ChristianMatch
 


Forum

Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 11 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 17:35
 
ZEELAND736 schreef:
Je haalt de woorden uit mijn mond...
Ook ik ben hier inmiddels van op de hoogte...(wat autisme betreft)
Staat trouwens heel veel op internet ...
Toch zijn mijn kinderen ingeënt....en ik stond daar ook achter...

Maar.............heb wel 2 kids met autisme...
Ooit is in een onderzoek hiernaar over gesproken...
Toen heb ik het naast me neer gelegd..(soort berusting)
Maar nu...(????)



Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat de hoeveelheid vaccins die kinderen tot hun tweede jaar krijgen, geen verband houdt met autisme. Bij sommige ouders leeft de angst dat de antigenen in het vaccin tegen BMR autisme kan veroorzaken. Antigenen kunnen er voor zorgen dat je immuunsysteem antilichamen gaat aanmaken om een ziekte te bestrijden. Maar door bacteriën en virussen krijgen kinderen ook zonder inentingen antigenen binnen. Er is dus geen wetenschappelijk bewijs.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 17:38
 
TALITHA162 schreef:
ja ik vind het een eng iets, wij weten niet wat voor troep ze erin gooien , zo kunnen ze experimenteren op de kids , ze kunnen doen wat ze willen want hebben wij enige zicht erop???? en wat te denken van al die vage ziekten ineens waar je vroeger nooit van hoorde???? we moeten niet meer klakkeloos ervanuit gaan dat de regering en wereldleiders het beste met ons voor hebben. Nog een nadenkertje.... er gaan miljoenen om in de farmaceutische wereld denk je dan dat ze als ze WEL een ziekte kunnen genezen dat ons gaan vertellen en daarmee miljoenen euro;s mislopen??????? waarom er mysterieuze ziektes ineens tevoorschijn komen is zodat ze weer redenen hebben om medicijnen op ons te experimenteren. zo dus ook met vaccinatie het IS niet altijd goed wat ze geven

Er zijn heel wat erge ziektes grotendeels verdwenen dankzij de inentingen zoals rode hond,bof,mazelen,difterie,kinkhoest,polio,tetanus etc etc etc..........welke nieuwe ziektes bedoel je?
De farmaceutische industrie is juist met blij met een medicijn,daar verdienen ze geld aan,onderzoek kost alleen geld.

@zeeland:autisme is aangeboren en er spelen erfelijke factoren mee.Er zijn(voor zover ik weet) geen wetenschappelijke onderzoeken waarin aangetoond is dat een inenting autisme kan veroorzaken.

Het is jammer dat we pas na afloop het resultaat van onze keuzes kunnen zien............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 17:41
 
Moeilijk hè, die andere kant, zijn zeldzame gevallen... Ma ja als het net jouw kind is

Maar ook na een gewone griep, of virus ofzo kan een kind ineens iets krijgen, dus. Je krijgt inenting, word beetje ziek....
Dus of de oorzaak dan weer echt de inenting is... Blijft voor mij vaag, behalve dan de k van kinkhoest, die zit bij d k t p . Prik. Die stoffen bevorderen epelepsie, van andere inentingen zou ik het niet weten
Autisme kan misschien na ieder griepje ontstaan, of is het bewezen dat het echt door de stof in de inenting komt?
Dan hoort een arts toch ook dat de mensen te zeggen, mij werd wel eerlijk gezegd, over risico epelepsie.
Zou het risico echt groot zijn voor autisme denk ik artsen het na buiten hadden gebracht, net zoals de k van kinkhoest. Toch?


En zoal polio tja die inenting is er al jaren, wat enger is die tegen Mexicaanse griep, nieuw inenting, gevolgen echt duidelijk, goed getest?
En waar ligt de grens, komt er soms nog een tijd dat als er ergens in de wereld sar uitbreekt bv wij allemaal moeten worden ingeënt?

Tipi's hè is met virussen ze ontwikkelen,
Mijn kind heeft rode hond gehad, terwijl hij er voor was ingeënt, maar rode hond is terug in een ander vorm, gemuteerd met krenten baard virus, ene groep KID eren kreeg. Krenten aard, sommigge rode hond, was heftig en anders zoals vroeger de rode hond was zij de arts
En begon met alle kinderen met krenten baard, hele klas, paar kregen daarvan rode hond, sommige mild, sommige heel heftig

En komt die rode hond dan echt door mensen die zich niet laten inenten of muteert zon virus zich op andere manieren, om tegen inentingen op te komen?
Nt zoals als we teveel antibiotica gebruiken, bacterieen er immuuniteit voor opbouwen.....
En echt nooit kind laten inenten wat beetje ziek al is, ik meette altijd koorts de dag van te voren eN op de dag zelf, had me kind koorts stelde ik de inenting uit.


