ChristianMatch
 


Forum

Berichten van GRACE585
Ga naar pagina Vorige 1 ... 45 46 47 48 49 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van GRACE585
Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: maandag 8 maart 2010, 13:13
BerichtOnderwerp: groetjes
 
daan wens je het beste
misschien zien we je hier nog eens Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zondag 7 maart 2010, 20:46
BerichtOnderwerp: De gemeenste trucs die vrouwen mannen aandoen
 
moeten we dus in burka komen¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 12:33
BerichtOnderwerp: Waarom gaan mensen naar een waarzegger/ster?
 
JILL658 schreef:
Waarom gaan mensen naar een waarzegger/ster of helderziende toe?
Of waarom spreken mensen met entiteiten of zeggen ze dat ze beschermt worden door deze entiteiten?
Waarom zijn er droomvangers?
Wat beweegt mensen om dit te gaan doen?
Waarom is daar zoveel op de tv nu van doen? Films, gesprekken ,bovennatuurlijke gesprekken met baby`s enz enz


Hoe reageren jullie als mensen met hun verhalen komen dat er entiteiten in hun huis zijn, die voor hun zorgen of even bij moeten tanken bij dat gezin?
Dat ze antwoorden krijgen die niemand weet, alleen hun zelf?

Hebben jullie daar wel eens over nagedacht?
En hoe komt dat bij jullie over?

Graag wil ik hier een discussie die gericht is op dit onderwerp en hoe wij hier mee om kunnen gaan.

Shaloom Jill

ik denk dat de mensen die dit soort dingen opzoeken erg hongerig zijn naar de geestelijke wereld maar dat ze hetzij bewust of onbewust de verkeerde weg kiezen en in het rijk der duisternis belanden
dromen vangers komen vanuit de indiaanse geloofswereld
waarom zoveel van deze zooi op de tv gewoon omdat er geld mee te verdienen is en de duvel maar al te graag de mensen de verkeerde kant opstuurd.het vloeit ook voort bij velen als angst voor de toekomst en /of de dood,ze zoeken dan houvast,helaas bij het verkeerde
en helaas moet ik dan constateren dat vele christenen zwak staan en niet op de bressen staan zoals God het van ons wilt
heeft Jezus niet zelf gezegd ;zal Ik nog geloof vinden als IK terug kom
laten wij daarom waakzaam blijven en dicht bij Jezus wandelen .
maar ook hoevele christenen zijn er niet die in bijgeloof wandelen zoals;niet onder ladders door vr de 13e zwarte katten etc etc


hoe ik met deze dingen omga,ik bid ervoor en vraag God om wijsheid hoe ik die personen mag benaderen en hen te waarschuwwen van de gevaren en daartegenover de liefde en redding van Jezus te brengen
we moeten krachtig worden in onze wandel en handel als christen.
maar faal zelf ook vaak hierin hoor,het klink vaak allemaal als zo gewoon dat je eraan voorbij gaat ook al wil je dat niet
verder wijs ik mijn kinderen erop en dat ze zich aan God moeten vasthouden en ik heb gemerkt dat vooral mijn zoontje het doorgeeft aan zijn vriendjes en hierin zelfs een grotere getuigen is als ikzelf.
ik zou zeggen werk in uitvoering ;opdrachtgever God,Jezus en H.Geest
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 12:02
BerichtOnderwerp: rells hoekie
 
HANNAH810 schreef:
hihi, sonja-bakkeren tot je er wel in past, grace; t is niet anders! Lachende smiley met blinkend witte tanden
nee ik heb alleen sas dagen (schijt aan sonja ) Smiley met dichtgeplakte mond hihihi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 11:50
BerichtOnderwerp: rells hoekie
 
RELLOK036 schreef:
euhm dan ga je naar de stad naar intertoy's daar hebben ze auto's voor een paar euro....

