ChristianMatch
 


Forum

Berichten van THOMAS968
Ga naar pagina Vorige 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 91 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van THOMAS968
Auteur Bericht
THOMAS968 (70)





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 april 2013, 20:19
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
Van harte Zeeland, still going strong he en als je je een jaar ouder voelt, bedenk dan dat je maar een dag ouder geworden bent.

Veel plezier vandaag.

Thomas, vindt Zeeland wel ok maar houdt zeer van Friesland. Engeltje smiley


Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 16 april 2013, 20:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 april 2013, 17:20
BerichtOnderwerp: single, nooit getrouwd of toch gescheiden?
 
ANNE379 schreef:
GABY401 schreef:
Waarom geven mensen op dat ze single/nooit getrouwd zijn, als ze gescheiden zijn / kinderen hebben??

Dat is verwarrend en misleidend... en ook niet zo eerlijk, he....


Inderdaad niet eerlijk. Maar helaas komt het in christelijk Nederland toch nog heel vaak voor dat er vooroordelen zijn tov gescheiden mensen, zonder dat men weet wat de reden er achter is. En dat is dan soms ook te merken aan reacties die je wel/niet krijgt via een datingsite. Misschien dat mensen zich daardoor anders voordoen.


Als mensen nog van deze cultuur zijn en op CM komt dat voor in de wat behoudende kringen, dan moet je juist zeggen dat je gescheiden bent als het zo is. Sowieso vind ik overigens. Bij de mensen die zo denken, moet je gewoon niet zijn, wat mij betreft om meerdere redenen niet. Liever dood dan gescheiden is daar nog wel eens een kreet. Nou, na een eenmaal gemaakte foute keuze, hoef je elkaar nog niet in een situatie te brengen dat je nog lang en ongelukkig moet leven. Een scheiding is al ingrijpend genoeg.


Thomas.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 16 april 2013, 17:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 april 2013, 21:29
BerichtOnderwerp: heren, waar knappen jullie op af bij dames tijdens 1e date?
 
STEENTJE178 schreef:
Nah....... een afgetraind fitnesslijf is anders voor veel vrouwen best datewaardig hoor.....

Tip??

Coole smiley met zonnebril

Maar goed, ik zal jullie, mannen, je eigen topic hier verder gunnen, en zal dus Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril


Samen met dit topic is de damesvariant ervan ook gestart. Dat topic leeft wat minder kennelijk, lol

Thomas, efkes in stjintsje smyte....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 april 2013, 17:00
BerichtOnderwerp: Zou je nog kinderen willen?
 
Helaas is het zo dat CM de meerkeuzevraag niet heeft aangepast, terwijl dat niet eens zo moeilijk is. Het topic is al erg oud en door mij gestart indertijd om ze hiertoe te bewegen. Het zou veel onduidelijkheid wegnemen en mijn argumenten heb ik al genoemd in het openingsstukje. CM zou wel wat liever mogen zijn, in dit geval met name voor de oudste helft van de leden. Iedereen die een website beheert, kan weten dat het geen grote moeite is.

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 15 april 2013, 12:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 april 2013, 16:58
BerichtOnderwerp: heren, waar knappen jullie op af bij dames tijdens 1e date?
 
Het hebben van kinderen is toch vaak een verborgen argument waardoor de relatie stopt. We moeten helaas ook onder ogen zien dat de rol van de nieuwe partner niet altijd eenvoudig is. Er zijn hier ook stellen gevormd waar het wel goed ding. Maar een relatie beginnen met een vrouw of man met kinderen moet wel een zorgvuldige afweging zijn. Of dit past onder het topic waar je op af zou kunnen knappen bij een eerste date, dat vraag ik me wel af.

