ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PIETER649
Ga naar pagina Vorige 1 ... 106 107 108 109 110 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PIETER649
Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 11:29
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
HAAS141 schreef:
tnx ... vandaag kan ik die echt wel ff gebruiken!
daarom ook dikke knuff voor aer Verliefde smiley

Ernie is in mijn ogen minder knuffelbaar Knipoog smiley maar jij Sas blijft toch n lief knuffelbeertje Kussende smiley bij deze dus Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley

en ook meteen maar ff 1 voor de medewerker vd maand binnen mijn bedrijf... Annette oftewel Annie Verliefde smiley

en jullie weten wel wrom
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 23:48
BerichtOnderwerp: Hoe gaan single moeders op deze site om met...
 
het gekke in de wet is dat op het moment dat je een gezin gaat vormen met iemand die kinderen heeft, dat je automatisch zorgPLICHT hebt.
je bent dus verplicht zorg te dragen voor deze kinderen.
de consequentie is dus dat je bijvoorbeeld strafbaar bent bij verwaarlozing.
het gekke ligt hem hierin, dat je na beeindiging vd relatie geen enkel recht hebt t.o.v. deze kinderen waar je misschien jaren voor hebt gezorgd en alles voor hebt betaald.

enige troost mag hierin liggen dat als je enkele jaren met andermans kinderen een gezin hebt gevormd, deze kinderen van je kunnen erven onder dezelfde voorwaarden als biologische kinderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 23:42
BerichtOnderwerp: bedankt
 
HENK710 schreef:
Het testament dient volgens mij in principe gevolgd te worden, maar als er juridische gronden zijn voor andere gegadigden, dan is het nog allerminst zeker of het testament wordt uitgevoerd, al zal het antwoord pas na een formele rechtsgang tot stand komen. En ja, in zo'n rechtsgang is een mens toch afhankelijk van de gedrevenheid en argumenten van een advocaat/officier...


als de biologische ouder er niets over in het testament zet, gaan de kinderen in 98% vd gevallen naar de andere ouder.
mocht de biologische ouder testamentieel haar nieuwe partner als voogd aanwijzen, is dit juridisch niet bindend.
de kersverse weduwnaar zal in een rechtszaak de verzorging moeten vorderen, in het geval er sprake is van een jarenlange verzorgende functie tov die kinderen, zal de rechter meestal deze vordering toewijzen.
als er tussendoor nieuwe kinderen bijgekomen zijn, zal de rechter de broer-zus relatie ook laten meewegen omdat het gezin anders heel erg uiteengereten word.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 18:58
BerichtOnderwerp: bij het kaarslicht
 
RELLOK036 schreef:
weet je meer als ik....


ik hoor de gekste verhalen over jou, ik kijk dus bij berichten over jou nergens meer van op Duiveltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 16:56
BerichtOnderwerp: bedankt
 
Ten eerste sterkte bij dit vervelende aspect van jouw dagelijkse leven.

Door de steeds vaker voorkomende samengestelde gezinnen, vallen steeds meer mensen buiten de boot.
Mannen die een periode een vrouw met kinderen in hun huis hebben en voor deze kinderen een vaderfiguur willen zijn, hebben na het eindigen van de relatie geen enkel recht op een omgangsregeling.
Zelf loop ik ook dit risico, als Annette bij mij weggaat, of de kinderen zouden na haar overlijden bij hun biologische vader gaan wonen, heb ik ook geen poot om op te staan en zal ik ze nooit meer zien. Wettelijk is hiervoor ook niets geregeld.

Het voorbeeld van grootouders die hun kleinkinderen moeten missen na een scheiding van hun kinderen, is algemeen bekend.
Hier hebben we het zelfs over bloedverwanten!!
Dat roept bij mij de vraag op hoe de single moeders op deze site daarmee omgaan:
Ongeacht het contact met hun vader, hou jij in de gaten dat opa & oma van de andere kant nog contact met hun kleinkinderen hebben?
Dit ook in het belang van de kinderen trouwens...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 08:42
BerichtOnderwerp: bij het kaarslicht
 
JILL658 schreef:
O jammer Rel ik dacht zo ie mij bedoelen............ Clown smiley
Het is zo mooi!!!

eh jill... heb jij ECHT met rellok gezoend??? Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 08:15
BerichtOnderwerp: Arjans hoekje
 
ARJAN007 schreef:
Het schijnt volgende week wat minder koud te worden..... maar soms kan vrieskou stroperig zijn en duurt het langer voor de dooi inzet.
Wat we nu meemaken is gewoon de mid-decembervrieskou, jaarlijks een temperatuurdip.



het is te hopen voor jou en al die andere klimaatfanataci dat het gauw voorjaar word... dan kun je tenminste weer zorgen maken over de opwarming ZONDER met sneeuwballen bekogeld te worden.

