ChristianMatch
 


Forum

24 t/m 30 juli ZOMERCONF NEW WINE WALIBI
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
SOLAFIDE630





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: woensdag 7 april 2010, 13:14
 
Zomerconferentie NEW WINE op evenemententerein WALIBI enige kilometers buiten Biddinghuizen van 24 t/m 30 juli a.s..

Geestelijke vernieuwing van de kerken in Nederland.

Nieuw worden in kennen, vreugde en aanbidding van Jezus Christus.

Toerusting om het evangelie van Zijn Koninkrijk te verkondigen.

Iedere ochtend en avond centrale bijeenkomsten met
* aanbidding,

* bijbels onderwijs en

* ministry.


's Morgens en 's middags seminars over:

* pastoraat

* persoonlijke groei

* gemeente opbouw

* cultuur

Creches voor kinderen tot 4 jr, zowel 's morgens als 's middags;

Aparte programma's, gericht op eigen leeftijd, voor kinderen en tieners van de basisschool als voor jongeren (13 - 18 jaar);

Een eigen seminar programma voor jong-volwassenen (18 - 25 jr.).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: woensdag 7 april 2010, 13:18
 
Klinkt goed Sola, bedankt voor de tip! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: woensdag 7 april 2010, 14:37
 
ARIENNEZ498 schreef:
Klinkt goed Sola, bedankt voor de tip! Lachende smiley

Dacht ik ook en.........Graag gedaan Ariennez Knipoog smiley


Laatst aangepast door
SOLAFIDE630
op woensdag 7 april 2010, 14:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 20:26
 
SOLAFIDE630 schreef:
Zomerconferentie NEW WINE op evenemententerein WALIBI enige kilometers buiten Biddinghuizen van 24 t/m 30 juli a.s..

Geestelijke vernieuwing van de kerken in Nederland.

Nieuw worden in kennen, vreugde en aanbidding van Jezus Christus.

Toerusting om het evangelie van Zijn Koninkrijk te verkondigen.

Iedere ochtend en avond centrale bijeenkomsten met
* aanbidding,

* bijbels onderwijs en

* ministry.


's Morgens en 's middags seminars over:

* pastoraat

* persoonlijke groei

* gemeente opbouw

* cultuur

Creches voor kinderen tot 4 jr, zowel 's morgens als 's middags;

Aparte programma's, gericht op eigen leeftijd, voor kinderen en tieners van de basisschool als voor jongeren (13 - 18 jaar);

Een eigen seminar programma voor jong-volwassenen (18 - 25 jr.).


ik ga dit jaar hier naar toe op 24 juli en 25 juli.
Heb er echt zin in.

Voor degenen die opwekking gaaf vonden, is dit ook een aanrader


http://www.new-wine.nl/zomerconferentie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 03:31
 
JONATHAN890 schreef:
ik ga dit jaar hier naar toe op 24 juli en 25 juli.
Heb er echt zin in.

Voor degenen die opwekking gaaf vonden, is dit ook een aanrader


http://www.new-wine.nl/zomerconferentie

De promotiefilm is alleen niet te zien, althans via mijn computer... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zondag 20 juni 2010, 01:12
 
SUSANNAH475 schreef:
De promotiefilm is alleen niet te zien, althans via mijn computer... Engeltje smiley

bij mij ook niet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: zondag 20 juni 2010, 09:09
 
Ik heb de site gezien ( het filmpje doet het idd niet ) maar heb nog niet echt een beeld bij deze conferentie!
Wie kan mij zeggen waarom ik daar heen moet gaan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zondag 20 juni 2010, 20:00
 
CARIN303 schreef:
Ik heb de site gezien ( het filmpje doet het idd niet ) maar heb nog niet echt een beeld bij deze conferentie!
Wie kan mij zeggen waarom ik daar heen moet gaan?

Ik vermoed dat het erg leuk is (gezellig, bemoedigend) om met andere christenen daar te zijn. En ik denk ook dat je weer meer leert over de omgang met God en alles wat daarbij hoort... dus leerzaam vermoed ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 30 juni 2010, 19:58
 
JONATHAN890 schreef:
ik ga dit jaar hier naar toe op 24 juli en 25 juli.
Heb er echt zin in.

Voor degenen die opwekking gaaf vonden, is dit ook een aanrader


http://www.new-wine.nl/zomerconferentie

Is het ook een aanrader voor mensen die niet zo evangelisch zijn en daar eens een kijkje willen nemen? Of loop ik dan gillend weg????
Ik heb namelijk geen idee wat ik me erbij voor moet stellen maar wil er wel eens kijken om een indruk te krijgen......