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 13 april 2013, 13:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: maandag 8 april 2013, 18:33
BerichtOnderwerp: Het weer
 
JOL252 schreef:
Jóéhoe!!

http://www.nu.nl/algemeen/3391971/zondag-mogelijk-20-graden-in-nederland.html

Lachende smiley met blinkend witte tanden

Het is 6 dagen vooruit en daarmee knap onzeker - maar laten we het hopen. De Pluim wijst tempetaturen aan van 12 tot 20, het kan nog alle kanten opgaan maar er is hoop en dat is al heel mooi. Hopelijk komt er nog goed weer voor de herfst begint en dat de komende dagen herfstachtig worden is dan toevallig wel goed voor de natuur. Laat, alds de bodem nat genoeg is het voorjaar maar uitbreken. Dan kan het heel snel gaan. De natuur staat inmiddels op uitbreken. Iedereen zal er van opknappen.


Thomas, wil wel eens wandelen zonder winterjas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 april 2013, 21:05
BerichtOnderwerp: single, nooit getrouwd of toch gescheiden?
 
Ik denk dat Gaby iets anders stelt. Ze gaf aan dat gescheiden mensen en mogelijk met kinderen, dat niet aangeven maar stellen dat ze niet getrouwd zijn geweest. Natuurlijk kan iemand wel kinderen hebben zonder dat er van een huwelijk sprake was. Dat zal bij sommigen op CM wat moeilijk liggen maar kan natuurlijk wel zo zijn. Toch is dat niet hetgeen Gaby opmerkt.

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 6 april 2013, 23:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 april 2013, 16:22
BerichtOnderwerp: Mooi filmpje datje wilt delen maar geen muziek.
 
ZEELAND736 schreef:
http://www.youtube.com/watch_popup?v=STK7AZ_Zs_E&vq=large

http://www.youtube.com/watch_popup?v=STK7AZ_Zs_E&vq=large

Dit is dus van Zeeland.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 5 april 2013, 16:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 april 2013, 16:00
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
ZEELAND736 schreef:
Prachtig...wat een gave....talent...
Ik kan het moeilijk inschatten...Maar hoe oud is ze???


Ze is van nov. 1979, dus 33 nu. Ze werd toen ze tien (!) jaar was, toegelaten op een instituut dat de top van Amerika was. Op haar vijftiende speelde ze de sterren van de hemel, zie onder. Haar jurken - even voor Hannah - vallen erg in de smaak, een paar dagen terug plaatste ik ook een stuk van Mozart waar ze een bijzondere aanhad (28 maart) en o.m. voor de Paus speelde in een afgeladen concertgebouw.

Hier was ze 15 jaar, ik heb het wel eens eerder geplaatst:

http://www.youtube.com/watch?v=KeqhQuOTe8k

In alle opzichtend ontroerend maar ook ongelooflijk knap: luister en huiver, zeker vanaf ongeveer 1.36 tot het einde.



Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 6 april 2013, 13:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 april 2013, 14:57
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
Niet iedereen zal het mooi vinden, even bij het begin doorzetten, maar voor de liefhebbers:

http://www.youtube.com/watch?v=J2gwS6pawdU

Rial wint het in dit duet.

Thomas.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 5 april 2013, 18:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 april 2013, 13:25
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=4nV5Dd4YVUI

Geluidskwaliteit kan beter maar Youtube is nu eenmaal niet top wat dat betreft. Hilary nog maar een keer, meer meisjesachtig nog.

Thomas, houdt wel van Hiltsje Engeltje smiley


Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 5 april 2013, 13:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: donderdag 4 april 2013, 19:04
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
Joannie, je hoort nu bij de wijzen en dat alleen is al een felicitatie waard. Gelukgewenst met deze dag en als ik je foto's bekijk van het Waddengebied dan laat je me genieten van wat ik als een pareltje dichtbij beschouw. Jouw plaatjes laten me het weer beleven. Fijne dag!

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 4 april 2013, 21:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 april 2013, 14:10
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
[quote=PATRICK330]mooi nummer Adele, naar mijn idee bijzondere artieste.



http://youtu.be/G7zcozI4q3A
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 maart 2013, 20:28
BerichtOnderwerp: Mooi filmpje datje wilt delen maar geen muziek.
 
.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 30 maart 2013, 20:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 maart 2013, 20:26
BerichtOnderwerp: Mooi filmpje datje wilt delen maar geen muziek.
 
http://www.youtube.com/watch?v=uiws904iuEQ

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 30 maart 2013, 20:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 maart 2013, 20:25
BerichtOnderwerp: Mooi filmpje datje wilt delen maar geen muziek.
 
http://www.youtube.com/watch?v=zvpjuUzSxDo


Leuk babyfilmpje.


Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 maart 2013, 23:34
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=7U8YVsW9I8U

Altijd even lekker en rustig voor de nacht.

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 30 maart 2013, 22:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 maart 2013, 18:08
BerichtOnderwerp: Het weer
 
JANS221 schreef:
Klopt ja! De temperatuur op de beide paasdagen zal lager uitvallen dan de afgelopen kerstdagen. Met de kerstdagen was het rond de 10 graden in De Bilt. Tijdens Pasen komt het kwik naar verwachting niet boven de 6 graden uit.

Een beetje warmte zou ons goed doen en kunnen we allemaal wel gebruiken......

Tot en met donderdag nog enkele graden vorst elke nacht, als ik een electrische deken had, deed ik hem aan. Verder wisselvallig, dus zeg maar meer neerslag. Zomertijd en nog geen wandelweer, het is niet anders, we houden de winteractiviteiten nog maar even aan. Een witte Pasen zou wel een stunt zijn maar zit er ook niet in.

Thomas, als ik een jaar ouder ben, wordt het vast beter.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 29 maart 2013, 19:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: donderdag 28 maart 2013, 21:51
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=lGrUAA_tIgs

Ik vraag me af of Mozart vanuit de hemel meeluistert maar hij zal zich afvragen of zijn werk echt inderdaad zo mooi kon klinken. Deze jonge vrouw kan werkelijk alles. Op een dergelijk moment is Paus zijn zo gek nog niet Knipoog smiley Ok, het stuk is een beetje moeilijker dan gemiddeld en wat zwaarder dan meestal maar het is volgens mij niet beter te vertolken.

Thomas, dit is vanaf de eerste maten direct te herkennen als Mozart ten voeten uit


Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 28 maart 2013, 22:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: donderdag 28 maart 2013, 13:57
BerichtOnderwerp: Het weer
 
Begint zondag de zomertijd of de tweede wintertijd?

Thomas, die het een beetje koud had vanmorgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 maart 2013, 23:06
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=4gIU2yuvn7E


Prediker in een mooi jasje, fraaie stem van Judith Durham. Nummer is bekend van the Byrds. De echte muziek begint bij 0:59.
En deze dan ook nog maar even

http://www.youtube.com/watch?v=bYJMtn6IJeE

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 26 maart 2013, 23:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 maart 2013, 21:07
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.
 
Er zijn hier diverse topics over geweest, die vaak werden gesloten op een gegeven moment. Alle argumentatie voor en tegen is daar te vinden. Wie echt iets nieuws heeft in te brengen, kan reageren natuurlijk maar het onderwerp is al vreselijk uitgekauwd.

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 27 maart 2013, 14:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 maart 2013, 19:08
BerichtOnderwerp: Mooi filmpje datje wilt delen maar geen muziek.
 
Voor de kattenliefhebbers die overwegen een iPad aan te schaffen:

http://www.youtube.com/watch?v=yzbqtc3zOtk

Tsja....


Thomas, die denkt dat hij zijn speeltje hier niet aan waagt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: maandag 25 maart 2013, 19:04
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
 
WILLEM618 schreef:
dit incognito-kippie denkt wel in haantjes......... Clown smiley

hahhah

Doorzichtig hoor, hahhah, maar een kip wordt nooit een haan. Gelukkig maar. Engeltje smiley

Thomas, lust ook wel een lekkere kip, vanavond met een sausje, rostirondjes en goed gevulde sla.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 25 maart 2013, 19:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zondag 24 maart 2013, 15:21
BerichtOnderwerp: Het weer
 
STEENTJE178 schreef:
Ja idd, stralend weer, wolkenloze lucht, de wind is ook wat afgenomen.....Gewoon lekker voorjaarsweer lijkt het wel.

ZON-dag, dus Lachende smiley

We leven in een goed land, een echt Vriesland, al moet ik eerlijk zeggen dat ik het wat fris vond. Volgende week zomertijd, dan is het daardoor niet warmer maar wel langer licht. Mooi als dat samenvalt met Pasen.

