ChristianMatch

Forum

Berichten van PIETER649
Ga naar pagina Vorige 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 ... 110 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PIETER649
Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 21:25
BerichtOnderwerp: doop en uitverkiezing.

CHATULIEM619 schreef:
Dit is dus een casus. Dat betekent dat ik een voorbeeld neem uit de praktijk en dat we aan de hand daarvan gaan discussiëren.

Iemand wordt als kind gedoopt. Hij groeit op, wijst het geloof af, wordt seriemoordenaar. Is hij dan wel behouden? Hij is immers gedoopt en hoort bij het volk van God. Heeft keurig zijn belijdenis gedaan en kwam regelmatig in de kerk.

laat ik er een praktijkvoorbeeldje tegenover stellen Lachende smiley

Iemand werd als kind besneden. Hij groeit op, gooit de wetten overboord en word moordenaar. Word veroordeeld en samen met 2 andere veroordeelden ter dood gebracht door middel van kruisiging.
Terwijl zn levenskracht snel afneemt, erkend hij Jezus als de Christus.
Nog dezelfde dag was hij bij Jezus in het paradijs.....

Die laatste minuut is alles nog mogelijk Chat.... gedoopt of ongedoopt.
Concentreer je daar liever op Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 19:30
BerichtOnderwerp: stond dat in de krant???

CHATULIEM619 schreef:
Grote ommekeer in de wereld van de satellietontvangst....(mijn hobby dus). Vorige week heeft het Europese hof van justitie een vrouw in het gelijk gesteld in de zaak tegen Sky. Zij kon nl. veel goedkoper de voetbalzenders via een Griekse provider laten zien, dan via Sky. Vanaf dat moment is het dus mogelijk geworden om een abbo te nemen vanuit het buitenland. Nu was het zo, dat als je in Dld woonde, je geen abbo kon nemen van Canal Digitaal. En als je in NL woonde, mocht je de Vlaamse zenders niet zien. Nu zijn de grenzen ook weggevallen, duss.....

ik woon in duitsland en heb gewoon een nl abbo op canaal digitaal... althans... mn schoonmoeder, jeweetwel, Eucalypta... heeft het abo, wij het kaartje en we betalen haar keurig de kosten.
zo doet de hele grensstreek het. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 19:22
BerichtOnderwerp: niet altijd een antwword op mail

HERMAN388 schreef:
Meestal nooit, dat komt heel weinig voor
Bedrijven hebben gewoon geen zin na talloze sollicitatiebrieven om te reageren.

toen ik mn bedrijf in nederland had, werd ik weleens gebeld door mensen of ik hun naam wilde noteren en als het uwv zou bellen wou bevestigen dat ze contact gehad hebben.
hier in duitsland krijg ik vooraf een brief van arbeitsambt dat die en die moet solliciteren bij me en krijg ik achteraf een belletje of die zich gemeld heeft.

zo houd men ondernemers lekker bezig met onzin om de uitkering te behouden..

en NEE, ik zeg niet dat ALLE sollicitanten deze reden hebben!!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 19:15
BerichtOnderwerp: Sekten: religie, waanzin of bedrog

WILLEMIJN232 schreef:
Waarom is dat helaas? De Bethelkerk in Drachten is ook groot geworden door de uitstraling van Bottenbley en zo werkt het nu eenmaal.......
En het hoeft toch ook niet altijd verkeerd te zijn?

weet ik niet.
Drachten heeft een zuigende werking op de kleinere gemeenten in de buurt die daarmee eerder krimpen dan groeien.
In het slechtste geval verdwijnen er zelfs kleine gemeenten.

Er komt een dag dat ds Bottenbley niet meer preekt in Drachten, ik hoop voor hem en zn gemeente dat hij nog lang mag voorgaan, maar ieder mens kan ziek worden en zal ooit sterven...
Als de gemeente zo steunt op deze ene pilaar, hoe houdt het zich dan?
En erger nog... waar kunnen de afhakers nog terecht?

Als vergelijking: een bedrijf met 100 kleine klanten heeft minder problemen als er 1 afvalt dan een bedrijf dat op 3 a 4 grote klanten draait en er daar 1 van verliest...
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:50
BerichtOnderwerp: Wanneer blokkeren???