maar daar pas ik niet in en me kindjes en woefies ook niet en die mogen niet op de snelweg

dus andere optie graag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 11:46
BerichtOnderwerp: rells hoekie
 
rel ik heb dringend een nieuwe auto nodig maar no money Geschokte, onthutste smiley
wat moet ik nu Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 10:41
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
vanavond simpel zuurkoolstamp met worst
en de kids mogen naar de winkel voor een toetje hahaha Clown smiley
tja kan nog niet zo snel uit de voeten,dus uitgebreid koken is deze week nog niet aan de orde Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 10:16
BerichtOnderwerp: dankgebed
 
we hebben een groot en machtig God,dag aan dag draagt Hij ons
ik dank God voor Zijn bescherming over mijn kids en mijzelf
voor de beschermengelen die Hij met ons meezend
dat ondanks het grote auto ongeluk wij niets mankeren en dat ik enkel kneuzingen heb,
ik dank ook voor alle mensen die ons gedragen hebben en nog steeds ons dragen in gebed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 22:04
BerichtOnderwerp: beëindiging relatie, scheiding, schuldgevoel, hoe verder?
 
JONATHAN890 schreef:
Voor mij zo klaar als een klontje.
Ja ik ben ook gescheiden. Ben er niet trots op, weet dat het niet god's bedoeling is, heb echter ook open en eerlijk de reden hier geschreven.

De reactie van enkelen, heb ik niet zo direct ervaren na mijn scheiding. Wel dat er van de mensen van wie ik het had verwacht medeleven, liefde en steun zou zijn geweest. Velen hebben dat niet gedaan.
Voor mij was dat reden om de kerk 2,5 jaar lang te mijden. Het deed mij verdriet, kon er geen weg in vinden. omwille van de mensen en had moeite met woorden in de dienst, in liederen.
Maar God heeft naar mij omgezien, en er kon genezing komen. Veel tranen zijn er bij mij gevloeid, mijn gebed met waarom's werden gebeden van dankbaarheid, bidden voor de mensen die mij pijn hebben gedaan. Ik heb met die mensen gesproken. Ook tranen zijn er gevloeid, we hebben gebeden, maar vooral er was vergeving.
Ook met mijn ex heb ik goede gesprekken gehad, dingen uitgesproken, en ik heb mijn dingen haar vergeven, die woorden zijn gezegd.

En nu kan ik maar een ding zeggen. Ik ga weer graag naar de kerk, natuurlijk zijn er nog dingen die pijn doen. Paar diensten geleden nog... de dominee haalde ps 68:20 aan. Mijn trouwtekst....auw ..dat doet pijn. Er was een doopdienst...auw dat doet pijn, mijn kinderen gaan met ex niet meer naar kerk. Maar steeds meer ervaar ik God's vrede. Pijn om de scheiding zijn er niet meer, schuldgevoelens ook niet meer, jammer is het wel, had het graag anders gezien.

Een ding bid ik nog wel naar God...Heer wilt u mijn innerlijke gereserveerdheid als t gaat om relaties wegnemen als de tijd daar is.
Vind t helemaal niet erg om voorzichtig te zijn, maar uw wil geschiedde, uw weg wil ik volgen, leid mij, want U bent Liefde.


heel mooi jonathan hoop dat je weer de vrijmoedigheid krijgt om open te staan voor relatie in de toekomst.maar ik heb de afgelopen jaren vaak ervaren in een hokje geplaatst te zijn als gescheiden vrouw en ook door veroordeling vanuit verschillende kerkgemeentes.
ik ben dan ook zeer dankbaar dat ik in een gemeente mocht komen waar plaats was voor herstel en innerlijke genezing en dat ik nu weer stabiel in het leven kan staan en wat anderen beweren zegt iets van hen en niet van mij en /of andere gescheiden mensen en omdat ik dit zo mag en kan zien in de genade en liefde door God gegeven weet ik ik mag en kan verder en dat is iets wat God alleen kan doen geven ,die innerlijke genezing en herstel van vertrouwen en vergeving en dat is waar het dan uiteindelijk om draait in het leven
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 13:26
BerichtOnderwerp: beëindiging relatie, scheiding, schuldgevoel, hoe verder?
 
pppfff,alles gelezen en werd er moe en verdrietig van.
staat er niet geschreven dat niemand onschuldig is omdat niemand de gehele wet kan houden,op 1 punt verkeerd en je hebt de gehele wet overtreden .
dan kan ik alleeen dankbaar zijn voor het verlossings werk van onze heer Jezus Christus
denk aan de balk en de splinter.
en laat een ieder in zijn waarde .
er wordt hier wel veel veroordeling uitgesproken,wie de schoen past ,trekke hem aan.
ik ben gescheiden ,en dat is verder iets tussen mijn ex en mij en tussen God en mij,dus verder geen discussie over mogenlijk wat mij betrefd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 21:06
BerichtOnderwerp: beëindiging relatie, scheiding, schuldgevoel, hoe verder?
 