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 25 maart 2013, 12:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zondag 24 maart 2013, 02:01
BerichtOnderwerp: Knuffel theologen, en eigen evangelie
 
BERT168 schreef:
zoals al eerder op het forem ga je helaas niet inhoudelijk op in op mijn vragen.(dat ging over openbaringen)

wat ik mis in je bijdrage Thomas is dat je niet verteld wat dan wel de norm is en waar we die kunnen vinden?
wie of wat bepaalt die norm dan?
dat is toch de bijbel of niet dan?
ik kan me niet herinneren dat je ergens in je bijdragen terugvalt op wat de bijbel ervan zegt,
Misschien moet je eens beter lezen en vooral naar de betekenis

je hebt meer een eigen theologie

Wie zegt dat jouw theologie zo superieur is dat je dat kunt stellen? Wel eens gedacht aan de mogelijkheid dat juist traditionele calvinisten een eigen theologie hebben? Ik vraag me nu toch werkelijk af of dat wel eens bij je is opgekomen.

eigen opvattingen dus volgens mij een ''eigen Evangelie'' zoals het topic al zegt.

Dus alle opvattingen anders dan de jouwe zijn impliciet een eigen evangelie of er is sprake van eigen opvattingen? Overschat je jezelf, dan wel je denkwijze niet een beetje?

Het enige wat je doet is een negatief beeld scheppen. Ik heb in tweeduizend bijdragen echt heel veel verteld. En jij mag het niet duidelijk vinden, daar wordt denk ik bij velen bepaald anders over gedacht. Bij een discussie zet je elkaar aan het denken als het goed is. Je wilt er kennelijk iets anders in lezen dan wel je hebt de moeite niet genomen er kennis van te nemen. Ik vrees en zo blijkt het laatste.

Je was gewoon onbehoorlijk in die zin dat je stelde dat ik kennelijk de Bijbel een verzameling verhaaltjes vond. Dat vind ik erg grof als je zogenaamd vriendelijk een vraag stelt en feitelijk je onderhuidse antwoord daarvoor al formuleert. Typisch de grofheid van het eigen grote gelijk. Daar ga ik uiteraard niet op in. Niet-traditionelen hebben ook een waardigheid en een vorm van zelfrespect en jouw opvattingen staan niet voor een dergelijk superieur christendom dat je me op hoge toon ter verantwoording kunt roepen. Zeker niet als je zogenaamd vriendelijk een vraag stelt en je veronderstelde antwoord al geeft. Ik vind dat zelfs ronduit tendentieus.


of je hier wel of niet moslims bent tegengekomen maakt niet uit ,ik probeer alleen aan te geven dat de manier waarop hier op cm met het geloof omgegaan wordt aan het veranderen is.
de titel zegt het al van dit topic toch?
knuffelevangelie is ook zo'n term.
de overtuiging van het christelijk geloof dat er maar één God is en één evangelie is aan het vervagen heb ik de indruk.
kennlijk zijn er ook meerdere manieren om behouden te worden?



wat is het allerbelangrijkste voor ons als christen als we ons zo willen noemen,en durven we dat ook tegen een ander te zeggen?
kortom...wat is de kern van het Evangelie?
kun je daar eens meer van zeggen Thomas?

Want een ieder die Mij aanneemt is de kern en dat is van Jezus zelf. Hoe jij daar ook over denkt. Dus ook evangelischen en meer op de praktijk dan op het eigen heil gerichten die ook voor anderen iets betekenen. Naastenliefde, vergeving, zorg en zo het evangelie waarmaken. Wie Christus navolgt zal ondanks alle tekortkomingen behouden zijn, dat is beloofd.

dus graag inhoudelijk reageren op wat '' de kern is van het Evangelie''.