Ik kreeg vorige week zaterdag een mailtje van iemand, een vrouw van ergens in de 50, met als tekst:

je zoekt hier gezelligheid???????????????????????????

dus ik wilde meteen antwoorden, maar helaas was ik schijnbaar direct geblokt door die vrouw.

dus logde ik via annette in en schreef de vrouw dat ik het vreemd vond dat ze mailde en mij direct blokkeerde.
daarna ontblokte ze mij en heb ik even pv gechat.
het bleek dat ze het supervreemd vond dat ik als gehuwd man gezelligheid zocht op deze site.
gezelligheid behoorde ik bij familie en gemeenteleden te zoeken.
ik heb vriendelijk uitgelegd dat ik mijn vrouw hier op cm gevonden heb en in die tijd meerdere mensen heb leren kennen waar ik nog mee omga.
bleek heel raar te zijn en ze antwoorde niet meer.
ik heb toen de vrijheid genomen op haar mail te reageren maar dat mailtje is volgens mn outbox nog steeds niet geopend...

iedereen mag van mij denken wat ze willen, maar als ze met kritiek komen en direct de blok erop zetten, sporen ze zelf in mijn ogen ook totaal niet...
maar ach, das ook niet de gezelligheid die ik zoek op cm Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:59
BerichtOnderwerp: Niet het perfecte plaatje

JOLAN931 schreef:
Ff voor de duidelijkheid...alles is hier besproken hoe we dit aanpakken.
Wat je als laatste zegt is iets wat vaak als vanzelfsprekend verloopt.
Ik hoef tegenwoordig niet te klagen over mijn inkomen, en kan prima zelf mijn kinderen onderhouden.
En...dat zal je zelf ook wel weten...het gaat vanzelf dat je de boterhammen van Annets kinderen ook betaald.
De gewone inkomsten gaan vaak gewoon op een hoop., ongeacht of je onder voorwaarden, of in gemeenschap van goederen bent getrouwd.
Maar de restschulden uit het verleden...ja, daar wordt je nieuwe partner natuurlijk wel mee geconfronteerd. Maar zelfs dan vind ik persoonlijk dat, al zou hij ze voorschieten, het voor je eigen ego beter is om ze terug te betalen.
Pas dan kun je naar mijn idee pas echt het verleden achterlaten. Als er niets , ook financieel niet, meer is(behalve de kinderen dan) wat je herinnerd aan de rottigheid uit het verleden.

Ik vind het zo unfairt om daar de ander mee op te zadelen.
Ik verwoord het waarschijnlijk niet zo goed, maar ga er voor het gemak even van uit dat je begrijpt wat ik bedoel.

Tuurlijk begrijp ik jouw gedachtengang.
En iedereen vult dat allemaal op zn eigen manier in.
Wij hebben er bewust voor gekozen dat alleen ik buitenshuis een inkomen verwerf en Annet zoveel mogelijk thuis kan zijn voor de kinderen.
Haar werk bij mij in het bedrijf is meer arbeidstherapie voor haar dan dat het nou zo schokkend veel opbrengt... :P

Ik zou er alleen geen hoofdpijnpunt van maken en zo snel mogelijk genieten van de nieuwe relatie, ongeacht de stank van het verleden
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:53
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

ERIKA129 schreef:
Ja die JOU dochter nu dus gaat slopen Clown smiley
Op wie leek ze ook alweer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

op de buurman? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:51
BerichtOnderwerp: 23 september

JOLAN931 schreef:
Beter!
Ik wilde me er niet mee bemoeien, maar heb zelf de afgelopen 10 jaar al zoveel rottigheid bijgeleerd, en zoveel lijken eruit gehaald, dat ik het toch niet kon laten om te zeggen.
Ik leer na 10 jaar nog steeds bij, en heb inmiddels een vijver met 10 koi van dusdanige kwaliteit dat ik er alles voor doe om ze levend te houden Knipoog smiley

Geneer je niet!!
Ik ben een absolute leek en leer graag van andermans schade en schande Lachende smiley
Die partij Koi die ik vandaag gekocht heb bijv. ik heb speciaal aan een enthousiaste kenner gevraagd of hij mee wilde als taxateur.
Dat hij iedere vis in de hand heeft gehad en mij aanwees waar ik op moest letten, is mij veel waard.
Helemaal vrolijk werd ik daarna van zijn taxatie waaruit bleek dat 2 van de 15 vissen het gehele aankoopbedrag al goedmaakten.

