ChristianMatch
 


Forum

liefde en opleidingsniveau
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 7 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
BLOEMPJE880





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 08:52
 
Ik denk er ook zo over!!

IK mag dan wel maaaaarrr mbo 1 a 2 hebben voor deze tijd is het een maartje!!

Maar dat wil niet zeggen dat ik dan maar gelijk dom bent... of een man van mbo 4 hbo nivae niet snapt of er niet mee zou kunnen leven??

Volgens mij is dat echt niet het belangrijkste.. is misschien wel fijn als je hoogegaafd bent.. dat je iemand heb die dat snapt...

Maar ja.... hoeveel stellen zijn er niet getrouwd?? Met verschillende standen??

Tsjaa.. je kan wel een peper dure autos huizen en vakanties hebben.. maar als je relatie dan al na aantal jaren eindigt.. mmm wat heeft dat dan voor zin gehad??

Is het een schande om in een huurhuis rijtjeshuis te wonen??
En soms alle touwtjes aan elkaar vast te knopen??? (en trouwens.. dan moet je inderdaad echt sparen sparen wil je wat hebben.. maar weet je hoe goed het voelt als je het dan kan kopen!!!!)
Nu in deze tijd is dat helemaal van toepassing kan je nog zo goede baan hebben.. maar je kunt morgen op straat staan en zo een baan hebben met lager inkomen of nivo.

Dus.....volgens mij zijn dat echt menselijke eisen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BLOEMPJE880





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 08:53
 
Ow ja ps..

Een volwaardig liefde kijk niet naar je afkomst opleiding ect.. die houden van je gewoon zoals bent!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 09:25
 
BLOEMPJE880 schreef:
Ow ja ps..

Een volwaardig liefde kijk niet naar je afkomst opleiding ect.. die houden van je gewoon zoals bent!!!!!

Ik denk dat als een man zelfstandig kan leven en een eigenwaarde heeft en de vrouw ook, daarnaast elkaar in de waarde kan laten. Ben je al een heel eind.
Maar vaak maakt de man er een probleem van als de vrouw een hogere opleiding of salaris heeft. Of te zelfstandig is.
Ik heb van alles wat gedaan, zo ook schoonmaken bij zeer hoog opgeleid gezin. Weet je wat ik zo leuk vond, dat ze zei: wat kan ik veel van je leren.
We waren als vriendinnen en als zij visite had mocht ik erbij zijn en was ze trots op mij dat ik bij haar werkte en behandelde mij als haar gelijke.
Ik keek in het begin erg tegen ze op(was toen 20jaar), maar geleidelijk aan was dat gewoon weg. Ze zei tegen mij IQ kan je leren, maar een hoog EQ dat heb je gekregen.
In mijn leventje heb ik gepraat met ministers, precidenten, advocaten notarissen en mensen van adel, maar even goed met leerkrachten, huishoudsters, boeren en buitenlui. Ik vind ze allemaal interessant en boeiend. Waarom? Omdat het mensen zijn met hun eigen verhaal en levenslessen.
Wat ik moeilijke mensen vind dat zijn die omhooggevallen mensen die eerst geen status hebben en dan ineens zo geweldig belangrijk willen zijn, en het recht denken te nemen om op mensen neer te kijken . Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt .
Of dat MIJN Vader zegt ik moet plee`s schoonmaken of een geprek aan gaan met ministers het blijft mij om het even, want ik doe het voor MIJN PAPA! Lachende smiley
Geef mij maar echte mensen Knipoog smiley


Laatst aangepast door
JILL658
op dinsdag 16 februari 2010, 09:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 10:40
 
BLOEMPJE880 schreef:
Ow ja ps..

Een volwaardig liefde kijk niet naar je afkomst opleiding ect.. die houden van je gewoon zoals bent!!!!!

Onderzoek heeft ook uitgewezen dat hoger opgeleide mensen niet per sé gelukkiger zijn. Want door hun hoge eisen aan elkaar, die lang niet altijd vervulbaar zijn, voelen ze zich ook weer snel teleurgesteld en dus niet happy. Coole smiley met zonnebril

Liefde hoort inderdaad naar het hart te kijken, niet naar iemands status!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VINCENT394





Berichten: 49

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 14:46
 
BLOEMPJE880 schreef:
Nu in deze tijd is dat helemaal van toepassing kan je nog zo goede baan hebben.. maar je kunt morgen op straat staan en zo een baan hebben met lager inkomen of nivo.

