ChristianMatch
 


Forum

Date afgezegd
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 9 juni 2013, 08:45
 
LEANNE226 schreef:
Ligt er aan wat voor contact het was.
Was er alleen de intentie vrienden te worden en dan verder te zien dan vind ik het niet raar dat hij verder keek,je kunt tenslotte meerdere vrienden hebben.Als je vriendschap zoekt kun je iemand niet claimen,dan weet je dat je dit risico loopt.
Was er van beide kanten de bedoeling dat er een relatie uit voort zou komen en kwam dat ook naar voren uit het mailcontact dan is hij heel fout bezig.

Ik begrijp niet zo goed hoe een liefdesrelatie moet ontstaan uit een vriendschap(zoals ik hier zo vaak hoor),volgens mij begint een relatie met verliefdheid en word je binnen die relatie elkaars beste vrienden..........maar misschien denk ik wel als......een man? Knipoog smiley

Nou volgens mij, schrijf je hier iets heel wijs, en al die vriendschappen, die vaag zijn met toch af en toe de indruk dat hij meer als vriendschap wil, ha ha wat moet je er eigenlijk mee?
Ma ja, echt verliefd kun je pas worden als je iemand in echt ziet.
ingewikkeld gedoe zo,n datingsite....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: zondag 9 juni 2013, 12:09
 
PETRA373 schreef:
ha ha, jaa zucht.. mannen... zucht

Hahaha, wat dacht je van vrouwen dan??? Zucht... Clown smiley
Ik bedoel: wie de bal kaatst...


Laatst aangepast door
IFAN841
op zondag 9 juni 2013, 16:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 9 juni 2013, 13:11
 
PETRA373 schreef:
Nou volgens mij, schrijf je hier iets heel wijs, en al die vriendschappen, die vaag zijn met toch af en toe de indruk dat hij meer als vriendschap wil, ha ha wat moet je er eigenlijk mee?
Ma ja, echt verliefd kun je pas worden als je iemand in echt ziet.
ingewikkeld gedoe zo,n datingsite....

Mijn relatie begon met een ruzie over dit soort dingen,meneer zei dat hij het druk had met "al die vrouwtjes"........toen ik boos werd wilde hij bellen om uit te leggen dat het een grapje was.......de rest is bekend Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: zondag 9 juni 2013, 22:10
 
PETRA373 schreef:
Nou volgens mij, schrijf je hier iets heel wijs, en al die vriendschappen, die vaag zijn met toch af en toe de indruk dat hij meer als vriendschap wil, ha ha wat moet je er eigenlijk mee?
Ma ja, echt verliefd kun je pas worden als je iemand in echt ziet.
ingewikkeld gedoe zo,n datingsite....

Dat denk ik ook. Maar liefde op het eerste gezicht? Daar geloof ik niet zo heel veel in. Tuurlijk je kan wel eens iemand zien en denken, wauw, daar zou ik wel eens een beschuitje mee willen eten, maar liefde is niet alleen uiterlijk.

Sterkte Petra!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zondag 9 juni 2013, 22:25
 
PETRA373 schreef:
Nou volgens mij, schrijf je hier iets heel wijs, en al die vriendschappen, die vaag zijn met toch af en toe de indruk dat hij meer als vriendschap wil, ha ha wat moet je er eigenlijk mee?
Ma ja, echt verliefd kun je pas worden als je iemand in echt ziet.
ingewikkeld gedoe zo,n datingsite....

dus nu ik iemand gezien heb kan ik vlinders hebben wahahaha Clown smiley
ingewikkeld gedoe allemaal om de ware te vinden ... zucht
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 10 juni 2013, 17:39
 
KLUS667 schreef:
Dat denk ik ook. Maar liefde op het eerste gezicht? Daar geloof ik niet zo heel veel in. Tuurlijk je kan wel eens iemand zien en denken, wauw, daar zou ik wel eens een beschuitje mee willen eten, maar liefde is niet alleen uiterlijk.

Sterkte Petra!!

Ik ben al weer helemaal blij hoor, ha ha
Mee eens liefde is niet alleen uiterlijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IFAN841





Berichten: 150

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 18:22
 
PETRA373 schreef:
Ik ben al weer helemaal blij hoor, ha ha
Mee eens liefde is niet alleen uiterlijk.

Precies, ik denk dat liefde juist vooral innerlijk is...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 12:54
 
IFAN841 schreef:
Precies, ik denk dat liefde juist vooral innerlijk is...

