ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PIETER649
Ga naar pagina Vorige 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 ... 110 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PIETER649
Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 10:05
BerichtOnderwerp: CM App
 
WILLEMIJN232 schreef:
Arbeidsomstandigheden bij Apple: 10 uur zonder pauze staand werken, giga hoge produktie moeten draaien en veel zelfmoordgevallen onde rpersoneel........


Willemijn, heeft ook een Apple maar las dit met grote verbijstering.......



Zolang de eindgebruiker, zowel particulier als bedrijf, in niets meer geinteresseerd dan de laagste prijs, hou je dit soort wantoestanden.
Ben benieuwd of het kwartje hier in het westen valt voordat de hele industrie hier verdwenen is....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 19:22
BerichtOnderwerp: Crisis in Nederland en in de wereld
 
FRANKT627 schreef:
De banken zijn inderdaad de schuldige aan deze crisis. Hun hebzucht heeft veel teweeg gebracht. Ook Griekenland gaat niet vrijuit wat betreft hun situatie. Ze hebben de boel belazerd in hun land en nu mogen de andere bondgenoten hun uit de sjips helpen. Om een banananrepubliek te vinden moeten we niet alleen naar Zuid-Amerika te reizen...


klopt, nederland is ook n bananerepubliek.

Griekenland nu de schuld geven is ook niet eerlijk, ze hebben gebruik gemaakt van bijv:

- de hebzucht van banken die voor een paar punten winst de grieken volduwden met leningen.
- eurofielen die met alle geweld het heilige europese rijk zo groot mogelijk wilden hebben, ter meerdere eer en glorie van de brusselse kliek.
- de nationale regeringen van andere landen die blindelings de leugens van eurofielen volgden, terwijl ze in de eerste plaats voor hun nationale belangen moesten opkomen.
- enz enz

Ja ze hebben ongecontroleerd feest van europees geld gevierd, maar kun je een kind volledig de schuld geven als jij eerst de chocola op tafel voor zn neus zet en daarna de kamer uitgaat?

Ik spreek wekelijks grieken en geloof me, de gewone man heeft het daar nu heel, heel slecht.
Gek he dat de bevolking dan boos word als zij worden geconfronteerd met loonsverlagingen tot 40% en de politiek zichzelf loonsverhoging geeft...

Ze worden nu, terecht of niet, vernederd zoals duitsland na de 1e wereldoorlog en we weten allemaal dat juist die internationale vernedering de voedingsbodem gaf aan het fascistische regime van Hitler dat miljoenen het leven heeft gekost....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 18:20
BerichtOnderwerp: Crisis in Nederland en in de wereld
 
GERRIT603 schreef:
Smiley die vol vragen zit ik moest ff nadenken (ben geen boekhouder), maar het is een "
"goeie" Lachende smiley met blinkend witte tanden


klopt, het is een goeie.
vooral een goeie omdat hier kinderlijk eenvoudig gemaakt word waardoor de crisis is ontstaan, en wiens schuld dat is.
de banken zijn schuldig aan de crisis.

ze zijn nu ook schuldig aan het voortbestaan van de crisis.
uit dit verhaaltje blijkt gewoon dat als er liquide middelen ter beschikking komen, de bedrijven elkaar wel kunnen betalen en de uitlener zn geld gewoon terugkrijgt.

Pieter, leest het niet als n mopje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 08:48
BerichtOnderwerp: stap avond zonder beperking
 
HERMAN388 schreef:
ik ga daar proberen een leuke vrouw teversieren


Ja natuurlijk... de vorige is weer van CM af zeker?
Jullie gingen toch trouwen?

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 16 februari 2012, 08:44
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
HERMAN388 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen zij is net vertrokken met de trein van cmstationnetje Geschokte, onthutste smiley



scheiße... jullie gingen toch trouwen???
hoe mot dat nou als ze weg is? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 09:41
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
[quote=MARISKA601]In de RK kerk is het de gewoonte de trouwring links te dragen.
In de protestantse kerken draagt men de ring rechts.
Ja ook niet gelovigen dragen de trouwring rechts.


Waarom men het in de RK links doet weet ik niet.

quote]


Ik ben niet Katholiek, toch draag ik mn trouwring links.
De reden hiervoor is dat ik met machines werk en omdat ik rechtshandig ben, voornamelijk met mn rechterhand in en onder die machines zit.
Het risico dat ik aan die ring blijf haken in de machine is mij te groot, mn vingers zijn mij daarvoor te lief.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 21:58
BerichtOnderwerp: Incest
 
THOMAS968 schreef:
Nounou Pieter, het probleem is te ernstig om te laten liggen en doet zich hier wel op een specifieke wijze voor. En met het kwaad in de ene kring kun je het andere niet goedpraten. Dat het in alle lagen van de samenleving voorkomt, weet ik uit mijn beroepspraktijk maar al te goed. Gelukkig zijn er geen kringen, ook deze niet, waar het de norm is. Helaas is het wel precies de reactie die ik verwachtte, zij het absoluut niet door jou. Een jacht tegen onrecht en onderdrukking kan nooit kwaad, als we het onrecht niet bestrijden, zijn er alleen maar meer slachtoffers. Het kan toch niet zo zijn dat de liefde voor het eigen kerkgenooitschap zo groot is dat dit soort ernstige en vernederende onderdrukking met een cynische opmerking kan worden afgedaan.

