ChristianMatch
 


Forum

Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 19 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 19:15
 
ZEELAND736 schreef:
Klopt...ik ben een mens met fouten en gebreken...heb je helemaal gelijk in....
We blijven mens he???



Is makkelijk gezegd en daar kom je bij mij niet mee weg!
Je veroordeelt anderen maar zelf ben je ook niet altijd even fijngevoelig.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 19:37
 
JOL252 schreef:
tja... en ik ben benieuwd naar zijn antwoord of hij bewust en met opzet deze tekst naar mij toe heeft geplaatst. Zo ja, dan is volgens Chatuliem een excuus op zijn plek.
Fijn dat je mij in jullie ruzie betrekt, maar goed. Iemand voor een hoer uitmaken is idd een brug te ver.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 19:39
 
SHANITA130 schreef:
Ja, daar zat ik vanmiddag buiten aan te denken. als een geliefde dood is, vind je het dan erg voor hem dat ie er niet meer is, of erger voor jezelf dat je hem moet missen?

Ja, ik heb ook eens iemand verloren...Gelukkig geloof ik in de Hemel....

Ja, en nu dingen doen :(, laterz!
Een boeiende vraag, je mist iemand omdat het je eigen bloed is. En wat daar het grondmotief van is, weet ik eigenlijk niet. Misschien zouden de psychologen onder ons daar een wijs antwoord op weten...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 21:27
 
CHATULIEM619 schreef:
Een boeiende vraag, je mist iemand omdat het je eigen bloed is. En wat daar het grondmotief van is, weet ik eigenlijk niet. Misschien zouden de psychologen onder ons daar een wijs antwoord op weten...

Daar hoef je toch geen psycholoog voor te zijn, dat is gewoon logisch.

Zelfde met een vriend die doodgaat/naar de hemel gaat, maar die geen bloedverwant is, je bent gehecht, je hebt samen een gechiedenis. Je kent elkaar bent naar elkaar toegegroeit.

Daarom is beeïndigen van relatie of vriendschap omdat dat op de lange termijn gewoon veel beter is. toch wel pijnlijk.

Ja, uitzonderingen, waar het iemand niet uitmaak, onverschillig laat zelf, maar than again dat zijn uitzonderingen.

En hoe verder, ff enkele dagen verdiet, rustig aandoen, dan dingen weer oppakken. Kijk, het kan dan gevoelsmatig moeilijk zijn, maar omdat je weet dat het verstandiger is, om verschillende redenen kan dat zijn die ik hier nu ff niet noem vanwege privacy.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 26 juli 2012, 21:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOHAN850





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 08:36
 
Ik ben vrij nieuw op CM en was wat aan het rondkijken en uitproberen.
Ik heb de meeste reactie's van dit forum gelezen.

Herkenning is wat ik tegen kom. Elkaar sterken en erkennen.
Zelf ben ik bijna 25 jaar getrouwd geweest, de laatste 5 jaren waren niet goed en de verwijdering zette zich door. Uiteindelijk ben ik degene geweest die "de stekker" eruit getrokken heb. Ik mag jullie wel vertellen dat dat een heel moeilijke en pijnlijke beslissing is geweest, zeker voor de kinderen waar we voor zorgden. Gelukkig heb ik nu weer contact met de kinderen.
Ook ik vraag mij af hoe nu verder. Ik lees bij de meeste van jullie onzekerheid, niet verwerkt verdriet bij sommigen. Toch heb ik veel aan jullie reacties gehad moet ik eerlijk zeggen.

Tegen degene die willen veroordelen wil ik zeggen; Steek je hand in eigen boezem en onderzoek jezelf. Veroordelen mag alleen God doen. Doe je het als mens naar en ander mens toe dan zet je jezelf op zijn Troon en dan moet je je afvragen of je wel Almachtig ben zoals HIJ.

Ik hoop niet dat dit forum doodbloed, op deze manier kunnen we van gedachten wisselen en elkaar steunen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 09:10
 
JOHAN850 schreef:
Ik ben vrij nieuw op CM en was wat aan het rondkijken en uitproberen.
Ik heb de meeste reactie's van dit forum gelezen.

