ChristianMatch
 


Forum

Mannen- en vrouwenberoepen
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zondag 23 mei 2010, 11:01
 
Een hot item in onderwijsland is de zg. feminisering van het onderwijs: er lijken straks alleen nog maar juffen voor de klas te staan. De klassieke schoolmeester wordt straks iets wat we alleen nog in de prentenboekjes kunnen waarnemen.
In mijn tijd (opa vertelt) stonden er nog heren in pak voor de klas om het jonge volkje te onderwijzen, maar dit terzijde.

Vraag: zijn er nog wel typische mannen- en vrouwenberoepen? Of zijn de seksen compleet uitwisselbaar geworden? Is de emancipatie wat de dames hier betreft, geslaagd te noemen?

Ik weet dat er vrouwelijke vuilnismannen (vuilnisvrouwen?) bestaan. Maar de 1e vrouwelijke loonwerker moet ik nog tegenkomen.

Imre, die vindt dat vrouwen alles mogen doen, behalve lang achter zijn computer zittten. Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 23 mei 2010, 17:16
 
Ik heb ooit overwogen vroedman te worden... maar het politieke klimaat was er niet naar Huilende smiley, smiley in tranen Gefrustreerde smiley
vraagje... zijn de hedendaagse vrouwen geemancipeerd genoeg inmiddels? of is het nog steeds het oeroude jalouzie aspect van : wat hij kan/mag, dat wil ik ook..

Pieter, die zich bij gebrek aan beter werk maar bezig houd met aluminium dingetjes. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 23 mei 2010, 18:10
 
IMRE695 schreef:
Vraag: zijn er nog wel typische mannen- en vrouwenberoepen? Of zijn de seksen compleet uitwisselbaar geworden? Is de emancipatie wat de dames hier betreft, geslaagd te noemen?

Imre, die vindt dat vrouwen alles mogen doen, behalve lang achter zijn computer zittten. Verlegen lachende smiley

Je stelt 3 vragen,die apart beantwoordt moeten worden......
1.ja,maar alleen als het gaat om lichamelijke kracht of "vrouwelijkheid" van het beroep
2.euh.......moet ik er een biologielesje aan wijden,of weet je de verschillen tussen mannen en vrouwen al? Knipoog smiley
3.heeft dit iets met emancipatie te maken????Of zou het kunnen zijn dat vrouwen ook gewoon de hypotheek moeten betalen????Als je niet gezond bent of je hebt de zorg voor jonge kinderen én je hebt geen financiele buffer dan kom je in aanmerking voor bijstand maar anders niet hoor(heel logisch ook),maar op cm wil dat er bij de mannen niet in geloof ik........

Ik word hier zooooooo moe van he.......we "mogen" alles Gefrustreerde smiley

(jaaaaaa ik neem het wel met een korreltje zoutKnipoog smiley)


Laatst aangepast door
LEANNE226
op zondag 23 mei 2010, 18:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zondag 23 mei 2010, 19:46
 
ANNETTE792 schreef:
Ik heb ooit overwogen vroedman te worden... maar het politieke klimaat was er niet naar Huilende smiley, smiley in tranen Gefrustreerde smiley
vraagje... zijn de hedendaagse vrouwen geemancipeerd genoeg inmiddels? of is het nog steeds het oeroude jalouzie aspect van : wat hij kan/mag, dat wil ik ook..

Pieter, die zich bij gebrek aan beter werk maar bezig houd met aluminium dingetjes. Coole smiley met zonnebril

Als het goed is heeft Pieter dit geschreven en is Anette veranderd in een man. Knipoog smiley.

Mario, die het verschil weet tussen een man en een vrouw
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 23 mei 2010, 19:57
 
ANNETTE792 schreef:
vraagje... zijn de hedendaagse vrouwen geemancipeerd genoeg inmiddels? of is het nog steeds het oeroude jalouzie aspect van : wat hij kan/mag, dat wil ik ook..

