ChristianMatch
 


Forum

Een bijzonder Koninginnedag 2013
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:03
 
ERIKA129 schreef:
Ach alles went dus ook Koningsdag alleen zegt het een bietje lastiger Twijfelende smiley

waarom zou onder Alex die dag niet meer verder gaan? Het was toch ook niet de dag van Bea haar verjaardag og wat dan ook. Die dag was gewijd aan Juliana...en dus zal deze dag gewoon blijven bestaan na Juliana en Bea...maak alvast maar erg mooie lintjes en ander orange prularia...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:03
 
KABOUTER722 schreef:
ben overigens wel benieuwd naar de mening van ons aller nederduitstalige, uit Nederland afkomstige en naar Duitland gevluchte en aldaar wonende voorstander van de Republiek der 12 Vereenigde Neederlandsche Provinciën, PIETER649

NAh dat kan je zaterdag vragen he Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:05
 
KABOUTER722 schreef:
ben overigens wel benieuwd naar de mening van ons aller nederduitstalige, uit Nederland afkomstige en naar Duitland gevluchte en aldaar wonende voorstander van de Republiek der 12 Vereenigde Neederlandsche Provinciën, PIETER649


Knipoog smiley


Laatst aangepast door
FRANKT627
op dinsdag 29 januari 2013, 03:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: maandag 28 januari 2013, 23:23
 
ERIKA129 schreef:
Zoals we allemaal net hebben kunnen horen doet onze Koningin afstand van de troon en krijgen we dit jaar een bijzondere koninginnedag!

Hoe kijken jullie hier naar toe??
Hoe vonden jullie dat ze als koningin was en hoe zullen Willem Alexander en Maxima het doen?

Respect voor de koningin die alles altijd in de puntjes voorbereidde!
Ik gun haar de welverdiende rust! Knipoog smiley

Wat Alex betreft... ik ben heel benieuwd! Maar we zullen het zien. Ik denk dat hij qua persoonlijkheid niet in de schaduw kan staan van zijn moeder.
Denk dat het gelijk het perfecte moment is om de geldstroom richting de koninklijke familie te herzien.
Wat Maxima betreft; een knappe meid die het met haar charmes goed voor elkaar gekregen heeft Smiley met dichtgeplakte mond


Laatst aangepast door
ROOS575
op maandag 28 januari 2013, 23:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: maandag 28 januari 2013, 23:31
 
ROOS575 schreef:
Respect voor de koningin die alles altijd in de puntjes voorbereidde!
Ik gun haar de welverdiende rust! Knipoog smiley

Wat Alex betreft... ik ben heel benieuwd! Maar we zullen het zien. Ik denk dat hij qua persoonlijkheid niet in de schaduw kan staan van zijn moeder.
Denk dat het gelijk het perfecte moment is om de geldstroom richting de koninklijke familie te herzien.
Wat Maxima betreft; een knappe meid die het met haar charmes goed voor elkaar gekregen heeft Smiley met dichtgeplakte mond

ach Roosje, ik zou zo zeggen, verzin een slogan Zieke smiley voor 30 april 2013
in 1980 was het geen woning geen kroning Coole smiley met zonnebril De jouwe Verraste, verbaasde smiley
geen lagere beloning, geen kroning Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: maandag 28 januari 2013, 23:37
 
Koningsdag klinkt niet zo. Oranjedag? Zou wel kunnen. Hou het maar op dertig april dan kan hij zijn verjaardag op dezelfde dag vieren als ik. Hoewel, altijd vrij op mijn verjaardag is ook mooi.

Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 08:11
 
THOMAS968 schreef:
Koningsdag klinkt niet zo. Oranjedag? Zou wel kunnen. Hou het maar op dertig april dan kan hij zijn verjaardag op dezelfde dag vieren als ik. Hoewel, altijd vrij op mijn verjaardag is ook mooi.

