ChristianMatch
 


Forum

Iemand blokkeren
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
LADY530





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 23:06
 
Hallo, ik wil even mijn irritaties hier uiten, was hier nog niet zo lang lid en ik had een proefabonnement. Dan ben je nogal beperkt in het versturen/beantwoordenn van mailtjes.Vervolgens wordt ik dus omdat ik niet snel genoeg antwoord door die persoon geblokkeerd.
Nogal kort door de bocht!! Ik kan er niet eens een uitleg aan geven.
Boze smiley Boze smiley Woedende smiley Woedende smiley
Jammer hoor dat mensen elkaar zo wantrouwen Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 23:09
 
LADY530 schreef:
Hallo, ik wil even mijn irritaties hier uiten, was hier nog niet zo lang lid en ik had een proefabonnement. Dan ben je nogal beperkt in het versturen/beantwoordenn van mailtjes.Vervolgens wordt ik dus omdat ik niet snel genoeg antwoord door die persoon geblokkeerd.
Nogal kort door de bocht!! Ik kan er niet eens een uitleg aan geven.
Boze smiley Boze smiley Woedende smiley Woedende smiley
Jammer hoor dat mensen elkaar zo wantrouwen Smiley met dichtgeplakte mond




hoe weet je ook echt zeker dat je geblokkeerd bent?

(gezien ook een topic over chatberichtproblemen om er een te noemen...?)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 23:25
 
LADY530 schreef:
Hallo, ik wil even mijn irritaties hier uiten, was hier nog niet zo lang lid en ik had een proefabonnement. Dan ben je nogal beperkt in het versturen/beantwoordenn van mailtjes.Vervolgens wordt ik dus omdat ik niet snel genoeg antwoord door die persoon geblokkeerd.
Nogal kort door de bocht!! Ik kan er niet eens een uitleg aan geven.
Boze smiley Boze smiley Woedende smiley Woedende smiley
Jammer hoor dat mensen elkaar zo wantrouwen Smiley met dichtgeplakte mond


Ik probeerde deze middag met iemand te chatten. Nooit eerder had ik haar gemaild of opgechat of in de chatroom een gesprek mee gehad. Ik had al een paar keer op hoor profiel gekeken en enkele schrijffoutjes ontdekt waar ik haar attent wilde op maken. Dus ik begon met 'Hoi' op de chat maar kreeg de melding dat ik geblokkeerd was. Dus is het voor sommige al genoeg dat je even op hun profiel komt kijken om dan de blokkade er op te werpen. Ik was dus echt geblokkeerd. Want je kan ook voor de optie kiezen om alleen leden toe te laten die op je vriendenlijstje staan. Tja, je hebt zo van die bekrompen angsthazen of van die veeleisende leden die voor het minste hun neus ophalen. Nou ja, niets aan te doen ik hoop echt dat Sliviavv233 niet alle mannen heeft geblokkeerd want ze zoekt echt iemand. Of ze wilt gevonden worden is weer een andere vraag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 23:28
 
FRANKT627 schreef:
Ik probeerde deze middag met iemand te chatten. Nooit eerder had ik haar gemaild of opgechat of in de chatroom een gesprek mee gehad. Ik had al een paar keer op hoor profiel gekeken en enkele schrijffoutjes ontdekt waar ik haar attent wilde op maken. Dus ik begon met 'Hoi' op de chat maar kreeg de melding dat ik geblokkeerd was. Dus is het voor sommige al genoeg dat je even op hun profiel komt kijken om dan de blokkade er op te werpen. Ik was dus echt geblokkeerd. Want je kan ook voor de optie kiezen om alleen leden toe te laten die op je vriendenlijstje staan. Tja, je hebt zo van die bekrompen angsthazen of van die veeleisende leden die voor het minste hun neus ophalen. Nou ja, niets aan te doen ik hoop echt dat Sliviavv233 niet alle mannen heeft geblokkeerd want ze zoekt echt iemand. Of ze wilt gevonden worden is weer een andere vraag.


van een iemand op CM weet ik dat ze geen 1 op 1 chat toestaat, bij mij iig... (ik zeg niet wie)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 23:38
 
BART347 schreef:
van een iemand op CM weet ik dat ze geen 1 op 1 chat toestaat, bij mij iig... (ik zeg niet wie)

Ik denk niet dat je mij bedoelt, maar ik sta ook geen chat toe, simpel vanwege het feit dat het chatten mij te snel gaat en ik er geen lol van in zie.