( opwarming... weet je hoe koud het buiten is??? )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 22:00
BerichtOnderwerp: Tips om een mail via CM te kunnen sturen
 
MARIJAN072 schreef:
Met deze tips moet het helemaal goed komen! Knipoog smiley Verliefde smiley Succes Paulus, ik wacht je mailtje af. Lachende smiley


paulus is 11 jaar jonger Geschokte, onthutste smiley zoveel leeftijdsverschil is onethisch
kinderlokker Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 21:44
BerichtOnderwerp: Tips om een mail via CM te kunnen sturen
 
Hoi Lekkerding123

Ik las jouw profiel en ik geloof dat ik het helemaal zie zitten met je!!
Het ziet er gewoon hartstikke leuk uit Verliefde smiley
Trouwens... als jij dat bent op de foto.... grrrr... heb ik ook geen moeite mee Kwijlende smiley

Nou zijn er natuurlijk wel wat aandachtspuntjes waar jij ff aan moet werken voordat wij samen verder kunnen, ik heb ze gemakshalve maar op een rijtje gezet dan heb jij gelijk overzicht Lachende smiley met blinkend witte tanden


jouw lengte en gewicht komen niet geheel overeen, heb je al contact met een dieetiste?
je rookt en drinkt niet, das keurig hoor, een bob is altijd makkelijk maar ik wil geen gezeur omdat ik rook en drink
ik zie dat je gescheiden bent, met 3 kinderen die bij jou wonen, kunnen die niet bij je ex terecht? want je hebt als kinderwens een hangt-er-van-af dus je krijgt van mij een paar veeeeel leukere Knipoog smiley
daarnaast ga ik op 2e paasdag geen meubelboulevard op en al helemaal niet koffiedrinken bij je ouders... wees maar blij dat ik wel stad en land ervoor afgereisd heb.
jouw woonwens is een kindvriendelijke buitenwijk, denk maar niet dat ik tussen die herriekinderen ga wonen, het buitenland is een betere woonwens!!

maar zoals ik al zei: je profiel sprak mij zeer aan!!

DATEN?????

grt.
Pieter649



kijk Paulus, ZO moet dat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 17:03
BerichtOnderwerp: Te laat op date / afspraak komen
 
SIMONKWET418 schreef:
Een lieve vrouw mag je nooit laten wachten
je moet zorgen dat je op tijd bent, beter wat
te vroeg dan te laat.


Nou Simon, al kom jij 2 uur te vroeg op je date... als je op je 71e pas een date met een lieve vrouw hebt, kun je nog steeds moeilijk zeggen dat je te vroeg bent Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 16:59
BerichtOnderwerp: christenen en moslims
 
HENK710 schreef:
Dat de mensen er via de Koran een andere godheid van gemaakt hebben, betekent nog niet per definitie dat het ook werkelijk een andere God betreft. Het door mensen gemaakte beeld is anders, dat klopt, al maken niet-kenners van de islam ook nog wel eens een karikatuur van Allah, zoals niet-kenners ook geregeld een karkatuur van God maken. En ja, zo kom je wel totaal verschillend uit. Maar ís er dan ook daadwerkelijk verschil? Zie de eerdergenoemde voorbeelden.

Overigens moeten we ons tegelijk den ik niet te druk maken over het wel of niet gelijk zijn. Het gaat er veel meer om wat wij als mensen doen met ons kennen, onze relatie met God in relatie tot Hem, tot onszelf en tot onze naaste. Weest daders van het Woord dat in U is! Daar zijn, en zo zijn we weer even bij een ander draadje, de 10 geboden een prachtig handvat voor!