Pieter, die zich bij gebrek aan beter werk maar bezig houd met aluminium dingetjes. Coole smiley met zonnebril





...zei de man die net de hele bovenverdieping gestofzuigd heeft omdat zn schoonmoeder komt logeren Duiveltje smiley
Lekker gekookt trouwens vanavond schatje, t was heerlijk Kussende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zondag 23 mei 2010, 20:43
 
[quote=ANNETTE792]...zei de man die net de hele bovenverdieping gestofzuigd heeft omdat zn schoonmoeder komt logeren Duiveltje smiley
Lekker gekookt trouwens vanavond schatje, t was heerlijk Kussende smiley Knipoog smiley[/quote

Het is weer duidelijk: emancipatie in het voordeel van de vrouw! Gefrustreerde smiley

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: zondag 23 mei 2010, 20:52
 
ANNETTE792 schreef:
Ik heb ooit overwogen vroedman te worden... maar het politieke klimaat was er niet naar Huilende smiley, smiley in tranen Gefrustreerde smiley
vraagje... zijn de hedendaagse vrouwen geemancipeerd genoeg inmiddels? of is het nog steeds het oeroude jalouzie aspect van : wat hij kan/mag, dat wil ik ook..

Pieter, die zich bij gebrek aan beter werk maar bezig houd met aluminium dingetjes. Coole smiley met zonnebril

Ik weet dat er al sinds in elk geval een jaar of 15 vroedmannen zijn, ze doen hun werk nog gewoon goed ook (lol).

ik denk dat er wel echt mannen en vrouwen beroepen zijn maar veel minder dan dat vroeger werd gedacht. Voor een vrouwelijke dakdekker lijkt het me toch lastig om bij zwangerschap tot 6 weken voor de uitgerekede datum nog moet werken, maar dat terzijde.

Leanne, je hebt natuurlijk gewoon gelijk, een alleenstaande vrouw krijgt geen vrijstelling van huur/hypotheek, en alle andere vaste lasten, en de kinderen willen nog steeds verzorgt worden met het liefst dezelfde merkkleding als alle andere kinderen hebben. Dus er zal gewoon geld verdiend moeten worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: maandag 24 mei 2010, 10:29
 
Gezocht: handige poetsvrouw die haar hand ook niet omdraait voor een flinke berg strijkgoed. Het zou fijn zijn als je hele dagen beschikbaar bent, zodat je ook mijn pantoffeltjes kunt aandragen, als ik ze kwijt ben.

Ook houdt je van koken, ben je handig met de verfkwast en even een nieuw behangetje plakken, heeft ook geen geheimen meer voor jou.

Verder heb je 1 vrije avond in de week, maar ik vind het wel gezellig als je dan gewoon naast me op de bank zit. Knipoog smiley

Mijn aanbod:

gratis slapen in het dienstbodenkamertje op zolder, 3 gratis maaltijden en 1 keer per week douchen.

Inlichtingen onder nr. 7834 bij de redactie van deze site.


Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 24 mei 2010, 10:36
 
IMRE695 schreef:
Gezocht: handige poetsvrouw die haar hand ook niet omdraait voor een flinke berg strijkgoed. Het zou fijn zijn als je hele dagen beschikbaar bent, zodat je ook mijn pantoffeltjes kunt aandragen, als ik ze kwijt ben.

Ook houdt je van koken, ben je handig met de verfkwast en even een nieuw behangetje plakken, heeft ook geen geheimen meer voor jou.

Verder heb je 1 vrije avond in de week, maar ik vind het wel gezellig als je dan gewoon naast me op de bank zit. Knipoog smiley

Mijn aanbod:

gratis slapen in het dienstbodenkamertje op zolder, 3 gratis maaltijden en 1 keer per week douchen.

Inlichtingen onder nr. 7834 bij de redactie van deze site.


Engeltje smiley





En wat gaat heer Imre doen met zijn handen? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: maandag 24 mei 2010, 11:47
 
IMRE695 schreef:
Gezocht: handige poetsvrouw die haar hand ook niet omdraait voor een flinke berg strijkgoed. Het zou fijn zijn als je hele dagen beschikbaar bent, zodat je ook mijn pantoffeltjes kunt aandragen, als ik ze kwijt ben.

Ook houdt je van koken, ben je handig met de verfkwast en even een nieuw behangetje plakken, heeft ook geen geheimen meer voor jou.

Verder heb je 1 vrije avond in de week, maar ik vind het wel gezellig als je dan gewoon naast me op de bank zit. Knipoog smiley

Mijn aanbod:

gratis slapen in het dienstbodenkamertje op zolder, 3 gratis maaltijden en 1 keer per week douchen.

Inlichtingen onder nr. 7834 bij de redactie van deze site.


