ChristianMatch
 


Forum

daten
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 februari 2014, 12:02
 
PETRA373 schreef:
ha ha, maar hoop wel die lijst met saaie mannen te krijgen van roe lande Knipoog smiley

ja dat moet roelande nog ff voor ons regelen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 februari 2014, 12:11
 
PETRA373 schreef:
ha ha, maar hoop wel die lijst met saaie mannen te krijgen van roe lande Knipoog smiley

Een saaie man voor jou Petra Smiley die vol vragen zit en Anna?

Lijkt me niet echt passen bij jou, ben je denk ik snel op uitgekeken.

Jij bent zo`n sprankelend persoon, maar misschien vergis ik mij en is dat wel wat je nodig hebt.

En Roelande had het over een mix, zij lijkt me ook geen type voor een saaie man Lachende smiley


Laatst aangepast door
JANE410
op zaterdag 8 februari 2014, 12:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 februari 2014, 12:26
 
ach das ook zoiets stoms, wij misschien hier allemaal met dezelfde mannen soms date Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: zondag 9 februari 2014, 14:55
 
Na een hele opsomming van foute types vrouwen (en mannen) wil ik best een eenvoudig antwoord geven op de oorspronkelijke vraag. Een mens zoekt naar genegenheid, een maatje, liefde, samen door dik en dun er voor elkaar zijn en elkaar aanvullen.
Er zijn dagen dat ik niet naar vrouwen kijk als een rib uit het lijf van een man hoor Petra, haha...Toch best knap wat er nog van zo'n rib te maken is..

En omdat we in zo'n geindividualiseerde samenleving leven, waarin we onze mogelijke levenspartner niet meer in het dorp tijdens een feest of tijdens het werk op het land ontmoeten, gaan we internet-daten. Uiteindelijk is een relatie op zich natuurlijk niet zaligmakend, maar ik denk dat we hier van God van mogen genieten. Als we niet voor elkaar geschapen zijn, waarom zijn er dan mannetjes en vrouwtjes ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 9 februari 2014, 15:56
 
JANE410 schreef:
Een saaie man voor jou Petra Smiley die vol vragen zit en Anna?

Lijkt me niet echt passen bij jou, ben je denk ik snel op uitgekeken.

Jij bent zo`n sprankelend persoon, maar misschien vergis ik mij en is dat wel wat je nodig hebt.

En Roelande had het over een mix, zij lijkt me ook geen type voor een saaie man Lachende smiley

haha, nee niet voor mij, dan kan ik ze vast overslaan Knipoog smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 9 februari 2014, 16:58
 
ANNA415 schreef:
ja dat moet roelande nog ff voor ons regelen Knipoog smiley

eh ik moet ff niks Clown smiley
jullie zijn mans genoeg om je eigen date te regelen
gewoon alle mannen daten die qua leeftijd en profiel een beetje in de richting komt
En er niet veel meer van verwachten dan wat gezeligheid...............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 9 februari 2014, 23:35
 
ROELANDE345 schreef:
eh ik moet ff niks Clown smiley
jullie zijn mans genoeg om je eigen date te regelen
gewoon alle mannen daten die qua leeftijd en profiel een beetje in de richting komt
En er niet veel meer van verwachten dan wat gezeligheid...............

Dus dan gaan we met al jouw ex daten date Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 9 februari 2014, 23:39
 
maar was vandaag bij d e healing room, ja ja ging voor genezing van me gebit, weer es gedoe met me kiezen...
en er waren allemaal stellen die voor elkaar baden, was zo mooi om te zien, dacht jaa, dat wil ik ook, als ik nog es een relatie heb, die drie eenheid met elkaar en Jezus.
Of liever gezegd een zes eenheid: jij, je partner, de Heilige geest, Jezus en God.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 10 februari 2014, 11:55
 