Daarnaast moeten we ons ook ff realiseren dat de blokkeerknop vlak naast de camoufleerknop zit en dat het blokkeren ook wel eens per ongeluk kan gebeuren. Dit is mij nl ook wel eens overkomen Verlegen lachende smiley


Laatst aangepast door
JOSINA022
op dinsdag 17 juli 2012, 23:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 23:41
 
Mensen die hier pas zijn, realiseren zich niet altijd goed wat blokkeren betekent en experimenteren er wat mee. Na een tijdje weten ze wel dat het normaal gesproken vrij grof is om te doen. Verder heb je hier ook electronische helden achter het scherm die er een soort machtsgevoel van krijgen. Bedenk dat er ook kwetsbare en angstige types op CM zitten die zich met een blokkade van een ander willen beschermen. De andere kant is dat sommigen zich in een chat naar anderen toe soms wel erg hufterig gedragen en dan helpt alleen blokkeren als signaal. Als je last hebt, zeg het en helpt dat niet dan kan (tijdelijk) blokkeren altijd nog. Het werkt dan een beetje als een voorwaardelijke straf en soms is dat goed. Een beetje te vergelijken met de ban van Herman: na een ban van een paar dagen snapte hij nog niet waarom en nu is hij wat langer weg. Het forum is er van opgeknapt want de ergernis was algemeen. Zo kan het soms met blokkeren van een chat dus ook gaan. Maar normaal gesproken blokkeer je niet en los je het volwassen op.

Thomas, niet zo geblokkeerd verder.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 17 juli 2012, 23:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 00:38
 
LADY530 schreef:
Hallo, ik wil even mijn irritaties hier uiten, was hier nog niet zo lang lid en ik had een proefabonnement. Dan ben je nogal beperkt in het versturen/beantwoordenn van mailtjes.Vervolgens wordt ik dus omdat ik niet snel genoeg antwoord door die persoon geblokkeerd.
Nogal kort door de bocht!! Ik kan er niet eens een uitleg aan geven.
Boze smiley Boze smiley Woedende smiley Woedende smiley
Jammer hoor dat mensen elkaar zo wantrouwen Smiley met dichtgeplakte mond

Prima toch joh???
Juist als je het al constateert als ...kort door de bocht...
Wil je contact met een kort-door-de-bocht persoon???

Ik heb maar 1 persoon geblokkeerd...die mij behoorlijk veel schade heeft berokkend...en meerdere vrouwen...

En voor de rest???

Ben ik niet vlug met de blokkeerknop...


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op woensdag 18 juli 2012, 00:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CANADIAN073





Berichten: 111

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 01:15
 
LADY530 schreef:
Hallo, ik wil even mijn irritaties hier uiten, was hier nog niet zo lang lid en ik had een proefabonnement. Dan ben je nogal beperkt in het versturen/beantwoordenn van mailtjes.Vervolgens wordt ik dus omdat ik niet snel genoeg antwoord door die persoon geblokkeerd.
Nogal kort door de bocht!! Ik kan er niet eens een uitleg aan geven.
Boze smiley Boze smiley Woedende smiley Woedende smiley
Jammer hoor dat mensen elkaar zo wantrouwen Smiley met dichtgeplakte mond

Tja . Ik heb het een poosje geleden ook mee
gemaakt, je krijgt daar, voor mijn gevoel, een soort van knauw van , ff een machteloos gevoel , vooral als het net lekker loopt voor jou gevoel. Wat ik gedaan heb is de boel ook geblokkeerd naar die ander toe en de hele santekraam opzij zetten. Ik zou zeggen kop op er zijn er meer dan kerktorens die wel oprecht in je geintresseerd zijn.

Succes .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 01:33
 
JOSINA022 schreef:
Ik denk niet dat je mij bedoelt, (...)

(dat is idd correct)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 07:36
 
CANADIAN073 schreef:
Tja . Ik heb het een poosje geleden ook mee
gemaakt, je krijgt daar, voor mijn gevoel, een soort van knauw van , ff een machteloos gevoel , vooral als het net lekker loopt voor jou gevoel. Wat ik gedaan heb is de boel ook geblokkeerd naar die ander toe en de hele santekraam opzij zetten. Ik zou zeggen kop op er zijn er meer dan kerktorens die wel oprecht in je geintresseerd zijn.

Succes .

Helemaal juist!!!
Zo zou ik ook handelen...alhoewel ik wel begrijp dat het niet een fijn gevoel is....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 09:17
 
Ook mij is het verschillende keren overkomen dat ik geblokkeerd werd.

