ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MARIJAN072
Ga naar pagina Vorige 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARIJAN072
Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 7 januari 2010, 23:27
BerichtOnderwerp: Vrouw zoekt christelijke boer
 
HANNAH810 schreef:
wel euro's bieden, he marijan, anders gaat ie naar de hoogste bieder...
ik ben per ongeluk al over mn budget gegaan, hahaha Clown smiley
(laat het hem maar niet horen, carien, t lijkt wel paardenmarkt, Smiley met dichtgeplakte mond )

Eh.....moet ik toch echt even een nachtje over slapen, Hannah! Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 7 januari 2010, 20:15
BerichtOnderwerp: lenen
 
MARISKA601 schreef:
ik ken het lenen.. en je ziet het nooit meer terug.
daarom leen ik nooit meer iets uit, geen geld en geen boeken.
zelfs mijn fiets niet.
heb zelfs een keer een jeugdbijbel uitgeleend.. ook nooit meer terug gezien.

Hopelijk heeft iemand veel plezier aan de Bijbel gehad! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 7 januari 2010, 19:52
BerichtOnderwerp: christenen en moslims
 
ANNETTE792 schreef:
Wat een geschreeuw......probeer eens een punt ipv al die uitroeptekens.

Mijn idee. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 7 januari 2010, 19:48
BerichtOnderwerp: Vrouw zoekt christelijke boer
 
CARIEN982 schreef:
Marijan.....zocht jij een boer? Clown smiley



Die buurman wordt niks, veels te oud.... maar ik heb nog een leuke broer. Lachende smiley en die is ook boer haha.

Dan krijg ik natuurlijk wel een superleuke schoonzus! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 7 januari 2010, 18:48
BerichtOnderwerp: Vrouw zoekt christelijke boer
 
BERT168 schreef:
hee marijan,

zocht je een boer dan misschien? Clown smiley

Dat kan ik een boer echt niet aandoen. Volgens mij ben ik totaal ongeschikt, om boerin te zijn. Ik hou om te beginnen al niet van vroeg opstaan. Verder heb ik niet veel met dieren, een hond of een kat in huis is al niks voor mij. 't Lijkt me wel leuk om te wonen op een boerderij, maar dan het liefst zonder dieren. Knipoog smiley Lachende smiley

Ik heb dit topic dus niet geopend, omdat ik een boer zoek. Ik was op zoek naar een topic, maar begrijp inmiddels dat die verwijderd is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 7 januari 2010, 18:38
BerichtOnderwerp: Vrouw zoekt christelijke boer
 
HENK710 schreef:
Reden van verwijdering is simpelweg een verzoek van Anita geweest, aldus de redactie. Nu hopen dat er toch een stuk van dat geanimeerde gesprek wel weer terug kan komen...

Beetje vreemd hoor. Twijfelende smiley Als je zo'n topic opent, kun je toch verwachten dat het diverse - niet allemaal serieuze - reacties oproept. Smiley die vol vragen zit Maar kennelijk was het topic heel erg serieus bedoeld. Zo vervelend - en op de persoon gericht - waren die reacties toch niet? Smiley die vol vragen zit Bezint eer begint! Als je een topic opent kun je die niet zomaar laten verwijderen, omdat mensen anders reageren dan je verwacht. Het wordt een ander verhaal, als de opmerkingen bewust kwetsend zijn. Was volgens mij niet aan de orde of ik moet een aantal reacties gemist hebben. Maar prima, om het topic op deze manier voort te zetten! Lachende smiley


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op donderdag 7 januari 2010, 18:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 6 januari 2010, 23:59
BerichtOnderwerp: Op een dag....
 
Dromen van iets moois in de toekomst mag zeker wel, maar vergeet niet om de dag (door God gegeven) te plukken. Dit gedicht past niet helemaal bij deze tijd van het jaar, maar toch wil ik 'm plaatsen.

Vandaag keek ik naar buiten
het was een mooie dag
ik hoorde de vogels fluiten
op mijn gezicht verscheen een lach

Ik stapte de wijde wereld in
en genoot met volle teugen
haalde frisse natuurlucht in
daar kan ik me op verheugen

'k Huppelde vrolijk in het rond
en zong een opgewekt lied
mijn beide handen raakten de grond
en weg was het verdriet

'k Voelde de warmte van de zon
op mijn blote huid
had het gevoel dat ik alles kon
energie dat straalde ik uit

De wind streelde door mijn haren
de lucht was hemels blauw
ik voelde mezelf bedaren
ik dacht "Leven, ik hou van jou"

't Zijn de eenvoudige dingen in 't leven
die zorgen dat je geniet
't is de natuur die je doet zweven
er is zoveel dat 't leven biedt.


