ChristianMatch
 


Forum

TRIN-partner Lubega heeft kinderen seksueel misbruikt.
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 18:11
 
PETRA373 schreef:
Enfin , ik keek effe na jouw link, jol en wat verder, alles word feitelijk gecheckt.... Feiten. Bewijs van mail contact met medewerkster na trin bv?
Etc. Noem maar op.tot hoe ver hebben ze de feiten gecheckt? Link van jouw gaat over een andere zaak, niet over gedoe Afrika

En ja we hebben een vrij land, hier mag je van alles bijna schrijven, ze beSchuldiggen, geven ook ergens toe dat er geen echte bewijzen zijn, van daar uit schrijven ze hun oordeel weer, dat misbruik gewoon door gaat.
het is de stijl van schrijven die me tegenstaat van goedgelovig,

Heeft niets te maken met geen kritiek aan kunnen tegen de evangelische wereld, ben zelf ook best kritisch jol. het is de manier waarop.

Eh wat, vind jij dan als cristen trouwens over opwek Ming 666?
Moet je daarnou mee spotten denk ik dan,?

En hoop Shanita dat je geen gelijk hebt, want dan is het inderdaad heel erg.

Het ging erom dat lied 666 werd overgeslagen door opwekking, ja bijgeloof, net als dat mensen geen kamernummer 13 willen, of niet onder een ladder lopen.
Daar werd iets van gezegd.
Dat hele opwekkingslied 666 bestaat dus niet.

Ik had laats in de supermarkt een rekening van 6,66 euro, ja, dan zou ik volgens evangelische maatstaven dat niet moeten betalen, en weglopen...

Ik had zelfs het bonnetje niet bewaard....

Ja, kijk, als v/d Steen daar verder niets over zegt, en het gaat nu nog steeds door. Boeie; hij kan zijn huis, auto's en vakanties betalen, nou dan...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 18:12
 
JOL252 schreef:
Goed, dan moet er nog meer onderzoek worden gedaan naar aanleiding van de (verworven) informatie van deze beroepsjournalisten. Ik ben het met je eens dat dat soort zaken zorgvuldig moet worden aangepakt en het kan niet grondig genoeg gebeuren. Laat men dan gebruik maken van hun rechten en aangifte doen tegen deze journalisten die dus blijkbaar anderen in diskrediet brengen. (?)


En volgens mij kunnen ze dan wel een abbonement nemen bij de rechter met goedgelovig, kan em voorstellen ze er niet meer veel op ingaan op alle kritiek van gg, want die zijn maar altijd druk met hun
Neem aan, dat daar de giften van partners ook niet voor bedoeld zijn, voor rechtzaken....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 18:16
 
PETRA373 schreef:
En volgens mij kunnen ze dan wel een abbonement nemen bij de rechter met goedgelovig, kan em voorstellen ze er niet meer veel op ingaan op alle kritiek van gg, want die zijn maar altijd druk met hun
Neem aan, dat daar de giften van partners ook niet voor bedoeld zijn, voor rechtzaken....


Ik zou het wel een hele ernstige aantijging, bij de wet verboden want laster, vinden als je beschuldigd wordt van misbruik en het zou niet waar zijn ... dat vind ik echt een aangifte waard alleen al om je naam te zuiveren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 18:17
 
Trouwens geen zin in ruzie, ik weet die van de Steen heeft fans die hem adoreren....Die positie wil die niet kwijt, en ja, Dhr. L. eruit flikkeren kan hem zijn leven kosten, want ja, nu Dhr. L., eindelijk in zijn luilekkerlandje zit, met allemaal mooie jongetjes om hem heen, ja, die positie geeft hij niet zomaar op, en ja in Oeganda worden moorden enzo niet zo onderzocht als in Nederland, dus ja, als daar iets gebeurt....je kan daar zeg maar veel gemakkelijker wegkomen met dingen politie doet alleen iets als ze worden omgekocht, ja corrupt land zeg maar. En er zijn al ernstige dingen gebeurt bij stichting Kaja, die ook meerwerkte, zoals banden losmaken etc, ze hadden wel dood kunnen zijn. Mensen die er iets van zeggen worden bedreigd en vervloekt, daar in die diensten in dat Lugubere Lubega Dorp Oeganda.