Laatst aangepast door
PETRA373
op dinsdag 25 juni 2013, 17:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 17:47
 
PETRA373 schreef:
Moeilijk hè, die andere kant, zijn zeldzame gevallen... Ma ja als het net jouw kind is

Maar ook na een gewone griep, of virus ofzo kan een kind ineens iets krijgen, dus. Je krijgt inenting, word beetje ziek....
Dus of de oorzaak dan weer echt de inenting is... Blijft voor mij vaag, behalve dan de k van kinkhoest, die zit bij d k t p . Prik. Die stoffen bevorderen epelepsie, van andere inentingen zou ik het niet weten
Autisme kan misschien na ieder griepje ontstaan, of is het bewezen dat het echt door de stof in de inenting komt?
Dan hoort een arts toch ook dat de mensen te zeggen, mij werd wel eerlijk gezegd, over risico epelepsie.
Zou het risico echt groot zijn voor autisme denk ik artsen het na buiten hadden gebracht, net zoals de k van kinkhoest. Toch?


En zoal polio tja die inenting is er al jaren, wat enger is die tegen Mexicaanse griep, nieuw inenting, gevolgen echt duidelijk, goed getest?
En waar ligt de grens, komt er soms nog een tijd dat als er ergens in de wereld sar uitbreekt bv wij allemaal moeten worden ingeënt?

Tipi's hè is met virussen ze ontwikkelen,
Mijn kind heeft rode hond gehad, terwijl hij er voor was ingeënt, maar rode hond is terug in een ander vorm, gemuteerd met krenten baard virus, ene groep KID eren kreeg. Krenten aard, sommigge rode hond, was heftig en anders zoals vroeger de rode hond was zij de arts
En begon met alle kinderen met krenten baard, hele klas, paar kregen daarvan rode hond, sommige mild, sommige heel heftig

En komt die rode hond dan echt door mensen die zich niet laten inenten of muteert zon virus zich op andere manieren, om tegen inentingen op te komen?
Nt zoals als we teveel antibiotica gebruiken, bacterieen er immuuniteit voor opbouwen.....
En echt nooit kind laten inenten wat beetje ziek al is, ik meette altijd koorts de dag van te voren eN op de dag zelf, had me kind koorts stelde ik de inenting uit.

Een beetje inlezen in wat autisme is kan dit bakerpraatje (hoop ik) heel snel de wereld uit helpen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 17:53
 
JOL252 schreef:
Een beetje inlezen in wat autisme is kan dit bakerpraatje (hoop ik) heel snel de wereld uit helpen.


Heb geen verstand van autisme jol, las net de andere reacties, maar wel degelijk andere ziektes kunnen na inenting komen, doordat ej lichaam ziek word
Dan maakt Siem het afweer systeem ook anti tegen dingen van je lichaam zoals bv schildklier ofzo met blijvende gevolgen.
Oorzaak is dan niet de inenting zelf, of de stoffen die erin zitten


En daarom zette ik er ook bij. Autisme kan misschien....


Laatst aangepast door
PETRA373
op dinsdag 25 juni 2013, 17:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 18:21
 
PETRA373 schreef:
Heb geen verstand van autisme jol, las net de andere reacties, maar wel degelijk andere ziektes kunnen na inenting komen, doordat ej lichaam ziek word
Dan maakt Siem het afweer systeem ook anti tegen dingen van je lichaam zoals bv schildklier ofzo met blijvende gevolgen.
Oorzaak is dan niet de inenting zelf, of de stoffen die erin zitten


En daarom zette ik er ook bij. Autisme kan misschien....

Van welke andere ziekten is bewezen dat ze door vaccinatie komen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 18:32
 
JANS221 schreef:
Van welke andere ziekten is bewezen dat ze door vaccinatie komen?


Misschien komen mijn woorden niet duidelijk over
Bewezen feit is dat epelepsie , is erfelijk, maar word gestimuleerd om te ontwikkelen door de stoffen die in de k zitten tegen kinkhoest. D k t p dus

Verder schrijf ik dat na iedere ziekte,e griep, koorts een andere ziekte kan ontstaan
Je afweersysteem vecht tegen het virus, en kan ineens tegen iets van je lichaam ook gaan vechten wat gewoon goed is.
Met simpele woorden dan uitgelegd.
Zo werkte mijn dochters schildklier bijna niet meer na een virusje door zoiets, gevolgen zijn blijvend, de arts legde me het uit hoe het werkt,

Dus als je inenting krijgt , ja daarbij word je effe ziek en dus ook na een inenting kan je schildklier bv bijna niet meer functioneren
De oorzaak is dan niet de stoffen die in de inenting zitten.

