Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:08
Onderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
|
|
|
enfin tot zover, mijn intervieuw met de picknickers. ze laten niet veel los want er gebeuren daar zwaar geheime dingen voor mensen zoals ik die twijfelen om bij een volgende te gaan, het goede nieuws er is een wc.
verder moet je beetje bij trainen voor badminton als je niet lekker in je vel zit, kun je je daar afreageren met een hamer op frank als ik het goed heb begrepen mannen krijgen een gratis massage van knoflookboter van je kinderen heb je geen last, gewoon in een boom van 30 meter hoog zetten let op als je op het veld loopt als stel want erica ziet het meteen, dus je kan niet effe stiekemis verdwijnen en onopgemerkt terug komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 22:53
|
|
|
HEIDE115 schreef: | ik heb gebedmintont,was het bijna verleerd.. genoten van de kinderen die er ook waren, want ook zei geven met hun aanwezigheid een stukje gezelligheid eentje hebt ik wel iets verteld wat hij hopelijk niet op school gaat vertellen, namelijk dat ik een onderzeeer als tattoo op mn borst hebt, alleen wanneer je hem wilt zien,steeds net geschonken is.. Hij lachte van oor tot oor..maar ik zeg..vertel het niet door. |
ha ha leuk.vind het wel heel gaaf dat hannah zoiets organiseert, best veel werk ergens volgens mij ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 22:51
|
|
|
JOL252 schreef: | Je kan het pad aflopen naar het restaurant aan de overkant van de weg... of je neemt effe snel de auto... is echt geen probleem hoor... |
ha ha dankje, dus jullie zitten dicht bij het restaurant. vond het best wel een problematisch punt .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 22:47
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sjonge , zoiets? ........ Dát zou ik nou nooooooit durven vragen.  |
moet kunnen toch alleen niemand geeft antwoord hoe of wat als je daar op de heide zit de hele dag en je moet na de wc of ben ik nou de enigste die dan echt wel zou moeten ha ha volgens mij gaan ze dan allemaal effe een eindje wandelen
maar dat is zwaar geheim ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 22:36
|
|
|
HEIDE115 schreef: | ik zeg maar hoor Petra..alles ging heel ordelijk
 |
eh ordelijk de dames stonden netjes ordelijk in de rij om je intesmeren
geloof er niks van.... en het klinkt allemaal zwaar geheim. ha ha.
maar seriues leuk voor jullie dat jullie allemaal een leuke dag hebben gehad.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 22:30
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tja Petra hoe moeten we dat nu uitleggen Weet je?? Ik zag wel twee mensen nogal zeg maar ehhhhh romantische het veld opkomen Maar ja was dat gewone vriendschap of meer? Dat is voor de volgende keer  |
ha ha leuk maar eh je zag toch niet mensen de bosjes ingaan he, ik bedoel na al dat eten.... zit je daar in het bos en moet je na de wc. hmmm das een probleem natuurlijk als ik de volgende keer wel durf te gaan oke dan ga ik wel effe in de schapenstal.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 22:28
|
|
|
HARALD940 schreef: | Dat is zwaar geheim, Petra, need to know  |
ha ha dat dacht ik al en wat jullie allemaal gedaan hebben? met frank gevochten ofzo dames die heide insmeren met knoflook en jullie hebben toch niet die schapen daar op de barbeque gegooid he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 22:20
Onderwerp: Geloofsgroei
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Zo kreeg ik eens, na een heel moeilijk jaar, terwijl ik mij afvroeg waar God al die tijd was geweest, exact op de dag af de volgende tekst:
"... van de eerste dag af, dat gij uw hart erop gezet hadt om inzicht te verkrijgen en om u voor uw God te verootmoedigen, zijn uw woorden gehoord..." (Daniel 10:12)
Het werd mij toen duidelijk dat God er al die tijd bij was geweest hoewel ik dat toen niet ervoer. Een belangrijke les voor mij om te leren dat je niet op je gevoel af moet gaan.
Gewoon vertrouwen in wat God in zijn woord zegt ondanks al je tegenstrijdige gevoelens of mogelijke rationele bezwaren en bedenkingen. Geloof staat op de 1e plaats. |
mooi gezegd carmen, daar ben ik mee aan het knokken, vertrouwen op het woord ondanks je gevoel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 22:02
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Soort dierenmishandeling dus.
