ChristianMatch
 


Forum

Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 10 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 12:49
 
JOL252 schreef:
ja zo zou het zomaar lijken dat jaloezie de reden is ... maar wij kennen niet de ins en outs van haar actie vanmorgen, dus zou ik de ontboezeming dat jaloezie haar drijfveer was even van zijn kracht ontdoen... Knipoog smiley

Nee jaloezie geloof ik ook niet, naar mijn inzicht was ze in de war, er waren en dat is in elke beginnende relatie wel zo, obstakels, afstand, ver van elkaar, berend appte mij van hoe is het, ik appte hem neutraal vriendschappelijk terug.
Er was niets meer dan dit, en berend is ook te vertrouwen zoals ik hem maar kort ken, hij is stapel gek op haar en was ervan ondersteboven vanmorgen vroeg, en hij appte mij, en later belde hij mij en ik heb hem gezegd dat dit een kans Moest krijgen, zo verliefd als ze zijn, misschien was het een verboden liefde zei hij treurig, en ik heb hem gezegd dat hij alles uit de kast moest trekken om petra te overtuigen, en daarbij hebben we samen gezegd dat we niet meer appen met elkaar, ook al was het heel heel summier.
Het grappige was, hij appte zodra petra terug krabbelde, niet meer wilde daten, en ik, ik gaf hem advies, en niets meer dan dat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 12:52
 
CORNE927 schreef:
Moedig van je Mamaloe.

Het ziet er naar uit dat jaloezie dus een speerpunt bleek voor Petra.
Petra, pak de handschoen op zou ik zeggen....opnieuw....krijg je de kans en ruimte...te gaan voor wat je wilt.

Persoonlijk zou ik de ontboezemingen verder privé houden als ik jullie was.

Succes

Moedig weet ik niet, ik voelde dat ik het hier neer moest zetten hoe het werkelijk is gegaan, en dat zal berend met mij kunnen beamen dat dit de waarheid is.
En nu wil ik er ook niet verder meer op in gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 12:53
 
PETRA373 schreef:
ha ha hij is zo leuk, en weet goed hoe met randdebielen om te gaan zoals ik, want ja voel me echt debielig vandaag, hij belde en is al weer goed.ondanks mijn eh ... schaam... en inderdaad een spin... grommm . Maar het is al weer helemaal goed en eh ik ga effe zo doen Gefrustreerde smiley en weer verder.pffff dankje leanne, jij bent altijd verstandig en nuchter . petra die inmiddels hoofdpijn heeft en heel veel dingen eigenlijk moet doen vandaag


@ Petra!

Ik zelf zou het goed houden,

Wat ik weleens had, juist als iemand zo aardig was stootte ik af.

Ja, onzekerheid? Je mag me altijd mailen hoor met vragen, ik heb vaker met deze bijltjes gehakt!!!!

Ik zit vol met tips! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 12:58
 
MAMALOE463 schreef:
Nee jaloezie geloof ik ook niet, naar mijn inzicht was ze in de war, er waren en dat is in elke beginnende relatie wel zo, obstakels, afstand, ver van elkaar, berend appte mij van hoe is het, ik appte hem neutraal vriendschappelijk terug.
Er was niets meer dan dit, en berend is ook te vertrouwen zoals ik hem maar kort ken, hij is stapel gek op haar en was ervan ondersteboven vanmorgen vroeg, en hij appte mij, en later belde hij mij en ik heb hem gezegd dat dit een kans Moest krijgen, zo verliefd als ze zijn, misschien was het een verboden liefde zei hij treurig, en ik heb hem gezegd dat hij alles uit de kast moest trekken om petra te overtuigen, en daarbij hebben we samen gezegd dat we niet meer appen met elkaar, ook al was het heel heel summier.
Het grappige was, hij appte zodra petra terug krabbelde, niet meer wilde daten, en ik, ik gaf hem advies, en niets meer dan dat.

nou... wat een verhaal....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 12:58
 
SHANITA130 schreef:
PETRA373 schreef:
ha ha hij is zo leuk, en weet goed hoe met randdebielen om te gaan zoals ik, want ja voel me echt debielig vandaag, hij belde en is al weer goed.ondanks mijn eh ... schaam... en inderdaad een spin... grommm . Maar het is al weer helemaal goed en eh ik ga effe zo doen Gefrustreerde smiley en weer verder.pffff dankje leanne, jij bent altijd verstandig en nuchter . petra die inmiddels hoofdpijn heeft en heel veel dingen eigenlijk moet doen vandaag


@ Petra!

