ChristianMatch
 


Forum

dames....waar knappen jullie nou op af bij een man ;-))
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 12 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 7 november 2012, 21:11
 
Ik knap af op mannen die oeverloze verhalen schrijven Zieke smiley
die lees ik niet is veeeeeeeeel te veeeeeeeeeeel Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: woensdag 7 november 2012, 21:11
 
LAVERDE524 schreef:
Ik zat zo de reacties wat door te lezen en het is natuurlijk allemaal verschillend. Maar één ding wat me op viel dat de ene meer eisen stelt dan de ander, en dat is natuurlijk ieders eigen keuze. Maar naar mijn eigen ervaring wanneer je teveel eisen stelt, oftewel; teveel voorwaarden stelt op een relatie, zal het je geheid mislukken met zo'n relatie. Je kunt namelijk iemands karakter niet veranderen zoals deze geschapen is.

Natuurlijk zijn er dingen aan karakter eigenschappen waar je aan kunt werken, maar laten dat geen dingen zijn die niet van groot belang zijn. Als ik de Bijbel erop nalees dan zie ik hoe God ons verdraagt ondanks de dagelijkse zonden die we begaan. Ons streven moet wezen om steeds meer op Jezus te gaan lijken toch? Liefde vereist heel veel. Liefde vereist o.a. verdraagzaamheid, discipline, standvastigheid etc. Zo zijn er meer punten om op te noemen.

Als ik om me heen zie dan zie ik dat er vandaag de dag nog maar weinig verschil is tussen de wereld en gelovigen. De wereld eist namelijk ook heel veel dingen binnen een relatie en/of huwelijk. In heel veel huwelijken worden er zodanig eisen gesteld waar allebei zich niet aan kunnen houden of één van beiden waardoor een huwelijk onnodig kapot gaat. Tevredenheid is vandaag de dag ver te zoeken, vooral onder ons eigen Hollandse volk.

Om als voorbeeld te noemen is het goed om een bepaald volk even snel naar voren te halen. Namelijk de boeren van zuid afrika. Via facebook en skype sta ik met duizenden boeren in zuid afrika mee in contact. Ik heb ook veel van hun beschaafdheid geleerd. Het is een uniek volk moet ik zeggen, als het gaat om omgang met mekaar. Maar wat mij ook ontzettend opviel is dat de boeren vrouwen van zuid afrika zeer beschaafd zijn ten opzichte van het Hollandse volk. En in het begin was ik zeer verbaasd daarover hoe dat kon. Ik dacht: Waarom kunnen zij dat wel en ons eigen volk hier in Holland niet? Maar dat is weer een studie apart om dat te verklaren, daarvoor is onderzoek in de boerengeschiedenis zeer belangrijk.

Maar toen ik zo al met al over deze dingen zat na te denken dacht ik: "hoe kan het dat de boerenvrouwen en mannen van zuid afrika minder eisen onder mekaar stellen, dan wanneer je het vergelijkt met het Hollandse volk?". Dat had te maken met hun strenge opvoeding, zoals het apart stellen van hun zelf, zoals de Bijbel dit voorschrijft. Daarin ondervond ik de bron dat het gevolg gaf van hun beschaafde levenshouding onder mekaar.

Ik heb in het afgelopen ander half jaar veel van hun geleerd ook vooral vanuit de Bijbel waardoor mijn gehele leven een ommedraai kreeg. En nu zie ik ook geheel anders toe naar dit leven zowel in levensvorm als in het geloof. Door hen leerde ik dus ook kennen wat de waarde was van Gods Heilige Woord. En zodoende heb ik geleerd om geen onnodige eisen meer te stellen als het gaat om een relatie of huwelijk. Want een ieder is uniek en is geschapen zoals hij of zij is.