SUSANNAH475 schreef:
Lieve Grace, als je kinderen aangeven dat ze wel een nieuwe papa zouden willen ... pffff ... tja, besef dat dit moeilijk voor je is, maar weet je .... als jij een vriend krijgt zal dat nooit een vervanger papa voor je kids zijn, hoe moeilijk misschien ook.
Ze moeten het doen met de vader die ze hebben, en ik weet ... dat is niet gemakkelijk en als je jonge kids hebt is dat helemaal moeilijk omdat ze het misschien nog niet zo kunnen begrijpen.
Natuurlijk kan als jij een vriend krijgt dit veel voor je kids betekenen, maar een papa zal het nooit worden.
De waarheid is soms hard .... sterkte !!

susanna ze bedoelen ook niet een vervanger voor hun biologische papa maar een vaderfiguur die er wel voor hen is en voor hen in liefde wil zorgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 09:35
BerichtOnderwerp: beëindiging relatie, scheiding, schuldgevoel, hoe verder?
 
ppf een heftig onderwerp,zeker als je veel meegemaakt hebt in je huwelijk.Als het tot een scheiding komt en je bent eerlijk naar God naar jezelf en naar de ander toe dan weet je dat beide partners fouten gemaakt hebben als een van hen dan het verbond voor God aangegaan verbreekt dan komt daar veel bij kijken.pijn,verwarring,smaad,boosheid etc etc.bij mij was er ook opluchting en nee niet zozeer een schuldgevoel naar mijn expartner toe,dit schuldgevoel kwam pas veel later toen na de scheiding mijn ex God nog verder losliet en verkeerde vrienden koos waardoor er schade aan de kids gedaan werdt(details bespaar ik jullie)
dan kun je alleen naar God gaan,ik kon dicht bij God blijven omdat Hij mij vasthield en mij omringde met echte christelijke vrienden die mij erdoor droegen door een cordon van gebed.na 5 jaar kon ik komen tot oprechte vergeving naar mijnb ex toe,wilde dat zeggen dat hij nu weer een vriend werd ; NEE.dat ik hem weer vertrouw ; NEE.maar wel zette het mij vrij om weer te groeien in mijn geloof en relatie naar God toe.
nu heb ik pas weer een relatie verbroken en ja dat doet even pijn als je merkt dat de ander niet die persoon is die je dacht dat hij was,maar er was opluchting dat God mij behoed heeft om fouten te maken en dat mijn kinderen beschermd zijn gebleven.
ik heb bewust een lange tijd gewacht om op avances in te gaan omdat er eerst herstel en innerlijke genezing nodig was,als je emoties nog overhoop liggen zeg ik op puinhopen kun je geen relaties bouwen,die moeten eerst opgeruimt zijn,dan kun je verder
en ondanks alles blijf ik openstaan voor een evt. nieuwe relatie omdat ik gewoon weet dat er echt wel goede ,eerlijke en respectvolle mannen zijn,alleen moeten we op God vertrouwen en dicht bij Hem blijven om het kaf van het koren te onderscheiden,
Soms vind ik het moeilijk naar de kids toe ook omdat zij aangeven dat ze wel een nieuwe papa zouden willen en dat is niet iets wat ik hen zomaar 123 kan geven,ik vertel ze dat ze er voor kunnen bidden dat God de juiste op ons pad brengt.en daarwil ik op blijven vertrouwen,alles op Gods tijd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 21:57
BerichtOnderwerp: Stappen in Arnhem vrijdag 19 maart
 
hoi Saskia en Arnouth
Mariska en ik zullen waarschijnlijk ook van de partij zijn
hopenlijk komen er nog meer vrijgezellen zodat we niet aleen tussen de stelletjes zitten.
is weer eens wat anders en t lijkt me erg leuk om jullie allemaal eens te ontmoeten
dus schrijf maar bij op je lijstej Saskia
Mariska en Grace
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 01:13
BerichtOnderwerp: De Vrouw.
 