Dus ja, als v/d Steen ook een paar procent van die giften krijgt, strijkstok, melkoe, ja, waarom dan zijn handen branden, kinderen zijn toch beter af als op straat.



Ik geloof wat ik lees, en ja, natuurlijk, het andere kamp, GG-versus Trin, ja tuurlijk zeggen ze bij Trin dit en dat over GG, het is toch niet de bedoeling dat de waarheid aan het licht komt en nu ben ik er ook helemaal klaar mee.
En ik heb alles gelezen, ook alle linken helemaal.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 29 mei 2013, 18:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 18:19
 
SHANITA130 schreef:
Het ging erom dat lied 666 werd overgeslagen door opwekking, ja bijgeloof, net als dat mensen geen kamernummer 13 willen, of niet onder een ladder lopen.
Daar werd iets van gezegd.
Dat hele opwekkingslied 666 bestaat dus niet.

Ik had laats in de supermarkt een rekening van 6,66 euro, ja, dan zou ik volgens evangelische maatstaven dat niet moeten betalen, en weglopen...

Ik had zelfs het bonnetje niet bewaard....

Ja, kijk, als v/d Steen daar verder niets over zegt, en het gaat nu nog steeds door. Boeie; hij kan zijn huis, auto's en vakanties betalen, nou dan...

Zag tijdje terug eigen versie van 666 toch door gg gemaakt op hun site
Maar eh knap dat jij weet dat matea,'s auto,s heeft, zover ik weet een maar
Eh als je effe terug leest, zie je dat je als partner inzage hebt in de financieen. Maar ga er nou niet meer op in, alle kritiek, richt me liever op leuke dingen
Hoop mensen zo slim zijn, om niet alles maar klakkeloos aan te nemen zonder goede bewijzen. Etc. Voor je anderen veroordeelt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 18:33
 
PETRA373 schreef:
Zag tijdje terug eigen versie van 666 toch door gg gemaakt op hun site
Maar eh knap dat jij weet dat matea,'s auto,s heeft, zover ik weet een maar
Eh als je effe terug leest, zie je dat je als partner inzage hebt in de financieen. Maar ga er nou niet meer op in, alle kritiek, richt me liever op leuke dingen
Hoop mensen zo slim zijn, om niet alles maar klakkeloos aan te nemen zonder goede bewijzen. Etc. Voor je anderen veroordeelt

Ik neem klakkeloos dingen aan?

Eh..ja. Smiley die vol vragen zit

Zegens! Ik ga er niet meer op in, voor verder info zie GG. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 18:37
 
groengeelmisselijkbedorven


Dat gevoel krijg ik nu....
Vreselijk!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 18:39
 
JOL252 schreef:


Wat is er met opwekking 666? Iets vanwege het getal?
Ik zei ook in mijn reactie dat mijn link off topic was, en dat het hier ging om kostbare kinderlevens. Het was alleen een aanvulling en het ging hier om een zaak die berust op feiten.

Het kan zijn dat de manier waarop tegenstaat, zo is er nog een site, weet even de naam niet, dat staat me qua stijl en toon ook tegen. Maar wát ze aankaarten komt wel ergens vandaan en is de vrucht van alle schijn binnen kerkelijk Nederland, in welke hoek dan ook.

De Stichting Opwekking heeft ooit besloten om geen lied nummer 666 op te nemen in de bekende Opwekkingsbundel. Het nummer zou te gevoelig liggen bij de eigen achterban. Het omstreden besluit deed in de media heel wat stof opwaaien. Voor de website Goedgelovig.nl was het aanleiding om een prijsvraag uit te schrijven voor opwekkingslied 666.

Wat een gedoe om zoveel waarde te hechten aan een paar cijfertjes. Laat ik nu een mobiel nummer hebben met 777 in het midden.
Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 18:45
 
JANS221 schreef:
De Stichting Opwekking heeft ooit besloten om geen lied nummer 666 op te nemen in de bekende Opwekkingsbundel. Het nummer zou te gevoelig liggen bij de eigen achterban. Het omstreden besluit deed in de media heel wat stof opwaaien. Voor de website Goedgelovig.nl was het aanleiding om een prijsvraag uit te schrijven voor opwekkingslied 666.

