ChristianMatch
 


Forum

Zou je nog kinderen willen?
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 18:53
 
CM heeft een meerkeuzevraag: Kinderwens? Ik heb daar 'Nee' ingevuld, wat wel verklaarbaar is. Er is ook een keuzemogelijkheid met: Hangt er vanaf. Dat is wat vaag. Ik merk dat vrouwen het 'Nee' interpreteren als dat iemand niet een vrouw met kinderen wil, wat niet bedoeld wordt. Het staat er wel niet maar veel vrouwen lezen het zo, klaarblijkelijk.

Voor de volledigheid zou het goed zijn een optie toe te voegen in de trant van:

Nee, maar ik sta open voor jouw kinderen of:

Nee, maar als je zelf kinderen hebt, is dat geen bezwaar.

Nee, maar jouw kinderen zijn welkom (staat zo op CP)

mvrgr,

Thomas, die bij deze vraag geen rekening houdt met een eventuele invloed op linc-scores.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 25 juni 2010, 01:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 20:03
 
THOMAS968 schreef:
CM heeft een meerkeuzevraag: Zou je nog kinderen willen? Ik heb daar 'Nee' ingevuld, wat wel verklaarbaar is. Er is ook een keuzemogelijkheid met: Hangt er vanaf. Dat is me te vaag. Ik merk dat vrouwen het 'Nee' interpreteren als dat iemand niet een vrouw met kinderen wil, wat niet bedoeld wordt. Het staat er wel niet maar veel vrouwen lezen het zo, klaarblijkelijk.

Ik zou graag een optie toegevoegd zien in de trant van:

Nee, maar ik sta open voor jouw kinderen of:

Nee, maar als je kinderen hebt, is dat geen bezwaar.

mvrgr,

Thomas



Tja, maar als je dan echt duidelijkheid wil, moet je nog meer opties geven, zoals bijv:

nee, en als jij al kinderen hebt, haak ik bij deze af.
nee, maar als jij al kinderen hebt, kunnen die wellicht bij je ex gaan wonen?


volledigheid gaat voor alles Thomas, en de waarheid is soms hard, maar beter ten hele gekeerd dan ten halve gedwaald Knipoog smiley

mvrgr.

Pieter die sinds n poosje stiefpapa mag zijn en in het najaar de ooievaar verwacht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 20:46
 
Quote:
Voor de volledigheid zou het goed zijn een optie toe te voegen in de trant van:

Nee, maar ik sta open voor jouw kinderen of:

Nee, maar als je zelf kinderen hebt, is dat geen bezwaar.



Goede opmerking Thomas,
Zelf krijg ik ook regelmatig de vraag of ik kinderen wel leuk vind ( duhhh)
Maar jouw optie A & B mis ik ook in de meerkeuze vragen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN056





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 21:34
 
Kinderen kun je dan wel zomaar willen..maar tis altijd nog maar de vraag of God de mogelijkheid heeft om je die te geven..tis tegenwoordig geen vanzelfsprekendheid meer Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 21:50
 
MARIAN056 schreef:
Kinderen kun je dan wel zomaar willen..maar tis altijd nog maar de vraag of God de mogelijkheid heeft om je die te geven..tis tegenwoordig geen vanzelfsprekendheid meer Huilende smiley, smiley in tranen


groot gelijk!! Het is aan God of Hij de kinderzegen geeft.... en uit de vraagstelling blijkt al: het is de mens die de kinderzegen kan weigeren

Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 22:01
 
Zou je nog kinderen willen?



Die vraag doet me denken aan iemand die mij een keer mailde.
Hij wilde weten of ik kinderen kon krijgen.
Ik moest hem teleurstellen door te zeggen van nee, gezien mijn leeftijd, en de fase waarin in verkeer.

Ik zei wel als er een relatie gaat plaatsvinden en de partner heeft kinderen, dat ik dan geen bezwaar heb tegen zijn kinderen.
Maar die man doelde echt op eigen kinderen.
Ik heb niets meer van hem vernomen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 07:21
 
GERALD265 schreef:
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik nooit over deze vraag nagedacht heb. Het lijkt me zo vanzelfsprekend, dat het hier gaat om een kinderwens in een nieuwe relatie! Verraste, verbaasde smiley


Lijkt mij ook logisch!
Anders was de vraagstelling toch heel anders geweest;
Had je kinderen gehad willen hebben?