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op vrijdag 8 januari 2010, 17:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 6 januari 2010, 19:02
BerichtOnderwerp: Wie gaat?
 
Dit topic had beter 'Wie ging?' kunnen heten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 23:08
BerichtOnderwerp: Vrouw zoekt christelijke boer
 
Waar is dit topic gebleven Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 22:26
BerichtOnderwerp: overige verbeterpunten van deze site
 
HENK710 schreef:
Da's voor hobbyisten Marijan Knipoog smiley

Aha....ik ben niet fanatiek genoeg. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 22:19
BerichtOnderwerp: overige verbeterpunten van deze site
 
JENNY524 schreef:
Het duurt - ongeacht de kwaliteit van je pc/laptop - een dag EEN DAG voordat je je nieuwe matches kunt zien. Dat is erg traag TRAAG.

Voor een goede vriendin van mij was deze traagheid, samen met andere niet met pc gerelateerde traagheden een reden om niet verder te gaan met christianmatch.

Is dat dan zo erg? Smiley die vol vragen zit Ik doe weinig met de matches hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 22:09
BerichtOnderwerp: christenen en moslims
 
CROSSROAD317 schreef:
Nee joh, Pieter is alledaags en zeker niet meer interessant ..... Clown smiley

Ik bedoel het in z'n algemeenheid, Cross. Knipoog smiley Dus als je een interessant verhaal wilt hebben, weet je wat je te doen staat hè. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 21:46
BerichtOnderwerp: christenen en moslims
 
PIETER649 schreef:
das geinig... kun je na de date het meisje afzetten bij het bejaardenhuis Avondrood.... das de doodlopende straat, 2e links Knipoog smiley

Je hebt dan wel een interessant, niet alledaags, verhaal. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 21:23
BerichtOnderwerp: christenen en moslims
 
PIETER649 schreef:
tja tess... het aantal mannelijke 65 plussers is deze week weer met 1 afgenomen Knipoog smiley

Dat hou je goed bij! Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Je bent vast goed in rekenen en in het bijhouden van de statistieken. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op dinsdag 5 januari 2010, 21:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 21:20
BerichtOnderwerp: christenen en moslims
 
TESSYBEAR731 schreef:
Mijn oma is nu helemaal in de gloria! Ze mag nog lid worden van CM want ze word pas 99 Lachende smiley met blinkend witte tanden Clown smiley

Nu nog een vent..eh...man vinden die der nog wil hebben Smiley met dichtgeplakte mond

Hmm...misschien een leuke moslim? Engeltje smiley (om daar maar ff ontopic te blijven)

Er zijn vast mannen, die vallen op een oudere vrouw. Op ieder potje past een dekseltje. Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 20:36
BerichtOnderwerp: christenen en moslims
 
PIETER649 schreef:
daniel, bij de functie ZOEKEN ( op de blauwe balk met dat vergrootglasje) kun je bijvoorbeeld aangeven dat je zoekt naar Vrouwen, als je de leeftijden insteld tussen 18 en 99, dan kun je zien hoeveel vrouwen er op cm zitten.
Doe dat zelfde met Mannen tussen de 18 en 99...

tel de uitkomsten op en ziet!!! het totaal aantal leden van Cee-eM Lachende smiley

( je mag een rekenmachine gebruiken Knipoog smiley )



Is gewoon een kwestie van slim zijn hè. Coole smiley met zonnebril 't Kan trouwens nog sneller en zonder rekenmachine, Pieter. Knipoog smiley Als je bij de zoekmachine mannen en vrouwen tussen de 18 en de 99 kiest, heb je geen rekenmachine nodig. Clown smiley Het zijn er 2326, dus ik zat er aardig dichtbij. Wie het interessant vindt om te weten of de mannen of de vrouwen in de meerderheid zijn, bij deze de details. Er zijn 1028 mannen en 1298 vrouwen. Lachende smiley Best flauw eigenlijk, dat een 100-jarige niet welkom is op deze site. Geschokte, onthutste smiley Tjonge, je komt zo nog eens wat te weten. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 19:43
BerichtOnderwerp: christenen en moslims
 