Wat een gedoe om zoveel waarde te hechten aan een paar cijfertjes. Laat ik nu een mobiel nummer hebben met 777 in het midden.
Engeltje smiley


... misschien dachten ze bij Opwekking aan die tekst: "verdraagt elkanders moeilijkheden"... Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 18:50
 
Oja, dat zou heel goed kunnen Jol... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 19:13
 
JANS221 schreef:
De Stichting Opwekking heeft ooit besloten om geen lied nummer 666 op te nemen in de bekende Opwekkingsbundel. Het nummer zou te gevoelig liggen bij de eigen achterban. Het omstreden besluit deed in de media heel wat stof opwaaien. Voor de website Goedgelovig.nl was het aanleiding om een prijsvraag uit te schrijven voor opwekkingslied 666.

Wat een gedoe om zoveel waarde te hechten aan een paar cijfertjes. Laat ik nu een mobiel nummer hebben met 777 in het midden.
Engeltje smiley

Klopt, maar om dan een lied zelf op de site te Zetten met nr 666
Moest dat nou, beetje respect voor anders gelovigen kan toch ook?
Ik ga toch ook niet de rooms katholieke kerk belachelijk maken bv omdat ze tot Maria bidden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 19:20
 
SHANITA130 schreef:
Ik neem klakkeloos dingen aan?

Eh..ja. Smiley die vol vragen zit

Zegens! Ik ga er niet meer op in, voor verder info zie GG. Knipoog smiley

Eh ja, kan me nog herrinneren ik je er op wees dat dat UFO verhaal een grap was en bv je schrijft dat mateas meerdere auto,s heeft, ergens heb je die informatie van aangenomen.niet zelf onderzocht. Hij woont 5 minuten van. Me vandaan, dus zie de feiten met me eigen ogen, inplaats van Het op gg te leZen
Tja of hij verstopt ergens, heel veel auto,'s en dure huizen ofzo?


En daar gaat het om in dit topic, er word beweerd dat trin partner kiNderen misbruikt, maar harde feiten?bewijZen?
Als ik die zie, oordeel ik, zo niet is het een vermoeden, dat is iets anders als dat het echt zo is.

Liefs.

Shrijf dan vermoeden....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 19:26
 
Oh en effe voor de goede orde, heb even veel respect voor de mensen die hier Andes denken hoor, is een discussie
Geen ruzie, zag Shanita de woorden ruZie plaatsen,
Gewoon gedachtewisseling, ik denk er dus anders over, maar even goede vrienden voor de anders denkenden.
En geloof me dat ik de boel nu wel heel kritisch inde gaten houd na deZe informatie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 20:02
 
PETRA373 schreef:
Oh en effe voor de goede orde, heb even veel respect voor de mensen die hier Andes denken hoor, is een discussie
Geen ruzie, zag Shanita de woorden ruZie plaatsen,
Gewoon gedachtewisseling, ik denk er dus anders over, maar even goede vrienden voor de anders denkenden.
En geloof me dat ik de boel nu wel heel kritisch inde gaten houd na deZe informatie

Ik vind het echt heel naar voor Mattheus van de Steen, ga d'r maar aan staan..

Heb je iemand vertrouwd gebeurd er dit, dit kan je niet in je eentje zomaar ff oplossen, hoe dat in Nederland kan, van d'r heen met wat mensen en zeggen, beste man, je kan hier eigenlijk niet meer werken en ja snapt ook wel waarom niet.

Want dat is dus, in Oeganda levensgevaarlijk....

Net zoiets als Met Keith Bakker. Zo werkt dat daar dus niet...

En, komt bij, V/d Steen was oprecht met die man vertrouwen ja, dat geloof ik zeker.

Dus ja, die zit, als ie er echt iets aan wilt/gaat doen in een nare positie, ja, Dhr. eruitgooien en iemand anders aanstellen, met het risico dat je een ...door je .. ...t.