Nog een vb. Kind met hele hoge koorts, kan ook gevolgen hebben
Dus stel je kind krijgt hoge koorts na inenting, kan dat ook gevolgen hebben
Oorzaak is niet de inenting , Niet de stoffen die in de inenting zitten.

Snap je nu wat ik bedoel?


Laatst aangepast door
PETRA373
op dinsdag 25 juni 2013, 18:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 18:37
 
@ Jans:

19 juni, 2013 in Algemeen

BREAKING: CORRUPT FINANCIEELE DAGBLAD KOMT MET PATHETISCH EN HYSTERISCH PRO-VACCINATIE ARTIKEL

En

MEDIALOGICA VIROLOGICA FATASTICA

Hier staat er oa iets over bovenstaande onderwerpen, waarin jou vraag ook aan de orde komt; wel veel lezen en veel linken.

Ps: site is in sommige gevallen beter te bekijken en bereiken met Firefox, of Opera, kan, hoeft niet.



COUNTDOWN NAAR BILDERBERG 666 (1)

Door: Micha Kat op 12 mei, 2013 in Algemeen, 7 Comments


OP WEG NAAR BILDERBERG 2013 WORDEN WE BLOOTGESTELD AAN DE TOTALE GEREEDSCHAPSKIST VAN OME AB EN OME RON: DE ‘AIRBORNE’ VOGELGRIEP -SUPER DODELIJK, ZET DE WHISKEY KLAAR!- SARS -VERWOESTEND, ZET OP TAFEL DAT BIER- EN -NIEUW VAN AB EN RON, EXTRA MOORDADIG- HET CORONA-VIRUS -DAT GAAN WE VIEREN MET CORONA-BIER!

En alsof dat nog niet genoeg is, worden ook de vaccinatie-intimidaties in volle glorie uitgerold! Nu moeten alle baby’s binnenkort reeds direct na de geboorte worden volgespoten met de duivelse brouwsels van Ab en zijn ‘vaccinatie-vriend’ Roel Coutinho. Ook gaan we het fatale HPV-vaccin nu toedienen -verplicht, natuurlijk- aan meisjes van 9 jaar. We zullen ze leren! Mensen, this is serious shit! Ze willen ons echt dood! The endgame onder leiding van Koning Willem en de andere Bilderbergers is begonnen! Lees hier ons fameuze artikel over Ron Fouchier wiens dochter een enthousiaste bezoeker is van deze website!

De tekst zit vol linken dat wil zeggen blauwe woorden waar je weer verder kan klikken.

Ook op facebook.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 26 juni 2013, 07:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 18:37
 
PETRA373 schreef:
Misschien komen mijn woorden niet duidelijk over
Bewezen feit is dat epelepsie , is erfelijk, maar word gestimuleerd om te ontwikkelen door de stoffen die in de k zitten tegen kinkhoest. D k t p dus

Verder schrijf ik dat na iedere ziekte,e griep, koorts een andere ziekte kan ontstaan
Je afweersysteem vecht tegen het virus, en kan ineens tegen iets van je lichaam ook gaan vechten wat gewoon goed is.
Met simpele woorden dan uitgelegd.
Zo werkte mijn dochters schildklier bijna niet meer na een virusje door zoiets, gevolgen zijn bkijvend


Epilepsie klopt inderdaad want ik heb zoals ik al heb geschreven dit in de familie meegemaakt met een oom van me, dat is bewezen dat dit door de inentingen kwam vroeger.....

Ik vind het wel moeilijk hoor, je kan niemand iets opleggen wat betreft inentingen, maar mag je het je kind aandoen dat deze bv polio krijgt zoals in de jaren 90 het geval is geweest?
Nee ik geloof niet dat dit mag, de dokteren zijn ook de middelen in Gods Hand om deze ziekten te lijf te gaan, maar het is ook weer zo dat de vaccins ook niet ongevaarlijk zijn, ik vind dit een moeilijk punt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 18:51
 
MAMALOE463 schreef:
Epilepsie klopt inderdaad want ik heb zoals ik al heb geschreven dit in de familie meegemaakt met een oom van me, dat is bewezen dat dit door de inentingen kwam vroeger.....

