ChristianMatch
 


Forum

Uiterlijk man
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
GERW961





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 juli 2015, 16:50
 
Hoi allemaal
Hoe kijken jullie (vrouwen ) naar uiterlijk van de man ?
Wat vinden jullie bijvoorbeeld van een kale man, of kalende man wat ik zelf ook ben zouden jullie daar geen relatie mee beginnen ? Was ik wel benieuwd naar dit geld natuurlijk voor veel mannen die in de 30 zijn die ook kalend zijn


Laatst aangepast door
GERW961
op dinsdag 21 juli 2015, 16:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 juli 2015, 19:32
 
Welkom GERW961!

Wil je de volgende keer een (passend) onderwerp boven het topic plaatsen?
Bvd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOJO155





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juli 2015, 00:35
 
GERW961 schreef:
Hoi allemaal
Hoe kijken jullie (vrouwen ) naar uiterlijk van de man ?
Wat vinden jullie bijvoorbeeld van een kale man, of kalende man wat ik zelf ook ben zouden jullie daar geen relatie mee beginnen ? Was ik wel benieuwd naar dit geld natuurlijk voor veel mannen die in de 30 zijn die ook kalend zijn

Persoonlijk vind ik dit vrij oppervlakkig, je valt als vrouw zijnde op het hele plaatje. Tuurlijk speelt uiterlijk hier ook een rol bij maar alleen op basis van haar, wel of geen relatie beginnen tsja.........
Ik vermoed dat diegene die dat doen toch al niet het type vrouw was waar je naar op zoek bent Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA498





Berichten: 65

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juli 2015, 11:00
 
Uiterlijk is mooi meegenomen, maar het innerlijke telt zwaarder tenzij je onverzorgd en een vies ruikende man bent das wat anders.

Lijkt mij want neem aan dat je zelf ook van fris en netjes houdt Lachende smiley

En dan kaal kan best sexy zijn Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juli 2015, 14:15
 
Kaal worden kunnen niet alleen mannen, hoor. Ik denk idd dat het helemaal geen storende factor hoeft te zijn. Ook niet als je nog wat jonger bent.
Je eigen kaal scheren is iets heel anders. Dan ga je denk ik meer te maken krijgen met een kwestie van smaak. Sommige mannen staat het m.i. helemaal niet. Maar vinden het zelf zo mooi dat ze er zelfs voor de allerliefste vrouw van de wereld niet van af te brengen zijn. Maar dat zelfde geldt voor lang haar en paardenstaart. Het moet verzorgt zijn en je staan. Ook een kwestie van smaak. En zo zijn er nog meer voorbeelden natuurlijk.
Dus, je niet langer druk maken over je haar. Iemand vindt je leuk zoals je bent of niet leuk en ja dan moet ze maar een deurtje verder gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juli 2015, 06:46
 
Waar haar zit kan geen verstand zitten Knipoog smiley
(zegt mijn oom altijd)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERARD072





Berichten: 104

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juli 2015, 18:12
 
Kaal scheren kan ook nog een andere oorzaak hebben. Ik heb zelf een heeeeeleboel kruinen op mijn hoofd. Heb een paar keer mijn haar laten groeien maar netjes vond ik het niet.

Uiteindelijk gaat het er denk ik meer om of je er zelf vrede mee hebt, dat straal je dan uit. En daarmee trek je ook de juiste persoon aan die het een worst zal wezen dat je kaal bent en het; zoals al eerder aangegeven, nog aanrtrekkelijk vind ook.

ANNA415 schreef:
Waar haar zit kan geen verstand zitten Knipoog smiley
(zegt mijn oom altijd)

Dat is een mooi gezegde Clown smiley


Laatst aangepast door
GERARD072
op donderdag 23 juli 2015, 18:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN976





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juli 2015, 21:01
 
JOJO155 schreef:
Persoonlijk vind ik dit vrij oppervlakkig, je valt als vrouw zijnde op het hele plaatje. Tuurlijk speelt uiterlijk hier ook een rol bij maar alleen op basis van haar, wel of geen relatie beginnen tsja.........
Ik vermoed dat diegene die dat doen toch al niet het type vrouw was waar je naar op zoek bent Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley


vind ik niet....als eerste zie je hier toch ook de foto, die trekt je aan of juist niet. Daarna ga je pas het profiel lezen en hoop je iets te vinden wat je aanspreekt. dat zijn toch 2 verschillende dingen Wat er daarna gebeurt, of er een relatie ontstaat of niet hangt van beide af, en daar heeft het hebben van wel of geen haar niets mee te maken. Het oog wil ook wat, maar daarna neemt het hart het over. Het spreekwoord/ gezegde: liefde maakt blind is er niet voor niets.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERARD072





Berichten: 104

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juli 2015, 21:33
 
Dat ligt er maar net aan hoe je het gezegde "Liefde maakt blind" uitlegt. Iedereen heeft mooie kanten en minder mooie kanten en beide accepteer je als je van iemand houdt. En dat is ook waar het gezegde over gaat; het accepteren cq houden van de innerlijke kanten van degene waar je verliefd op bent. En dat is niet gebaseerd op uiterlijkheden (in ieder geval niet bekeken vanuit het aspect van het gezegde).