Ik denk dat we/ik dat ook niet uit het oog moeten verliezen.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 29 mei 2013, 20:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 20:16
 
PETRA373 schreef:
Eh ja, kan me nog herrinneren ik je er op wees dat dat UFO verhaal een grap was en bv je schrijft dat mateas meerdere auto,s heeft, ergens heb je die informatie van aangenomen.niet zelf onderzocht. Hij woont 5 minuten van. Me vandaan, dus zie de feiten met me eigen ogen, inplaats van Het op gg te leZen
Tja of hij verstopt ergens, heel veel auto,'s en dure huizen ofzo?


En daar gaat het om in dit topic, er word beweerd dat trin partner kiNderen misbruikt, maar harde feiten?bewijZen?
Als ik die zie, oordeel ik, zo niet is het een vermoeden, dat is iets anders als dat het echt zo is.

Liefs.

Shrijf dan vermoeden....



Ja, dat komt ook weer door andere dingen. Weet wel dat ie een mooi huis heeft, en dat voorlopig mijn vakantiegeld naar mijn stookkosten gaan.

En het ergste: ik dacht juist dat ik geld Smiley met dichtgeplakte mond terug zou krijgen.....


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 29 mei 2013, 20:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 23:00
 
SHANITA130 schreef:
Ja, dat komt ook weer door andere dingen. Weet wel dat ie een mooi huis heeft, en dat voorlopig mijn vakantiegeld naar mijn stookkosten gaan.

En het ergste: ik dacht juist dat ik geld Smiley met dichtgeplakte mond terug zou krijgen.....

Oh Shanita dat is naar, alles na de stookkosten.
Veel fijner als je wat overhoud om wat leuks te doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 23:21
 
Het is een intrieste zaak!
Er zijn wel degelijk (online)getuigenissen van de kinderen te vinden en van het wanbeleid van Lubega.
Trin gaat niet netjes met de situatie om,mengt zich wel in de stichting(van der steen is lid van bestuur) maar wast de handen in onschuld door te beweren dat ze alleen juridisch betrokken zijn bij de stichting......

Er zijn alleen maar kleine verliezertjes........en dat om de naam van wat egotistische mensen hoog te houden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 30 mei 2013, 04:06
 
PETRA373 schreef:
Oh Shanita dat is naar, alles na de stookkosten.
Veel fijner als je wat overhoud om wat leuks te doen.

Nou, alles niet, de helft...ja, als ik dan leiders van kerken in dure auto's zie...nee, niet per sé Trin.

Er zullen ook wel goede mensen zijn, weet ik wel zeker, kijk, maar ja wat Leanne zegt is denk ik ook zo.

Maar ja, dit staat wat mij betreft los van onze relatie op het forum, is al erg genoeg als wij dan ook nog es ruzie krijgen....

Ik denk omdat jij goede lieve mensen meemaakt daar, dat je je misschien in het verleden aangevallen voelde, als dat zo was, ja, ik kan me daar wel wat bij indenken hoor...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 30 mei 2013, 04:08
 
LEANNE226 schreef:
Het is een intrieste zaak!
Er zijn wel degelijk (online)getuigenissen van de kinderen te vinden en van het wanbeleid van Lubega.
Trin gaat niet netjes met de situatie om,mengt zich wel in de stichting(van der steen is lid van bestuur) maar wast de handen in onschuld door te beweren dat ze alleen juridisch betrokken zijn bij de stichting......

Er zijn alleen maar kleine verliezertjes........en dat om de naam van wat egotistische mensen hoog te houden.

Bedankt dat je deze nuance even wilde aanbrengen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 30 mei 2013, 08:52
 
SHANITA130 schreef:
Nou, alles niet, de helft...ja, als ik dan leiders van kerken in dure auto's zie...nee, niet per sé Trin.

Er zullen ook wel goede mensen zijn, weet ik wel zeker, kijk, maar ja wat Leanne zegt is denk ik ook zo.

Maar ja, dit staat wat mij betreft los van onze relatie op het forum, is al erg genoeg als wij dan ook nog es ruzie krijgen....