JANE410 schreef:
Ja, blijft moeilijk Petra en anderen. Ik heb ook die momenten dat ik weer iemand zou willen tegenkomen en andere keer denk ik: al die vrijheid die ik nu heb is ook wel lekker. Lekker flierefluiten zoals Shanita zegt en toen ook gelukkig was met dat leventje. Maar wij hebben niet net als zij een paar exen waar je veel contact mee hebt. Knipoog smiley

Maar ik denk wel dat je er hard aan moet werken. Als ik wel eens een mailtje krijg zeg ik nogal makkelijk dat het op dit moment niet zo uitkomt omdat.........nou vul maar in. Eigenlijk gewoon een beetje angst overgehouden na de laatste verbroken relatie. Is toch al 5 jaar geleden, maar heeft een behoorlijke inpact gehad.

Ik laat het los en kijk b.v. naar Shanita en Roelande Verliefde smiley , het kan opeens zomaar uit de lucht komen vallen

Quote:
Shanita zegt en toen ook gelukkig was met dat leventje. Maar wij hebben niet net als zij een paar exen waar je veel contact mee hebt. Knipoog smiley

Ja, ik noemde dat later dus vrienden.

Het kan ook wel moeilijk zijn, als je, vanwege je relatie, toch ff het contact met anderen op een laag pitje moet zetten, omdat het niet te combineren is.
Kijk, ik kan moeilijk met een ex gaan flierefluiten, als me relatie op zijn werk zit.

Ja, heb wél één uitzondering die de regel bevestigd. Maar ja, die heeft zelf een vriendin, en mijn vriend gaat gewoon ook met hun om, ja, dan heb je weer een andere situatie.

We(een ex en ik), wisten het ook van tevoren, als één van ons een relatie krijgt, is het over. Dat is dan jammer.

Het is fijn iemand te 'hebben' die echt helemaal voor je gaat enzo. En ook weer steeds wat verdrietig als je elke week degene eigenlijk alleen in het weekend ziet. Ja, je kan er wel nu en dan es een dagje aanplakken aan dat weekend, dat weer wel. Maar ja, het blijft moeilijk, vind ik, elke week weer dat afscheid dat je elkaar weer enkele dagen niet ziet.

Aan de andere kant, het is zo fijn iemand te 'hebben'.

En ja, het moet wel groeien, je kan niet al na een paar dagen van een relatie spreken, je moet mi, elkaar eerst leren kennen. Ja, de 'klik' moet er wel zijn. en zelfs dát hoeft niet, de klik kan ook later komen.
En ja, aan een relatie moet je, mi ook bouwen, ja, iemand zei hier ook, 'liefde is een werkwoord'. Dit is mooi, en ja, kan soms ook moeilijk zijn.

Maar ja, het blijft dus ook erg moeilijk, vind ik, om elke week weer dat afscheid te moeten nemen, en elkaar dan weer dagen niet zien.

Groetjes! Lachende smiley

Ps: eigenlijk zou er een topic moeten zijn/komen: 'een relatie, de klik, en nu?'.

Ja, je kan wel iemand 'vinden', maar ja, dan begint 'het 'eigenlijk echt, de leuke zaken, en de zaken waar je voor uit kan kijken, Struikelblokken zeg maar.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 10 februari 2014, 12:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: maandag 10 februari 2014, 14:00
 
@ Shanita,

Ja is denk ik wel lastig om afscheid te nemen, maar als je elkaar elke dag kan bellen, elke dag even contact, de dag doornemen en gewoon het weten dat er iemand is maakt je toch ook al heel gelukkig.
Weer uitkijken naar het volgende weekend.

Als je elkaar elke dag ziet dan heb je dat gemis niet, nu verlang je er telkens weer naar om hem weer te zien, heeft ook wel iets positiefs Shanita.

En over een paar jaar of zo, als je echt met elkaar verder wil dan kan je toch dichter bij elkaar gaan wonen.