Visser houdt ook niet van kokosbrood. |
ehhhhhhhhh nou echt erg, we gaven de mislukte broden veel aan de schapen en op een dag komt er iemand die zegt je mag de schapen geen brood geven, daar kunnen ze niet tegen dan gaan ze dood. dus we geven ze maar geen brood meer en hoop dat ik geen schapen heb omgebracht met mijn brood
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 21:49
|
|
|
KROX372 schreef: | Ik had een groot geloof, maar omdat ik iets deed wat God kwaad maakte, is mijn relatie met God geblokkeerd als een rood stoplicht in de grond. Daar ga ik maar eens met een dominee over praten. Lijkt me wel zo wijs, maar dan nog weet ik niet of de oplossing komt, want die ds. is ook maar een man. Maar vroeger groeide mijn geloof doordat God een weg met mij ging, dat ik zelf de bijbel ging lezen, zonder enige invloed van een mens. Toen kwam ik tot berouw en dat resulteerde tot een wedergeboorte en in meer bijbellezen, en een verlangen om te getuigen van Jezus. |
je wil mijn zonden niet weten die ik allemaal heb gehad,ik heb ze aan jezus gegeven en terwijl ik me best doe om een goede cristen te zijn zondig ik nog heel vaak en ja het verwijdert me van god en dan ga ik na god en vraag om vergeving en ben ik weer dichter bij god. staat mijn zonde niet meer als een muur tussen god en mij. jezus is gekomen voor zondaren, en god weet hoe wij mensjes zijn, ook als cristen zondiggen we nog wel es, en we mogen keer op keer onze zonden weer aan jezus geven, die heeft voor ons onze zonden gedragen en daardoor zijn we weer vrij om een relatie met god aan te gaan. Als ik jouw was ging ik terug naar het moment dat het stoplicht op rood ging en ging ermee na god, vertel hem alles, vraag om vergeving van je zonden. god is een genadig god en houd van je met een onvoorwaardelijke liefde. laat je niet aanklagen door de tegenstander, het is een leugen dat we een zonde doen en daardoor geen toegang meer hebben tot god. we mogen onze zonden aan jezus geven en dan zijn we weer vrij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 19:30
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
dankje krox, had de link weer niet goed neergezet, merk ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 18:16
|
|
|
ik zal er geen lap tekst van maken, alleen een klein stukje over geloofsgroei, jezus loopt met je mee, god wil een relatie met ons persoonlijk en als je hem een beetje gaat kennen en als ik me er open voor zet,Tijd maken voor hem om te luisteren,inplaats van met me eigen dingen bezig zijn... wauwwwwww klein vbtje, na de kerk waar ik ga weet ik bijna altijd van te voren waar de preek ongeveer over gaat, want dat heeft god me die ochtend al duidelijk gemaakt via de bijbel en ja af en toe begin ik gods stem te verstaan, ben na tig avonden opwekking geweest, iedere avond wist ik waar het over ging en steeds beter luister en begrijp ik god, vandaag ging ik naar een preek, die echt voor 3 vierde deel de zelfde woorden had ik ontvangen(hun leggen het dan nog een keer uit) en zo legt god me dingen uit soms als ik in mijn geloofsgroei met vragen zit en groei ik verder, leer heftigge lessen in de praktijk god onderwijst me via zijn woord, via mensen die soms op me weg komen, en soms kan ik het amper bevatten wat er soms gebeurt, wonderen die ik soms mee maak. zo zat ik ooit in de tuin te bidden tot god, prachtig weer en ik zei god, hoe moet het nu verder in de toekomst, onderwijs me, leg me uit en echt er kwam een enorme windvlaag met geluid, me zoontje zat in de zandbak te spelen en ik kon hem amper pakken zo erg was de wind, die kwam van achter me tuin waaide door me huis en dingen vlogen door de lucht, heel maf, alleen in mijn tuin, bij de buren gebeurde er niks terwijl bij mij de stoelen door de lucht effe vlogen, ik ging met me zoontje binnen op de bank zitten en dacht help wat gebeurt er, de wind ging door het raam weg en toen de wind weg was waren er dingen omver gewaaid, maar op de kast lag me bijbel, ik maak altijd ezelsoren bij stukken waar ik mee bezig ben met lezen en er stonden een heleboel bladzijden overeind met ezelsoor, de bladzijden van me bijbel zijn zo dun, als je die overeind doet vallen ze naar