Dus als ik besluit mezelf tot profeet benoemen omdat mijn God HATSIKIDEE dat doorgegeven heeft, uit de bijbel haal wat bij mijn lezing past en daar een heilig boek van maak dat ik de HATSJOE ga noemen
dan is dat in jouw ogen nog steeds dezelfde GOD toch, Henk? Knipoog smiley

Op zich wel hartverwarmend dat over 1500 jaar mijn volgelingen nog steeds zeggen: HATSIKIDEE is groot en PIETER649 is zijn profeet. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 16 december 2009, 22:14
BerichtOnderwerp: man en vrouw; hoe zit het nou......?
 
tja, hoe voeg je je naar een draaikont...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 16 december 2009, 22:13
BerichtOnderwerp: 10 geboden,wet van mozes
 
HENK710 schreef:
Tja, soms is het gewoon goed om even het nivo van de ander te zoeken... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt En ja, helemaal volwassen zal ik nooit worden Knipoog smiley Maar we kunnen ook serieus zijn hoor (zie boven!)


joh, jullie zitten al 3 jaar op cm-forum te vergelijken wie de grootste heeft. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
(ik bedoel uiteraard de grootste bijbelkennis )
tot op heden is er nog niets indrukwekkends getoond door beiden....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 16 december 2009, 22:10
BerichtOnderwerp: 10 geboden,wet van mozes
 
CROSSROAD317 schreef:
Zeg pinkeltje wil jij je erbuiten houden ..... of was het nou duimelotje.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


happen naar de baas?????????? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 16 december 2009, 21:40
BerichtOnderwerp: 10 geboden,wet van mozes
 
HENK710 schreef:
En ik reageer gewoon op jouw reactie en krijg de wind van voren....over wie zegt dat dan iets Smiley die vol vragen zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


over jullie allebij... stelletje kleuters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 16 december 2009, 20:26
BerichtOnderwerp: minaretverbod
 
KLAAS252 schreef:
Pieter, waarom doe je dit nou ?????

Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley

Ons mannelijk ego afbreken Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Voorzover dat hier op dit forum nog hoog te houden is Knipoog smiley
Klaas



ja, tis tog zo Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 16 december 2009, 18:47
BerichtOnderwerp: minaretverbod
 
MARIJAN072 schreef:
Je bent wel een beetje mondig voor een SGP-vrouw hoor, Hannah. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Lachende smiley

Maar ik begrijp je reactie goed!



ik denk de gemiddelde sgp-vrouw verteld haar hoofd van het gezin `s avonds tijdens t eten precies wat deze voetveeg die avond op de kiesvereniging moet inbrengen. Knipoog smiley
want het grappige van de sgp is dat vrouwen openlijk geen macht, maar in het geniep alle macht hebben. Verraste, verbaasde smiley
dus Hannah praat gewoon als de gemiddelde sgp-vrouw maar dan hier op t forum Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 16 december 2009, 18:33
BerichtOnderwerp: Te laat op date / afspraak komen
 
MARISKA601 schreef:
hier is een dame die op tijd op afspraken komt.



das mooi, nou nog n afspraak/date zien te krijgen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 december 2009, 23:06
BerichtOnderwerp: Prachtig Liefdesgedicht van The Ramblers
 
HDBAS635 schreef:
Mocht je willen. Dan werk je door tot je 75ste. (net als ik waarschijnlijk)


kan ik nog steeds eerder met pensioen dan jij Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
( en dan zwart bijbeunen natuurlijk )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 december 2009, 21:53
BerichtOnderwerp: christenen en moslims
 
CHATULIEM619 schreef:
ik ben het absoluut niet met je eens. In mijn ogen is de god die moslims aanbidden de antigod. Een god gemaakt uit mensen geïnspireerd door de duivel.
Vergeet niet dat de duivel God wil nabootsen en hoe kan hij het beter doen dan de ware God na te bootsen. Het verklaart ook de hartgrondige haat tegen de joden, Gods oogappel. En de haat tegenover de christenen, de volgelingen van de Zoon van God.
Zet nooit religies naast elkaar, er zijn geestelijke verschillen.


klopt chatuliem, het is appels met peren vergelijken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 december 2009, 21:28
BerichtOnderwerp: Prachtig Liefdesgedicht van The Ramblers
 
PAULUS505 schreef:
Zij waren pas enkele uren een paar
Ze fluisteren zachtjes en kusten elkaar
De bruidegom voorspelde zijn bruid met een lach
Hoe hij de toekomst zag

Over 25 jaar zal ik jou nog steeds beminnen
Ook al hebben wij grijs haar
Want we blijven jong van binnen
Over 25 jaar komen wij met onze kinderen
Voor een feest bij elkaar als het zilveren paar
Over 25 jaar

De blijde voorspelling kwam werkelijk uit
Zij werden de zilveren bruidegom en bruid
De man gaf zijn bruidje een klinkende zoen
En zei precies als toen

