ChristianMatch
 


Forum

De schande van Nederland
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
CORTAZAR588





Berichten: 277

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 20:17
 
Zoals wellicht bekend werd het dorp Haren vorige week getergd en geteisterd door sujets , die een normaal leven leiden als minder interessant ervaren.

Deze sujets zijn er altijd geweest en zullen er altijd blijven, echter onze Staat heeft geen antwoord op dit soort uitwassen.
Een van de redenen is oa het ontbreken van een draaiboek.
Een DRAAIBOEK is onze overheid van een dusdanig groot belang , dat zonder zo n protocol de nederlandse overheid als verlamd staat temidden van deze rellen.

Een van de meest ergerlijke aspecten is , dat zonder zo n draaiboek de ME ook geen actie onderneemt blijkt.
Er zijn in nederland randgroeperingen zoals in dit geval , die in feite een dorp kunnen onderdompelen in terreur.

Dat bij nader onderzoek bleek dat de meeste relschoppers tussen de 17 en 20 jaar zijn , dat de ME allerlei materieel tot beschikking heeft om deze rellen binnen een uur te beteugelen en dat de meeste relschoppers geen enkele schijn van kans maken tegen deze politiemacht , maakt het gelag alleen maar harder.

Het is toch totaal bezopen , dat een groep etterbakken , die zuiver en alleen erop uitzijn om ellende te veroorzaken , een heel land in beroering zetten en iedereen toekijkt en niets doet ?

Waarom niet kei en kei hard optreden ?
waarom altijd dat zeikerige poldermodel ?
altijd die halfzachte , alles begrijpende thee krans mentaliteit?

iK zou zijn voor en hard optreden en voor gevangenis straffen .
Niets werktaken etc etc .....maar keihard optreden en de schade verhalen op alle betrokkenen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMA135





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 20:34
 
CORTAZAR588 schreef:
Zoals wellicht bekend werd het dorp Haren vorige week getergd en geteisterd door sujets , die een normaal leven leiden als minder interessant ervaren.

Deze sujets zijn er altijd geweest en zullen er altijd blijven, echter onze Staat heeft geen antwoord op dit soort uitwassen.
Een van de redenen is oa het ontbreken van een draaiboek.
Een DRAAIBOEK is onze overheid van een dusdanig groot belang , dat zonder zo n protocol de nederlandse overheid als verlamd staat temidden van deze rellen.

Een van de meest ergerlijke aspecten is , dat zonder zo n draaiboek de ME ook geen actie onderneemt blijkt.
Er zijn in nederland randgroeperingen zoals in dit geval , die in feite een dorp kunnen onderdompelen in terreur.

Dat bij nader onderzoek bleek dat de meeste relschoppers tussen de 17 en 20 jaar zijn , dat de ME allerlei materieel tot beschikking heeft om deze rellen binnen een uur te beteugelen en dat de meeste relschoppers geen enkele schijn van kans maken tegen deze politiemacht , maakt het gelag alleen maar harder.

Het is toch totaal bezopen , dat een groep etterbakken , die zuiver en alleen erop uitzijn om ellende te veroorzaken , een heel land in beroering zetten en iedereen toekijkt en niets doet ?

Waarom niet kei en kei hard optreden ?
waarom altijd dat zeikerige poldermodel ?
altijd die halfzachte , alles begrijpende thee krans mentaliteit?

iK zou zijn voor en hard optreden en voor gevangenis straffen .
Niets werktaken etc etc .....maar keihard optreden en de schade verhalen op alle betrokkenen.

Het lijkt me dat de politie zelf de schade moet vergoeden, als ze niet eens bij machte zijn een groepje van 30 jongeren in bedwang te houden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 20:39
 
HERMA135 schreef:
Het lijkt me dat de politie zelf de schade moet vergoeden, als ze niet eens bij machte zijn een groepje van 30 jongeren in bedwang te houden.


Je vraag je af hoe ze dat dan bij voetbalwedstrijden doen he?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMA135





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 20:46
 
WILLEMIJN232 schreef:
Je vraag je af hoe ze dat dan bij voetbalwedstrijden doen he?

Talloze leerkrachten in het VMBO worden ontslagen als ze een groep met dat soort leerlingen niet aankunnen
Gelijke kappen, gelijke monniken.ontslaan die hap, die de taak van agent niet meester is...
Als de jongeren wisten , dat de politie en ME nog overwicht hadden zouden ze het niet gedurfd hebben...
....en de leerkrachten in het VMBO hebben niet eens gummiknuppels, rubberkogels etc etc. Nee, een rector wordt zelfs gevangengenomen als hij zo een rebel bij de kraag grijpt en op de gang zet....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 20:48
 
HERMA135 schreef:
Talloze leerkrachten in het VMBO worden ontslagen als ze een groep met dat soort leerlingen niet aankunnen
Gelijke kappen, gelijke monniken.ontslaan die hap, die de taak van agent niet meester is...
Als de jongeren wisten , dat de politie en ME nog overwicht hadden zouden ze het niet gedurfd hebben...
....en de leerkrachten in het VMBO hebben niet eens gummiknuppels, rubberkogels etc etc. Nee, een rector wordt zelfs gevangengenomen als hij zo een rebel bij de kraag grijpt en op de gang zet....