INKA401 schreef:
ik weet niet wat ik hier mee moet ... al weet ik wel dat in veel gevallen vrouwen slimmer zijn dan mannen ... oeps ...

dat is de politiek van de vrouw inka :de man het hoofd en de vrouw het nekkie dat het hoofd de goede kant op draait Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 21:14
BerichtOnderwerp: liefde en opleidingsniveau
 
hier even een stukje praktijk tja wat is belangrijk,ik spreek nu even een stukje uit eigen ervaring ,mijn ex had een zeer goed inkomen maar een lagere opleiding en iq dan me myself.op zich niets mis mee zou je denken maar helaas bij het minste geringste voelde meneer zich minderwaardig en ging ie mij omlaag halen om zelf beter over te komen,terwijl op geloofsbasis we wel op dezelfde lijn zaten voordat meneer de foute kans koos(,maar dat is een ander verhaal) dus opleiding en iq hebben zeker wel invloed op een relatie als de vrouw een hogere opleiding heeft dan de man.nu heb ik een vriend ontmoet hier op cm die op gelijk niveau zit,hij zelfs hoger maar dat werkt tot nu toe veel beter omdat we op gelijk niveau kunnen communiceren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 17:35
BerichtOnderwerp: Baai Baai!!!
 
HENK710 schreef:
Grace, geweldig...wat moet die tijd zonder PC zwaar geweest zijn....of had je nog wel gewoon de telefoon Clown smiley

zat bij lieve vrienden en buren op de pc en ja telfoon werkte natuurlijk wel Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 02:24
BerichtOnderwerp: en hoe was jóu dag vandaag?
 
in een woord geweldig
LOVE IS IN THE AIR
Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 02:19
BerichtOnderwerp: CM setjes (de schone lei)
 
dit setje is niet meer Clown smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op woensdag 24 februari 2010, 08:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 02:02
BerichtOnderwerp: Baai Baai!!!
 
hallo lieve cm mensen
over ruim 1 week loopt mijn abbonnement af en zoals het er nu voorstaat zal ik niet terugkomen daar ik al mijn tijd en energie ga steken in mijn nieuwe toekomstige gezin
een nieuwe partner die ik hier tijdens zijn proefabbonnement mocht leren kennen.
ik wens jullie allemaal Gods zegen toe en voor degene die nog zoekende zijn ;er is altijd hoop,veel succes
knuffel en liefs Grace
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: woensdag 10 februari 2010, 23:34
BerichtOnderwerp: dit vind ik niet leuk meer.
 
ARJAN007 schreef:
Ik ook!
Geef mij maar de maartse buien, dan is er geen langdurig liggende sneeuw of hagel. Tussen de buien door felle opklaringen zodat de zon goed te zien is.

die maartse buien mag je houden, Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
ik wil meteen de zon Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: maandag 8 februari 2010, 09:08
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
een knuffel voor al mijn gemiste maatjes van de afgelopen maand toen ik zonder pc zat Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zondag 7 februari 2010, 18:55
BerichtOnderwerp: en hoe was jóu dag vandaag?
 
mijn dag is weer geweldig ik heb weer een gerepareerde pc,dus ik kan weer met jullie kletsen joepiiieeee Lachende smiley
heb em dus net aangesloten Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 februari 2010, 14:09
BerichtOnderwerp: tupperware
 
DJHAMMEKE404 schreef:
hoikes iedereen, zou graag langs deze weg een oproep doen aan iedereen voor nu 2 februari om 20.00 u tot 22.00 u wie wil komen naar Heeze boelakkers nr 2 je krijgt van mij een Waardebon van 25 euro en als je mee gaat dan Gelieve met mij contact op te Nemen via e-mail voor verder af te spreken.tot morgen avond 17 uur kan u mij contacteren daarvoor Moet de plaatsen weten met hoeveel gasten we zijn. mijn mail adres is djhammeke@hotmail.com
Alvast bedankt en hoop op reacties groetjes

deze keer krijg ik dat niet meer rond ivm vervoer en oppas voor de kids .
tip :volgende keer eerder op forum zetten dus jammer volgende keer beter,heb wel ibnterresse in zo'n waardebon Knipoog smiley
groetjes Grace
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 januari 2010, 20:20
BerichtOnderwerp: en hoe was jóu dag vandaag?
 
