ChristianMatch
 


Forum

Nickname of gewone naam op CM gebruiken
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 22:28
 
ALTJE848 schreef:
Ik zie een nickname onder de noemer liegen
Blijf gewoon je zelf de Heer heeft zelf jouw die naam gegeven , wat doe je Hem aan door je anders voor te doen dan je bent.?
verloochen je zelf neem je kruis op en volg Hem.
zou Hij je willen kennen als je liegt anderen bedriegt met verkeerde namen leeftijden laat staan of een profiel wel kloppend is.
Hoe ver gaan we om niet meer eerlijk te kunnen zijn in deze wereld?
Blijf gewoon je zelf dat zegt ook iets over je zelf denk ik.

Anita

Hm, dat vind ik wel een sterke uitspraak. En ik ben er eigenlijk niet van overtuigd dat het gelijk "liegen" is. Vandaag de dag zijn er tal van nicknames, artiestennamen, koosnaampjes, etc. welke niet zozeer onze eigen roepnaam verloochenen.
Daarbij zijn er hier bijv. ook mensen die vanuit een zekere behoefte aan anonimiteit ervoor kiezen een nickname te nemen die anders is dan hun werkelijke roepnaam. Veel mensen moeten best wel even een drempeltje over om zich in te schrijven op een datingsite. Je legt tenslotte wel heel wat persoonlijks van jezelf neer op internet.
Je relationele status, je leeftijd, je woonomgeving, al dan niet werk, en slik........ ook nog een foto!

Daarbij zijn er ook heel wat mensen die bijv. hun eigen naam niet durven of willen gebruiken, omdat ze hier mogelijk problemen mee krijgen vanuit hun omgeving, of bijv. met een vroegere partner.
Veel redenen om toch te kiezen voor een eigen dan wel andere nickname, wanneer je je hier inschrijft.

Persoonlijk heb ik gekozen voor een nickname waarvan iedereen zal begrijpen dat het niet mijn roepnaam is. Dat is mijn keuze.
Belangrijker vind ik het dat wanneer je nader contact met iemand legt, hij/zij dan wel volstrekt eerlijk is/zal zijn over zijn/haar identiteit.
En als diegene zich hier dan eerst Jan100 noemt, terwijl hij Piet heet, of voor de mannen dat Jannie200 eigenlijk Petra heet, is voor mij niet iets wat ik als misleiding kan en wil zien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 22:45
 
STEENTJE178 schreef:
Hm, dat vind ik wel een sterke uitspraak. En ik ben er eigenlijk niet van overtuigd dat het gelijk "liegen" is. Vandaag de dag zijn er tal van nicknames, artiestennamen, koosnaampjes, etc. welke niet zozeer onze eigen roepnaam verloochenen.
Daarbij zijn er hier bijv. ook mensen die vanuit een zekere behoefte aan anonimiteit ervoor kiezen een nickname te nemen die anders is dan hun werkelijke roepnaam. Veel mensen moeten best wel even een drempeltje over om zich in te schrijven op een datingsite. Je legt tenslotte wel heel wat persoonlijks van jezelf neer op internet.
Je relationele status, je leeftijd, je woonomgeving, al dan niet werk, en slik........ ook nog een foto!

Daarbij zijn er ook heel wat mensen die bijv. hun eigen naam niet durven of willen gebruiken, omdat ze hier mogelijk problemen mee krijgen vanuit hun omgeving, of bijv. met een vroegere partner.
Veel redenen om toch te kiezen voor een eigen dan wel andere nickname, wanneer je je hier inschrijft.

Persoonlijk heb ik gekozen voor een nickname waarvan iedereen zal begrijpen dat het niet mijn roepnaam is. Dat is mijn keuze.
Belangrijker vind ik het dat wanneer je nader contact met iemand legt, hij/zij dan wel volstrekt eerlijk is/zal zijn over zijn/haar identiteit.
En als diegene zich hier dan eerst Jan100 noemt, terwijl hij Piet heet, of voor de mannen dat Jannie200 eigenlijk Petra heet, is voor mij niet iets wat ik als misleiding kan en wil zien.



