ChristianMatch
 


Forum

EERLIJK ZIJN, te gek voor woorden
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 10:14
 
******* Eerlijk zijn, niet van deze tijd ?!****************
Gewoon eerlijk zijn, wat jij er van vindt, ga er maar voor staan.
Het is ook wel vaak confronterend, en men zit er ook niet vaak
op te wachten toch?
Hoewel men wel vraagt, aan die ander eerlijk te zijn, wil men het
toch liever niet.
Eerlijk duurt het langst, en soms, ja binnen een relatie gelukkig wel
en soms met een ander onderwerp, ja helaas wel.
Je ziet ook vaak op het forum, bij een grote verscheidenheid aan
topic,s , verschillende antwoorden, en bijna nooit zijn wij het eens.
Iedereen zegt een eerlijk antwoord te geven, maar soms kan het wel
en soms mag het niet.
Maar is het dan ook wel zo eerlijk, of wordt er dan een antwoord
gegeven, meer moeten, om die ander niet te kwetsen.
Maar volgens mij hou je dan juist, dat geen in stand, waar die ander
juist vanaf wil.
Eerlijk duurt het langst, maar oh oh wat hebben wij daar eigenlijk een hekel aan, of toch niet, is eerlijk nog wel van deze tijd?
Waarin alles kan en alles mag, waar alles bespreekbaar moet zijn..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 10:23
 
GERRIT084 schreef:
******* Eerlijk zijn, niet van deze tijd ?!****************
Gewoon eerlijk zijn, wat jij er van vindt, ga er maar voor staan.
Het is ook wel vaak confronterend, en men zit er ook niet vaak
op te wachten toch?
Hoewel men wel vraagt, aan die ander eerlijk te zijn, wil men het
toch liever niet.
Eerlijk duurt het langst, en soms, ja binnen een relatie gelukkig wel
en soms met een ander onderwerp, ja helaas wel.
Je ziet ook vaak op het forum, bij een grote verscheidenheid aan
topic,s , verschillende antwoorden, en bijna nooit zijn wij het eens.
Iedereen zegt een eerlijk antwoord te geven, maar soms kan het wel
en soms mag het niet.
Maar is het dan ook wel zo eerlijk, of wordt er dan een antwoord
gegeven, meer moeten, om die ander niet te kwetsen.
Maar volgens mij hou je dan juist, dat geen in stand, waar die ander
juist vanaf wil.
Eerlijk duurt het langst, maar oh oh wat hebben wij daar eigenlijk een hekel aan, of toch niet, is eerlijk nog wel van deze tijd?
Waarin alles kan en alles mag, waar alles bespreekbaar moet zijn..


Je kan ook eerlijk zijn met respect naar de ander, dus respectvol iets zeggen wat je ervan vind, zonder de ander te kwetsen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 10:31
 
MAMALOE463 schreef:
Je kan ook eerlijk zijn met respect naar de ander, dus respectvol iets zeggen wat je ervan vind, zonder de ander te kwetsen.

Natuurlijk, met alle respect, maar er werden in het verleden wel eens antwoorden gegeven, met heel veel respect.
Waar een waarheidsgehalte van 0,0 in zat, maar meer met verzachtende omstandigheden, daar gaat het meer om.
Dan kan je beter niet reageren, dan dat je maar een halve waarheid neer zet wat dan dus niet helemaal eerlijk is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 10:34
 
GERRIT084 schreef:
Natuurlijk, met alle respect, maar er werden in het verleden wel eens antwoorden gegeven, met heel veel respect.
Waar een waarheidsgehalte van 0,0 in zat, maar meer met verzachtende omstandigheden, daar gaat het meer om.
Dan kan je beter niet reageren, dan dat je maar een halve waarheid neer zet wat dan dus niet helemaal eerlijk is.

Hoe weet jij dan dat degene die reageert, een waarheidsgehalte van 0,0 heeft? En dat die reactie er eentje is met meer verzachtende omstandigheden?
Dat zijn dan dus ook oneerlijke gedachten naar die ander toe
Geschokte, onthutste smiley


Laatst aangepast door
MAMALOE463
op zondag 3 februari 2013, 10:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 10:44
 
Ik ben eerlijk, en ik probeer daarbij de ander niet onnodig te kwetsen.

Knipoog smiley

Mensen mogen van mij eerlijk zijn, zelsf belangrijk.