DANIEL777 schreef:
goh heb je de mensen geteld? Coole smiley met zonnebril

Op het inlogscherm maakt CM er zelf reclame mee, 't zijn er volgens hun meer dan 2200. Dus ik hoefde ze gelukkig niet te tellen. Knipoog smiley Maar gelukkig doen ze niet allemaal mee op het forum, zoveel verschillende mensen met hun verschillende karakters. 'k Ben bang dat 't een ramp zou worden, want je loopt dan nog meer risico om op teentjes te trappen. Twijfelende smiley Geschokte, onthutste smiley Coole smiley met zonnebril


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op dinsdag 5 januari 2010, 19:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 18:42
BerichtOnderwerp: christenen en moslims
 
DANIEL777 schreef:
Als het dan een eindbeoordeling van chris was waarom gooit hij er dan geen slot op?
Terwijl er al zat gevraagd is om een slotje op dit onderwerp?

Volgens mij heeft Chris de conclusie getrokken, om er geen slot op te doen. En ze hebben dit ook duidelijk toegelicht, vind ik. Er zullen vaker mensen vragen om een slotje op een bepaald onderwerp, maar dan moet Chris er zelf wel van overtuigd zijn dat het nodig is. Vragen staat vrij, maar ze hoeven er niet altijd naar te luisteren. Dat vind ik professioneel een site beheren. Ik vermoed dat Chris vaak mail krijgt van een zeer beperkte groep mensen, maar er staan hier veel meer mensen (2000 of nog meer?) ingeschreven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 18:34
BerichtOnderwerp: christenen en moslims
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Ik heb een aantal mails ontvangen over deze discussie. Ik heb 'm helemaal doorgelezen en heb geen berichten hoeven te verwijderen. Er wordt stevig gedebatteerd, maar ga niet zo ver te zeggen dat er op de man gespeeld wordt. Er moet ruimte zijn op ChristianMatch om stevig van gedachten te wisselen, en er moet ook ruimte te zijn "to agree to disagree".

Maar een stevig/hard debat hoeft vriendelijkheid, broederliefde en wederzijds respect niet uit te sluiten. Soms miste ik die broederliefde hier inderdaad. Maar soms zie ik dat mensen in mijn ogen een stevig debat verwarren met gebrek aan broederliefde. We hoeven niet altijd te knuffelen inderdaad.

Mensen die zich in zo'n stevig debat mengen adviseer ik om 1) bij elk bericht dat ze plaatsen goed na te gaan of ze met hun posting de ander respecteren en in hun waarde laten, en 2) om zich niet te snel persoonlijk aangevallen te voelen als iemand stevig laat merken het fundamenteel oneens met je te zijn.

Helemaal mee eens, Chris! Een stevig debat moet zeker kunnen, vind ik alleen maar leerzaam. Er zijn inderdaad mensen, die zich gauw persoonlijk aangevallen voelen. En er wordt nogal snel geroepen 'off topic' en/of dat het onderlinge respect ontbreekt, wat ik vaak (maar niet altijd) vergezocht vind. Het is een keus om deel te nemen (of af te haken) aan een discussie, toch? Fijn trouwens, dat het topic 'Spaaractie' verwijderd is. Dat is wel een voorbeeld van een topic, waarbij op de man gespeeld is.

PS Ik wijzig berichten nog wel eens vanwege een tikfout of omdat ik het iets anders wil formuleren, maar niet om in een goed blaadje te komen bij de een of de ander. Dat vind ik erg vergezocht. Dat zullen de meesten hier toch niet doen? En als je inzicht verandert, dan kun je dat beter in een nieuw bericht zetten.


