doen, neehee, die had de geest van onreinheid...vandaar dat ik hem meteen moest vergeven....van de groepen.
Lekker makkelijk, ja, ik had gelogen bedrogen, maar ja was de schuld van de leugen en bedrog geest...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 22:06
 
HARALD940 schreef:
En weer de gebondenheid en homofilie..................

Welke bezeten personen die in de bijbel vermeld staan hadden ook homofiele eigenschappen???

in de bijbel kan ik geen personen vinden die homofiele neigingen hadden....wel de inwoners van Sodom, maar ja, telt dat wel??

De grieken en romeinen hadden een vrouw voor het nageslacht, erfgenaam, maar hadden allemaal zo'n beetje een relatie met een man...maar dat staat weer niet in de bijbel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 22:09
 
JOL252 schreef:
Precies en geloof het maar... iemand die zich tot God wendt wordt nooit uitgeworpen of afgewezen! En je bent niet "eigenlijk" een kind van God maar je bént het wanneer je Hem hebt aangenomen. Al die Hem hebben aangenomen heeft Hij de macht gegeven om kinderen van God te zijn. Wie zijn wij om te denken dat iemand geen kind van God is... vanwege een actie of geaardheid of welke reden dan maar ook... Dat is de deur naar veroordeling elke keer weer gigantisch intrappen.

Hai Jol!

Misschien wist je het al hoor! Maar het woord "eigenlijk" betekend letterlijk en figuurlijk "echt".

Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 22:10
 
TINK100 schreef:
in de bijbel kan ik geen personen vinden die homofiele neigingen hadden....wel de inwoners van Sodom, maar ja, telt dat wel??

De grieken en romeinen hadden een vrouw voor het nageslacht, erfgenaam, maar hadden allemaal zo'n beetje een relatie met een man...maar dat staat weer niet in de bijbel

Salomo, had 700 vrouwen..... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 22:14
 
SHANITA130 schreef:
Salomo, had 700 vrouwen..... Knipoog smiley

maar die was dus echt geen homo..... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 22:15
 
NICKY298 schreef:
Zo ken ik ook een hele lieve vrouw die het leven niet aan kon!

zij heeft een einde aan haar leven gemaakt!

Ik heb ook horen uitleggen dat Jezus zegt,

IK had je nog niet verwacht , maar je bent welkom.

En ik denk dat dit gebeurd want God is liefde

Wat een mooie getuigenis!

Ja, God is liefde. Dit itt tot de organisaties die zeggen dat mensen die zelfmoord plegen naar de hel gaan. Nog los van het feit dat die gasten dat deden naar aanleiding van dingen die ze daar hadden meegemaakt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 22:16
 
TINK100 schreef:
maar die was dus echt geen homo..... Knipoog smiley

Nee dat niet, maar ik vind het aantal ietsie aan de hoge kant zelf, persoonlijk Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HARALD940





Berichten: 428

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 22:21
 
SHANITA130 schreef:
Nee dat niet, maar ik vind het aantal ietsie aan de hoge kant zelf, persoonlijk Knipoog smiley

Ach, wie breed heeft, laat breed hangen Verliefde smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 02:19
 
CHATULIEM619 schreef:
Tja Yes, welcome to the real world zou ik zo zeggen. Het is een sprookje, dat het enige verschil tussen homofilie en heterofilie de geaardheid is. De tegenstelling ligt veel dieper en is gecompliceerder. Helaas probeert de maatschappij ons voor te spiegelen dat dat niet zo is, en dat homofilie slechts een variant is op het geschapene.

Sprookjes zijn occult, er wordt regelmatig in getoverd, is mij verteld in groepen.

Trouwens wist je dat sprookjes echte literaruur is eigenlijk geschreven voor volwassenen. elke sprookje heeft een of meerdere boodschappen en een moraal.

Er zijn hele mooi sprookjesboeken voor volwassenen, hoe ze oorspronkelijk zijn geschreven. voor kinderen zijn ze vereenvoudigd.