Als iemand over me grenzen heen gaat dan zeg ik eerlijk dat ik afstand neem.

Andersom accepteer ik dat ook.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 3 februari 2013, 10:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 11:10
 
MAMALOE463 schreef:
Hoe weet jij dan dat degene die reageert, een waarheidsgehalte van 0,0 heeft? En dat die reactie er eentje is met meer verzachtende omstandigheden?
Dat zijn dan dus ook oneerlijke gedachten naar die ander toe
Geschokte, onthutste smiley

Mij is in het verleden verweten, dat ik te eerlijk was, te eerlijk?! Kan dat ook dan?
Waarschijnlijk wel, en dat heeft mij dan ook het nodige gekost, maar had ik dan wat minder eerlijk moeten zijn?
Dus oneerlijke gedachte, ik vind van niet, over die ander, als je een halve waarheid aanhoud, is niet eens een halve eerlijkheid, dan leef je in een leugen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 11:21
 
MAMALOE463 schreef:
Je kan ook eerlijk zijn met respect naar de ander, dus respectvol iets zeggen wat je ervan vind, zonder de ander te kwetsen.
Repect is het modewoord van tegenwoordig. Boze smiley
Natuurlijk moet je respect hebben, maar soms wordt het als dooddoener gebruikt Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 11:23
 
GERRIT084 schreef:
Mij is in het verleden verweten, dat ik te eerlijk was, te eerlijk?! Kan dat ook dan?
Waarschijnlijk wel, en dat heeft mij dan ook het nodige gekost, maar had ik dan wat minder eerlijk moeten zijn?
Dus oneerlijke gedachte, ik vind van niet, over die ander, als je een halve waarheid aanhoud, is niet eens een halve eerlijkheid, dan leef je in een leugen.

Het verschil zit het soms niet in de inhoud maar wel op het tijdstip of de manier van brengen. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 11:34
 
ROOS575 schreef:
Het verschil zit het soms niet in de inhoud maar wel op het tijdstip of de manier van brengen. Knipoog smiley

Nou dat ben ik niet helemaal met je oneens, het is vaak ook vraag, en aanbod, maar zit wel vaak in het hoe.
Het zeggen, of het zetten, een persoonlijke benadering werkt nu eenmaal anders dan een schriftelijke, die laatste, daar ontbreekt hem net de lichaamstaal aan.
Maar hier kan het nu éénmaal niet anders, zelfs die Woedende smiley pokke dingen werken vaak ander, terwijl je het misschien Verliefde smiley zo bedoeld. (lief dus) en niets anders.


Laatst aangepast door
GERRIT084
op zondag 3 februari 2013, 11:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 11:39
 
GERRIT084 schreef:
Nou dat ben ik niet helemaal met je oneens, het is vaak ook vraag, en aanbod, maar zit wel vaak in het hoe.
Het zeggen, of het zetten, een persoonlijke benadering werkt nu eenmaal anders dan een schriftelijke, die laatste, daar ontbreekt hem net de lichaamstaal aan.
Maar hier kan het nu éénmaal niet anders, zelfs die Woedende smiley pokke dingen werken vaak ander, terwijl je het misschien Verliefde smiley zo bedoeld. (lief dus) en niets anders.

Daar ben ik het volledig niet mee oneens!
Dingen die je mondeling zegt, komen soms heel anders over dan die je leest.
Hierdoor zijn er al veel misverstanden ontstaan in het verleden, heden en ik vrees ook in de toekomst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 15:01
 
ROOS575 schreef:
Daar ben ik het volledig niet mee oneens!
Dingen die je mondeling zegt, komen soms heel anders over dan die je leest.
Hierdoor zijn er al veel misverstanden ontstaan in het verleden, heden en ik vrees ook in de toekomst.

Precies, en eerlijk gezet, heb ik dat zelf ook wel eens zo ervaren, juist bij mij zelf, iets zo lezen, zoals ik zelf wilde, en het verwijt kreeg, het weer anders begrepen te hebben.
Maar ook andersom, iets zetten, en verkeert begrepen worden, en vaak wordt dan de aanzet tot ruzie gezet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 15:31
 
GERRIT084 schreef:
Precies, en eerlijk gezet, heb ik dat zelf ook wel eens zo ervaren, juist bij mij zelf, iets zo lezen, zoals ik zelf wilde, en het verwijt kreeg, het weer anders begrepen te hebben.
Maar ook andersom, iets zetten, en verkeert begrepen worden, en vaak wordt dan de aanzet tot ruzie gezet.