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op maandag 4 januari 2010, 18:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zondag 3 januari 2010, 14:27
BerichtOnderwerp: nieuwjaarboodschap
 
Psalm 121

http://www.youtube.com/watch?v=h5W-XKHwS-A&feature=related


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 3 januari 2010, 14:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zondag 3 januari 2010, 13:36
BerichtOnderwerp: Wat is vriendschap
 
MARISKA601 schreef:
Vriendschap


Als kind had ik een vriend waarmee ik alles deed
Als hij begon te vechten, dan vocht ik met hem mee
Als ik in het water sprong, dook hij er achteraan
Een mooiere vriendschap, kon er in m'n ogen niet bestaan
Totdat hij verhuisde naar een andere stad
Ik heb als ik het goed heb nog een kaart van hem gehad

Een keer trek je de conclusie
Vriendschap is een illusie
Vriendschap is een droom
Een pakketje schroot, met een dun laagje chroom

Ik kreeg toen een vriendin waarmee ik alles deed
Als zij begon te zoenen, dan vree ik met haar mee
Als ik begon te janken, kwam ze naast me staan
Een mooiere vriendschap, kon er in m'n ogen niet bestaan
Tot het moment dat ze spontaan mijn naam vergat
En bleek dat ze een ander vriendje had

Een keer trek je de conclusie
Vriendschap is een illusie
Vriendschap is een droom
Een pakketje schroot, met een dun laagje chroom

Als het gaat om geld
Als het gaat om vrouwen
Als het gaat om alles wat je lief hebt
Wie kun je dan vertrouwen?

Een keer trek je de conclusie
Vriendschap is een illusie
Vriendschap is een droom
Een pakketje schroot, met een dun laagje chroom

-Vriendschap
Een keer trek je de conclusie
-Gaat nooit voorbij
Vriendschap is een illusie
-Dat geldt voor mij
Vriendschap is een droom
Een pakketje schroot, met een dun laagje chroom


songtekst: Henk Westbroek/ Het Goede Doel

Dit lied vind ik heel negatief, gelukkig is mijn ervaring anders. Al heb ik niet veel met Jantje Smit, de tekst van het volgende lied spreekt me wel aan.

Vriendschap, vriendschap is goud waard
Ook al zie je elkaar niet elke dag,
't Zijn de echte vrienden, die je altijd steunen
Je weet dat een vriend je nooit vergeet.

Vriendschap, vriendschap is goud waard
Als je niet meer ziet hoe ’t verder moet
Hoef je maar te weten, dat ze aan je denken
Je voelt dat echte vriendschap nooit verkoelt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 januari 2010, 15:20
BerichtOnderwerp: Risico op stalken na date via internet
 
LEANNE226 schreef:
Ik denk dat de meeste vrouwen hier het wel meegemaakt hebben?
Ik ben enorm voorzichtig,geef zelfs mijn woonplaats niet en toch weten ze je te vinden Boze smiley
Ik en mijn kinderen zijn regelmatig bedreigd met geweld door iemand met wie ik geen contact wilde,hij weet me zo nu en dan nog online te vinden,dan krijg ik een lading "lieve" mailtjes.
Het vervelendst vind ik de mannen die je zwakke punt vinden,vervolgens gesprekken daarover aangaan en er ineens een andere draai aan geven.....over euh....laten we maar zeggen:intiem lichamelijk contact Knipoog smiley Dan voel je je flink bedonderd.
Het is zo jammer dat je na zulke ervaringen constant op je hoede bent en moeilijk iemand kunt vertrouwen.
Gekken zijn er overal,nuchter en voorzichtig blijven is mijn advies.Zulke kerels daar staan wij toch boven Marijan? Duiveltje smiley Knipoog smiley

Tuurlijk staan wij dat, Leanne. Knipoog smiley Lachende smiley Maar klinkt best heftig zeg, je verhaal. Heel begrijpelijk, dat je voorzichtig bent (geworden) met het geven van persoonlijke gegevens.
En dan zij wij nog 40-tigers. Twijfelende smiley Lachende smiley Lopen jongeren, 'k zie soms zelfs meiden van 18 (snap ik toch al niet zo, die hebben toch genoeg andere mogelijkheden?), niet een nog groter risico? Of zijn zij wijzer, dan wij? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 januari 2010, 10:32
BerichtOnderwerp: Risico op stalken na date via internet
 
Risico op stalken na date via internet
Vrouwen die via internet een date afspreken, lopen het risico dat ze tegen een stalker aanlopen.

Stalking via internet neemt snel toe, zegt de Stichting Stop Stalking uit Best. Die stichting krijgt iedere maand honderden meldingen van vrouwen die na een afspraakje via internet worden lastiggevallen.

Een op de vijf meldingen die bij Stop Stalking binnenkomt betreft een geval van internetstalking, zegt directeur Jack Kantelberg van de stichting desgevraagd.

Driekwart van die slachtoffers heeft de dader online leren kennen via bijvoorbeeld een datingsite of een chatroom. De overige 25 procent kende de stalker al via een ontmoeting in de ‘echte wereld’.