Denk ik ook, iemand waar je je bij tuis voelt, je zelf kan zijn, en er een leuke klik is, met vlinders in je buik en ha ha , ooit was ik verliefd op een man, en iedereen zei, hij is niet mooi.. so wat, ik vond hem mooi, de manier warop hij lachte, liep, zijn uitstraling,etc... loved hem
ha ha mooiste liefde ooit geweest, en ja zijn uiterlijk, in eerste instantie had ik hem zo voorbijgelopen op straat, als ik hem zo voor de eerste keer ontmoet had, maar de klik etc, zijn innerlijk met mij samen was zoiets als samen sterren plukken.

Zucht , zwemel Verlegen lachende smiley

En dan heb je ook van die fotomodellen tipe mannen...in eerste instantie mooi, ga je er effe mee om, vind je hem gewoon lelijk worden door zijn karakter....eigendunk etc...

Dus geef mij maar gewone man, die ik mooi vind, ik denk dat die dingen wel bij elkaar horen, je kan niet van iemand houden die je lelijk vind, er moet wel ene bepaalde aantrekkings kracht zijn,
maar wat is mooi? dat is betrekkelijk. toch Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 13:13
 
KLUS667 schreef:
Dat denk ik ook. Maar liefde op het eerste gezicht? Daar geloof ik niet zo heel veel in. Tuurlijk je kan wel eens iemand zien en denken, wauw, daar zou ik wel eens een beschuitje mee willen eten, maar liefde is niet alleen uiterlijk.

Sterkte Petra!!

Ha Klus,

Even hoor.

"Een beschuitje mee willen eten?", weet je wel wat dat betekend, nou gewoon "mee naar bed gaan". One night stand oid. Vandaar het woordje beschuit, want dat is iets wat men vaak alleen in de ochtend eet.

En omdat jij tegen geslachtsgemeenschap voor het huwelijk bent, en omdat er in Mattheus 5 staat van als je een vrouw aanziet om haar te begeren(een beschuitje mee te eten) heb je in je hart al overspel gepleegd.

Dus denk ik, ben je dan niet tegenstijdig, snap je?

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 13:28
 
SHANITA130 schreef:
Ha Klus,

Even hoor.

"Een beschuitje mee willen eten?", weet je wel wat dat betekend, nou gewoon "mee naar bed gaan". One night stand oid. Vandaar het woordje beschuit, want dat is iets wat men vaak alleen in de ochtend eet.

En omdat jij tegen geslachtsgemeenschap voor het huwelijk bent, en omdat er in Mattheus 5 staat van als je een vrouw aanziet om haar te begeren(een beschuitje mee te eten) heb je in je hart al overspel gepleegd.

Dus denk ik, ben je dan niet tegenstijdig, snap je?

Lachende smiley

Ik denk dat je die woorden van Klus niet al te letterlijk moet nemen, het is een gezegde wat vooral snel gezegd word zo in de volksmond bij het zien van een aantrekkelijke man of vrouw, maar dat wil nog niet zeggen dat hij dit letterlijk zo bedoelt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 13:29
 
Oooohhh,

Oké

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 16:38
 
MAMALOE463 schreef:
Ik denk dat je die woorden van Klus niet al te letterlijk moet nemen, het is een gezegde wat vooral snel gezegd word zo in de volksmond bij het zien van een aantrekkelijke man of vrouw, maar dat wil nog niet zeggen dat hij dit letterlijk zo bedoelt.

Zo las en zag ik het ook....met een knipoog dus....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 18:03
 
ik dacht al mis ik nu iets Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 18:42
 
Wuh oeps Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley
Dank je voor je uitleg Mamaloe en je bevestiging Zeeland Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 19:40
 
KLUS667 schreef:
Wuh oeps Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley
Dank je voor je uitleg Mamaloe en je bevestiging Zeeland Lachende smiley met blinkend witte tanden

Staat je goed dat Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 19:50
 
NATASCHA642 schreef:
Staat je goed dat Verlegen lachende smiley

Dankje Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 21:02
 
KLUS667 schreef:
Dankje Coole smiley met zonnebril

yw Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIN732





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 21:32
 
NATASCHA642 schreef:
yw Clown smiley Knipoog smiley

Mensen allemaal bedankt voor alle reacties, mijn abonnement loopt bijna af en ik ben klaar met internet daten. Heb een hoop discussies gevolgd en ook een hoop geleerd van mensen met nog veel meer ervaring als ik :) heb 2 x gedate via CM maar ik vond haar toch niet leuk genoeg. Heb een reis via beter uit geboekt en hoop nieuwe mensen leren kennen. Ik denk toch dat spontaan een leuke meid tegenkomen veel beter is. En misschien ben ik te kieskeurig ^^

Groetjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 23:05
 
HEIN732 schreef:
Mensen allemaal bedankt voor alle reacties, mijn abonnement loopt bijna af en ik ben klaar met internet daten. Heb een hoop discussies gevolgd en ook een hoop geleerd van mensen met nog veel meer ervaring als ik :) heb 2 x gedate via CM maar ik vond haar toch niet leuk genoeg. Heb een reis via beter uit geboekt en hoop nieuwe mensen leren kennen. Ik denk toch dat spontaan een leuke meid tegenkomen veel beter is. En misschien ben ik te kieskeurig ^^

Groetjes!

