ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 56 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 november 2012, 17:03
BerichtOnderwerp: Reportage over de Betteld
 
Dit past absoluut niet in mijn beeld van vakantie houden. Als ik op vakantie ben wil ik rust en vrijheid, en zeker geen bijbelteksten die door luidsprekers over de camping geroepen worden. (hoe laat gebeurd dat eigenlijk?)


Als ik die kinderen dan op zo n dag met lekker weer binnen zie zitten bij een preek vind ik dat bijna zielig, al zullen deze kinderen van huis uit andere dingen gewend zijn dan mijn eigen kinderen.
Ik dacht bij het zien van de knutselende kindertjes: he he, mogen ze ook eindelijk eens even iets 'normaals' doen......maar nee hoor, ook dat zijn het nog bijbelteksten die op stukjes hout gebrand worden.
Het is voor mij gewoon allemaal te, teveel gepraat, teveel duivel, teveel opwekking.

Dat je de jeugd s avonds verteld dat ze stil moeten zijn voor de overige gasten vind ik een goed idee, maar door het verhaal van de bewaker gaan mn tenen echt krom staan, de duivel die door de jeugd heen de rust op de camping verstoord?? Doe even lekker normaal, jeugd maakt graag herrie dat een normaal verschijnsel.
Vervolgens zit oma wel midden op de dag mondharmonica te spelen, daar zou ik toch ook niet zo blij van worden als ik het huisje ernaast had.

Geen Betteld voor mij, ik zit van de zomer op een gewone camping waar de jeugd ook geen herrie mag maken na 23 uur.


Laatst aangepast door
ANNETTE792
op zaterdag 24 november 2012, 17:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 november 2012, 15:32
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?
 
Je moeder die belt dat ze morgen je huis komt poetsen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 november 2012, 15:28
BerichtOnderwerp: Het weer
 
Het is pas half 4 en ik zit al met de lamp aan Twijfelende smiley
We hadden rond 12 uur zelfs een klein beetje natte sneeuw Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 22 november 2012, 17:37
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Gezellig uit eten met vrienden Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 22 november 2012, 13:15
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
SHANITA130 schreef:
Ik zal dit eventjes ophelderen. Kijk, als je, zoals ik, én geen kinderen hebt, en geen contact familie, én geen regulier werk(80-100% afgekeurd), en een 90% van het minimum loon hebt, dan heb je niet veel sociale contacten.

Bij mij blijven er nu over, 2 exen waar ik vrienden mee ben, en ja, als die dan ook nog es tegen mij over elkaar gaan ouwehoeren terwijl ze mekaar niet eens kennen....


Knipoog smiley

Je hoeft niks uit te legen hoor, als jij goed met je ex op kan schieten, kan ik daar enkel maar jaloers op zijn, wou graag dat het in mn eigen situatie mogelijk geweest was.

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 22 november 2012, 13:12
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
SHANITA130 schreef:
Ja, weet je wat het is, 2 redenen.

Regelmatig zat ik alleen op cm, vier uur per dag erachter.
Ook als ik dingen schreef, nadenken, dus niet alleen schrijftijd.
Mailen onderling.

En weet je wat het is? Kijk, nou wordt er ook al kritiek geleverd, van niet postitief. Terwijl iedereen toch weet dat het leven én én kan zijn in veel gevallen.
Er wordt bijna niet gepost, door die kritiek.

En ja, ik vind het wel behoorlijk vervelend, het liep, naar mijn gevoel, net lekker, kon nu en dan wat kwijt, voelde gezellig.

Maar ja, nu wordt er een zondebok gezocht van wie er nu de schuld heeft van dat er zo weinig gepost wordt.
In forum: 'Waar het hart vol van is.'
Ja, en dáár pas ik ff lekker voor.

Kijk, het was zelfs zo, dat ik het gevoel had, dat degene waar het over ging, dat niet eens doorhadden, en gewoon mee liepen te posten met de beschuldigingen(het ging uiteindelijk over hele lange stukken, nou reken maar uit).