Ik vind het wel moeilijk hoor, je kan niemand iets opleggen wat betreft inentingen, maar mag je het je kind aandoen dat deze bv polio krijgt zoals in de jaren 90 het geval is geweest?
Nee ik geloof niet dat dit mag, de dokteren zijn ook de middelen in Gods Hand om deze ziekten te lijf te gaan, maar het is ook weer zo dat de vaccins ook niet ongevaarlijk zijn, ik vind dit een moeilijk punt!

Klopt darom lieten de artsen me zelf kiezen ,Eerst lieten ze me niet kiezen, mochten me kinderen de k niet hebben.
Later moest ik kiezen, geen bescherming tegen kinkhoest of wel verhoogd risico op ontwikkeling epelepsie
Ik heb voor inenting gekozen, gelukkig nooit iemand epelepsie gehad.


Polio is geen inenting met risico,'s door stoffen die er in zitten,
jaren in gebruik, geen negatieve effecten
Dus warom zou je het niet doen?

Tenminste zo ver ik weet.....ben maar huisvrouw, alles wat ik weet over
lichaam met ziektes van dok toren. Geleerd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 19:01
 
Zou het nog simpeler proberen uit te leggen...
Je kind heeft verkoudheids virus bv. Of bacetriele infectie,
Je afweersysteem vecht
En gaat dus ineens tegen schildklier vechten
Schildklier gaat daardoor bijna niet meer functioneren

Dus je kind krijgt inenting, krijgt door inenting, twee dagen koorts, je afweersysteem vecht en ook dan kan het gebeuren dat de schildklier niet meer functioneert

Maar die dingen komen zelden voor, risico is vrij klein dus kies je voor inenting, want die is eigenlijk niet de oorzaak.

Alleen sommigge mensen denken dat de inenting zelf de oorzaak is , als zo iets gebeurt. Het door de stoffen komt die in de inenting zitten, iets wat dus niet het geval is.

Enfin word moe van uitleggen......hoop ik Zo duidelijk overkom. En zo denk ik over de dingen hè. Ben geen doktor, maar zo hebben dokt ren het mij uitgelegd. Want ik heb natuurlijk best wel wat vragen gehad over inentingen waarmee ik gewoon na de doktor ging,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 20:20
 
Als er na een vaccinatie een ziekteverschijnsel te zien is, wil dat nog niet zeggen dat het ook door de vaccinatie is veroorzaakt. Uit geen enkel onderzoek is gebleken dat epilepsie wordt veroorzaakt door vaccinaties. Wel kan de koorts na een vaccinatie bij kinderen met epilepsie een aanval uitlokken. Tot nu toe is er ook geen enkel verband aangetoond tussen bepaalde chronische ziekten en vaccinaties. Bijwerkingen van vaccinaties staan in geen verhouding tot de ernst van de ziekte waartegen wordt ingeënt.

Jans, net vorige week 1500 griepprikken besteld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 21:04
 
JANS221 schreef:
Als er na een vaccinatie een ziekteverschijnsel te zien is, wil dat nog niet zeggen dat het ook door de vaccinatie is veroorzaakt. Uit geen enkel onderzoek is gebleken dat epilepsie wordt veroorzaakt door vaccinaties. Wel kan de koorts na een vaccinatie bij kinderen met epilepsie een aanval uitlokken. Tot nu toe is er ook geen enkel verband aangetoond tussen bepaalde chronische ziekten en vaccinaties. Bijwerkingen van vaccinaties staan in geen verhouding tot de ernst van de ziekte waartegen wordt ingeënt.

Jans, net vorige week 1500 griepprikken besteld.


Bij mijn oom was er voor de vaccinatie geen sprake geweest van epilepsie maar kreeg het terstond daarna, het is ook bewezen bij hem dat dit ontstaan is NA de vaccinatie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 21:25
 
JANS221 schreef:
Als er na een vaccinatie een ziekteverschijnsel te zien is, wil dat nog niet zeggen dat het ook door de vaccinatie is veroorzaakt. Uit geen enkel onderzoek is gebleken dat epilepsie wordt veroorzaakt door vaccinaties. Wel kan de koorts na een vaccinatie bij kinderen met epilepsie een aanval uitlokken. Tot nu toe is er ook geen enkel verband aangetoond tussen bepaalde chronische ziekten en vaccinaties. Bijwerkingen van vaccinaties staan in geen verhouding tot de ernst van de ziekte waartegen wordt ingeënt.

Jans, net vorige week 1500 griepprikken besteld.

