ChristianMatch
 


Forum

Wonderen bestaan!
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 19:33
 
Beste mensen,

Gisteren kwam ik op de website van CNN en later op You Tube een ontroerend voorbeeld tegen van een wonder. Een doofgeboren meisje kreeg haar gehoor weer terug door een electronische implantaat. Reactie graag...

http://www.youtube.com/watch?v=vjU9U81O1n8


Laatst aangepast door
BEUN656
op woensdag 5 oktober 2011, 19:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 20:23
 
BEUN656 schreef:
Beste mensen,

Gisteren kwam ik op de website van CNN en later op You Tube een ontroerend voorbeeld tegen van een wonder. Een doofgeboren meisje kreeg haar gehoor weer terug door een electronische implantaat. Reactie graag...

http://www.youtube.com/watch?v=vjU9U81O1n8

Met alle respect, maar een doof geboren kind, die haar gehoor weer terug krijgt door een implantaat, is dan toch gewoon nog steeds doof. Je kan nooit iets terug krijgen wat je nog nooit hebt gehad.


Laatst aangepast door
GERRIT084
op woensdag 5 oktober 2011, 20:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 20:27
 
GERRIT084 schreef:
Met alle respect, maar een doof geboren kind, die haar gehoor weer terug krijgt door een implantaat, is dan toch gewoon nog steeds doof. Je kan nooit iets terug krijgen wat je nog nooit hebt gehad.

Ja, als je het zo bekijkt dan heb je gelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 20:29
 
GERRIT084 schreef:
Met alle respect, maar een doof geboren kind, die haar gehoor weer terug krijgt door een implantaat, is dan toch gewoon nog steeds doof. Je kan nooit iets terug krijgen wat je nog nooit hebt gehad.

Toch vind ik het een wonder, dat zo'n implantaat uitgevonden is! Een geweldig filmpje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 20:30
 
MARYAN401 schreef:
Toch vind ik het een wonder, dat zo'n implantaat uitgevonden is! Een geweldig filmpje.

Kijk, dat vind ik nou ook, zie je...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:17
 
Mijn Hulp haar man is doof geworden door een hersenvlies ontsteking en die heeft 2 jaar geleden ook zo een inplantaat gekregen en die hoort weer voor 70 % en het is natuurlijk geweldig want hij had vanaf zn 15 jaar niets meer gehoort en dat is meer dan 35 jaar.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:21
 
BEUN656 schreef:
Kijk, dat vind ik nou ook, zie je...

Maar ik vind het best wel mooi, en voor zo,n kindje is het een wonder. En maar goed dat het tegenwoordig kan. Vroeger als je zo geboren werd, was je voor de rest van je leven, getekend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:28
 
BEUN656 schreef:
Beste mensen,

Gisteren kwam ik op de website van CNN en later op You Tube een ontroerend voorbeeld tegen van een wonder. Een doofgeboren meisje kreeg haar gehoor weer terug door een electronische implantaat. Reactie graag...

http://www.youtube.com/watch?v=vjU9U81O1n8

Hallo Beun,

Deze operaties worden gelukkig voor die mensen al vaker uitgevoerd, ik volg veel medische programma's en heb dit vorig jaar al gezien maar bijzonder blijft het!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:51
 
ERIKA129 schreef:
Hallo Beun,

Deze operaties worden gelukkig voor die mensen al vaker uitgevoerd, ik volg veel medische programma's en heb dit vorig jaar al gezien maar bijzonder blijft het!

