ChristianMatch
 


Forum

chatgroet :)
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
VLINDER656





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: woensdag 27 november 2013, 23:10
 
Sinds een dag of wat ben ik lid van CM. Ik heb hier geregeld even wat rond gesnuffeld en ook regelmatig de chatroom bezocht. Vaak ben ik dan de enige en wat me opvalt is dat er dan regelmatig mensen binnenkomen en dan ook zonder wat te zeggen weer vertrekken. Vanavond ben ik er een half uurtje geweest. Toen ik kwam was er niemand. In dat half uurtje zijn er wel een stuk of 8 geweest en stuk voor stuk zijn ze zonder wat te zeggen weer vertrokken. Ik vroeg me af of dat normaal is hier? Mij komt het namelijk iet wat onbeleeft over en ik voel me er dan ook wat ongemakkelijk bij als ik 8 keer groet en ik geen respons krijg. Ik bedoel in RL groet je volgens mij ook als je ergens komt. Is dat hier zoveel anders dan?
Ik moest het ff kwijt.

Vlinder
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: donderdag 28 november 2013, 08:53
 
Het feit dat je lid bent geworden van een "christelijke" datingsite, wil blijkbaar niet zeggen dat er alleen "sociale" mensen aan deelnemen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 28 november 2013, 09:02
 
Ja heel herkenbaar Vlinder.
Ik kom er daarom ook nog maar nauwelijks. Kreeg steeds het gevoel dat ik de moeite van het groeten nog niet waard ben


Laatst aangepast door
ROELANDE345
op donderdag 28 november 2013, 09:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 28 november 2013, 09:44
 
VLINDER656 schreef:
Sinds een dag of wat ben ik lid van CM. Ik heb hier geregeld even wat rond gesnuffeld en ook regelmatig de chatroom bezocht. Vaak ben ik dan de enige en wat me opvalt is dat er dan regelmatig mensen binnenkomen en dan ook zonder wat te zeggen weer vertrekken. Vanavond ben ik er een half uurtje geweest. Toen ik kwam was er niemand. In dat half uurtje zijn er wel een stuk of 8 geweest en stuk voor stuk zijn ze zonder wat te zeggen weer vertrokken. Ik vroeg me af of dat normaal is hier? Mij komt het namelijk iet wat onbeleeft over en ik voel me er dan ook wat ongemakkelijk bij als ik 8 keer groet en ik geen respons krijg. Ik bedoel in RL groet je volgens mij ook als je ergens komt. Is dat hier zoveel anders dan?
Ik moest het ff kwijt.

Vlinder

Jee, dat waren dan heel gezelligge mensen in de chatroom Knipoog smiley
Ik ben er 1 keer geweest, was beetje stil daar....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE632





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: donderdag 28 november 2013, 14:05
 
Als ik kom is er meestal niemand dus dan groet ik ook niet.

Waarschijnlijk ziet iedereen dat er niemand is en gaat weer weg en daardoor blijft het de chatbox leeg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 28 november 2013, 14:12
 
ANNETTE632 schreef:
Als ik kom is er meestal niemand dus dan groet ik ook niet.

Waarschijnlijk ziet iedereen dat er niemand is en gaat weer weg en daardoor blijft het de chatbox leeg.


Inderdaad...zo gaat dat meestal....
Er waren tijden dat de box vol zat...het gezellig was....
Soms serieus...soms humor.
En ja....als er niemand is...verdwijn ik ook weer.
Ik ga ook niet wachten tot er iemand komt..
Mij is ook al eens verweten dat ik geen gedag zei...
Op straat groet ik ook niet iedereen...
En was de box vol...kon je soms blijven groeten en gedag zeggen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: donderdag 28 november 2013, 19:15
 
Misschien is het een idee om via dit forum of via de mail een chatafspraak te maken met één of meerdere personen?
Of een proberen een chat-uurtje af te spreken 's avonds? Bijv. rond 21.00 uur een soort borreluurtje?

Je kunt deze dan het beste in het subforum 'Agenda' plaatsen. Wellicht is dit het proberen waard.

Moderator CM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
REGINA565





Berichten: 31

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 november 2013, 17:37
 
VLINDER656 schreef:
Sinds een dag of wat ben ik lid van CM. Ik heb hier geregeld even wat rond gesnuffeld en ook regelmatig de chatroom bezocht. Vaak ben ik dan de enige en wat me opvalt is dat er dan regelmatig mensen binnenkomen en dan ook zonder wat te zeggen weer vertrekken. Vanavond ben ik er een half uurtje geweest. Toen ik kwam was er niemand. In dat half uurtje zijn er wel een stuk of 8 geweest en stuk voor stuk zijn ze zonder wat te zeggen weer vertrokken. Ik vroeg me af of dat normaal is hier? Mij komt het namelijk iet wat onbeleeft over en ik voel me er dan ook wat ongemakkelijk bij als ik 8 keer groet en ik geen respons krijg. Ik bedoel in RL groet je volgens mij ook als je ergens komt. Is dat hier zoveel anders dan?
Ik moest het ff kwijt.

Vlinder

Mogelijk zijn het nieuwe mensen die even een kijkje komen nemen. Ik heb dit in het begin ook gedaan. Iemand groette mij en ik heb niet gereageerd omdat ik niet zo goed wist wat de bedoeling van de chatroom was ... omdat het gesprek dat daar plaatsvond in mijn beleving nogal nietszeggend was, ben ik weer weg gegaan. Ja, ik had kunnen groeten en het is inderdaad onbeleefd om dit niet te doen. Misschien een idee om elkaar niet meer te groeten maar gewoon af te wachten of iemand aan wil haken bij het gesprek dat op dat moment plaatsvind? Het groeten schrok mij namelijk af omdat ik eerst even rustig wilde kijken ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VLINDER656





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 november 2013, 19:00
 
REGINA565 schreef:
Mogelijk zijn het nieuwe mensen die even een kijkje komen nemen. Ik heb dit in het begin ook gedaan. Iemand groette mij en ik heb niet gereageerd omdat ik niet zo goed wist wat de bedoeling van de chatroom was ... omdat het gesprek dat daar plaatsvond in mijn beleving nogal nietszeggend was, ben ik weer weg gegaan. Ja, ik had kunnen groeten en het is inderdaad onbeleefd om dit niet te doen. Misschien een idee om elkaar niet meer te groeten maar gewoon af te wachten of iemand aan wil haken bij het gesprek dat op dat moment plaatsvind? Het groeten schrok mij namelijk af omdat ik eerst even rustig wilde kijken ...

Ik heb daar ook wel aan zitten denken dat het mensen waren die voor het eerst kwamen. Maar 8 achter elkaar dat denk ik niet. Het kan zijn dat je wanneer je voor het eerst daar bent dat je afschrikt door een groet. Wel jammer dat je dat zo ervaren hebt. Mijn ervaring als chat moderator (op een heel andere soort site) leert mij dat juist door te groeten mensen zich welkom voelden op de chat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Pagina 1 van 1