Vreemd dat artsen tegen me zeiden me kinderen DTP moesten en geen d k t p mochten dan, omdat hun half zusje epelepsie had.
Maar dan zullen we er maar van uit gaan dat jij het beter weet dan artsen en de discusie tussen ons twee maar laten, is jouw woord tegen dat van artsen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 21:38
 
JANS221 schreef:
Als er na een vaccinatie een ziekteverschijnsel te zien is, wil dat nog niet zeggen dat het ook door de vaccinatie is veroorzaakt. Uit geen enkel onderzoek is gebleken dat epilepsie wordt veroorzaakt door vaccinaties. Wel kan de koorts na een vaccinatie bij kinderen met epilepsie een aanval uitlokken. Tot nu toe is er ook geen enkel verband aangetoond tussen bepaalde chronische ziekten en vaccinaties. Bijwerkingen van vaccinaties staan in geen verhouding tot de ernst van de ziekte waartegen wordt ingeënt.

Jans, net vorige week 1500 griepprikken besteld.

En eerste regels ja dat zeg ik toch ook, behalve dan met epelepsie.
Aangezien half zusje van me kinderen epelepsie had, mochten me kinderen geen inenting tegen kinkhoest, omdat er stoffen inzitten die het stimuleert om het te krijgen bij kinderen die erfelijkheid risico hebben.

Omdat kinkhoest weer meer voorkwam, kon ik later kiezen, wel of niet.....artsen stelden me zelf voor de keuze. Aangezien er veel kinkhoest in me omgeving was, kozen we voor eentje, in overleg met huisarts, zodat ze toch wat hadden.

Ma ja kan natuurlijk ook dat ze inmiddels de samen stelling van de k iets verandert hebben?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 21:39
 
PETRA373 schreef:
Vreemd dat artsen tegen me zeiden me kinderen DTP moesten en geen d k t p mochten dan, omdat hun half zusje epelepsie had.
Maar dan zullen we er maar van uit gaan dat jij het beter weet dan artsen en de discusie tussen ons twee maar laten, is jouw woord tegen dat van artsen....

Ik vind het heel logisch klinken wat je zegt Petra.

Ja, wat denk je dat er aan verdient wordt aan de vaccs?

Ja, natuurlijk zeggen belanghebbenden in de wereld dan dat het zo goed is.

Smiley met dichtgeplakte mond

sMijn mening.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 25 juni 2013, 21:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 21:54
 
PETRA373 schreef:
Vreemd dat artsen tegen me zeiden me kinderen DTP moesten en geen d k t p mochten dan, omdat hun half zusje epelepsie had.
Maar dan zullen we er maar van uit gaan dat jij het beter weet dan artsen en de discusie tussen ons twee maar laten, is jouw woord tegen dat van artsen....


Het is niet mijn woord, hoor. Er is veel wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Het RIVM (Rijkinstituut voor Volksgezondheid en Milieu) geeft ook aan dat er geen enkel verband is. Dat sommige artsen soms denken dat het beter is om een vaccinatie niet te geven, wil nog niet zeggen dat er een verband is tussen vaccinatie en epilepsie. Ik heb ook nergens gezegd dat ik het beter weet dan artsen en het is ook niet mijn woord tegen dat van de artsen, een beetje vreemde opmerking trouwens, die ik even niet kan plaatsen.
We kunnen misschien maar weer beter teruggaan naar de vraag: Moet vaccinatie verplicht gesteld worden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 22:19
 
JANS221 schreef:
Het is niet mijn woord, hoor. Er is veel wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Het RIVM (Rijkinstituut voor Volksgezondheid en Milieu) geeft ook aan dat er geen enkel verband is. Dat sommige artsen soms denken dat het beter is om een vaccinatie niet te geven, wil nog niet zeggen dat er een verband is tussen vaccinatie en epilepsie. Ik heb ook nergens gezegd dat ik het beter weet dan artsen en het is ook niet mijn woord tegen dat van de artsen, een beetje vreemde opmerking trouwens, die ik even niet kan plaatsen.
We kunnen misschien maar weer beter teruggaan naar de vraag: Moet vaccinatie verplicht gesteld worden?

Nee vaccinatie moet niet verplicht worden, zo duidelijk?
Mensen zijn geen kuddedieren die je zoiets als een vaccinatie die niet uit ongevaar bestaat, kan gaan verplichten, dat is mijn gedachte.


Laatst aangepast door
MAMALOE463
op dinsdag 25 juni 2013, 22:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 22:25
 
SHANITA130 schreef:
Ik vind het heel logisch klinken wat je zegt Petra.

