ChristianMatch
 


Forum

Berichten van DANIEL777
Ga naar pagina Vorige 1 ... 13 14 15 16 17 18 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van DANIEL777
Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 10:33
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
SUSANNAH475 schreef:
Dit is wat ik vind... ik vind het zelf wel prettig om te weten hoe iemand eruit ziet... een foto zegt echter zo weinig over een persoon, je leert iemand pas echt kennen als je diegene ontmoet...!! maar een foto is wel het begin en het kan je een beeld vormen (dat moet dan nog maar blijken bij de ontmoeting of dat klopt Knipoog smiley ).
Iemand die er voor kiest om geen foto te plaatsen, ja zou dat zelf jammer vinden, maar ik vind tegelijkertijd dat als iemand daarvoor kiest dat ook gewoon moet kunnen, zonder gelijk een etiket opgelegd te krijgen van angst, verlegenheid of wat dan ook.

Susannah
zou het ook in 90 procent van de gevallen kunnen zijn dat er als een privefoto erbij staat bij een profiel dat mensen er op afknappen ipv de mens achter de foto te willen leren kennen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 10:13
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
CARIEN982 schreef:
Het is ook sund van je tijd als je slaapt vind ik. Knipoog smiley
wou je 24/7 dan opblijven Smiley die vol vragen zit daar wordt ik zo Slapende smiley van Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 09:43
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
vergeet je vredespijp niet uch uch Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 09:40
BerichtOnderwerp: groetjes
 
Ik wil hierbij alvast iedereen het allerbeste toewensen want mijn abo verloopt morgen.
Ik hoop voor iedereen veel goeds in de toekomst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 14:00
BerichtOnderwerp: Stappen in Arnhem vrijdag 19 maart
 
PIETER649 schreef:
Als jij t in je hoofd haalt om de hele groep voor aap te zetten met je kraaiegekras, stouw ik een vingerplant met kluit en al tussen je verstandskiezen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Als suus jullie voor aap zet dan zijn ze in apenheul weer blij met een stelletje apen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
weer voor hun een mooie omzet Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 19:33
BerichtOnderwerp: Zwolle: Speeddate-lokatie gezocht
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik denk dat afstand is, wat heel subjectief beleefd wordt. Een vakantie naar Italië vindt men geen probleem, maar naar Zwolle is al voor veel mensen te ver.
Sinds ik bij CM zit ben ik in België geweest, Rotterdam, Zwolle, Goudriaan. Ik had wel kunnen klagen: tjonge, wat ver. Maar goed, je weet dat als je mensen wilt leren kennen moet je wel eens een afstand af leggen.
Als ik ooit zou moeten kiezen tussen een vakantie in Italie wat jij spottend men geen probleem vind en een dating avond in Zwolle wat jij spottend "te ver" vind voor de meeste dan wist ik wel wat ik zou kiezen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 15:55
BerichtOnderwerp: Zwolle: Speeddate-lokatie gezocht
 
ELLY361 schreef:
emhh zeg ik dat ik ook erheen gaat dan Knipoog smiley

hey daan dan gaan we toch ook naar het noorden eerst en dan weer trug,,hahah kunnen we meedoen
of gewoon daten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 15:48
BerichtOnderwerp: Zwolle: Speeddate-lokatie gezocht
 
ELLY361 schreef:
harderwijk is wel een beetje een plaats wat voor ons ook te doen is voor het zuiden en westen,,,,,,,,,,dan komen er misschien nog meer mensen,,
misschien is pineta in nunspeet wat,, ligt ook vlakbij station tis een soort zalencentrum geloof ik,,ligt aan de rand van het bos dus je kan er ook fijn wandelen
het ging alleen voor de noordelingen niet voor ons elly Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: donderdag 4 maart 2010, 09:29
BerichtOnderwerp: GEBEDSROOM VRIJDAG 5 maart 2010/ 21.00 uur tot 22.00 uur
 
EVA685 schreef:
Datum Wereldgebedsdag:
5 maart 2010
4 maart 2011
2 maart 2012
1 maart 2013
Feestenkalender?
WereldgebedsdagDatum: vrijdag 5 maart 2010
Land / gebied: Wereld
Religie: Christendom
Soort:



Iedere eerste vrijdag van maart gaat het gebed de wereld rond. Wereldgebedsdag wordt georganiseerd door christenvrouwen, die door gebed en actie invloed willen uitoefenen op mensen en hun omgeving.

