ChristianMatch
 


Forum

Het Nieuwsch hoekje
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 16 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 13:03
 
CHRISTIANMATCH schreef:
probeer het in me hersenen opteslaan, reageer nu eenmaal vaak met emoties...




Wie schreef een paar dagen geleden ook alweer dat ze meelezer werd?
Dat is een stuk rustiger voor de emoties Knipoog smiley


Redactie CM[/quote]

tja reageerde inderdaad met emoties, beter had ik er niet op ingegaan, maar als je de avond van t e voren iemand bij je hebt gehad die via werk er wat over vertelt, ja dan krijg je wel emoties als je leest over complottheorien, dingen als handen boven hoofden gehouden.
denk je, laat mensen rouwen eerst effe. etc.

over meelezen.... aangezien ik dan weer reacties krijg van mensen die zeggen blijven schrijven.... en ben blij ik weer ben gaan schrijven, want dankzij mijn getuigenis in een ander draadje heeft dat schrijven weer goede vruchten.

Dus probeer beter te schrijven, niet emoties soms de overhand te laten nemen.
En bepaalde dingen in het vervolg te negeren.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 13:57
 
PETRA373 schreef:
Wie schreef een paar dagen geleden ook alweer dat ze meelezer werd?
Dat is een stuk rustiger voor de emoties Knipoog smiley


Redactie CM


tja reageerde inderdaad met emoties, beter had ik er niet op ingegaan, maar als je de avond van t e voren iemand bij je hebt gehad die via werk er wat over vertelt, ja dan krijg je wel emoties als je leest over complottheorien, dingen als handen boven hoofden gehouden.
denk je, laat mensen rouwen eerst effe. etc.

over meelezen.... aangezien ik dan weer reacties krijg van mensen die zeggen blijven schrijven.... en ben blij ik weer ben gaan schrijven, want dankzij mijn getuigenis in een ander draadje heeft dat schrijven weer goede vruchten.

Dus probeer beter te schrijven, niet emoties soms de overhand te laten nemen.
En bepaalde dingen in het vervolg te negeren.... Knipoog smiley[/quote]

Knipoog smiley Lachende smiley Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 15:13
 
PETRA373 schreef:
tja reageerde inderdaad met emoties, beter had ik er niet op ingegaan, maar als je de avond van t e voren iemand bij je hebt gehad die via werk er wat over vertelt, ja dan krijg je wel emoties als je leest over complottheorien, dingen als handen boven hoofden gehouden.
denk je, laat mensen rouwen eerst effe. etc.

over meelezen.... aangezien ik dan weer reacties krijg van mensen die zeggen blijven schrijven.... en ben blij ik weer ben gaan schrijven, want dankzij mijn getuigenis in een ander draadje heeft dat schrijven weer goede vruchten.

Dus probeer beter te schrijven, niet emoties soms de overhand te laten nemen.
En bepaalde dingen in het vervolg te negeren.... Knipoog smiley


Sorry maar dit gaat me nu te ver. Nu noem je het subtiel toch weer wb complottheorie, een woord wat jijzelf in de mond hebt genomen. CM heeft hier gisteravond iets over geschreven. Het ging over oordelen en op de persoon spelen en iemand in een hoek zetten. Ik heb je uitleg gegeven en daar reageer je niet op maar gaat er nu over door in dezelfde strekking.


Laatst aangepast door
JOL252
op donderdag 23 mei 2013, 15:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 15:48
 
JOL252 schreef:
Sorry maar dit gaat me nu te ver. Nu noem je het subtiel toch weer wb complottheorie, een woord wat jijzelf in de mond hebt genomen. CM heeft hier gisteravond iets over geschreven. Het ging over oordelen en op de persoon spelen en iemand in een hoek zetten. Ik heb je uitleg gegeven en daar reageer je niet op maar gaat er nu over door in dezelfde strekking.