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op woensdag 30 juni 2010, 19:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RIANNE544





Berichten: 43

BerichtGeplaatst: woensdag 30 juni 2010, 20:14
 
WILLEMIJN232 schreef:
Is het ook een aanrader voor mensen die niet zo evangelisch zijn en daar eens een kijkje willen nemen? Of loop ik dan gillend weg????
Ik heb namelijk geen idee wat ik me erbij voor moet stellen maar wil er wel eens kijken om een indruk te krijgen......

New wine komt vooral voort uit refomatorische kerken. met name Nederlands gereformeerde kerk in Houten is er sterk bij betrokken.

Ik vind het bijbels onderwijs op new wine erg goed. Er is veel aandacht voor aanbidding. Het is niet zo grootschaliog als opwekking (wat trouwens ook gaaf is).
Mooi aan New wine vind ik ook de aandacht voor ministry gebed en het gericht zijn op de vernieuwing in de kerken.

Verder is het HEERLIJK kamperen Twijfelende smiley , christenen ontmoeten, samen eten, vieren en beleven.

Echt een conferentie om heen te gaan .
Ik ben er ook, met nog zo'n 50 anderen uit de gemeente. Knipoog smiley

Rianne

Ps. ik heb nog 1 plekje in mijn tentje Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RIANNE544





Berichten: 43

BerichtGeplaatst: woensdag 30 juni 2010, 20:19
 
CARIN303 schreef:
Ik heb de site gezien ( het filmpje doet het idd niet ) maar heb nog niet echt een beeld bij deze conferentie!
Wie kan mij zeggen waarom ik daar heen moet gaan?

Ik ben vorige jaar geweest, en ga dit jaar ook.
Ik heb New wine 2009 als zeer bijzonder ervaren.
De aandacht voor aanbidding, maakte bij mij veel 'los'.
Ik geloof dat daar waar mensen God aanbiden Hij ook kan spreken. Dat deed Hij! Door beelden, woorden en gebed ben ik opgebouwd in mijn geloof en in vertrouwen Er zijn bijzondere dingen gebeurt.
Ik was net ontslagen, maar God liet mij zien dat Hij door de pijn en verwondingen heen al bezig was met het herstel van mijn hart.
toen wist ik niet dat ik vier maanden later nogmaals met ontslag geconfronteerd zou worden. Maar dankzij dit beeld, door God gegeven, bleef ik vertrouwen. Het komt goed! Wat God beloofd dat doet hij ook.

Hij heeft zijn woord gehouden want ik heb een fantastische nieuwe baan!

Dat is was New Wine met je kan doen...
Ervaar het maar... en KOM!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 30 juni 2010, 20:28
 
RIANNE544 schreef:
New wine komt vooral voort uit refomatorische kerken. met name Nederlands gereformeerde kerk in Houten is er sterk bij betrokken.

Ik vind het bijbels onderwijs op new wine erg goed. Er is veel aandacht voor aanbidding. Het is niet zo grootschaliog als opwekking (wat trouwens ook gaaf is).
Mooi aan New wine vind ik ook de aandacht voor ministry gebed en het gericht zijn op de vernieuwing in de kerken.

Verder is het HEERLIJK kamperen Twijfelende smiley , christenen ontmoeten, samen eten, vieren en beleven.

Echt een conferentie om heen te gaan .
Ik ben er ook, met nog zo'n 50 anderen uit de gemeente. Knipoog smiley


Ik woon op fietsafstand Rianne.............

Rianne

Ps. ik heb nog 1 plekje in mijn tentje Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: woensdag 21 juli 2010, 20:45
 
Het thema voor de New-Wine conferentie :

Thema 2010: Vrijheid

Vrijheid is één van de belangrijkste waarden in het leven. Vrijheid om te zijn wie je bent. Vrijheid om te zeggen wat je denkt. Vrijheid om te kiezen wat je wilt. Tegelijk ervaren we vaak dat we niet zo vrij zijn. We worden bepaald door ons verleden, zijn gebonden door verkeerde gewoonten of gaan gebukt onder schuldgevoelens. We staan onder invloed van mensen in onze omgeving, van de media en de cultuur die ons omringt. Jezus Christus is in deze wereld gekomen om ons echt vrij te maken en te worden zoals God ons bedoeld heeft. Toch worstelen ook christenen ermee dat zij op bepaalde terreinen van het leven niet vrij zijn. Paulus schrijft: ‘Christus heeft ons bevrijd opdat wij in vrijheid zouden leven: houd dus stand en laat u niet opnieuw een slavenjuk opleggen’ (Galaten 5:1), en ook: ‘Waar de Geest van de Heer is, daar is vrijheid’ (2 Korintiërs 3:17). Juist wie echt vrij is, heeft ruimte om een ander te dienen. Tijdens de zomerconferentie 2010 staat deze vrijheid in Christus centraal. Ware vrijheid in ons eigen leven en in de kerk en de samenleving.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:00
 