Dan binnenkort je autootje nog, kan je zomaar midden in de week nog eens naar hem toe, oh komt helemaal goed met jou dame Knipoog smiley
Ben je het rijden niet een beetje verleerd? Misschien even 10 lessen nemen. Opfris cursus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 10 februari 2014, 15:54
 
Goed idee dat topic van een relatie en nu Smiley die vol vragen zit

Inderdaad verandert er dan veel en als je jaren lang je eigen gang heb kunnen gaan. En ineens zit je met hoe combineer ik alles met me relatie

Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 februari 2014, 14:29
 
JANE410 schreef:
@ Shanita,

Ja is denk ik wel lastig om afscheid te nemen, maar als je elkaar elke dag kan bellen, elke dag even contact, de dag doornemen en gewoon het weten dat er iemand is maakt je toch ook al heel gelukkig.
Weer uitkijken naar het volgende weekend.

Als je elkaar elke dag ziet dan heb je dat gemis niet, nu verlang je er telkens weer naar om hem weer te zien, heeft ook wel iets positiefs Shanita.

En over een paar jaar of zo, als je echt met elkaar verder wil dan kan je toch dichter bij elkaar gaan wonen.

Dan binnenkort je autootje nog, kan je zomaar midden in de week nog eens naar hem toe, oh komt helemaal goed met jou dame Knipoog smiley
Ben je het rijden niet een beetje verleerd? Misschien even 10 lessen nemen. Opfris cursus

Het was het 1ste wat ik dacht; ff 2 lessen om de korte invoegstrook ff te oefenen. Hoeft niet eens, maar kan. zou ook zonder wel durven te rijden :)

Maar ;), we hebben overlegt, het wordt naar zeeland verhuizen dit jaar :), nee samenwonen durf ik (nog?) niet, maar wel in een woning vlakbij zijn woning :)

En daar ga ik dus dan ook alle opties voor na! Makelaars verbonden aan sociale woningbouw, woningruil, etc.

S. Vindt er niets aan om alleen in een autootje te zitten...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 februari 2014, 14:38
 
PETRA373 schreef:
Goed idee dat topic van een relatie en nu Smiley die vol vragen zit

Inderdaad verandert er dan veel en als je jaren lang je eigen gang heb kunnen gaan. En ineens zit je met hoe combineer ik alles met me relatie

Smiley die vol vragen zit

Ja, dat lijkt mij ook een erg goed idee, ik ga binnenkort eens even denken of en hoe ik dat topic ga schrijven :)

Ja, je denkt dan vaak alleen aan praktische zaken en vergeet dat je hele gevoel kan veranderen...bijvoorbeeld...

Ja, ik wíl me eigen gang niet eens meer gaan nu....

Fijne Dag en Zegens! ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 februari 2014, 16:59
 
SHANITA130 schreef:
Ja, dat lijkt mij ook een erg goed idee, ik ga binnenkort eens even denken of en hoe ik dat topic ga schrijven :)

Ja, je denkt dan vaak alleen aan praktische zaken en vergeet dat je hele gevoel kan veranderen...bijvoorbeeld...

Ja, ik wíl me eigen gang niet eens meer gaan nu....

Fijne Dag en Zegens! ;)

Dat topic is er toch al? ``Hoe gaan we (het beste) met elkaar om in een relatie?``

http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=3773


Laatst aangepast door
JANS221
op dinsdag 11 februari 2014, 17:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 12 februari 2014, 08:56
 
Ja maar Jans die gaat niet over, hoe de verandering als je een relatie hebt, hoe combineer je dat bv met je gezin en werk, zijn er dingen waar je tegen aan botst? Dat ene topic gaat meer over hoe ga je met elkaar om in een relatie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 12 februari 2014, 10:11
 
PETRA373 schreef:
Ja maar Jans die gaat niet over, hoe de verandering als je een relatie hebt, hoe combineer je dat bv met je gezin en werk, zijn er dingen waar je tegen aan botst? Dat ene topic gaat meer over hoe ga je met elkaar om in een relatie.