beneden, maar ze stonden recht, dus ik dacht wat gebeurt er, een windvlaag? en dacht aan de windvlaag bij de apostelen van de heilige geest. ik keek naar de bladzijden, die begonnen met de tekst:timoteus 6 vers 19:zich een vaste grondslag voor de toekomst verzekeren om het ware leven te grijpen. en het ging door tot en met openbaringen 1. toen ik het las vond ik zoveel antwoord op vragen die ik destijds had. en zo op allerlei manieren groeit me geloof, door profetieen die ik wel es krijg van mensen , vol verbazing, want hoe kunnen die mensen dat nu weten, soms droom ik, word ik wakker en begrijp. soms is het alsof god zegt kijk petra, en ik kijk en begrijp. en dan de praktijk ervaringen die je laten groeien in geloof,daar schrijf ik maar niet over dan word het een hele lap tekst.
petra die vandaag ook weer een hoop duidelijkheid heeft gekregen op vragen aan god, en zich niet schaamt om te getuigen ook al zullen nu sommigge denken eh een windvlaag? petra is gek. eerlijkd acht ik zelf toen ook, wat gebeurt er, wat gek
en zo groeit me geloof door, loopt jezus met me mee in me leven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 17:40
Onderwerp: christelijk ''daten''?
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik heb best begrip voor hem, ik zou die situatie ook trachten te vermeiden  |
ha ha ja want rustig vissen kan je wel vergeten met anna erbij denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 13:36
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Kan je geloof groeien? Zo ja hoe? Ervaar je dat je in de loop van je leven groeit in het kennen van God en misschien in het herkennen van Zijn hand op jouw leven? Welke bijzondere dingen heb je geleerd en wil je met ons delen? Kijk je wel eens terug op je leven en heb je dan het gevoel dat je vooruit gaat? Ben je naar iets onderweg of niet?
Ben benieuwd naar jullie gedachten hierover.
Maar het pad der rechtvaardigen is als het glanzende morgenlicht, dat steeds helderder straalt tot de volle dag. (Spreuken 4:18) |
mooi onderwerp als ik er aan toe kom ga ik vanavond lange lap tekst daarover schrijven, ha ha zat toevallig aan het zelfde te denken, alle dingen die god voor me heeft gedaan, me geloofsgroei. is eigenlijk 1 lange getuigenis van gods genade, liefde en wonderbaarlijke dingen. en steeds meer god leren kennen. toevallig werd ik vanochtend wakker en keek terug en ja ben onderweg na iets, sterk worden in geloof zodat ik andere kan helpen die in een diepe put zitten als ik ooit zat. denk ik...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 09:36
Onderwerp: Oma
|
|
|
ZWAAN995 schreef: | Moeder belde mij zonet op dat het met oma niet goed gaat. Ze ligt op de hartbewaking en haar benen voelen koud aan. Gisteren paar keer morfine gehad tegen de pijn en had paar keer overgegeven. Mams was gisteren geweest bij oma maar zoals het nu gaat gaan we zo meteen weer na oma toe. We weten niet of oma het haalt dat weet alleen de Here alles ligt in Zijne hand.
<><
Zwaan |
van mij ook heel veel sterkte toegewenst, gods armen dicht om je heen toegewenst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 00:28
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik ben wel wat gewend hoor . Maaar .......... ik weet hier de stekken , jij niet . Dus je bent tóch een beetje afhankelijk van mij.  |
ahaaa dan vergis je je ik weet op schouwen duiveland de beste plekken en jij niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 23:46
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hahahahahahahahahahaha.................leuk Petra.  |
ja omdat je denkt die vangt toch niks, wat ik ook nooit gedaan heb, maar als ik nog es ga vissen ga ik er eerst voor bidden voor een goede vangst, of je dan nog lacht als een vrouw meer vangt als jij ik meen het sereius hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 23:29
|
|
|
het is natuurlijk ook wel een feit dat stel ik ooit mee ga en ik vang meer vis als jij, dat het wel heel genant voor je word he visser, of ik je dat wel kan aandoen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 23:03
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hoho , jij wou mee vissen en ...... afijn , laat maar.