Ja, wat denk je dat er aan verdient wordt aan de vaccs?

Ja, natuurlijk zeggen belanghebbenden in de wereld dan dat het zo goed is.

Smiley met dichtgeplakte mond

sMijn mening.



Inderdaad word er enorm veel aan verdient, zie mijn stuk elders in dit topic wat ik van internet heb gehaald.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 22:33
 
Dit bedoel ik dus, er zitten wel degelijk gevaren aan vaccinaties.



Er is een positief verband gevonden tussen de invloed van autisme en kindervaccinaties

De reden voor een snelle stijging van autisme in de USA, die begon in negentiger jaren, is een mysterie.
Alhoewel individuen waarschijnlijk een genetische aanleg hebben om autisme te ontwikkelen, vermoeden onderzoekers dat er ook 1 of meerdere omgevingsfactoren nodig zijn. 1 van die factoren zou de hoeveelheid vaccinaties kunnen zijn die jonge kinderen krijgen. Door gebruik te maken van regressie-analyse en controle van het gezinsinkomen en etniciteit, is de relatie tussen het aandeel van de kinderen die de aanbevolen vaccinaties tot 2 jaar ontvingen en met aanleg voor autisme of een spraak- of taalstoornis in iedere staat van Amerika vastgesteld. Dit gebeurde tussen 2001 en 2007. Een positieve en statistisch significante relatie werd gevonden: Hoe hoger het aandeel van de kinderen die de aanbevolen vaccinaties ontvingen, hoe hoger de aanleg voor autisme en of spraak- en taalstoornis. 1% verhoging van vaccinaties werd geassocieerd met nog eens 680 kinderen met autisme of een spraak- en taalstoornis. Noch het gedrag van de ouders noch de toegang tot zorg waren van invloed op de resultaten, omdat de de vaccinatie omvang niet significant gerelateerd (statistisch) aan andere handicaps of aan het aantal kinderartsen in enige staat van Amerika. De resultaten suggereren dat alhoewel kwik niet meer voorkomt in veel vaccinaties, er andere boosdoeners kunnen zijn die wel gelinkt kunnen worden aan autisme. Verder onderzoek naar de relatie tussen autisme en vaccinaties is gewaarborgd.

Bron: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21623535
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 22:53
 
Tja ik zeg niks..... Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
PETRA373
op dinsdag 25 juni 2013, 22:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 22:59
 
Ik laat nu even het autisme los....
Het gaat mij eigenlijk meer om de ouders die een vaccinatie weigeren op grond van hun geloof..
Ik heb er bewondering voor...(ook al heb ik mijn kinderen WEL in laten enten)
Ik heb een oude man gekend die leefde sterk met de woorden:
""k Stel mijn vertrouwen op de Heer mijn God
Want in Zijn Hand...ligt heel mijn levenslot""
De man was ook tegen NIETS verzekerd...
Maar zijn vertrouwen was enorm groot en dat is in zijn leven ook niet beschaamd!!!!
Juist dat heeft mij vaak aan het denken gezet...
En dat ik dan misschien anders denk....
Maar bewondering blijf ik er voor hebben en zal ze niet veroordelen...
Dat is niet aan mij...

Dat doet me ook aan de tekst denken...
De almachtige en alomtegenwoordige kracht Gods, door welke Hij hemel en aarde, mitsgaders alle schepselen, gelijk als met zijn hand nog onderhoudt, en alzo regeert, dat loof en gras, regen en droogte, vruchtbare en onvruchtbare jaren, spijze en drank, gezondheid en krankheid, rijkdom en armoede, en alle dingen, niet bij geval, maar van zijn vaderlijke hand ons toekomen.


Een hersenbeschadiging bij de geboorte is (waarschijnlijk) de oorzaak van 1 van de kinderen...bij de andere blijft het nog een vraag...
Het komt 8 maal voor in de familie van mijn ex...dus leg ik me neer bij het erfelijke verhaal...
Ik ga ook nu niet meer wroeten of het te maken heeft met een vaccinatie...
Alhoewel er procenten zijn die niet aangeboren zijn...


