ChristianMatch
 


Forum

Vrouw zoekt christelijke boer
Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 23:08
 
Waar is dit topic gebleven Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 23:31
 
weet ik veel niet hier
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 23:37
 
verwijderd door mezelf.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op vrijdag 8 januari 2010, 21:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 6 januari 2010, 00:22
 
in de mesthoop verwacht ik, marijan........... Knipoog smiley Clown smiley Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: woensdag 6 januari 2010, 08:00
 
Misschien even bellen naar 0900 8844 en vragen naar gevonden voorwerpen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: woensdag 6 januari 2010, 13:06
 
MARIJAN072 schreef:
Waar is dit topic gebleven Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Toen ik de titel van het topic las was de eerste gedachte dat het een parodie was op het bekende programma. Maar dat was niet echt het geval. Ik kan me voorstellen dat de redactie wat terugschrikt voor wat hier gebeurt. Straks krijg je iets van leraar zoekt slimme vrouw of zo en dat in allerlei varianten. Om een parodie kun je lachen als het goed is, dit was daar te serieus voor. Al zou ik wel een voorstander zijn van een satirehoekje op CM met als thema daten of zo Knipoog smiley Een beetje humor kan hier geen kwaad.

vrgr

Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELLY361





Berichten: 76

BerichtGeplaatst: woensdag 6 januari 2010, 15:30
 
THOMAS968 schreef:
Toen ik de titel van het topic las was de eerste gedachte dat het een parodie was op het bekende programma. Maar dat was niet echt het geval. Ik kan me voorstellen dat de redactie wat terugschrikt voor wat hier gebeurt. Straks krijg je iets van leraar zoekt slimme vrouw of zo en dat in allerlei varianten. Om een parodie kun je lachen als het goed is, dit was daar te serieus voor. Al zou ik wel een voorstander zijn van een satirehoekje op CM met als thema daten of zo Knipoog smiley Een beetje humor kan hier geen kwaad.

vrgr

Thomas




dit is ook humor toch


EMh wie zoekt trouwens een boer ,,,,,

ikke nie voor de goede orde hoor heb niks tegen boeren maarre ik hou nie van dat vroege opstaan nm,, en ook nie van hard werken Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: woensdag 6 januari 2010, 16:30
 
hahahaha een boer zoek ik niet maar een boerderij is wel welkom hoor Clown smiley Kan ik nog meer beessies houden Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: woensdag 6 januari 2010, 19:32
 
THOMAS968 schreef:
Toen ik de titel van het topic las was de eerste gedachte dat het een parodie was op het bekende programma. Maar dat was niet echt het geval. Ik kan me voorstellen dat de redactie wat terugschrikt voor wat hier gebeurt. Straks krijg je iets van leraar zoekt slimme vrouw of zo en dat in allerlei varianten. Om een parodie kun je lachen als het goed is, dit was daar te serieus voor. Al zou ik wel een voorstander zijn van een satirehoekje op CM met als thema daten of zo Knipoog smiley Een beetje humor kan hier geen kwaad.

vrgr

Thomas



Doe je best zou ik zo zeggen ! Echte humor is nooit weg ! Ik zie er naar uit ! Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: donderdag 7 januari 2010, 00:34
 
MARIJAN072 schreef:
Waar is dit topic gebleven Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

hee marijan,

zocht je een boer dan misschien? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 7 januari 2010, 08:54
 
THOMAS968 schreef:
Toen ik de titel van het topic las was de eerste gedachte dat het een parodie was op het bekende programma. Maar dat was niet echt het geval. Ik kan me voorstellen dat de redactie wat terugschrikt voor wat hier gebeurt. Straks krijg je iets van leraar zoekt slimme vrouw of zo en dat in allerlei varianten. Om een parodie kun je lachen als het goed is, dit was daar te serieus voor. Al zou ik wel een voorstander zijn van een satirehoekje op CM met als thema daten of zo Knipoog smiley Een beetje humor kan hier geen kwaad.

vrgr

Thomas

Ik denk niet dat de redactie echt bezwaren heeft tegen dit topic. Het lijkt me heel sterk toe, we hebben vroeger een vrijgezel-van-de-week-topic gehad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: donderdag 7 januari 2010, 09:21
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik denk niet dat de redactie echt bezwaren heeft tegen dit topic. Het lijkt me heel sterk toe, we hebben vroeger een vrijgezel-van-de-week-topic gehad.