Ik moet zeggen dat als je hier voor het eerst bent dat je wel vraag tekens heb! en dat wij niet de enige zijn met deze vraag tekens!

Wij maar ons niet druk moeten maken het komt vast goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 12:23
 
LADY530 schreef:
Hallo, ik wil even mijn irritaties hier uiten, was hier nog niet zo lang lid en ik had een proefabonnement. Dan ben je nogal beperkt in het versturen/beantwoordenn van mailtjes.Vervolgens wordt ik dus omdat ik niet snel genoeg antwoord door die persoon geblokkeerd.
Nogal kort door de bocht!! Ik kan er niet eens een uitleg aan geven.
Boze smiley Boze smiley Woedende smiley Woedende smiley
Jammer hoor dat mensen elkaar zo wantrouwen Smiley met dichtgeplakte mond
Wat jammer dat je meteen conclusies trekt. Op deze site is het idd mogelijk een ander te blokkeren. En iedereen is daar toch vrij in? Ik kan ook een tegenconclusie trekken: als je je dit al aantrekt, wat trek je je nog meer aan? Een beetje overgevoelig soms?


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op woensdag 18 juli 2012, 12:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 12:25
 
FRANKT627 schreef:
Ik probeerde deze middag met iemand te chatten. Nooit eerder had ik haar gemaild of opgechat of in de chatroom een gesprek mee gehad. Ik had al een paar keer op hoor profiel gekeken en enkele schrijffoutjes ontdekt waar ik haar attent wilde op maken. Dus ik begon met 'Hoi' op de chat maar kreeg de melding dat ik geblokkeerd was. Dus is het voor sommige al genoeg dat je even op hun profiel komt kijken om dan de blokkade er op te werpen. Ik was dus echt geblokkeerd. Want je kan ook voor de optie kiezen om alleen leden toe te laten die op je vriendenlijstje staan. Tja, je hebt zo van die bekrompen angsthazen of van die veeleisende leden die voor het minste hun neus ophalen. Nou ja, niets aan te doen ik hoop echt dat Sliviavv233 niet alle mannen heeft geblokkeerd want ze zoekt echt iemand. Of ze wilt gevonden worden is weer een andere vraag.
Frank, wat is dit een ongepaste reactie. Je valt iemand persoonlijk aan....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 12:36
 
mm ik heb tot nu toe nog niemand geblokkeerd, maar ik vind het wel vreemd als iemand een chat met je begint en dan niet verder komt dan hallo en verder niks. Dan weet ik ook niet wat ik daarvan moet denken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 13:36
 
CHATULIEM619 schreef:
Frank, wat is dit een ongepaste reactie. Je valt iemand persoonlijk aan....

Ik val niemand aan...ik geef toch gewoon een feit weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 13:37
 
FRANKT627 schreef:
Ik val niemand aan...ik geef toch gewoon een feit weer.
Nee, je noemt met naam en toenaam iemand die jou iets aangedaan heeft. En dat vind ik heel ongepast.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 13:38
 
CHATULIEM619 schreef:
Wat jammer dat je meteen conclusies trekt. Op deze site is het idd mogelijk een ander te blokkeren. En iedereen is daar toch vrij in? Ik kan ook een tegenconclusie trekken: als je je dit al aantrekt, wat trek je je nog meer aan? Een beetje overgevoelig soms?

Nou, zo te merken zijn er meerdere mensen die zich wel kunnen indenken/voelen hoe dit is ... ikzelf vind het ook een vrij grove manier van doen ... zeker als je je van niets bewust bent...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 13:41
 
CHATULIEM619 schreef:
Nee, je noemt met naam en toenaam iemand die jou iets aangedaan heeft. En dat vind ik heel ongepast.

Het is een ervaring die ik gewoon deel. Ik vind het ook ongepast om gelijk iemand te blokkeren waar je nog geen enkel woord via chat of mail mee hebt gewisseld. Misschien leest die persoon het wel en weet ze dat het over haar gaat. Misschien denkt ze er over na. Het is haar goed recht natuurlijk om mensen te blokkeren maar ik vind het heel eigenaardig, ongewoon, misschien zelfs wel onbeschoft. Maar dat is dus mijn ervaring en mening.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 15:18
 
