Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 22:17
Onderwerp: Het weer
|
|
|
YELNIN491 schreef: | veel te veel wind en regen , gelukkig een lang werkdag in binnen. Vanavond nog wel harde windvlagen maar wel droog, maar soms leek de wereld overstroomd, wat een plassen  |
Ik had wind teuge, vanavond naar bijbelkring....en koudddddd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 18:49
Onderwerp: Erfzonde
|
|
|
MARISKA601 schreef: | De 10 geboden trachten te hanteren. En daarbij het Onze Vader te gebruiken. |
Was het maar zo eenvoudig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 18:48
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Wijn vind ik ook niet lekker, ik giet er altijd een flesje rode bessensap in. | Hey...goed idee Annette, bedankt voor de tip!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 17:47
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Das aardig.....maar dat sudderen was voor de peertjes.... DIE MOTTE ROOD WESE!!!!!!! |
Mijn ex-schoonmoeder deed er altijd een scheutje van die vieze rode zoete wijn bij.....brrr....ik doen het zonder en ze smaken ook!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 17:10
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zeelandia, ik heb ook veel gekookt in een ver verleden en wat je nu op noemt vraagt niet veel tijd. Als je alles laat sudderen heb je een papje...
Als je toch vrij bent en wat langer wilt koken zag ik gisteren iets bij 'Dagelijkse kost' op de Belse tv, wat me heel lekker lijkt. Ik zal effe de site opzoeken...het is een recept voor 4 man...Voor jou, je dochter en voor...  |
twee frankies
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 15:04
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | WAREN DIE DAN NOG HEEL???? |
Ja, wonder boven wonder was er geen één kapot.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 13:06
Onderwerp: Gratis hulpmiddelen
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Is die donkere rode rollator niet beter voor jou... Of staat die kleur niet bij jou? |
wat maak mij die kleur nou in vredesnaam uit Frank....als dat ding maar rolt toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 10:53
Onderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
|
|
|
Ik ga es effe lekker uit me dak klagen: auw auw mijn rug doet zo'n pijn! Heb net 34 kerstballen uit mijn voortuin opgeraapt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 10:50
Onderwerp: Gratis hulpmiddelen
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Aangezien Marry toch in het bejaardenhuis (schreef ze zelf op het forum) woont kan ze hiermee misschien gehholpen worden?  |
Jaaaa Leanne....die krukken he! Maar dat afhalen gaat niet lukken, ik heb die krukken namelijk nodig om naar Friesland te komen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 10:36
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Inderdaad veel storm vannacht, en aan gezien ik een slechte slaper ben.... veel wakker dus.... Nu inmiddels morgen...en nog veel wind... Denk aan dochter ..ze moest 9 km op de fiets...pff |
Naast mijn voordeur staat een leuk klein kerstboompje.... Helaas was het grootste gedeelte van de ballen er vannacht uitgewaaid... Dat werd dus ballen rapen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 20:25
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
MARRY942 schreef: | Chat je gaat rond als de bekende "stier in de porceleinkast"! Ook ik weet wat het is als je je kindje nooit levend in handen krijgt...wel die blijde verwachting had....let alsjeblieft....alsjeblieft op je woorden Chat...je bezeert zo veel mensen!!!  |
Niet te geloven hoe mensen soms met oogkleppies oplopen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 20:21
|
|
|
[quote
=ZEELAND736] Prachtig!!!![/quote]
Gaaaaaaf Annette...hoop datet gesmaakt heeft!!!!
Laatst aangepast door
|
MARRY942
|
op maandag 12 december 2011, 20:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 20:20
Onderwerp: Evangelischen geven meer dan refo's / wat geef jij?
|
|
|
MOMO697 schreef: | eh tja nou moet ik dus wel ff met de billen bloot hier want ik zit in de schuldhulpverlening en maak ook gebruik van de voedselbank nee, geen huurschuld ed, geen onverantwoord koopgedrag ben gebruikt door een pathologische leugenaar en oplichter die inmiddels weer in detentie heeft gezeten maar gewoon doorgaat en ik ben 1 van zijn vele slachtoffers
maar ik ben voor het principe van: een gedeelte sparen een gedeelte weggeven een gedeelte voor jezelf
en als je een oordeel over me hebt, ga vooral je gang ik bid dat je nooit zo iemand tegen zult komen |
Momo...ik ken het...heb geen schuld maar leen van de gemeente hier tot mijn huis verkocht is....zelfde schuitje he....sterkte meis!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 19:08
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Neeeeeeeeeeee  |
Jammer Cootje...misschien zien we je nog es terug? God s zegen toegewenst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 19:07
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik begrijp werkelijk niet, waarom je nu dingen oprakelt. Is dat om de ernst van je verhaal te tonen. Wil je medelijden hebben ofzo? Ik vind zo'n lichtjesdag overdreven als we alle miskramen meerekenen. Dat is mijn mening en dat blijft het ook. Net zo goed als ik het overdreven vind dat mensen boven de 50 naar een therapiegroep gaan.... |
Chat je gaat rond als de bekende "stier in de porceleinkast"! Ook ik weet wat het is als je je kindje nooit levend in handen krijgt...wel die blijde verwachting had....let alsjeblieft....alsjeblieft op je woorden Chat...je bezeert zo veel mensen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 16:06
Onderwerp: Opzien tegen morgen...
|
|
|
PIETER649 schreef: | De tijd van prijsstijgingen is voorlopig voorbij. Het is de markt die de prijs bepaald, je kunt dus niet "onder de prijs" verkopen. Jouw huis is het bedrag dat je nu wilt hebben gewoon niet waard dus als je wilt verkopen, moet je zakken met je prijs. |
Ik vrees dat je gelijk hebt Pietje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 13:19
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Het is gewoon waardeloos als men in je huis loopt terwijl je er niet bent. Gisteren was voor mij zo'n dag, en vervelend genoeg heeft de makelaar of de kopers ook nog mn dakraam gesloopt zodat mijn oudste een openluchtslaapkamer heeft.