Thomas

Koningendag lijkt mij toch toepasselijker, en klinkt ook beter.
Ik heb een trieste mededeling voor je, Huilende smiley, smiley in tranen maar het wordt toch 27 april Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Ik had ook geen mazzel met Beatrix Gefrustreerde smiley
Zelfs geen vrij meer op je verjaardag Geschokte, onthutste smiley


Laatst aangepast door
GERRIT084
op dinsdag 29 januari 2013, 08:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 13:04
 
KABOUTER722 schreef:
ben overigens wel benieuwd naar de mening van ons aller nederduitstalige, uit Nederland afkomstige en naar Duitland gevluchte en aldaar wonende voorstander van de Republiek der 12 Vereenigde Neederlandsche Provinciën, PIETER649

Ja, ik wou net ook reageren op eerste post van Erika: 'Zou Pieter649 leuk vinden...LOL
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 13:07
 
ERIKA129 schreef:
Zoals we allemaal net hebben kunnen horen doet onze Koningin afstand van de troon en krijgen we dit jaar een bijzondere koninginnedag!

Hoe kijken jullie hier naar toe??
Hoe vonden jullie dat ze als koningin was en hoe zullen Willem Alexander en Maxima het doen?

Aan de ene kant vind ik het wel leuk om te volgen, want Alexander en Maxima zijn zo'n beetje van mijn leeftijd, en dan die drie schattige kindertjes.
En ja, Beatrix is ongeveer zo oud als mijn moeder.

Verder, ja, wel leuk dus, meer niet.

Mazzeltjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 13:10
 
Ik denk dat de naam gewoon; Koninginnedag' blijft, net zoals 'Prinsjesdag' ook zo is blijven heten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 13:31
 
SHANITA130 schreef:
Ik denk dat de naam gewoon; Koninginnedag' blijft, net zoals 'Prinsjesdag' ook zo is blijven heten.

Heey Shanita,
Koninginnedag wordt Koningsdag, en zal vanaf 2014 op 27 april gevierd gaan worden.
Koningin Beatrix had de gewoonte Koninginnedag op de verjaardag van haar moeder te vieren, mede ook omdat haar eigen verjaardag middenin de winter valt, maar wanneer koning Willem-Alexander aantreedt, zal het dus 3 dagen vervroegen, naar zijn eigen verjaardagsdatum.

Het zal wel ff wennen zijn.
En voor de scholen ook wel ff ingewikkeld hoe ze nu een week Meivakantie gaan plannen....
We zullen het wel zien Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 19:52
 
STEENTJE178 schreef:
Heey Shanita,
Koninginnedag wordt Koningsdag, en zal vanaf 2014 op 27 april gevierd gaan worden.
Koningin Beatrix had de gewoonte Koninginnedag op de verjaardag van haar moeder te vieren, mede ook omdat haar eigen verjaardag middenin de winter valt, maar wanneer koning Willem-Alexander aantreedt, zal het dus 3 dagen vervroegen, naar zijn eigen verjaardagsdatum.

Het zal wel ff wennen zijn.
En voor de scholen ook wel ff ingewikkeld hoe ze nu een week Meivakantie gaan plannen....
We zullen het wel zien Lachende smiley

en binnen een goede 30 jaar wordt het weer Koninginnedag...en waarschijnlijk dan op de verjaardag van haar vader...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 20:18
 
FRANKT627 schreef:
en binnen een goede 30 jaar wordt het weer Koninginnedag...en waarschijnlijk dan op de verjaardag van haar vader...

Maar dan komt èèrst nog de Belgische koninginnedag Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 20:32
 
STEENTJE178 schreef:
Heey Shanita,
Koninginnedag wordt Koningsdag, en zal vanaf 2014 op 27 april gevierd gaan worden.
Koningin Beatrix had de gewoonte Koninginnedag op de verjaardag van haar moeder te vieren, mede ook omdat haar eigen verjaardag middenin de winter valt, maar wanneer koning Willem-Alexander aantreedt, zal het dus 3 dagen vervroegen, naar zijn eigen verjaardagsdatum.

Het zal wel ff wennen zijn.
En voor de scholen ook wel ff ingewikkeld hoe ze nu een week Meivakantie gaan plannen....
We zullen het wel zien Lachende smiley

Ja, dat wist ik al; ik denk het blijft Koninginnedag heten, en dezelfde datum, want Maxima wordt ook koningin, en anders wordt er teveel overhoop gegooid, gewoon dezelfde dag is iedereen aan gewent, denk ik hoor. Of staat naam en datum al vast?