Herkenning is wat ik tegen kom. Elkaar sterken en erkennen.
Zelf ben ik bijna 25 jaar getrouwd geweest, de laatste 5 jaren waren niet goed en de verwijdering zette zich door. Uiteindelijk ben ik degene geweest die "de stekker" eruit getrokken heb. Ik mag jullie wel vertellen dat dat een heel moeilijke en pijnlijke beslissing is geweest, zeker voor de kinderen waar we voor zorgden. Gelukkig heb ik nu weer contact met de kinderen.
Ook ik vraag mij af hoe nu verder. Ik lees bij de meeste van jullie onzekerheid, niet verwerkt verdriet bij sommigen. Toch heb ik veel aan jullie reacties gehad moet ik eerlijk zeggen.

Tegen degene die willen veroordelen wil ik zeggen; Steek je hand in eigen boezem en onderzoek jezelf. Veroordelen mag alleen God doen. Doe je het als mens naar en ander mens toe dan zet je jezelf op zijn Troon en dan moet je je afvragen of je wel Almachtig ben zoals HIJ.

Ik hoop niet dat dit forum doodbloed, op deze manier kunnen we van gedachten wisselen en elkaar steunen.

Welkom Johan! Fijn om te lezen dat het forum je helpt en ik hoop dat dat wederzijds mag zijn, dat jij, met jouw bijdragen, een steun kunt zijn voor anderen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOHAN850





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: maandag 6 augustus 2012, 12:00
 
Bedankt voor je positieve reactie Josina.
Zeker hoop ik wat te mogen betekenen voor anderen.
Dat is iets wat God mij in mijn hart hebt gegeven en wat ik dagelijks ook in mijn werk probeer te bereiken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 19 augustus 2012, 03:15
 
Het kan zo zijn dat je een relatie moet beeïndigen. Dat kan een gevoel van opluchting zijn.

Als het om, wat voor reden dan ook niet kan. En ook al ben jezelf degene die het uitmaakt, maakt niet uit, verdriet is er.

Ook goede momenten en opluchting, want het ging niet, maar ook verdriet.

Als je dan toch weer (Onbewust?) in een goede euforische bui ofzo een opening geeft kan dat frustrerend zijn...

En dan moet je erg uitkijken dat je het niet op anderen of iets anders gaat afreageren. Wat dan ook, kan met en op meerdere dingen tegelijk, bijvoorbeeld overdreven reageren en teveel roken, terwijl je net was gestopt.

Het kan van alles zijn.

Ik wil zeggen, mensen als iemand het niet meer wil, is dat niet op de persoon gericht, maar dan kan en wil iemand het niet, dan is het als het ware niet de juiste.

En , als je het uitmaakt met iemand omdat je niet anders kan, overschat het niet, het kan een gevoel van opluchting geven, maar vlak het verdriet niet uit, wat verwerkt moet worden. en wat je dus regelmatig ook voelt.

Zo, gewoon ff in het algemeen(en tegen mezelf...)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGEDINT446





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zondag 19 augustus 2012, 06:50
 
Wat ik het meeste in je bewonder is je : duidelijkheid en idd, ook vriendschappen die verbroken worden, om wat voor reden dan ook komen hier vaak verdraaid dicht bij, toch Shanita zie het niet als een onnutte investering achteraf, haal al het goede van tijd tot tijd ook weer eens boven, zou dat iets helpen? Sterkte!.

Laatst aangepast door
ANGEDINT446
op zondag 19 augustus 2012, 06:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 19 augustus 2012, 06:56
 
ANGEDINT446 schreef:
Wat ik het meeste in je bewonder is je : duidelijkheid en idd, ook vriendschappen die verbroken worden, om wat voor reden dan ook komen hier vaak verdraaid dicht bij, toch Shanita zie het niet als een onnutte investering achteraf, haal al het goede van tijd tot tijd ook weer eens boven, zou dat iets helpen? Sterkte!.

Ja, dat is het dubbele als je ervaren hebt dat iemand behoorlijk over je grenzen is gegaan en ook heel lief is geweest. Neiging om negatieve te verdringen, dus als ik me een keer heel goed voel, of heel slecht, deed ik de deur weer op een kier.

Soort cognitieve dissonantie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIRRIE240





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 11:33
 
Het is precies een jaar geleden, dat er in onze relatie een knop om ging bij hem. En dan ga je een proces in, waar je helemaal niet in wilt. Het was niet mijn keuze, maar ik moest het aanvaarden.

Nu een jaar later, heb ik er een prachtig dochtertje bij, zelf bevallen, zelf gekraamd, zelf een huis opgeknapt, zelf een mooie leven opgebouwd met 2 kindjes. En ik ben er zo trots op! Trots op mijn kinderen, die ondanks alles altijd vrolijk zijn, altijd lachend de toekomst in kijken. Daar kan ik nog wat van leren, maar wat ben ik blij, dat ik het nu, een jaar later, los kan laten. De relatie is voorbij, we leven ons eigen leventje nu, maar ik kan weer vooruit kijken. En ik ben sterker en zelfstandiger dan ooit.