(Dank voor je bijdrage Mamaloe...ook ik heb dat gelezen!!)

www.wanttoknow.nl


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op dinsdag 25 juni 2013, 23:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:05
 
De link tussen autisme en vaccins is duidelijk. Inmiddels zijn er wereldwijd tientallen boeken veschenen die verhalen hoe gezonde kinderen na hun inentingen vrijwel direct terugvallen in de een of andere vorm van autisme. Toeval ? De ouders zijn er niet van te overtuigen! Het doet er niet toe welk vaccin dit was. Het criterium is voornamelijk hoeveel vaccins er tegelijkertijd ingespoten zijn. Met meerdere vaccins worden er ook meerdere adjuvants ('hulpstoffen') ingespoten. En DIE zijn schuldg! Stoffen als aluminium(zouten) of kwikverbindingen hebben als functie de 'immuunrespons te vergroten' ? het lichaam raakt nou eenmaal niet opgewonden van geattenueerde (gedode of verzwakte) micro?organismen ? en ouders worden zelden voorgelicht over de aanwezigheid van neuro?toxische stoffen in kindervaccins. Terwijl juist deze stoffen zeer grote schade aan kunnen richten... Jennifer Hutchin


Nog een duidelijk stuk over het verband tussen autisme en vaccinaties.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:08
 
ZEELAND736 schreef:
Ik laat nu even het autisme los....
Het gaat mij eigenlijk meer om de ouders die een vaccinatie weigeren op grond van hun geloof..
Ik heb er bewondering voor...(ook al heb ik mijn kinderen WEL in laten enten)
Ik heb een oude man gekend die leefde sterk met de woorden:
""k Stel mijn vertrouwen op de Heer mijn God
Want in Zijn Hand...ligt heel mijn levenslot""
De man was ook tegen NIETS verzekerd...
Maar zijn vertrouwen was enorm groot en dat is in zijn leven ook niet beschaamd!!!!
Juist dat heeft mij vaak aan het denken gezet...
En dat ik dan misschien anders denk....
Maar bewondering blijf ik er voor hebben en zal ze niet veroordelen...
Dat is niet aan mij...

Dat doet me ook aan de tekst denken...
De almachtige en alomtegenwoordige kracht Gods, door welke Hij hemel en aarde, mitsgaders alle schepselen, gelijk als met zijn hand nog onderhoudt, en alzo regeert, dat loof en gras, regen en droogte, vruchtbare en onvruchtbare jaren, spijze en drank, gezondheid en krankheid, rijkdom en armoede, en alle dingen, niet bij geval, maar van zijn vaderlijke hand ons toekomen.

Dit dus...... Grote bewondering voor diegenen die vanuit hun geloof van harte kunnen vertrouwen op de beschermende hand van God!



Een hersenbeschadiging bij de geboorte is (waarschijnlijk) de oorzaak van 1 van de kinderen...bij de andere blijft het nog een vraag...
Het komt 8 maal voor in de familie van mijn ex...dus leg ik me neer bij het erfelijke verhaal...
Ik ga ook nu niet meer wroeten of het te maken heeft met een vaccinatie...
Alhoewel er procenten zijn die niet aangeboren zijn...


(Dank voor je bijdrage Mamaloe...ook ik heb dat gelezen!!)

www.wanttoknow.nl/.../bewijs-geleverd-autisme-veroorzaakt-door-vacci..



Dit dus...... Grote bewondering voor diegenen die vanuit hun geloof van harte kunnen vertrouwen op de beschermende hand van God!


Laatst aangepast door
MAMALOE463
op dinsdag 25 juni 2013, 23:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:09
 
JANS221 schreef:
Het is niet mijn woord, hoor. Er is veel wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Het RIVM (Rijkinstituut voor Volksgezondheid en Milieu) geeft ook aan dat er geen enkel verband is. Dat sommige artsen soms denken dat het beter is om een vaccinatie niet te geven, wil nog niet zeggen dat er een verband is tussen vaccinatie en epilepsie. Ik heb ook nergens gezegd dat ik het beter weet dan artsen en het is ook niet mijn woord tegen dat van de artsen, een beetje vreemde opmerking trouwens, die ik even niet kan plaatsen.
We kunnen misschien maar weer beter teruggaan naar de vraag: Moet vaccinatie verplicht gesteld worden?

Nee natuurlijk niet! Mag ik baas zijn over m'n eigen lijf? Wat volgt? Een merkteken?

Mijn kinderen zijn wel ingeënt, was eigenlijk geen discussie, maar toch heb ik er wel ff bij stilgestaan toen de enveloppe met kaarten binnenkwamen. Het gaat om ziekten die gelukkig door de vaccinatie bijna niet meer voorkomen, of in mildere vorm. God heeft hier de medische wereld ook tot zegen laten zijn.