Engeltje smiley


haha, Imre, grapjas.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 24 mei 2010, 12:00
 
IMRE695 schreef:
Gezocht: handige poetsvrouw die haar hand ook niet omdraait voor een flinke berg strijkgoed. Het zou fijn zijn als je hele dagen beschikbaar bent, zodat je ook mijn pantoffeltjes kunt aandragen, als ik ze kwijt ben.

Ook houdt je van koken, ben je handig met de verfkwast en even een nieuw behangetje plakken, heeft ook geen geheimen meer voor jou.

Verder heb je 1 vrije avond in de week, maar ik vind het wel gezellig als je dan gewoon naast me op de bank zit. Knipoog smiley

Mijn aanbod:

gratis slapen in het dienstbodenkamertje op zolder, 3 gratis maaltijden en 1 keer per week douchen.

Inlichtingen onder nr. 7834 bij de redactie van deze site.


Engeltje smiley

Het klinkt verhipte aantrekkelijk,ik ga er over nadenken Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: maandag 24 mei 2010, 12:12
 
IMRE695 schreef:
Gezocht: handige poetsvrouw die haar hand ook niet omdraait voor een flinke berg strijkgoed. Het zou fijn zijn als je hele dagen beschikbaar bent, zodat je ook mijn pantoffeltjes kunt aandragen, als ik ze kwijt ben.

Ook houdt je van koken, ben je handig met de verfkwast en even een nieuw behangetje plakken, heeft ook geen geheimen meer voor jou.

Verder heb je 1 vrije avond in de week, maar ik vind het wel gezellig als je dan gewoon naast me op de bank zit. Knipoog smiley

Mijn aanbod:

gratis slapen in het dienstbodenkamertje op zolder, 3 gratis maaltijden en 1 keer per week douchen.

Inlichtingen onder nr. 7834 bij de redactie van deze site.


Engeltje smiley


Hehe ik proef duidelijk aan jou dat je een huisvrouw zoekt Clown smiley
Want alleen is ook maar alleen he en samen zijn is veel mooier Knipoog smiley
Heb je die ideaale vrouw hier tussen gezien of is het nog verder kijken? Lachende smiley met blinkend witte tanden

Shalom,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: maandag 24 mei 2010, 12:39
 
LEANNE226 schreef:
Het klinkt verhipte aantrekkelijk,ik ga er over nadenken Lachende smiley met blinkend witte tanden

Het is een makkelijk baantje hoor: man alleen, niet zo'n groot huis, geen tuin, weinig planten in huis en geen huisdieren. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: maandag 24 mei 2010, 12:40
 
MARISKA601 schreef:
En wat gaat heer Imre doen met zijn handen? Knipoog smiley


Mmmmmh.... meer met m'n armen over elkaar heen zitten, denk ik... Duiveltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: maandag 24 mei 2010, 12:43
 
ANITA324 schreef:
Hehe ik proef duidelijk aan jou dat je een huisvrouw zoekt Clown smiley
Want alleen is ook maar alleen he en samen zijn is veel mooier Knipoog smiley
Heb je die ideaale vrouw hier tussen gezien of is het nog verder kijken? Lachende smiley met blinkend witte tanden

Shalom,


Nou Anita, iemand die een beetje voor mij wil zorgen, zou wel fijn zijn. Want ik ben zelf ook erg zorgzaam en best gezellig. Ik stel ook niet van die hoge eisen qua huishoudelijke taken; het meeste kan ikzelf heel goed of misschien wel beter. Engeltje smiley Maar samen werkend gaan zulke taakjes net wat vlotter.

Het gaat mij echter primair om de hartsgesteldheid. En dan moet je vaak echt goed zoeken. Maar, ik wel iemand op het oog, die helaas niet meer op deze site staat, maar nog wel in m'n hart gegrifd. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: maandag 24 mei 2010, 13:13
 
IMRE695 schreef:
Gezocht: handige poetsvrouw die haar hand ook niet omdraait voor een flinke berg strijkgoed. Het zou fijn zijn als je hele dagen beschikbaar bent, zodat je ook mijn pantoffeltjes kunt aandragen, als ik ze kwijt ben.

Ook houdt je van koken, ben je handig met de verfkwast en even een nieuw behangetje plakken, heeft ook geen geheimen meer voor jou.

Verder heb je 1 vrije avond in de week, maar ik vind het wel gezellig als je dan gewoon naast me op de bank zit. Knipoog smiley

Mijn aanbod:

gratis slapen in het dienstbodenkamertje op zolder, 3 gratis maaltijden en 1 keer per week douchen.

