ChristianMatch
 


Forum

Wat is er mis met volslanke mensen?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 8 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 22:21
 
Toen ik trouwde...was ik al stevig, maar er is NOOIT een negatief woord over dat volslanke gevallen...(Jij kunt tenminste tegen een stootje...en ik heb houvast)
Toen ik afviel...was mijn ex daar ook positief over...
(Helaas heeft hij nooit beseft WAAROM ik zoveel afviel...verdriet...overspannen)

In de laatste relatie wist ik...dat die man er WEL moeite mee had, maar het geen reden was voor hem...om het niet te accepteren...dus heb ik dat heel erg gewaardeerd...

Zelfs toen ik stopte met roken en weer veel aankwam...kon hij dat begrijpen...
Als een man echt gaat voor de binnenkant...valt inderdaad heel veel weg..
Immers hij gaat voor de relatie!!!
Precies zoals Mamy zegt...meestal zie je ook wel een negatief punt bij de ander..Als er liefde is zie je daardoor heen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 22:58
 
tja en toch is dat wel hetgene wat gebeurd. Ik ben de afgelopen tijd om gezondheisredenen 18 kilo afgevallen. Sinds ik mn nieuwe foto op CM heb staatn waarin ik dus slanker ben, krijg ik veel meer aandacht van de mannen. Dus slanker vinden ze dus blijkbaar aantrekkelijker. Als ik heel eerlijk ben vind ik het mezelf ook beter staan, maar misschien komt dat ook door wat je omgeving ervan vind. Als ik in een of ander afrikaans land zou wonen waarin dikke vrouwen mooi gevonden worden, vond ik mezelf nu lelijk. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 07:28
 
ROELANDE345 schreef:
tja en toch is dat wel hetgene wat gebeurd. Ik ben de afgelopen tijd om gezondheisredenen 18 kilo afgevallen. Sinds ik mn nieuwe foto op CM heb staatn waarin ik dus slanker ben, krijg ik veel meer aandacht van de mannen. Dus slanker vinden ze dus blijkbaar aantrekkelijker. Als ik heel eerlijk ben vind ik het mezelf ook beter staan, maar misschien komt dat ook door wat je omgeving ervan vind. Als ik in een of ander afrikaans land zou wonen waarin dikke vrouwen mooi gevonden worden, vond ik mezelf nu lelijk. Knipoog smiley

Als je je haar blondeert ook Knipoog smiley

Ach mannen.....

Maar ja dromen vrouwen ook niet van een knappe prins? En zeg nu eerlijk, lijkt je date nu echt op dat plaatje?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 09:11
 
ANNA415 schreef:
Als je je haar blondeert ook Knipoog smiley

Ach mannen.....

Maar ja dromen vrouwen ook niet van een knappe prins? En zeg nu eerlijk, lijkt je date nu echt op dat plaatje
?


De mijne wel. Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley
Ach ja ik ben ook wat kilo's te zwaar. Het heeft soms niet eens te maken met veel snoepen, kan ook te maken hebben met stofwisseling en wat daarop van invloed is. Een pittige tijd kan meewerken aan je gewicht. De een valt af en de ander komt aan zonder daar iets voor te doen of te laten.


Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 3 juli 2013, 09:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 13:39
 
IFAN841 schreef:
En flauw istie sowieso... Maar misplaatst ook! Daarmee heb je de Bijbel oneigenlijk gebruikt. Beetje jammer is dit toch wel, niet...? Twijfelende smiley

maar jij bent clichematig...jammer dat je al weg bent...dikke mensen zijn gezelliger..das pas flauw.....bah
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 13:40
 
JOL252 schreef:
De mijne wel. Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley
Ach ja ik ben ook wat kilo's te zwaar. Het heeft soms niet eens te maken met veel snoepen, kan ook te maken hebben met stofwisseling en wat daarop van invloed is. Een pittige tijd kan meewerken aan je gewicht. De een valt af en de ander komt aan zonder daar iets voor te doen of te laten.


Alstie voor je gaat...dan gaatie toch??
Alstie voor je VALT...dan valtie toch???

DAAR...gaat het om..
Dan zal hij je accepteren zoals je bent...
Met je min-en je pluspunten...
En na verloop van tijd...zul je (stiekem) aan DATGENE werken waarvan je weet dat je hem laat stralen...