En ook hele mooi verfilmingen.

Zal morgen eens kijken, of overmorgen, of de dag daarna.



David Hand
Though uncredited as director upon the film's initial release, veteran Disney animator David Hand has long been acknowledged as the head of a sizeable staff of artisans who worked on the studio's first feature-length film for three years. Hand directed dozens of shorts for Disney including Pluto's Judgement Day (1935) Mickey's Elephant (1936) and Little Hiawatha (1937). Following the success of Snow White and the Seven Dwarfs (1937), Disney entrusted Hand with the directing of Bambi (1942).

Kan je nagaan, deze film van Disney is gemaakt in 1937...

sneeuwitje en de 7 dwergen deel drie


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 18 juli 2012, 03:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 06:24
 
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 12:21

CHATULIEM619 schreef:
Tja Yes, welcome to the real world zou ik zo zeggen. Het is een sprookje, dat het enige verschil tussen homofilie en heterofilie de geaardheid is. De tegenstelling ligt veel dieper en is gecompliceerder. Helaas probeert de maatschappij ons voor te spiegelen dat dat niet zo is, en dat homofilie slechts een variant is op het geschapene.

Ik zou wel graag willen weten wat buiten de geaardheid de andere verschillen zijn tussen homofilie en heterofilie. Komen die verschillen juist niet door het verschil in geaardheid? Je zegt dat de tegenstelling veel dieper en gecompliceerder ligt, zou je dat uit kunnen leggen?

Chat, ik had gisteren bovenstaand stukje geplaatst, misschien heb je het over het hoofd gezien, maar zou je nog kunnen uiteggen wat je bedoelde??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 08:57
 
SHANITA130 schreef:
O ja, dat bedoeld ie er natuurlijk mee, de geest van homofielie....(even los van het feit dat er niets mis is met homo's mijns inziens, denk ik, vind ik.)

Net als met roken, je hebt zelfs een geest van nicotine....

Ja, je hebt overal een geest voor...alle verantwoordelijkheid weg, tisde schuld van een geest....

Net als met mijn vader, die kon er niets aan doen, neehee, die had de geest van onreinheid...vandaar dat ik hem meteen moest vergeven....van de groepen.
Lekker makkelijk, ja, ik had gelogen bedrogen, maar ja was de schuld van de leugen en bedrog geest...



LEKKER makelijk!

Ja dat is makelijk even zeggen als je eigenlijk de INHOUD niet begrijp.

Want dat wat jou is overkomen , is niet makkelijk en dat zal nooit makkelijk worden ! dit is iets wat je je hele leven mee draag!

En dat wat jouw vader heeft, is ook niet ..Even ..makkelijk.

Dat is iets wat hij mee moet dragen.
En verantwoording voor moet afleggen


Wel moet ik zeggen dat als iemand een ziekte heeft en GOD weet dat de persoon er niks aan kan doen , dat God je dat niet toekend!

Door dat mijn zoon autisme heeft heb ik dit gehoord!
Wat mijn zoon persies nu had was niet bekend.

Alleen door dat wij afgelopen 2 weken ruzie hadden en ja mijn zoon nergens naar luisterde,
Ben ik er achter gekomen dat hij wel ziet wat ik precies doet.
Wat hij terug doet en dat een reaktie terug geeft natuurlijk
Maar hij ddat niet kan plaatsen!
Ik weet nu dat ik niet moet reageren en er later er gewoon over moet praten.


Geloof mij dat wij wat ruzie gehad hebben, omdat hij niet zijn reaktie die hij terug gaf , niet goed begrijp.... dit echt niet even makkelijk is geweest , 20 jaar lang........

Ik dit zelfde ziet in mijn Fam mijn Pa en zussen dit ook wel hebben.

Mij is verteld ....omdat zij er eigenlijk niks aan kunnen doen , het hun ook niet aan gerekend word.