Inlichtingen onder nr. 7834 bij de redactie van deze site.


Engeltje smiley

Mijne dames en heren (M/V),
Naar aanleiding van uw behoefte aan
Een poetsvrouw
zoals geadverteerd in__cm_____________
van_24-mei-2010____________deel ik u mede
dat ik op korte termijn leverbaar ben.
Technische gegevens:
-M/V-Leeftijd:____49________jaar
-Geschoold/ongeschoold/omgeschoold
-Gemotiveerd/ongemotiveerd/gedemotiveerd
-Energieverbruik:_ca. 100 kcal./uur (afh. van bezigheden)
-Met/zonder gebruiksaanwijzing
Wilt u meer weten over dit product, bel of
Schrijf naar:

nr. 129 van deze site


Laatst aangepast door
MARIANNE129
op maandag 24 mei 2010, 14:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 24 mei 2010, 13:35
 
IMRE695 schreef:
Het is een makkelijk baantje hoor: man alleen, niet zo'n groot huis, geen tuin, weinig planten in huis en geen huisdieren. Lachende smiley

Ik zet direkt mijn ruime woning met grote tuin in de verkoop,stuur de kinderen uit logeren en maak mijn dieren panklaar........ik kom dr aan!!!!! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: maandag 24 mei 2010, 17:14
 
LEANNE226 schreef:
Ik zet direkt mijn ruime woning met grote tuin in de verkoop,stuur de kinderen uit logeren en maak mijn dieren panklaar........ik kom dr aan!!!!! Clown smiley

Je zult er geen spijt van krijgen.... Coole smiley met zonnebril


Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: maandag 24 mei 2010, 17:21
 
MARIANNE129 schreef:
Mijne dames en heren (M/V),
Naar aanleiding van uw behoefte aan
Een poetsvrouw
zoals geadverteerd in__cm_____________
van_24-mei-2010____________deel ik u mede
dat ik op korte termijn leverbaar ben.
Technische gegevens:
-M/V-Leeftijd:____49________jaar
-Geschoold/ongeschoold/omgeschoold
-Gemotiveerd/ongemotiveerd/gedemotiveerd
-Energieverbruik:_ca. 100 kcal./uur (afh. van bezigheden)
-Met/zonder gebruiksaanwijzing
Wilt u meer weten over dit product, bel of
Schrijf naar:

nr. 129 van deze site

Geachte mevr. Marianne,

N.a.v. uw brief op onze personeelsadvertentie hebben wij ons gebogen of uw de juiste vrouw op de juiste plaats zou kunnen zijn. Wij zijn genegen u een kans te bieden, maar hebben nog wel enkele aanvullende vragen voordat wij overwegen met u in zee te gaan.

U bent omgeschoold? Waarin? Hogere huishoudkunde is een must, geen pré. Ook over uw motivatie bestaat aanleiding tot twijfel. Het is de sleutel tot uw succes in deze baan, want u dient van 's morgens zeven tot 's avonds elf uur bereid te zijn tot eerbaar dienstbetoon. De nachten zijn voor u-zelf.

Ook het 1 avond per week (uw vrije avond!) op de bank zitten naast de heer Imre is eigenlijk een harde eis. Daarvoor dient u bijzonder gemotiveerd te zijn, anders levert dit alleen maar een dubbele deceptie op. Geschokte, onthutste smiley

Ook uw energieverbruik per uur is veel te hoog! Verraste, verbaasde smiley Tussen de maaltijden door wordt er niet meer verbruikt dan een stukje fruit, dat van uw salaris wordt afgetrokken.

Stuurt u ons alvast uw gebruiksaanwijzing? Misschien zit er nog garantie op dit product??

Met vriendelijke groet,

The Household Recruiting Company
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: maandag 24 mei 2010, 18:56
 
IMRE695 schreef:
Geachte mevr. Marianne,

N.a.v. uw brief op onze personeelsadvertentie hebben wij ons gebogen of uw de juiste vrouw op de juiste plaats zou kunnen zijn. Wij zijn genegen u een kans te bieden, maar hebben nog wel enkele aanvullende vragen voordat wij overwegen met u in zee te gaan.