Op de site van New-wine.nl kan je het programma lezen

http://www.new-wine.nl/zomerconferentie/programma/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:00
 
JONATHAN890 schreef:
Het thema voor de New-Wine conferentie :

Thema 2010: Vrijheid

Vrijheid is één van de belangrijkste waarden in het leven. Vrijheid om te zijn wie je bent. Vrijheid om te zeggen wat je denkt. Vrijheid om te kiezen wat je wilt. Tegelijk ervaren we vaak dat we niet zo vrij zijn. We worden bepaald door ons verleden, zijn gebonden door verkeerde gewoonten of gaan gebukt onder schuldgevoelens. We staan onder invloed van mensen in onze omgeving, van de media en de cultuur die ons omringt. Jezus Christus is in deze wereld gekomen om ons echt vrij te maken en te worden zoals God ons bedoeld heeft. Toch worstelen ook christenen ermee dat zij op bepaalde terreinen van het leven niet vrij zijn. Paulus schrijft: ‘Christus heeft ons bevrijd opdat wij in vrijheid zouden leven: houd dus stand en laat u niet opnieuw een slavenjuk opleggen’ (Galaten 5:1), en ook: ‘Waar de Geest van de Heer is, daar is vrijheid’ (2 Korintiërs 3:17). Juist wie echt vrij is, heeft ruimte om een ander te dienen. Tijdens de zomerconferentie 2010 staat deze vrijheid in Christus centraal. Ware vrijheid in ons eigen leven en in de kerk en de samenleving.

Zeker afgestemd op de eo jongerendag, die had ook al als thema: "vrijheid"... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 12:38
 
Voor alle mensen die dit weekend gaan, veel plezier toegewenst en mooie ervaringen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 17:37
 
CARIN303 schreef:
Voor alle mensen die dit weekend gaan, veel plezier toegewenst en mooie ervaringen!

morgen ben ik er...... ik ga met een paar mensen van OuderAlleen en zal daar naar de seminairs gaan betreffende profetie.

Verder tussendoor lekker mensen van de gemeente opzoeken, zijn er genoeg bij ons uit Spijkenisse.

Mocht nog iemand gaan....ik rij van Rotterdam...naar Houten, iemand ophalen.....en dan naar Biddinghuizen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zondag 25 juli 2010, 07:16
 
JONATHAN890 schreef:
morgen ben ik er......


het is vandaag !!!!! ik hoop op een heel fijne leerzame dag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 25 juli 2010, 15:11
 
JONATHAN890 schreef:
het is vandaag !!!!! ik hoop op een heel fijne leerzame dag

En... wat heb je geleerd over profetie??

GrZing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 00:35
 
ZINGA672 schreef:
En... wat heb je geleerd over profetie??

GrZing

over vandaag....

Flink drukke dag gehad, t was erg fijn

s morgens een mooie bijzondere dienst
s middags 2 seminairs over profetie, de stem van God in je leven horen en doorgeven.

Heb wel wat moois meegemaakt en ook zelf heel bijzonder God ervaren door iets aan een vrouw te vertellen wat God voor haar wilde laten weten.

Wild vreemde vrouw moest ik voor bidden. In mijn hoofd kwam naar voren dat ze de problemen en zorgen om haar kinderen bij god moest achterlaten, dat het goed was, en dat God zijn handen om hen en om haar hield.
Begon ze vreselijk te huilen, helemaal ontroerd. haar oudste vertelde van de week dat hij ging scheiden en de jongste had de kerk vaarwel gezegd.

Heel bijzonder dat God mij dat doorgaf. We hebben daarna voor haar kunnen bidden en dat deed haar erg goed.

s avonds nog een erg fijne dienst weer gehad en tussendoor heerlijk met mensen van OA gesproken en met heel aantal uit de gemeente hier in spijkenisse.


Het is echt gaaf te ervaren dat God's Geest een weg wil gaan, ruimte wilt scheppen, door de mensen heen wil werken in de kerken van Nederland.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Pagina 1 van 1