Het was wel prettig geweest dit 50 jaar geleden te hebben geweten!

Wij waarschijnlijk veel beter met elkaar over weg gekund te hebben.


Laatst aangepast door
NICKY298
op woensdag 18 juli 2012, 09:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 11:16
 
[quote=NICKY298]LEKKER makelijk!

Ja lekker makkelijk..

Ja dat is makelijk even zeggen als je eigenlijk de INHOUD niet begrijp.

idd

Want dat wat jou is overkomen , is niet makkelijk en dat zal nooit makkelijk worden ! dit is iets wat je je hele leven mee draag!

Klopt...

En dat wat jouw vader heeft, is ook niet ..Even ..makkelijk.
Dat is iets wat hij mee moet dragen.



haha, mijn vader, die heeft het alleen moeilijk met het feit wat buren en familie wel niet zullen denken als zijn dochter hem niet wilt zien, ook al omdat mijn moeder hem ook niet wilt zien..

Hij zei altijd je kan alles doen als de politie er maar niet achter komt...want zijn vader heeft gezeten, mijn tantes deden aagifte op advies van mijn ooms en hij was de enige die het daar niet mee eens was en eiste van mijn tantes dat ze de aanklacht introkken...Dit hoorde ik van mijn moeder en van drie tantes van mij....

Groepen waar ik kwam zeiden dat ik moet vergeven, want Jezus toen Hij aan het kruis hing zei ook van Vader vergeef het hun want ze weten niet wat ze doen. En ik moet net zo doen als Jezus, dat zeiden ze ook tegen me broer..ik moest vergeven...ja je hoort vaker, dat je je familie niet mee hebt als je slachtoffer bent van kindermishandeling.

Een bevriende theologe zei, dat ik Jezus niet ben, en mijn vader donders goed wist wat hij deed.

Mijn hele leven naar de k@#$#, geen kinderen kunnen krijgen de boel is beschadigd van binnen, geen opleiding kunnen doen, moest 2 krantenwijken doen op mijn 12de, s ochtends en 's middags, en zeggen daar dat ik 16 was...en dan psychichs ernstige aandoeningen...Bordeline ben ik overheen, 'in remissie' staat er achter de diagnose..

Mijn nichtjes die zijn opgevoed door een heel aardige oom mogen op de verjaardag van mij moeder komen, ik niet, ik ben anders alsdus mijn moeder. zij hebben van alles bereikt en ik heb maar een uitkering..
Toen ik zei ja maar ik moest krantenwijken doen toen ik 12 was, en M en I konden lekker leren, toen werd ze op mij woedend...
Ja, dat red je niet op vwo, en dan leren tot een uur 's nachts en dan om 4 uur eruit voor die kranten, en dat wist mijn vader...ik dacht alleen van ik kan iig naar school..na een tijd redde ik en de school niet en de krantenwijken niet, later zag ik in dat ik toen al een burn out had..en ik moest al op mijn 16de uit huis, omdat je in A, veen een uitkering kon krijgen op die leeftijd, dus zat ik alleen op een kamertje met veel te weinig geld...en mijn vader zat uit te rekenen wat ie uitspaarde per jaar als ik er niet zou zijn....


En verantwoording voor moet afleggen

Weet je het laat mij helemaal onverschillig, ik was als kind zo vaak woedend...nu interesseert een onbekende buurman mij meer dan mijn vader.

Wel moet ik zeggen dat als iemand een ziekte heeft en GOD weet dat de persoon er niks aan kan doen , dat God je dat niet toekend!

Door dat mijn zoon autisme heeft heb ik dit gehoord!
Wat mijn zoon persies nu had was niet bekend.

Alleen door dat wij afgelopen 2 weken ruzie hadden en ja mijn zoon nergens naar luisterde,
Ben ik er achter gekomen dat hij wel ziet wat ik precies doet.
Wat hij terug doet en dat een reaktie terug geeft natuurlijk
Maar hij ddat niet kan plaatsen!
Ik weet nu dat ik niet moet reageren en er later er gewoon over moet praten.