Over 25 jaar zal ik jou nog steeds beminnen
Ook al hebben wij grijs haar
Want we blijven jong van binnen
Over 25 jaar komen wij met onze kinderen
Voor een feest bij elkaar als het gouden paar
Over 25 jaar

Over 25 jaar komen wij met onze kinderen
Voor een feest bij elkaar als het gouden paar
Over 25 jaar, over 25 jaar...




over 25 jaar heb ik aow Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 december 2009, 19:21
BerichtOnderwerp: verhalen
 
Kabouter Puntmuts werd wakker.. brr wat was het vroeg nog. Maar de vogeltjes waren al aan het fluiten dus het zonnetje zou zodadelijk wel opkomen. Kabouter Puntmuts stapte zn bedje uit en maakte Katrien, zijn vrouw, zachtjes wakker. "Wakker worden meissie" zei hij, "het is weer ochtend en ik ga zo naar mn werk. Smeer jij de boterhammetjes terwijl ik Droef de hond uitlaat?" " Ja, natuurlijk" lachtte Katrien. Zij had nooit zoveel moeite met opstaan en was altijd vrolijk, de hele dag door.
Terwijl Kabouter Puntmuts snel de hond uitliet, smeerde Katrien de boterhammetjes die hij mee nam naar zn werk. Samen dronken ze nog snel een bak koffie en aten een beschuitje met Paturain.
Daarna verliet Kabouter Puntmuts de rood-met-witte-stippen paddestoel om naar zijn werk te gaan. Kabouter Puntmuts had een belangrijke baan en stond in hoog aanzien in de kabouterwereld. Kabouter Puntmuts was overdag tuinkabouter bij de burgemeester. Aangezien de burgemeester tussen de notaris en de voorganger in woonde, wist Kabouter Puntmuts de meeste nieuwtjes uit de mensenwereld vaak als eerste.
Nog voor het zonnetje opkwam en de mensen wakker waren, stond Kabouter Puntmuts al op zijn vaste plekje achter zijn kruiwagen met een pijpje in zijn mond. Heel de dag stond hij glimlachend de voorbijgangers aan te kijken. Die voorbijgangers keken niet of nauwelijks naar hem, want wie let er nou op een tuinkabouter? Die desinteresse vond Kabouter Puntmuts helemaal niet erg, hij verdiende op een eerlijke wijze zijn brood en wat kon een tuinkabouter zich nog meer wensen, toch?
Het zonnetje scheen wel, maar nog niet erg fanatiek. Vanuit de verte verschenen de eerste donkere wolken al. "He bah," dacht Kabouter Puntmuts, "regen, das balen zeg! Ik verregen helemaal en als het voor de mensen droog is, blijft die connifeer achter me, mijn nek voldruppelen. Mn kruiwagen word straks ook weer zwaarder door dat water. Ach, het voordeel is wel dat die vogelepoep van mn jasje spoelt"
Omdat Kabouter Puntmuts van alle zaken ook de zonnige kant inzag, en dol was op zijn werk, bleef hij gewoon glimlachen. Maar toen de regen opgehouden, de connifeer drooggedruppeld en de vogelepoep van zn jasje was gespoeld, glimlachte hij net wat vrolijker.
Het was nog vroeg op de dag, Kabouter Puntmuts was benieuwd welke spannende avonturen hij vandaag verder nog ging beleven!!

Als jij als cm-forumlezer dit hele verhaal aandachtig hebt uitgelezen, ben je net ff een tikkie gestoorder als ik die het schreef... gefeliciteerd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 14 december 2009, 23:04
BerichtOnderwerp: Gedicht uit geopende hand
 
DIAMANT178 schreef:


Uit geopende hand

De vlinder
Bevleugeld de lente en
Plukt de dag in een ontmoeting van
De tijd welk God
Geef

Als de mens
God erkent
Geeft men
Vorm aan Gods bedoeling waar
Kleit\'\'Zijn gronding

God is een levende inwoning
En legt Zijn heerlijkheid in de
Genade van Zijn waarheid

De wet stempelt
Door Mozes maar God heeft het laatste woord

Iemand wie gelooft ziet God en iemand wie
Gelooft en ziet heeft God leren kennen en getuigd in Hem
Het oor is uit de boezem des Vaders

Diamant 178 Auteur \'\'Kathy Groeneveld\'\'
[geinspireert op de bijbel]



Kleit\'\' Zijn gronding....