Ik ben er van overtuigd dat men een leek van alles wijs kan maken en een handelaar die er op uit is, kan die leek duizenden overbodige euro´s laten betalen Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:43

ERIKA129 schreef:
Kijk eens aan waar de therapie al niet goed voor is Knipoog smiley
nu nog lopen en mammies rug kan ook genezen!
Ach en dat servies Pieter moet ef en toe toch wat voor je kopen dus waarom dan geen mooi servies Clown smiley

ten eerste MOET Pieter helemaal niks en ten tweede heeft Pieter 2 jaar geleden een mooi servies gekocht. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:41

JOLAN931 schreef:
Zo simpel ligt het niet altijd.

Maar dan nog...
Het was iets uit de verleden tijd, waar je nieuwe partner buiten staat.
Je gaat dan toch je nieuwe partner niet op laten draaien voor de schuld die door toedoen van je ex is gekomen?
Persoonlijk vind ik dat die schuld bij jou(mij) hoort, waar ik dus verantwoordelijk voor ben.
Een nieuwe relatie moet ontstaan uit liefde, en niet om financiele redenen. Dat is mijn mening.

Een heel verheven gedachte Jolan.
Maar nu de practijk...

Ten eerste is er, uiteraard moet exje daarmee accoord gaan..., de mogelijkheid dat jullie een deal maken met je ex waarbij hij wat financieel verlies neemt en jouw nieuwe partner zich "inkoopt" hiermee lijd jij geen verlies persoonlijk.
.
Ten tweede kun je het schuiven zoals je wilt, maar de nieuwe partner zal altijd geconfronteerd worden met het financiele verleden.
Niet alleen bij schulden, maar ook bij een positief vermogen.

Ten derde heb jij, net als mijn vrouw overigens, een paar kinderen uit je vorige relatie.
Allimentatie en kinderbijslag zijn heel leuk hoor maar kinderen blijven ten alle tijde meer kosten dan dat.
Op t moment dat jij een huishouden gaat vormen met een nieuwe partner, zullen ook deze kosten gedeeltelijk bij hem of haar op t bordje komen.

Dus waarom wel zuiver principieel bij restschulden en niet bij andere kostenposten ???
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 21:44

VISSER278 schreef:
Kois in zout water? Kan je er niet gelijk wat zeebaarzen bij doen?
Dán heb je gelijk nog es wat bijzonders voor op het menu met Kerst. Kwijlende smiley

kerstdiner is nog onzeker...
hangt van de verhuizing af of het reerug word, of toch maar hazerug met bandenprofiel Twijfelende smiley

maar euh, ik weet het ook pas sinds kort, maar zout is perfect voor koi
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 20:12

MARISKA601 schreef:
Wegwerp servies maar gebruiken...

dat bewaren we voor etentjes of bbq´s met andere cm-ers Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 19:24

ANNETTE050 schreef:
Nou, het verbaast mij wel eens, dat men vaak om allerlei rationele redenen een relatie aangegaan wordt of wil aangaan. Mannen die zorg nodig hebben, vrouwen die zorg nodig hebben.
Een relatie is een zaak van het hart, met heel veel gevoel en gevoelens, het 'maatjes zijn'.
Het hart bepaald veel minder vaak of er al dan niet een relatie tot stand komt, maar vaak wel rationele beweegredenen.

En het is een flinke dreun, als na twee peperdure etentjes duidelijk gemaakt wordt dat er eigenlijk wel wat tegenover gesteld hoort te worden. Van zulke dingen krijg je een flinke dreun en word je een stuk wijzer... Engeltje smiley ...
En helemaal als diegene voor voorganger studeert.

tja, euh... ik studeer niet voor voorganger.....maarre... naar mijn bescheiden mening ga je een relatie per definitie aan om er beter van te worden.
op welk vlak dan ook....

en dat kan voor iedereen een verschillende drijfveer zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 19:01

JOLAN931 schreef:
haha, da's juist gaaf joh!
Ik zou met alle plezier ff komen kijken als ik kon. Knipoog smiley Lachende smiley
zeg maar tegen hem dat elke dag watertesten van levensbelang is de komende weken

8 zaten er al 4 weken in, er zijn er vandaag dus 15 bijgekomen.