Vandaag, geef ik mezelf een schouderklopje! Goed gedaan meid :) Ja, ik ben trots! En tevens trots op alle andere vrouwen, die in gelijke situaties zitten/zaten!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 12:56
 
MIRRIE240 schreef:
Het is precies een jaar geleden, dat er in onze relatie een knop om ging bij hem. En dan ga je een proces in, waar je helemaal niet in wilt. Het was niet mijn keuze, maar ik moest het aanvaarden.

Nu een jaar later, heb ik er een prachtig dochtertje bij, zelf bevallen, zelf gekraamd, zelf een huis opgeknapt, zelf een mooie leven opgebouwd met 2 kindjes. En ik ben er zo trots op! Trots op mijn kinderen, die ondanks alles altijd vrolijk zijn, altijd lachend de toekomst in kijken. Daar kan ik nog wat van leren, maar wat ben ik blij, dat ik het nu, een jaar later, los kan laten. De relatie is voorbij, we leven ons eigen leventje nu, maar ik kan weer vooruit kijken. En ik ben sterker en zelfstandiger dan ooit.

Vandaag, geef ik mezelf een schouderklopje! Goed gedaan meid :) Ja, ik ben trots! En tevens trots op alle andere vrouwen, die in gelijke situaties zitten/zaten!


Schouderklop erbij voor jou van mij. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 17:16
 
MIRRIE240 schreef:
Het is precies een jaar geleden, dat er in onze relatie een knop om ging bij hem. En dan ga je een proces in, waar je helemaal niet in wilt. Het was niet mijn keuze, maar ik moest het aanvaarden.

Nu een jaar later, heb ik er een prachtig dochtertje bij, zelf bevallen, zelf gekraamd, zelf een huis opgeknapt, zelf een mooie leven opgebouwd met 2 kindjes. En ik ben er zo trots op! Trots op mijn kinderen, die ondanks alles altijd vrolijk zijn, altijd lachend de toekomst in kijken. Daar kan ik nog wat van leren, maar wat ben ik blij, dat ik het nu, een jaar later, los kan laten. De relatie is voorbij, we leven ons eigen leventje nu, maar ik kan weer vooruit kijken. En ik ben sterker en zelfstandiger dan ooit.

Vandaag, geef ik mezelf een schouderklopje! Goed gedaan meid :) Ja, ik ben trots! En tevens trots op alle andere vrouwen, die in gelijke situaties zitten/zaten!

Dat mag je ook best doen hoor jezelf een schouderklopje op zijn tijd geven!! En trots op jezelf zijn mag je ook zeer zeker als ik alles zo lees!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 10:30
 
MIRRIE240 schreef:
Het is precies een jaar geleden, dat er in onze relatie een knop om ging bij hem. En dan ga je een proces in, waar je helemaal niet in wilt. Het was niet mijn keuze, maar ik moest het aanvaarden.

Nu een jaar later, heb ik er een prachtig dochtertje bij, zelf bevallen, zelf gekraamd, zelf een huis opgeknapt, zelf een mooie leven opgebouwd met 2 kindjes. En ik ben er zo trots op! Trots op mijn kinderen, die ondanks alles altijd vrolijk zijn, altijd lachend de toekomst in kijken. Daar kan ik nog wat van leren, maar wat ben ik blij, dat ik het nu, een jaar later, los kan laten. De relatie is voorbij, we leven ons eigen leventje nu, maar ik kan weer vooruit kijken. En ik ben sterker en zelfstandiger dan ooit.

Vandaag, geef ik mezelf een schouderklopje! Goed gedaan meid :) Ja, ik ben trots! En tevens trots op alle andere vrouwen, die in gelijke situaties zitten/zaten!

toen ik je profiel een aantal weken geleden las, dacht ik al; PETJE AF, MEID!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOHAN850





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 16:31
 
MIRRIE240 schreef:
Het is precies een jaar geleden, dat er in onze relatie een knop om ging bij hem. En dan ga je een proces in, waar je helemaal niet in wilt. Het was niet mijn keuze, maar ik moest het aanvaarden.