Ja, dat wou ik ook net zeggen; er is een verschil, tussen hoe je met elkaar omgaat, en tussen praktische zaken waar je tegenaanloopt. (ja, raakvlakken kunnen er zijn).

Ik heb dan geen gezin: kinderen.

Maar ja, eigenlijk, het enige waar ik nu tegenaanloop is, dat ik in augustus in zeeland iets wil huren, dat niet via sociale huurwoningen kan, wachttijd te lang, dus ja zou ik naar makelaars verbonden aan die gemeente moeten gaan, die ook woningen verhuren, en dan niet zo duur, binnen 600 euro. dan krijg ik huurtoeslag. En via woningruil proberen.

Ja, samen wat huren durf ik niet, en zijn woning is wel mooi en gewoonweg ook te klein. Dus ja, een studio(grote een kamerwoning) zou ook kunnen als die binnen de 600 euro vallen.(voor meer krijg ik geen huurtoeslag...) Want ja, dan zet je gewoon van die, ben de naam even kwijt, soort scheiding, tussen het slaap en woongedeelte, en klaar.

Het verscheurt me, elke week weer afscheid nemen.

Ja, en samen in de vrije sector kan wel, maar ja, ik durf samen wonen dus niet.

Nou, het zal mijn tijd wel duren; ik moet rustig aan doen van mijn arts, (weer)hoge bloeddruk, dus, ik doe, rustig wat ik kan, en verder.....ik doe rustig wat kan, ik merk het wel.

Jammer dat er zo weinig wordt gereageerd nu.

Groetjes En Zegens!

S. Het is flink balen als je niet samen durft te wonen, want dan hadden we zo in augustus in de vrije sector gekund, misschien veranderd het nog, maar je; 'luisterd naar je hart het wijst je de weg'.

En nu nog even één uurtje slapen...ja, rust is voor mij zooo belangrijk....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 12 februari 2014, 11:33
 
Volgens mij als je dan bij de particuliere sector huurt krijg je toch geen huurtoeslag ook al zit je onder de 600 euro of zie ik dat nu verkeerd?

Maar kun je niet af en toe wat langer bij hem blijven, bv een week in de maand gewoon bij hem blijven, woon je niet samen, maar heb je toch meer tijd met elkaar?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 12 februari 2014, 12:30
 
PETRA373 schreef:
Volgens mij als je dan bij de particuliere sector huurt krijg je toch geen huurtoeslag ook al zit je onder de 600 euro of zie ik dat nu verkeerd?

Maar kun je niet af en toe wat langer bij hem blijven, bv een week in de maand gewoon bij hem blijven, woon je niet samen, maar heb je toch meer tijd met elkaar?

Volgens mij wel...je hebt er recht op, waar je ook huurt, dacht ik...

Kan ook per gemeente verschillen...

Ja, ik dacht er idd ook aan, aan die optie die je zei, ik was dan ook al van plan om idd eerst te informeren bij de gemeente en belastingen, voordat ik zou huren, ja, voor de zekerheid natuurlijk.

Ja, en dat soort dingen, zoooo vermoeiend....dat geregel....

Zou idd bijna nog samen met me vriend in een groot huis in de vrije sector gaan zitten, want ja, die zijn er wel in overvloed, grote 3/4 kamer woningen zowel eensgezins als appartement, voor 650-800 euro....

En dan mag van mijn part dus de slaapkamer wel gezamenlijk, alleen ja, ik wil een grote kamer voor mezelf, achterin, zodat visite, als me hoofd er niet naar staat, dat ze niet eerst door mijn kamer hoeven, en ik me ten allen tijden terug kan trekken...in een soort 2de huiskamer...helemaal van mezelf...
Dus geen gehakketak, dit moet hier, dat wil ik niet aan de muur etc. ja, van beide zijden...