FRANKT627 schreef:
Het is een ervaring die ik gewoon deel. Ik vind het ook ongepast om gelijk iemand te blokkeren waar je nog geen enkel woord via chat of mail mee hebt gewisseld. Misschien leest die persoon het wel en weet ze dat het over haar gaat. Misschien denkt ze er over na. Het is haar goed recht natuurlijk om mensen te blokkeren maar ik vind het heel eigenaardig, ongewoon, misschien zelfs wel onbeschoft. Maar dat is dus mijn ervaring en mening.
Zoals je allang weet, is het het goed recht van een persoon de ander te blokkeren. En dat hoeft ze niet aan jou te verantwoorden. En dan hoef je haar ook niet op deze manier aan de schandpaal te nagelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 17:37
 
CHATULIEM619 schreef:
Zoals je allang weet, is het het goed recht van een persoon de ander te blokkeren. En dat hoeft ze niet aan jou te verantwoorden. En dan hoef je haar ook niet op deze manier aan de schandpaal te nagelen.

Ik ben heel gelukkig dat ik haar niet aan de schandpaal heb genageld. Er werd niets negatiefs over die vrouw gezegd ook al werd ze met naam genoemd. Ik gaf dus, zoals ik al zei, een ervaring weer en ja ik heb daar een naam opgeplakt. En ja, ik heb gezegd dat ik daar bedenkingen bij heb. Dit alles deed ik terwijl ik haar heel liet. Er zijn tal van voorbeelden waarbij bepaalde forumschrijvers iemand anders niet heel lieten. Welnu, zo ben ik dus niet. Haar goede naam hoeft immers niet beschadigd te zijn omdat ik haar vernoem. Ik zie dus niet in waar en hoe ik haar aan de schandpaal heb genageld. En als ze zich stoort aan het feit dat ik haar vernoem staat het haar vrij om mij te mailen of op te chatten. Ik heb haar dus niet geblokkeerd. En verder laat ik het hierbij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LADY530





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 17:38
 
Ik ben niet overgevoelig nee, eerder beschik ik over genoeg levenservaring om in te schatten of iets onterecht mij is overkomen. Mij dus blokkeren omdat ik niet snel genoeg reageerde en ik volgens die persoon wel online was maar hij niet snapt waarom ik hem dan geen berichtje stuur terwijl ik dat niet kon omdat het proefabonnement het gewoonweg niet toeliet. Dat heeft niets met overgevoelig zijn te maken....eerder met ONMACHT.

BTW ik vind het trouwens maar heel vreemd dat de chatknop zo snel misbruikt wordt op een datingsite als deze! en dat er mensen zijn die niet eens het fatsoen hebben om van te voren te vragen of je wil chatten of niet maar gewoon meteen maar een verzoek doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 18:13
 
JOL252 schreef:
Nou, zo te merken zijn er meerdere mensen die zich wel kunnen indenken/voelen hoe dit is ... ikzelf vind het ook een vrij grove manier van doen ... zeker als je je van niets bewust bent...
maar je gaat ook van tevoren uit dat je zn motieven kent. Er kunnen toch ook andere motieven zijn.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 01:12
 
JOSINA022 schreef:
Ik denk niet dat je mij bedoelt, maar ik sta ook geen chat toe, simpel vanwege het feit dat het chatten mij te snel gaat en ik er geen lol van in zie.

Daarnaast moeten we ons ook ff realiseren dat de blokkeerknop vlak naast de camoufleerknop zit en dat het blokkeren ook wel eens per ongeluk kan gebeuren. Dit is mij nl ook wel eens overkomen Verlegen lachende smiley

Ik heb de 'chat' functie ook uitgeschakeld, gaat me ook veels te snel.

Ik wil kunnen denken en zeker als ik iemand alleen van wat postings ken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 01:19
 
ROELANDE345 schreef:
mm ik heb tot nu toe nog niemand geblokkeerd, maar ik vind het wel vreemd als iemand een chat met je begint en dan niet verder komt dan hallo en verder niks. Dan weet ik ook niet wat ik daarvan moet denken.

het zou zomaar mogelijk kunnen zijn dat die persoon tegen vijf mensen tegelijk HALLO roept, en iemand eerder reageerde dan jij deed........... Clown smiley

dus ja......dan is de nood tot een babbeltje al gelenigd, en ben je ietwat overbodig.............. Engeltje smiley





Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 01:30
 
LADY530 schreef:
Ik ben niet overgevoelig nee, eerder beschik ik over genoeg levenservaring om in te schatten of iets onterecht mij is overkomen. Mij dus blokkeren omdat ik niet snel genoeg reageerde en ik volgens die persoon wel online was maar hij niet snapt waarom ik hem dan geen berichtje stuur terwijl ik dat niet kon omdat het proefabonnement het gewoonweg niet toeliet. Dat heeft niets met overgevoelig zijn te maken....eerder met ONMACHT.