Nederland telt 2,5 miljoen alleenstaanden, van wie er naar schatting 300.000 via internet op zoek zijn naar een partner.

„Ik dacht dat ik een aardige jongen had ontmoet”, schrijft een jonge vrouw op het webforum van het meisjestijdschrift Yes. Maar toen ze aangaf hun relatie tot een gewone vriendschap te willen beperken „werd ’ie gek en ging ’ie me stalken. Hij dreigde dingen over mij op internet te zetten”.

Cyberstalking kan verschillende vormen aannemen. Soms vindt het stalken plaats na virtuele contacten, soms na een werkelijke ontmoeting. De stalker kan het slachtoffer bestoken met ongewenste e-mails en sms’jes. De stalker kan ook roddelverhalen en compromitterende foto’s en video’s van het slachtoffer verspreiden op internet. Ook worden vrouwen en meisjes lastiggevallen in chatrooms en via instant messenger-programma’s als MSN en ICQ.

Omdat het op internet eenvoudig is om een andere identiteit aan te nemen en om voortdurend van provider en e-mailadres te wisselen, is het voor het slachtoffer vaak moeilijk te bepalen wie de stalker is.

De Stichting Stop Stalking raadt vrouwen die op internet naar een partner zoeken aan om niet te snel hun adres en telefoonnummer te geven aan hun date. Ook datingsites houden rekening met stalking. „Meer informatie verstrekken kan altijd; verstrekte informatie terugdraaien nooit”, zo valt te lezen als advies op de datingsite van D Date.

Bron: 2006-04-27 16:02 - www.nrc.nl


Sorry voor dit lange stuk, want het is niet mijn gewoonte om veel te knippen en te plakken. Toch kan ik het even niet laten en ach, een goed advies is nooit weg hè. Knipoog smiley
Wie heeft dit, in meer of mindere mate, wel eens meegemaakt? Het valt me in het artikel trouwens op, dat het vooral over vrouwen gaan. Zouden zij kwetsbaarder zijn hierin?

Een paar jaar geleden heb ik een keer gedate met iemand die ik kende via een christelijke datingsite (niet via CM), een aardige man die het snel helemaal zag zitten met me. Bij mij waren twijfels, dus er volgde een tweede date bij mij thuis. Uiteindelijk zag ik het niet zitten, o.a. vanwege zijn zeer behoudende kerkelijke achtergrond. Ik had bijv. kort haar, maar eigenlijk vond hij.... Twijfelende smiley etc. Toen begon de ellende, want daarna ben ik wekenlang bestookt met mailtjes en smsjes. In het begin reageerde ik nog, maar later niet meer. Hij bleef lang volhouden, zodat ik op het punt heb gestaan om mijn mobiele nummer te veranderen. Maar ergens wil je dat niet. Toen hij op een bepaald moment zei dat hij van plan was om op zondag naar mijn kerk te komen, kreeg ik het echt spaans benauwd. Ik heb er kerkdiensten voor vermeden. Ook baalde ik er vreselijk van, dat deze man al m'n adresgegevens had. Gelukkig kwam hij op een bepaald moment zelf tot inzicht en stopte dit, maar ik heb er nog lang last van gehad. Ik heb me lang onveilig gevoeld in m'n eigen huis. Er zijn helaas mensen, die niet kunnen accepteren als je 'nee' zegt. Sinds die tijd ben ik voorzichtig met het uitwisselen van mijn adresgegevens en mobiele nummer. Later merk je gelukkig wel, dat de meeste mensen hier op een goede manier mee omgaan. Ik ga toch vooral op mijn gevoel af, dan kom je meestal niet bedrogen uit. Achteraf vond ik deze man al wel behoorlijk claimend, al had hij ook wel een hele lieve kant. 'k Voelde me ook schuldig richting hem, misschien heb ik teveel verwachtingen gewekt. Aan de andere was ik ook heel boos en had medelijden met hem.
Tja....is een leerpunt, het blijkt - gezien dit artikel - dus meer voor te komen.


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zaterdag 2 januari 2010, 11:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 januari 2010, 19:19
BerichtOnderwerp: Wat wil je laten zien met je profielfoto?
 
