ChristianMatch
 


Forum

Daten
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
CHATULIEM368





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 11:45
 
NICKY029 schreef:
Ja lastig! Wat als je haar heel leuk vindt, en het interesseert haar totaal niet?

Maar hoe doe je dat dan nu?
tja, waneer vind je iemand leuk? Ik zou het als een gemis ervaren als we op dit punt niet gelijkwaardig waren. En alleen met haar praten over dagelijkse dingen stompt ook weer af vind ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 12:07
 
CHATULIEM368 schreef:
Eerlijk gezegd hou ik ervan om met mn partner te kunnen bomen over abstracte onderwerpen. Ik wil ook dat ze me kan verbeteren en weerleggen als ik weer een theorie heb. Ik wil samen met haar naar CNN kijken zonder dat ik meteen moet vertalen wat er gezegd wordt.
Mij gaat het niet om diploma's maar om denkniveau. En daar zijn diploma's een graadmeter voor.

Ja ik wil daar graag bij aan sluiten. Ik ben zelf een heel practisch mens. Heb mbo denkniveau. Hbo wil nog net als ik daar mijn best voor doe. Heb wel eens gedate met iemand die duidelijk een hoger denkniveau had. Dat voelt niet prettig. Op de tenen lopen. Tuurlijk wil ik ook met mijn partner kunnen praten op gelijk niveau zonder bang te hoeven zijn dat ik hem verveel. Dus daar zoek je dan ook naar. Daarbij wil ik mezelf absoluut niet te kort doen en zeggen dat ik MAAR MBO niveau heb. Daar is niks mis mee daar zijn een heleboel mensen van nodig in werkend nederland. Dat past gewoon goed bij me. Maar ook zou ik de mensen die weleen hoger niveau niet weg willen zetten als hoogmoedig of dat ze zich beter voelen.
Je kunt mensen niet op die manier vergelijken in goed of slechter gradatie's. Dat heeft volgens mij niks met je denkniveau te maken.

en om het weer on topic te brengen daarom date ik nu met iemand van hetzelfde denk niveau en zelfs van hetzelfde kerkgenootschap Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 12:19
 
ROELANDE345 schreef:
en om het weer on topic te brengen daarom date ik nu met iemand van hetzelfde denk niveau en zelfs van hetzelfde kerkgenootschap Lachende smiley
Nou, dan heb je het erg getroffen Roelande en dan ook nog een afspraak als je in Groningen bent Knipoog smiley , helemaal leuk, wens je een fijne/gezellige date toe Clown smiley


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 27 augustus 2013, 21:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY029





Berichten: 59

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 13:15
 
ROELANDE345 schreef:
Ja ik wil daar graag bij aan sluiten. Ik ben zelf een heel practisch mens. Heb mbo denkniveau. Hbo wil nog net als ik daar mijn best voor doe. Heb wel eens gedate met iemand die duidelijk een hoger denkniveau had. Dat voelt niet prettig. Op de tenen lopen. Tuurlijk wil ik ook met mijn partner kunnen praten op gelijk niveau zonder bang te hoeven zijn dat ik hem verveel. Dus daar zoek je dan ook naar. Daarbij wil ik mezelf absoluut niet te kort doen en zeggen dat ik MAAR MBO niveau heb. Daar is niks mis mee daar zijn een heleboel mensen van nodig in werkend nederland. Dat past gewoon goed bij me. Maar ook zou ik de mensen die weleen hoger niveau niet weg willen zetten als hoogmoedig of dat ze zich beter voelen.
Je kunt mensen niet op die manier vergelijken in goed of slechter gradatie's. Dat heeft volgens mij niks met je denkniveau te maken.

en om het weer on topic te brengen daarom date ik nu met iemand van

hetzelfde denk niveau en zelfs van hetzelfde kerkgenootschap Lachende smiley


Oke, dit is jullie mening.


Ik heb zelf kennis gehad met iemand van het hbo .
Wij hebben elkaar niet verveeld en hebben niet op onze tenen gelopen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY029





Berichten: 59

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 18:16
 
Mijn vraag was eigenlijk , hoe los je het nu op ? als je CNN kijkt op de tv en je wilt er over praten?