Dus.....volgens mij zijn dat echt menselijke eisen.

Ik snap dat het een wenselijke gedachte is dat opleiding niet uitmaakt voor de liefde. Misschien dat ieder meisje wel wil trouwen met een dokter of een andere moderne 'ridder te paard'. Volgens de moderne maatschappij heb je het natuurlijk 'gemaakt' als je goed voor jezelf en je (toekomstige) gezin kunt zorgen.

En mensen die succes hebben in de wereld worden als aantrekkelijker ervaren dan mensen die minder succes hebben. .t zou misschien niet uit mogen maken, maar dat doet het (onbewust) toch wel.

Eerlijk is eerlijk, 'zelfstandig' is ook een van de eisen die hoog op mijn prioriteitenlijstje staat. En dat vind ik toch eerder bij vrouwen die een opleiding afgerond hebben. K vind het verder niet erg als zij hoger opgeleid zou zijn dan ik. (mocht ze meer verdienen dan ik, ga ik toch lekker vier dagen in de week werken mochten we samen gaan wonen)

grtz,

Vincent
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BLOEMPJE880





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 20:45
 
Eerlijk is eerlijk, 'zelfstandig' is ook een van de eisen die hoog op mijn prioriteitenlijstje staat. En dat vind ik toch eerder bij vrouwen die een opleiding afgerond hebben. K vind het verder niet erg als zij hoger opgeleid zou zijn dan ik. (mocht ze meer verdienen dan ik, ga ik toch lekker vier dagen in de week werken mochten we samen gaan wonen)

grtz,

Vincent

Wie zegt dat lager opgeleide vrouwen niet zelfstandig zijn????????
Wie zegt dus dat ik met mbo 1 a 2.. niet zelfstandig bent.

En ik hoef inderdaad niet persee een dokter of een ridder.
Maar zou wel fijn vinden een man te hebben in voor en tegenspoed? En moet hier dan een beroep of hoge opleidingseisen aan zitten?

Is inderdaad fijn iemand met levenservaring en misschien zelfstandig.. Maar wie zegt dat een bouwvakker dat niet kan?? En een dokter wel??
Zit dat in opleiding??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VINCENT394





Berichten: 49

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 21:39
 
BLOEMPJE880 schreef:
Wie zegt dat lager opgeleide vrouwen niet zelfstandig zijn????????
Wie zegt dus dat ik met mbo 1 a 2.. niet zelfstandig bent.

En ik hoef inderdaad niet persee een dokter of een ridder.
Maar zou wel fijn vinden een man te hebben in voor en tegenspoed? En moet hier dan een beroep of hoge opleidingseisen aan zitten?

Is inderdaad fijn iemand met levenservaring en misschien zelfstandig.. Maar wie zegt dat een bouwvakker dat niet kan?? En een dokter wel??
Zit dat in opleiding??

Goeiedag Marlinda,

Goed dat je het zo scherp stelt, dit helpt de discussie wel. Ik begrijp hieruit dat je jezelf aangevallen voelt, dit is echter niet de bedoeling. Mijn reactie was niet een aanval op jouw persoonlijk, maar meer een algemene insteek hoe ik dingen ervaar.

Verder geef jij blijkbaar de kwalificatie "lager opgeleid" aan jezelf, misschien doe je daar jezelf wel erg veel mee terkort. (kan iemand mij trouwens het verschil vertellen tussen de MBO nivos? zit daar veel verschil tussen dan?)

Maar om jouw vragen te beantwoorden: Niemand zegt dat lager opgeleidde vrouwen niet zelfstandig zijn. Ikzelf heb aangegeven behoefte te hebben aan een vrouw die zelfstandiger, iets van de wereld gezien heeft. Ik denk dat te kunnen vinden bij vrouwen die hoger opgeleid zijn. Als dat niet zo is, ben je van harte welkom mijn ongelijk te bewijzen.

Beantwoordt dit je vragen?

