ChristianMatch
 


Forum

Welke partij stem je op en waarom?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: donderdag 25 februari 2010, 22:37
 
MARIJAN072 schreef:
Dat vind ik ook! Ik geloof ook echt niet dat Rouvoet een hekel heeft aan homo's. Dat is Pieters zwart-wit interpretatie/mening, waar ik het echt niet mee eens ben. Jammer dat er mensen zijn, die deze mening klakkeloos overnemen. Rouvoet accepteert ze zeker wel als mens, maar is het niet met hun levenswijze eens. Dan kun je niet verwachten, dat hij het emancipatiebeleid gaat voeren.

In juni stem ik op CU, op Rouvoet of op de 1ste vrouw die op de lijst staat.
En in maart stem ik ook op de CU.

Je zou het denk ik kunnen vergelijken met de opmerking van Rouvoet '(in de formatietijd van het nu net gevallen kabinet) dat hij blij is dat er in NL ook moskeeën gebouwd kunnen worden, omdat dit de vrijheid van godsdienst benadrukt, wat hij als hoog goed ziet, al heeft hij wel en specifieke godsdienstige overtuiging die hij het liefst met iedereen zou willen delen... Acceptatie van de mens, maar het niet eens zijn met zijn/haar levensbeschouwing...


Laatst aangepast door
HENK710
op donderdag 25 februari 2010, 22:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: donderdag 25 februari 2010, 22:43
 
MARISKA601 schreef:
Ik zal mijn stem nooit meer naar het SGP laten gaan, gezien hun standpunt over vrouwen.
En er zijn heel wat SGP stemmers die ook voor hun vrouw stemmen, omdat ze vinden dat hun vrouwen niet mogen stemmen.
Vrouwen mogen van hun geen politiek bedrijven.

Het is ook niet aan de vrouw om in de kabinet te gaan.

De vrouw is meer de verleidster net als bij eva die adam verleide om dan toch die vrucht te eten terwijl de mannen meer standvastig zijn maar door de sierlijkheid van de vrouw tuimelen heel wat mannen in die strik.

Het staat zelfs lelijk voor een vrouw om meer te willen zijn dan als de man. Wat niet alleen geld in ambt of kerkeraad als dus ook in de kabinet.
1 Kor. 14: 34 en 35.

Een vrouw behoort zich rustig en nederig te houden in alle eenvoudigheid.
Een vrouw heeft genoeg taken alleen de vrouw is niet meer blij in de taak die ze mag doen en wil naar nog meer dingen streven. In die zin ben je niet alleen tevreden naar jezelf toe maar ook naar God toe.
We zouden als vrouwen meer dankbaarheid mogen tonen hoe we als vrouw zijn gemaakt zoals God het ook bedoelt voor heeft.

Hartelijke groet,

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO659





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: donderdag 25 februari 2010, 23:28
 
Wat ik voor de gemeenteraad verkiezingen ga stemmen dat word natuurlijk de christen unie
Knipoog smiley


Laatst aangepast door
JOJO659
op donderdag 25 februari 2010, 23:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 00:05
 
KAT125 schreef:
das een standpunt die hun nemen.
dan ben je ook niet met de sgp eens,omdat hun gene vrouwen aan de macht willen
niet eens met de d66 die niks met christelijke godsdienst temaken wil hebben en wel het moslim geloof.
niet eens met de pvv, want die houd niet van kopvodden

die stemmen niet overal mee in, dus met andere woorden. de hele regering kan opdoeken.

en nog even voor suus hier boven, die opmerking aan ene hekel aan homo's die maakte ik en daat zei pieter iest over. en homo's zijn idd mijn naaste maar daarom hoef ik ze niet te accepteren. als ik ze accepteer dan accepteer ik een afgod of iets wat God een gruwel is dus wle goed keuren. dat kan niet. kan dat wel, ben je mijns inzien niet christelijk bezig.

of accepteren we ze omdat we bang zijn?