Nou ja, en het ging aanvankelijk ook over prive verhalen. Nou heb ik hier weleens iets prive neergezet.
Dan vraag ik me af, denken jullie nu echt, of sommigen van jullie natuurlijk, dat de Redactie mij niet in de gaten houdt daarmee?
Zo veel, en niet verder.
En dat ik geen mail kreeg(alsnog bedankt), van mede forummers, van niet herhalen.

Ja, en er wordt nu zó weinig gepost.
Na, het topic van Pieter619; 'waar het hart vol van is'. Dat gevoel heb ik.
En ja zeg, iemand van 20, tegen iemand van 40, of iemand van 57, is dat eerlijk?
Iig, je hebt 2 verschillen van prive posten. Je kan gewoon, dingen posten, of pijnlijke zaken van verleden.
Met dat laatste wás ik allang gestopt, en anders zoveel geminderd.
Ja, en dát werd wel genoemd in het topic van Pieter619, als eerste, met erachter, 'niets mis mee' : Ook zijn er sommigen die hun halve/hele levensverhaal hier plaatsen (meestal als antwoord op een reactie). Niets mis mee want soms kan een bemoedigend woord, van mede CMer,al heel wat betekenen.
Met in de laatste alinea: Dus zo dat ook bijvoorbeeld proefleden niet gelijk worden "afgeschrikt" door "zware kost".
Oh ja, dan zou ik mij zeker schuldig moeten voelen tegen een vrouw van 20, omdat ik tijden terug voor het laatst over nare prive dingen heb lopen posten?
Zo kwam, en komt dat op mij over.

Iig, laterz, als ik een time out neem is dat tijdelijk Knipoog smiley





Als jij voor jezelf vind dat je aan een time out toe bent moet je die zeker nemen.

Maar wat je absoluut niet moet doen, is je weg laten jagen door mensen die voor anderen willen bepalen wat je wel en niet op forum zou mogen schrijven.
Die regels worden door de redaktie bepaald en niet door willekeurige leden.
Als het voor jou oplucht om hier te schrijven, lekker blijven doen dan. Degene die het niet wil lezen scrolt dan maar gewoon door. Lezen is niet verplicht en schrijven niet verboden mits je je aan de regels van de redaktie houd.

Wat je keuze ook is, ik wens veel geluk en wijsheid toe, en tot ziens!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: maandag 19 november 2012, 20:22
BerichtOnderwerp: WAAR HET HART VOL VAN IS
 
ERIKA129 schreef:
Welke topics zie jij dan steeds veranderen in zware bijbelstudies???

Die waar jij gewoon je scrol-knopje even gebruikt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: maandag 19 november 2012, 13:34
BerichtOnderwerp: WAAR HET HART VOL VAN IS
 
Juist daarom is het forum verdeeld in verschillende onderwerpen.
Als je bij bijbel en bijbelstudie gaat kijken, kan je verwachten dat er dat soort bijdrages staan vind ik. Dat het jou niet jou soort "preek"is, is dan weer een ander verhaal, maar we zitten hier nu eenmaal met alle richtingen binnen het christelijk geloof op 1 forum, dan verschil je nu eenmaal van mening.

Nieuwkomers en mensen die net tot geloof komen daardoor afschrikken vind ik eerlijk gezegd een beetje overdreven. Dit is en dating/contactsite, geen site om mensen te bekeren toch?

Plaatsen staat vrij en lezen is niet verplicht, je kan het ook gewoon overslaan. Soms als ik zie wie er een bepaald topic heeft geopend sla ik het bij voorbaat al over Knipoog smiley

Een topic hier over openen vind ik eigenlijk ook niet zo netjes, want iedereen kan tussen de regels door lezen wie je hiermee bedoelt. Spreek de persoon er dan gewoon zelf op aan.