Hallo steentje

Dat ben ik volledig met je eens maar ik heb anders meegemaakt en twee keer van hier cm dus dat is mijn eigen iets waar van ik uit schrijf omdat ik het meegemaakt heb dat ik voorgelogen werd

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 23:00
 
ALTJE848 schreef:
Ik zie een nickname onder de noemer liegen
Anita

Smiley die vol vragen zit Heet je Altje of Anita?

Leanne,best goed gekozen vind ik zelf Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 07:34
 
LEANNE226 schreef:
Smiley die vol vragen zit Heet je Altje of Anita?

Leanne,best goed gekozen vind ik zelf Knipoog smiley

Er benne dur zo veul met een nick name Coole smiley met zonnebril al probeer je jezelf te verbergen Gefrustreerde smiley je blijft wie je bent, de spiegel liegt niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 08:05
 
Ja ik sta onder een nickname, maar nodig is het niet...
Zeker niet als er een foto bijstaat...
Want dan kan immers toch ook gezien worden??
Voor iemand iets verbergen hoef ik ook niet, maar kiest een ander er wel voor...zal ik dat niet veroordelen...
Gewoon Ineke dus....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 08:38
 
ZEELAND736 schreef:
Ja ik sta onder een nickname, maar nodig is het niet...
Zeker niet als er een foto bijstaat...
Want dan kan immers toch ook gezien worden??
Voor iemand iets verbergen hoef ik ook niet, maar kiest een ander er wel voor...zal ik dat niet veroordelen...
Gewoon Ineke dus....

Het forum is openbaar op internet, iedereen kan het meelezen. Als je geen nickname gebruikt, staat je naam en leeftijd dus op het internet. Niet iedereen wil dat.
Met de foto is het anders, je kunt er voor kiezen om die voor niet-leden te verbergen, gewoon even aanvinken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 16:40
 
ALTJE848 schreef:
Ik zie een nickname onder de noemer liegen
Blijf gewoon je zelf de Heer heeft zelf jouw die naam gegeven , wat doe je Hem aan door je anders voor te doen dan je bent.?
verloochen je zelf neem je kruis op en volg Hem.
zou Hij je willen kennen als je liegt anderen bedriegt met verkeerde namen leeftijden laat staan of een profiel wel kloppend is.
Hoe ver gaan we om niet meer eerlijk te kunnen zijn in deze wereld?
Blijf gewoon je zelf dat zegt ook iets over je zelf denk ik.

Anita

Ehhh jij staat wel met een nickname he Knipoog smiley
Ik sta gewoon met mijn eigen naam maar zoals al wel eens eerder in dit topic is gezegt, kan ik het me van sommigen wel indenken... Je wilt contacten maken maar bv niet graag je ex tegenkomen of iemand die geen lid is kan wel namen lezen maar geen foto zien als je dat hebt aangevinkt...
Voor mij maakt het niet uit, maar idd verwacht ik wel dat men als er prive contact is dat de ware naam wordt genoemd, en dan bedoel ik met name als je een man/vrouw contact hebt...
Zelf heb ik de ervaring dat men vrij snel zegt ik heet zo en zo Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 17:05
 
sommige noemen mij Johanna en de andere weer Hannie,
ik dacht doe iets orginails en ik maak er gewoon Joannie ervan. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 17:21
 
LEANNE226 schreef:
Smiley die vol vragen zit Heet je Altje of Anita?

Leanne,best goed gekozen vind ik zelf Knipoog smiley


Denk wat je leest of vraag wat er staat jong lady
ik lieg niet en mijn naam is anita die kon niet heb ik mijn geboorte naam gekozen en heet dus Echt Anita Altje en nog meer .