Enkele jaren geleden dacht ik altijd dat ik niks was in de ogen van vrouwen omdat mijn relaties altijd op teleurstellende wijze kapot gingen en ik had mezelf altijd afgevraagd waar ik in de fout was gegaan. Dus ik had een ware minderwaardigheidscomplex aangenomen over mezelf. Maar sinds dat ik in aanraking ben gekomen met het boerenvolk van zuid afrika kwam ik tot de ontdekking hoe gewild ik was onder hen. En zelfs onder de boeren vrouwen daar was en ben ik nog steeds zeer gewild, hihihi. En toen via die wege begon ik de waarde van mezelf weer te herontdekken, en door vele studies dat ik aan hen heb te danken heb ik pas ontdekt wie werkelijk die Gezalfde Koning van Israël is, Jezus Hem zelve! En nu is de kijk op dit leven 180 graden omgedraaid in mijn leven.

Ik heb ook het volgende van die afrikaner boerenvolk geleerd: Je leven is niet afhankelijk van hoe mensen over je denken of over je praten. Je leven is niet afhankelijk van wat mensen van je vinden, je leven is niet afhankelijk van dat je met de tijd mee gaat. Maar je leven behoord volledig afhankelijk te wezen in de handen van Jezus, de Gezalfde.

Daarom leer ik steeds meer om te verdragen. En door de Heilige Geest ervaar ik hoe Hij mij leidt in al de wege van dit leven. Geloof vereist veel van ons zelf, willen wij ons leven verliezen om niet? Dit heeft niks te maken met dat je zelfmoord pleegt, maar dat je je eigen wil aan de kant zet, dat je je eigen begeerten leert onder controle te krijgen en nog veel meer dingen. Juist als je door de Heilige Geest werkelijk geleid en geleidt wil worden, zul je ervaren dat je veel meer kunt en zult verdragen, dat is mijn eigen ondervinding. En daardoor zal ik ook niet gauw op iemand afknappen omdat zij dit of dat eigenschap heeft in haar karakter. Want ik leer steeds meer hoe ik een ander behoor te verdragen zoals Jezus ons elke dag weer wil verdragen.

Het is net aan ons de vraag of wij er iets van willen leren. Heel veel minderwaardigheidscomplexen zijn grotendeels gecreëerd doordat men deze persoon teveel heeft afgewezen. Ja, zo zien we wat geloof werkelijk vereist. Het vereist je hart, het vereist je gehele leven. Het is maar net wat je er voor over hebt.

waarom zo´n lap aan reactie???
relaks:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 7 november 2012, 21:13
 
ERIKA129 schreef:
Ik knap af op mannen die oeverloze verhalen schrijven Zieke smiley
die lees ik niet is veeeeeeeeel te veeeeeeeeeeel Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt



Zulke lappen tekst zijn inderdaad niet zo uitnodigend om te lezen ... sorry... staat vast vol met wijsheden opgedaan in dit ondermaanse leven... maar toch.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 7 november 2012, 21:14
 
JOL252 schreef:
Zulke lappen tekst zijn inderdaad niet zo uitnodigend om te lezen ... sorry... staat vast vol met wijsheden opgedaan in dit ondermaanse leven... maar toch.


Ondermaanse leven Geschokte, onthutste smiley wat een wijsheid Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: woensdag 7 november 2012, 21:17
 
ERIKA129 schreef:
Ondermaanse leven Geschokte, onthutste smiley wat een wijsheid Clown smiley

Mannen komen toch van "MARS" Knipoog smiley


Laatst aangepast door
MARITIME853
op woensdag 7 november 2012, 21:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 7 november 2012, 23:00
 
ERIKA129 schreef:
Ik knap af op mannen die oeverloze verhalen schrijven Zieke smiley
die lees ik niet is veeeeeeeeel te veeeeeeeeeeel Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt



Nou ja zeg , als je daar al op afknapt..... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJE803





Berichten: 15

BerichtGeplaatst: woensdag 7 november 2012, 23:22
 
Ik knap enórm af op arrogantie, machogedrag en interessant willen zijn/lopen doen, los van of ie het dan echt is of niet. Zodra interessant zijn het doel is, heb ik mijn interesse verloren Knipoog smiley

Maar omdat het positieve altijd veel leuker is: ik waardeel eerlijkheid, openheid en een positieve instelling erg :)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 11:29
 
VISSER278 schreef:
Nou ja zeg , als je daar al op afknapt..... Huilende smiley, smiley in tranen


Daarom zit jij nog steeds goed vissertje begrijp dat dan Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 12:17
 
ERIKA129 schreef:
Ik knap af op mannen die oeverloze verhalen schrijven
die lees ik niet is veeeeeeeeel te veeeeeeeeeeel



Jol: Zulke lappen tekst zijn inderdaad niet zo uitnodigend om te lezen ... sorry... staat vast vol met wijsheden opgedaan in dit ondermaanse leven... maar toch.