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 30 januari 2013, 20:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 20:47
 
GERRIT084 schreef:
Ik vind dag koning beter klinken Gefrustreerde smiley weet je wat die gasten allemaal kosten Verraste, verbaasde smiley ook al slapen ze, in ieder geval meer dan wij hebben Woedende smiley en nog krijgen

Waarom heeft men het nooit over ons koningshuis de staat oplevert???????

Hun baan is niet te wensen neem dat maar van mij aan, wat ze doen voor ons koninkrijk is dus meer dan jij kan beseffen dus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 30 januari 2013, 21:25
 
JOSINA022 schreef:
Koningsdag miv 2014 op 27 april, op de verjaardag van Willem-Alexander...



het zal denk ik de 26ste worden..
27 april valt op een zondag...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 12:16
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley net zoals kerstnacht, Kersmis, oud en nieuw en nieuwjaar is het maar een gewone dag. Hopelijk is het dan mooi weer zodat ik in mijn tuintje kan werken...



Kan je eindelijk je heg knippen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 12:51
 
JOANNIE702 schreef:
Kan je eindelijk je heg knippen....

Op koningendag knip ik geen heg... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 13:12
 
PIETER619 schreef:
Waarom heeft men het nooit over ons koningshuis de staat oplevert???????
.

Ze geven geen duidelijkheid op wat het de staat kost laat staan over wat het oplevert..........Rechtstreekse kosten worden geschat op 40 miljoen("inkomens",kostenvergoedingen ed),de kosten die niet inzichtelijk zijn zijn moeilijker te schatten maar men zegt dat het totaal rond de 200 miljoen zal liggen.........

Wat er van de opbrengsten door zal vloeien naar de werknemers en wat er rechtstreeks in de zakken van de grootverdieners verdwijnt?Het is een raadsel.

Nederland heeft 1 van de duurste koningshuizen in Europa en ik vraag me af of we dat in de huidige tijd nog kunnen verantwoorden.
Het is vast geen makkelijke baan maar wel meer Nederlanders hebben een zwaar leven en een lege koelkast......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 20:33
 
KABOUTER722 schreef:
ben overigens wel benieuwd naar de mening van ons aller nederduitstalige, uit Nederland afkomstige en naar Duitland gevluchte en aldaar wonende voorstander van de Republiek der 12 Vereenigde Neederlandsche Provinciën, PIETER649



Met dank aan Mariska, mag ik even deze vraag beantwoorden... waarvoor dank Kussende smiley

Ik ben republikein uit principe omdat ik van mening ben dat een dna-spoortje nooit de aanleiding mag zijn van een functie als bestuurder van een land.
Ook als de betreffende bestuursfunctie (zoals koning van nederland), in feite niks voorsteld.

Daarnaast is de familie Van Amsberg grondwettelijk al niet geschikt voor deze functie.
Ten eerste is Wilhelmina geen biologisch kind van Willem3 terwijl dat een grondwettelijk vereiste is.
Ten tweede is het koninkrijk der nederlanden per 14 mei 1940 al opgeheven. In de grondwet staat duidelijk dat de zetel van het koninkrijk NOOIT buiten de landsgrenzen mag liggen.
Sterker nog, officieel is er nooit een wapenstilstand met duitsland geweest.
Dit houd in dat Nederland nooit bevrijd is, maar nu bezet gebied is door de geallieerde strijdkrachten.
Hint: waarom ligt de goudvoorraad van Nederland niet in nederland.....?

Maar goed... geniet van jullie sprookje, ik ben blij dat ik niet meer onder de dictatuur leef waarin de gooier van een waxinelichtje 2,5 JAAR zonder proces vastgehouden word...
Veel plezier met koning Willem de Overbodige en zn schattige vrouwtje Maxima.
De traditie word voortgezet met Maxima, alweer de dochter van een oorlogsmisdadiger die zich koningin der nederlanden gaat noemen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Sla je dan als Nederland een pleefiguur of niet???