Weet je Kat dat het juist Jezus was die met tollenaars en hoeren omging ?
Weet je nog die Zacheus ... waarvan iedereen dacht ... pffff ... maar Jezus ging zelfs zijn huis binnen en Zacheus ontving hem en Jezus had daar een maaltijd ...
Juist Jezus liet ons zien dat we mensen in hun waarde moeten laten.
Daden kunnen in strijd zijn met wat God van ons vraagt, maar we moeten niet vergeten om de mens daarachter te zien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 00:50
 
SUSANNAH475 schreef:
Weet je Kat dat het juist Jezus was die met tollenaars en hoeren omging ?
Weet je nog die Zacheus ... waarvan iedereen dacht ... pffff ... maar Jezus ging zelfs zijn huis binnen en Zacheus ontving hem en Jezus had daar een maaltijd ...
Juist Jezus liet ons zien dat we mensen in hun waarde moeten laten.
Daden kunnen in strijd zijn met wat God van ons vraagt, maar we moeten niet vergeten om de mens daarachter te zien.

wou jij zeggen dat je net zo goed bent als Jezus? iedereen wil zich graag daar mee vergelijken alleen je bent nog minder dan ene korrel zand gelijk aan God.
het is in Gods ogen een gruwel, dus mogen wij er ons dan tegen keren,en het afkeuren. of gewoon net zo achterlijk als de meeste mensne zeggen, we moeten ze gewoon zo laten. das geen christelijke opvatting mijns inzien. ok het zijn net mensen,maar ze zijn wel van de duivel en zijn volk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 13:12
 
HENK710 schreef:
Je zou het denk ik kunnen vergelijken met de opmerking van Rouvoet '(in de formatietijd van het nu net gevallen kabinet) dat hij blij is dat er in NL ook moskeeën gebouwd kunnen worden, omdat dit de vrijheid van godsdienst benadrukt, wat hij als hoog goed ziet, al heeft hij wel en specifieke godsdienstige overtuiging die hij het liefst met iedereen zou willen delen... Acceptatie van de mens, maar het niet eens zijn met zijn/haar levensbeschouwing...

Dat vind ik een goede vergelijking, Henk! Ik herken me eigenlijk wel in Rouvoet. Het stukje wat ik vetgedrukt hebt, geeft wel het spanningsveld weer waarin de CU verkeert. En dat is denk ik iets wat steeds minder geaccepteerd en gewaardeerd wordt, vaak ook niet door mede-christenen. Je kunt dan in de knel komen te zitten met je bijbelse opdracht in een individualistische en multi-culturele/religieuze maatschappij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 13:25
 
SUSANNAH475 schreef:
Weet je Kat dat het juist Jezus was die met tollenaars en hoeren omging ?
Weet je nog die Zacheus ... waarvan iedereen dacht ... pffff ... maar Jezus ging zelfs zijn huis binnen en Zacheus ontving hem en Jezus had daar een maaltijd ...
Juist Jezus liet ons zien dat we mensen in hun waarde moeten laten.
Daden kunnen in strijd zijn met wat God van ons vraagt, maar we moeten niet vergeten om de mens daarachter te zien.

Ik ben het met je eens Susannah, dat je mensen in hun waarde moet laten. Dat deed Jezus zeker! Maar Hij wees mensen ook hun zonden en wees hun Gods weg, daar is Zacheüs een duidelijk voorbeeld van. Jezus deed dat vanuit Zijn liefde voor hen. Ik krijg hier op CM soms de indruk dat 'daden goedpraten' hetzelfde is als 'mensen in hun waarde laten'. En praat je bepaalde daden niet goed omdat je daar op bijbelse gronden van overtuigd bent, dan krijg je dat soms keihard te horen. Dat vind ik best jammer. 'k Ben het wel helemaal met je eens, dat Jezus het allerbeste laat zien hoe je - in liefde - met je medemens omgaat.

Kat, waarom mag Jezus niet ons grote voorbeeld zijn? Susannah zegt niet dat zij zich vergelijkt met Jezus, maar wij krijgen wel de opdracht om Hem te volgen. En ik wil dolgraag zoveel mogelijk op Hem lijken, eens - in de nieuwe hemel en op de nieuwe aarde - zal dat zo zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 13:40
 
MARIJAN072 schreef:
Kat, waarom mag Jezus niet ons grote voorbeeld zijn? Susannah zegt niet dat zij zich vergelijkt met Jezus, maar wij krijgen wel de opdracht om Hem te volgen. En ik wil dolgraag zoveel mogelijk op Hem lijken, eens - in de nieuwe hemel en op de nieuwe aarde - zal dat zo zijn.