vandaag druk druk druk
7uur op ,kids op tijd naar school,tanken en naar vriendin om op de kleine te passen,even via haar pc op cm,naar de markt en weer naar huis om mijn kids op te vangen,jas nieuwe rits ingezet en weer naar vriendin om haar 2 oudste uit school op te vangen,koffie leuten en weer ff op pc.vriendin komt thuis en samen eten met de kids ,ff hier op cm en straks koffie en dan weer naar huis.hoop dat mijn eigen pc binnenkort weer werkt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: woensdag 9 december 2009, 11:39
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
he pieter zijn jullie er ook weer
welkom terug knuf
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 december 2009, 12:42
BerichtOnderwerp: kerkdienst
 
[quote=ANITA324]
Shalom,

gedeeltelijk kan ik het met je eens zijn anita
maar geloven is ook delen en leren van je broeders en zussen .
samen in een kerkgemeente samen God loven en prijzen,
samenkomen om Gods Woord te horen en te delen.
gemeenschap,niet alleen met God maar ook met broeders en zussen.
Als Jezus in hun harten woont heb je ook ontmoeting met GOd door hen heen.
waarom zou God anders de dienst ingesteld hebben ,beginnende bij Mozes die de priesterdienst instelde ??????????????????????en die later uitgroeide met heilige plaatsen,de synagoges en niet te vergeten de tempel in Jeruzalem.en later via de christengemeentes om samen te komen.staat er niet hoe goed als broeders (en zusters)tesamen komen
daarom ga ik naar de kerk(gemeente)ook al is die misschien verre van volmaakt,God kent onze harten en gedachten en beweegredenen .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 december 2009, 12:28
BerichtOnderwerp: Bijbeltekstjes in de vorm van broodjes in speciale mand
 
zo heb ik eens een medicijnpotje gekregen met bijbeltekstkaartjes en zo zijn er ook houdertjes in vorm van een broodje.
maar pas wel op dat je dit niet gaat gebruiken als vorm van een horoscoopkaartje en als zodanig erna gaat leven.
Je kan beter een relatie hebben met God en je leven leiden naar Zijn totale woord (de Bijbel)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 december 2009, 12:18
BerichtOnderwerp: vergeven
 
MARISKA601 schreef:
Stel, iemand heeft je dus danig gekwetst waardoor je
een hoop pijn en verdriet voelt.
Die persoon bied zijn excusses aan en je zegt dan,
ik vergeef je je wat je mij hebt aangedaan,
Maar een dag later doet die persoon in kwestie het weer.
En zo gaat het maar door.
Is zo'n persoon wel vergeving waard denk ik dan.
God vraagt aan ons om toch te vergeven.
Ik kan zo'n persoon niet vergeven.
Is die persoon wel te vertrouwen?
Is mijn hart verhard in die dingen?

tja maris dat valt niet mee,heb laatst bijbelstudie mogen geven over vergeving,Jesus zegt 7x70x ppfff dat valt niet mee. Twijfelende smiley
uit eigen ervaring kan ik zeggen ik kies ervoor om te vergeven met m'n verstand omdat het een opdracht uit Gods woord is maar soms lukt het emotioneel niet en dan vraag ik God mij daarin te veranderen,ervaring wat Hij dan ook gedaan heeft. Engeltje smiley
wil dat zeggen dat ik dan maar weer vrienden met die bewuste persoon wordt neen want vergeving is iets heel anders dan vertrouwen.want als zo'n persoon blijft kwetsen is hij je vriendschap en vertrouwen niet waard.geen parels voor de zwijnen zeg ik dan maar. Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: maandag 7 december 2009, 13:23
BerichtOnderwerp: goede voornemens
 
ik maak geen bewuste voornemens
of misschien toch
openstaan voor alle goede dingen die me dit jaar weer brengt en kracht om de minder leuke dingen te dragen
denk altijd aan citaat uit een boek maar kan er nu ff niet op komen.
zal het later plaatsen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 19:59
BerichtOnderwerp: verhalen
 
maris dit is weer een goeie,nou voor mij ook geen kerstman in huis ,al hebben we wel een boom.
met kerst staat hier in huis Jezus geboorte centraal en onze wedergeboorte Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley


Laatst aangepast door
GRACE585
op zondag 6 december 2009, 20:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van GRACE585
Ga naar pagina Vorige 1 ... 45 46 47 48 49 Volgende
Pagina 48 van 49