ChristianMatch
 


Forum

Wie voelt zich verlost en lekker in zijn vel ?
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
JOS689





Berichten: 95

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 01:11
 
Er zijn zoveel mensen die niet lekker in hun vel zitten.
Hoe komt dat toch ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 08:30
 
Nou stel je 2 vragen...

Op de 1e kan ik antwoorden: Ik! En dat is na lange, lange tijd.

Het antwoord op je 2e vraag weet ik niet; een ieder heeft zijn eigen verhaal.

Dan komt hier vraag 3: zit jijzelf lekker in je vel?? Verraste, verbaasde smiley

GrZing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 11:38
 
ik sluit je bij je aan zinga Knipoog smiley
ook ik kan niet in een ander zijn vel kijken hoe dat komt
misschien omdat ze al hun beslommeringen nog niet verwerkt hebben,gekwetst zijn en dat nog niet kunnen vergeven?ik doe maareen gooi.
maar ikzelf zit zinds 2 jaarweer lekker in m'n vel Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 12:29
 
JOS689 schreef:
Er zijn zoveel mensen die niet lekker in hun vel zitten.
Hoe komt dat toch ?

Mensen zijn mensen, inclusief hun gebrokenheid. Dat brengt voor ieder mens weer andere dingen met zich mee in zijn/haar levenstocht.

Wat ik niet snap, is de link die je direct legt naar het niet verlost voelen in de titel van dit draadje. Eigenlijk kaart je daar dus iets heel anders aan dan in je vraag in de openingspost. Daarbij leg je in mijn ogen een oneigenlijk verband tussen lekker in je vel zitten en verlost voelen. Er zijn namelijk talloze mensen die zich niet altijd lekker in hun vel voelen zitten, maar zich toch verlost weten door Jezus...en ik ben daar één van Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 12:31
 
Ik ben helemaal verlost en zo voel ik dat ook...
betekent enkel niet dat ik altijd maar boven op de berg zit hoor! Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 12:32
 
Ehh...wat 710 zei dus Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 13:21
 
JOS689 schreef:
Er zijn zoveel mensen die niet lekker in hun vel zitten.
Hoe komt dat toch ?

Stel dat we allemaal verlost zijn en ook nog lekker in ons vel zitten.
Waar moeten we dan nog naar verlangen? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKJES285





Berichten: 126

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 19:30
 
Ik ben verlost...en zit heerlijk in mn vel... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 20:01
 
Verlost zijn is niet altijd lekker in je vel zitten. Kijk maar eens naar de dingen die Jezus zegt in Openbaring, nl....dat t niet makkelijk is, maar dat t allemaal beter wordt en er totaal geen ellende, pijn, honger en dorst zal zijn.


Openbaring 7:13 Een van de oudsten sprak mij aan: ‘Wie zijn dat daar in het wit, en waar komen ze vandaan?’ 14 Ik antwoordde: ‘U weet het zelf, heer.’ Hij zei tegen me: ‘Dat zijn degenen die uit de grote verschrikkingen gekomen zijn. Ze hebben hun kleren witgewassen met het bloed van het lam. 15 Daarom staan ze voor Gods troon en zijn ze dag en nacht in zijn tempel om hem te vereren. En hij die op de troon zit zal bij hen wonen. 16 Dan zullen ze geen honger meer lijden en geen dorst, de zon zal hen niet meer steken, de hitte hen niet bevangen. 17 Want het lam midden voor de troon zal hen hoeden, hen naar de waterbronnen van het leven brengen. En God zal alle tranen uit hun ogen wissen.’

Openbaring 21:1 Ik zag een nieuwe hemel en een nieuwe aarde. Want de eerste hemel en de eerste aarde zijn voorbij, en de zee is er niet meer. 2 Toen zag ik de heilige stad, het nieuwe Jeruzalem, uit de hemel neerdalen, bij God vandaan. Ze was als een bruid die zich mooi heeft gemaakt voor haar man en hem opwacht. 3 Ik hoorde een luide stem vanaf de troon, die uitriep: ‘Gods woonplaats is onder de mensen, hij zal bij hen wonen. Zij zullen zijn volken zijn en God zelf zal als hun God bij hen zijn. 4 Hij zal alle tranen uit hun ogen wissen. Er zal geen dood meer zijn, geen rouw, geen jammerklacht, geen pijn, want wat er eerst was is voorbij.’
5 Hij die op de troon zat zei: ‘Alles maak ik nieuw!’ – Ik hoorde zeggen: ‘Schrijf het op, want wat hier wordt gezegd is betrouwbaar en waar.’ – 6 Toen zei hij tegen mij: ‘Het is voltrokken! Ik ben de alfa en de omega, het begin en het einde. Wie dorst heeft geef ik vrij te drinken uit de bron met water dat leven geeft. 7 Wie overwint komen al deze dingen toe. Ik zal zijn God zijn en hij zal mijn kind zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKJES285





Berichten: 126

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 20:57
 
IMRE695 schreef:
Stel dat we allemaal verlost zijn en ook nog lekker in ons vel zitten.
Waar moeten we dan nog naar verlangen? Smiley die vol vragen zit


Er blijft genoeg te verlangen!!!tenslotte zit een mens niet altijd lekker in zijn vel,we maken van alles mee zowel leuke als niet leuke dingen.en moeten we regelmatig keuzes maken tussen goed en niet goed..

we leven in de eindtijd er kan dus nog van alles op ons pas komen waarin we als christen een keus moeten maken.

gelukkig hebben we het vooruitzicht dat straks als Jezus terug komt er een nieuwe hemel en een nieuwe aarde zal zijn en dat wij daar samen met Hem mogen wonen.

ik kijk daar met verlangen naar uit!!! Knipoog smiley


Laatst aangepast door
MIEKJES285
op dinsdag 18 mei 2010, 20:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FENNY661





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 20:18
 
ik heb heel lang gehad dat ik
niet lekker in mijn vel zat
dat kwam door dat ik veel mee
gemaakt hebt
in mijn huwelijk
maar nu zit ik lekker in mijn vel

fenny
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Pagina 1 van 1