ik woon al n paar jaar in t buitenland, maar dacht nog redelik nederlands te kunnen....
wat betekend dat eigenlijk?? Kleit\'\' Zijn gronding Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 14 december 2009, 22:58
BerichtOnderwerp: verschillende vertalingen
 
CHATULIEM619 schreef:
Toevallig heb ik daarover uitvoerig les gehad op de bijbelschool. Daarnaast heb ik de Griekse bijbel met alle varianten van de manuscripten en ook de Hebreeuwse bijbel. Bovendien heb ik hier boeken liggen over het ontstaan van de Griekse tekst, de zgn. versie van Nestle Alland.
Daarnaast heb ik een aantal boeken gelezen over het ontstaan van de NBV. Met het actuele commentaar van de betrokken vertalers.
Tenslotte ken ik een van de betrokken personen heel goed. Hij is degene die mij les gegeven heeft in Grieks en Hebreeuws. Dus ik zou kunnen stellen dat ik redelijk op de hoogte ben van dit onderwerp.

Inderdaad, voor sommige mensen gelden argumenten niet. Hoe objectief ze ook gegeven worden, het kan niet overtuigen.



ja hoor es chat, als jij les krijgt van 1 van die samenstellers... verwacht ik niet dat die zegt dat het geen goeie vertaling is.
meer iets van: wij van wc-eend, adviseren : ... wc-eend!!

daarmee wil ik geen waardeoordeel geven over de vertaling, maar wel van jouw bron in deze.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 14 december 2009, 22:52
BerichtOnderwerp: Arjans hoekje
 
ARJAN007 schreef:
Hihi die Bulldog!

Maarreh.... Rellok is net zo welkom hier als alle anderen!


ja, want het moet wel naar tevredenheid blijven gaan hier bull
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 14 december 2009, 22:44
BerichtOnderwerp: 10 geboden,wet van mozes
 
HENK710 schreef:
SSSST! Niet verklappen hoor. Was niet TA, was de finale test van AQ-Airlines Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley


flight HG710 from zolder to kelder
mayday mayday
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 14 december 2009, 22:02
BerichtOnderwerp: 10 geboden,wet van mozes
 
HENK710 schreef:
Door deze leefregels wel regelmatig in je op te nemen, leer je inderdaad een stuk afhankelijkheid beseffen.

Met dat engelengedoe moet je wel oppassen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Zonder brevet geeft dat evt. wel problemen Clown smiley


tja, jij speelde turkish airlines Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 14 december 2009, 20:46
BerichtOnderwerp: mooi
 
RELLOK036 schreef:
gedragen worden door liefde is mooi
Ik laat je los uit je gouden kooi
je vliegt naar me toe met wijd gespreide vleugels
door de dalen over bergen door de heuvels
gedragen op de wind
verlangend als een kind

kijk ik naar je uit
en roep dan heel luid
eindelijk ben je er
gekomen van heel ver
de gedachten naar je reuk
ja ik wil je ja, die peuk




tssss junk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
( ps hebbu een vuurtje voor me Knipoog smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 14 december 2009, 09:57
BerichtOnderwerp: Christen en milieu
 
Het is klinklare ONZIN dat de zuidelijke landen de klimaateffecten van het noorden op hun dak zouden krijgen.
Uit de recent openbaar gekomen emails van klimaatprofeten is duidelijk gebleken dat hier sprake is van een hoax.

Natuurlijk moeten wij, christen of niet, bewust met het milieu omgaan. Ik denk dat dit ook een opdracht is: onderhoud de aarde.
Zolang echter in landen als china het milieu op afgrijselijke wijze vernietigd word, zelfs zo erg dat in rivieren geen levende vis meer zit, voel ik mij niet bezwaard als ik in mijn auto met roetfilter stap.
Het milieu word op dit moment gebruikt om de bevolking een (vals) schuldgevoel te bezorgen en daarop inhakend een legitimering voor onzinbelastingen om andere gaten in de begroting te dichten.

Als je nou als christen, of als niet-christen zonodig bewust met het milieu om wil gaan, koop dan die goedkope rotzooi uit china niet meer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 13 december 2009, 23:09
BerichtOnderwerp: 10 geboden,wet van mozes
 
JOLAN931 schreef:
zullen we dan maar gewoon doen wat de wet verbied omdat de genade overvloediger is???? nee toch (vertaling jolan 2009 Lachende smiley )


dan zitten dr een heel dotje voor piet snot op cm...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PIETER649
Ga naar pagina Vorige 1 ... 106 107 108 109 110 Volgende
Pagina 109 van 110