Laatst aangepast door
GERARD072
op donderdag 23 juli 2015, 21:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERW961





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juli 2015, 22:46
 
allemaal bedankt voor de reacties is natuurlijk wel oppervlakkig , maar valt mij wel op dat vrouwen toch liever iemand zien met haar, of heb ik het mis ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARENTH030





Berichten: 304

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 juli 2015, 00:26
 
GERW961 schreef:
allemaal bedankt voor de reacties is natuurlijk wel oppervlakkig , maar valt mij wel op dat vrouwen toch liever iemand zien met haar, of heb ik het mis ?

Je vraagstelling over het uiterlijk van een man wil ik eerst even beantwoorden. Ik denk dat het uiterlijk je bij elkaar brengt dat zie je. Innerlijke verbinding houdt je bij elkaar dat voel je. Iedere man/vrouw heeft mooie uiterlijke/innerlijke kenmerken. Voor mij is het belangrijk dat een man uitstraling heeft. Goed gekleed is, er verzorgt uitziet vind ik aantrekkelijk. Ik heb wel mijn voorkeur zoals iedereen. Val wel op mannen met een slank/normaal postuur. Kaal of niet kaal is voor mij minder belangrijk. Heb wel mijn mening. Wat ik niet mooi vind is dat mannen indien zij al kalend zijn, het haar wat ze nog hebben laten groeien dit over de kale plekken heen kammen.

Het oog wil wat, maar niet iedereen is even fotogeniek. Indien je iemand face to face ontmoet, kan het een leuker persoon zijn als op de foto. Voor mij is het innerlijk belangrijker. Hoe je in het leven staat, visie, communicatieve vaardigheden, intelligentie, karakter, persoonlijkheid, humor, begrip, respect, trouw, beschermend en liefdevol. Relatie houdt geen stand indien er alleen fysieke aantrekkingskracht is. Indien een vrouw geen relatie met je wilt omdat je kaal/of bijna kaal bent is zij jou niet waard!

Gr. Marenth.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 juli 2015, 07:22
 
GERW961 schreef:
allemaal bedankt voor de reacties is natuurlijk wel oppervlakkig , maar valt mij wel op dat vrouwen toch liever iemand zien met haar, of heb ik het mis ?

Ik kijk veel minder naar kaal of niet kaal. De uitstraling kijk ik naar.

(oke ik geef toe, kalende mannen die zo'n enorm lange lok laten groeien en dan over het hoofd kammen.... Zieke smiley Kotsende smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANTA961





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juli 2015, 00:08
 
NATASCHA498 schreef:

En dan kaal kan best sexy zijn Verlegen lachende smiley

Oh ja! Echt wel! Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERW961





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juli 2015, 16:20
 
ANTA961 schreef:
Oh ja! Echt wel! Lachende smiley Lachende smiley
bedankt voor jou reactie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERW961





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juli 2015, 16:21
 
bedankt allemaal voor jullie reacties

Laatst aangepast door
GERW961
op zaterdag 25 juli 2015, 16:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN976





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juli 2015, 22:06
 
GERW961 schreef:
allemaal bedankt voor de reacties is natuurlijk wel oppervlakkig , maar valt mij wel op dat vrouwen toch liever iemand zien met haar, of heb ik het mis ?


mijn man heeft minder haar, heeft daar zelf meer problemen mee dan ik...
het heeft wel wat...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEENTJE765





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zondag 26 juli 2015, 20:26
 
GERW961 schreef:
Hoi allemaal
Hoe kijken jullie (vrouwen ) naar uiterlijk van de man ?
Wat vinden jullie bijvoorbeeld van een kale man, of kalende man wat ik zelf ook ben zouden jullie daar geen relatie mee beginnen ? Was ik wel benieuwd naar dit geld natuurlijk voor veel mannen die in de 30 zijn die ook kalend zijn


Kaal worden/zijn is voor best veel mannen een dingetje. Hierdoor zijn ze ook bang dat dat voor vrouwen zo is. Maar ik denk dat dat nogal meevalt eerlijk gezegd....