Zo is er ook een vaccinatie tegen baarmoederhalskanker rond de 12e leeftijd van meisjes. Daar heb ik op dit moment wel moeite mee. Men weet niet wat de uitwerking van het vaccin overenkele jaren zal zijn én vrouwen met wisselende sexuele contacten hebben ook meer kans op deze ziekte. Ik geef in dat 2e geval wel een betere vaccinatie in de vorm van (bijbelse) voorlichting; bijbelse normen en waarden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 07:27
 
@Jans: http://www.klokkenluideronline.is/?s=vaccinatie



En: RIVM verliest rechtszaak tegen criticus griepprik

http://www.nrc.nl/nieuws/2012/09/26/rivm-verliest-rechtszaak-tegen-criticus-griepprik/


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 26 juni 2013, 07:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 08:07
 
ZEELAND736 schreef:
Ik laat nu even het autisme los....
Het gaat mij eigenlijk meer om de ouders die een vaccinatie weigeren op grond van hun geloof..
Ik heb er bewondering voor...(ook al heb ik mijn kinderen WEL in laten enten)
Ik heb een oude man gekend die leefde sterk met de woorden:
""k Stel mijn vertrouwen op de Heer mijn God
Want in Zijn Hand...ligt heel mijn levenslot""
De man was ook tegen NIETS verzekerd...
Maar zijn vertrouwen was enorm groot en dat is in zijn leven ook niet beschaamd!!!!
Juist dat heeft mij vaak aan het denken gezet...
En dat ik dan misschien anders denk....
Maar bewondering blijf ik er voor hebben en zal ze niet veroordelen...
Dat is niet aan mij...

Dat doet me ook aan de tekst denken...
De almachtige en alomtegenwoordige kracht Gods, door welke Hij hemel en aarde, mitsgaders alle schepselen, gelijk als met zijn hand nog onderhoudt, en alzo regeert, dat loof en gras, regen en droogte, vruchtbare en onvruchtbare jaren, spijze en drank, gezondheid en krankheid, rijkdom en armoede, en alle dingen, niet bij geval, maar van zijn vaderlijke hand ons toekomen.


Een hersenbeschadiging bij de geboorte is (waarschijnlijk) de oorzaak van 1 van de kinderen...bij de andere blijft het nog een vraag...
Het komt 8 maal voor in de familie van mijn ex...dus leg ik me neer bij het erfelijke verhaal...
Ik ga ook nu niet meer wroeten of het te maken heeft met een vaccinatie...
Alhoewel er procenten zijn die niet aangeboren zijn...


(Dank voor je bijdrage Mamaloe...ook ik heb dat gelezen!!)

www.wanttoknow.nl

Zeeland, waar staat die tekst ergens in Gods Woord? Ik ben deze nog nergens in de bijbel tegengekomen?


Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 26 juni 2013, 08:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 08:14
 
Je hebt gelijk Jol...

Het is een antwoord op een vraag uit de catechismus...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 08:14
 
MAMALOE463 schreef:
Dit dus...... Grote bewondering voor diegenen die vanuit hun geloof van harte kunnen vertrouwen op de beschermende hand van God!



De praktijk leert helaas dat oorzaak en gevolg ook nog steeds Gods ingegeven regel in de schepping is.

Ik zal de laatste zijn die geen respect zal hebben (bij mij houd dit niet altijd bewondering in, wel respect in de zin van acceptatie dat iemand dit zelf kiest en daar ook de consequenties voor zichzelf kan aanvaarden en verantwoorden. Zowel voor zichzelf als de kinderen voor wie hij of zij de keuze maakt).

Wanneer de tekst van Zeeland die ze citeert inderdaad in de bijbel staat zal ik me daar nog es serieus in moeten verdiepen dat Zijn VADERlijke hand blijkbaar ziekte en stoornissen toestaat en geeft (???). Mijn innerlijke reactie is dan: brrr... ik kan dat niet rijmen met vader zijn. Wie geeft Zijn kind nu een ziekte of stoornis die levens verwoesten kan?
Ik ben dan ook oprecht erg benieuwd, die tekst wil ik graag weten zodat ik me er verder in kan verdiepen... Gods woord is nu eenmaal Gods woord en in context te plaatsen van Zijn liefde. Voor minder ga ik niet.


Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 26 juni 2013, 08:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 08:18
 
ZEELAND736 schreef:
Je hebt gelijk Jol...

Het is een antwoord op een vraag uit de catechismus...




Aha!...



pffff gelukkig... ik kon het al niet plaatsen bij Hem die rondging en genas.


Dankjewel overigens voor het antwoord.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 11 Volgende
Pagina 2 van 11