En dan zal hij dat ook doen...
(heeft hij inmiddels die rare broek en schoenen niet meer aan...)(voorbeeld)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 13:47
 
TINK100 schreef:
maar jij bent clichematig...jammer dat je al weg bent...dikke mensen zijn gezelliger..das pas flauw.....bah

He Tink leuk dat je er weer (even?) bent.
Maar wat weet jij nu van dikke mensen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 13:54
 
TINK100 schreef:
maar jij bent clichematig...jammer dat je al weg bent...dikke mensen zijn gezelliger..das pas flauw.....bah

Oke...laten we er vanuit gaan dat het flauw is...
Maar dan is het ook niet eerlijk om te zeggen dat slankere vrouwen eerder in trek zijn bij de mannen....(want das ook echt niet helemaal waar)
Juist een man die zelf aanleg heeft voor dat buikje...zal dat begrijpen...

Het is soms wel eens moeilijk om te zien...te merken...dat magere mensen ALLES kunnen eten...en geen gram aankomen...
Terwijl ik bij wijze van spreken nog maar naar een gebakje hoef te KIJKEN!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 15:25
 
ROELANDE345 schreef:
tja en toch is dat wel hetgene wat gebeurd. Ik ben de afgelopen tijd om gezondheisredenen 18 kilo afgevallen. Sinds ik mn nieuwe foto op CM heb staatn waarin ik dus slanker ben, krijg ik veel meer aandacht van de mannen. Dus slanker vinden ze dus blijkbaar aantrekkelijker. Als ik heel eerlijk ben vind ik het mezelf ook beter staan, maar misschien komt dat ook door wat je omgeving ervan vind. Als ik in een of ander afrikaans land zou wonen waarin dikke vrouwen mooi gevonden worden, vond ik mezelf nu lelijk. Knipoog smiley

Ja, dat ken ik, je voelt jezelf beter en dat straal je uit, zo ervaar ik het.

Maar iig de discriminatie, zeker de wat jongeren als je dik bent lig je er vaak uit.

En zeker mannen die ik hoor afgeven op die en die is te dik etc, kan daar niet tegen, ook al was ik +/- 29 jaar heel slank(45-50kilo).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVERDINA396





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 19:14
 
Deze zin vond ik in een van de vele profielen, die hier op CM staan:

maar ja ik kijk ook naar het uiterlijk.. de binnenkant kan je nog wat aan doen, maar de buitenkant val niet mee haha.

Ikzelf vind dit een beetje vreemd doen overkomen, ook al heeft deze persoon er haha achter gezet.
Misschien til ik er wel te zwaar aan, maar ja dat ben ik dan Knipoog smiley


Laatst aangepast door
EVERDINA396
op woensdag 3 juli 2013, 19:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 19:21
 
De maatschappij bepaald nu eenmaal de normen van het uiterlijk. Ben je te zwaar of te dun of je heb 'afwijkende' looks het zal meestal meespelen in de kansen die je krijgt om je innerlijke te tonen. Hoe knapper je bent hoe meer aandacht je krijgt en hoe meer je jezelf kan of mag laten zien van de binnenkant. Er zijn genoeg mensen met mindere looks die innerlijk heel mooi zijn maar toch weinig respons krijgen. Heb je eens het geluk met iemand contact te maken dan kan je je zelf eens laten zien wie en hoe je bent. Het is meestal een gelukstreffer.

Ik weet dat het een christelijke site is maar als de mensen dan zeggen: 'ach, God houdt van jou ongeacht je er uitziet' ben je er ook niet altijd wat mee. De meeste onder ons hebben toch de wens een partner te vinden die voelbaar is, die je kan knuffelen en zo meer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 19:22
 
ZEELAND736 schreef:
Oke...laten we er vanuit gaan dat het flauw is...
Maar dan is het ook niet eerlijk om te zeggen dat slankere vrouwen eerder in trek zijn bij de mannen....(want das ook echt niet helemaal waar)
Juist een man die zelf aanleg heeft voor dat buikje...zal dat begrijpen...

Het is soms wel eens moeilijk om te zien...te merken...dat magere mensen ALLES kunnen eten...en geen gram aankomen...
Terwijl ik bij wijze van spreken nog maar naar een gebakje hoef te KIJKEN!!!

dat zijn de vooroordelen en cliches waar we dan tegen aanlopen....als je wilt afvallen maar door medicijnen dat niet kan? alj wil aankomen maar door een stofwisselingsziekte niet kan??

