ChristianMatch
 


Forum

Berichten van INEZ910
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van INEZ910
Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 21:46
BerichtOnderwerp: Boef zoekt vrouw
 
PIETER649 schreef:
criminelen met zedendelicten worden niet toegelaten tot dit programma.
het gaat vooral om hennepkwekertjes en kruimeldieven.

En wie screent dat dan?? Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 februari 2010, 17:56
BerichtOnderwerp: rells hoekie
 
RELLOK036 schreef:
euhm verder nog vraagjes of dingen die belicht moeten worden hetzij met een zaklamp of bouwlamp? of wat dan ook? gewoon iets wat nadere(on)zinige toelichting nodig heeft?

Waar ben je nu?? Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: donderdag 25 februari 2010, 19:22
BerichtOnderwerp: beurs in utrecht - hardenberg
 
KAT125 schreef:
Zeg ik dat? nee,maar het is refo zoiets, en daar houden de mensen hier de kwaak sanvel over dicht. dat is geen kooltje naar je handje.

en ze is nederland en mede c-m genoten. Nee jij gaat liever een avondje stappen in de kroeg dan naar zo'n beurs.

special for inez: of past zo'n beurs niet in je spirituele gebeuren omdat dan je geest wordt verstoort?

Ik heb geen idee joh! Mijn geest verstoort Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit .. ik begrijp al weer niet wat je bedoeld?
Wellicht spreken we elkaars taal niet en geeft dit spraakverwarring op spraakverwarring Clown smiley .
En ja, een avondje in de kroeg vind ik wel prima.. jij dan??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: donderdag 25 februari 2010, 16:00
BerichtOnderwerp: beurs in utrecht - hardenberg
 
KAT125 schreef:
lieveschat, ik bedoel hier op de site.

-------------------------------------------------------------------------------------
voor iedereen
vele dingenw orden aangehaald maar zulke dingen hoor je niks over, hoe zit dat nu mensen, voelen wij ons tegeod voor zoiets, of is dat alleen voor refo's?
iedereen wel overal een grote mond over,maar heel jammer dat zulke dingen hier op de site nooit worden aangestipt.
het moet alleen mooi,leuk,geestig en het liefst zo gewoon mogelijk zijn zodat we niet tussen de mensen opvallen.
iedereen schreeuwt en moppert hier maar laat dan een zien dat ej een echte christen bent?

En je bent een echte christen als je naar zo'n beurs gaat??
of denken we diep in ons hartje van, nee dit nei want dan vallen we op en dan wijzen ze ons na?

Wie zijn ze??
ben benieuwd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 22:02
BerichtOnderwerp: politieke discussies
 
KAT125 schreef:
k heb mn hele leven op het platteland gewoond, mn vader heeft zelf een veehouderij,dus daar leer je me niks over. en jij ziet het op tv?
dan ben ik al uitgepraat.

Toch geef je geen antwoord.. Smiley die vol vragen zit
En zoals je hebt kunnen lezen kom ik ook van het platteland.. ik wil nog best bijleren trouwens Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 20:40
BerichtOnderwerp: Welke partij stem je op en waarom?
 
KAT125 schreef:
heb ik het daar over ge had of gesuggereerd? jij bent iemand die zeurt over een druppel die de emmer mist.

Vind ik best Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ..
ik reageerde op wat jij schreef.. lees maar eens terug..
maar als je nu een definitie geeft van 'dat volk' wordt het misschien duidelijker allemaal.
-------------------------------------------------------------------------------------
SOLAFIDE630 schreef:
Ik kan me voorstellen, dat hij het met homoEMANCIPATIE moeilijk heeft. Want dat is hetzelfde m.i. als je goedkeuring geven aan een bewust volharden in een zondige levensstijl en dat kun je nou echt niet van een Christen vragen lijkt me.

Maar goed, dit thema is al eens uitvoerig besproken bij de topic over de Paus en het homohuwelijk ..............

Ik denk, dat ik ook weer CU stem.



Als hij zo principieel is, moet hij ook niet in dat kabinet gaan zitten.
Ben je trouwens vergeten dat CU ingestemd heeft met embryoselectie?
Stoere christen hoor, die leider van jou

pieter, dat kan wezen daar weet ik niet van over die embryoselectie.

maar als je christelijk bent en zo regeren wil,dankun je zekr niet voor homo's en lesbi's zijn. ik weet niet waar jij dat kan vinden in d ebijbel dat dat geod gekeurt wordt. Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit


owja nu ben ik een persoon die met bijbelteksten smijt Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 20:03
BerichtOnderwerp: Welke partij stem je op en waarom?
 
KAT125 schreef:
als jij tegen homo's bent en je zou gevraagd worden om bepalde dingen te willen doen dan kies jij er ook voor.
ik heb het artiekel niet gelezen,maar ik wil ooknik smet dat volk temaken hebben.

En dat volk wordt ook vast niet blij van jou Boze smiley
Pieter vroeg of je 'hen' wilde stenigen dan??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 19:58
BerichtOnderwerp: Welke Bijbel lees jij?
 
