ChristianMatch
 


Forum

Buddha beeld
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 17 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:34
 
lieve mensen
het valt me op dat er weer behoorlijk naar sola uitgehaald word terwijl zij ook gewoon haar mening gegeven heeft
ook ik heb in het begin een klein stukje geschreven over t feit dat ik zulke beeldjes in huis had als sier en daar werd toen niet op gereageerd dat er toen zeer vreemde zaken gebeurden en dat de demonen door m'n kamer liepen een daarvan was het hindoe beeld in menselijke grote.
toen ze opgeruimd waren kwam er rust en vrede terug in mij en mijn kamers waar ik toen woonde .
ik schrijf hier niet t hele verhaal want dat zou teveel plaats en tijd innemen en dan toch niet gelezen worden
dus mijn ervaring is nogmaals denk na wat men in huis haalt als men dat al zou willen.en wil je horen hoe het zat met die beelden mag je mij altijd mailen.
maar ik ben blij dat Jezus mij er vrij van gezet heeft en mij beschermd heeft.
zo'n beeldje (ook als sier) heeft meer invloed dan je denkt.


Laatst aangepast door
GRACE585
op zaterdag 24 april 2010, 22:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:35
 
[modedit: offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op zondag 25 april 2010, 11:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:38
 
GRACE585 schreef:
lieve mensen
het valt me op dat er weer behoorlijk naar sola uitgehaald word terwijl zij ook gewoon haar mening gegeven heeft
ook ik heb in het begin een klein stukje geschreven over t feit dat ik zulke beeldjes in huis had als sier en daar werd toen niet op gereageerd dat er toen zeer vreemde zaken gebeurden en dat de demonen door m'n kamer liepen een daarvan was het hindoe beeld in menselijke grote.
toen ze opgeruimd waren kwam er rust en vrede terug in mij en mijn kamers waar ik toen woonde .
ik schrijf hier niet t hele verhaal want dat zou teveel plaats en tijd innemen en dan toch niet gelezen worden
dus mijn ervaring is nogmaals denk na wat men in huis haalt als men dat al zou willen.en wil je horen hoe het zat met die beelden mag je ma altijd mailen.
maar ik ben blij dat Jezus mij er vrij van gezet heeft en mij beschermd heeft.
zo'n beeldje (ook als sier) heeft meer invloed dan je denkt.

Hier ben ik het helemaal mee eens, ik vind het ook erg jammer dat er op de persoon gespeeld wordt. Ik vind dit echt niet kunnen!

Sola, alle respect voor de manier waarop jij in het leven staat! Daar leer ik veel van.

Heel eerlijk gezegd begrijp ik de bedoeling van dit topic niet. Een promotie, om een boeddahbeeld aan te schaffen Smiley die vol vragen zit Of is het te bedoeling om een ander uit te dagen? Ik krijg soms het idee, dat sommigen daar van genieten.


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zaterdag 24 april 2010, 22:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:39
 
[modedit: je bent onvriendelijk en je gaat niet in op argumenten]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op zondag 25 april 2010, 11:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:40
 
[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op zondag 25 april 2010, 11:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:40
 
GRACE585 schreef:
lieve mensen
het valt me op dat er weer behoorlijk naar sola uitgehaald word terwijl zij ook gewoon haar mening gegeven heeft
ook ik heb in het begin een klein stukje geschreven over t feit dat ik zulke beeldjes in huis had als sier en daar werd toen niet op gereageerd dat er toen zeer vreemde zaken gebeurden en dat de demonen door m'n kamer liepen een daarvan was het hindoe beeld in menselijke grote.
toen ze opgeruimd waren kwam er rust en vrede terug in mij en mijn kamers waar ik toen woonde .
ik schrijf hier niet t hele verhaal want dat zou teveel plaats en tijd innemen en dan toch niet gelezen worden
dus mijn ervaring is nogmaals denk na wat men in huis haalt als men dat al zou willen.en wil je horen hoe het zat met die beelden mag je mij altijd mailen.
maar ik ben blij dat Jezus mij er vrij van gezet heeft en mij beschermd heeft.
zo'n beeldje (ook als sier) heeft meer invloed dan je denkt.