Laatst aangepast door
ANNETTE792
op maandag 19 november 2012, 13:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: maandag 19 november 2012, 08:17
BerichtOnderwerp: Het weer
 
Ik zie hier enkel mist als ik naar buiten kijk Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 21:27
BerichtOnderwerp: Een vrouwenhart
 
JANS221 schreef:
Je staat genoteerd voor woensdag de 19e december!

Is goed, ik zet in zn agenda Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 20:05
BerichtOnderwerp: Een vrouwenhart
 
WILLEMIJN232 schreef:
Pieter blijft wel erg stil na jouw uitnodiging tot daten...... Engeltje smiley Knipoog smiley


Die ziet zichzelf al verhuisdozen slepen zeker..... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 18:53
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
PIETER649 schreef:
meissie.... ik heb er geen moeite mee dat vrouwen met hun ex omgaan... of jij het nou bent of Annette. Lachende smiley

Opletten, het ging over exen die moeite hadden.......mijn ex heeft er wel moeite mee dat ik met jou omga Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 18:50
BerichtOnderwerp: Een vrouwenhart
 
LAVERDE524 schreef:
Een vrouwenhart kun je nooit stelen, want stelen is zonde. Een vrouwenhart kun je nooit winnen, want het is geen prijs. Een vrouwenhart is geen eigendom maar een gift die zij geeft aan haar man. Een vrouwenhart is iets wat zij vrijwillig geeft aan diegene waarvoor zij kiest, en waarvoor zij wil gaan.

Een vrouwenhart is nooit bedoelt als een doelwit voor een jager(hartenjager). Een vrouwenhart is
bedoelt voor een man die zichzelf is en niet probeert om een vrouwenhart te stelen of te winnen. Nee, een vrouwenhart is een gift die zij vrijwillig geeft aan diegene waarvoor zij wil gaan.

Een vrouw proberen te verleiden staat gelijk als een vrouw proberen te bedriegen, want verleiden komt van de satan. Nogmaals; een vrouwenhart is er niet om het te kunnen winnen of te stelen, nee!

Haar hart is zuiver, haar ogen weerschijnt haar waarde van haar haar hart. Haar haren is als goudlinnen die geweven is op haar hoofd, en wanneer een man haar streelt door haar goude haren heen is hij rijk. Haar lach bevestigd dit, want haar ogen weerschijnt haar oprechtheid van haar hart en liefde die zij voelt voor haar man.




Ik ga bijna twijfelen of ik wel een vrouw ben......

Ik wil namelijk wel dat dat mn hart gewonnen wordt, en niet enkel aan het begin van een relatie, maar ook dat er aan gewerkt wordt om mn hart vast te kunnen houden. Ik wil wel verleid worden en mijn hart is wel een prijs voor de man die me liet zien dat hij mijn hart waard is. Een prijs die je ook verdient als je de muur die daarom gebouwd was af weet te breken.


Misschien een goeie tip: niet alle vrouwen hetzelfde.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 18:39
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
SHANITA130 schreef:
Ik vraag me serieus weleens af: 'Hoe kan het, dat mannen(exen) die zélf met meerdere exen omgaan, er moeite mee hebben als ík es een keer wil afspreken met een ex.'

Kijk, ik bedoel dus niet met meederen een relatie, ff voor de zekerheid, ben ook christelijk. Vind dat niet eerlijk.

Smiley die vol vragen zit

Ik wou er eigenlijk een topic van maken maar daar wacht ik nog ff mee. Engeltje smiley


Dat wel heel vaak het woord ex in 1 zinGeschokte, onthutste smiley
Als ik dat lees komt bij mij de vraag op: ga je dan niet met veel te veel exen om? En waarom maak je je druk om wat een ex ergens van vind, het is toch niet voor niks je ex?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 18:32
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
VISSER278 schreef:
Dennis vraagt of ie mag komen eten. Knipoog smiley



Stuur maar langs hoor, heb nog een stapel over.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 16:37
BerichtOnderwerp: Weinig geld en toch reizen?
 