Thomas.



Ik ben niet cynisch Lachende smiley

Ik praat het ook niet goed, verre van zelfs.
Van mij mag iedere incestpleger met zn ballen aan een boom gehangen worden.

Ik heb vanmiddag wel het hele rapport, ruim 60 pagina´s gelezen.
Waar ik me ergerde in het geheel was dat er toch enigszins een karikatuur neergezet werd.
En geloof me, nauwelijks gefundeerde krantenartikels en 19 intervieuws is geen degelijk onderzoek.

Het enige waarin deze bevolkingsgroep zich onderscheid van andere bevolkingsgroepen is hun onderworpenheid aan kerken en de mening van medekerkgenoten.
Daaruit ontstaan inderdaad meer specifiekere misbruikpunten zoals min of meer gedwongen huwelijken.

Pieter, als onderwerping de betekenis is van islam, zijn er meer islamieten dan je denkt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 20:38
BerichtOnderwerp: Incest
 
Dat het voorkomt in die kringen, is duidelijk.
Het komt namelijk in alle kringen voor.
Wat mij wel tegenstaat is dat de conclusies vaak zijn dat het de norm is in juist die kringen.

Ik heb het rapport ook gelezen, maar ik vond het niet schokkender dan algemenere rapporten over incest.

Elfstedentochtkoorts voorbij, Syrie boeit niet echt, dan maar heksenjacht in de komkommertijd Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 22:10
BerichtOnderwerp: Vermenging van goden en mensen (genesis 6)
 
CHATULIEM619 schreef:
Er zijn meer criteria om opgenomen te worden in de Bijbel. En aan alle criteria voldoet dit boek niet.


die criteria waren voornamelijk van politieke aard chat....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 12 februari 2012, 10:35
BerichtOnderwerp: Pre-Marriage Course en de Mariage Course
 
GERRIT084 schreef:
Wel nee, ook daar kan het mis gaan, daar wordt in de regel net zo veel gehuwd (het)als bij hen die getrouwd zijn.
Dus los van alles gezien, is Het, gerust niet het allerbelangrijkste binnen het getrouwd zijn.
Sommigen zien samenwonen, als een soort proef huwelijk, dat zou het kunnen zijn, als Het achterwegen was gebleven.
Dus ook binnen kringen van samen wonenden, wordt er wat af gehuwd(het) alleen zijn die dan niet getrouwd voor aardse begrippen.
Daar moet dan eerst het boterbriefje aan te pas komen, dus met andere woorden, (HET) huwen samen 1 worden, staat gelijk aan trouwen, maar dan zonder het befaamde boterbriefje.
Dus een cursus kan dan alleen, helaas, met droog zwemmen.... dus alleen samen leven zonder zwemmen, . Zieke smiley



la maar zitten dan..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 18:43
BerichtOnderwerp: Pre-Marriage Course en de Mariage Course
 
HERMAN388 schreef:
Is dat wel zinvol?
Kan je gewoon zelf bedenken tegenover je partner


ook jij bent gescheiden herman, wellicht had n cursus, voordat je trouwde, geen overbodige luxe geweest...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 februari 2012, 10:12
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
WILLEMIJN232 schreef:
Nou, dat is ook lekker aardig voor de Zeelandgangers............. Knipoog smiley


Misschien blijven ze daar wel Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 9 februari 2012, 22:06
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
PEET760 schreef:
Over 4 dagen loopt mijn abbo af.
En ik verleng niet meer.
Wil iedereen bedanken voor de leuke gesprekken en reacties die ik gehad heb.
Heb genoten hier op deze site en vaak veel gelachen.
Iedereen hier veel gezelligeheid toegewenst.
groetjes,
petra


jammer dat je hier weggaat, maar we zullen elkaar nog vaak genoeg zien Lachende smiley

veel geluk en n mooie toekomst met L.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 19:02
BerichtOnderwerp: receptenboek
 
FRANKT627 schreef:
Dit ga ik volgende week eens maken...