Ik denk omdat jij goede lieve mensen meemaakt daar, dat je je misschien in het verleden aangevallen voelde, als dat zo was, ja, ik kan me daar wel wat bij indenken hoor...

oh nee dat zie je verkeerd ik er boos om word om deze discussie, wel op gg als ze oordelen zonder echt bewijs/ dan moeten ze vermoeden schrijven.
mensen onschuldig veroordelen is ook heftig.
In het verleden heb ik wel es moeite gehad met de kritiek op trin, omdat ik veel mensen daar ken, maar weet dat jij het goed bedoeld, heb ook alle kritiek heel serieus genomen, wat ik tot nu toe zie, zie ik niets echts verkeerds, tuurlijk heeft iedere kerk zijn fouten en dingen die verbeterd kunnen worden.

en natuurlijk wil ik graag de waarheid ook weten, want eh als het echt zo is, dan is het natuurlijk mijn kerk niet meer, ga ik op zoek na een andere,
kan het me niet voorstellen, hun kennende, ma ja, je weet nooit met mensen he. liefs
en wat ik je schreef, ken mensen die het dorp wel es hebben bezocht en hoorde alleen positieve verhalen.



maar leanne, waar vind je die getuigenissen, buiten goed gelovig om? ik vind alleen dingen die goed gelovig schrijft, daar buiten om niets
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 30 mei 2013, 09:16
 
Het is idd zo als je er mensen persoonlijk kent, mensen die er ws niets mee te maken hebben ook.
Ja, kan me dat wel voorstellen hoor.

Ik had dat ook met een gemeente...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 6 juni 2013, 14:25
 
Wat ik niet begrijp, Trin claimt toch genzingen, ze hebben healing rooms overal in het land...'Fire nights', noem maar op!

Waarom laten ze Dhr Lubega doorgaan met verkrachten en milking van jongetjes?

Ik las in GG dat Trin zegt: ja, ze worden dan wel misbruikt maar ja ze zijn iig beter af dan dat ze op straat moeten leven... Smiley die vol vragen zit

MAW, wij branden daar onze handen niet aan, die wassen wij in onschuld,
al dat 'gedoe' om Dhr daar weg te krijgen....'Nee niet goed voor de publiciteit, Beter meteen in de Doofpot... Kwijlende smiley Coole smiley met zonnebril Smiley met dichtgeplakte mond


Zolang de giften en zo maar binnen blijven stromen en wij met onze strijkstokken daar ook van profiteren, en maar elke zondag kunnen blijven zeggend dat bij God alles mogelijk is....

Ik vind dit schandalig; er gaan dus nog steeds giften direct naar Dhr Lubega, en zijn 'Harem', bestaande uit kleine jongetjs, Het Paradijs voor elke homo-Pedofiel....

En dat maakt Trin allemaal mogelijk. Knipoog smiley Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril Smiley met dichtgeplakte mond

Ik zelf denk persoonlijk dat geeneen kind van een jaar of zes, zeven, acht negen, tien, zit te wachten tot een dikke vetzak van 60 zoals Dhr. eens even 'lekker'... Zieke smiley

Ik vind het ronduit walgelijk..... Zieke smiley

(Maar S. zoiets zég je toch niet over een nette christelijke organisatie... Boze smiley )

Neehee, degene die er iets van zeggen hebben het gedaan, en degene die het doen, gaan vrijuit...

Als de verantwoordelijken bij Trin voor God moeten verschijnen eens, dénken ze daar niet aan?

Die kinderen zijn dan als Lazarus in de Hemel en worden vertroost in de Hemel...
en...


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 6 juni 2013, 14:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 6 juni 2013, 14:45
 
LEANNE226 schreef:
Het is een intrieste zaak!
Er zijn wel degelijk (online)getuigenissen van de kinderen te vinden en van het wanbeleid van Lubega.
Trin gaat niet netjes met de situatie om,mengt zich wel in de stichting(van der steen is lid van bestuur) maar wast de handen in onschuld door te beweren dat ze alleen juridisch betrokken zijn bij de stichting......

Er zijn alleen maar kleine verliezertjes........en dat om de naam van wat egotistische mensen hoog te houden.

Ja, en dan zeg jij nog netjes: 'niet netjes'....