Er zijn wel vrouwen voor wie kale(nde) mannen een no go zijn. Net als dat er mannen zijn die enkel op lang haar zeggen te vallen. Kwestie van smaak denk ik. En hoe oppervlakkig je naar een ander kijkt. Waarom je iemand fysiek wel of niet aantrekkelijk vindt, is vaak niet eens helemaal precies uit te leggen. (tenzij je altijd op precies hetzelfde type valt of je een fotomodel aan de haak slaat) Dat is meer het hele plaatje en meestal niet zoiets als de haarinplant. Knipoog smiley

Leuk dat je dit even opengooit trouwens.

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERW961





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: zondag 26 juli 2015, 21:33
 
LEENTJE765 schreef:
Kaal worden/zijn is voor best veel mannen een dingetje. Hierdoor zijn ze ook bang dat dat voor vrouwen zo is. Maar ik denk dat dat nogal meevalt eerlijk gezegd....

Er zijn wel vrouwen voor wie kale(nde) mannen een no go zijn. Net als dat er mannen zijn die enkel op lang haar zeggen te vallen. Kwestie van smaak denk ik. En hoe oppervlakkig je naar een ander kijkt. Waarom je iemand fysiek wel of niet aantrekkelijk vindt, is vaak niet eens helemaal precies uit te leggen. (tenzij je altijd op precies hetzelfde type valt of je een fotomodel aan de haak slaat) Dat is meer het hele plaatje en meestal niet zoiets als de haarinplant. Knipoog smiley

Leuk dat je dit even opengooit trouwens.

Lachende smiley
dank je !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA498





Berichten: 65

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juli 2015, 13:49
 
ANTA961 schreef:
Oh ja! Echt wel! Lachende smiley Lachende smiley

Ja toch niet dan Lachende smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERW961





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: donderdag 30 juli 2015, 10:32
 
NATASCHA498 schreef:
Ja toch niet dan Lachende smiley Clown smiley
dank je
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA498





Berichten: 65

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 juli 2015, 13:38
 
GERW961 schreef:
dank je

Graag gedaan dus dat zit wel goed met jou en die vrouw komt vanzelf Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERW961





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 juli 2015, 18:48
 
NATASCHA498 schreef:
Graag gedaan dus dat zit wel goed met jou en die vrouw komt vanzelf Knipoog smiley
aardig gezegd van jou dank je
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
QUEENB891





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 juli 2015, 22:13
 
GERW961 schreef:
allemaal bedankt voor de reacties is natuurlijk wel oppervlakkig , maar valt mij wel op dat vrouwen toch liever iemand zien met haar, of heb ik het mis ?

Als we het toch over uiterlijk hebben vind ik persoonlijk dat het hele plaatje moet passen. Ik wil van het uitzicht kunnen genieten. Hierbij maakt het mij niet uit of hij kaal, kalend of een bos krullen heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERW961





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 juli 2015, 23:25
 
QUEENB891 schreef:
Als we het toch over uiterlijk hebben vind ik persoonlijk dat het hele plaatje moet passen. Ik wil van het uitzicht kunnen genieten. Hierbij maakt het mij niet uit of hij kaal, kalend of een bos krullen heeft.
dank je voor je reactie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAUWIES855





Berichten: 15

BerichtGeplaatst: woensdag 5 augustus 2015, 20:01
 
GERW961 schreef:
Hoi allemaal
Hoe kijken jullie (vrouwen ) naar uiterlijk van de man ?
Wat vinden jullie bijvoorbeeld van een kale man, of kalende man wat ik zelf ook ben zouden jullie daar geen relatie mee beginnen ? Was ik wel benieuwd naar dit geld natuurlijk voor veel mannen die in de 30 zijn die ook kalend zijn

Okay, ik ben een man van in de 30 en gelukkig (nog)niet kalend. Een beetje dunner haar dan tien jaar geleden dat wel, maar toch nog voldoende dekkend. Dus ik weet niet of vrouwen afknappen op een kale kop of juist niet.

Persoonlijk denk ik dat het vooral ligt aan de manier waarop je jezelf presenteert. Een kale knikker zou vrouwen niet per se hoeven afschrikken mits je er zelf ook geen probleem van maakt. Als jij lekker in je vel zit dan straal je dat ook uit en reageren mensen ook positief op je.
Het omgekeerde is ook waar; wanneer jij je onzeker voelt over je kalende kruin dan straal je dat ook uit. Je wordt dan vanzelf minder aantrekkelijk.

Het gaat dus om je houding. Als je daarnaast ook een goede persoonlijke hygiëne hebt en aandacht besteed aan de rest van je voorkomen, dan lijkt me er niets aan de hand. Work with what you've got,is het devies. En als een vrouw dan toch moeilijk doet over je gebrek aan 'hoofd-vacht', dan is ze je niet waard en wijs je haar gewoon het gat van de deur. Bye!!