Door Wereldgebedsdag krijgt het christelijk geloof een internationale, oecumenische dimensie. Het verenigt vrouwen over de gehele wereld. Door de Wereldgebedsdag bevestigen vrouwen, dat gebed en actie onafscheidelijk zijn en dat beide invloed hebben in de wereld.

Meer informatie (externe link):

www.wereldgebedsdag.nlWanneer is Wereldgebedsdag? Datum Wereldgebedsdag 2010: vrijdag 5 maart. Datum Wereldgebedsdag 2011: vrijdag 4 maart. Datum Wereldgebedsdag 2012: vrijdag 2 maart. Datum Wereldgebedsdag 2013: vrijdag 1 maart. Wanneer valt Wereldgebedsdag? Op welke dag valt Wereldgebedsdag?
Een (nationale) feestdag in:


Hallo Christianmatch vrienden:

Vanwege de Wereld Gebedsdag willen wij een uitzondering maken
en verplaatsen voor 1x van donderdag 4 maart naar vrijdag 5 maart.

We beginnen om 21.00 uur tot 22.00 uur.

We hopen dat velen met ons meebidden.

Gewoon even naar de lobby/chat...onderin rechts klikken, dan zie je vanzelf de Gebedsroom Knipoog smiley

Voor allemaal Gods Zegen
en een warme lieve groet van Martha en Eva. Lachende smiley
Lekker handig om de tiojeden ondehand per minuut te wijzigen lekker overzichtelijk zo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 09:12
BerichtOnderwerp: Wat wil je laten zien met je profielfoto?
 
ROBBEDOES873 schreef:
Als je zo op cm rond kijkt en zeker ook hier in het forum...
Zie je allerhande verschillende profielfoto's...
Waarom heb je nu juist die foto als profielfoto?
Oftewijl wat wil je laten zien met je foto??
bewust de foto's verwijdert
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: maandag 1 maart 2010, 09:07
BerichtOnderwerp: verhalen
 
komen er nog verhalen in deze topic?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 20:40
BerichtOnderwerp: televisie kijken
 
CHATULIEM619 schreef:
Even een luchtig onderwerp. Hoe gebruik je de televisie? En hoe zou je hem willen gebruiken? Kun je leven zonder tv of wil je juist tv vanwege het nieuws? Kortom, hoe kijk je naar het gebruik van tv en hoeveel laat je je er door beïnvloeden.
zou blij zijn als ik helemaal over ben verhuist dan kan ik geen tv meer kijken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 18:17
BerichtOnderwerp: dit vind ik niet leuk meer.
 
[b]Waar ik van baal is als je normaal en eerlijk je profiel in hebt gevuld dat je mails krijgt met de vraag je niet liegt over lengte en gewicht ben hier echt klaar mee Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 18:07
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
INKA401 schreef:
ben nu opweg naar de mac Clown smiley
Daar hebbe ze ook aviko Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 18:03
BerichtOnderwerp: Chat niet met mij.
 
ALFAROMEO918 schreef:
Daniël.

Het groots gedeelte van mijn leven is ontmoeten.
Vele gesprekken heb ik gevoerd,zonder schaamte,daar zij ook hun schaamheid aan mij kenbaar maakten,in zondebesef.
Het enigste talent van mij is goed luisteren.
Aan stemgeluid,en schrift,herken ik vrij duidelijk,of het waarheid of onwaarheid is.
Dat is gewoon mijn geluk? niet dus.
Ik bezit nu veel wantrouwen,door ooit een huwelijk aan te gaan.
Met mijn ervaring dacht ik,iemand te veranderen,in mijn kennis en godsgeloof.