Ja dat is een risico als je op een forum deelneemt en die akelige smiley's erbij, jou zin kan bij een ander verkeerd overkomen en opgevat worden, terwijl als je dezelfde zin face to face zou zeggen zou het heel anders overkomen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 09:32
 
MAMALOE463 schreef:
Ja dat is een risico als je op een forum deelneemt en die akelige smiley's erbij, jou zin kan bij een ander verkeerd overkomen en opgevat worden, terwijl als je dezelfde zin face to face zou zeggen zou het heel anders overkomen.


Om op die akelige smiley,s terug te komen
Zo,n anderhalf jaar geleden is er om gevraagd, aan mij, die te gaan gebruiken puur en alleen, omdat men niet wist wanneer er humor, en wanneer ik iets serieus bedoeld werd.
En dat had niet eens met opleidingen te maken, dat was van HBO tot laag opgeleide leden. ( of net andersom)

En eigenlijk vind ik het dom, en niet echt intellectueel om een ander te corrigeren welke taal hij/zij gebruikt om iets duidelijk te maken.
En ik moet zeggen dat, soms een smiley wel eens kan helpen, maar gerust niet bij elk onderwerp, of antwoord.
Maar goed er zijn natuurlijk altijd wel mensen die, hun huid, duurder willen verkopen dan die werkelijk is.

Maar je hebt er natuurlijk ook die de lolbroek uit willen hangen, en zich vrolijker uit drossen, dan zij werkelijk zijn.
En uiteindelijk kom je bedrogen uit, als je al iemand van CM zou mogen ontmoeten, dan snij je er zo doorheen, hoe iemand werkelijk is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 maart 2013, 22:33
 
Tja was ook geen lang leven beschoren........
Zeg nu zelf, dan zou je nergens bij horen.....
Eerlijk duurt het langst..........
Van eerlijk zijn de meeste het bangst.


Laatst aangepast door
GERRIT084
op vrijdag 8 maart 2013, 22:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PATRIES300





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 maart 2013, 23:38
 
Eerlijkheid duurt het langst.
Absoluut mee eens. Probeer over alles eerlijk te zijn en ben een mens zonder geheimen.
Merk zo vaak dat open en eerlijk zijn zoveel barierres weg neemt....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 maart 2013, 01:08
 
[quote=GERRIT084]******* Eerlijk zijn, niet van deze tijd ?!****************Volgens mij van alle tijden.
Gewoon eerlijk zijn, wat jij er van vindt, ga er maar voor staan.
Wat ik vind van eerlijk zijn? Ja, voor mezelf vind ik het wel belangrijk om eerlijk te zijn. En zeker en met name met de mensen met wie ik in het dagelijkse leven te maken heb.Je grenzen trekken, en bijvoorbeeld durven te zeggen dit is me teveel, of dat kan ik niet aan, of dit wil ik niet, en zo en zo wil en kan ik het weer wel dat soort dingen zijn erg belangrijk.Het is ook wel vaak confronterend, en men zit er ook niet vaak
op te wachten toch?
Hoe bedoel je, er niet op zitten te wachten dat iemand eerlijk is? Ja, ik ga er vanuit en zou het fijn vinden als mensen eerlijk zijn, maar ja, ik hoef van niemand alles te weten hoor.
Voor mezelf vind ik het belangrijk eerlijk te zijn, in die zin aangeven wat ik wel wil wat niet, dingen die ik hiervoor schreef.
Hoewel men wel vraagt, aan die ander eerlijk te zijn, wil men het
toch liever niet.
Ik ben nog niemand tegen gekomen die liever niet wil dat je eerlijk bent...Eerlijk duurt het langst, en soms, ja binnen een relatie gelukkig wel
en soms met een ander onderwerp, ja helaas wel.
Hoe bedoel je, 'helaas wel'?Je ziet ook vaak op het forum, bij een grote verscheidenheid aan
topic,s , verschillende antwoorden, en bijna nooit zijn wij het eens.
Iedereen zegt een eerlijk antwoord te geven, maar soms kan het wel
en soms mag het niet.
Het kan zijn dat iemand wel eerlijk is, maar gewoon, teveel negatief is een tijdje. Dat kan weer komen door privé dingen; niet eerlijk durven zijn in je privé, dat je dit niet wil, je dat nu niet aankan, later wel. Wat bedoel je met 'soms mag het niet?'Maar is het dan ook wel zo eerlijk, of wordt er dan een antwoord
gegeven, meer moeten, om die ander niet te kwetsen.
Dát bedoelde ik net; ik moet en ik wil goed voor mezelf zorgen en ik kan geen dingen na komen als ik op dat moment door onvoorziene dingen niet kan, om iemand niet te kwetsen.
Als ik iets verzet, met een reden die voor mij opgaat, ja, dan ben ik eerlijk en dat is goed voor mezelf en voor diegene.