Ik kan je ook nog wel wat staaltjes uit de zorg vertellen hoor en dat wordt steeds erger lijkt het wel....nee, dat lijkt niet , dat is zo.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMA135





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 20:55
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik kan je ook nog wel wat staaltjes uit de zorg vertellen hoor en dat wordt steeds erger lijkt het wel....nee, dat lijkt niet , dat is zo.....

Ja, daar is het zelfs nog erger denk ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORTAZAR588





Berichten: 277

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 21:02
 
Het is een teken van de totale anarchie die in de jaren 70 in Nederland als nieuwe godsdienst is ingevoerd.
Er is geen verschil meer tussen leraar en leerling of patient en zorgverlener.

Het is bon ton om mensen te tutoyeren en zonder geduld alles en iedereen aan de kant te duwen als iemand iets niet zint of als het niet snel genoeg gaat.
Het moet en NU en METEEN en wachten of geduld hebben wordt niet meer geleerd.

Alles gaat om eigen bevrediging.
Als dat is bereikt , is de ander weer Speelgoed af .

En over alles moet gepraat worden want alles staat ter discussie.
1 en 1 = 2 , maar in Nederland ouwehoeren we zo veel dat iedereen er zo flauw van is dat 1 en 1 ook best 3 mag zijn als iemand dat graag wil.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 21:18
 
CORTAZAR588 schreef:
Het is een teken van de totale anarchie die in de jaren 70 in Nederland als nieuwe godsdienst is ingevoerd.
Er is geen verschil meer tussen leraar en leerling of patient en zorgverlener.

Het is bon ton om mensen te tutoyeren en zonder geduld alles en iedereen aan de kant te duwen als iemand iets niet zint of als het niet snel genoeg gaat.
Het moet en NU en METEEN en wachten of geduld hebben wordt niet meer geleerd.

Alles gaat om eigen bevrediging.
Als dat is bereikt , is de ander weer Speelgoed af .

En over alles moet gepraat worden want alles staat ter discussie.
1 en 1 = 2 , maar in Nederland ouwehoeren we zo veel dat iedereen er zo flauw van is dat 1 en 1 ook best 3 mag zijn als iemand dat graag wil.
En wanneer ga je daten?? Heb je al een leuk contact hier?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORTAZAR588





Berichten: 277

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 22:37
 
Hoezo ?
had je wat in gedachten ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWAAN995





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 09:27
 
Organiseer een leuk uitje en je komt die ene ware tegen Verliefde smiley

<><

Zwaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 18:27
 
CORTAZAR588 schreef:
Zoals wellicht bekend werd het dorp Haren vorige week getergd en geteisterd door sujets , die een normaal leven leiden als minder interessant ervaren.

Deze sujets zijn er altijd geweest en zullen er altijd blijven, echter onze Staat heeft geen antwoord op dit soort uitwassen.
Een van de redenen is oa het ontbreken van een draaiboek.
Een DRAAIBOEK is onze overheid van een dusdanig groot belang , dat zonder zo n protocol de nederlandse overheid als verlamd staat temidden van deze rellen.

Een van de meest ergerlijke aspecten is , dat zonder zo n draaiboek de ME ook geen actie onderneemt blijkt.
Er zijn in nederland randgroeperingen zoals in dit geval , die in feite een dorp kunnen onderdompelen in terreur.

Dat bij nader onderzoek bleek dat de meeste relschoppers tussen de 17 en 20 jaar zijn , dat de ME allerlei materieel tot beschikking heeft om deze rellen binnen een uur te beteugelen en dat de meeste relschoppers geen enkele schijn van kans maken tegen deze politiemacht , maakt het gelag alleen maar harder.

Het is toch totaal bezopen , dat een groep etterbakken , die zuiver en alleen erop uitzijn om ellende te veroorzaken , een heel land in beroering zetten en iedereen toekijkt en niets doet ?

Waarom niet kei en kei hard optreden ?
waarom altijd dat zeikerige poldermodel ?
altijd die halfzachte , alles begrijpende thee krans mentaliteit?

iK zou zijn voor en hard optreden en voor gevangenis straffen .
Niets werktaken etc etc .....maar keihard optreden en de schade verhalen op alle betrokkenen.

Precies, roerend mee eens! Aanpakken, geen soft gedoe!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1