{
Kijk jongen,intelekt van jou,kan je dood betekenen,in domheid van een verkeerde keuze.
Ieder mens spreekt mooie woorden,terwijl de ziel,ver van God is.
Kijk door de tranen heen,wat onwaarheid is,in woord en geschrift.
Je moet de ziel van de mens zien,en niet zijn of haar tranen,van een leugen.
}

dit heb ik vaker gehoord
maar beter een keuze in domheid te maken dan dan een verkeerde beslissing in volle gezondheid als je bewust verkeerd kiest
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 16:49
BerichtOnderwerp: Chat niet met mij.
 
ALFAROMEO918 schreef:
Daar heb ik van geleerd.

Ik uit mijn gedachten,en meer niet.
Morgen zit ik weer in mijn truck,ontmoet weer andere mensen,die mij onbekend zijn.
Nooit meer MSM ik meer,in chatten,of dergelijke persoonlijke contacten.
Die smaak is is veelal bitter voor mij.
Ik ben een man van persoonlijke ontmoetingen,op de snelweg in mijn leven.
Daar koester ik vele goede herinderingen aan.

Ik heb liever een warme kus persoonlijk,dan viritueele vriendschap.
Respecteer dat van mij.
is dit dat wel de plaats waar je dan moet zijn als je geen vriendschappen wilt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 15:00
BerichtOnderwerp: Stemmen......op..
 
EVA685 schreef:
Niet stemmen....heb je ook geen gezeur...... Twijfelende smiley Knipoog smiley
das helemaal het domste wat je kan doen want de mensen die het harste roepen dat ze een slechte regering cq gemeenteraad hebben hebben zelf niet gestemd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 14:16
BerichtOnderwerp: Je zou graag een relatie willen. Maar hoe?
 
INKA401 schreef:
oeps ... verkeerd topic ... Kussende smiley
Liefde maat blind he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 28 februari 2010, 13:52
BerichtOnderwerp: Onaardig gedoe in chat (en forum)
 
PIETER649 schreef:
Nou nee... ik wil jou hier niet weg hebben, verre van dat!!
Op dit moment lijkt het voor jou wellicht anders maar ik vind jou een waardevol deel van de cm-community.
Sterker nog.. ik mag jou wel
Jammer dat dit gebeurd is allemaal en er mensen van CM af zijn die ik ook tot mn vriendenkring reken, maar het is niet terug te draaien wat er gebeurd is.
Er is wel iets uit te leren voor de achterblijvers.
Wat ik nu graag zou zien is dat de chatroom weer gezellig word.

Krijgen we dat met zn allen voor elkaar Henk?
Ik hoop dat het voor jullie lukt maar voor velen zal het wel veel te laat komen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 19:30
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
HENK710 schreef:


Een knuffel voor RELLOK, die gelukkig nog wel mee kan lezen Knipoog smiley
is tie bij jou dan Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 19:08
BerichtOnderwerp: Boef zoekt vrouw
 
HANNAH810 schreef:
precies, liesbeth, als er liefde is, en iemand heeft in t verleden misstappen gedaan, dan is dat anders dan bewust een keuze maken voor iemand om diegene op "het rechte pad te brengen"
3 keer is scheepsrecht Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 15:08
BerichtOnderwerp: ik ben het zat.
 