Amen!
Het blijft echter wel een op Hem lijken, want we zijn geschapen naar Zijn beeld, dus het origineel is altijd beter Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 13:43
 
[quote=MIRJAM247]Ik geloof niet dat een christelijke, regerende partij in deze tijd uberhaubt goed zou kunnen regeren onder de druk van het land en de rest van de wereld. Dat heeft te maken met de scheiding tussen kerk en staat. Niemand zou een volledig bijbels gegronde partij meer toelaten. Je ziet bijvoorbeeld al dat de CU/SGP zich niet teveel uitlaten over bepaalde onderwerpen zoals bouw van moskees en het homobeleid. De andere kant van die medaille is namelijk dat dan al snel kerkenbouw en christenen ook niet meer getolloreerd zullen worden.[/quote]

Helemaal mee eens, Mirjam. Het vetgedrukte is voor mij ook een reden om nooit op Wilders te stemmen. De plannen die hij bedenkt tegen de moslims bijv. verbod op het hoofddoekje, waar ik al m'n bedenkingen bij heb, hebben ook consequenties voor de vrijheid van godsdienst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 13:50
 
[quote=MARIJAN072]

je bent toch ook tegen het dragen van een hoedje in de kerk?


en ben je voor het bouwen van moskeen?

en is de cu en de sgp en de pvv voor de bouw van moskeen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 13:58
 
KAT125 schreef:
je bent toch ook tegen het dragen van een hoedje in de kerk?
Van mij mogen ze een hoed dragen Knipoog smiley



KAT125 schreef:
en ben je voor het bouwen van moskeen?
Ja, ik ben voor, want ik ben voor geloofsvrijheid!

KAT125 schreef:
en is de cu en de sgp en de pvv voor de bouw van moskeen?
CU is in elk geval voor, weet ik. En PVV tegen!


Laatst aangepast door
HENK710
op vrijdag 26 februari 2010, 13:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KAT125





Berichten: 179

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:03
 
HENK710 schreef:
Van mij mogen ze een hoed dragen Knipoog smiley




Ja, ik ben voor, want ik ben voor geloofsvrijheid!


CU is in elk geval voor, weet ik. En PVV tegen!

waar kun je dat lezen dat ze voor zijn?
want als dat zo is zal ik daar ook nooit op stemmen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 14:48
 
KAT125 schreef:
waar kun je dat lezen dat ze voor zijn?
want als dat zo is zal ik daar ook nooit op stemmen.

Het zal vast wel ergens op schrift gesteld zijn. Van de CU weet ik het vanuit een interview met André Rouvoet in de tijd dat ze met de formatiebesprekingen van het net gevallen kabinet bezig waren. Hij gaf daarin heel duidelijk aan de bouw van moskeeën toe te juichen in verband met het getuigenis voor de vrijheid van godsdienst. Hij is blij met het feit dat hij als christen de ruimte krijgt hier en wil die ruimte dan ook graag geven aan andersgelovigen. Wat mij betreft een heel gezonde gedachtengang van Rouvoet/CU.

Ik bedenk me nu dat ik hier een tijdje terug een discussie heb gestart naar aanleiding van het Zwitserse minaretverbod, waar SGP, PVV en CU ook een reactie op hadden gegeven in de media. SGP/PVV als medestanders van het verbod, CU als tegenstander.


Laatst aangepast door
HENK710
op vrijdag 26 februari 2010, 14:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 15:57
 
Zo deze topic weer eens afgestoft..... Het is wel geen stem tijd maar toch......


MARISKA601 schreef:
Ik zal mijn stem nooit meer naar het SGP laten gaan, gezien hun standpunt over vrouwen.
En er zijn heel wat SGP stemmers die ook voor hun vrouw stemmen, omdat ze vinden dat hun vrouwen niet mogen stemmen.
Vrouwen mogen van hun geen politiek bedrijven.

Mariska, deze opmerking vind ik onzin. Bijna iedere SGP vrouw stemt gewoon zelf of anders wordt er uit praktisch oogpunt voor hen gestemd.
Een hele enkele uitzondering heeft jou genoemd standpunt.
SGP ken ik juist als dè vrouwvriendelijke partij. Denk aan het standpunten; gezin en prostitutie....

Een ander punt is dat het grootste gedeelte vind dat de vrouw niet in de regering hoort als tweede kamerlid of gemeenteraadslid.
Dit kan me geen reet schelen en ga er ook geen ruzie over maken.