En visser stelt niks geen eisen. |
ha ha geef toe wil best mee vissen...misschien ooit...ik stel wel eisen he, de helft van je vis die je vangt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 19:30
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat lees ik hier nu weer allemaal? Ben ik eens een avondje gaan vissen , wordt er hier weer met me gespot van heb ik jou daar. Maar ik ben niet bang , de mooiste provincie van Nederland vindt toch iedereen te ver weg.  |
ja mensen uit friesland enzo, niet zo negatief visser, er zitten er genoeg die dicht bij zeeland wonen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 19:13
|
|
|
ANNA415 schreef: | Wat dacht je van de kerstman Komt in no time naar je toe Kerstkado geen probleem Goed karakter moet wel gespierde armen hebben van kado heffen laat je de rest van het jaar vrij of hij kan koken geen idee, maar houdt wel van lekker eten gezien z'n buik volgens mij geen domme kerel
Zo Anna, na Petra en Visser, nu ook Shanita aan de vent |
ha ha beetje oud en die baard shanita kan wel beter krijgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 18:54
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Op loopafstand van mijn huis.
Des noods kan hij gaan verhuizen; er zijn hier nog wel wat leuke pandjes die vrijstaan...
Dikke lading poen, zodat ik met kerst een leuk sportautootje krijg. Verder hoef ik niets met kerst; ik stel niet zulke hoge eisen.
Leeftijd maakt niet; 't gaat om Karakter...
Liefst wel wat groter dan ik, en gespierde armen.
Iemand die me wel ff lekker vrij laat....me niet gaat lopen claimen etc.
Iemand die goed kan koken en daar ook van houdt...
Ja, en wel liefst gestudeerd heeft; wil wel nu en dan es een goed gesprek kunnen voeren.
Nou, dat eisenpakket valt toch wel mee?
 |
ja joh ik heb er veeel meer. ha ha maar de werkelijkheid is, je komt iemand tegen en paf daar gaat je hart en hij lijkt helemaal niet te voldoen aan je eisen pakket.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 18:47
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vergeet je jezelf niet? En zet dan ook even je eisenpakket erbij. - graag op loopafstand van mn huis - niet jonger dan 46, niet ouder dan 47 - niet te dik , niet te dun - nie tè actief op cm - moet van vissen houden -Afijn , je vult het zelf maar in.  |
mijn eisen pakket is geheim
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 18:45
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik heb ze al tig keer uitgenodigd om een keer mee te gaan vissen maar Zeeland ligt niet binnen haar eigen dorp.
Als ik nou eens een profielfoto er op zet van een paar vissen aan een lijn..zou dat schelen?  |
visser je bent in de war ik ben twee jaar ouder als jij, moet jij niet een paar jaar jonger, aangezien jij een man bent.... tssssss zet ik foto van mij op me pro, heel moedig zoals ik ben als ik zit met blub en nog wil hij dat ik mee ga vissen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 16:17
Onderwerp: gehoorzaamheid
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik respecteerde hem als mens, da's iets anders dan geweldig vinden.
En ja, ik had ook, meteen die bewuste ochtend dat ie dreigde naar Bart, meteen als eerste wat ik deed was een mail naar de redactie schrijven en 2de wat ik deed was op de 'niet okee knop' klikken. Want ik schrok heel erg.
Maar goed, ze laten de boel staan doen vervolgen 2 dagen niets. En da's voor mij ook een reactie...
Dus ja, dan probeer ik toch TG, als mens, serieus te nemen, da's iets anders als hem 'Geweldig' vinden....
Fijn Weekend!  |
jij ook fijn weekend en ben blij dat hem niet geweldig vind, want sommigge mensen kun je beter op een bepaalde afstand houden.
|
|
Naar boven |
|
|