KAT125 schreef:
hallo mensen,

ik ben diep teleurgesteld over demensen hier.
ik ben van mening dat ik de dingen die ik geblogd heb over de scheiding enz baseer op de bijbel en de kantekeningen en op het huwelijks formulier zowel van de nederlandse wet en van de kerk.

wie dat niet wil inzien en door lezen,heeft pech. maar ik blijf er bij.

en persoonlijk ben ik ben ook niet altijd met alles eens,en voldoe daar ook niet altijd aan. is nadelig van mij.
-------------------------------------------------------------------------------------

ik merk dat de meeste mensen een ander bijbel en een ander opvatting over veel dingen hebben,en zoals ik het hier gevolgd heb en het voel, probeerd iedereen zijn eigen hagje te redeen met zijn/haar eigen bijbelteksten.
vergeet 1 ding niet, ik kan volgen jullie inzien oordelen of veroordelen,maar in de dag des oordeels is er 1 die dat echt doet. en die zijn zwaarder dan wat ik vertel.
-------------------------------------------------------------------------------------

politiek discussies, we moeten alles met zn allen oplossen, nederland is ene christelijk land, dus dient tehouden aan het geloof. en dus dingen doen die naar Gods wil en woord zijn. Regels zijn er om ze na te leven en niet omze te overtreden of er een uitweg in zoeken.

ik ben voor een vrij nederland, dus weg met die moslims en andere buitenlanders die niet aan de regels en wet willen luisteren. we hebben al genoeg trammelant met ons eigen volk. en ik hoop dat iedereen daar over wil denken. nadenken is niet goed,das achteraf en dat doen wel allemaal al zoveel.
-------------------------------------------------------------------------------------

mijn mening hier over deze site is, hoe meer verschillende geloven in 1 potje,hoemeer ellende er van komt. en dan smijten ze elkaar om de oren
met liefzijn voor elkaar,maar daar vind ik weinig van terug,alleen bij mensen die het zlefde geloof hebben.
ik zie de mensen die hier zitten meer als mensne die een jas aan hebben waar "ik voel me een christen" op staat. en helaas geen brandmerk in de rug.
et voordeel van het jasje is je ziet er leuk uit voor een ander maar owee als je met een vinger ana mij komt,dan bijt ik je.
-------------------------------------------------------------------------------------

vandaag ben ik nog op het forum,maar ik oveweeg om te stoppen als het op deze manier moet,want als je dingen niet leest of wilt lezen en gene excuses wil,ben ik er klaar mee.
-------------------------------------------------------------------------------------

je mag hier zo veel neerzetten als je wilt,maar ik reageer hier niet op, sorry ik ben dan een zwakkeling in sommige ogen. dat is dan jullie mening,maar op deze manier ben ik niet van plan om verder tegaan
om "te eten met met zoutjes en sausjes,om de bitter smaak die gegeven is te verdoezelen door een mengelmoes van eigen makelei"
-------------------------------------------------------------------------------------

en voor degene die vindt dat ik niet goed of onbehoorlijk reageer, je weet de weg naar chris of het "KNOPJE".
ik wil graag op mijn fouten gewezen worden,maar dan graag wel gewoon,en er zijn ook mensen die me er prive op aanspreken en dat waardeer ik ook.
-------------------------------------------------------------------------------------

als je mij een zwakkeling vindt of wat voro woord dan ook. zeg het mij en als je het op het forum doet,zend het mij dan ook ff per mail.
niet alle gevallen worden beantwoord.


reactie van Daniel:(anders te onoverzichtelijk):
Als je bijvoorbaat al dingen niet wilt gaan beantwoorden waarom zouden we dan de moeite nemen om jou te over dingen te mailen. pffft mij zeer te vermoeiend

Mvg: Kat


Laatst aangepast door
DANIEL777
op vrijdag 26 februari 2010, 15:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 13:58
BerichtOnderwerp: Jouw spiritualiteit
 
KAT125 schreef:
nou ik heb geen behoefte aan dingen van de e.o. omdat daar vaak dingen anders gezien worden en willen gezien worden dan zoals ik die lees in de bijbel die ik hanteer. en ja ik kies nu eenmaal ergens voor. en wil me daar in vasthouden en verdiepen.
he he eindelijk heb je een mening
moest er lang op wachten