Waar het mij omgaat Grace is dat ik enkel een vraag heb gesteld...
En vervolgens word er gedaan of ik men hele huis vol budsha's heb staan en af glij en weet ik het al niet meer, Daar ben ik zat van...
Ik stelde enkel een vraag omdat ik die beelden overal tegen kom,
En als men goed zou lezen wat zeer moeilijk is ik weet dan zou men kunnen weten dat ik ook niet van plan ben er 1 te kopen of wat dan ook maar...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:42
 
GRACE585 schreef:
lieve mensen
het valt me op dat er weer behoorlijk naar sola uitgehaald word terwijl zij ook gewoon haar mening gegeven heeft
ook ik heb in het begin een klein stukje geschreven over t feit dat ik zulke beeldjes in huis had als sier en daar werd toen niet op gereageerd dat er toen zeer vreemde zaken gebeurden en dat de demonen door m'n kamer liepen een daarvan was het hindoe beeld in menselijke grote.
toen ze opgeruimd waren kwam er rust en vrede terug in mij en mijn kamers waar ik toen woonde .
ik schrijf hier niet t hele verhaal want dat zou teveel plaats en tijd innemen en dan toch niet gelezen worden
dus mijn ervaring is nogmaals denk na wat men in huis haalt als men dat al zou willen.en wil je horen hoe het zat met die beelden mag je mij altijd mailen.
maar ik ben blij dat Jezus mij er vrij van gezet heeft en mij beschermd heeft.
zo'n beeldje (ook als sier) heeft meer invloed dan je denkt.

Grace, het gaat veel meer om de manier waarop dingen gezegd worden. Jij hebt jouw ervaring gedeeld, wat ik heel moedig vind. Anderen hebben daarnaast ook hun ervaring (het tegengestelde van jou) weergegeven. Voor beide ervaringen moet ruimte zijn in mijn ogen. Dat betekent ook dat er niet meteen allerlei stempeltjes op de ander gedrukt moeten worden alsof die persoon Jezus niet op de eerste plaats zou hebben. En dat is wel wat er dus gebeurd is...

Nogmaals, ik vind het dapper dat jij jouw ervaring hebt willen delen en ik snap dat jij er voorzichtig in bent om zulke beelden aan te schaffen. Maar het is en blijft jouw ervaring...toch? Wel kun je het gebruiken als aandachtspunt voor de ander om eens over na te denken. Maar je laat dan wel de ander in zijn/haar waarde! Dat is wat bij jou wel duidelijk wordt...


Laatst aangepast door
HENK710
op zaterdag 24 april 2010, 22:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:44
 
MARIJAN072 schreef:
Heel eerlijk gezegd begrijp ik de bedoeling van dit topic niet. Een promotie, om een boeddahbeeld aan te schaffen Smiley die vol vragen zit Of is het te bedoeling om een ander uit te dagen? Ik krijg soms het idee, dat sommigen daar van genieten.

Zie het gewoon als een open vraag om met elkaar eens over van gedachten te wisselen. Maar dat lijkt op CM al niet meer te kunnen...en dat is jammer!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:44
 
MARIJAN072 schreef:
Hier ben ik het helemaal mee eens, ik vind het ook erg jammer dat er op de persoon gespeeld wordt. Ik vind dit echt niet kunnen!

Sola, alle respect voor de manier waarop jij in het leven staat! Daar leer ik veel van.

Heel eerlijk gezegd begrijp ik de bedoeling van dit topic niet. Een promotie, om een boeddahbeeld aan te schaffen Smiley die vol vragen zit Of is het te bedoeling om een ander uit te dagen? Ik krijg soms het idee, dat sommigen daar van genieten.