Wat ik wèl vind dat het tot nu toe de meest betrouwbare parlementariërs zijn en neem me petje af want reken dat het niet makkelijk is als christen om consequent en met verstand in de politiek te zitten!!!

Cootje een echte sgp fan!! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 18:48
 
COOTJE711 schreef:
Zo deze topic weer eens afgestoft..... Het is wel geen stem tijd maar toch......




Mariska, deze opmerking vind ik onzin. Bijna iedere SGP vrouw stemt gewoon zelf of anders wordt er uit praktisch oogpunt voor hen gestemd.
Een hele enkele uitzondering heeft jou genoemd standpunt.
SGP ken ik juist als dè vrouwvriendelijke partij. Denk aan het standpunten; gezin en prostitutie....

Een ander punt is dat het grootste gedeelte vind dat de vrouw niet in de regering hoort als tweede kamerlid of gemeenteraadslid.
Dit kan me geen reet schelen en ga er ook geen ruzie over maken.

Wat ik wèl vind dat het tot nu toe de meest betrouwbare parlementariërs zijn en neem me petje af want reken dat het niet makkelijk is als christen om consequent en met verstand in de politiek te zitten!!!

Cootje een echte sgp fan!! Lachende smiley

Mijn stem gaat de volgende keer ook naar de sgp, wrom? Simpel, dat geval waar ik nu op had gestemd, stuurt net de verkeerde terug naar huis. Iemand die zonder dat hij, een reintergratie cursus heeft gedaan, beter Limburgs praat als iemand die er vandaan komt, en er geboren is. Zelfs een Hollander kan hem verstaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 19:04
 
COOTJE711 schreef:
Zo deze topic weer eens afgestoft..... Het is wel geen stem tijd maar toch......




Mariska, deze opmerking vind ik onzin. Bijna iedere SGP vrouw stemt gewoon zelf of anders wordt er uit praktisch oogpunt voor hen gestemd.
Een hele enkele uitzondering heeft jou genoemd standpunt.
SGP ken ik juist als dè vrouwvriendelijke partij. Denk aan het standpunten; gezin en prostitutie....

Een ander punt is dat het grootste gedeelte vind dat de vrouw niet in de regering hoort als tweede kamerlid of gemeenteraadslid.
Dit kan me geen reet schelen en ga er ook geen ruzie over maken.

Wat ik wèl vind dat het tot nu toe de meest betrouwbare parlementariërs zijn en neem me petje af want reken dat het niet makkelijk is als christen om consequent en met verstand in de politiek te zitten!!!

Cootje een echte sgp fan!! Lachende smiley

Tja ikke is wat dat betreft toch ook een echte refo Clown smiley
Ben een tijdje afgeweken maar de laatste keer was mijn stem ook weer voor de SGP!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 19:19
 
COOTJE711 schreef:
....

Een ander punt is dat het grootste gedeelte vind dat de vrouw niet in de regering hoort als tweede kamerlid of gemeenteraadslid.
Dit kan me geen reet schelen en ga er ook geen ruzie over maken.

Misschien wil je geen regeringsfunctie,dat is heel goed mogelijk maar je wilt ook niet nadenken over waarom de SGP een vrouw op een hoge functie niet ziet zitten?

Leanne,hoort alles maar luistert slechts selectief(naar zulke heren) Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 19:29
 
LEANNE226 schreef:
Misschien wil je geen regeringsfunctie,dat is heel goed mogelijk maar je wilt ook niet nadenken over waarom de SGP een vrouw op een hoge functie niet ziet zitten?

Leanne,hoort alles maar luistert slechts selectief(naar zulke heren) Engeltje smiley

Dat was/is precies mijn vraag! Het komt op mij nogal oppervlakkig over. 'k Heb daar wel moeite mee, hoe integer en sympathiek ik de SGP-heren ook vind.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 19:40
 
GERRIT084 schreef:
Mijn stem gaat de volgende keer ook naar de sgp, wrom? Simpel, dat geval waar ik nu op had gestemd, stuurt net de verkeerde terug naar huis. Iemand die zonder dat hij, een reintergratie cursus heeft gedaan, beter Limburgs praat als iemand die er vandaan komt, en er geboren is. Zelfs een Hollander kan hem verstaan.


ik wil je droom niet verstoren Gerrit... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
maarre... de SGP heeft wel degelijk VOOR gestemd om Mauro uit te zetten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 21:00
 
PIETER649 schreef:
ik wil je droom niet verstoren Gerrit... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
maarre... de SGP heeft wel degelijk VOOR gestemd om Mauro uit te zetten.