Het bestaat al heel lang,een vriendin van mij heeft er ook eentje maar die kan er weinig mee horen,het gehoor is er wel weer maar haar hersenen kunnen de geluiden(die ze nooit gehoord heeft)simpelweg niet herkennen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 23:23
 
Dat is voor mij niet nodig, zelfs ben ik vanaf de geboorte zwaar slechthorend.
Door de komst van digitale gehoortoestel levert veel voordeel dan cochleair implantaat. (CI)
Bij CI verbruikt dagelijks 3(!) batterijen en moet dagelijks opgeladen worden.
Mijn toestel verbruikt 1 batterij en is goed voor ongeveer 3 weken.
Het gehoor door CI is net zo goed als digitale.
Na operatie krijgt je last evenwichtstoornis.
Mijn goede vriend heeft CI gehad en na 5 jaar is zijn gehoor geheel verdwenen. Zijn gehoorzenuw was aangetast door metalen elektroden en was mislukt voor hem. Erg jammer.
Dat is geen wonder maar risicovol

Wat ik nu heb, ben ik gewoon tevreden
Prijst den Heere

Effatha, dat is wordt geopend


Laatst aangepast door
HERMAN388
op donderdag 6 oktober 2011, 00:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 23:24
 
Nu de uitleg wat dat is.

Hoe werkt een cochleair implantaat?

Hoe slagen onze oren erin om lucht die trilt (want dat is geluid) om te zetten in iets wat wij begrijpen? Dat is te danken aan de haarcellen in het slakkenhuis - meer dan tienduizend per goedhorend oor - die geluid via de gehoorzenuw doorgeven aan onze hersenen. Die hersenen interpreteren bliksemsnel of de trillende lucht wordt veroorzaakt door een blaffende hond, een opgevoerde brommer of een sprekende persoon.

Maar wat als er ergens een ‘kink in de kabel’ is? Wat als het binnenoor er niet of nauwelijks in slaagt om de trillende lucht door te geven aan de hersenschors? Dan kan daar in veel gevallen iets aan gedaan worden. Een chirurg kan elektroden in het slakkenhuis (de cochlea) plaatsen die de functie van de trilhaartjes overnemen, het geluid naar de gehoorzenuw voeren en deze elektrisch stimuleren. Dit noemen we een cochleair implantaat, ofwel CI.

De bediening van het implantaat (aanzetten, instellen) gebeurt van buitenaf. De buitenapparatuur wordt vaak met een magneetje boven of schuin achter het oor ‘geplakt’. Dit uitwendige deel bestaat uit een microfoon en een processor. De microfoon vangt het geluid op, de processor is een kleine computer die het geluidssignaal omzet in een code. Vanaf de processor loopt een snoertje naar een magnetische spoel, die de code doorstuurt naar het implantaat. Dit zet de code om in elektrische pulsen, die via elektroden de vezels van de gehoorzenuw in het slakkenhuis rechtstreeks prikkelen. Het CI maakt gebruik van het feit dat het binnenoor en de gehoorzenuw op verschillende plekken gevoelig zijn voor verschillende frequenties. Deze prikkelingen zijn het geluid dat de CI-gebruiker hoort.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN146





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 00:25
 
Alles waar je de God van de bijbel voor kan danken is goed! Ik geloof sterk in wonderen maar ik ben ook gewoon blij dat ik gevaccineerd was als kind en ik ben blij met (het bestaan van) doktoren en ziekenhuizen. Voor de nauwkeurigheid zou ik het zelf een medisch wonder noemen ter onderscheid van de Godswonderen die in de bijbel worden beschreven. Verder: misschien dat we over 20 jaar aan deze uitvinding gewend zijn, zoals we ook aan transplantaties, de pacemaker en het klassieke gehoorapparaat gewend zijn geraakt. Waarschijnlijk praten ze DV in 2031 dan over een ´toenmalige´ medische doorbraak in plaats van over een medisch wonder.

MVG
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 01:37
 
HERMAN388 schreef:
Wat ik nu heb, ben ik gewoon tevreden
Prijst den Heere

Als ik hier even een lans over mag breken: over zelfvergenoegzaamheid gesproken, he vriend! En nog iets: wat jij meer of beter hebt dan een ander is ook maar verkregen goed waarover je rentmeester bent! Gefrustreerde smiley


Laatst aangepast door
BEUN656
op donderdag 6 oktober 2011, 19:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 02:55
 
ik weet dat God ons de techniek heeft gegeven en dat we daar gebruik van kunnen en mogen maken.....als dat gebruikt kan worden om een implantaat te amken waardoor iemand weer of beter kan horen waarom niet???
Of, je hebt technici die instaat zijn om prothesen te maken zodat iemand weer een hand, arm of been kan gebuiken, mag dat dan ook niet???
God heeft deze kennis aan ons gegeven.....gebruik het goed..om de medemens die ook door Hem gemaakt is te helpen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:01
 