Ik stel een heel normale vraag over iets wat me opvalt en wat vragen bij mij oproept...
Vervolgens word mij verweten dat ik afglij omdat ik iets met buddha zou hebben dus die persoonlijke aanval is er door een ander ingelegd, Ik verdedig mezelf alleen maar.
Heel jammer zoals je reageert Marijan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:45
 
jongens jongens jongens (m/v)...

ik heb echt het idee dat ook hier het Grote Moddergooien nog steeds niet is afgelopen. een aantal jaren geleden zat ik hier ook en het was toen eender als nu.

speel dingen nou eens NIET op de man (m/v), geef gewoon antwoord op de vraag die in de openingspost gesteld is en 'hou verder je snater'. dat scheelt een hoop energie en ergernis.

zo gaan we als mede-christenen toch niet met elkaar om? okee, met elkaar oneens zijn is niet meer dan logisch, want zoveel mensen, zoveel zinnen.

maar elkaar tot het bot afbranden en beweren dat de ander demonisch bezig is of demonen ziet, dat gaat toch te ver?

en bedenk: een geschreven woord kan heel hard aankomen bij de 'ontvanger'.

'Ugh, ik heb gezegd'
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:45
 
[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op zondag 25 april 2010, 11:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:47
 
[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op zondag 25 april 2010, 11:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:47
 
GRIFFIN748 schreef:
speel dingen nou eens NIET op de man (m/v), geef gewoon antwoord op de vraag die in de openingspost gesteld is en 'hou verder je snater'. dat scheelt een hoop energie en ergernis.

Hehe eindelijk iemand die het echt als gewone vraag ziet Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:47
 
MARISKA601 schreef:
idd renske

Ieder mens interpreteert....het is gewoon een vaststelling en geen veroordeling, zoals veel mensen dingen nu eenmaal als een veroordeling LEZEN, terwijl dat niet als zodanig bedoeld wordt.

Zo de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.... of.....

Datgene wat je in een tekst leest...dat ben je zelf....

en dit is weer geen veroordeling maar een feit....een gegeven....waar ieder mens wel last van heeft.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:52
 
SOLAFIDE630 schreef:
Ieder mens interpreteert....het is gewoon een vaststelling en geen veroordeling, zoals veel mensen dingen nu eenmaal als een veroordeling LEZEN, terwijl dat niet als zodanig bedoeld wordt.

Zo de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.... of.....

Datgene wat je in een tekst leest...dat ben je zelf....

en dit is weer geen veroordeling maar een feit....een gegeven....waar ieder mens wel last van heeft.....





je komt anders aardig veroordelend over sola
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:52
 
SOLAFIDE630 schreef:
Ieder mens interpreteert....het is gewoon een vaststelling en geen veroordeling, zoals veel mensen dingen nu eenmaal als een veroordeling LEZEN, terwijl dat niet als zodanig bedoeld wordt.

Zo de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.... of.....

Datgene wat je in een tekst leest...dat ben je zelf....

en dit is weer geen veroordeling maar een feit....een gegeven....waar ieder mens wel last van heeft.....

Dus als jij zegt dat ik afglij is dat een vaststelling en geen veroordeling Gefrustreerde smiley vaag hoor maar het zal....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:53
 
SOLAFIDE630 schreef:
Ieder mens interpreteert....het is gewoon een vaststelling en geen veroordeling, zoals veel mensen dingen nu eenmaal als een veroordeling LEZEN, terwijl dat niet als zodanig bedoeld wordt.

Zo de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.... of.....

Datgene wat je in een tekst leest...dat ben je zelf....

en dit is weer geen veroordeling maar een feit....een gegeven....waar ieder mens wel last van heeft.....

't is wellicht ook een staaltje van: 'het laatste woord willen hebben'...

het zou u sieren als u daarmee ophoudt. zoals ik al eerder zei: het scheelt een hoop energie en ergernis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:53
 
ROBBEDOES873 schreef:
Nog iets waar ik even over nadacht...
Mag een christen eigenlijk een Buddha beeld hebben??
Ik zie er zelf niets verkeerds in...
Heb er opzich niet zoveel mee, Maar soms zie ik best leuke dan denk ik hmmm zou best gaaf staan in bv de tuin...
Maar kan dit nu weer wel of toch ook weer niet?
Tis voor mij niet meer dan een beeld een ding voor de sier...
Dus in mijn ogen kan dat wel...