Die mogelijkheid heb je dan nog. Het word wel lastig als je samen totaal geen gespreksovereenkomsten hebt.


Laatst aangepast door
NICKY029
op dinsdag 27 augustus 2013, 18:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 18:23
 
Knipoog smiley Aantal bezoeken aan je profiel: 2344 en geen date gehad nog alhoewel, wel een avondje wezen koffie drinken in het midden des lands, nadat ik zoon thuis had gebracht in Zwijndrecht en dus even om weggetje heb gedaan. moet ik nu Huilende smiley, smiley in tranen of toch Lachende smiley of Gefrustreerde smiley er achteraan zetten Smiley die vol vragen zit

Maar geeft niet, ben gezegend mens, wat wil ik nog meer, misschien toch wat ik in profiel schrijf Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 19:29
 
je kan toch gewoon daten zonder iets te verwachten? Diploma´s, denkniveau, opleiding... maakt toch niets uit! ik leer netzoveel van iemand met een universitaire opleiding als met alleen lagere school. Vaak meegemaakt dat mijn zogenaamde ´date´ zeer geleerd was, maar een vreselijk karakter had.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM368





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 19:36
 
BAPPI605 schreef:
je kan toch gewoon daten zonder iets te verwachten? Diploma´s, denkniveau, opleiding... maakt toch niets uit! ik leer netzoveel van iemand met een universitaire opleiding als met alleen lagere school. Vaak meegemaakt dat mijn zogenaamde ´date´ zeer geleerd was, maar een vreselijk karakter had.
Nee Bappi, je kunt een heleboel willen, maar een daten gaat altijd samen met verwachting. Anders noem je het geen date.


Laatst aangepast door
CHATULIEM368
op dinsdag 27 augustus 2013, 19:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 19:53
 
BAPPI605 schreef:
je kan toch gewoon daten zonder iets te verwachten? Diploma´s, denkniveau, opleiding... maakt toch niets uit! ik leer netzoveel van iemand met een universitaire opleiding als met alleen lagere school. Vaak meegemaakt dat mijn zogenaamde ´date´ zeer geleerd was, maar een vreselijk karakter had.

Kijk...daar kan ik het mee eens zijn..,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 19:57
 
CHATULIEM368 schreef:
Nee Bappi, je kunt een heleboel willen, maar een daten gaat altijd samen met verwachting. Anders noem je het geen date.

Nee hoor...juist zonder verwachting daten..dan blijft alles mogelijk..en open..
Ik heb er juist vriendschappen aan overgehouden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 20:02
 
NICKY029 schreef:
Ja lastig! Wat als je haar heel leuk vindt, en het interesseert haar totaal niet?

Maar hoe doe je dat dan nu?


Ja, hoe moet dat nu als je niet van voetballen houdt en wel van Boer zoekt Vrouw???? Pas je dan niet bij elkaar???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 20:17
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ja, hoe moet dat nu als je niet van voetballen houdt en wel van Boer zoekt Vrouw???? Pas je dan niet bij elkaar???

Idd. Misschien kun je ook gewoon ieder je eigen dingen houden, en de belangrijkste dingen wel samen delen. En misschien begrijp je de ander niet helemaal in zijn/haar hobby, maar dan kun je het daar toch juist samen over hebben? Juist die verschillen kunnen boeiend zijn.
Zo gaat bijv. mijn voorkeur uit naar een man die niet in mijn werkveld werkt. Gewoon om privé en werk gemakkelijker te kunnen scheiden, maar ook om elkaar bijv. 's avonds bij te praten, zonder "oh ja-momentjes" zeg maar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 20:20
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ja, hoe moet dat nu als je niet van voetballen houdt en wel van Boer zoekt Vrouw???? Pas je dan niet bij elkaar???