Want een ieder die Mij aanneemt is de kern, al zijn meer dingen belangrijk. Wie Christus aanneemt en naleeft is ondanks de tekortkomingen behouden. Daar is het offer van Christus ook voor bedoeld nadat de fundamentalisten hem hadden aangegeven bij de Romeinen. Het stond er toch een godslasteraar ter dood gebracht moest worden? Het stond er toch dat een overspelige vrouw moest worden gedood? En omgaan met hoeren en tollenaars? De fundamentalisten waren toen het kwaad en zijn dat nog. Het is exact dezelfde denkwijze als die ze nu hanteren. Ik zie nogal wat overeenkomsten tussen de fundamentalistische farizeeers en de sterk oudtestamentisch denkende fundamentalistische christenen. Maar Christus was geen fundamentalist, hij paste de wet niet toe ondanks dat het er stond. Lees maar eens wat er voor in de plaats kwam. En kijk ook eens waar de mate waarin bekeerde heidenen aan de Joodse wetten en gewoonten gebonden waren.


Nogmaals, ik maak ik zelf wel uit hoe ik reageer. Ik peins er niet over me door jouw traditionele opvattingen in de hoek te laten zetten en zal zeker in geen enkel geval binnen jouw kaders gaan denken. Jouw geloofsopvatting heeft al voor genoeg psychische ellende, moedwillige vernedering en kerkverlating gezorgd. Jij bent de norm niet en kunt mensen ook niet ter verantwoording roepen, zeker niet op deze wijze.



Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 24 maart 2013, 20:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zondag 24 maart 2013, 00:11
BerichtOnderwerp: Knuffel theologen, en eigen evangelie
 
Eerlijk gezegd ben ik hier nog nooit moslims tegengekomen. en volbloed boeddhisten ook niet, wel eens een enkeling die hier kort was en er wel wat belangstelling voor had. Wie zegt dat Allah God is, is niet goed wijs en die heeft ook nog nooit Marokkanen gezien of meegemaakt. Ik heb het ook nog nooit iemand horen beweren hier. Het is hier echt wel een christelijke site, al is de variatie groot. Bedenk dat je ook christelijke opvattingen kunt hebben anders dan de traditionele. Vijftig jaar geleden werden de pinkstergelovigen niet al te best behandeld en nu vinden evangelischen en calvinisten elkaar wel. De opvatting van traditionele christenen is niet automatisch de norm. Wen er maar aan, mensen denken zelf tegenwoordig.

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 24 maart 2013, 00:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 maart 2013, 12:11
BerichtOnderwerp: Mooi filmpje datje wilt delen maar geen muziek.
 
http://www.youtube.com/watch?v=gUCpOYdG8hM

Deze is ook leuk over de iPad.


Thomas, die er wel eentje heeft, best lekker in de trein.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 19:20
BerichtOnderwerp: vrouwelijke aantal overschrijdend ten opzichte mannelijke
 
Voor de verandering ben ik het met je eens. Wantrouwen en grofheid kenmerken veel mensen. In de randstad nog wat meer maar dat heeft denk ik ook met de Noord-Afrikaanse omgangscultuur met ongelovigen te maken. Dan valt het in dit landsdeel nog mee. In veel dorpen krijgen nieuwelingen automatisch vertrouwen wat ze niet hoeven te verdienen. De westerse import verbaast zich daar altijd over. Maar zeker in de grote steden en ook in steeds sterkere mate in de haadsted is dat al lang niet meer het geval. Nederland is met zijn liberale cultuur wel erg geindividualiseerd. Er is echter ook nog een gemeenschap.

Thomas, we dwalen wel af.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 15:40
BerichtOnderwerp: PC-problemen
 
Ik ben net als jij een fan van het Apple besturingssysteem en wijs er op dat op een Apple heel eenvoudig PC-programma's te draaien zijn met Parallels. Je kunt zelfs Windows 7, XP en Linux simultaan draaien met je Mac. Met de nieuwste update kun je van een Mac zelfs een dualboot maken. In systeem 10.8.3 werkt Bootcamp met Windows 8 inmiddels ook. Ik vind Windows 8 niet een grote verbetering overigens. In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates....


Thomas, waarom een Apple? Een Apple doet het gewoon.....


Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 22 maart 2013, 15:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van THOMAS968
Ga naar pagina Vorige 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 91 Volgende
Pagina 15 van 91