Nu een jaar later, heb ik er een prachtig dochtertje bij, zelf bevallen, zelf gekraamd, zelf een huis opgeknapt, zelf een mooie leven opgebouwd met 2 kindjes. En ik ben er zo trots op! Trots op mijn kinderen, die ondanks alles altijd vrolijk zijn, altijd lachend de toekomst in kijken. Daar kan ik nog wat van leren, maar wat ben ik blij, dat ik het nu, een jaar later, los kan laten. De relatie is voorbij, we leven ons eigen leventje nu, maar ik kan weer vooruit kijken. En ik ben sterker en zelfstandiger dan ooit.

Vandaag, geef ik mezelf een schouderklopje! Goed gedaan meid :) Ja, ik ben trots! En tevens trots op alle andere vrouwen, die in gelijke situaties zitten/zaten!

Mirrie, het ook iets waar je trots op mag zijn, die zelfstandigheid, het leven weer oppakken, er voor je kinderen zijn, Jwe hebt de Kracht gekregen. Ik ben blij voor je. Je hebt ook een leerproces doorgemaakt wat je je verder leven bij zal blijven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOHAN850





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 16:40
 
Afgelopen week had ik de eerste date na mijn scheiding. Een lieve vrouw waar ik direct respect voor had. Samen hadden we best veel overeenkomsten en raakvlakken. En toch gaan het niet verder. Jammer maar ik heb begrip en respect voor haar. Wat kunnen menselijke relaties moeilijk en gecompliceerd zijn zeg. Wat kan het verleden het heden beschadigen of onzeker doen zijn.

Laatst aangepast door
JOHAN850
op zondag 23 september 2012, 16:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 17:34
 
JOHAN850 schreef:
Afgelopen week had ik de eerste date na mijn scheiding. Een lieve vrouw waar ik direct respect voor had. Samen hadden we best veel overeenkomsten en raakvlakken. En toch gaan het niet verder. Jammer maar ik heb begrip en respect voor haar. Wat kunnen menselijke relaties moeilijk en gecompliceerd zijn zeg. Wat kan het verleden het heden beschadigen of onzeker doen zijn.

Heel herkenbaar Johan...zo voel ik het ook vaak...!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 17:50
 
ZEELAND736 schreef:
Heel herkenbaar Johan...zo voel ik het ook vaak...!!

Clown smiley
en ik maar moeite doen om een date te krijgen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOHAN850





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 18:19
 
ZEELAND736 schreef:
Heel herkenbaar Johan...zo voel ik het ook vaak...!!
Is het dan de bagage van het leven wat je meeneemt en wat op een zeker moment angstig maakt of is het de angst om weer te binden. Ik weet het niet eerlijk gezegd.


Laatst aangepast door
JOHAN850
op zondag 23 september 2012, 18:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOHAN850





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 18:27
 
ANNA415 schreef:
Clown smiley
en ik maar moeite doen om een date te krijgen Huilende smiley, smiley in tranen

Anna, zijn er niet genoeg vrijgezellen in je regio? Maar dat niet alleen, durf te daten. Ook al voelt het na de date niet goed, dan kan je dat toch gewoon zeggen tegen hem. Als je maar zorgt dat hij niet voldoende informatie van je heb om je te kunnen stalken. Ik heb wel eens het idee dat het niet normaal zou zijn als een vrouw initiatief neemt. Volgens mij is dat niet OK.
Oh en Anna, ik keek zojuist op je profiel, is niets mis mee toch.


Laatst aangepast door
JOHAN850
op zondag 23 september 2012, 18:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 18:42
 
JOHAN850 schreef:
Anna, zijn er niet genoeg vrijgezellen in je regio? Maar dat niet alleen, durf te daten. Ook al voelt het na de date niet goed, dan kan je dat toch gewoon zeggen tegen hem. Als je maar zorgt dat hij niet voldoende informatie van je heb om je te kunnen stalken. Ik heb wel eens het idee dat het niet normaal zou zijn als een vrouw initiatief neemt. Volgens mij is dat niet OK.
Oh en Anna, ik keek zojuist op je profiel, is niets mis mee toch.

Don't worry Johan. Ik reageerde alleen op het vaak van Zeelland.

zucht waar is de tijd dat de heren de dames veroverden. nu moeten we zelf op jacht
Coole smiley met zonnebril


Laatst aangepast door
ANNA415
op zondag 23 september 2012, 19:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 22:18
 
JOHAN850 schreef:
Anna, zijn er niet genoeg vrijgezellen in je regio? Maar dat niet alleen, durf te daten. Ook al voelt het na de date niet goed, dan kan je dat toch gewoon zeggen tegen hem. Als je maar zorgt dat hij niet voldoende informatie van je heb om je te kunnen stalken. Ik heb wel eens het idee dat het niet normaal zou zijn als een vrouw initiatief neemt. Volgens mij is dat niet OK.
Oh en Anna, ik keek zojuist op je profiel, is niets mis mee toch.