Nee, ik hou niet van vrouwen die in de krokodil liggen Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 20:26
 
MARIO216 schreef:
Nee, ik hou niet van vrouwen die in de krokodil liggen Clown smiley Knipoog smiley



Maar wij kunnen wel weer goed Wordfeuden......Knipoog smiley Engeltje smiley Of is dit off topic??? Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op dinsdag 27 augustus 2013, 20:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 20:34
 
WILLEMIJN232 schreef:
Maar wij kunnen wel weer goed Wordfeuden......Knipoog smiley Engeltje smiley Of is dit off topic??? Smiley die vol vragen zit

Jaaa!,
,


Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOVH807





Berichten: 35

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 20:52
 
- Citaat verwijderd en onderstaande tekst aangepast. Probeer het algemeen te houden, dan voelt niemand zich persoonlijk aangevallen/aangesproken.-

Redactie CM

Allereerst kan ik me al ongelooflijk irriteren aan bepaald soort foutief taalgebruik. Iemand schrijft als je iets heb geleerd, maar het is namelijk "hebt geleerd." Ik licht dit er nu even uit, omdat als mijn toekomstig partner constant zulke opmerkingen zou maken, net als iets "uit printen", wat moet zijn of printen of uitdraaien, dan loop ik haar constant te corrigeren. Is dit iets dat gestudeerd is of aangeleerd door je omgeving? Het zou wel een struikelpunt kunnen zijn, omdat de ander het zat kan worden om constant gecorrigeerd te worden.

Quote:
Dat er dan nog genoeg onderwerpen zijn waar je niet zoveel van weet?

Is het belangrijk om alles op die manier te vertellen dat het voor anderen onbegrijpelijk is om het te begrijpen?

Ben je zoveel beter als het in moeilijke woorden word gezegd?

Er zijn idd nog genoeg onderwerpen waar ik niet alles van weet. Echter als je je openstelt, dan leer je heel snel overal een beetje van. Geloof mij maar, maar als je al enkele jaren in een bepaalde werksfeer zit, dan praat je al snel vaktaal. Snapt je nieuwe collega of je partner die? Nee in eerste instantie niet, maar als zij er zich voor openstellen dan zal de vaktaal ook voor hen snel algemeen goed zijn en v.v. uiteraard. Soms iets meer moeite doen om te vragen wat er bedoeld wordt met bepaalde woorden kan ook geen kwaad.


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 27 augustus 2013, 22:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY029





Berichten: 59

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 21:00
 
BAPPI605 schreef:
je kan toch gewoon daten zonder iets te verwachten? Diploma´s, denkniveau, opleiding... maakt toch niets uit! ik leer netzoveel van iemand met een universitaire opleiding als met alleen lagere school. Vaak meegemaakt dat mijn zogenaamde ´date´ zeer geleerd was, maar een vreselijk karakter had.

Lachende smiley Coole smiley met zonnebril Knipoog smiley

En ik moet zeggen dat je pas weet wat je wilt na een geruime tijd daten.
Want wat nu leuk kan zijn kan naar verloop van tijd zeer irritant zijn!

Want stel je voor dat jij een totaal ander idee hebt bij wat ze zeggen in een programma en je vriendin van het zelfde nivo heeft een hele andere mening over wat er gezegd word, , Knipoog smiley Knipoog smiley

Heb je ook nog ruzie Clown smiley Clown smiley




Wat ik wil zeggen is, als je echt gek op elkaar bent dan ga je je aanpassen naar elkaar. En ga je rekening met elkaar houden. Lachende smiley


Laatst aangepast door
NICKY029
op dinsdag 27 augustus 2013, 21:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 22:16
 
MARCOVH807 schreef:
- Citaat verwijderd en onderstaande tekst aangepast. Probeer het algemeen te houden, dan voelt niemand zich persoonlijk aangevallen/aangesproken.-

Redactie CM

Allereerst kan ik me al ongelooflijk irriteren aan bepaald soort foutief taalgebruik. Iemand schrijft als je iets heb geleerd, maar het is namelijk "hebt geleerd." Ik licht dit er nu even uit, omdat als mijn toekomstig partner constant zulke opmerkingen zou maken, net als iets "uit printen", wat moet zijn of printen of uitdraaien, dan loop ik haar constant te corrigeren. Is dit iets dat gestudeerd is of aangeleerd door je omgeving? Het zou wel een struikelpunt kunnen zijn, omdat de ander het zat kan worden om constant gecorrigeerd te worden.