Maar Maris, nogmaals bedankt Kussende smiley
PIETER649
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 07:57
 
republiek of monarchie, ik heb vooral een hele simpele gedachte bij de nieuwe koningsdag: mijn jongste zoon is 30 april jarig en dat voelt zo heerlijk feestelijk, vlaggen uit voor hem enzo.. Dit jaar voor het laatst dus Twijfelende smiley (even nietszeggend berichtje tussendoor Engeltje smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 16:44
 
KABOUTER722 schreef:
ben overigens wel benieuwd naar de mening van ons aller nederduitstalige, uit Nederland afkomstige en naar Duitland gevluchte en aldaar wonende voorstander van de Republiek der 12 Vereenigde Neederlandsche Provinciën, PIETER649

Vermoedelijk zijn de Duitse staatsburgers gewoon jaloers op een koning(in)!
Hoeveel mensen zijn er, die iets niet leuk vinden als ze het niet (meer)bezittten?? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 16:46
 
ROOS575 schreef:
Vermoedelijk zijn de Duitse staatsburgers gewoon jaloers op een koning(in)!
Hoeveel mensen zijn er, die iets niet leuk vinden als ze het niet (meer)bezittten?? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Kabouter heeft het niet over Duitse staatsburgers maar wel over Nederlanders die naar Duitsland zijn uitgeweken Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 16:51
 
FRANKT627 schreef:
Kabouter heeft het niet over Duitse staatsburgers maar wel over Nederlanders die naar Duitsland zijn uitgeweken Knipoog smiley
Jawel maar dan zijn het inmiddels toch Duitse burgers? of hebben ze nog geen asiel aangevraagd? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KABOUTER722





Berichten: 94

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 19:54
 
ik vraag me af of Duitsland 2 paspoorten toestaat...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 23:11
 
ERIKA129 schreef:
Tja had goed gekunt ben ik met je eens maar ja trix is in Januari jarig he das niet echt een lekkere maand voor buiten feest vieren de 30 ste april was daarom beter en alex is maar 3 dagen eerder jarig... dus tja kan me de wisseling wel indenken... Alleen zijn wij allemaal gehospitaliseerd zoals ze dat in de zorg noemen Knipoog smiley

Zorg Smiley die vol vragen zit waar ben jij eigenlijk van dan, de voor zorg, de verzorg, of de nazorg, of gewoon bezorg Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 14:03
 
PIETER619 schreef:
Waarom heeft men het nooit over ons koningshuis de staat oplevert???????

Hun baan is niet te wensen neem dat maar van mij aan, wat ze doen voor ons koninkrijk is dus meer dan jij kan beseffen dus.

Die dingen worden ook benoemd, Pieter. Maar wat wil men zien?
Ik zie het zo, dat God ons dit koningshuis heeft gegeven. Geef de koning dan wat hem toekomt, en God wat God toekomt. Maar als we Gods leiding gaan ontkennen, en daarmee ook dat Hij het zo gegeven heeft dat de één in een paleis geboren wordt om koning te worden, en een ander in bittere armoede, dan doen we ten diepste God te kort.
En God heeft Beatrix de gave gegeven waarmee ze heef kunnen functioneren zoals ze gedaan heeft. En ik geloof dat Willem-Alexander dat ook zal waarmaken, ongeacht dat we weten hoe het zal gaan. God regeert.
Daarnaast ben ik het met je eens, dat ik nooit zou willen ruilen met hun plaats. Altijd in een glazen kooitje, elke misstap die eindeloos wordt besproken en uitvergroot, altijd beveiliging om je heen. Nee, dank je. En wat hun verdiensten aangaat, of een oordeel te geven over wat het allemaal kost, is voor mij niet zo belangrijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 10 maart 2013, 21:42
 