Tja ze motte nu wel, door hun gaat het hele feest door in de kamer, okee dan die ene maar zonder de G. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 21:02
 
GERRIT084 schreef:
Tja ze motte nu wel, door hun gaat het hele feest door in de kamer, okee dan die ene maar zonder de G. Coole smiley met zonnebril

Maar das ook niks, moet ik straks weer aan de grens gaan staan met een spandoek Welkom terug Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 21:06
 
GERRIT084 schreef:
Maar das ook niks, moet ik straks weer aan de grens gaan staan met een spandoek Welkom terug Verlegen lachende smiley


als de SP aan het bewind zou komen in jullie bananenrepubliekje, verwacht ik eerder dat de gemeente hier om opvangplaatsen voor vluchtelingen zal gaan vragen Geschokte, onthutste smiley

hetzelfde is overigens heel goed mogelijk als den SGP aan den macht zou komen Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 21:11
 
PIETER649 schreef:
als de SP aan het bewind zou komen in jullie bananenrepubliekje, verwacht ik eerder dat de gemeente hier om opvangplaatsen voor vluchtelingen zal gaan vragen Geschokte, onthutste smiley

hetzelfde is overigens heel goed mogelijk als den SGP aan den macht zou komen Verraste, verbaasde smiley

Geen slecht plan dus Geschokte, onthutste smiley alles naar ons oosterburen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 21:17
 
GERRIT084 schreef:
Geen slecht plan dus Geschokte, onthutste smiley alles naar ons oosterburen Clown smiley


welja joh, wij draaien nu toch ook al op voor het grootste gedeelte van die ellende in zuid-europa, dan maken die paar hollandertjes meer of minder ook geen fluit meer uit Boze smiley


(als jullie maar niet denken dat het hier luilekkerlnd is, je zult hier gewoon keihard moeten werken, je eigen broek moeten ophouden en zeer vlot moeten integreren )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 21:40
 
PIETER649 schreef:
welja joh, wij draaien nu toch ook al op voor het grootste gedeelte van die ellende in zuid-europa, dan maken die paar hollandertjes meer of minder ook geen fluit meer uit Boze smiley


(als jullie maar niet denken dat het hier luilekkerlnd is, je zult hier gewoon keihard moeten werken, je eigen broek moeten ophouden en zeer vlot moeten integreren )

Jullie hebben nou toch je zin Smiley die vol vragen zit een groot Duitsland, okee het heet nog europa, en we hebbe de eu nog, maar nog effe en we betale met marken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 21:54
 
GERRIT084 schreef:
Jullie hebben nou toch je zin Smiley die vol vragen zit een groot Duitsland, okee het heet nog europa, en we hebbe de eu nog, maar nog effe en we betale met marken.

Toen Duisenberg de gulden aan de mark koppelde en de economieen meer en meer samensmolten, was dat al zo. Met de Euro al helemaal. Wat mij betreft is daar niks mis mee. Economisch zijn we al lang een Bundesland.

Thomas, heeft dit ook nooit aan zijn grootvader verteld.


Heb jij zijn fiets nog gezien, Pieter?


Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 28 oktober 2011, 21:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 22:17
 
THOMAS968 schreef:
Toen Duisenberg de gulden aan de mark koppelde en de economieen meer en meer samensmolten, was dat al zo. Met de Euro al helemaal. Wat mij betreft is daar niks mis mee. Economisch zijn we al lang een Bundesland.

Thomas, heeft dit ook nooit aan zijn grootvader verteld.


Heb jij zijn fiets nog gezien, Pieter?

Op 3 letters na, zit dat land al in mijn achternaam verwerkt, en werd ik er vroeger mee geasosieerd (toen werd ik er Huilende smiley, smiley in tranen van) nu Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 22:18
 
THOMAS968 schreef:

Thomas, heeft dit ook nooit aan zijn grootvader verteld.


Heb jij zijn fiets nog gezien, Pieter?



jahoor terugkopen? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Pagina 3 van 3