Er zijn idd nog genoeg onderwerpen waar ik niet alles van weet. Echter als je je openstelt, dan leer je heel snel overal een beetje van. Geloof mij maar, maar als je al enkele jaren in een bepaalde werksfeer zit, dan praat je al snel vaktaal. Snapt je nieuwe collega of je partner die? Nee in eerste instantie niet, maar als zij er zich voor openstellen dan zal de vaktaal ook voor hen snel algemeen goed zijn en v.v. uiteraard. Soms iets meer moeite doen om te vragen wat er bedoeld wordt met bepaalde woorden kan ook geen kwaad.

Als je je ergert aan foutief taalgebruik, zou je dan je eigen tekst niet nog eens goed doorlezen? Overigens vind ik dat iedereen mag reageren op het forum, ook als de beheersing van de regels te wensen overlaat. Ieder mens met een standpunt telt.

- Zin verwijderd. Geen toespelingen naar personen maken aub. Dit ligt al zo gevoelig. -

Redactie CM


Allereerst kan ik me al ongelooflijk irriteren aan bepaald soort foutief taalgebruik.

Het is zich ergeren, niet zich irriteren. Irriteren is geen wederkerig werkwoord. Me irriteren is gewoon fout.

Ik licht dit er nu even uit, omdat als mijn toekomstigE partner constant zulke opmerkingen zou maken,


Is dit iets dat gestudeerd is of aangeleerd door je omgeving?

Iets dat gestudeerd is????? Wat is trouwens de tegenstelling in die zin?

Bij een ander topic:

zo staat het toch uitgelegt Marco 22.04


zo staat het toch uitgelegD




Thomas, ook niet altijd foutloos, al doet hij wel zijn best, maar als je aangeeft je aan foutief taalgebruik te ergeren, pas dan op zijn minst zelf de regels voor spelling en correcte stijl toe.


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 27 augustus 2013, 23:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 23:21
 
MARCOVH807 schreef:
- Citaat verwijderd en onderstaande tekst aangepast. Probeer het algemeen te houden, dan voelt niemand zich persoonlijk aangevallen/aangesproken.-

Redactie CM

Allereerst kan ik me al ongelooflijk irriteren aan bepaald soort foutief taalgebruik. Iemand schrijft als je iets heb geleerd, maar het is namelijk "hebt geleerd." Ik licht dit er nu even uit, omdat als mijn toekomstig partner constant zulke opmerkingen zou maken, net als iets "uit printen", wat moet zijn of printen of uitdraaien, dan loop ik haar constant te corrigeren. Is dit iets dat gestudeerd is of aangeleerd door je omgeving? Het zou wel een struikelpunt kunnen zijn, omdat de ander het zat kan worden om constant gecorrigeerd te worden.



Er zijn idd nog genoeg onderwerpen waar ik niet alles van weet. Echter als je je openstelt, dan leer je heel snel overal een beetje van. Geloof mij maar, maar als je al enkele jaren in een bepaalde werksfeer zit, dan praat je al snel vaktaal. Snapt je nieuwe collega of je partner die? Nee in eerste instantie niet, maar als zij er zich voor openstellen dan zal de vaktaal ook voor hen snel algemeen goed zijn en v.v. uiteraard. Soms iets meer moeite doen om te vragen wat er bedoeld wordt met bepaalde woorden kan ook geen kwaad.