Vissertje is het hier niet mee eens.
Tegenwoordig lijkt het op CM wel of alles onderbouwt moet worden met bijbelteksten , dus dan is mijn vraag waar staat dat dan in de Bijbel?
Andersom weet ik wel ...dat een vrouw op zoek ging naar een man , denk aan Ruth ... op zoek naar Boaz.

Dus dames......die fabel dat een man met pijl en boog er op uit moet is nu voorbij. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 22:21
 
VISSER278 schreef:
Vissertje is het hier niet mee eens.
Tegenwoordig lijkt het op CM wel of alles onderbouwt moet worden met bijbelteksten , dus dan is mijn vraag waar staat dat dan in de Bijbel?
Andersom weet ik wel ...dat een vrouw op zoek ging naar een man , denk aan Ruth ... op zoek naar Boaz.

Dus dames......die fabel dat een man met pijl en boog er op uit moet is nu voorbij. Lachende smiley

Aaahhhhhh jammer Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 22:58
 
VISSER278 schreef:
Vissertje is het hier niet mee eens.
Tegenwoordig lijkt het op CM wel of alles onderbouwt moet worden met bijbelteksten , dus dan is mijn vraag waar staat dat dan in de Bijbel?
Andersom weet ik wel ...dat een vrouw op zoek ging naar een man , denk aan Ruth ... op zoek naar Boaz.

Dus dames......die fabel dat een man met pijl en boog er op uit moet is nu voorbij. Lachende smiley

thamar kon er ook wel wat van anders!!
(niet ter navolging waardig overigens......... Engeltje smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 00:19
 
ANNA415 schreef:
Aaahhhhhh jammer Verliefde smiley

Ach ... er is nog hoop ...sommige mannen beschikken nog steeds over de pijl met boog Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 10:00
 
JOHAN850 schreef:
Is het dan de bagage van het leven wat je meeneemt en wat op een zeker moment angstig maakt of is het de angst om weer te binden. Ik weet het niet eerlijk gezegd.

Hier heb je denk ik wel een kern te pakken Johan. Je weet wat je hebt in je uppie dus de angst om je weer te binden en dan toch na een aantal maanden alleen te komen staan is onverdraaglijk soms.

Maar.....er is hoop.....
Veel praten samen en dan kom je een heel eind.
En, wat bij mij hielp, gewoon de knop omzetten en gaan voor deze man.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIRRIE240





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 15:37
 
Heb je inderdaad een punt. Ik merk aan mezelf dat ik enorm verlang naar iemand naast me, maar aan de andere kant, als het te dichtbij komt duw ik het meteen weer af. Soort van automatische beveiliging van mijn hart ofzo, ik weet het ook niet. Feit is wel dat een man van goede huize zal moeten komen wil hij hier door heen komen. En dan is er voor mezelf ook nog wel wat werk weggelegd..
Laten we hopen dat t met de tijd slijt, en er vanzelf weer vertrouwen zal groeien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 17:34
 
Hoe is het mogelijk! Ruim 3 weken geleden is mijn relatie uitgegaan, wat inderdaad keihard aankwam, en nu kom ik dit topic hier tegen. Het valt me trouwens op dat veel mensen boven de 40 nog met pijn zitten van een mislukte relatie...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 17:44
 
IFAN841 schreef:
Hoe is het mogelijk! Ruim 3 weken geleden is mijn relatie uitgegaan, wat inderdaad keihard aankwam, en nu kom ik dit topic hier tegen. Het valt me trouwens op dat veel mensen boven de 40 nog met pijn zitten van een mislukte relatie...


Ook jongere mensen hoor.........
Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 17:54
 
IFAN841 schreef:
Hoe is het mogelijk! Ruim 3 weken geleden is mijn relatie uitgegaan, wat inderdaad keihard aankwam, en nu kom ik dit topic hier tegen. Het valt me trouwens op dat veel mensen boven de 40 nog met pijn zitten van een mislukte relatie...

Drie weken geleden... dat is nog maar kort.

Ach, of het met de leeftijd heeft te maken.... Pijn uit een achter je liggend leven poets je nou eenmaal niet zomaar weg hé maar als je dat onder ogen ziet, en je geeft het een plek, kan het je ook ten positieve vormen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 19 Volgende
Pagina 4 van 19