(En voor mij is het meer dan een open deur dat God bepaalt of je wel of geen kinderen mag krijgen.)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 09:30
 
PIETER649 schreef:
groot gelijk!! Het is aan God of Hij de kinderzegen geeft.... en uit de vraagstelling blijkt al: het is de mens die de kinderzegen kan weigeren

Geschokte, onthutste smiley


Dat God de kinderzegen geeft daar lijkt de bijbel duidelijk over.
Maar hoe denken jullie in die zin dan over voorbehoedsmiddelen zoals de pil?
Is dat niet het zelfde als tegen God zeggen, Sorry God, maar ik zit ff niet te wachten om gezegend te worden?

Of is dat teveel off topic en moet daar een nieuwe voor komen?


Laatst aangepast door
JOLAN931
op vrijdag 25 juni 2010, 09:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 15:20
 
JOLAN931 schreef:
Dat God de kinderzegen geeft daar lijkt de bijbel duidelijk over.
Maar hoe denken jullie in die zin dan over voorbehoedsmiddelen zoals de pil?
Is dat niet het zelfde als tegen God zeggen, Sorry God, maar ik zit ff niet te wachten om gezegend te worden?

Of is dat teveel off topic en moet daar een nieuwe voor komen?


Met alle respect, Jolan, ik vind dat het in een ander topic hoort. Wat ik hier deed was een suggestie om de meerkeuzevragen te verbeteren. Wat je aandraagt is best een interessant onderwerp maar past meer onder Christelijk leven. Elk onderwerp gaat op CM snel off-topic, maar dit is echt een nieuw item wat je nu inbrengt.

Thomas, wel benieuwd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 16:45
 
THOMAS968 schreef:
Met alle respect, Jolan, ik vind dat het in een ander topic hoort. Wat ik hier deed was een suggestie om de meerkeuzevragen te verbeteren. Wat je aandraagt is best een interessant onderwerp maar past meer onder Christelijk leven. Elk onderwerp gaat op CM snel off-topic, maar dit is echt een nieuw item wat je nu inbrengt.

Thomas, wel benieuwd.

okee Thomas, is al gebeurt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 30 juni 2010, 21:18
 
THOMAS968 schreef:
CM heeft een meerkeuzevraag: Kinderwens? Ik heb daar 'Nee' ingevuld, wat wel verklaarbaar is. Er is ook een keuzemogelijkheid met: Hangt er vanaf. Dat is wat vaag. Ik merk dat vrouwen het 'Nee' interpreteren als dat iemand niet een vrouw met kinderen wil, wat niet bedoeld wordt. Het staat er wel niet maar veel vrouwen lezen het zo, klaarblijkelijk.

Voor de volledigheid zou het goed zijn een optie toe te voegen in de trant van:

Nee, maar ik sta open voor jouw kinderen of:

Nee, maar als je zelf kinderen hebt, is dat geen bezwaar.

Nee, maar jouw kinderen zijn welkom (staat zo op CP)

mvrgr,

Thomas, die bij deze vraag geen rekening houdt met een eventuele invloed op linc-scores.

Ja hoor, graag, mits het van een ander is ... haha...

Tja, allereerst beslis je zoiets nog altijd met z'n 2 !
En hoe graag ik ze ook gewild had... ik ben 44 jaar, niet echt een leeftijd om kinderen te krijgen... zou het dolgraag willen hoor... maar in hoeverre is dat haalbaar ?

't gaat me allereerst om de man... als ik 't daar al erg leuk mee kan hebben, zie ik het dan wel weer...
En ik besef ook dat de kans groot is dat ik of van mezelf geen kinderen (meer) kan krijgen, of dat de kans op een gezond kind steeds minder wordt...
Daar heb ik het wel eens moeilijk mee gehad, maar ook daarin probeer ik het positieve eruit te halen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 13:19
 
MARISKA601 schreef:
Zou je nog kinderen willen?



Die vraag doet me denken aan iemand die mij een keer mailde.
Hij wilde weten of ik kinderen kon krijgen.
Ik moest hem teleurstellen door te zeggen van nee, gezien mijn leeftijd, en de fase waarin in verkeer.