De lekkerste gerechten komen weer van de Belgen... Engeltje smiley

http://www.een.be/programmas/dagelijkse-kost/recepten/wok-met-varkensblokjes-zoetzuur



amai, nou nog ne vuurmaker en ge kunt van start Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 18:59
BerichtOnderwerp: Elfstedentocht
 
THOMAS968 schreef:
Als je naar voetbal kijkt zie je twee en twintig mensen achter een bal aanhollen met als doel die zo snel mogelijk weer weg te schoppen. Maar een EK-finale is toch een groot feest. Als je het niet voelt of aanvoelt is het jammer, dat maakt ook niet uit. Maar in dit kleine deel van de wereld is er op dit moment weinig anders belangrijk. Waar vind je het dat er zoveel voor een evenement door gewone burgers belangeloos wordt gedaan? Als de commercie dit zou moeten organiseren was het onbetaalbaar. Dat is het nu ook - maar dan anders....

Thomas, vreest met enige vreze of het wel doorgaat.



Ik zal het in het frysk proberen te zeggen tegen je Thomas... ji kinsst et vergaitte Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 18:57
BerichtOnderwerp: Homoseksualiteit
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik vraag me af hoe men zou reageren als hier een man bekende dat hij voorkeur voor kinderen heeft....
Ik vraag me af hoe men zou reageren als een vrouw vertelde dat ze een relatie heeft met twee mannen.....
Ik vraag me af hoe men zou reageren als een lerares hier zou bekennen dat ze een relatie heeft met een leerling.

Ik vind de verontwaardiging over onze mening wat betreft homoseksualiteit zeer selectief. We mogen overal op tegen zijn, maar we moeten een oogje dichtknijpen wat betreft deze zonde.
Wat is een kerk zonder mening? Wat is een kerk, die niet meer durft te zeggen wat het evangelie waard is? Het is een kerk waar ik niet meer bij zou willen horen.



Chatuliem ik heb nieuws voor je... CM is geen kerk.
Kenmerk van een kerk is dat het een gemeenschap hoort te zijn van gelijkgestemde mensen.
Je bent lang genoeg op CM om te weten dat men hier absoluut niet gelijkgestemd is.
De bandbreedte in christelijkheid is hier gewoon te breed.
Althans voor een mens te breed, God heeft een ander, breder overzicht, Hij ziet het hart aan, jij en ik lezen lettertjes.

Gebruik CM daarom waar het voor bedoeld is, als kennismakingssite.
En accepteer dat er andere meningen zijn.
Weet ook dat je het niet met die andere mening eens hoeft te zijn Lachende smiley

Jij en ik gaan vriendschappelijk met elkaar om en voor mij heeft dat meer waarde dan sommige van jouw standpunten, waar ik het niet mee eens ben.
Maar das toch oke!! Knipoog smiley

Pieter, droomde als 16 jarige regelmatig van een juf op school en die dromen waren niet altijd even kuis... Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 14:35
BerichtOnderwerp: receptenboek
 
ANNETTE792 schreef:
En heropvoeden is bij jou ook net zo onmogelijk? Knipoog smiley Clown smiley


klachten?? dan had je lekker in kneuzendorp moeten blijven Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 23:02
BerichtOnderwerp: Homoseksualiteit
 
GERRIT084 schreef:
Een deelvan het onderwerp is er niet meer, en eigenlijk de belangrijkste.
Wat je nu krijgt is het eeuwige touwtrekken wie er gelijk heeft of krijgt.
Het onderwerp is al meermalen besproken geweest, en meningen zijn allang bekend.



ik hoop ECHT dat haar abo afgelopen was....
ik hoop ECHT dat er geen farizeeer bij de redactie om haar vertrek heeft gevraagd.

ik VREES echter dat een of meer CHRISTELIJKE personen hypocriet geweest zijn Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 20:27
BerichtOnderwerp: Homoseksualiteit
 
HANNAH810 schreef:
daar heb ik het persoonlijk drukker mee, dan met het kijken naar andermans leven, mar.

hannah........
wie in zijn eigen tuintje wiedt..........
heeft geen tijd meer over
dat-ie t onkruid bij een ander ziet



jij was vooral druk met pickniks en freezing strandwandelingen toch???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 19:02
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
GERRIT084 schreef:
Waarschijnlijk aan ut montijakken Gefrustreerde smiley of aan,t vasten Engeltje smiley


Vastentijd begint pas NA carnaval, dat weet toch iedereen??? Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 18:57
BerichtOnderwerp: Homoseksualiteit
 
MAR907 schreef:
Geschokte, onthutste smiley


Eigenlijk moet ze gestenigt worden.
Hoe durft ze... te weten dat ze in zonde leeft en daar nog mee door willen gaan ook, terwijl de bijbelteksten voor t oprapen liggen!