Ik geef hier niet op jouw persoonlijk een mening maar hoe ik me voelde toen ik op dit topic dingen las over complot theorie etc.
Dat ik er vervolgens vol op met emmoties op reageerde, waarbij ik me fout ook toegeef Jol, dat ik beter niet op had kunnen reageren
Mischien niet goed geforumuleerd, maar dit is wat ik ermee wou zeggen
probeerde wat uitteleggen. snapje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 15:48
 
JOL252 schreef:
Sorry maar dit gaat me nu te ver. Nu noem je het subtiel toch weer wb complottheorie, een woord wat jijzelf in de mond hebt genomen. CM heeft hier gisteravond iets over geschreven. Het ging over oordelen en op de persoon spelen en iemand in een hoek zetten. Ik heb je uitleg gegeven en daar reageer je niet op maar gaat er nu over door in dezelfde strekking.



Zullen we weer ff ontopic gaan, want dit word weer een welles nietes spelletjes wat geen zin heeft Huilende smiley, smiley in tranen


Wat hoorde ik net weer op het nieuws voorbijkomen, een koffer met menselijke beenderen gevonden??
Eigenlijk wil ik het nieuws niet meer horen, maar dan voel ik me ook weer net een struisvogel die zijn kop in het zand steekt, en dat is ook weer niet goed denk ik, pfftttt moeilijk allemaal, ik heb de neiging van dit soort nieuws angstig te worden, angstig bij de gedachte hoe ver mensen kunnen gaan......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 16:34
 
Ik lees voor ik naar bed ga vaak even het nieuws op nu.nl. Dan bid ik er voor of althans daar streef ik naar. En dan laat ik het voor wat het is en de wetenschap dat ik er verder toch niets aan kan veranderen. Geeft mij heel veel rust en kan toch reageren als vooral mn clienten over het nieuws willen praten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 16:35
 
ROELANDE345 schreef:
Ik lees voor ik naar bed ga vaak even het nieuws op nu.nl. Dan bid ik er voor of althans daar streef ik naar. En dan laat ik het voor wat het is en de wetenschap dat ik er verder toch niets aan kan veranderen. Geeft mij heel veel rust en kan toch reageren als vooral mn clienten over het nieuws willen praten.


Ja maar dat vind ik nu juist erg naar om voor ik ga slapen die ellende allemaal te lezen, en mijn ogen ervoor sluiten kan ook niet, misschien moet ik leren de dingen minder naar me toe te trekken
Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 23:59
 
Het nieuws is een waslijst van dingen dingen die verkeerd gaan en slecht zijn.

Toen ik als tiener met mijn ouders elke avond om 20.00u naar het NOS-journaal keek waren er elke avond grofweg 3 onderwerpen:

1) De regering komt er niet uit, maarrr er wordt aan gewerkt
2) In het midden-oosten (palestijnse kwestie) komen ze er ook niet uit.
3) Een ernstig ongeluk op de snelweg kostte 4 mensen het leven.

Dan het weer: morgen bewolkt en af en toe een bui.

....Een fijne avond.

Als je nu het NOS-journaal kijkt is er niets veranderd. De regering komt er nog steeds niet uit, de palestijnen niet en een ernstig ongeluk kostte 4 mensen het leven.
Vind je gek als je dat jaren meemaakt dat je afgestompt raakt?
Je hoort alleen maar wat er fout gaat in de wereld, maar wat heb je er in al die decennia dat je het hoorde eraan kunnen doen? "oh wat erg" zegt iedereen, en ja, dat is ook zo.

Maar....wat ook erg is is dat iedereen toch verdwaasd naar dat scherm blijft staren omdat men zo nodig "bij moet blijven". Zo blijft iedereen over deze onderwerpen praten die ook maar selectief gekozen zijn...ja en door wie??

Ik ben biologisch tuinder geworden omdat ik mijn eigen steentje wilde bijdragen aan een betere wereld. Dat is het enige wat je kunt doen. Vanuit jezelf beginnen en dan proberen de kring van licht rondom je zo groot mogelijk proberen te maken (stad van licht niet in het dal maar op een berg).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 06:17
 
ROLF230 schreef:
Het nieuws is een waslijst van dingen dingen die verkeerd gaan en slecht zijn.

Toen ik als tiener met mijn ouders elke avond om 20.00u naar het NOS-journaal keek waren er elke avond grofweg 3 onderwerpen:

1) De regering komt er niet uit, maarrr er wordt aan gewerkt
2) In het midden-oosten (palestijnse kwestie) komen ze er ook niet uit.
3) Een ernstig ongeluk op de snelweg kostte 4 mensen het leven.

Dan het weer: morgen bewolkt en af en toe een bui.