En tijdelijk in zijn huis, totdat ik wat heb in de vrije sector...

Er zijn meerdere constructies....

Ach, ik zet het even van me af...

Kijk, je moet het zo zien; voordat ik ... kon, ja zat ik hele dagen lol te maken, met ook werkelozen, en wao'ers. Geinen, op inloopcentra, activiteitencentra, enzovoort...

En ja, dat vind ik, op de een of andere manier niet meer zo leuk....ben veel liever samen met me vriend. mis me vriend dan ook heel erg als ik daar zit.

En ja, niet als ik daar met me vriend samen zit, ja, dán is het wel weer leuk...maar ja, hij werkt dus, dat had ik onderschat, wat dáár een tijd in gaat zitten, mede omdat toen we pas met elkaar omgingen hij veel vrije dagen nog opnam, ook daardoor...

Ja, het allerliefst had ik gewoon, nu, de garantie en zekerheid, wat en dat ik in augustus iets kan huren wat kan, betaalbaar en in de buurt van hem dus...omdat hij dus werkt en de kans op werk hier voor hem is klein, hij gaat wel pogingen wagen op overplaatsing...

Kijk, als ik nu zou weten wat en waar ik iets kan huren daar in zeeland, ja, dan zou ik daar naartoe kunnen leven....

Nu is, ogenschijnlijk de enige optie, samen in de vrije sector en iedere een eigen huiskamer...
Dit lijkt me ook wel aantrekkelijk, alleen ja, kan ik dat wel, vraag ik mezelf dus af, met iemand in een woning, ja, ik ken er meerdere met samenwoning fobie, ze voelen zich dan opgesloten, gevangen als het ware, en moeten net als ik het gevoel hebben, ten allen tijden een eigen huis in te kunnen....

Ja, dan blijft een auto een optie, want ja, dan kan ik dus heen en weer, en komt bij, ik hou erg veel van auto rijden....Maar ja, dat zei me vriend wel, dan moeten wij samen, omdat ik auto wil rijden in een nieuwe auto(veel pech gehad met 2de hands vandaar), heel zuinig leven...
Dus net als je doet met een uitkering, sowieso, en dan nog veel zuiniger, opdat ik dus kan rijden...heen en
weer...

Vrienden zeggen niet doen, want ja, hij heeft ook familie in San Fransisco, waar die elk jaar heenging....

Familie van hem zegt weer, ja, leuk doen, een autootje
En ja, omdat ik niet werk, zou ik dus, gezellig nadat de files zijn opgelost, naar zeeland kunnen, hupakee, ff drie kwartier rijden....

En zo draaien mijn gedachten in rondjes....Nou gisteren nog gehoord, bloeddruk te hoog...dus rustiger aandoen....

Wat is wijsheid, wat is dát moeilijk....

Gelukkig kan ik wel alles bespreken met hem....

Over bespreken gesproken ik ga 'm ff bellen, of hij mij, bijna pauze ;)

Laterz!

Maar goed, hier, deze dingen ja, daar krijgt iedereen in de en of andere vorm mee te maken nadat er een relatie is, en ja, daar zou zo'n topic handig voor zijn. Want ik heb het gevoel dat ik off topic zit....

Om nog even on topic te zijn/blijven: 'Daten is leuk, en als je iemand hebt gevonden, ja, dan kom je allerlei praktische zaken tegen die moeten worden geregeld, wil je samen zijn.
Ja, de een wil trouwen, de ander wil latten, weer een ander wil latten maar dan wel in dezelfde buurt, zodat je elke dag bij mekaar kan zijn, dan in die zijn huis, dan in die, afwisselend in elkaars huizen.
Anderen willen samenwonen, en ja, hoe dan ook, niet alles kan altijd....