Ik zelf zou het goed houden,

Wat ik weleens had, juist als iemand zo aardig was stootte ik af.

Ja, onzekerheid? Je mag me altijd mailen hoor met vragen, ik heb vaker met deze bijltjes gehakt!!!!

Ik zit vol met tips! Knipoog smiley

dankje lieverd, het is al weer goed tussen ons, wat er mis ging. Hij heeft me gebeld en het heeft ons alleen maar dichter bij elkaar gebracht, komt niets meer tussen. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:01
 
PETRA373 schreef:
dankje lieverd, het is al weer goed tussen ons, wat er mis ging. Hij heeft me gebeld en het heeft ons alleen maar dichter bij elkaar gebracht, komt niets meer tussen. Knipoog smiley


Zo is dat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:06
 
verliefdheid zet heel je gevoel overhoop. Het kan gebeuren dat je soms een enorme hindernissen ziet die er eens nog niet zijn. Verliefd zijn maakt je overhoop en vooral wanneer je wat ouder bent en een hele hoop ervaringen hebt. Als beide partners begrip hebben voor elkaar dan kunnen ze die stemmingsschommelingen relativeren. Je kan beter praten over je heen-en-weer-gedrag zodat het nog begrijpelijker wordt. Je kan dan samen die demoon aanpakken...verliefdheid is ook elkaar dragen en verdragen...eigenlijk is dat iets wat heel je leven moet gebeuren...

Laatst aangepast door
FRANKT627
op vrijdag 15 februari 2013, 13:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORNE927





Berichten: 96

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:07
 
Verbreken op Valentijnsdag en de dag erna weer goed. Coole smiley met zonnebril

Hoe mooi kan het leven toch zijn, wens jullie alle goeds samen.


Laatst aangepast door
CORNE927
op vrijdag 15 februari 2013, 13:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:09
 
dankje frank en cornee. ach zo hebben jullie nog wat te lezen Verlegen lachende smiley petra die nu echt van de pc afgaat, me zoon wacht ha ha ha, ik zei 5 minuten... maar Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:17
 
PETRA373 schreef:
dankje frank en cornee. ach zo hebben jullie nog wat te lezen Verlegen lachende smiley petra die nu echt van de pc afgaat, me zoon wacht ha ha ha, ik zei 5 minuten... maar Twijfelende smiley

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:17
 
LIES146 schreef:
Het lijkt me goed om verder niet te speculeren óver anderen. Laten de betrokkenen maar mét elkaar praten, dat is denk ik constructiever. Ik hoop toch op een goed end voor de betrokkenen!

En nu weer terug naar het topic?

precies Lachende smiley
Wanneer komt de speciale hiervoor gebouwde topic Smiley die vol vragen zit
Zoiets van; verliefdheidsperikelen; wordt vervolgd Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:18
 
FRANKT627 schreef:
verliefdheid zet heel je gevoel overhoop. Het kan gebeuren dat je soms een enorme hindernissen ziet die er eens nog niet zijn. Verliefd zijn maakt je overhoop en vooral wanneer je wat ouder bent en een hele hoop ervaringen hebt. Als beide partners begrip hebben voor elkaar dan kunnen ze die stemmingsschommelingen relativeren. Je kan beter praten over je heen-en-weer-gedrag zodat het nog begrijpelijker wordt. Je kan dan samen die demoon aanpakken...verliefdheid is ook elkaar dragen en verdragen...eigenlijk is dat iets wat heel je leven moet gebeuren...

Hai Frank,

Wat zeg jij hier verstandige dingen!

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:19
 
PETRA373 schreef:
dankje lieverd, het is al weer goed tussen ons, wat er mis ging. Hij heeft me gebeld en het heeft ons alleen maar dichter bij elkaar gebracht, komt niets meer tussen. Knipoog smiley

zo is het we gaan er voor ,liefde over wint alles Kussende smiley Verliefde smiley


Laatst aangepast door
BERENDJAN590
op vrijdag 15 februari 2013, 13:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:21
 
LIES146 schreef:
Het lijkt me goed om verder niet te speculeren óver anderen. Laten de betrokkenen maar mét elkaar praten, dat is denk ik constructiever. Ik hoop toch op een goed end voor de betrokkenen!

En nu weer terug naar het topic?

Het topic is: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?