Vind ik ook(ook al gebeurd het mij ook per ongeluk)
Maar dan volgens mij niet zooo lang, en dat vind ik jammer.
Misschien kan iemand proberen een groot stuk, kleiner te maken, net als dat we vroeger op school een uittreksel moesten maken.

Want Laverde maakt het nu echt te lang, ja, en dan lees ik na een tijd niet meer, want dan kan ik er een uurtje voor uittrekken om daar alleen al op te reageren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAVERDE524





Berichten: 176

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 17:29
 
Juist en daar zit nou het probleem ;). Daarom zijn velen niet bereid meer om Gods Woord waarlijk te bestuderen, omdat het teveel lezen en onderzoek kost.... Men zou schrikken als ze onze website zouden lezen waarop duizenden artikelen aan studies zijn geplaatst die je nergens in Nederland kunt krijgen. Oh ja, we hebben ook mp3/audio preken en videos erop te staan.

Mensen die geen moeite doen om te lezen omdat gemakzucht de hand heeft overgenomen zullen ook weinig tot niet bereid zijn om waarlijk het Woord Gods te bestuderen. Ziet toch naar de apostelen, hoe zij Mozes en de profeten bestudeerden, en wij zitten te klagen dat het soms nogal teveel kost, omdat het voor ons teveel werk is.

Jammer dat ons hollandse volk zo ver is afgedwaald, heel jammer. Ik had anders veel dingen om met hun te delen. Maar goed... het is een ieders eigen keuze. Aan alle keuzes zitten ook gevolgen vast.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJE803





Berichten: 15

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 17:32
 
LAVERDE524 schreef:
Juist en daar zit nou het probleem ;). Daarom zijn velen niet bereid meer om Gods Woord waarlijk te bestuderen, omdat het teveel lezen en onderzoek kost.... Men zou schrikken als ze onze website zouden lezen waarop duizenden artikelen aan studies zijn geplaatst die je nergens in Nederland kunt krijgen. Oh ja, we hebben ook mp3/audio preken en videos erop te staan.

Mensen die geen moeite doen om te lezen omdat gemakzucht de hand heeft overgenomen zullen ook weinig tot niet bereid zijn om waarlijk het Woord Gods te bestuderen. Ziet toch naar de apostelen, hoe zij Mozes en de profeten bestudeerden, en wij zitten te klagen dat het soms nogal teveel kost, omdat het voor ons teveel werk is.

Jammer dat ons hollandse volk zo ver is afgedwaald, heel jammer. Ik had anders veel dingen om met hun te delen. Maar goed... het is een ieders eigen keuze. Aan alle keuzes zitten ook gevolgen vast.

Ik denk dat het in dit topic meer is dat het een lekker informeel, gewoon-voor-de-leuk-topic is, en dat zo'n filosofieboek niet echt op de goede plaats staat. Bovendien vind ik het een beetje kort door de bocht om te concluderen dat, omdat mensen hier jouw stuk niet willen lezen, ze dan ook vast Gods woord niet bestuderen
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAVERDE524





Berichten: 176

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 17:36
 
Ja ik spreek niet zo zeer over filosofie, want daar hou ik niet van om eerlijk te wezen. Maar wat je zegt marije, dat kan het ook wezen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJE803





Berichten: 15

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 17:41
 
LAVERDE524 schreef:
Ja ik spreek niet zo zeer over filosofie, want daar hou ik niet van om eerlijk te wezen. Maar wat je zegt marije, dat kan het ook wezen...