Laatst aangepast door
LAUWIES855
op woensdag 5 augustus 2015, 20:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERW961





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: donderdag 6 augustus 2015, 02:46
 
LAUWIES855 schreef:
Okay, ik ben een man van in de 30 en gelukkig (nog)niet kalend. Een beetje dunner haar dan tien jaar geleden dat wel, maar toch nog voldoende dekkend. Dus ik weet niet of vrouwen afknappen op een kale kop of juist niet.

Persoonlijk denk ik dat het vooral ligt aan de manier waarop je jezelf presenteert. Een kale knikker zou vrouwen niet per se hoeven afschrikken mits je er zelf ook geen probleem van maakt. Als jij lekker in je vel zit dan straal je dat ook uit en reageren mensen ook positief op je.
Het omgekeerde is ook waar; wanneer jij je onzeker voelt over je kalende kruin dan straal je dat ook uit. Je wordt dan vanzelf minder aantrekkelijk.

Het gaat dus om je houding. Als je daarnaast ook een goede persoonlijke hygiëne hebt en aandacht besteed aan de rest van je voorkomen, dan lijkt me er niets aan de hand. Work with what you've got,is het devies. En als een vrouw dan toch moeilijk doet over je gebrek aan 'hoofd-vacht', dan is ze je niet waard en wijs je haar gewoon het gat van de deur. Bye!!

bedankt voor jou reactie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: maandag 10 augustus 2015, 11:31
 
Ik vraag mij ten eerste af waarom deze vraag gesteld wordt.
Is het vanuit eigen onzekerheid of je nog wel aan een vrouw komt?
Eerdere negatieve ervaringen die je koppelt aan je uiterlijk?

Weet je?
Het maakt niks uit hoe je eruit ziet aan de buitenkant.
Ik heb mensen in mijn omgeving gehad die naar wereldse maatstaven lelijk waren maar welke ik door Gods ogen mocht aanzien en ik zag een wonderlijke schoonheid waardoor er een prachtig contact ontstond op vriendschappelijke basis.
Ik zou me als ik jou was veel drukker maken om de binnenkant.
Als jouw hart steeds zuiverder en voller wordt, er vruchten van de Geest gaan rijpen dan ga je dat uitstralen als een zonnetje :)
En dat maakt je pas echt een aantrekkelijk mens.

Je kunt je natuurlijk ook nog afvragen waarom je kaal bent.
Heeft je lichaam er misschien een reden voor? (nadenkertje)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERW961





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: maandag 10 augustus 2015, 14:13
 
ROADY558 schreef:
Ik vraag mij ten eerste af waarom deze vraag gesteld wordt.
Is het vanuit eigen onzekerheid of je nog wel aan een vrouw komt?
Eerdere negatieve ervaringen die je koppelt aan je uiterlijk?

Weet je?
Het maakt niks uit hoe je eruit ziet aan de buitenkant.
Ik heb mensen in mijn omgeving gehad die naar wereldse maatstaven lelijk waren maar welke ik door Gods ogen mocht aanzien en ik zag een wonderlijke schoonheid waardoor er een prachtig contact ontstond op vriendschappelijke basis.
Ik zou me als ik jou was veel drukker maken om de binnenkant.
Als jouw hart steeds zuiverder en voller wordt, er vruchten van de Geest gaan rijpen dan ga je dat uitstralen als een zonnetje :)
En dat maakt je pas echt een aantrekkelijk mens.

Je kunt je natuurlijk ook nog afvragen waarom je kaal bent.
Heeft je lichaam er misschien een reden voor? (nadenkertje)

wat mooi gezegd van u, Nee heb er geen negatieve ervaring mee maar vroeg het mij af hoe vrouwen d'r over denken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 10 augustus 2015, 16:11
 
GERW961 schreef:
wat mooi gezegd van u, Nee heb er geen negatieve ervaring mee maar vroeg het mij af hoe vrouwen d'r over denken

Nog even een duit in het zakje van mij dan. Het maakt mij totaal niet uit. Zoals hier al eerder gezegd is je innerlijk van groot belang en persoonlijke hygiëne ook. Zelfvertrouwen, een diep gesprek van hart tot hart, een onverslaanbaar optimisme en humor vind ik veel aantrekkelijker. Verlegen lachende smiley
Enne ... je kunt nóg zo'n mooie haardos hebben maar op oudere leeftijd kan het zomaar veranderen, alles is betrekkelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 augustus 2015, 16:27
 
GERW961 schreef:
wat mooi gezegd van u, Nee heb er geen negatieve ervaring mee maar vroeg het mij af hoe vrouwen d'r over denken

Dat begreep ik al, maar blijkbaar is het wel belangrijk voor je, anders open je er geen topic over. Dus vraag ik me af wat je ermee wilt bereiken.
Vandaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3