Nou, 'Abraham gezien betekend zoiets dat je tussen de 40 en 50 bent, en ja de afstand is groot, dus ja, het is hier zeker wél on topic.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:28
 
BERENDJAN590 schreef:
zo is het we gaan er voor ,liefde over wint alles Kussende smiley Verliefde smiley

Amor omnia vincit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:28
 
SHANITA130 schreef:
LIES146 schreef:
Het lijkt me goed om verder niet te speculeren óver anderen. Laten de betrokkenen maar mét elkaar praten, dat is denk ik constructiever. Ik hoop toch op een goed end voor de betrokkenen!

En nu weer terug naar het topic?

Het topic is: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?

Nou, 'Abraham gezien betekend zoiets dat je tussen de 40 en 50 bent, en ja de afstand is groot, dus ja, het is hier zeker wél on topic.

Ben benieuwd hoe hij eruit ziet... Dus mensen van 40+
Wie kan het me vertellen? Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:32
 
Zou je de vraag wat duidelijker kunnen formuleren? Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:36
 
FRANKT627 schreef:
Amor omnia vincit

Zo is het! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:47
 
SHANITA130 schreef:
Zou je de vraag wat duidelijker kunnen formuleren? Engeltje smiley

Bedoel je mij Shanita?
Nou komt-ie....
SHANITA schreef:
Het topic is: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?

Nou, 'Abraham gezien betekend zoiets dat je tussen de 40 en 50 bent, en ja de afstand is groot, dus ja, het is hier zeker wél on topic.

Als ik het goed begrijp van jou dan heb je Abraham gezien tussen ongeveer 40 en 50 jaar.
Ik ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet Smiley die vol vragen zit Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 14:12
 
ROOS575 schreef:
Bedoel je mij Shanita?
Nou komt-ie....


Als ik het goed begrijp van jou dan heb je Abraham gezien tussen ongeveer 40 en 50 jaar.
Ik ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet Smiley die vol vragen zit Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley



tot je weet waar ie de mosterd vandaan haalt Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 14:48
 
En de ketjup Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 18:17
 
MAMALOE463 schreef:
, ik lees de reactie van Leanne en ben bang dat ze op mij doelt

Verraste, verbaasde smiley Nee joh,Petra heeft geen namen genoemd dus ik schoot in het wilde weg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 19:00
 
BERENDJAN590 schreef:
zo is het we gaan er voor ,liefde over wint alles Kussende smiley Verliefde smiley

Effe voor de duidelijkheid jullie benne dus nog gewoon tortelduiffies??? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 19:05
 
Zie Post van vrijdag 15 februari 2013, 12:58

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 19:07
 
ERIKA129 schreef:
Effe voor de duidelijkheid jullie benne dus nog gewoon tortelduiffies??? Lachende smiley

ha ha ja hoor Lachende smiley en jee warom schrijf ik altijd met me hart, het hele forum komt vol met me schrijven over een busdriver die me hart overhoop haalt.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 19:08
 
PETRA373 schreef:
ha ha ja hoor Lachende smiley en jee warom schrijf ik altijd met me hart, het hele forum komt vol met me schrijven over een busdriver die me hart overhoop haalt.....


Lachende smiley Knipoog smiley Engeltje smiley Verliefde smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 19:09
 
ERIKA129 schreef:
Effe voor de duidelijkheid jullie benne dus nog gewoon tortelduiffies??? Lachende smiley

Boze smiley ...ja en die sch... Smiley met dichtgeplakte mond alles onder
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 19:23
 
PETRA373 schreef:
ha ha ja hoor Lachende smiley en jee warom schrijf ik altijd met me hart, het hele forum komt vol met me schrijven over een busdriver die me hart overhoop haalt.....

Jij bent denk ik jezelf, en dat is zoveel waard.

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 19:29
 
LEANNE226 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Nee joh,Petra heeft geen namen genoemd dus ik schoot in het wilde weg

Is al goed hoor, ik wilde het bij dezen wel even verduidelijken allemaal, voelde me eerlijk gezegd er erg erg naar onder, temeer omdat ik tot twee x toe diegene ben geweest die berend een flinke duw naar petra heb gegeven en juist niet uit verkeerde bedoelingen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 21:01
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ja en die sch... Smiley met dichtgeplakte mond alles onder

Ja hoor gaat ie zelf dat woord gebruiken Boze smiley
Nu weten we waar Abraham de mosterd haalt en waar ie hem laat na de tijd Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 10 Volgende
Pagina 5 van 10