U bent omgeschoold? Waarin? Hogere huishoudkunde is een must, geen pré. Ook over uw motivatie bestaat aanleiding tot twijfel. Het is de sleutel tot uw succes in deze baan, want u dient van 's morgens zeven tot 's avonds elf uur bereid te zijn tot eerbaar dienstbetoon. De nachten zijn voor u-zelf.

Ook het 1 avond per week (uw vrije avond!) op de bank zitten naast de heer Imre is eigenlijk een harde eis. Daarvoor dient u bijzonder gemotiveerd te zijn, anders levert dit alleen maar een dubbele deceptie op. Geschokte, onthutste smiley

Ook uw energieverbruik per uur is veel te hoog! Verraste, verbaasde smiley Tussen de maaltijden door wordt er niet meer verbruikt dan een stukje fruit, dat van uw salaris wordt afgetrokken.

Stuurt u ons alvast uw gebruiksaanwijzing? Misschien zit er nog garantie op dit product??

Met vriendelijke groet,

The Household Recruiting Company


Geachte heer, mevrouw,

Zoals gevraagd in uw brief zend ik u hiermee wat aanvullende informatie. De gebruiksaanwijzing is te vinden in een boek dat ook wel Bijbel wordt genoemd, vooral de passages in efeziërs 5:25-31 en in 1 petrus 3: 7 zijn daarbij zeer belangrijk. Door dit product op de juiste wijze te gebruiken is het mogelijk de opgedane demotivatie om te zetten in een zeer grote motivatie tot het vervullen van de opgelegde taken, ook het energie verbruik kan daardoor drastisch worden verminderd.

Mijn opleidings niveau is waarschijnlijk zeer te vergelijken met de hogere huishoudkunde, indien nodig ben ik bereid noodzakelijk geachte aanvullende opleidingen te volgen. Over de besteding van de vrije avond zou ik nog graag wat nadere informatie ontvangen, hoe denk de heer Imre deze avond verder in te vullen, door alleen op de bank te blijven zitten wordt het energie verbruik misschien zelfs ongezond laag.

Wachtend op uw antwoord,

Met vriendelijke groet

129
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: maandag 24 mei 2010, 19:16
 
*Rolt over de grond van het lachen*

AU! men buik!! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: maandag 24 mei 2010, 22:40
 
MARIANNE129 schreef:
Geachte heer, mevrouw,

Zoals gevraagd in uw brief zend ik u hiermee wat aanvullende informatie. De gebruiksaanwijzing is te vinden in een boek dat ook wel Bijbel wordt genoemd, vooral de passages in efeziërs 5:25-31 en in 1 petrus 3: 7 zijn daarbij zeer belangrijk. Door dit product op de juiste wijze te gebruiken is het mogelijk de opgedane demotivatie om te zetten in een zeer grote motivatie tot het vervullen van de opgelegde taken, ook het energie verbruik kan daardoor drastisch worden verminderd.

Mijn opleidings niveau is waarschijnlijk zeer te vergelijken met de hogere huishoudkunde, indien nodig ben ik bereid noodzakelijk geachte aanvullende opleidingen te volgen. Over de besteding van de vrije avond zou ik nog graag wat nadere informatie ontvangen, hoe denk de heer Imre deze avond verder in te vullen, door alleen op de bank te blijven zitten wordt het energie verbruik misschien zelfs ongezond laag.

Wachtend op uw antwoord,

Met vriendelijke groet

129

Geachte mevrouw Marianne,

Onze excuses voor het wat late antwoord. Maar wij hebben de gebruiksaanwijzing aandachtig bestudeerd en wij zijn tot het inzicht gekomen dat u een zeer gezonde kijk heeft op deze zaken. U bent daarmee nummer 1 op onze shortlist geworden en binnenkort zult een uitnodiging ontvangen voor een kennismakingsgesprek.
Daarbij zullen de volgende personen aanwezig zijn: de heer Imre als direct belanghebbende, mevr. Mariska als huisdhoud-deskundige en de heer Arnold Heertje, de bekende econoom die zal beoordelen of u geen gat in uw hand heeft. Iets, zo zult u begrijpen, dat altijd erg vervelend is bij mensen met een smalle beurs. Geschokte, onthutste smiley

Wat betreft het samen op de bank zitten met de heer Imre. Tja, wat kunnen wij u hierover berichten in dit stadium? De kans is namelijk groot dat de heer Imre alleen maar in slaap valt tegen u aan en verder niets.
Dus, of u er veel aan zult ontlenen of dat u dit de juiste gang van zaken vindt, zult u voor uzelf uit dienen te maken. Smiley die vol vragen zit
Wel is het zo, dat als de heer Imre naast u op de bank in slaap sukkelt (de sufferd!), u recht hebt op een onregelmatigheidstoeslag en extra stukjes (gratis) fruit. Alhoewel het u bijna geen extra energie kost. Verlegen lachende smiley
Maar u kunt in geval van slaap de heer Imre rustig op de bank leggen en uw immers vrije avond anders invullen. Engeltje smiley

Er op vertrouwend u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest!