Indien jij zonder zonde bent, gooi jij dan maar de eerste steen Mar Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 19:15
BerichtOnderwerp: Het weer
 
GERRIT084 schreef:
Ja, en als het nog langer blijft vriezen, gaan zeker alle predikanten in de vorstverlet Gefrustreerde smiley het mot niet gekker worden Zieke smiley
Of met oorwarmers en mutsen de kansel op Verlegen lachende smiley


oogkleppen en borden voor de kop, kunnen het hele jaar door Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 17:45
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
LEANNE226 schreef:
De rekening voor het water..........ik krijg geld want ik heb -43 kuub gebruikt............kweeniehoor,hoe doe je dat?Terugspugen in de leiding of zo? Gefrustreerde smiley


wie heeft jouw toiletpot aangesloten??? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 17:44
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ERIKA129 schreef:
Dat zullen dan zeker de erg oude en grote kerken zijn Smiley die vol vragen zit
Hier hebben we zeeeeeeeer veel kerken maar heb niet vernomen dat er kerken zijn die diensten aanpassen, denk dat er hier dus goede verwarmingen zijn Knipoog smiley


ik denk dat veel kerken in de bible belt hun gasrekening goed kunnen betalen, ik weet dat dat in de wat kleinere gemeenten zoals waar ik ga, ver buiten de bible belt, wat lastiger ligt... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 17:41
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
LEANNE226 schreef:
Leuk Annette Clown smiley



Ik wil ook zo'n kado Twijfelende smiley Knipoog smiley



nou Lea, dat word dan een zoektocht dan naar net zo n lieve aardige knappe gulle vriendelijke echtgenoot als Annette heeft.
Lastig hoor Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 17:36
BerichtOnderwerp: Doop door onderdompeling
 
VISJE847 schreef:
Hallo allemaal,

Sinds een korte tijd weet ik dat ik gedoopt wil/ moet worden door onderdompeling.
Dat gevoel is zó sterk.
Dit jaar wil ik nog gedoopt worden.
Alleen kan ik mij in de gemeente waar ik naartoe ga niet laten dopen door onderdompeling.
Wel willen ze mij helpen zoeken naar een gemeente of plaats waar dat wel kan.
Ik heb het verlangen om het allerlieftste in de buitenlucht te laten plaatsvinden.
Mijn vraag aan jullie is hebben jullie suggesties, tips?

Alvast enorm bedankt!



gefeliciteerd met je mooie keuze!
toch zou ik met die buitenlucht-doop nog n poosje wachten... tot de zomer bijvoorbeeld Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 17:31
BerichtOnderwerp: Homoseksualiteit
 
Eigenlijk is het jammer dat Jasmijn direct de verdedigende kant moet kiezen.
Het is haar leven en laten we met elkaar blij zijn dat zij niet, zoals zovelen, hierdoor het geloof de rug toe heeft gekeerd!
Ze hoeft zich niet te verdedigen, ze is zoals ze is en als zij daar met zichzelf en voor God uitkomt, wie zijn wij dan om te veroordelen???

Enige tijd geleden werd Annette hier op cm benaderd door een bi-sexuele vrouw. Heel netjes en respectvol overigens.
Sterker nog, veel respectvoller dan door diverse hetero-mannen (!)

Waarom is er op cm niet wat meer ruimte om voor die andere geaardheid uit te komen ?
Het zal mij niet verbazen als er inmiddels al boze mails naar de redactie zijn gestuurd waarin het onmiddelijke vertrek van deze "verdorven vrouw" geeist word Huilende smiley, smiley in tranen

Al bijna 5 jaar zit ik op cm en ik verbaas me nog regelmatig over de obsessie die hier heerst over de nr.7 zonden. Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 23:03
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
VISSER278 schreef:
Ik zie het meer als zeeuwse zunigheid.


En jij hebt niet 2 x gebruik gemaakt van die aanbieding van CM in december? Smiley met dichtgeplakte mond


nee, hoezo?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 22:24
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
VISSER278 schreef:
Ja hoor , ik snap het. Je hebt nl. geen thuishulpservice-abonnement afgesloten.
Tip: zorg dat je auto de volgende keer net buiten je woonplaats staat.
Dan komen ze je wel gratis hulp aanbieden.
Evt. kan je je buurman ook even vragen of ie je auto even weg wil slepen van je huis vandaan naar buiten de bebouwde kom. Knipoog smiley


dat is oplichting visser Verraste, verbaasde smiley

Gij zult niet stelen.... ook niet van de ANWB Boze smiley

Maar ach... dit is CM he, daar is men alleen bezig met nr 7 Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (56)





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 2 februari 2012, 22:17
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
Cross gefeliciteerd hoor, maarre....

het was altijd +0 / -8

en nou is het vandaag ALWEER + 1 Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PIETER649
Ga naar pagina Vorige 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 ... 110 Volgende
Pagina 23 van 110