Oké, terug naar de vraag. Mag een christen een Boeddha beeld hebben? Kan dit wel of toch niet?

De mensen die hier aangeven dat het niet kan, krijgen de mensen over zich heen die vinden dat het wel kan...


Laatst aangepast door
LIESBETH326
op zaterdag 24 april 2010, 22:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:54
 
ROBBEDOES873 schreef:
Waar het mij omgaat Grace is dat ik enkel een vraag heb gesteld...
En vervolgens word er gedaan of ik men hele huis vol budsha's heb staan en af glij en weet ik het al niet meer, Daar ben ik zat van...
Ik stelde enkel een vraag omdat ik die beelden overal tegen kom,
En als men goed zou lezen wat zeer moeilijk is ik weet dan zou men kunnen weten dat ik ook niet van plan ben er 1 te kopen of wat dan ook maar...

Waar heb ik beweerd, dat jij je hele huis vol met buddha beelden hebt staan????????

Je schuift mij hier iets in de schoenen....ik heb zoiets niet beweerd!

Dan graag de precieze plek, waar het staat Robbedoes......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:55
 
GRIFFIN748 schreef:
't is wellicht ook een staaltje van: 'het laatste woord willen hebben'...
het zou u sieren als u daarmee ophoudt. zoals ik al eerder zei: het scheelt een hoop energie en ergernis.

Volgens mij heb je helemaal gelijk, Griffin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:56
 
LIESBETH326 schreef:
Oké, terug naar de vraag? Mag een christen een Boeddha beeld hebben? Kan dit wel of toch niet?

De mensen die hier aangeven dat het niet kan, krijgen de mensen over zich heen die vinden dat het wel kan...

Das niet waar er word gedaan alsof ik iets met buddha zou hebben ... en dat weer leg ik
er word gezegt dat ik afglij etc en daar ben ik het niet mee eens
nogmaals ik stelde gewoon een vraag was benieuwd naar de meningen
vroeg het niet om afgebrand te worden..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:57
 
ROBBEDOES873 schreef:
Waar het mij omgaat Grace is dat ik enkel een vraag heb gesteld...
En vervolgens word er gedaan of ik men hele huis vol budsha's heb staan en af glij en weet ik het al niet meer, Daar ben ik zat van...
Ik stelde enkel een vraag omdat ik die beelden overal tegen kom,
En als men goed zou lezen wat zeer moeilijk is ik weet dan zou men kunnen weten dat ik ook niet van plan ben er 1 te kopen of wat dan ook maar...

ik ben het met je eens does dat men idd het niet meteen op de persoon moet spelen maar merk ook dat sommigen het meteen als een aanval ervaren.
en ik geloof idd niet dat jij meteen van je geloof valt,daarvoor kom je bij mij te eerlijk over
ik vind het altijd jammer dat discussies zo uitlopen.zie ook mijn stukje reactie op maris haar topic
gr.Grace
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:57
 
LIESBETH326 schreef:
Oké, terug naar de vraag? Mag een christen een Boeddha beeld hebben? Kan dit wel of toch niet?

De mensen die hier aangeven dat het niet kan, krijgen de mensen over zich heen die vinden dat het wel kan...

Iets met rollen omdraaien??? Een aantal mensen die vinden dat het niet kan, wensen meteen anderen op de glijbaan te zetten of zelfs te verwijten dat Jezus niet op 1 zou staan... Dan is het toch niet zo vreemd dat er tegenreactie komt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:57
 
SOLAFIDE630 schreef:
Waar heb ik beweerd, dat jij je hele huis vol met buddha beelden hebt staan????????

Je schuift mij hier iets in de schoenen....ik heb zoiets niet beweerd!

Dan graag de precieze plek, waar het staat Robbedoes......