WILLEM618 schreef:
Die dingen worden ook benoemd, Pieter. Maar wat wil men zien?
Ik zie het zo, dat God ons dit koningshuis heeft gegeven. Geef de koning dan wat hem toekomt, en God wat God toekomt. Maar als we Gods leiding gaan ontkennen, en daarmee ook dat Hij het zo gegeven heeft dat de één in een paleis geboren wordt om koning te worden, en een ander in bittere armoede, dan doen we ten diepste God te kort.
En God heeft Beatrix de gave gegeven waarmee ze heef kunnen functioneren zoals ze gedaan heeft. En ik geloof dat Willem-Alexander dat ook zal waarmaken, ongeacht dat we weten hoe het zal gaan. God regeert.
Daarnaast ben ik het met je eens, dat ik nooit zou willen ruilen met hun plaats. Altijd in een glazen kooitje, elke misstap die eindeloos wordt besproken en uitvergroot, altijd beveiliging om je heen. Nee, dank je. En wat hun verdiensten aangaat, of een oordeel te geven over wat het allemaal kost, is voor mij niet zo belangrijk.




Ik vind het godslastering om God de schuld te geven dat HIJ deze ontrouwe, hoererende, machtsmisbruikende en stelende familie hier in Nederland aan de macht heeft gezet.
Geef de "eer" dan aan de koninkrijken Engeland en Pruisen die na de nederlaag van Napoleon van de aloude Bataafse Republiek Verliefde smiley van Nederland een monarchie wilden maken.
Lekker democratisch he????
En dat terwijl de nederlandse bevolking in 1795 die oranjefamilie nou net eruit gezet had Gefrustreerde smiley

Het zuurste van de monarchie in Nederland is nog wel dat Lodewijk Napoleon, de eerste koning van Nederland, de populairste en meest betrokken koning van Nederland ooit was!
Oftewel onvergelijkbaar met de eigenaren van de NCF ( Nederlandsche COCAINE Fabriek)
De grootste drugshandelaar van de wereld en eigendom van.... juist !!
(als je me niet geloofd, check dan Wikipedia maar... )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 07:19
 
PIETER649 schreef:
Ik vind het godslastering om God de schuld te geven dat HIJ deze ontrouwe, hoererende, machtsmisbruikende en stelende familie hier in Nederland aan de macht heeft gezet.
Geef de "eer" dan aan de koninkrijken Engeland en Pruisen die na de nederlaag van Napoleon van de aloude Bataafse Republiek Verliefde smiley van Nederland een monarchie wilden maken.
Lekker democratisch he????
En dat terwijl de nederlandse bevolking in 1795 die oranjefamilie nou net eruit gezet had Gefrustreerde smiley

Het zuurste van de monarchie in Nederland is nog wel dat Lodewijk Napoleon, de eerste koning van Nederland, de populairste en meest betrokken koning van Nederland ooit was!
Oftewel onvergelijkbaar met de eigenaren van de NCF ( Nederlandsche COCAINE Fabriek)
De grootste drugshandelaar van de wereld en eigendom van.... juist !!
(als je me niet geloofd, check dan Wikipedia maar... )

ach geef aan de keizer wat des keizers is Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 08:40
 
PIETER649 schreef:
Ik vind het godslastering om God de schuld te geven dat HIJ deze ontrouwe, hoererende, machtsmisbruikende en stelende familie hier in Nederland aan de macht heeft gezet.
Geef de "eer" dan aan de koninkrijken Engeland en Pruisen die na de nederlaag van Napoleon van de aloude Bataafse Republiek Verliefde smiley van Nederland een monarchie wilden maken.
Lekker democratisch he????
En dat terwijl de nederlandse bevolking in 1795 die oranjefamilie nou net eruit gezet had Gefrustreerde smiley

Het zuurste van de monarchie in Nederland is nog wel dat Lodewijk Napoleon, de eerste koning van Nederland, de populairste en meest betrokken koning van Nederland ooit was!
Oftewel onvergelijkbaar met de eigenaren van de NCF ( Nederlandsche COCAINE Fabriek)
De grootste drugshandelaar van de wereld en eigendom van.... juist !!
(als je me niet geloofd, check dan Wikipedia maar... )

balk en splinter, hij die zonder zonde is werpe de eerste steen. oordeel niet op dat gij niet veroordeeld worde.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3