En, daarbij, magere mensen hebben het vaak net zo moeilijk als volslanke mensen, juist vanwege die opmerkingen...jij kan alles eten......ook dat doet pijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 19:35
 
TINK100 schreef:
dat zijn de vooroordelen en cliches waar we dan tegen aanlopen....als je wilt afvallen maar door medicijnen dat niet kan? alj wil aankomen maar door een stofwisselingsziekte niet kan??

En, daarbij, magere mensen hebben het vaak net zo moeilijk als volslanke mensen, juist vanwege die opmerkingen...jij kan alles eten......ook dat doet pijn.

Dus als je te dik bent is het niet goed en moeilijk omdat je zo snel aankomt van eten. Maar als je te dun bent is het blijkbaar ook niet goed omdat je kan eten wat je wilt en nog niet aankomt en das blijkbaar ook moeilijk. Pfff
Lastig, mn vader zei het vroeger al overal waar TE voorstaat is niet goed behalve voor TEvreden. Maar inderdaad soms is te dik of te dun zijn iets waar je helemaal niets aan kan doen, door hormonen, stress of wat dan ook maar.
Mischien is tevreden zijn met wie je bent dan toch een oplossing
Maar dat is nu juist zo moeilijk


Laatst aangepast door
ROELANDE345
op woensdag 3 juli 2013, 19:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 20:18
 
FRANKT627 schreef:
De maatschappij bepaald nu eenmaal de normen van het uiterlijk. Ben je te zwaar of te dun of je heb 'afwijkende' looks het zal meestal meespelen in de kansen die je krijgt om je innerlijke te tonen. Hoe knapper je bent hoe meer aandacht je krijgt en hoe meer je jezelf kan of mag laten zien van de binnenkant. Er zijn genoeg mensen met mindere looks die innerlijk heel mooi zijn maar toch weinig respons krijgen. Heb je eens het geluk met iemand contact te maken dan kan je je zelf eens laten zien wie en hoe je bent. Het is meestal een gelukstreffer.

Ik weet dat het een christelijke site is maar als de mensen dan zeggen: 'ach, God houdt van jou ongeacht je er uitziet' ben je er ook niet altijd wat mee. De meeste onder ons hebben toch de wens een partner te vinden die voelbaar is, die je kan knuffelen en zo meer.

ach ja wat is knap?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 20:37
 
FRANKT627 schreef:
De maatschappij bepaald nu eenmaal de normen van het uiterlijk. Ben je te zwaar of te dun of je heb 'afwijkende' looks het zal meestal meespelen in de kansen die je krijgt om je innerlijke te tonen. Hoe knapper je bent hoe meer aandacht je krijgt en hoe meer je jezelf kan of mag laten zien van de binnenkant. Er zijn genoeg mensen met mindere looks die innerlijk heel mooi zijn maar toch weinig respons krijgen. Heb je eens het geluk met iemand contact te maken dan kan je je zelf eens laten zien wie en hoe je bent. Het is meestal een gelukstreffer.

Ik weet dat het een christelijke site is maar als de mensen dan zeggen: 'ach, God houdt van jou ongeacht je er uitziet' ben je er ook niet altijd wat mee. De meeste onder ons hebben toch de wens een partner te vinden die voelbaar is, die je kan knuffelen en zo meer.

Verstandige woorden!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 20:38
 
ROELANDE345 schreef:
Dus als je te dik bent is het niet goed en moeilijk omdat je zo snel aankomt van eten. Maar als je te dun bent is het blijkbaar ook niet goed omdat je kan eten wat je wilt en nog niet aankomt en das blijkbaar ook moeilijk. Pfff
Lastig, mn vader zei het vroeger al overal waar TE voorstaat is niet goed behalve voor TEvreden. Maar inderdaad soms is te dik of te dun zijn iets waar je helemaal niets aan kan doen, door hormonen, stress of wat dan ook maar.
Mischien is tevreden zijn met wie je bent dan toch een oplossing
Maar dat is nu juist zo moeilijk


Dat is het nu juist...tevreden zijn met jezelf...van jezelf houden zoals je bent...(maar moeilijk blijft het ja)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 21:24
 
ZEELAND736 schreef:
Dat is het nu juist...tevreden zijn met jezelf...van jezelf houden zoals je bent...(maar moeilijk blijft het ja)

Mooie woorden

Maar tis altijd wat ... niet leuk meer Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 23:01
 