Maar er is hoop marry...Mijn huis werd na twee jaar verkocht. Oke, dik onder de prijs, maar het is weg. Soms kun je maar beter even wat schulden hebben en een nieuwe start in je leven maken, als dat je maar weg blijft kwijnen in je huisje wat toch verkocht gaat worden. |
Nou Jolan, van wegkwijnen is geen sprake hoor....als het niet noodzakelijk was zou ik hier altijd willen blijven wonen, superfijn huis, heerlijke zonnige achtertuin, lieve schatten van buren en overburen....Maar helaas zit het vast op de centjes.....ik zit nu ook 40.000 euro onder de aankoopprijs, en mijn makelaar vroeg zich al af of het niet beter is om nog meer te zakken.....best balen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 13:17
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Slorry, heeft de positieve energie niet geholpen dus!! en nu...................?? wachten totdat er een volgende open dag gehouden wordt  |
yep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 19:13
Onderwerp: En dan gaat het weer kerst worden....
|
|
|
BILLY701 schreef: | Ik kijk omhoog naar de bergen. Daar komt mijn hulp vandaan. Daar is de Heer, Hij helpt mij. Hij heeft de aarde gemaakt.
De Heer zorgt ervoor dat jou niets overkomt. Hij beschermt je, Hij slaapt niet. Hij slaapt nooit, Hij let goed op. Hij beschermt Zijn volk Israel altijd.
De Heer beschermt je. Hij gaat met je mee, bij hem ben je veilig. Er overkomt je geen kwaad, niet overdag en niet in de nacht.
De Heer zal je steeds beschermen, het kwaad zal je niet raken. De Heer beschermt je, overal, waar je ook gaat, je leven lang. |
Dit is de psalm die ik altijd....met of zonder CM mensen.....op oudejaarsavond lees....vorig jaar met zn allen...psalm 121 : een pelgrimslied...wij zijn allemaal pelgrims he...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 19:09
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ja...ik wist het...ook ik doe mee... Ter nagedachtenis aan ons levensloos geboren zoontje(22 mei 1984) |
Ook hier brandt een kaarsje....op 3en een halve maand, net toen we het de familie verteld hadden....werd mijn kindje dood geboren....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 19:07
Onderwerp: vreemdgaan
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Dit vind ik een heel bijzondere bijdrage, Thomas, dit mag ook weleens gezegd worden. |
Inderdaad Thomas....bijzondere bijdrage...niet alleen bijzonder.... Dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 15:42
Onderwerp: Winterwandeling Drenthe Januari
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Frank,waarom blijf je treuren? zoek verder
geen handvol maar een landvol, zei mijn vader eens..  |
wastat maar waar Marian
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 15:41
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Samen opstaan....eff ontbijtje....en dan SAMEN!!!! naar de kerk!!!! En daar SAMEN zien ....dat God weldegelijk werkt.... Mijn dag kan niet meer stuk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 15:37
Onderwerp: vreemdgaan
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Als je dapper genoeg bent om vreemd te gaan, had je ook zo dapper genoeg kunnen zijn om eerst je foute relatie te beeindigen voor je verder gaat zoeken.
Maarja, zo dapper zijn de vreemdgangers dan weer niet he.
(en voor we praatjes krijgen op cm: nee, niemand vreemd gegaan hier in huis )  |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 15:36
Onderwerp: En dan gaat het weer kerst worden....
|
|
|
YELNIN491 schreef: | KERST 2011
Immanuel- God met ons:
Luister: ik heb je wat te zeggen; o nee, het is geen nieuw verhaal, en ik gebruik heel simpele taal, er is niet veel aan uit te leggen.
't Is enkel dit: God weet dat mensen zo vreselijk eenzaam kunnen zijn, dat ze alléén hun angst en pijn verdragen moeten, tot de grenzen
van kracht en moed zijn overschreden; zo tobben ze wanhopig voort, omdat geen mens hun noodkreet hoort, geen mens weet, wat er wordt geleden.
En Omdat GOD niet kan verdragen dat zó Zijn wereld ondergaat, zond Hij Zijn Zoon, die metterdaad bij ons wou zijn. Hij hoort ons klagen.
Kijk, dáárom werd de Heer geboren - Het kerstfeest zegt je: Hij met mij en ik met Hem. God is dichtbij, je mag voor altijd bij Hém horen. -
Nel Benschop |
Geweldig Yelnin! Schitterend gedicht! Dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 20:30
Onderwerp: mop
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Euh...waar woon je ook alweer??? |
zucht.....in het bejaardenhuis Frank .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 20:29
|
|
|
FRANKT627 schreef: | wat is nu een kwartiertje op 1 dag? Ach, laat maar...is een wasdinges zuinig??? |
Ik heb een piepkleintje frank....voor 4 couverts heet dat....half vaatwastabje dr in....en ik ben nog nie failliet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 20:04
Onderwerp: knuffel of lief woord voor jou !!!
|
|
|
FRANKT627 schreef: | het is helemaal niet zeldzaam...je moest eens optellen hoeveel cyber-zoenen en knuffels of gelebber wordt verzonden. De werkelijkheid is wel zeldzaam. |
dabedoelikok he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 20:03
Onderwerp: mop
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Niets van dat alles.
het antwoord is: een ongestelde vraag...pffff |
t zal vast aan mij liggen......maar ik vattem effe nie
|
|
Naar boven |
|
|