TINK100 schreef:
ik weet dat God ons de techniek heeft gegeven en dat we daar gebruik van kunnen en mogen maken.....als dat gebruikt kan worden om een implantaat te amken waardoor iemand weer of beter kan horen waarom niet???
Of, je hebt technici die instaat zijn om prothesen te maken zodat iemand weer een hand, arm of been kan gebuiken, mag dat dan ook niet???
God heeft deze kennis aan ons gegeven.....gebruik het goed..om de medemens die ook door Hem gemaakt is te helpen

Kan hier alleen maar AMEN op zeggen.
Wat denk je dan van transplantaties en pacemakers ga zo maar door als de Heere de handen van de heelmeesters niet zegend zal het niet goed gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:29
 
ERIKA129 schreef:
Kan hier alleen maar AMEN op zeggen.
Wat denk je dan van transplantaties en pacemakers ga zo maar door als de Heere de handen van de heelmeesters niet zegend zal het niet goed gaan.

De dokteren en onderzoekers weten dat God verkeerd of fout heeft geschapen.
Wonderen bestaat gewoon niet. Het is alles in de hand van God.
Een mens kan niet omgezet tot robot.

zie Artikelen van Nederlandse Geloofbelijdenis

art. 1 Dat er een enig God is
Wij geloven allen met het hart en belijden met den mond dat er is een enig en eenvoudig geestelijk Wezen, Hetwelk wij God noemen: eeuwig, onbegrijpelijk, onzienlijk, onveranderlijk, oneindig, almachtig; volkomen wijs, rechtvaardig, goed, en een zeer overvloedige Fontein van alle goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:33
 
HERMAN388 schreef:
De dokteren en onderzoekers weten dat God verkeerd of fout heeft geschapen.
Wonderen bestaat gewoon niet. Het is alles in de hand van God.
Een mens kan niet omgezet tot robot.

zie Artikelen van Nederlandse Geloofbelijdenis

art. 1 Dat er een enig God is
Wij geloven allen met het hart en belijden met den mond dat er is een enig en eenvoudig geestelijk Wezen, Hetwelk wij God noemen: eeuwig, onbegrijpelijk, onzienlijk, onveranderlijk, oneindig, almachtig; volkomen wijs, rechtvaardig, goed, en een zeer overvloedige Fontein van alle goed.

Wonderen bestaan echt hoor, Herman! God geeft wonderen, maar je moet ze wel zo willen zien!

En God heeft verkeerd of fout geschapen Smiley die vol vragen zit Bedoel je dat echt zo?


Laatst aangepast door
JOSINA022
op donderdag 6 oktober 2011, 11:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:38
 
JOSINA022 schreef:
Wonderen bestaan echt hoor, Herman! God geeft wonderen, maar je moet ze wel zo willen zien!

En God heeft verkeerd of fout geschapen Smiley die vol vragen zit Bedoel je dat echt zo?

Dat denken de ongelovige dokteren.
Operaties is prima, dat is wel nodig om te herstellen.
Wil je iets voor jezelf mooi worden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:41
 
HERMAN388 schreef:
Dat denken de ongelovige dokteren.
Operaties is prima, dat is wel nodig om te herstellen.
Wil je iets voor jezelf mooi worden?

Absoluut geen operatie om mijzelf mooier te maken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 18:01
 
Natuurlijk bestaan wonderen. Menselijk lichaam op zich is een wonder.
Kijk alleen maar even hoe 'het oog' werkt...
Dat het heelal oneindig is, dat is een wonder.

Gewoon, het leven zelf is een wonder. 'Gelukkig zijn', 'vrienden hebben', van dingen kunnen genieten.