Het voordeel van deze tijd, oktober dus, is dat je voor weinig geld mooie vissen kunt kopen.
Maar het grootste voordeel is dat de vissen practisch niet meer eten momenteel.
De stofwisseling ligt dus heel laag, dat in combinatie met een vrij grote bak, 15 kuub, maakt dat ik me niet veel zorgen maak.
Op dit moment zit de bak ook nog goed vol met zweefalg dus de voedselbehoefte die er nog is, word daar prima mee verholpen de winter in.
Uiteraard gaat er morgen weer n paar kilo zout in en worden de kritieke waarden dagelijks nagemeten Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 21:49

ANNETTE792 schreef:
had ik al verteld dat ik dat niet klaar kan maken Lachende smiley

lieve schat... ooit dacht jij ook dat een grootboekrekening een factuur was die op extra groot papier werd gedrukt en in een hele grote ordner moest.
inmiddels heb je geleerd te boeken en was jouw cursusbegeleider heel tevreden over jouw studieresultaat.

dus dat wellen ga jij ook maar leren in die fancy keuken van je
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 21:43

ZEELAND736 schreef:
Das pas leuk...Ik bedoel lekker!!!!!
Deed me denken aan vroeger...Op vakantie bij de boer...dan kookte mijn moeder het ook...Ik geloof met bruine suiker HEERLIJK!!!

ik hoop voor je, dat je moeder het NIET kookte!!! Zieke smiley

biest word gewelt Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 19:19

vanmiddag werd er 2 meter achter onze achtertuin een kalfje geboren in de wei Lachende smiley

annet heeft het gemeld aan de boer en ik hoop nu op n litertje of 2 biest als beloning Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 17:38
BerichtOnderwerp: Welkom terug

Chatuliem hoort gewoon bij cm zoals het steeltje aan de appel hoort Boze smiley

Alleen jammer dat hij zich zo vlot op de kast laat jagen waardoor hij onbezonnen terugreageerd zodat hij n ban aangesmeerd krijgt Huilende smiley, smiley in tranen

Pieter, uitlokken is kinderachtig
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 16:12
BerichtOnderwerp: Misleiding door satan

CROSSROAD317 schreef:
Hoi Mariska,

In mijn vraagstelling in de openinsposting stelde ik een vraag, (voor die vraagstelling bood ik mijn excuses aan enz.) aangaande de 10 geboden gelijk stellen aan "de wet voorlezen".

Volgens mij zijn de 10 geboden niet hetzelfde als de wet.

Dat heb ik vanaf het begin gesteld, maar toen was het niet waar...
Maar nu jij er opeens zo over denkt... welke wet wordt er dan eigenlijk wel voorgelezen???

Daarom dat ik afvraag, waarom stelt men, zie de Heidelberger Catechismus, de 10 geboden als "de wet des Heeren".

Daardoor stel je de 10 geboden dus onder de wet (gelijk aan de wet) en vanuit die gedachte vroeg ik mij dus af ... 2 Kor. 3:14-15 ...

De 10 geboden zijn goed. Wil ik niets (mag ik niets en kan ik niets) aan af doen. Maar noem ze dan niet "wet des Heeren" ... of zie ik het fout en heeft God de 10 geboden toch als wet gegeven ...

Op het overtreden van de wetten stonden zware straffen, op een aantal zelfs de doodstraf, maar de 10 geboden zijn richtlijnen voor een beter geloofsleven ...

Daarom zie ik dus de 10 geboden niet als wet maar als leefregels, aangereikt door God, en voor alle wederomgeboren mensen staan die, door God, in hun hart geschreven.

..

Als een zin begint met GIJ ZULT... klinkt het net alsof er een gebod of verbod op zal volgen.
Aangezien de spreker, in dit geval GOD zelf in rangorde veel hoger staat dan de mens, lijkt het mij zeer redelijk om de 10 geboden als wet te betitelen.

Wel opvallend dat zodra een nieuwkomer zich met dit topic gaat bemoeien en niet jouw zijde van de discussie kiest, jij als n speer gaat draaien en wenden om onder je eerste standpunt uit te komen...
Weer zin in een wandeling Cross?? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 16:00
BerichtOnderwerp: slapeloosheid

ERIKA129 schreef:
Het is van de absurde Gefrustreerde smiley
Maanden nee jaren kon ik nauwelijks slapen Huilende smiley, smiley in tranen
De afgelopen 48 uur heb ik er denk 40 geslapen Geschokte, onthutste smiley euh ik spoor niet echt geloof ik of is dit het begin van mijn ritme Lachende smiley

ik denk het eerste. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 22:21

VISSER278 schreef:
Zo zo ... een 23ling? En zondag is de uitgerekende datum? Knipoog smiley

van 20 tot 50cm, dus qua grootte net zo verschillend als van kleur Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 21:29
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

slechtste moment vd dag... duurde erg lang vandaag.