Ik zei wel als er een relatie gaat plaatsvinden en de partner heeft kinderen, dat ik dan geen bezwaar heb tegen zijn kinderen.
Maar die man doelde echt op eigen kinderen.
Ik heb niets meer van hem vernomen.

Ik ben gezegend met drie gezonde, fantastische kinderen en nee.. ik zou er zelf niet voor kiezen om samen met een nieuwe partner nog weer een kind te krijgen. Dat neemt niet weg dat ik andermans kinderen wel degelijk welkom zou heten, simpelweg omdat ik denk dat als je voor de man gaat, zijn kids ook meer dan welkom zijn. Per slot van rekening horen die net zo goed bij hem als mijn kids bij mij horen. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 14:12
 
LISA610 schreef:
Ik ben gezegend met drie gezonde, fantastische kinderen en nee.. ik zou er zelf niet voor kiezen om samen met een nieuwe partner nog weer een kind te krijgen. Dat neemt niet weg dat ik andermans kinderen wel degelijk welkom zou heten, simpelweg omdat ik denk dat als je voor de man gaat, zijn kids ook meer dan welkom zijn. Per slot van rekening horen die net zo goed bij hem als mijn kids bij mij horen. Knipoog smiley


Inderdaad een zegen Lisa en persoonlijk ga ik er vanuit dat je ze krijgt en zo niet is je leven niet zinloos. Ook de rol van niet biologische ouder is er toch ook door God bestuurt en daardoor niet per definitie minder.
Ha ha zeg maar de rol van suikeroom of tante...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 14:16
 
LEONARD480 schreef:
Inderdaad een zegen Lisa en persoonlijk ga ik er vanuit dat je ze krijgt en zo niet is je leven niet zinloos. Ook de rol van niet biologische ouder is er toch ook door God bestuurt en daardoor niet per definitie minder.
Ha ha zeg maar de rol van suikeroom of tante...

Nou denk toch dat je het een beetje onderschat als je de rol van stiefouder gaat vergelijken met die van een suikeroom- of tante.... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 14:22
 
LISA610 schreef:
Nou denk toch dat je het een beetje onderschat als je de rol van stiefouder gaat vergelijken met die van een suikeroom- of tante.... Clown smiley


Belangrijkste is in deze dat je ze liefde kan geven en dan is er niks te moeilijk toch... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 15:04
 
LEONARD480 schreef:
Belangrijkste is in deze dat je ze liefde kan geven en dan is er niks te moeilijk toch... Lachende smiley

Klinkt een beetje alsof je denkt dat je met het geven van liefde alles wel kunt oplossen, maar een kind is echt meer nodig dan liefde alleen. Vanuit de liefde die je voor je kinderen voelt zul je ze de nodige sturing moeten bieden. En dat kan wel degelijk lastig of moeilijk zijn. Ik denk dan ook dat het naïef is om te veronderstellen dat er niks moeilijk is als je ze maar liefde kunt geven...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 15:53
 
LISA610 schreef:
Klinkt een beetje alsof je denkt dat je met het geven van liefde alles wel kunt oplossen, maar een kind is echt meer nodig dan liefde alleen. Vanuit de liefde die je voor je kinderen voelt zul je ze de nodige sturing moeten bieden. En dat kan wel degelijk lastig of moeilijk zijn. Ik denk dan ook dat het naïef is om te veronderstellen dat er niks moeilijk is als je ze maar liefde kunt geven...


De basis is toch de liefde ??????


De rest lijkt mij logisch qua structuur en opvoeding Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 17:55
 
LEONARD480 schreef:
De basis is toch de liefde ??????


De rest lijkt mij logisch qua structuur en opvoeding Clown smiley

Misschien wel logisch, maar niet per definitie makkelijk...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zondag 13 maart 2011, 00:21
 
LEONARD480 schreef:
Inderdaad een zegen Lisa en persoonlijk ga ik er vanuit dat je ze krijgt en zo niet is je leven niet zinloos. Ook de rol van niet biologische ouder is er toch ook door God bestuurt en daardoor niet per definitie minder.
Ha ha zeg maar de rol van suikeroom of tante...