En dan het geloof, is ook een groot wonder. Jezus die onze zonden gedragen heeft, opdat een ieder die in Hem gelooft het eeuwig leven heeft.
Dáárdoor, met God's kracht kunnen ook mensen die psychisch en/of lichamelijk gezien al opgegeven zijn, toch nog een heel gelukkig leven lijden.

Van de 'kleine dingen' genieten. Kleine dingen tussen aanhalingstekens, omdat het eigenlijk grote dingen zijn.

De verbintenis die je(ik) voel(t) met iemand als je weer iemand tegen komt op je (vrijwilligers)werk of cursus of hobby, die ook gelooft.

Dat je gewoon, ook met ongelovigen over het geloof kan praten. (ja, niet ópdringen natuurlijk, alleen als het zo uitkomt).

Dat de zon opgaat en weer ondergaat. en hoe de natuur dan nóg mooier is.

Dat God ons de bijbel heeft gegeven, met geboden verboden en beloftes, en ook dat Hij ons artsen en psychologen heeft gegeven.

De computer met internet is een wonder. je kan alles opzoeken, overal over lezen.

En zo is de rij wonderen eindeloos!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 19:11
 
HERMAN388 schreef:
De dokteren en onderzoekers weten dat God verkeerd of fout heeft geschapen.
Wonderen bestaat gewoon niet. Het is alles in de hand van God.
Een mens kan niet omgezet tot robot.

zie Artikelen van Nederlandse Geloofbelijdenis

art. 1 Dat er een enig God is
Wij geloven allen met het hart en belijden met den mond dat er is een enig en eenvoudig geestelijk Wezen, Hetwelk wij God noemen: eeuwig, onbegrijpelijk, onzienlijk, onveranderlijk, oneindig, almachtig; volkomen wijs, rechtvaardig, goed, en een zeer overvloedige Fontein van alle goed.


Herman , ik denk dat jij je een beetje verkeerd heb uitgedrukt.

In Genesis 1 , staat over de schepping tot 6 keer toe : En God zag dat het goed was.

En tot besluit: En God zag al wat Hij gemaakt had, en zie, het was ZEER goed.

Dus er is geen één dokter of onderzoeker die kan zeggen dat God iets niet goed geschapen heeft.Ook geen ongelovige dokter.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 19:24
 
HERMAN388 schreef:
De dokteren en onderzoekers weten dat God verkeerd of fout heeft geschapen.
Wonderen bestaat gewoon niet. Het is alles in de hand van God.
Een mens kan niet omgezet tot robot.

zie Artikelen van Nederlandse Geloofbelijdenis

art. 1 Dat er een enig God is
Wij geloven allen met het hart en belijden met den mond dat er is een enig en eenvoudig geestelijk Wezen, Hetwelk wij God noemen: eeuwig, onbegrijpelijk, onzienlijk, onveranderlijk, oneindig, almachtig; volkomen wijs, rechtvaardig, goed, en een zeer overvloedige Fontein van alle goed.

Hee joh, lees jij je Bijbel eigenlijk wel? Wonderen te over in de Bijbel, dude! En wat onderzoekers en medici over God zeggen, doet er helemaal niet toe en zeker niet voor jou eigen persoonlijk leven. Ik raad je aan om je Bijbel nog maar eens goed te lezen voordat je commentaar van derden overneemt en jezelf maar eens te onderzoeken hoe jij tegenover het geloof staat. Wonder bestaan want ze komen inderdaad van God!


Laatst aangepast door
BEUN656
op donderdag 6 oktober 2011, 19:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 19:39
 
HERMAN388 schreef:
Dat denken de ongelovige dokteren.
Operaties is prima, dat is wel nodig om te herstellen.
Wil je iets voor jezelf mooi worden?

Zeg, nou moet je ophouden vriend! Teneerste zijn veruit de meeste operaties functioneel, getuige mijn aanwezigheid hier om maar ff wat te noemen. En dan: al heeft Josina Hollywood ambities. So what? Dat is jouw pakkie toch niet aan?! En ongelovige doktoren pakken meer op als jij denkt...