Stel je hebt 2 mensen die willen trouwen en hebben beide werk, en wonen vierhonderd kilometer van elkaar vandaan, en kunnen niet zomaar eventjes van baan veranderen, ja, dat soort dingen ook bijvoorbeeld....

S. Neemt even wat gas terug, en dan maar enkele dagen in de week, zonder nu zekerheid op een eigen woning in zeeland in augustus(vanwege de vier seizoenen wat wij hadden afgesproken).

Ik blijf voorlopig even rustig...Dan maar drie dagen in de week, en soms meer, tis even niet anders...maar ja, het voelt verdrietig......

S. Drie dagen en nachten in de week is al geweldig, met nu en dan ook vier dagen! Het glas gewoon halfvol zien kan ook :)

En ook net wat jij zegt; af en toe langer, een week oid. eens per maand oid.

S. Idd, kijken naar wat wel kan....ook al kan dat soms moeilijk aanvoelen...

Maar ja, dat is wel beter, ook voor je Rust.

Dank voor je post en advies!!!!!






Knipoog smiley Knipoog smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 12 februari 2014, 18:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 12 februari 2014, 14:33
 
Woont u alleen en bent u 23 jaar of ouder, maar jonger dan de AOW-leeftijd? Dan kunt u huurtoeslag krijgen als:

uw rekenhuur minimaal € 226,98 en maximaal € 699,48 per maand is
uw inkomen maximaal € 21.600 per jaar is
u maximaal € 21.139 aan vermogen hebt


Dit zegt de belastingdienst over toeslagen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 12 februari 2014, 14:36
 
ROELANDE345 schreef:
Woont u alleen en bent u 23 jaar of ouder, maar jonger dan de AOW-leeftijd? Dan kunt u huurtoeslag krijgen als:

uw rekenhuur minimaal € 226,98 en maximaal € 699,48 per maand is
uw inkomen maximaal € 21.600 per jaar is
u maximaal € 21.139 aan vermogen hebt


Dit zegt de belastingdienst over toeslagen

Ja maar sommige verhuurders van parteceliere woningen hebben weer regels die anders zijn, liep ik destijds hier tegen aan, maar misschien is het veranderd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 12 februari 2014, 14:48
 
PETRA373 schreef:
Ja maar sommige verhuurders van parteceliere woningen hebben weer regels die anders zijn, liep ik destijds hier tegen aan, maar misschien is het veranderd.

Ja het is landelijk geregeld en je verhuurder heeft er niets mee te maken
Het wordt betaald door de belastingdienst namelijk

maar is erg off topic


Laatst aangepast door
ROELANDE345
op woensdag 12 februari 2014, 14:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 12 februari 2014, 18:23
 
ROELANDE345 schreef:
Ja het is landelijk geregeld en je verhuurder heeft er niets mee te maken
Het wordt betaald door de belastingdienst namelijk

maar is erg off topic

Parteceliere woningen vragen vaak tot vier keer meer inkomen dan de huur en eissen dat je geen huurtoeslag krijgt, als je er eenmaal inzit, is het anders, maar echt let op het contract, mij wouden ze ermeteen uitzetten toen ik in de bijstand kwam omdat ik niet meer aan de voorwaarden voldeed. Gelukkig, ontdekte ik wat in het contract dat ze het niet lukte.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: woensdag 12 februari 2014, 21:01
 
PETRA373 schreef:
Parteceliere woningen vragen vaak tot vier keer meer inkomen dan de huur en eissen dat je geen huurtoeslag krijgt, als je er eenmaal inzit, is het anders, maar echt let op het contract, mij wouden ze ermeteen uitzetten toen ik in de bijstand kwam omdat ik niet meer aan de voorwaarden voldeed. Gelukkig, ontdekte ik wat in het contract dat ze het niet lukte.

Maar zoals gezegd: erg off topic.

Laatste kans om over daten te praten. Anders gaat er een slotje op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARA540





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 10:40
 
Tjonge jonge, wat is men streng geworden op het forum.
Er word gedreigd met slotjes als men offtopic gaat.