....Een fijne avond.

Als je nu het NOS-journaal kijkt is er niets veranderd. De regering komt er nog steeds niet uit, de palestijnen niet en een ernstig ongeluk kostte 4 mensen het leven.
Vind je gek als je dat jaren meemaakt dat je afgestompt raakt?
Je hoort alleen maar wat er fout gaat in de wereld, maar wat heb je er in al die decennia dat je het hoorde eraan kunnen doen? "oh wat erg" zegt iedereen, en ja, dat is ook zo.

Maar....wat ook erg is is dat iedereen toch verdwaasd naar dat scherm blijft staren omdat men zo nodig "bij moet blijven". Zo blijft iedereen over deze onderwerpen praten die ook maar selectief gekozen zijn...ja en door wie??

Ik ben biologisch tuinder geworden omdat ik mijn eigen steentje wilde bijdragen aan een betere wereld. Dat is het enige wat je kunt doen. Vanuit jezelf beginnen en dan proberen de kring van licht rondom je zo groot mogelijk proberen te maken (stad van licht niet in het dal maar op een berg).




Wat een mooi verhelderend stuk Rolf!
Hier ga ik even over nadenken want je hebt gelijk
Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 15:29
 
Nieuw in 'Heilige Boontjes': Op 7 april 2013 hield Herman Boon in Evangelie Gemeente De Schaapspoort een preek over het onderwerp ‘Licht en duisternis’.

Klik hier
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 15:37
 



Groningen loopt uit voor koningspaar
Door MSN Redactie



Kennismakingstocht van Willem-Alexander en Maxima begint in de provincie Groningen

Koning Willem-Alexander en koningin Máxima hebben in Roden hun provinciebezoek aan Groningen afgesloten en zijn in Dwingeloo begonnen aan hun bliksembezoek aan Drenthe. Het koningspaar maakt tot medio juni een rondje langs alle provincies, waarbij per keer 2 provincies worden bezocht. Groningen had dinsdag de primeur.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 28 mei 2013, 15:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 16:33
 
SHANITA130 schreef:


Kennismakingstocht van Willem-Alexander en Maxima begint in de provincie Groningen

Koning Willem-Alexander en koningin Máxima hebben in Roden hun provinciebezoek aan Groningen afgesloten en zijn in Dwingeloo begonnen aan hun bliksembezoek aan Drenthe. Het koningspaar maakt tot medio juni een rondje langs alle provincies, waarbij per keer 2 provincies worden bezocht. Groningen had dinsdag de primeur.

Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Roden ligt in Drenthe! Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 17:21
 
Misschien net op de grens, dat de verslagever zich heeft vergist? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 20:28
 
SHANITA130 schreef:



Groningen loopt uit voor koningspaar
Door MSN Redactie



Kennismakingstocht van Willem-Alexander en Maxima begint in de provincie Groningen

Koning Willem-Alexander en koningin Máxima hebben in Roden hun provinciebezoek aan Groningen afgesloten en zijn in Dwingeloo begonnen aan hun bliksembezoek aan Drenthe. Het koningspaar maakt tot medio juni een rondje langs alle provincies, waarbij per keer 2 provincies worden bezocht. Groningen had dinsdag de primeur.

Ja en vrijdag in Wageningen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 21:26
 
Ja, Leuk he Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 22:13
 
Leuk, dat rood-wit-blauwe bosje bloemen! #oogvoordetail
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 23:06
 
ROELANDE345 schreef:
Ja en beter dan iemand de schuld van dit ales te geven is het te bidden voor de moeder en familie. En ook voor de politie agenten die daar in die grote witten tent hun vreselijke werk moesten doen. Dat beeld krijgen ze voorlopig niet meer van hun netvlies

Waarom bidden voor de moeder? Je weet haar rol toch niet in dit drama? En politieagent wordt je doordat je denkt dat dat je roeping is! Niet je werk! Dus over wat je krijgt te zien moet je niet klagen! Als politieagent dan!


Laatst aangepast door
LANFY127
op dinsdag 28 mei 2013, 23:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 23:15
 
LANFY127 schreef:
Waarom bidden voor de moeder? Je weet haar rol toch niet in dit drama? En politieagent wordt je doordat je denkt dat dat je roeping is! Niet je werk! Dus over wat je krijgt te zien moet je niet klagen! Als politieagent dan!