LEONARD480 schreef:
Belangrijkste is in deze dat je ze liefde kan geven en dan is er niks te moeilijk toch... Lachende smiley

Jij denkt er wel heel simpel over zeg. Twijfelende smiley Klinkt wel heel theoretisch.


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 13 maart 2011, 00:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zondag 13 maart 2011, 00:46
 
MARIJAN072 schreef:
Jij denkt er wel heel simpel over zeg. Twijfelende smiley Klinkt wel heel theoretisch.


Vaak is het de kunst het simpel te houden Marijan en natuurlijk heb die ervaring nog niet ....en praktijk is anders dan theorie...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zondag 13 maart 2011, 11:45
 
LEONARD480 schreef:
Vaak is het de kunst het simpel te houden Marijan en natuurlijk heb die ervaring nog niet ....en praktijk is anders dan theorie...

'k Denk dat het opvoeden van kinderen, zeker als je niet de biologische ouder bent (én er wel een biologische vader/moeder is), niet altijd makkelijk is. Je kunt/mag niet de plek innemen van de biologisch ouder, dus dat vraagt - naast liefde - veel tact en geduld.


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 13 maart 2011, 11:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: zondag 13 maart 2011, 11:51
 
MARIJAN072 schreef:
'k Denk dat het opvoeden van kinderen, zeker als je niet de biologische ouder bent (én er wel een biologische vader/moeder is), niet altijd makkelijk is. Je kunt/mag niet de plek innemen van de biologisch ouder, dus dat vraagt - naast liefde - veel tact en geduld.

'K denk dat het opvoeden van kinderen überhaubt niet altijd makkelijk is. Ook niet als je wel de biologische vader of moeder bent.
Ik zeg dan nog wel eens: ach de voeding lukt aardig, maar de "op" pffff.

Vadertje-Moedertje spelen is denk ik het allermoeilijkste beroep dat je zonder opleiding kan gaan doen.

Dat het nog moeilijker wordt voor een niet biologische vader of moeder ben ik volledig met je eens Marijan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zondag 13 maart 2011, 11:53
 
MARIANNE129 schreef:
'K denk dat het opvoeden van kinderen überhaubt niet altijd makkelijk is. Ook niet als je wel de biologische vader of moeder bent.

Ik zeg dan nog wel eens: ach de voeding lukt aardig, maar de "op" pffff.

Vadertje-Moedertje spelen is denk ik het allermoeilijkste beroep dat je zonder opleiding kan gaan doen.

Dat het nog moeilijker wordt voor een niet biologische vader of moeder ben ik volledig met je eens Marijan.

Ook helemaal mee eens, Marianne. Mijn petje af voor vele ouders, in het bijzonder als ze er alleen voor staan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zondag 13 maart 2011, 13:09
 
MARIJAN072 schreef:
'k Denk dat het opvoeden van kinderen, zeker als je niet de biologische ouder bent (én er wel een biologische vader/moeder is), niet altijd makkelijk is. Je kunt/mag niet de plek innemen van de biologisch ouder, dus dat vraagt - naast liefde - veel tact en geduld.

Hmmm een stelling die mij wel tot denken zet..... Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zondag 13 maart 2011, 13:52
 
LEONARD480 schreef:
Hmmm een stelling die mij wel tot denken zet..... Smiley die vol vragen zit

Wat bedoel je precies, Leonard? Zeg gerust, als je het er niet mee eens bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zondag 13 maart 2011, 14:18
 
MARIJAN072 schreef:
Wat bedoel je precies, Leonard? Zeg gerust, als je het er niet mee eens bent.


Nou gaat mij niet over of ik er wel of niet me eens ben, want mijn ervaring is in deze te beperkt en ga voornamelijk af van mij beleving of wat er om me heen gebeurt. Maar ik denk ook als niet biologische ouder je van grote waarde zou kunnen zijn en het ligt er maar net aan hoe de niet biologische ouder en het kind in kwestie met elkaar omgaan. Denk dat het belangrijkste is dat de partners één lijn vormen tegenover het kind.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zondag 13 maart 2011, 14:58
 
Dit was de discussie

CM heeft een meerkeuzevraag: Kinderwens? Ik heb daar 'Nee' ingevuld, wat wel verklaarbaar is. Er is ook een keuzemogelijkheid met: Hangt er vanaf. Dat is wat vaag. Ik merk dat vrouwen het 'Nee' interpreteren als dat iemand niet een vrouw met kinderen wil, wat niet bedoeld wordt. Het staat er wel niet maar veel vrouwen lezen het zo, klaarblijkelijk.