NATASCHA642 schreef:
Mooie woorden

Maar tis altijd wat ... niet leuk meer Boze smiley

Ach we hebben allemaal onze minpuntjes, maar als je redelijk gezond bent is toch ook heel wat waard. Dan zijn een paar kilootjes te veel niet zo erg Smiley die vol vragen zit denk ik, of een paar kilootjes te weinig
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 23:50
 
JANE410 schreef:
Ach we hebben allemaal onze minpuntjes, maar als je redelijk gezond bent is toch ook heel wat waard. Dan zijn een paar kilootjes te veel niet zo erg Smiley die vol vragen zit denk ik, of een paar kilootjes te weinig

Mee eens Jane!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CALLIE155





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 06:50
 
Waarom meestal slanke mensen boven volslanke mensen gekozen worden? Daar heb ik geen direct antwoord op, maar ik denk dat het heel veel te maken heeft met persoonlijke voorkeur, smaak en vooral aantrekkingskracht.

Vergeet niet dat mannen op een andere manier naar vrouwen kijken, dan vrouwen naar mannen. Voor veel mannen is uiterlijk en fysieke aantrekkingskracht ook of net zo van belang in het vinden van een 'klik' voor het leven.

Dat is nou eenmaal de natuur, zoals we in elkaar steken.

En wat voor de één aantrekkelijk is, is voor een ander misschien wel weer 'niet mijn type'.

Aannames dat niet-volslanke mensen, mollige of dikke mensen geen aantrekkingskracht zouden hebben of minder zijn is natuurlijk grote onzin. Nogmaals smaken verschillen en op ieder potje past een deksel! Knipoog smiley

De ene man vindt in volslank zijn type, de ander weer in mollig of wat kilootjes meer. De één valt op vrouwen met een donkere huidskleur de ander weer op vrouwen met een getinte of lichte huidskleur.

Of je er nou boos om of gepikeerd over moet zijn als iemand aangeeft dat je niet het type bent dat hij zoekt of waar hij op valt...nee...ik zou er niet zo over in zitten en je zeker niet persoonlijk aangevallen voelen. Je kunt nou eenmaal niet afdwingen dat iemand zich aangetrokken tot je voelt.

Zelf ben ik voor de helft van molukse afkomst maar ik val bijvoorbeeld niet op molukse of aziatische vrouwen. Ik zou het niet rechtvaardig en juist raar vinden wanneer iemand daarom boos op mij zou worden, want wat kan ik er aan doen? Ontkennen dat iemand niet mijn type is, dat ik er niet toe aangetrokken voel? Dat zou dan tegen je eigen ingaan en daar wordt je zelf niet gelukkig van, laat staan de ander!

Je bent zoals je bent, dat geldt ook voor de andere partij.

Er is niets mis met volslanke mensen, maar ook niet met de mensen die er niet op vallen.

Vriendelijke groet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 10:45
 
Het is toch zo dat het met de geur te maken heeft? de geur schijnt die aantrekkings kracht te bepalen. Alhoewel die ook behoorlijk kan afstoten Zieke smiley

En soms val je niet direct voor iemands uiterlijk en dan opeens vind je iets anders heel aantrekkelijk bv zorgzaam, uitstraling, nou ja kan zoveel zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TEIGETJE517





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 12:35
 
Ik vind dat er niks mis mee is met volslanke mensen.
De media laat zien dat slank zijn de trend is. Maar volslanke
mensen zijn niet minder dan slanke mensen. Ik zelf hou wel
van een vrouw met een maatje meer, dan heb je wat om vast
te houden zeg ik dan maar.
Ik ben trouwens wel nieuw hier, dus nog even aftasten hoe dit allemaal
werkt en of dit bericht aankomt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 12:46
 
Ik kom weer even om het hoekje kijken! Lachende smiley

Aantrekkingskracht gaat van nature vooral om 'voortplantingsdrift'. Biologisch gezien gaan we op zoek naar de partner die op ons het meest 'vruchtbaar' over komt. Waaruit we dat opmaken hangt af van de normen en waarden die we meegekregen hebben. In onze huidige maatschappij staat 'slank' voor 'gezond' en gezond betekent 'vruchtbaar'. Een paar eeuwen geleden stond 'volslank' juist weer voor 'gezond' en dus 'vruchtbaar'. De norm die wij van kinds af aan meegekregen hebben bepaalt wat wij aantrekkelijk vinden in de ander. In de meeste gevallen denken we er dus niet eens over na, maar gaan we gewoon automatisch af op die kenmerken die wij als 'vruchtbaar' beschouwen.