Geschokte, onthutste smiley
Ik denk dat er maar zeer weinig politieagenten of hulpverleners zijn die het als roeping zien om een ernstig verminkte persoon, of nog erger (ik ga dat allemaal niet beschrijven) te "mogen" zien.

Het is goed om juist voor de hulpverleners én nabestaanden in gebed te gaan!! Wat hun rol ook geweest is, God oordeelt daar wel over, maar wij mogen hen in gebed bij Hem brengen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 23:19
 
KLUS667 schreef:
Geschokte, onthutste smiley
Ik denk dat er maar zeer weinig politieagenten of hulpverleners zijn die het als roeping zien om een ernstig verminkte persoon, of nog erger (ik ga dat allemaal niet beschrijven) te "mogen" zien.

Het is goed om juist voor de hulpverleners én nabestaanden in gebed te gaan!! Wat hun rol ook geweest is, God oordeelt daar wel over, maar wij mogen hen in gebed bij Hem brengen.

Als jij dat zo ziet, ja, daar kan ik mee leven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 23:27
 
LANFY127 schreef:
Als jij dat zo ziet, ja, daar kan ik mee leven!

Lachende smiley Ik schrok al, kan ik gelukkig lekker gaan slapen Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 07:02
 
KLUS667 schreef:
Leuk, dat rood-wit-blauwe bosje bloemen! #oogvoordetail

Ja, die heeft ze gehad van iemand onderweg, en ja, daar blijft ze dan mee lopen...

Ik denk niet dat het een idee van de RVD is, haar met zo'n lullig bosje bloemen te laten lopen...


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 29 mei 2013, 13:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 13:27
 
LANFY127 schreef:
Waarom bidden voor de moeder? Je weet haar rol toch niet in dit drama? En politieagent wordt je doordat je denkt dat dat je roeping is! Niet je werk! Dus over wat je krijgt te zien moet je niet klagen! Als politieagent dan!

Waarom bidden voor de moeder? Is dat serieus je vraag? Wat ook al haar rol is in dit drama zij zal door het rouwproces heen moeten wat het verlies van 2 kinderen met zich meebrengt. Kun je wel wat gebed bij gebruiken.
Ik krijg in mn werk ook wel eens te maken met ziekte dood en ellende. Moet ik daar dan niet over zeuren omdat ik zelf voor dit beroep gekozen heb? Vind ik onzinnig zoals jij dat zegt. Natuurlijk hebben proffesionals steun nodig bij het verwerken van dit soort drama's


Laatst aangepast door
ROELANDE345
op woensdag 29 mei 2013, 13:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 13:41
 
O ja, agent was een roeping vroeger, net als zusters en broeders(verpleekundigen).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 13:47
 
ROELANDE345 schreef:
Waarom bidden voor de moeder? Is dat serieus je vraag? Wat ook al haar rol is in dit drama zij zal door het rouwproces heen moeten wat het verlies van 2 kinderen met zich meebrengt. Kun je wel wat gebed bij gebruiken.
Ik krijg in mn werk ook wel eens te maken met ziekte dood en ellende. Moet ik daar dan niet over zeuren omdat ik zelf voor dit beroep gekozen heb? Vind ik onzinnig zoals jij dat zegt. Natuurlijk hebben proffesionals steun nodig bij het verwerken van dit soort drama's


Zeker weten. Mede-traumatisatie komt zeker voor bij professionals die hulp bieden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 22:51
 
ROELANDE345 schreef:
Waarom bidden voor de moeder? Is dat serieus je vraag? Wat ook al haar rol is in dit drama zij zal door het rouwproces heen moeten wat het verlies van 2 kinderen met zich meebrengt. Kun je wel wat gebed bij gebruiken.
Ik krijg in mn werk ook wel eens te maken met ziekte dood en ellende. Moet ik daar dan niet over zeuren omdat ik zelf voor dit beroep gekozen heb? Vind ik onzinnig zoals jij dat zegt. Natuurlijk hebben proffesionals steun nodig bij het verwerken van dit soort drama's