Dan vervang je 'filosofieboek' door 'lap tekst', maar dat laatste vond ik zo'n negatieve klank hebben en daardoor niet helemaal gepast
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAVERDE524





Berichten: 176

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 17:43
 
heheheehhe Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt oke. is goed :-D
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 18:07
 
ERIKA129 schreef:
Ik knap af op mannen die oeverloze verhalen schrijven Zieke smiley
die lees ik niet is veeeeeeeeel te veeeeeeeeeeel Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Nou is er een een man die 'praat" is het weer niet goed

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 18:15
 
LAVERDE524 schreef:
Juist en daar zit nou het probleem ;). Daarom zijn velen niet bereid meer om Gods Woord waarlijk te bestuderen, omdat het teveel lezen en onderzoek kost.... Men zou schrikken als ze onze website zouden lezen waarop duizenden artikelen aan studies zijn geplaatst die je nergens in Nederland kunt krijgen. Oh ja, we hebben ook mp3/audio preken en videos erop te staan.

Mensen die geen moeite doen om te lezen omdat gemakzucht de hand heeft overgenomen zullen ook weinig tot niet bereid zijn om waarlijk het Woord Gods te bestuderen. Ziet toch naar de apostelen, hoe zij Mozes en de profeten bestudeerden, en wij zitten te klagen dat het soms nogal teveel kost, omdat het voor ons teveel werk is.

Jammer dat ons hollandse volk zo ver is afgedwaald, heel jammer. Ik had anders veel dingen om met hun te delen. Maar goed... het is een ieders eigen keuze. Aan alle keuzes zitten ook gevolgen vast.


Verraste, verbaasde smiley Pardon? U zegt? Dat is nogal wat! Weet je nog waarom je op CM zit? Ik niet om ellenlange studies en reacties te lezen en dan als ik daar me niet toe uitgedaagd voel ook nog es te horen dat ik '
- gemakzuchtig ben
- niet bereid Gods woord te lezen (hoe weet je dat? Alleen omdat jouw stukken niet gelezen worden?)
- afgedwaald ben
- blijkbaar gevolgen moet gaan dragen (die dreigingen worden hier vaker geuit als men zich niet serieus genomen voelt en gebracht als oordeel van God).

Hold your horses... Knipoog smiley


Ik vermoedde al zoiets... Smiley met dichtgeplakte mond


Laatst aangepast door
JOL252
op donderdag 8 november 2012, 18:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAVERDE524





Berichten: 176

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 18:27
 
Nee daar was het niet zo op gebaseerd van wat ik bedoel Knipoog smiley. Ik bedoel meer in het algemeen dat mensen in het algemeen al niks vinden ellen lange stukken te lezen, vooral als het met Gods Heilige Woord te maken heeft. Al ben ik geen boeklezer, ik bestudeer zo ontzettend graag de Bijbel, er zijn zoveel bijzondere dingen erover te vertellen, alleen kost het ellen lange studies en stukken om het te kunnen uitleggen.

Als mensen mijn geschreven stukken te lang of niks vinden, maakt mij niet zoveel uit op zich. Waar het mij meer om ging is dat mensen in het algemeen gezien steeds gemakzuchtiger zijn geworden, qua het bestuderen van de Bijbel. Dat is wat ik er mee probeer te zeggen, en ik zag dat stukje over dat er mensen zijn die mijn stukken ellen lang vinden, een goed voorbeeld om dat als een stukje voorbeeld te laten zien over hoe het zit in het algemene... Maar goed, dat was mijn doel op zich. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 18:36
 
LAVERDE524 schreef:
Juist en daar zit nou het probleem ;). Daarom zijn velen niet bereid meer om Gods Woord waarlijk te bestuderen, omdat het teveel lezen en onderzoek kost.... Men zou schrikken als ze onze website zouden lezen waarop duizenden artikelen aan studies zijn geplaatst die je nergens in Nederland kunt krijgen. Oh ja, we hebben ook mp3/audio preken en videos erop te staan.

Mensen die geen moeite doen om te lezen omdat gemakzucht de hand heeft overgenomen zullen ook weinig tot niet bereid zijn om waarlijk het Woord Gods te bestuderen. Ziet toch naar de apostelen, hoe zij Mozes en de profeten bestudeerden, en wij zitten te klagen dat het soms nogal teveel kost, omdat het voor ons teveel werk is.

Jammer dat ons hollandse volk zo ver is afgedwaald, heel jammer. Ik had anders veel dingen om met hun te delen. Maar goed... het is een ieders eigen keuze. Aan alle keuzes zitten ook gevolgen vast.