Ik weet dat het in het verleden het op enkele topics flink offtopic gegaan werd.
En dat er klachten naar de redactie zijn gegaan, vind ik wel erg kinderachtig.
Spreek die personen zelf aan dat ze flink off gaan.

En buiten dat om, je bent niet verplicht het hele forum te lezen.
Sorry redactie dat ik hier flink off ging, maar moest het even kwijt.

Vanmiddag en vanavond staat mijn agenda leeg, dus wie wilt daten...
(ps ik leg geen censuur op )


Laatst aangepast door
MARA540
op vrijdag 14 februari 2014, 10:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 12:40
 
MARA540 schreef:
Tjonge jonge, wat is men streng geworden op het forum.
Er word gedreigd met slotjes als men offtopic gaat.

Ik weet dat het in het verleden het op enkele topics flink offtopic gegaan werd.
En dat er klachten naar de redactie zijn gegaan, vind ik wel erg kinderachtig.
Spreek die personen zelf aan dat ze flink off gaan.

En buiten dat om, je bent niet verplicht het hele forum te lezen.
Sorry redactie dat ik hier flink off ging, maar moest het even kwijt.

Vanmiddag en vanavond staat mijn agenda leeg, dus wie wilt daten...
(ps ik leg geen censuur op )

Prachtig!!!
Mijn agenda is vandaag en morgen vol...dus kan NIET daten..
Volgende week lukt wel ...


Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley

(maar dan ben ik weer ""grijs"" en niet meer bereikbaar via CM)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 12:45
 
ZEELAND736 schreef:
Prachtig!!!
Mijn agenda is vandaag en morgen vol...dus kan NIET daten..
Volgende week lukt wel ...


Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley

(maar dan ben ik weer ""grijs"" en niet meer bereikbaar via CM)

Eh Zeeland jij wil daten met Mara Smiley die vol vragen zit
Of jullie gaan samen met twee mannen date Smiley die vol vragen zit
En zou je nu wel weggaan, nu er nieuwe leden bij zijn, nieuwe mogelijkheden Knipoog smiley (hele lading nieuwe verse mannen....)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 12:52
 
PETRA373 schreef:
Eh Zeeland jij wil daten met Mara Smiley die vol vragen zit
Of jullie gaan samen met twee mannen date Smiley die vol vragen zit
En zou je nu wel weggaan, nu er nieuwe leden bij zijn, nieuwe mogelijkheden Knipoog smiley (hele lading nieuwe verse mannen....)

Buiten CM...om...loopt er ook ""wat""

Verlegen lachende smiley

Petra toch...een lading verse mannen...dat zeg je niet hoor!! Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 12:58
 
zeg het toch ook niet, schrijf het.... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 14:49
 
MARA540 schreef:
Tjonge jonge, wat is men streng geworden op het forum.
Er word gedreigd met slotjes als men offtopic gaat.

Ik weet dat het in het verleden het op enkele topics flink offtopic gegaan werd.
En dat er klachten naar de redactie zijn gegaan, vind ik wel erg kinderachtig.
Spreek die personen zelf aan dat ze flink off gaan.

En buiten dat om, je bent niet verplicht het hele forum te lezen.
Sorry redactie dat ik hier flink off ging, maar moest het even kwijt.

Vanmiddag en vanavond staat mijn agenda leeg, dus wie wilt daten...
(ps ik leg geen censuur op )

Opmerkingen over het modereren graag in het subforum Over ChristianMatch plaatsen.
Opmerkingen over klagen bij de redactie hoeven hier niet besproken te worden. De niet-oké-knop zit er niet voor niets.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zondag 23 februari 2014, 12:01
 
ff terug on topic.

wanneer ga je daten ?

eerst via de foon elkaar beter leren kennen en dan ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 3 van 4