Vincent
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JORIEKE632





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 22:07
 
Persoonlijk denk ik dat opleidingsniveau niet als graadmeter moet worden gezien. Toch denk ik wel dat het belangrijk is om binnen een relatie jezelf te kunnen zijn, en in die zin is het belangrijk dat een ander zich kan inleven in je situatie. Daarom kan het voor sommige fijn zijn om iemand van hetzelfde opleidingsniveau te hebben, zodat je herkenning bij elkaar hebt hoe en wat je omgaat met bepaalde dingen. Misschien is het een overeenkomst in een bepaalde manier van denken wat is aangeleerd. Maar het is niet zo, dat dit alleen kan als je t zelfde niveau hebt. Ikzelf heb namelijk wel anders ervaren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BLOEMPJE880





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 08:24
 
VINCENT394 schreef:
Goeiedag Marlinda,

Goed dat je het zo scherp stelt, dit helpt de discussie wel. Ik begrijp hieruit dat je jezelf aangevallen voelt, Ja misschien wel een beetje... omdat je in de maatschappij moet presteren en presteren. Ook al zou je zelf heeel graag hogerop willen.. en dit ook heb geprobeerd maar bij sommige er echt niet in zit dit is echter niet de bedoeling. Mijn reactie was niet een aanval op jouw persoonlijk, maar meer een algemene insteek hoe ik dingen ervaar. Dat weet ik wel

Verder geef jij blijkbaar de kwalificatie "lager opgeleid" aan jezelf, misschien doe je daar jezelf wel erg veel mee terkort. Jij had het over laag opgeleide vrouwen aangezien ik dan mbo 1 a 2 heb ben ik dus zo iemand (kan iemand mij trouwens het verschil vertellen tussen de MBO nivos? zit daar veel verschil tussen dan?)
Je hebt mbo 1,2,3,4 en dan hbo.
Mbo 1 en 2 is vervolg opleiding op (i)vmbo mbo 3 en 4 kan je vergelijken met mavo havo.
In zorgtaal is dat mbo1 afdelinsassistente mbo2 Helpende. Mbo3 verzorgende en mbo 4 VerpleegkundigeMaar om jouw vragen te beantwoorden: Niemand zegt dat lager opgeleidde vrouwen niet zelfstandig zijn. Ikzelf heb aangegeven behoefte te hebben aan een vrouw die zelfstandiger, iets van de wereld gezien heeft. Hoe bedoel je iets van de wereld gezien heeft??
In welk opzicht?
Ik denk dat te kunnen vinden bij vrouwen die hoger opgeleid zijn. Als dat niet zo is, ben je van harte welkom mijn ongelijk te bewijzen.
Dat is goed hoor! ben benieuwd! Omdat ik me afvraag of de hogeropgeleide vrouwen wel echt iets van de wereld gezien hebben? [color=#FF0000]Lig eraan wat je onder zelfstandig verstaat![/color]Beantwoordt dit je vragen? Nou nog niet helemaal. Maar we zijn een eind op weg!
Vincent

Bloem


Laatst aangepast door
BLOEMPJE880
op woensdag 17 februari 2010, 08:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIANNE566





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: donderdag 18 februari 2010, 13:04
 
Ik heb wel eens na mijn vorige relatie heel hard geroepen dat ik een man wil met minimaal een HBO-niveau aan opleiding, omdat ik me altijd slecht begrepen heb gevoeld qua ambitie en mijn enthousiasme voor mijn werk en opleiding. Dat bleek meer aan de persoon zelf te liggen en aan mezelf als aan het opleidingsniveau.

Ik merk wel dat het voor mijzelf een belemmering is geworden. Vind het hoogst onprettig om over mijn opleiding en werk te praten, omdat ik niet arrogant wil overkomen en ook niet iemand het gevoel wil geven dat mensen niet belangrijk zijn, omdat ze een lager opleidingsniveau hebben. Alles telt, als je maar doet wat je kan doen met de talenten die je hebt gekregen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 18 februari 2010, 15:36
 
Misschien ben ik eigenwijs, maar opleidingsniveau vind ik erg belangrijk. Ik heb vrouwen daar wel om afgewezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: donderdag 18 februari 2010, 16:15
 
THOMAS968 schreef:
Met mijn opleidingsniveau en vak is niks mis maar naar mijn moeder luisteren deed ik inderdaad niet. En wel goed lezen, Pieter Knipoog smiley

Thomas


Och was ik maar....bij moeder thuisgebleven....(oud liedje) Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 18 februari 2010, 18:41
 
CHATULIEM619 schreef:
Misschien ben ik eigenwijs, maar opleidingsniveau vind ik erg belangrijk. Ik heb vrouwen daar wel om afgewezen.