IJgenleik kan dit gehele stukje wel verwijderdt geworden, puure diskriminatsie van hun, die dislekties zijn vijboordeeld. aangschouwt dat niet iedereen op dit forum tieples hebt geheeft, kan het zo zein dat veel mesne daar ook vouten bijmaken.

ik zag dat het onderwerp casu quo topic gaat over daten, dus waar heb tjij het hier nu ijgenleik over


Laatst aangepast door
PIETER619
op dinsdag 27 augustus 2013, 23:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 01:12
 
CHATULIEM368 schreef:
Nee Bappi, je kunt een heleboel willen, maar een daten gaat altijd samen met verwachting. Anders noem je het geen date.
Wat is een date?
Volgens Van Dale:
date (meervoud: dates)
1
(m) afspraakje
2
(m,v) degene met wie je een afspraakje hebt

da·ten (datete, heeft gedatet)
1
een date (1) hebben of maken

Een afspraakje dus... Klinkt minder drukkend en is leuker!
Ik heb vaak een date met mijn zus, nichtje etc. Altijd leuk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 09:34
 
BAPPI605 schreef:
Wat is een date?
Volgens Van Dale:
date (meervoud: dates)
1
(m) afspraakje
2
(m,v) degene met wie je een afspraakje hebt

da·ten (datete, heeft gedatet)
1
een date (1) hebben of maken

Een afspraakje dus... Klinkt minder drukkend en is leuker!
Ik heb vaak een date met mijn zus, nichtje etc. Altijd leuk!

goed gezegd Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORTAZAR588





Berichten: 277

BerichtGeplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 18:26
 
Ja een date
Ik vind het een jeuk woord.

Deet is trouwens te verkrijgen als anti mug mí del.

Waarom noemen we een date niet gewoon ......afspraak.
Rendez-vous, una cita...........

Zijn en mooiere woorden en ook minder opgeklopt.

C'est un rendez-vous avec une personne inconnue.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY029





Berichten: 59

BerichtGeplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 19:32
 
hahahah, ja waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan .

Laatst aangepast door
NICKY029
op zaterdag 21 september 2013, 12:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 22:19
 
CORTAZAR588 schreef:
Ja een date
Ik vind het een jeuk woord.

Deet is trouwens te verkrijgen als anti mug mí del.

Waarom noemen we een date niet gewoon ......afspraak.
Rendez-vous, una cita...........

Zijn en mooiere woorden en ook minder opgeklopt.

C'est un rendez-vous avec une personne inconnue.

Je hebt wel gelijk hoor...
Ik ga het voortaan ook zo noemen...
Dat doet me dan weer een beetje denken aan ""vroeger""
Toen noemden we het toch ook geen DATE???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 22:27
 
dus een date kan ook een klus afspraak zijn Knipoog smiley

laat ik die nu goed kunnen gebruiken dus wie biedt zich aan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGRID410





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 22:32
 
NATASCHA642 schreef:
dus een date kan ook een klus afspraak zijn Knipoog smiley

laat ik die nu goed kunnen gebruiken dus wie biedt zich aan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik heb gezien dat er zich hier een KLUS ophoudt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 22:38
 
NATASCHA642 schreef:
dus een date kan ook een klus afspraak zijn Knipoog smiley

laat ik die nu goed kunnen gebruiken dus wie biedt zich aan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


DIE DURFT!!!

Als je dichterbij woonde....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGRID410





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 22:42
 
INGRID410 schreef:
Ik heb gezien dat er zich hier een KLUS ophoudt...

O, maar die is druk met daten zie ik...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNS104





Berichten: 79

BerichtGeplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 23:07
 
NATASCHA642 schreef:
dus een date kan ook een klus afspraak zijn Knipoog smiley

laat ik die nu goed kunnen gebruiken dus wie biedt zich aan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Gefeliciteerd eerst, als ik het nog zou kunnen dan kwam ik ff
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 23:32
 
CORTAZAR588 schreef:
Ja een date
Ik vind het een jeuk woord.

Deet is trouwens te verkrijgen als anti mug mí del.

Waarom noemen we een date niet gewoon ......afspraak.
Rendez-vous, una cita...........

Zijn en mooiere woorden en ook minder opgeklopt.

C'est un rendez-vous avec une personne inconnue.

Rendez-vous dan
Die houden we er in Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Pagina 5 van 8