Ik zou zeggen ronduit schandalig en walgelijk. En dan nog de naam christelijk dragen, hufters!

Die kinderen kunnen later nooit meer een normale relatie aangaan, trouwen en zelf een gezin stichten door de psychische schade die ze oplopen nu, op dít moment...dat er nú giften worden gegeven en er nú, door Dhr weer een jongetje wordt... Zieke smiley .

En los van de psychische schade wat nooit meer goed komt, ik vind zulke seksuele uitspattingen van een man van 60 met een jongetje van 6 walgelijk.
Ja, voor die man wel fijn, daar is tie pedo voor, maar voor het kind.
Er is onderzocht, kinderen kúnnen dáár niet tegen.

Trouwens zelfs zonder onderzoek, kan je dat wel nagaan....


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 6 juni 2013, 15:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: donderdag 6 juni 2013, 23:19
 
SHANITA130 schreef:
Ja, een wereldse instelling dacht ik eerst, ja, logisch, maar een christelijke...[/i]

Bullcrap! Verkrachten is sowieso gewoon not done! Tijd voor passende maatregelen dus...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 00:22
 
IFAN841 schreef:
Bullcrap! Verkrachten is sowieso gewoon not done! Tijd voor passende maatregelen dus...

volgens goedgelovig schrijven ze alles via feiten en bewijzen....
maar toch doen ze er niks aan??????


enigste waar ik er wat van over kan vinden is goedgelovig

verder ken ik mensen die naar het dorp zijn geweest en niets van dat ervaren hebben

sorry hoor denken jullie nu echt dat matteas zoiets zegt????

het is om te huilen , soms de kritiek naar onze mede cristenen toe, die in het veld staan en vanuit een luie stoel mannen en vrouwen gods afschieten, (ps daar bedoel ik mee de kritiek van gg, niet jullie schrijven hier, voor ik verkeerd word begrepen)

gelukkig was goedgelovig er niet tijdens de tijd van de bijbel, hadden ze niet aan gekund zoveel kritiek te moeten schrijven....
petra die er verder niet op in gaat


Laatst aangepast door
PETRA373
op vrijdag 7 juni 2013, 01:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 12:09
 
IFAN841 schreef:
Bullcrap! Verkrachten is sowieso gewoon not done! Tijd voor passende maatregelen dus...

Daar heb jij gelijk in Irfan...

Had ik niet moeten zeggen, excuses naar al de integere niet-christelijke instellingen.!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 12:24
 
PETRA373 schreef:
volgens goedgelovig schrijven ze alles via feiten en bewijzen....
maar toch doen ze er niks aan??????


enigste waar ik er wat van over kan vinden is goedgelovig

verder ken ik mensen die naar het dorp zijn geweest en niets van dat ervaren hebben

sorry hoor denken jullie nu echt dat matteas zoiets zegt????

het is om te huilen , soms de kritiek naar onze mede cristenen toe, die in het veld staan en vanuit een luie stoel mannen en vrouwen gods afschieten, (ps daar bedoel ik mee de kritiek van gg, niet jullie schrijven hier, voor ik verkeerd word begrepen)

gelukkig was goedgelovig er niet tijdens de tijd van de bijbel, hadden ze niet aan gekund zoveel kritiek te moeten schrijven....
petra die er verder niet op in gaat

Goedgelovig kan daar niet eens iets aan doen, Mattheus v/d Steen zit in het bestuur.

Die mensen hebben niets ervaren, jij denkt dat dat gewoon, overdag gebeurd?
En dat die kinderen niet met de wreedste dingen worden gedreigd als ze ook maar iets naar buiten brengen.

Mensen van partner organisatie Kaja foundation, die er iets over zeiden werden al bedreigt, mensen die daar kwamen kijken, kinderen er weghaalden, die er wegwilden, daar werden auto's van onklaar gemaakt, oa, wielen losgedraait, ze hadden wel dood kunnen zijn.


https://goedgelovig.wordpress.com/2012/11/18/het-echte-drama-van-bulamu-village/

Het drama van Bulamu Village is niet alleen het misbruik van kwetsbare kinderen. Het is ook, en misschien wel meer nog, het bagatelliseren van de eigen verantwoordelijkheid door TRIN.