Voor de volledigheid zou het goed zijn een optie toe te voegen in de trant van:

Nee, maar ik sta open voor jouw kinderen of:

Nee, maar als je zelf kinderen hebt, is dat geen bezwaar.

Nee, maar jouw kinderen zijn welkom (staat zo op CP)


Ik vind dat dit duidelijker en completer is. Ik vraag me af of ik de enige bent. Er zijn hier ook mensen boven de 40 op CM die met deze meerkeuzemogelijkheid niet uit de voeten kunnen. Het past wel bij mensen die nog kinderen willen maar niet bij voornoemde groep.

Het is niet zo moeilijk om het te wijzigen voor CM en het is duidelijker voor mensen die zelf geen kinderen meer willen maar openstaan voor kinderen van de ander. Een veel voorkomende situatie. Wie herkent dit?


Thomas, houdt wel van duidelijke keuzes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: zondag 13 maart 2011, 15:02
 
LEONARD480 schreef:
Nou gaat mij niet over of ik er wel of niet me eens ben, want mijn ervaring is in deze te beperkt en ga voornamelijk af van mij beleving of wat er om me heen gebeurt. Maar ik denk ook als niet biologische ouder je van grote waarde zou kunnen zijn en het ligt er maar net aan hoe de niet biologische ouder en het kind in kwestie met elkaar omgaan. Denk dat het belangrijkste is dat de partners één lijn vormen tegenover het kind.

Dat ben ik wel met je eens Leonard, want dat geldt in alle gevallen. De praktijk wijst echter wel uit dat het niet altijd makkelijk is, noch voor ouders die bij elkaar blijven, maar ook zeker niet voor ouders die uit elkaar gaan. Als daar dan nog weer nieuwe partners bij komen wordt het alleen maar verwarrender, want ook die hebben weer hun eigen ideeën over de opvoeding.. Ik denk dus dat je niet moet onderschatten wat er gebeurd als je probeert in te voegen in iets wat al geruime tijd een een-ouder-gezin is.

Een nieuwkomer wordt niet per definitie zomaar geaccepteerd als iemand die ook gezag probeert uit te oefenen. Je hebt vast ook wel eens gehoord van kinderen die zeggen: "waar bemoei jij je mee, je bent mijn vader niet" (of andersom). En daarmee zeg ik niet dat je als niet-biologische ouder niet van waarde kunt zijn, noch dat je niet geaccepteerd zult worden. Ik ben echter wel van mening dat je het niet moet onderschatten of idealiseren op grond van wat je van anderen hoort.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 13 maart 2011, 17:04
 
Misschien lees ik die vraag anders. Ik lees niks over kinderen van een ander, maar van jezelf. En eerlijk gezegd, zit ik daar niet op de wachten. Misschien moet je een nieuw topic maken, hoe ga je om met de kinderen van een ander? Dat is iets heel anders nl.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: zondag 13 maart 2011, 17:34
 
CHATULIEM619 schreef:
Misschien lees ik die vraag anders. Ik lees niks over kinderen van een ander, maar van jezelf. En eerlijk gezegd, zit ik daar niet op de wachten. Misschien moet je een nieuw topic maken, hoe ga je om met de kinderen van een ander? Dat is iets heel anders nl.

De vraag zoals Thomas die aan het begin stelde was iets breder Chat. Daarbij wordt niet alleen ingegaan op de vraag of je nog kinderen van jezelf (en jou (nieuwe) partner wil, maar ook op de vraag of kinderen van een eventuele toekomstige partner welkom zijn. Op die vraag heb ik in eerste instantie gereageerd en uiteindelijk is de discussie een beetje een andere kant op gegaan. Dus nu back on topic: Zou je nog kinderen willen? En die vraag mag je dus breed benaderen: het gaat niet alleen om het zelf krijgen van kinderen, maar ook om het verwelkomen van andermans kinderen... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3