Wat ik er alleen maar mee probeer te zeggen, is, dat waar er twee mensen uit elkaar gaan er 2 mensen een fout hebben gemaakt! Je kunt dat indelen in 30/70 of 60/40 of 20/80! En zo verder! Waar twee mensen scheiden hebben twee mensen een fout gemaakt! In mijn opinie dan! En iedereen krijgt met dit soort zaken te maken, of het je beroep is of niet! Maar als het je beroep is, dan mag de "buitenwereld" er toch wel van uitgaan dat je er professioneel mee omgaat! Toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 23:39
 
LANFY127 schreef:
Wat ik er alleen maar mee probeer te zeggen, is, dat waar er twee mensen uit elkaar gaan er 2 mensen een fout hebben gemaakt! Je kunt dat indelen in 30/70 of 60/40 of 20/80! En zo verder! Waar twee mensen scheiden hebben twee mensen een fout gemaakt! In mijn opinie dan! En iedereen krijgt met dit soort zaken te maken, of het je beroep is of niet! Maar als het je beroep is, dan mag de "buitenwereld" er toch wel van uitgaan dat je er professioneel mee omgaat! Toch?

Snap ik het toch nog niet denk ik wat je probeert te zeggen. Niemand beweert hier toch dat die moeder schuldloos is? Die vraag heeft er niets mee te maken. Haar kinderen zijn vermoord, daarom heeft ze ons gebed nodig.
En ja ik denk dat de meeste proffesionals wel weten dat ze zulke traumatische zaken niet alleen moeten verwerken, maar kan geen kwaad om voor ze te bidden. Ik vraag na moeilijke gebeurtenissen ook vaak om voor me te bidden en dat helpt


Laatst aangepast door
ROELANDE345
op woensdag 29 mei 2013, 23:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: donderdag 30 mei 2013, 00:11
 
LANFY127 schreef:
Wat ik er alleen maar mee probeer te zeggen, is, dat waar er twee mensen uit elkaar gaan er 2 mensen een fout hebben gemaakt! Je kunt dat indelen in 30/70 of 60/40 of 20/80! En zo verder! Waar twee mensen scheiden hebben twee mensen een fout gemaakt! In mijn opinie dan! En iedereen krijgt met dit soort zaken te maken, of het je beroep is of niet! Maar als het je beroep is, dan mag de "buitenwereld" er toch wel van uitgaan dat je er professioneel mee omgaat! Toch?


Dus als er iemand voor de trein springt, moet de treinmachinist er ook professioneel mee omgaan? Of ligt dat anders, omdat een treinmachinist geen "hulpverlener" is?
Ik ben nog steeds van mening dat het een te botte uitspraak is, dat hulpverleners er maar professioneel mee moeten omgaan. Door de verziekte en bedorven wereld hebben ze juist hun uitlaatkleppen en ons gebed nodig, omdat hulpverleners ook mensen zijn.

Hulde aan de hulpverleners!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: donderdag 30 mei 2013, 06:39
 
KLUS667 schreef:
Dus als er iemand voor de trein springt, moet de treinmachinist er ook professioneel mee omgaan? Of ligt dat anders, omdat een treinmachinist geen "hulpverlener" is?
Ik ben nog steeds van mening dat het een te botte uitspraak is, dat hulpverleners er maar professioneel mee moeten omgaan. Door de verziekte en bedorven wereld hebben ze juist hun uitlaatkleppen en ons gebed nodig, omdat hulpverleners ook mensen zijn.

Hulde aan de hulpverleners!!


Er wordt ook steeds meer bekend over PTSS (Post Traumatische Stress Stoornis) bij hulpverleners. De gebeurtenissen, verhalen, onderzoeken van de geholpenen hebben impact en gevolgen voor de helpers cq professionals.


Laatst aangepast door
JOL252
op donderdag 30 mei 2013, 06:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 30 mei 2013, 07:43
 
JOL252 schreef:
Er wordt ook steeds meer bekend over PTSS (Post Traumatische Stress Stoornis) bij hulpverleners. De gebeurtenissen, verhalen, onderzoeken van de geholpenen hebben impact en gevolgen voor de helpers cq professionals.

Er zijn zoveel mensen met PTSS.

Misschien wel de helft bevolking....(Denk ik)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: donderdag 30 mei 2013, 08:32
 
SHANITA130 schreef:
Er zijn zoveel mensen met PTSS.

Misschien wel de helft bevolking....(Denk ik)



?? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 16 Volgende
Pagina 4 van 16