Mijn keuze om jouw stukken(hoezo zijn die Gods woord Smiley die vol vragen zit ) niet te lezen maken dat ik tijd heb voor mijn kinderen,mijn huishouden,mijn werk,het lezen van de Bijbel,eens een ander helpen etc........

Tip:houd het wat korter,daarmee maak je het leesbaar voor anderen en krijg je positievere reacties.

1 Johannes 3
Kinderen, we moeten niet liefhebben met de mond, met woorden, maar waarachtig, met daden.Dan weten we dat we voortkomen uit de waarheid en kunnen we met een gerust hart voor God staan.

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJE803





Berichten: 15

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 18:42
 
LEANNE226 schreef:
Mijn keuze om jouw stukken(hoezo zijn die Gods woord Smiley die vol vragen zit ) niet te lezen maken dat ik tijd heb voor mijn kinderen,mijn huishouden,mijn werk,het lezen van de Bijbel,eens een ander helpen etc........

Tip:houd het wat korter,daarmee maak je het leesbaar voor anderen en krijg je positievere reacties.

1 Johannes 3
Kinderen, we moeten niet liefhebben met de mond, met woorden, maar waarachtig, met daden.Dan weten we dat we voortkomen uit de waarheid en kunnen we met een gerust hart voor God staan.

Knipoog smiley

Mee eens, hoewel mensen ook gewoon niet of neutraal kunnen reageren in plaats van uitgesproken negatief. Dat Johannes het daar over liefhebben met daden heeft, wil niet zeggen dat onze woorden dan niet liefhebbend hoeven te zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 november 2012, 01:22
 
LAVERDE524 schreef:
Juist en daar zit nou het probleem ;). Daarom zijn velen niet bereid meer om Gods Woord waarlijk te bestuderen, omdat het teveel lezen en onderzoek kost.... Men zou schrikken als ze onze website zouden lezen waarop duizenden artikelen aan studies zijn geplaatst die je nergens in Nederland kunt krijgen. Oh ja, we hebben ook mp3/audio preken en videos erop te staan.

Mensen die geen moeite doen om te lezen omdat gemakzucht de hand heeft overgenomen zullen ook weinig tot niet bereid zijn om waarlijk het Woord Gods te bestuderen. Ziet toch naar de apostelen, hoe zij Mozes en de profeten bestudeerden, en wij zitten te klagen dat het soms nogal teveel kost, omdat het voor ons teveel werk is.

Jammer dat ons hollandse volk zo ver is afgedwaald, heel jammer. Ik had anders veel dingen om met hun te delen. Maar goed... het is een ieders eigen keuze. Aan alle keuzes zitten ook gevolgen vast.

Zij die zoekend zijn moet je vooral plat gooien met lappen tekst en wat wel of niet hoort, kappen ze gelijk met wat eigenlijk zo noodzakelijk is , Jezus kennen leren.

Je hebt het over een website , waar men veel tekst heeft neergezet, misschien vergeten hoe en wat Jezus wil?

Het forum is om met elkaar te discussiëren over allerlei onderwerpen, wat jij doet of deed lijkt haast op forumterrrorsime, door menen teweten hoe het zit en zal ons leren hoe te leven, want jou manier van geloven is de beste. Leer hoe Jezus leefde, waarom Hij hier kwam en en wat Hij ons heeft gezegd en geleerd.

Jij hebt het over "geen moeite doen", "niet bereid zijn".
Waar jij mee bezig bent is gelijk vroeger de zendelingen deden eerst geloven en dan gaan we zien of jullie wel goed genoeg zijn voor onze hulp.

BEZINT EER GIJ BEGINT, dus veroordeel (gelijk hier boven) geen oprecht bewust belijdende christenen hier.


Laatst aangepast door
PIETER619
op vrijdag 9 november 2012, 09:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 november 2012, 05:46
 
PIETER619 schreef:
Zij die zoekend zijn moet je vooral plat gooien met lappen tekst en wat wel of niet hoort, kappen ze gelijk met wat eigenlijk zo noodzakelijk is , Jezus kennen leren.