Laatst aangepast door
BEUN656
op donderdag 6 oktober 2011, 19:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 20:28
 
Naar mijn idee kijkt iedereen weer anders tegen wonderen aan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 20:30
 
MARISKA601 schreef:
Naar mijn idee kijkt iedereen weer anders tegen wonderen aan.


das waar...

over wonderen gesproken... had ik al verteld dat Annette vanavond, en op tijd ook nog!! gekookt heeft Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 20:34
 
MARISKA601 schreef:
Naar mijn idee kijkt iedereen weer anders tegen wonderen aan.

Maar Herman strooit bullshit uit.


Laatst aangepast door
BEUN656
op donderdag 6 oktober 2011, 22:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 20:35
 
PIETER649 schreef:
das waar...

over wonderen gesproken... had ik al verteld dat Annette vanavond, en op tijd ook nog!! gekookt heeft Knipoog smiley


Ware het niet dat om 14.38uur alles al klaar was.
Volgens mij was het een opgewarmde prak. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 22:49
 
PIETER649 schreef:
das waar...

over wonderen gesproken... had ik al verteld dat Annette vanavond, en op tijd ook nog!! gekookt heeft Knipoog smiley

Ja, da's ook een wonder, iemand die voor je kookt ;) !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 00:33
 
BEUN656 schreef:
Hee joh, lees jij je Bijbel eigenlijk wel? Wonderen te over in de Bijbel, dude! En wat onderzoekers en medici over God zeggen, doet er helemaal niet toe en zeker niet voor jou eigen persoonlijk leven. Ik raad je aan om je Bijbel nog maar eens goed te lezen voordat je commentaar van derden overneemt en jezelf maar eens te onderzoeken hoe jij tegenover het geloof staat. Wonder bestaan want ze komen inderdaad van God!



Ik heb al een paar teksten aangehaald, tijdgeloof Hebreeen 6 : 4 - 6, 2 petrus 2 : 22. Historisch geloof Handelingen 26 : 27, Handelingen 8 : 13, Jakobus 2 : 19. Dit zijn enkele teksten. Verder heb ik dit stuk gepakt uit ons cathechesatie boekje van J. Vreugdenhil, dat handeld over Onze Geloofsleer.

Het wonder geloof heeft alleen het oog op Gods almacht en niet op de zaligmakende genade Gods in Christus. Het is het geloof dan AAN ONS of DOOR ONS een wonder zal geschieden. HEt wondergeloof kan zijn:
Passief = lijdelijk = ondergaand
Actief = Dadelijk = doende = werkende

HEt passief wonder geloof, bij de negen melaatsen em de genezing van velen door Christus en Zijn apostelen. HEt actief wondergeloof bij Judas hem werd macht gegeven om de duivelen uit te werpen en zieken te genezen. God gebruikt dit geloof tot beschaming van heidens ongeloof.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 14:31
 
HERMAN388 schreef:
Ik heb al een paar teksten aangehaald, tijdgeloof Hebreeen 6 : 4 - 6, 2 petrus 2 : 22. Historisch geloof Handelingen 26 : 27, Handelingen 8 : 13, Jakobus 2 : 19. Dit zijn enkele teksten. Verder heb ik dit stuk gepakt uit ons cathechesatie boekje van J. Vreugdenhil, dat handeld over Onze Geloofsleer.

Het wonder geloof heeft alleen het oog op Gods almacht en niet op de zaligmakende genade Gods in Christus. Het is het geloof dan AAN ONS of DOOR ONS een wonder zal geschieden. HEt wondergeloof kan zijn:
Passief = lijdelijk = ondergaand
Actief = Dadelijk = doende = werkende

HEt passief wonder geloof, bij de negen melaatsen em de genezing van velen door Christus en Zijn apostelen. HEt actief wondergeloof bij Judas hem werd macht gegeven om de duivelen uit te werpen en zieken te genezen. God gebruikt dit geloof tot beschaming van heidens ongeloof.

Tot beschaming van heidens ongeloof ... Leg eens uit aub want daar snap ik dus echt helemaal niets van ... ?? Welke kant moet ik opdenken, wat is daar de bedoeling van ... ??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2