Hoe zo liegen ????????????
IK Eer mijn Heer en lieg niet.

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 19:57
 
ALTJE848 schreef:
Denk wat je leest of vraag wat er staat jong lady
ik lieg niet en mijn naam is anita die kon niet heb ik mijn geboorte naam gekozen en heet dus Echt Anita Altje en nog meer .

Hoe zo liegen ????????????
IK Eer mijn Heer en lieg niet.

Anita



Mijn gewone naam is zo stom en haast niet uit te spreken .
Toen ik geboren was en mn oma kwam op kraamvisite zei ze tegen me .... Wat een hondenaam zeg Boze smiley . En dat terwijl ik toch echt vernoemd ben naar een zoon van haar .
En daarom heeft vissertje maar van zn hobby een nickname gemaakt .

Visser, die de discussie over een nickname niet echt snapt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:07
 
VISSER278 schreef:
Mijn gewone naam is zo stom en haast niet uit te spreken .
Toen ik geboren was en mn oma kwam op kraamvisite zei ze tegen me .... Wat een hondenaam zeg Boze smiley . En dat terwijl ik toch echt vernoemd ben naar een zoon van haar .
En daarom heeft vissertje maar van zn hobby een nickname gemaakt .

Visser, die de discussie over een nickname niet echt snapt.

Awel visser, en ik heb dat al tegen meerdere mensen gezegd, heb jij voor mij een originele en mooie voornaam...voila Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:14
 
FRANKT627 schreef:
Awel visser, en ik heb dat al tegen meerdere mensen gezegd, heb jij voor mij een originele en mooie voornaam...voila Boze smiley

Franklin ...... is dat wat? Met of zonder T , dat moet je zelf maar invullen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:25
 
VISSER278 schreef:
Franklin ...... is dat wat? Met of zonder T , dat moet je zelf maar invullen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Woedende smiley ...ik vind jouw voornaam plots niet meer mooi...voila
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:33
 
FRANKT627 schreef:
Woedende smiley ...ik vind jouw voornaam plots niet meer mooi...voila


Dat vond mn oma ook , dus je bent niet de enigste, Floshke.
En ik snap je ook wel een beetje , ..... honden en katten , die moeten in de meeste gevallen ook niets van elkaar hebben .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 23:41
 
ALTJE848 schreef:
Denk wat je leest of vraag wat er staat jong lady
ik lieg niet en mijn naam is anita die kon niet heb ik mijn geboorte naam gekozen en heet dus Echt Anita Altje en nog meer .

Hoe zo liegen ????????????
IK Eer mijn Heer en lieg niet.

Anita

Ik zeg niet dat je liegt,dat zeg je zelf........
Het zal mij worst zijn hoe iemand heet of zichzelf noemt,als het beestje maar een naam heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 22:23
 
LEANNE226 schreef:
Ik zeg niet dat je liegt,dat zeg je zelf........
Het zal mij worst zijn hoe iemand heet of zichzelf noemt,als het beestje maar een naam heeft.


en ik vertik het om me hier anders te noemen dan visser of vissertje. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 23:56
 
VISSER278 schreef:
en ik vertik het om me hier anders te noemen dan visser of vissertje. Lachende smiley

Sinds je laatste opmerking moet ik steeds aan Fikkie denken Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 00:06
 
LEANNE226 schreef:
Sinds je laatste opmerking moet ik steeds aan Fikkie denken Smiley met dichtgeplakte mond

Mag ik weten wie dat is?????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 00:10
 
ZEELAND736 schreef:
Mag ik weten wie dat is?????


Haha , jij snapt em niet. Lachende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 00:10
 
ZEELAND736 schreef:
Mag ik weten wie dat is?????

Een echte hondennaam.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 07:21
 
LEANNE226 schreef:
Een echte hondennaam.......

Snuf Knipoog smiley
Vagebond Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
Pagina 4 van 4