Is het zo erg om een slimmere vrouw te hebben dan dat je zelf bent?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: donderdag 18 februari 2010, 21:45
 
PIETER649 schreef:
Is het zo erg om een slimmere vrouw te hebben dan dat je zelf bent?

ik dacht dat ik zelf slim was ... niks mis mee ... mijn vriendin is nog veel slimmer ... ook al niks mis mee Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 00:22
 
INKA401 schreef:
ik dacht dat ik zelf slim was ... niks mis mee ... mijn vriendin is nog veel slimmer ... ook al niks mis mee Clown smiley

Jij denkt dat je slim bent, je vriendin weet het dat ze slim is Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 00:34
 
PIETER649 schreef:
Is het zo erg om een slimmere vrouw te hebben dan dat je zelf bent?
Ik ken mezelf en weet wat ik nodig heb. Ik heb het liefst dat ze slimmer dan mij is. Anders weet ik dat de relatie geen kans heeft. Dat zegt meer over mij dan over haar.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op vrijdag 19 februari 2010, 00:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 11:54
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik ken mezelf en weet wat ik nodig heb. Ik heb het liefst dat ze slimmer dan mij is. Anders weet ik dat de relatie geen kans heeft. Dat zegt meer over mij dan over haar.


bij ons in de stad woont nog een vrijgezelle vrouw,misschien is zei wel wat voor jou. haar familienaam is Vos.


sorry kon het niet laten deze opmerking te maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 16:19
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik ken mezelf en weet wat ik nodig heb. Ik heb het liefst dat ze slimmer dan mij is. Anders weet ik dat de relatie geen kans heeft. Dat zegt meer over mij dan over haar.


nou, slimmer dan jou.... das makkelijk zoeken dus Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 21:56
 
Eerlijk gezegd vind ik dat er een beetje hypocriet omgegaan wordt met dit onderwerp. Ik ben eerlijk, opleidingsniveau vind ik belangrijk. Maar waarom zou ik me daar schuldig over moeten voelen. Het is nl. niet veroordelend naar anderen toe. Vaak voelt men zich veroordeeld, maar is dat gevoel terecht. Het zegt toch niks over de persoon zelf?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 22:08
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dat er een beetje hypocriet omgegaan wordt met dit onderwerp. Ik ben eerlijk, opleidingsniveau vind ik belangrijk. Maar waarom zou ik me daar schuldig over moeten voelen. Het is nl. niet veroordelend naar anderen toe. Vaak voelt men zich veroordeeld, maar is dat gevoel terecht. Het zegt toch niks over de persoon zelf?


trek het je niet aan chatuliem, 80% hier denkt ook zo. Want ja, ik heb er ook op gelet, en zo doen velen dat met ons.
Het populaire onderwerp is het huishoudschoolmeisje dat graag de dokter als man zou willen, maar dat niet voor elkaar krijgt...
Maar wat met die arme ingenieur die valt op een rondborstig maar leeghoofdig blondje dat de voorkeur geeft aan de stoere stratenmaker?

Het werkt 2 kanten op, laagopgeleid durft hoogopgeleid net zo vaak niet aan als andersom.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 23:28
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dat er een beetje hypocriet omgegaan wordt met dit onderwerp. Ik ben eerlijk, opleidingsniveau vind ik belangrijk. Maar waarom zou ik me daar schuldig over moeten voelen. Het is nl. niet veroordelend naar anderen toe. Vaak voelt men zich veroordeeld, maar is dat gevoel terecht. Het zegt toch niks over de persoon zelf?

Lijkt me niet nodig, om je daar schuldig over te voelen. Inderdaad, het grootste deel denkt zo. Dat geldt zowel voor de hoger als de minder hoog opgeleide mensen. En de kans op een vriendschappelijke klik (of meer) is groter, als je opleidingsniveau min of meer gelijk is. Dat is mijn ervaring wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 01:10
 
Soms kun je door levenservaring ook al een bep. niveau halen. En dan kan een bep. opleidingsniveau handig bij zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 12:30
 
MARIO216 schreef:
Soms kun je door levenservaring ook al een bep. niveau halen. En dan kan een bep. opleidingsniveau handig bij zijn.