Ja, als je weet dat je kind met autisme er niets aan kan doen, dan is het zeker nog wel moeilijk, maar ja dan is het begrijpelijk en dus minder moeilijk te dragen. Denk ik.

Het is heel wijs van je, niet meteen reageren, en er later als het een en ander weer rustiger is er over praten.


Geloof mij dat wij wat ruzie gehad hebben, omdat hij niet zijn reaktie die hij terug gaf , niet goed begrijp.... dit echt niet even makkelijk is geweest , 20 jaar lang........

Dat geloof ik...ja, onbegrip...en dat zo lang, ja wist je dat maar eerder..

Ik dit zelfde ziet in mijn Fam mijn Pa en zussen dit ook wel hebben.

Ja, je hoort weleens dat dit in de genen zit...

Mij is verteld ....omdat zij er eigenlijk niks aan kunnen doen , het hun ook niet aan gerekend word.

Ja, dat vind ik een logische gedachtengang...

Het was wel prettig geweest dit 50 jaar geleden te hebben geweten!

Ja zeker wist je dit allemaal maar eerder...

Wij waarschijnlijk veel beter met elkaar over weg gekund te hebben.Ja, want dan heb je die kennis al..

Sterkte!

nb: ik had dit niet overleeft als ik mijn geloof in God niet had...

Ik moet nu heel snel weg, ben vanavond, anders morgen weer online.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 18 juli 2012, 11:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 17:30
 
BART347 schreef:
grappig: homo betekend: gelijknamig...

is die copieerrobot dan ook homo? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Je fantasie staat op hol...
En dat wou ik zo maar laten...
Kost me teveel van mijn IQ!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 17:53
 
ZEELAND736 schreef:
Je fantasie staat op hol...
En dat wou ik zo maar laten...
Kost me teveel van mijn IQ!!!!

loopt die dan leeg/terug?

10, 9, 8, 7, ehhh ... 6 ?, ffff5, 4rr, E?, .... ... 16, 38, 22, 53 .... ( nul ).... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 02:56
 
YES356 schreef:
Sorry CHAT, Ik snap hier geen snars van deze reactie!!!???

Helemaal niet met betrekking tot het stukje dat ik schrijf of het verband er tussen.

De vragen lijken me zeer reëel en concreet toch?

Mogelijk komt dat doordat ik aannam dat je wel zou begrijpen dat de vragen die ik stel. Hoofdzakelijk direct aan jou gesteld waren / zijn.

Het gaat nl. over meningen en uitlatingen die jij doet over wat jij vind en denkt ,op basis van de bijbel, wat God er van denkt over dit onderwerp

Die citeer ik namelijk en daar rijzen mijn vragen

Dus moet ik misschien duidelijker zijn. Wat vind jij daarvan chat?

Nu snap je misschien mijn afsluitende woorden onder dat stuk ook beter nl : "yes (die best veel vragen heeft, lang overal geen antwoord op heeft.
Die ze wel graag zou willen hebben.") van jou dus!




Yes

(die niet in sprookjes geloofd en al een flink poosje persoonlijk in the real World van christenen met homoseksuele gevoelens/geaardheid mee hobbel . En de realiteit ziet,hoort en de worstelingen mee maak van die mens(en)



Deze heb ik en aantal dagen geleden geplaatst CHAT

En heb er geen reactie op gelezen hier!
Dat vind ik best jammer!!!

Niet alleen voor me zelf naar zeker voor de mensen die waar van ik weet die met deze gevoelens en vragen worstelen. En dit topic erg waardevol /leerzaam vinden om te lezen wat andere christenen denken en vinden.

Daar mee zodoende er hun voordeel mee te doen. Omdat dit in hun omgeving vaak niet of nauwelijks bespreekbaar is /kan zijn! .Of dat diegenen er niet over durven te beginnen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8
Pagina 8 van 8