Maar volgens mij hou je dan juist, dat geen in stand, waar die ander
juist vanaf wil.
Hoe bedoel je dat: 'volgens mij hou je dan juist, dat geen in stand, waar die ander juist vanaf wil' Smiley die vol vragen zit Ja, ik snap er niets van, van die zin..
Eerlijk duurt het langst, maar oh oh wat hebben wij daar eigenlijk een hekel aan, of toch niet, is eerlijk nog wel van deze tijd?
Ik ben eerlijk in wat ik wel en niet wil en wanneer en wat en hoelang met mensen in mijn omgeving, vrienden etc. Ook als ik iets nog niet helemaal zeker weet, zeg ik dat ook eerlijk, van ja, dan en dan kan ik misschien wel, misschien niet, dan laat ik de ander de keus, wil die erop wachten met de mogelijkheid dat ik niet kan, of wil ie er voor kiezen dan met een ander iets te gaan doen, waarvan ie het wel zeker weet dat die kan.
Of, hij heeft op dat moment even niemand om dit of dat te doen, ja, dan is het meegenomen als ik kan, en als ik niet kan, ja jammer, dat wist ie van tevoren dat die kans erin zat.
Dan gaat er niemand over me grenzen, ik zelf ook niet, en men weet waar die aan toe is elke keer.
Dat heeft niets met deze tijd te maken voor mij.


Waarin alles kan en alles mag, waar alles bespreekbaar moet zijn....

Ik snap die zin niet, waarom moet alles bespreekbaar zijn? en hoe bedoel je, alles mag en alles kan? En wat heeft dat met 'deze tijd te maken?


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 9 maart 2013, 01:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 maart 2013, 01:52
 
[quote=GERRIT084]Om op die akelige smiley,s terug te komen
Zo,n anderhalf jaar geleden is er om gevraagd, aan mij, die te gaan gebruiken puur en alleen, omdat men niet wist wanneer er humor, en wanneer ik iets serieus bedoeld werd.
En dat had niet eens met opleidingen te maken, dat was van HBO tot laag opgeleide leden. ( of net andersom)

En eigenlijk vind ik het dom, en niet echt intellectueel om een ander te corrigeren welke taal hij/zij gebruikt om iets duidelijk te maken.

Ze vroegen toch of je smileys wou gebruiken en niet in wat voor een taal je moet schrijven?

En ik moet zeggen dat, soms een smiley wel eens kan helpen, maar gerust niet bij elk onderwerp, of antwoord.
Maar goed er zijn natuurlijk altijd wel mensen die, hun huid, duurder willen verkopen dan die werkelijk is.

Zijn huid duur verkopen (=het niet gemakkelijk opgeven) Zijn vel duur verkopen (=het slechts onder de grootste druk opgeven) je huid duur verkopen=
(jezelf tot het uiterste verdedigen)



Je zegt dus: er zijn er die het niet makkelijker willen opgeven dan, ja dan wat Smiley die vol vragen zit En wát onder nog grotere druk dan de grootste druk opgeven Smiley die vol vragen zit En zichzelf tot het uiterste verdedigen dan wat Smiley die vol vragen zit
Kan je je nader verklaren; ik snap er werkelijk niets van Smiley die vol vragen zit

Maar je hebt er natuurlijk ook die de lolbroek uit willen hangen, en zich vrolijker uit drossen, dan zij werkelijk zijn.
En uiteindelijk kom je bedrogen uit, als je al iemand van CM zou mogen ontmoeten, dan snij je er zo doorheen, hoe iemand werkelijk is.