HET DRAMA VAN BULAMU
http://denieuwekoers.nl/images/images/pdf/dnk_hetdramavanbulamu_121116.pdf

Stukje uit de link: ‘de vorige keer dat we daar waren bleek een achterwiel losgedraaid te zijn. Twee kilometer verder kwam onze auto met een klap tot stilstand.’ Het was niet de enige waarschuwing aan het adres van degenen die in mei dit jaar aan de bel trokken over de gang van zaken in het dorp. ‘Samuel, de jongen die nu zijn broers uit het dorp haalt, is een belangrijke getuige. Hij vond, nadat hij met ons gepraat had, een dode kat op zijn drempel, en zag een tijd lang driemaal daags dezelfde jongens rond zijn huis lopen. In dreigtelefoontjes kreeg hij te horen, dat zijn broers zouden boeten voor zijn openheid van zaken.’


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 7 juni 2013, 13:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 15:13
 
Weet je david wilkerson, heeft het in de jaren 70 al voorspeld, dat cristelijke leiders veel vervolging krijgen via laster praat, roddels etc....
Cristenen die openstaan voor gods geest, tja hier word je niet vervolgd, maar vervolgd op een andere manier, via kritiek, zelf door mede broeders en zusters
Als ik bv schrijf dat ik een engel heb gezien... zet daar goedgelovig maar es op

Maar ik ben nog steeds niet helemaal fit, dus kreeg net bezoek en mooie bos bloemen van de seceratesse van mattheas, nog iemand van d e leiding die veel met reizen mee gaat, adminastrief werk doet. Mee geweest is om die hele zaak te onderzoeken,
dus hier hoor ik de andere kant van het verhaal, en kan niet anders dan hun geloven, steeds beter ook mensen van de leiding kennende...want op de een op andere manier, klik ik erg goed met de leiding, al heel wat mooie gesprekken met hun gehad,samen gebeden, over van alles en kan niet anders dan hun bezig ziende veel respect voor ze hebben.

gevolg... kritiek hebben ze altijd de laatste jaren over hun heen trin,
staat ook in d e
bijbel he, wees blij als... etc.....
ook jezus kreeg heel wat kritiek over zich heen destijds.....
dus de kritiek, tja helaas hoort het er bij in nederland, maar het ergste is het gevolg
veel partners zich hebben terug getrokken, kinderen daar de dupe van zijn.

dit ook, begrijp dat mensen er mee zitten, maar goedgelovig schrijft iets zonder bewijs.... gevolg, mensen nemen het aan
sommigge partners trekken zich terug

petra die zoals ik al eerder schreef, zelf heel kritisch altijd alles bekijkt,
ook weer met deze kritiek, als ik ook maar iets zou twijfelen over trin, zou ik echt niet met ze omgaan.

Meeste mensen die hier hun mening schrijven, kennen de mensen die bij trin werken nog ge neens niet, jammer, maar begrijp wel, dat ze door dingen te lezen vol kritiek van gg, hun mening overnemen.
toch heel jammer allemaal.

vooral voor die kinderen daar.

En jammer ook zo kritisch nederlanders kunnen zijn, tegenover hun mede broeders en zusters
Laatst was er een man, die kwam uit een land waar hij vervolgd was als cristen, die schreef, wat hier is, in nederland, is bijna net zo erg, je word vervolgd via gemene roddels, leugens kritiek door je mede cristenen....

Dus beter schrijven we over feiten die daadwerkelijk bewezen zijn. Voor we iemand afslachten met woorden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 15:18
 
en dit is de laatste keer , ga niet meer de verdediging in, eerlijk gezegd vind ik het jammer, altijd soms de kritiek op trin
op een cristelijke site.....
en is allemaal kritiek door buitenstaanders..... wie kent ze hier persoonlijk?
eh ik ken ze persoonlijk, matheas en daniel ook
zoals ik ooit eerder schreef: vroeger toen ik bij de golden earring werkte, de ene journalist schreef ze de hemel in, de ander over een zelfde optreden de hel in.
Niet altijd klakkeloos ook journalisten geloven, zelf onderzoeken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 15:40
 