Met vriendelijke groet,

M. Habraken
Recruiter
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 24 mei 2010, 23:12
 
IMRE695 schreef:
Geachte mevrouw Marianne,
U bent daarmee nummer 1 op onze shortlist geworden en binnenkort zult een uitnodiging ontvangen voor een kennismakingsgesprek.


Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 24 mei 2010, 23:16
 
LEANNE226 schreef:
Boze smiley


solliciteren lea.. dan word jij no 2.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 01:34
 
MARISKA601 schreef:
solliciteren lea.. dan word jij no 2.

Ik bedank voor de "eer" Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 08:29
 
LEANNE226 schreef:
Boze smiley

Mevrouw Leanne,

De moed niet opgeven hoor Leanne, er zijn nog geen gesprekken geweest, ik kan me niet voorstellen dat de heer Imre maar met een dame een gesprek wil. Bovendien, ik weet niet zeker of ik wel zo geschikt ben als hoofdkussen voor een op de bank in slaapvallende man. Maar goed, we zullen even af moeten wachten wat de volgende stappen zijn, nadat wij aan de heer Imre zijn voorgesteld.

met collegiale groet,

Je medestrijder naar deze baan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 09:00
 
TESSYBEAR731 schreef:
*Rolt over de grond van het lachen*

AU! men buik!! Clown smiley

*au men buik, draaiende maag, alleen al van het idee....* Twijfelende smiley
gelukkig gaat het alleen om "eerbaar" dienstbetoon........ Smiley met dichtgeplakte mond
veel succes met deze baan, en sterkte met je energie-overschot, marianne!! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 10:58
 
LEANNE226 schreef:
Ik bedank voor de "eer" Knipoog smiley


Geachte mevrouw Leanne,

Ook u wilden wij graag een uitnodiging sturen voor een oriënterend gesprek. Wij hebben intussen uw referenties gecheckt en u blijkt perfect in het plaatje te passen dat dhr. Imre voor ogen heeft. U bent niet alleen blijmoedig en opgewekt, maar u kunt de heer Imre ook voldoende tegengas geven, als dat nodig mocht zijn.

Verder verheugd de heer Imre er zich op om u-edele de hand te mogen drukken, al houdt hij zich het recht voor om tot een andere keuze te komen.

Met vriendelijke groet,

M. Habraken
Recruiter
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 11:01
 
HANNAH810 schreef:
*au men buik, draaiende maag, alleen al van het idee....* Twijfelende smiley
gelukkig gaat het alleen om "eerbaar" dienstbetoon........ Smiley met dichtgeplakte mond
veel succes met deze baan, en sterkte met je energie-overschot, marianne!! Knipoog smiley



http://www.youtube.com/watch?v=QNU-03vah64
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KANJER134





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 14:03
 
Feminisering in het onderwijs is helemaal doorgeschoten.

Enkele vrienden in het onderwijs zien dit niet als iets positiefs.
En missen vooral de mannelijke collega's.

Zo ontstaat er ook een scheef beeld van een voorbeeldfunctie waarin kinderen opgroeien. Maar dat is weer een ander onderwerp.

Zelf heb ik in de verpleging gewerkt. Als man tussen al die vrouwen, had ik er niet veel te zoeken. Vooral omdat velen jaloers waren, doordat mannen allerlei opleidingen mochten gaan volgen.

Toen ik in 1985 voorgedragen werd als instreucteur (tekstverwerken en PC) bij een vrouwelijk uitzendburo werd ik zelfs afgewezen door toen Sylvia Tooth. Alleen omdat ik een man was. Haar twee vrouwelijke directeuren zagen mijn kwaliteiten, alleen ik was geen vrouw.

Als secretaresse heb ik ook gewerkt en dan gedetaceerd. Alleen een vrouwelijk directeur wilde mij hebben. Is er wat veranderd in de laatste jaren ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2