Hopelijk ben je zo beter uit Knipoog smiley
Dames: even de ogen dicht!
Hein: Suc6 met de vrouwtjes
Dames: ze mogen weer open
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOKE969





Berichten: 44

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 15:54
 
HEIN732 schreef:
Mensen allemaal bedankt voor alle reacties, mijn abonnement loopt bijna af en ik ben klaar met internet daten. Heb een hoop discussies gevolgd en ook een hoop geleerd van mensen met nog veel meer ervaring als ik :) heb 2 x gedate via CM maar ik vond haar toch niet leuk genoeg. Heb een reis via beter uit geboekt en hoop nieuwe mensen leren kennen. Ik denk toch dat spontaan een leuke meid tegenkomen veel beter is. En misschien ben ik te kieskeurig ^^

Groetjes!
Ben zelf ook wel eens met groepsreizen mee geweest. erg leuk! Maar laat je vakantie er niet door bederven als er geen leuke meiden tussen zitten!

En je bent nog maar 22 dus nog lekker jong!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOVH807





Berichten: 35

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 18:12
 
HEIN732 schreef:
Mensen allemaal bedankt voor alle reacties, mijn abonnement loopt bijna af en ik ben klaar met internet daten. Heb een hoop discussies gevolgd en ook een hoop geleerd van mensen met nog veel meer ervaring als ik :) heb 2 x gedate via CM maar ik vond haar toch niet leuk genoeg. Heb een reis via beter uit geboekt en hoop nieuwe mensen leren kennen. Ik denk toch dat spontaan een leuke meid tegenkomen veel beter is. En misschien ben ik te kieskeurig ^^

Groetjes!

via beter uit? Huilende smiley, smiley in tranen Dus je hebt te veel betaald. Een soortgelijke reis kost elders 25% minder. Maar goeie vakantie toegewenst en happy hunting.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 19:04
 
MARCOVH807 schreef:
via beter uit? Huilende smiley, smiley in tranen Dus je hebt te veel betaald. Een soortgelijke reis kost elders 25% minder. Maar goeie vakantie toegewenst en happy hunting.

Ook van een christelijke organisatie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY029





Berichten: 59

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 19:13
 
Bedankt klus, dat was een goede hint. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOVH807





Berichten: 35

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 19:32
 
KLUS667 schreef:
Ook van een christelijke organisatie?

Weet niet helemaal wat je bedoelt, maar over het algemeen zijn Christelijke reisorganisaties duurder omdat ze uit een kleinere vijver moeten vissen en dat als je dus met een Christelijke reisorganisatie wilt reizen, je de reis toch wel boekt bij ze. Maar ik heb een hele dure nare ervaring met beter thuis. Ben toen op zoek gegaan waar deze geboekt zou zijn en kwam toen een veel goedkopere versie tegen bij een andere niet Christelijke organisatie, maar ja wel een rustdag op een maandag ipv een zondag.

Maar nou weer back to topic.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 21:36
 
MARCOVH807 schreef:
Weet niet helemaal wat je bedoelt, maar over het algemeen zijn Christelijke reisorganisaties duurder omdat ze uit een kleinere vijver moeten vissen en dat als je dus met een Christelijke reisorganisatie wilt reizen, je de reis toch wel boekt bij ze. Maar ik heb een hele dure nare ervaring met beter thuis. Ben toen op zoek gegaan waar deze geboekt zou zijn en kwam toen een veel goedkopere versie tegen bij een andere niet Christelijke organisatie, maar ja wel een rustdag op een maandag ipv een zondag.

Maar nou weer back to topic.

Als je via een christelijke datingsite je liefde niet kan vinden en het dan via een reisorganisatie probeert, dan ga ik ervan uit dat die ook christelijk zal zijn Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIN732





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 augustus 2013, 12:21
 
KLUS667 schreef:
Als je via een christelijke datingsite je liefde niet kan vinden en het dan via een reisorganisatie probeert, dan ga ik ervan uit dat die ook christelijk zal zijn Smiley die vol vragen zit

ik heb een christelijke reis geboekt en Beter-uit is inderdaad duurder maar heb een topvakantie gehad in Malta en zeker leuke contacten aan over gehouden ;) Het was ook niet de bedoeling om die reis te boeken om per se een leuke dame aan over te houden. gewoon genieten. De groep is wel christelijk alleen niet alles wat er gebeurde was zo christelijk, ze delen jongens bij jongen en meiden bij meiden op de kamer, alleen was dat een beetje veranderd Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
Pagina 4 van 4