SHANITA130 schreef:
Heb je ook z'n wachtwoord, LOL!!!


Ik heb echt alles, zn wachtwoord, zn auto...en niet te vergeten> zn pincodeDuiveltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 16:23
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Hier vandaag pannekoeken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 18 november 2012, 09:26
BerichtOnderwerp: Weinig geld en toch reizen?
 
STEENTJE178 schreef:
Tsja..... maar wanneer de brandstofprijzen stijgen, stijgen alle kosten mee.....
Hm, veel strengere criteria of mensen wel/niet een rijbewijs mogen hebben lijkt me eigenlijk wel wat. Scheelt ook een hoop "grijs" op de weg. Als die nu met z'n allen in Benidorm gaan zitten........ Knipoog smiley


Kijk dat noem ik nou een vriendelijke manier van iets aan de vergrijzing doen, we sturen ze naar Benidorm. Werkeloosheid in Spanje is dramatisch hoog, die kunnen zich mooi omscholen tot bejaardenverzorgers en aktiviteitenbegeleiders, 2 problemen in 1x aangepakt, je bent geweldig Steentje! Als jij aan de volgende verkiezingen meedoet stem ik op je!

Die maximumleeftijd voor autorijden vind ik overigens wel een goed idee, zeker als je van de week dit bericht weer in de kant leest:

Een 100-jarige Duitse automobilist heeft in Wetzlar, in de deelstaat Hessen, een 88-jarige vrouw doodgereden. Het slachtoffer stapte uit de bus, wilde de straat oversteken en werd aangereden door een auto. De vrouw is na het ongeluk in het ziekenhuis overleden. De automobilist is voorlopig zijn rijbewijs kwijt. Volgens de politie gebruikt de man medicijnen. Er wordt onderzocht of hij daardoor een verminderde reactiesnelheid had. Een reconstructie moet duidelijk maken hoe het ongeluk kon gebeuren. De politie onderzoekt ook of de ouderdom van de betrokkenen een rol heeft gespeeld. ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 12:24
BerichtOnderwerp: bewegingssport.
 
LEANNE226 schreef:
Ik dacht dat je een andere bewegingssport bedoelde..........


nee joh, daar wordt je eerst dik en dan uitgezakt van...en daarna moet je op pilates Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 12:22
BerichtOnderwerp: bewegingssport.
 
JANS221 schreef:


[size=7])[/i][/sMisschien word je van verhuizen ook wel strak en lenig (Jol, er is nog hoop voor ons!ize]

Laatste 12 jaar 7 x verhuisd...,,maar helaas.... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 11:24
BerichtOnderwerp: bewegingssport.
 
SHANITA130 schreef:
Ja, 20 jaar geleden had ik heel paranoia lopen roepen van occult etc.

Maar ja, als zelfs al sprookjes en Donald Duck in één adem mee werde genoemd..
Kreeg ik grote twijfel., Ja, tis yoga gerelateerd zie google.
Kijk als argument hadden 'ze' ja, maar de oorsprong is oosters.

Ja, nou, dan zou je mi ook geen oosters kunnen eten in en restuarant, of iets oosters zelf kunnen klaarmaken, geen oosters tapijtje in je huis, met 'occulte afbeeldingen'etc.
Stelletje idioten.
Mensen bang maken met deze onzin, word nog steeds boos als ik eraan denk.