ROBBEDOES873 schreef:
Als je zo op cm rond kijkt en zeker ook hier in het forum...
Zie je allerhande verschillende profielfoto's...
Waarom heb je nu juist die foto als profielfoto?
Oftewijl wat wil je laten zien met je foto??

Leuke foto, Robbedoes! Knipoog smiley 't Is duidelijk wat je ons wilt vertellen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 januari 2010, 19:17
BerichtOnderwerp: Wat wil je laten zien met je profielfoto?
 
Laten zien hoe ik er op m'n voordeligst uitzie. Knipoog smiley Een foto is geslaagd, als je in het echt niet tegenvalt. Maar ja, de vraag is of iemand - bijv. een persoon met wie je date - je dat eerlijk zegt. Smiley die vol vragen zit Twijfelende smiley
Wat vinden jullie? Hoe oud mag een foto van iemand zijn? 'k Ben zelf niet gauw tevreden over een foto, waar ik zelf op sta. Het gevolg is dan wel, dat je foto verouderd is.

Ik heb trouwens weinig met een profiel met foto's van mooie Smiley die vol vragen zit auto's, motoren, boten, huizen e.d. Als ik een auto nodig heb, dan zoek ik wel een garage op. Clown smiley
Er worden ook wel eens dieren geplaatst, wat ik wel begrijp. 't Schrikt mij wel een beetje af, omdat ik - hoe lief ze soms ook zijn hoor - niet echt een dierenfreak ben. Je weet dan natuurlijk wel gelijk waar je aan toe bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 januari 2010, 18:57
BerichtOnderwerp: vitens
 
JENNY524 schreef:
Ha, Ik dacht.. wat heeft iemand hier te zeggen over onze waterschappen?
Oproep tot dichtdraaien hoofdkraan! alleen levend water drinken.. nee grapje, maar ik dacht echt dat dit misschien daarmee te maken had. Vandaar dat ik toch even dit topic ging bekijken.

Het blijkt gewoon een israelisch liedje te zijn.. zonder bewegende beelden.

Een forum kan verrassend zijn hè.. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 januari 2010, 18:01
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
BULLDOG524 schreef:
Nou om heel eerlijk te zijn niet Knipoog smiley

Ik begrijp je helemaal... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 januari 2010, 16:50
BerichtOnderwerp: een nieuw jaar...
 
MARIO216 schreef:
Het is daarom best triest dat sommigen de weg naar de kerk kwijt zullen raken in die duisternis en helemaal verdwalen en afwijken. Hoe bereik je die mensen dan?? Je kan dan ook mensen verliezen. Moet de kerk zich dan niet ten diepste schamen naar die mensen?? Hoe zit dat dan??

Een moeilijke vraag, waar ik zo 1 2 3 geen antwoord op weet. 'k Denk dat God van iedere christen vraagt om het geloof uit te dragen, maar makkelijk is dat niet. 'k Heb wat moeite met je opmerking, dat de kerk zich ten diepste moet schamen. 'k Begrijp wel wat je bedoelt en kan het er ook wel mee eens zijn, maar vormen wij - als christenen - niet de kerk?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 januari 2010, 13:33
BerichtOnderwerp: Nieuwjaarswensen
 
JILL658 schreef:
Grappig zo`n tweede nieuwjaarsboodschap Knipoog smiley ...........
Ik had er ook al eentje opgezet bij van alles wat Clown smiley
En natuurlijk wens ik iedereen hun aller hartewensen toe. Maar bovenal de Liefde van de Vader toe. Jill

Je moet het forum goed bijhouden, want de wensen staan overal tussen. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 januari 2010, 13:22
BerichtOnderwerp: nieuwjaarboodschap
 
'k Ben het jaar begonnen met een mooie dienst n.a.v. Psalm 103, een bemoedigende psalm om het jaar mee in te gaan! De volgende teksten werden er uitgelicht.

NBV
13 Zo liefdevol als een vader is voor zijn kinderen,
zo liefdevol is de HEER voor wie hem vrezen.
14 Want hij weet waarvan wij gemaakt zijn,
hij vergeet niet dat wij uit stof zijn gevormd.

SV
13 Gelijk zich een vader ontfermt over de kinderen, ontfermt Zich de HEERE over degenen, die Hem vrezen.
14 Want Hij weet, wat maaksel wij zijn, gedachtig zijnde, dat wij stof zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MARIJAN072
Ga naar pagina Vorige 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 Volgende
Pagina 71 van 74