per 1 oktober heb ik een nieuw fabrieksgebouw gehuurd, ongeveer 5x zo groot als de huidige hal, die ik per 31 oktober leeg moet opleveren..

de status na 1 week is dat ik geen electra kan krijgen omdat de electrameter in een ander gebouw is dat mijn verhuurder 3 jaar geleden heeft verkocht.
de nieuwe eigenaar van die hal, is dus eigenaar van mijn aansluiting, die hij zelf niet mag aanzetten, dat moet het rwe doen.
die doen dat pas NA schriftelijk accoord van die eigenaar, die nog minimaal 3 weken in amerika zit.
na dat accoord duurt het bij die bureaucraten nog minimaal 2 a 3 weken, als het meezit.
dan zitten we dus al n poossie in november Zieke smiley

daarnaast kwamen we er vandaag achter dat de vorige huurder, die om stroom te besparen 5 jaar geleden de stroom heeft laten afsluiten, met een boormachine de electrische overheaddeuren heeft bediend Gefrustreerde smiley
met als resultaat dat die motoren kompleet naar de filistijnen zijn en er geen beweging meer in te krijgen is.

eindconclusie: over 2 weken staat de produktie stil voor een maand en kan ik mn machines geeneens de nieuwe hal in krijgen zonder met n heftruck de deur eruit te rijden Zieke smiley

dus de oplettende lezertjes zullen begrijpen waarom ik de gloeiende ty**s er in heb. Woedende smiley

Laatst aangepast door
PIETER649
op vrijdag 7 oktober 2011, 21:30
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 21:12

JOLAN931 schreef:
Naahh...dan kom je rond de kerst toch bij ons een gourmetje aansteken?

kom eerst onze nieuwe vijver maar es bewonderen, met vanaf a.s. zondag 23 originele jappen er in Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 23:11

MARYAN401 schreef:
Maar hij kan ons toch ook even mailen? 'k Zal het niet doorvertellen, Pieter!

vroegah mailden we best nog wel eens he... Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 23:00
BerichtOnderwerp: wie heeft er gelijk?

COOTJE711 schreef:
In december waren hier dus ook al praatgroepen over dit onderwerp... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Huilende smiley, smiley in tranen Smiley met dichtgeplakte mond

joh, al jaaaaren en nog steeds weigeren enkelen in te zien dat ik altijd gelijk heb...
stom volk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 22:58

VISSER278 schreef:
Pieter, ik heb er nu al 13 dagen over nagedacht.
Heb jij goeie tips?
Wel GOEIE he! Verlegen lachende smiley

er is 1 hele goede manier, maar als ik hier vertel hoe ik het deed als vrijgezel, dan krijg ik n ban....
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 22:02

COOTJE711 schreef:
De meeste wel inderdaad.....
vanzelfsprekend komt er ook niemand bij, dat gaat boven het budget.... Gefrustreerde smiley

t wor hoog tijd dat in de zorg gewoon weer es gewerkt word, in plaats van te overleggen!
de wijkverpleegster komt al terug, nu al die vage thuiszorgbureautjes eruit, de pgb compleet op de schop en de managers de keuze tussen een witte jas of solliciteren..

Pieter, niet lullen maar poetsen
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 20:37

ANNETTE792 schreef:
Tuurlijk, mijn man kan dat Lachende smiley

sorry schat... ten eerste gebruik jij de duitse variant, die heet geen ALWAYS maar IMMER.
ten tweede heb je ze de komende euh... x-aantal maanden niet nodig he Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 20:30
BerichtOnderwerp: Wonderen bestaan!

MARISKA601 schreef:
Naar mijn idee kijkt iedereen weer anders tegen wonderen aan.

das waar...

over wonderen gesproken... had ik al verteld dat Annette vanavond, en op tijd ook nog!! gekookt heeft Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 20:27

VISSER278 schreef:
Dat zal dan de reden geweest zijn dat de duitsers in 1945 het eerst zeeland zijn uitgejaagd. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ehm... om exacter te zijn... in 1944 was brabant en t grootste gedeelte van limburg al bevrijd... daarna is in nederland feitelijk weinig gebeurd tot de capitulatie van mei 45
reden hiervoor was vooral dat de waalbrug van nijmegen wel, en de rijnbrug bij arnhem niet veroverd werd.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van PIETER649
Ga naar pagina Vorige 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 ... 110 Volgende
Pagina 45 van 110