Eh, nou ja, dit was mijn visie erop. Knipoog smiley


Niets oosters aan Pilates, het is ontwikkelt door een Duiter Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 09:57
BerichtOnderwerp: Bedankje
 
Negatieve aandacht is ook aandacht.......jammer om oude patronen zich te zien herhalen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 09:46
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ROELANDE345 schreef:
Tuurlijk joh doen ze in de US ook, En wij hebben hier zo'n boek van Jamie Oliver in het weekend. Daar staat zo'n recept in van americain pancakes. Mijn dochter van 21 maakt het wel eens als ze het weekend thuis is voor ons. Is harstikke hip veel deftiger ook dan die ouwerwetse pannenkoeken haha Knipoog smiley

Thuis hoef ik ze ook niet al ontbijt, maar als je dan een keer in een hotel zit met zo'n ontbijtbuffet, dan kan ik ze toch niet laten liggen.

Maar wat kookt jamie zoal in het weekend? Ik heb Jamie in 30 minuten hier in de kast staan, daar staat ook wel een paar heel erg lekkere dingen in, mn favoriet is is de spinazietaart met feta en pijnboompitjes Kwijlende smiley

Hier kunnen ze vanavond kiezen tussen spagetti of bami. Pieter houd niet van deze soort spagetti en ik hou niet van bami, overschot gaat de vrieser in voor op drukke dagen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 08:55
BerichtOnderwerp: bewegingssport.
 
ANNA415 schreef:
Volgende keer mee nemen dus.. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Hihi......ik zag dat ff voor me Smiley met dichtgeplakte mond
Maar beter van niet, dan mag ik hem de dag erna verplegen en ben net zo blij dat mn rug een beetje op begint te knappen. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 21:22
BerichtOnderwerp: bewegingssport.
 
ROELANDE345 schreef:
Heeft ie er een puinhoop van gemaakt Annette??

Nee, zonder toezicht op een forum geschreven Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 21:14
BerichtOnderwerp: bewegingssport.
 
mannen...je kan zo ook echt geen uurtje alleen thuislaten Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 16:40
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ERIKA129 schreef:
Das hier een lekkernij hapje voor de avond Knipoog smiley
Verslaafd gemaakt door een duitse dame Clown smiley Knipoog smiley


Hier avondeten nadat ik mezelf een uur afgebeuld heb in de sportschool.
Ik heb al spierpijn bij het idee dat ik er heen moetTwijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 16:37
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Op vrijdag even makkelijk, er liggen al wraps klaargemaakt in de koelkast.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 14:45
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Gewoon een lekkere vrijdagmiddag. Huis aan kant voor het weekend, kinderen weer thuis van school/oppas en bijna klaar met huiswerk maken.
Zo even een cake maken en dan kan het weekend beginnen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 08:51
BerichtOnderwerp: Weinig geld en toch reizen?
 
Ik denk dat het enorm afhangt hoe goed het openbaar vervoer in je regio geregeld is of een auto voor de deur makkelijk of noodzakelijk is.

In nederland woonde ik in een dorp met slecht openbaar vervoer, eens per uur een bus en vervolgens had je ruim een uur nodig om bij de trein te kunnen komen. Dan lijkt je auto onmisbaar. Tot je hem echt niet meer kan betalen en wegdoet, dan blijkt het niet makkelijk te zijn, maar wel te doen.
Als je meer kopzorgen van je auto krijgt dan dat je er gemak van hebt is het meestal tijd om hem weg te doen.

Waar ik nu woon heeft bijna elk gezin 2 auto's, niet als luxe, maar gewoon noodzakelijk. een gehuchtje waar gewoon niet is, we zijn al blij dat er pas een winkeltje geopend is "vlakbij", nu hoeven we nog maar 4 km te rijden voor een brood of een vergeten boodschapje. Vanaf 3 jaar gaan kinderen hier naar school, vanaf 6 jaar gaan ze zelfstandig met de bus, maar tot die tijd moet je ze zelf brengen, daar rijden geen taxibusjes ofzo voor. Gelukkig het hebben van een auto en de aanschaf ervan een stuk goedkoper als in nederland anders hadden heel veel mensen een groot probleem hier.


Laatst aangepast door
ANNETTE792
op vrijdag 16 november 2012, 08:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 56 Volgende
Pagina 3 van 56