Zelf ben ik niet volslank, maar gewoon ouderwets dik. Ik besef me daarbij dat er mannen zijn die mij vanwege uiterlijke kenmerken niet aantrekkelijk vinden, en dat is gewoon goed. Er zijn ook genoeg mannen die dit wel vinden. Maar aan het einde van het verhaal verwacht ik van een man die verliefd op mij wordt vooral dat hij dat doet om wie ik ben, en niet om hoe ik eruit zie Knipoog smiley


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op donderdag 4 juli 2013, 12:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 14:04
 
TESSYBEAR731 schreef:
Ik kom weer even om het hoekje kijken! Lachende smiley

Aantrekkingskracht gaat van nature vooral om 'voortplantingsdrift'. Biologisch gezien gaan we op zoek naar de partner die op ons het meest 'vruchtbaar' over komt. Waaruit we dat opmaken hangt af van de normen en waarden die we meegekregen hebben. In onze huidige maatschappij staat 'slank' voor 'gezond' en gezond betekent 'vruchtbaar'. Een paar eeuwen geleden stond 'volslank' juist weer voor 'gezond' en dus 'vruchtbaar'. De norm die wij van kinds af aan meegekregen hebben bepaalt wat wij aantrekkelijk vinden in de ander. In de meeste gevallen denken we er dus niet eens over na, maar gaan we gewoon automatisch af op die kenmerken die wij als 'vruchtbaar' beschouwen.

Zelf ben ik niet volslank, maar gewoon ouderwets dik. Ik besef me daarbij dat er mannen zijn die mij vanwege uiterlijke kenmerken niet aantrekkelijk vinden, en dat is gewoon goed. Er zijn ook genoeg mannen die dit wel vinden. Maar aan het einde van het verhaal verwacht ik van een man die verliefd op mij wordt vooral dat hij dat doet om wie ik ben, en niet om hoe ik eruit zie Knipoog smiley

Hé chocolade-Tess Knipoog smiley wat een goede reactie...en wat goed om je hier weer te zien...Door de mails en gesprekken die we hadden via mail en chats ben je een aantrekkelijke leuke vrouw. Of je nu een paar kilo te veel weegt of niet. Het gaat er idd om wie je bent. Ik vind je gewoon in alle opzichten heel mooi...nodig je me nu uit om eens te gaan wokken? Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 14:52
 
FRANKT627 schreef:
Hé chocolade-Tess Knipoog smiley wat een goede reactie...en wat goed om je hier weer te zien...Door de mails en gesprekken die we hadden via mail en chats ben je een aantrekkelijke leuke vrouw. Of je nu een paar kilo te veel weegt of niet. Het gaat er idd om wie je bent. Ik vind je gewoon in alle opzichten heel mooi...nodig je me nu uit om eens te gaan wokken? Kwijlende smiley

Kweenie, Frank. Je wilde een sjokolaadereep al niet eens van me aannemen de vorige keer, is een avondje wokken dan wel een goed idee? Verraste, verbaasde smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 15:31
 
FRANKT627 schreef:
Hé chocolade-Tess Knipoog smiley wat een goede reactie...en wat goed om je hier weer te zien...Door de mails en gesprekken die we hadden via mail en chats ben je een aantrekkelijke leuke vrouw. Of je nu een paar kilo te veel weegt of niet. Het gaat er idd om wie je bent. Ik vind je gewoon in alle opzichten heel mooi...nodig je me nu uit om eens te gaan wokken? Kwijlende smiley

Wat istie erruuuuuug!!!!!!!!!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 18:20
 
ZEELAND736 schreef:
Wat istie erruuuuuug!!!!!!!!!!!!!!

Echt erruuuuug Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 18:35
 
ANNA415 schreef:
Echt erruuuuug Boze smiley

Boze smiley ...ik meende het echt wat ik tegen Tess zei...pfff, dan is een mens eens eerlijk. Ik vind dat jullie erg onlief doen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 18:47
 
Tja echt de errugste man van CM Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: donderdag 4 juli 2013, 18:55
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ik meende het echt wat ik tegen Tess zei...pfff, dan is een mens eens eerlijk. Ik vind dat jullie erg onlief doen...

Ik vind het lief hoor, Frank. Je hebt m'n dag weer goed gemaakt! Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 8 Volgende
Pagina 3 van 8