Weet je wat ik denk Chat?
Dat de meeste boeren al zijn voorzien van een vrouwtje, Verliefde smiley
en dr zijn niet zoveel boeren meer. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: donderdag 7 januari 2010, 09:56
 
BERT168 schreef:
hee marijan,

zocht je een boer dan misschien? Clown smiley

Marijan.....zocht jij een boer? Clown smiley



Die buurman wordt niks, veels te oud.... maar ik heb nog een leuke broer. Lachende smiley en die is ook boer haha.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: donderdag 7 januari 2010, 17:28
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik denk niet dat de redactie echt bezwaren heeft tegen dit topic. Het lijkt me heel sterk toe, we hebben vroeger een vrijgezel-van-de-week-topic gehad.


Chat,

Ik ben de redactie niet en moet dus, net als jij, gissen. Maar als nou veel mensen in het forum een topic over zichzelf openen met als doel potentiele partners te interesseren, dan krijg je een oneigenlijk gebruik van dat forum. Het hoort daar mijns inziens ook niet. Heel CM is er verder op ingericht mensen voor elkaar te interesseren zo mogelijk als partner, dus een extra topic over jezelf werkt dubbel en is verstorend. In een profiel kun je alles al nagenoeg kwijt, wat Anita deed is dus oneigenlijk. Ik vond het wel een originele zet van haar.

Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: donderdag 7 januari 2010, 18:22
 
Reden van verwijdering is simpelweg een verzoek van Anita geweest, aldus de redactie. Nu hopen dat er toch een stuk van dat geanimeerde gesprek wel weer terug kan komen...

Laatst aangepast door
HENK710
op donderdag 7 januari 2010, 18:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 7 januari 2010, 18:33
 
dat komt wel goed, henk; carien is al een actie begonnen; haar broer is deze week in de aanbieding........ Clown smiley

ik bied tien euro, carien.......(geintjuuuu)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 7 januari 2010, 18:36
 
dat komt wel goed, henk; carien is al een actie begonnen; haar broer is deze week in de aanbieding........ Clown smiley

ik bied tien euro, carien.......(geintjuuuu)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 7 januari 2010, 18:37
 
HANNAH810 schreef:
dat komt wel goed, henk; carien is al een actie begonnen; haar broer is deze week in de aanbieding........ Clown smiley

ik bied tien euro, carien.......(geintjuuuu)


das bij elkaar al 2 tientjes dus Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 7 januari 2010, 18:38
 
HENK710 schreef:
Reden van verwijdering is simpelweg een verzoek van Anita geweest, aldus de redactie. Nu hopen dat er toch een stuk van dat geanimeerde gesprek wel weer terug kan komen...

Beetje vreemd hoor. Twijfelende smiley Als je zo'n topic opent, kun je toch verwachten dat het diverse - niet allemaal serieuze - reacties oproept. Smiley die vol vragen zit Maar kennelijk was het topic heel erg serieus bedoeld. Zo vervelend - en op de persoon gericht - waren die reacties toch niet? Smiley die vol vragen zit Bezint eer begint! Als je een topic opent kun je die niet zomaar laten verwijderen, omdat mensen anders reageren dan je verwacht. Het wordt een ander verhaal, als de opmerkingen bewust kwetsend zijn. Was volgens mij niet aan de orde of ik moet een aantal reacties gemist hebben. Maar prima, om het topic op deze manier voort te zetten! Lachende smiley


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op donderdag 7 januari 2010, 18:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: donderdag 7 januari 2010, 18:45
 
HANNAH810 schreef:
dat komt wel goed, henk; carien is al een actie begonnen; haar broer is deze week in de aanbieding........ Clown smiley

ik bied tien euro, carien.......(geintjuuuu)

Haha... die Hannah....kijk maar uit... ik doe je zo geluk...en dan zit jij je leven lang in de koeienstal. Denk dat ik dan een goede rede heb om eruit te stappen...ja uit de boerderij uiteraard. Clown smiley
Wie bied er meer dan twee tientjes? Huilende smiley, smiley in tranen


Laatst aangepast door
CARIEN982
op donderdag 7 januari 2010, 18:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 7 januari 2010, 18:48
 