Ik heb niet gezegd dat je dat hebt gezegd Sola het blijft moeilijk lezen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:58
 
SOLAFIDE630 schreef:
Ieder mens interpreteert....het is gewoon een vaststelling en geen veroordeling, zoals veel mensen dingen nu eenmaal als een veroordeling LEZEN, terwijl dat niet als zodanig bedoeld wordt.

Zo de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.... of.....

Datgene wat je in een tekst leest...dat ben je zelf....

en dit is weer geen veroordeling maar een feit....een gegeven....waar ieder mens wel last van heeft.....

maar ik heb nog geen antwoord op de vraag waarom je dit leest en reageert
hou het lekker verre van je
maar kraak anderen niet steeds af als ze anders denken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:59
 
[offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op zondag 25 april 2010, 11:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 23:00
 
HENK710 schreef:
Grace, het gaat veel meer om de manier waarop dingen gezegd worden. Jij hebt jouw ervaring gedeeld, wat ik heel moedig vind. Anderen hebben daarnaast ook hun ervaring (het tegengestelde van jou) weergegeven. Voor beide ervaringen moet ruimte zijn in mijn ogen. Dat betekent ook dat er niet meteen allerlei stempeltjes op de ander gedrukt moeten worden alsof die persoon Jezus niet op de eerste plaats zou hebben. En dat is wel wat er dus gebeurd is...

Nogmaals, ik vind het dapper dat jij jouw ervaring hebt willen delen en ik snap dat jij er voorzichtig in bent om zulke beelden aan te schaffen. Maar het is en blijft jouw ervaring...toch? Wel kun je het gebruiken als aandachtspunt voor de ander om eens over na te denken. Maar je laat dan wel de ander in zijn/haar waarde! Dat is wat bij jou wel duidelijk wordt...


Waardevolle bijdrage, Henk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 23:01
 
GRACE585 schreef:
ik ben het met je eens does dat men idd het niet meteen op de persoon moet spelen maar merk ook dat sommigen het meteen als een aanval ervaren.
en ik geloof idd niet dat jij meteen van je geloof valt,daarvoor kom je bij mij te eerlijk over
ik vind het altijd jammer dat discussies zo uitlopen.zie ook mijn stukje reactie op maris haar topic
gr.Grace

Ik vind het gewoon heel jammer dat zodra ik iets vraag of zeg er meteen getwijfeld word aan mijn geloof....
En ja je mag gerust weten dat het heel erg pijn doet...
Ik heb genoeg meegemaakt in men leven en weet wat dat dit soort uitspraken met mensen kan doen... En ja dan word ik wel eens fel...
Ik heb respect voor jou verhaal Grace en ik heb ook meer gezien dan me lief is... Maar ik kan er gewoon heel heel slecht tegen dat mijn geloof altijd weer in twijfel wordt getrokken... en helaas ja dan wordt ook ik persoonlijk terwijl ik weet dat het niet goed is...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 23:02
 
[offtopic en onvriendelijk]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op zondag 25 april 2010, 11:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 23:02
 
ROBBEDOES873 schreef:
Das niet waar er word gedaan alsof ik iets met buddha zou hebben ... en dat weer leg ik
er word gezegt dat ik afglij etc en daar ben ik het niet mee eens
nogmaals ik stelde gewoon een vraag was benieuwd naar de meningen
vroeg het niet om afgebrand te worden..

Natuurlijk vraag je er niet om om afgebrand te worden. Maar het is wel het risico dat je loopt bij een dubieus onderwerp als deze...
In je openingspost schrijf je wel dat je op zich geen kwaad ziet in dergelijke beelden en dat het niet ondenkbaar zou zijn dat je tot aanschaf over zou gaan. Tenminste, dat kan ik er uit opmaken. Da's gelukkig nog wel wat anders dan je huis ermee vol hebben... Knipoog smiley

Ik vind de toonzetting van sommige berichten echt niet kunnen; anderzijds vind ik ook dat berichten onterecht persoonlijk en als een aanval worden opgevat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 17 Volgende
Pagina 3 van 17