Ja, en iemand ziet dan ook meteen hoe jij werkelijk bent....
En dan, waarom zou je dan bedrogen uitkomen? als je iemand ziet hoe die werkelijk is?
Misschien zou je dan juist iets zien wat je in de verste verte helemaal niet had gedacht...

En...hoe kan je nou 'bedrogen' uit komen? Je kan dan toch als iemand je type niet is gewoon eerlijk zeggen van ja je bent me type niet voor een vriendschap(of eventuele relatie daarna)? En dan na een kopje koffie weer teruggaan?
Ja, dat risico loopt iedereen.

Maar om dan te stellen dat je bedrogen uitkomt omdat iemand zijn huid te duur heeft verkocht? Misschien zichzelf beter heeft voorgedaan? Nou, dat kan ik niet voor iemand anders bepalen, of ik mezelf beter voordoe.
Ik doe mezelf voor zoals ik ben, en ja, als het jou tegenvalt, dan heb ik jou niet bedrogen, ja, dan is het zo, en dan denk ik dat jij mij ook zou tegenvallen want meestal is dat van 2 kanten.

Maar om dan te zeggen dat ik bedrogen ben uitgekomen?

Nee hoor, ik zeg gewoon sorry, je bent wel aardig maar geen type voor mij, gezellig even kennis met je te hebben gemaakt, en ik ga weer terug.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 9 maart 2013, 01:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 10 maart 2013, 11:01
 
[quote=SHANITA130]

Waarom, ..... al die quoten en gewoon geen vraag over één zin....

En als je op sommige vragen een antwoord zou denken te weten, kan je hem niet plaatsen, omdat het te gevoelig ligt.
En ik vraag mij dan ook wel eens af, waarom stelt iemand een deel van het leven bespreekbaar , er kan niet alles besproken worden.
Zo krijg je eenzijdige antwoorden, en eigenlijk bijna nooit eerlijk, meestal ontwijkende antwoorden, om die ander niet te kwetsen.
Eigenlijk zijn dat antwoorden waar je niets mee kan, of al denkt te weten, iets mee te kunnen doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 3 april 2013, 12:31
 
[quote=GERRIT084]


eerlijk is er nooit geweest
Het is een ijdele hoop, en allang vervlogen
liegen bedriegen, gebeurd het meest
met de waarheid kunnen wij elkaar gedogen
maar geeft ons wel een hoop gedonder
dus oneerlijk kost maar een klein vermogen
Eerlijkheid gaat met CM ten onder Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 3 april 2013, 21:36
 
Ben benieuwt wie het nu aandurft, welke Eva stof doet opwaaien hier Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 3 april 2013, 23:17
 
GERRIT084 schreef:
Ben benieuwt wie het nu aandurft, welke Eva stof doet opwaaien hier Gefrustreerde smiley


Zou het misschien ook een ...ADAM kunnen zijn??
Die kunnen soms ook stof laten opwaaien hoor!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 3 april 2013, 23:37
 
ZEELAND736 schreef:
Zou het misschien ook een ...ADAM kunnen zijn??
Die kunnen soms ook stof laten opwaaien hoor!!!

Nee die zijn er genoeg geweest, laat ut vrouwvolk maar eens zien een keer, dat zij hun mannetje kunnen slaan ( L=t) Gefrustreerde smiley verslaan is geen optie Engeltje smiley
En zal het nooit worden ook, iig ga ik het hier niet meer meemaken Lachende smiley met blinkend witte tanden


Laatst aangepast door
GERRIT084
op woensdag 3 april 2013, 23:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 3 april 2013, 23:50
 
GERRIT084 schreef:
Nee die zijn er genoeg geweest, laat ut vrouwvolk maar eens zien een keer, dat zij hun mannetje kunnen slaan Gefrustreerde smiley verslaan is geen optie Engeltje smiley
En zal het nooit worden ook, iig ga ik het hier niet meer meemaken Lachende smiley met blinkend witte tanden

Ik heb een hekel aan mannen slaan...zeker ook aan VERslaan....
Veel vervelende dingen heb ik hier nog niet meegemaakt...
Of ik hier nog wat ga meemaken???
Zou het niet weten...je weet er is een leven BUITEN Cm...
En dat kan zo mooi zijn...maar we moeten er wel oog voor hebben...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COBY648





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: woensdag 17 april 2013, 17:05
 
Eerlijk zijn kun je volgens mij soms maar beter niet doen, maar dat lukt me niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Pagina 1 van 1