BERT168 schreef:
hee marijan,

zocht je een boer dan misschien? Clown smiley

Dat kan ik een boer echt niet aandoen. Volgens mij ben ik totaal ongeschikt, om boerin te zijn. Ik hou om te beginnen al niet van vroeg opstaan. Verder heb ik niet veel met dieren, een hond of een kat in huis is al niks voor mij. 't Lijkt me wel leuk om te wonen op een boerderij, maar dan het liefst zonder dieren. Knipoog smiley Lachende smiley

Ik heb dit topic dus niet geopend, omdat ik een boer zoek. Ik was op zoek naar een topic, maar begrijp inmiddels dat die verwijderd is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 7 januari 2010, 19:48
 
CARIEN982 schreef:
Marijan.....zocht jij een boer? Clown smiley



Die buurman wordt niks, veels te oud.... maar ik heb nog een leuke broer. Lachende smiley en die is ook boer haha.

Dan krijg ik natuurlijk wel een superleuke schoonzus! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 7 januari 2010, 19:59
 
MARIJAN072 schreef:
Dan krijg ik natuurlijk wel een superleuke schoonzus! Lachende smiley

wel euro's bieden, he marijan, anders gaat ie naar de hoogste bieder...
ik ben per ongeluk al over mn budget gegaan, hahaha Clown smiley
(laat het hem maar niet horen, carien, t lijkt wel paardenmarkt, Smiley met dichtgeplakte mond )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 7 januari 2010, 23:27
 
HANNAH810 schreef:
wel euro's bieden, he marijan, anders gaat ie naar de hoogste bieder...
ik ben per ongeluk al over mn budget gegaan, hahaha Clown smiley
(laat het hem maar niet horen, carien, t lijkt wel paardenmarkt, Smiley met dichtgeplakte mond )

Eh.....moet ik toch echt even een nachtje over slapen, Hannah! Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 7 januari 2010, 23:29
 
MARIJAN072 schreef:
Eh.....moet ik toch echt even een nachtje over slapen, Hannah! Knipoog smiley Lachende smiley

ooooh gelijk maar slapen?? Verliefde smiley
tja, t is ook bedtijd he.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 7 januari 2010, 23:32
 
HANNAH810 schreef:
ooooh gelijk maar slapen?? Verliefde smiley
tja, t is ook bedtijd he.......

Dus jij ligt nu aan kop, zeg maar... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 januari 2010, 00:04
 
MARIJAN072 schreef:
Dan krijg ik natuurlijk wel een superleuke schoonzus! Lachende smiley

Haha, ik zou jou echt wel als schoonzus willen hoor Marijan Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 januari 2010, 01:20
 
Najaa zeg!

waarom zouden ze dit topic hebben weggehaald? want ja die titel was wel ludiek. Maar - ik had het dus al gelezen en gereageerd, als niet-boer natuurlijk - het was gewoon een jonge vrouw die voorkeur had voor het landelijk leven. Handig als je daar een man bij vindt, want tja.. zo'n stadse kerel strak in pak.. wie moet dan toch de koeien melken. Moet je straks het nog zelf gaan doen.

Alle gekheid op een stokje.. toch wel echt raar dat zo'n toch onschuldig topic is verdwenen.
Misschien heeft het iets te maken met de ander topics die iets meer op hele lange preken leken dan een oproep tot discussie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 januari 2010, 01:23
 
Met een boer gaan zou toch echt een ramp wezen voor mij. Ik hoe niet alleen niet zo van dieren.. ik ben er met regelmaat bang voor. Alhoewel.. als postbode beginnen honden af en toe toch grappig te worden, vooral als de deur dichtzit. Clown smiley

Bah.. dieren. Moet ik straks nog binnensmonds gaan praten.. ook lekker vrouwelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 januari 2010, 09:49
 
JENNY524 schreef:
Met een boer gaan zou toch echt een ramp wezen voor mij. Ik hoe niet alleen niet zo van dieren.. ik ben er met regelmaat bang voor. Alhoewel.. als postbode beginnen honden af en toe toch grappig te worden, vooral als de deur dichtzit. Clown smiley

Bah.. dieren. Moet ik straks nog binnensmonds gaan praten.. ook lekker vrouwelijk.

Jenny, wat bedoel je met die laatste zin?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
Pagina 1 van 4