Laatst aangepast door
DANIEL777
op vrijdag 26 februari 2010, 13:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 13:45
BerichtOnderwerp: Jouw spiritualiteit
 
KAT125 schreef:
Te bang als een haas om ergens een mening over te vormen?deze zie ik daar voro aan.
laat ik dan het anders stellen waarom ben je bang op een site te kijken en een mening te geven cq te discussieren om in jouw jargon te blijven
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 13:26
BerichtOnderwerp: Jouw spiritualiteit
 
KAT125 schreef:
wat is jou dan reden daar voor?
Punt 1 jonathan schrijft overduidelijk bekijk site en geef je oordeel hierover als je wilt in deze draadje

dat zie ik jou niet doen

Punt 2 je zegt dat ik iets uilok ik zou niet weten op welke manier
dus mag jij dat mij eens verklaren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 13:22
BerichtOnderwerp: Jouw spiritualiteit
 
KAT125 schreef:
ik zou zeggen lees min reactie, jonathan wil een reactie,ik zeg dat ik er nisk mee te maken wil hebben. dan bedoel ikd at ik helemaal niet een ben met die dingen.het is mij de moeite niet om daar een discussie over te beginnen..

en dan kom jij weer met een opmerking, diekant nog wal raakt. het is mij de moeiete niet om daar over te discuseren, heb wel beter dingen om over te denken.

en als ik zou was zou ikd at ook maar doen. want je bent alleen anahet uitlokken.
en bij mij red je dat idd heel erg goed,want ik hou mn bek niet dicht. voor ik je het juiste gezegd heb nar mijns inzien.
das mening maar als ik dan zo vrij mag zijn deel ik jouw meningen ook niet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 13:03
BerichtOnderwerp: Jouw spiritualiteit
 
KAT125 schreef:
idd tebang ja, want ik merk dat hier vele andere mensen zitten die andere bijbels en andere inzichten er op nahouden. en jah ik ben refomatorisch opgevoed en ik ga naar een refomatorische kerk. en als julliet anders willen geloven,is dat jou pakkie an. en ik ben van mening dat die andere bijbels niet het juiste woord verkondigen.
en ik ben het ook niet met de e.o. eens.

en als je meent dat ik overal een heidenslange discussie van ga maken,dan heb je het mis. maar kom zelf eens met goed stukken aandragen die uit de echte bijbel komen en verwoord die dan eens zelf met je eigen woorden zoals je dat leeft en uit gelegd wordt in de kantekening?
nee we moeten een boekje zus en zo hebben. en alleen pakken wat jezelf het beste past.
Als je jonathan beter had gelezen had je kunnen "proeven"dat hij ook niet helemaal eens wat er bij de eo gebeurt.
maar hij drngt je geen mening op maar wilt dat jezelf een mening geeft
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 12:50
BerichtOnderwerp: Jouw spiritualiteit
 
KAT125 schreef:
sorrt voor de moeite Jonathan, maar als ik dat stukje van jou lees, dan heb ik zelf zoiest van "ik wil er niet eens kijken"
Te bang als een haas om ergens een mening over te vormen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 10:11
BerichtOnderwerp: De rooie balk deel 2
 
MARIJAN072 schreef:
Waarom tot en met 8 maart Smiley die vol vragen zit Loopt je abonnement dan af?
ja goed he Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 10:10
BerichtOnderwerp: De rooie balk deel 2
 
KAT125 schreef:
eeej daniel, ik kan geen mail meer verstruren,maar zou je een ander plaatje willen gebruiken? je hebt de zelfde als robbedoes en dat vindt ik enorm verwarrend.
waarom Smiley die vol vragen zit
mailen kan altijd kat
zoek je robbedoes maar via ledenonline of leden zoeken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van DANIEL777
Ga naar pagina Vorige 1 ... 13 14 15 16 17 18 Volgende
Pagina 16 van 18