Je hebt het over een website , waar men veel tekst heeft neergezet, misschien vergeten hoe en wat Jezus wil?

Het forum is om met elkaar te discussiëren over allerlei onderwerpen, wat jij doet of deed lijkt haast op forumterrrorsime, door menen teweten hoe het zit en zal ons leren hoe te leven, want jou manier van geloven is de beste. Leer hoe Jezus leefde, waarom Hij hier kwam en en wat Hij ons heeft gezegd en geleerd.

Jij hebt het over "geen moeite doen", "niet bereid zijn".
Waar jij mee bezig bent is gelijl vroeger de zendelingen deden eerst geloven en dan gaan we zien of jullie wel goed genoeg zijn voor onze hulp.

BEZINT EER GIJ BEGINT, dus veroordel (gelijk hier boven) geen oprecht bewust belijdende christenen hier.
L
Mee eens... Zo.en zullen we dit topic dan maar weer nieuw leven inblazen? On topic dus...


Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 9 november 2012, 05:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 november 2012, 07:03
 
MARIJE803 schreef:
Mee eens, hoewel mensen ook gewoon niet of neutraal kunnen reageren in plaats van uitgesproken negatief. Dat Johannes het daar over liefhebben met daden heeft, wil niet zeggen dat onze woorden dan niet liefhebbend hoeven te zijn.


p.s.
Na wat jaartjes hier op aarde doorgebracht te hebben, heb ik ontdekt dat liefhebben niet zonder waarheid en eerlijkheid kan. Waarheid en eerlijkheid kunnen confronterend zijn en nogal es verward worden met liefdeloosheid en negativiteit ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJE803





Berichten: 15

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 november 2012, 09:40
 
JOL252 schreef:
p.s.
Na wat jaartjes hier op aarde doorgebracht te hebben, heb ik ontdekt dat liefhebben niet zonder waarheid en eerlijkheid kan. Waarheid en eerlijkheid kunnen confronterend zijn en nogal es verward worden met liefdeloosheid en negativiteit ...

Waarheid en eerlijkheid kunnen ook op een positieve, opbouwende manier gebracht worden. Als de waarheid niet zo gebracht wordt, wat is dan het doel?
Mijn reactie ging trouwens niet per se over de jouwe.


Laatst aangepast door
MARIJE803
op vrijdag 9 november 2012, 09:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 november 2012, 09:54
 
MARIJE803 schreef:
Waarheid en eerlijkheid kunnen ook op een positieve, opbouwende manier gebracht worden. Als de waarheid niet zo gebracht wordt, wat is dan het doel?
Mijn reactie ging trouwens niet per se over de jouwe.



Daar ging ik ook niet van uit. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 9 november 2012, 09:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 november 2012, 13:08
 
JOL252 schreef:
L
Mee eens... Zo.en zullen we dit topic dan maar weer nieuw leven inblazen? On topic dus...

your wish is my command, dus ik zal proberen om Smiley met dichtgeplakte mond te zijn

dames....waar knappen jullie nou op af bij een man Knipoog smiley)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 10:02
 
Stoere macho's..................!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 11:49
 
JOANNIE702 schreef:
Stoere macho's..................!

Maar dat kan ook wel aandoenlijk zijn....... Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 13:24
 
a

écht stoere mannen (zonder de "macho" hormonen) veroorzaken wel even een ander effect op jongedames enz, dan gaat het ineens helemaal niet meer over aandoenlijk maar over eh, positief aangedaan zíjn... Coole smiley met zonnebril
a


Laatst aangepast door
KEITH722
op zaterdag 19 januari 2013, 11:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 15:28
 
Tsja, smaken verschillen. Gelukkig maar Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 17:29
 
KEITH722 schreef:
a

écht stoere mannen (die de "macho" hormone niet zo van node hebben) veroorzaken wel even een ander effect op jongedames enz, dan gaat het ineens helemaal niet meer over aandoenlijk maar over eh, positief aangedaan zíjn... Coole smiley met zonnebril
a

Dan val ik buitenboord bij de jonge dames. Lachende smiley
Een buitenboordmotor is toch nodig om een bootje vooruit te krijgen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 12 Volgende
Pagina 5 van 12