Dat ben ik helemaal met je eens, misschien moet je ook meer praten over hetzelfde denk/ontwikkelingsniveau. Het opleidingsniveau zegt wel iets, maar dat hoeft niet altijd. Door bepaalde omstandigheden kan het gebeuren, dat iemand geen (afgeronde) opleiding heeft.

Ik vind het wel jammer dat het woord 'standen' is genoemd in dit topic. We leven niet meer in de Middeleeuwen toch? Zit het gevoel van je minder voelen bij een lagere opleiding niet 'tussen de oren'? Jammer, dat zo'n gevoel is ontstaan. Ik heb niet het gevoel dat ik op hoef te kijken tegen bijv. iemand met universiteit, ieder z'n vak. Ik ben blij dat er zulke mensen er zijn, net zoals ik blij ben dat er bijv. goede timmermannen zijn. Ik zou echt niet kunnen, wat zij voor elkaar krijgen. En als iemand hoog van de toren blaast omdat hij/zij een goede opleiding heeft, dan heeft zo iemand een laag EQ. En dat laatste vind ik minstens zo belangrijk.

Tot slot; op ieder potje past een dekseltje. Wel handig, als de deksel goed past. Lachende smiley


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zaterdag 20 februari 2010, 12:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VINCENT394





Berichten: 49

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 15:55
 
BLOEMPJE880 schreef:
.....

ik heb je persoonlijke berichtje over dit onderwerp beantwoordt, ipv via dit berichtenbord.

Het onderwerp ligt blijkbaar nogal gevoelig, dus ik denk dat het beter geschikt is om persoonlijk te beantwoorden.

Vincent
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 16:40
 
VINCENT394 schreef:
ik heb je persoonlijke berichtje over dit onderwerp beantwoordt, ipv via dit berichtenbord.

Het onderwerp ligt blijkbaar nogal gevoelig, dus ik denk dat het beter geschikt is om persoonlijk te beantwoorden.

Vincent


Ow Vincent, wat ben jij een goede jongen zeg,netjes hoor. alleen,als je dat prive hebt gedaan,waarom moet je dat hier posten? is dat...................?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 17:26
 
KAT125 schreef:
Ow Vincent, wat ben jij een goede jongen zeg,netjes hoor. alleen,als je dat prive hebt gedaan,waarom moet je dat hier posten? is dat...................?


Nu denken de oplettende lezertjes hier tenminste niet dat Vincent een lompe boer is die Bloempje op ignore heeft, maar juist dat hij een discrete keurige jongeman is die weet hoe hij op ene fatsoenlijke wijze met vrouwen moet omgaan..
Denk ik.. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 17:39
 
[deze is verwijdert door mijzelf, zie andere posting beneden.

Laatst aangepast door
KAT125
op dinsdag 23 februari 2010, 18:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VINCENT394





Berichten: 49

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 18:37
 
Pieter slaat de spijker op zijn kop..... In een andere draad op dit forum heb ik iets gezegd over mensen negeren. (dat ik dat niet vind kunnen)

En sja, als je commentaar hebt, moet je wel het goeie voorbeeld durven geven. Commentaar geven levert dus ook een verantwoordelijkheid op. En sja, dat betekent wel eens een berichtje plaatsen voor de buhne.

Vincent
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 18:46
 
ik denk daar anders over,maja das mijn mening.

en nu pieter, wie heeft het over en lompe boer gehad, en kan ook nergesn terug vinden war dat gesuggereerd kan worden.
alleen das jou opmerking. en k voel hem naar mijn kant gezet door jou.
dus zou graag een reactie van je willen horen daar over.


Laatst aangepast door
KAT125
op dinsdag 23 februari 2010, 18:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 19:14
 
KAT125 schreef:
ik denk daar anders over,maja das mijn mening.

en nu pieter, wie heeft het over en lompe boer gehad, en kan ook nergesn terug vinden war dat gesuggereerd kan worden.
alleen das jou opmerking. en k voel hem naar mijn kant gezet door jou.
dus zou graag een reactie van je willen horen daar over.


Ik zie in mijn vorige bericht geen enkele reden waarom jij je aan de kant gezet zou moeten voelen.
En geloof me, als dat mijn bedoeling was geweest, hadden er wel 7 redenen aan te wijzen geweest! Coole smiley met zonnebril
Je teentjes zijn momenteel n stuk langer dan strikt noodzakelijk, doe maar ff knippen die nageltjes Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 7 Volgende
Pagina 2 van 7