[quote=PETRA373]en dit is de laatste keer , ga niet meer de verdediging in,

JIJ hoeft je niet te verdedigen hoor Smiley die vol vragen zit eerlijk gezegd vind ik het jammer, altijd soms de kritiek op trin
Ja, omdat jij, zoals zovelen het niet door hebben, en ja, daar moeten ze het ook van hebben van die mensen, ik zou misschien, wellicht, haast wel zeker in andere omstandigheden er ook niets van gelooft hebben, het verschijnsel heet dissociatieve dissonantie. Als ik dát niet zou weten zou ik zelfs nog heel boos kunnen worden...

En, het slechte GG, tegen over het ozo zo goede bijbelse TRin, Natuurlijk, dat heeft wel wat......
op een cristelijke site....en is allemaal kritiek door buitenstaanders..... wie kent ze hier persoonlijk?
Ja, het evangelische wereldje is erg klein he, iedereen kent iedereen, toen ik nog evangelisch was en naar de EO keek, was er elke keer wel weer een bekende...op TV, die ik kon...En áls ik nu weleens kijk, kom ik weer bekenden van eerst tegen...

eh ik ken ze persoonlijk, matheas en daniel ook Zo, en jij denkt dat als er iets is dat zij dat aan jou gaan vertellen,

Zo van ja, "laat dat dorp nou, die kinderen zijn iig beter(wat ik me afvraag, maar goed) af dan als ze op straat waren, wij branden onze handen er niet aan, we doen gewoon alsof alles daar helemaal goed gaat, niets aan de hand., Kost ons anders, een hoop geld en gezichtsverlies", oid.


zoals ik ooit eerder schreef: vroeger toen ik bij de golden earring werkte, de ene journalist schreef ze de hemel in, de ander over een zelfde optreden de hel in.
Niet altijd klakkeloos ook journalisten geloven, zelf onderzoeken.

Ja, maar dit zijn christelijke journalisten die onderzocht hebben wat er zich in de gristelijke wereld van TRin, zich binnenshuis, 's nachts afspeelt in een kinderweestehuis in Oeganda aan ontucht, je weet wel, wat volwassenen met volwassen doen als ze getrouwd zijn, maar dan zijn ze niet getrouwd, en doen volwassenen het, in dit geval een, het met kinderen.
En ja, dat is natuurlijk de bedoeling dat dat, netjes, in de doofpot blijft, en niet naar buiten komt.

Denken die mensen nooit, en ja, als ik voor God sta, of zijn ze verblind door het vele Geld, denk ik weleens?

Ik denk dat weleens, S. wat heb jij gedaan, ja, ik kon niet veel doen, in me eentje naar Oegande is een doodvonnis, laat staan naar dat kinder/wees tehuis, dan is het zeker een doodvonnis(raar eigenlijk, he alleen jongetjes die wees zijn, o, ja, ik weet weer waarom).

Maar ja, ik heb er wel over geschreven...Als ik meer kon doen, ja...dat kan alleen TRin, maar ja dat kost en gezichtsverlies en geld,

GG heeft gedaan wat ze kon, het onderzocht, en met bewijzen naar buiten gekomen, nu is de bal aan Trin, die doet gewoon niets, nee, "het was een leugen van GG, er is daar niets aan de hand".


Met mijn beperkte visie: als TRIN wat doet, erheen gaat met een grote mannenmassa, al dan niet bewapend, en dan de heer Lubega eruitgooit, ja dat haalt de kranten en dan, ja, dan komt aan het licht dat dit misbruik van kindertjes al jarenlang aan de gang was.

Niet zo goed, voor het image van v/d Steen he?


En zoals je eerder zei, waarom GG niets doet, ze kunnen niets doen, Het is TRIN die daar in het bestuur zit, van dat kinderweestehuis....(en daar dan gelijk zelf ook een dikke hap geld voor ontvangt...Of wist jij niet wat bestuursleden krijgen aan dikke bonussen enzo, die ze vaak ook nog eens zelf mogen bepalen...


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 7 juni 2013, 15:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3