BTW ik vind het trouwens maar heel vreemd dat de chatknop zo snel misbruikt wordt op een datingsite als deze! en dat er mensen zijn die niet eens het fatsoen hebben om van te voren te vragen of je wil chatten of niet maar gewoon meteen maar een verzoek doen.

hoe zou je het je dan voorstellen dat iemand het aan zou pakken wanneer hij/zij een praatje via de chat met je zou willen voeren, lady?

ik begrijp je punt namelijk niet helemaal, denk ik........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 08:25
 
Denk dat er iedere keer wordt gepraat over 2 chats...
We hebben natuurlijk de algemene, waar we met iedereen praten...
Soms gaat dat mij ook te snel...of merk ik dat het over NIETS gaat...
Maar veel beter (mijn ervaring) is even prive gaan.
Vaak worden er toch dingen gezegd of aangekaart die een ander niet hoeft te weten.
Soms wilde ik wel eens iemand waarschuwen...
Even prive wat woorden zeggen...gaat veel beter en is vaak duidelijker!!!

Uit de algemene chat vind ik dat je zo kunt vertrekken...(alhoewel de meesten wel zeggen...IK GA HOOR...)
Prive ligt dat wat anders.
Maar je kunt dan even over zaken doorpraten...zonder dat iedereen dat leest...
Ik vind dat heel fijn...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 12:01
 
HANNAH810 schreef:
het zou zomaar mogelijk kunnen zijn dat die persoon tegen vijf mensen tegelijk HALLO roept, en iemand eerder reageerde dan jij deed........... Clown smiley

dus ja......dan is de nood tot een babbeltje al gelenigd, en ben je ietwat overbodig.............. Engeltje smiley

Lachende smiley met blinkend witte tanden

Oh Smiley die vol vragen zit
Ja daar had ik niet aan gedacht, vind het behoorlijk onbeleefd als dat zo is.
Kun je op zn minst ff zeggen dat je verder gaat met andere chat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 12:02
 
HANNAH810 schreef:
hoe zou je het je dan voorstellen dat iemand het aan zou pakken wanneer hij/zij een praatje via de chat met je zou willen voeren, lady?

ik begrijp je punt namelijk niet helemaal, denk ik........

ja hoe zou die persoon dat moeten vragen?
Per mail of zo?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 12:23
 
ik vind het trouwens ook wel eens lastig zo'n chat duikt ineens op. Soms ben ik net iets op het forum aan het zetten of met een ander aan het chatten. voor je het weet zet je dan iets bij de verkeerde neer haha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 12:27
 
ZEELAND736 schreef:
Denk dat er iedere keer wordt gepraat over 2 chats...
We hebben natuurlijk de algemene, waar we met iedereen praten...
Soms gaat dat mij ook te snel...of merk ik dat het over NIETS gaat...
Maar veel beter (mijn ervaring) is even prive gaan.
Vaak worden er toch dingen gezegd of aangekaart die een ander niet hoeft te weten.
Soms wilde ik wel eens iemand waarschuwen...
Even prive wat woorden zeggen...gaat veel beter en is vaak duidelijker!!!

Uit de algemene chat vind ik dat je zo kunt vertrekken...(alhoewel de meesten wel zeggen...IK GA HOOR...)
Prive ligt dat wat anders.
Maar je kunt dan even over zaken doorpraten...zonder dat iedereen dat leest...
Ik vind dat heel fijn...

Nee het gaat over blokkeren Knipoog smiley
De chatfunctie kun je uit zetten,heeft niets te maken met blokkeren maar met het simpelweg uitschakelen van een functie.Ik heb die ook uit staan,ik wil best chatten maar dan ook echt met de volle aandacht voor diegene en niet met meerdere mensen tegelijk en gelukkig mag ik zelf beslissen met wie ik wil chatten Engeltje smiley
Blokkeren doe ik alleen als iemand enorm vervelend is..........ik heb geen idee of ik iemand geblokkeerd heb.....hoe kom je daar achter?(ja als ik een kruis zie weet ik het zelf ook wel Knipoog smiley )

Op een ontmoetingssite moet je ook realistisch blijven,jij vindt niet iedereen leuk en niet iedereen zit op jou te wachten........that's life........op een feestje ga je toch ook niet vragen waarom sommige mensen je negeren?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3