CROSSROAD317 schreef:
Het kan zelfs, wat mij betreft op 1 A4tje, zet daar de tekst op; Joh.3:16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.
en; Joh.4:14 ‘maar wie het water drinkt dat ik hem geef, zal nooit meer dorst krijgen. Het water dat ik geef, zal in hem een bron worden waaruit water opwelt dat eeuwig leven geeft.’
en je bent al een heel eind op weg om de mensen het evangelie te verkondigen. Lachende smiley
Maar als het je gaat om bijbelstudie dan is het wel handig om de volledige bijbel tot je beschikking te hebben.
Kun je natuurlijk vragen wat is de volledige bijbel?? Dit is m.i. zonder deuterocanonieke boeken, liedboek of catechismus Engeltje smiley

Ah.. geen Makkabeeën??, geen Tobit??, geen Sirach??.. ah!!
Mis je een hoop spannende verhalen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 19:46
BerichtOnderwerp: 10 geboden,wet van mozes
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik je tever gaan met deze bijdrage. De tien geboden zijn duidelijk genoeg, die hoeven geen extra interpretatie van jou erbij.
En wat doe jij dan op het moment dat jij hier een preek over houdt??? Vooral die term Nieuw Testamenisch perspectief vind ik zeer ongepast. Als je boven het stukje gezet had: Mijn interpretatie van de 10 geboden, was het acceptabeler. Nu veronderstel je, dat mensen van het Nieuwe Verbond andere 10 geboden hebben. En dat gaat me veeeeeeeel te ver!!!!

Ik vind het een mooie nieuw testamentische vertaling.. alleen al dat je het een keer op een andere manier voorleest zal maken dat mensen gaan luisteren ipv in te dutten bij alweer het zelfde.
Net als er soms bij ons in de kerk een stukje uit het nieuwe testament gelezen wordt ipv de 10 geboden.. een praktische uitleg vaak van wat er staat in die 10 geboden. Ik kan het wel waarderen Coole smiley met zonnebril


Laatst aangepast door
INEZ910
op woensdag 24 februari 2010, 19:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 23:38
BerichtOnderwerp: politieke discussies
 
KAT125 schreef:
kippen zonder snavel zitten niet in een leghokje,hmhm.. kloppen de beelden op tv niet zeker die ik gezien heb? Smiley die vol vragen zit die lopen los bij elkaar in,de snavel is op jonge leeftijd deels gebrand omdat ze elkaaranders dood pikken. Doodpikken ivm te kleine ruimte, kippen met genoeg ruimte doen dit niet. varkens idd zonder start anders vreten de anderen die op.
koeien die nooit zonlicht hebben gezien bestaan niet eens. woon zelf op het platte land tussen de boeren. Misschien moet je verder kijken dan je eigen omgeving? horens zijn gevraalijk voor de veehouder en voor de mede koe.
Ach, als kind liep ik tussen de koeien, geen centje pijn hoor.. want ze hadden de rust en de ruimte om koe te zijn
echte scharrel eieren zoals jij zou willen kun je niet eens in de supermarkt kopen. dan zouden ze 1 euro kosten.
een masl stikje vlees heb jij liever dan een taai stuk vlees waar je 3 uur voor kookt of bakt en nog niet goed is. en echt scharrel vlees vind je alleen bij de stikume slager.
Wat is dan echt scharrelvlees volgens jou? En wanneer is er sprake van taai vlees en van mals? Ik begrijp het niet helemaal Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 23:26
BerichtOnderwerp: 10 geboden,wet van mozes
 
PIETER649 schreef:
nou meid, flink mailen en daten dan, dr is op cm vast wel een sla.. euh, ventje die dr voor wil gaan bij je Lachende smiley

Bedankt voor de tip Pieter.. dat ik daar zelf niet opgekomen ben Smiley die vol vragen zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 19:37
BerichtOnderwerp: 10 geboden,wet van mozes
 
KAT125 schreef:
ik zie dat meer als, minder zware woorden dus makkelijker om er vanaf te wijken.

vergelijking als: Made in china.

Het is anders wel concreet volgens mij.. concreter dan bijvoorbeld dat je ook je slaaf rust moet gunnen.. ik heb die niet nl. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 19:30
BerichtOnderwerp: politieke discussies
 
IMRE695 schreef:
Sinds wanneer is vlees een basisbehoefte? Brood, melk, boter, kaas, groenten en fruit wel. Maar vlees is bij mij nog altijd iets voor in het weekend. Doordeweeks eet ik vleesproducten, maar die zijn per saldo goedkoper.

En nog iets anders: waar ik tegen ageer is de aanname dat de Nederland een vlees-exporterend land moet zijn. Dat zijn vrije keuzes gemaakt door ondernemers. Niet door de consument in Nederland.

En nogmaals: mijn grootouders en ouders aten ook vlees en vleesproducten en die waren toen ook al niet goedkoop voor een smalle beurs. Ik weet heel goed wat de prijs is van vlees: altijd ook voor de kleine man (de arbeiders zo je wilt) betaalbaar. Ook bij de dorpsslager in mijn dorp. De meerderheid in dit land kan ook makkelijk wat meer betalen, als dat nodig is.

En tot slot: ik heb hier niet gesteld dat boeren hun dieren mishandelen. Wel dat het dier is verworden tot een product en een export-artikel.

Boerenfamilies die al generatieslang een bedrijf hebben, hoeven voor mij niet failliet. Ik heb niets tegen ze. Alleen die mega-bedrijven die puur voor de winst gaan en vooral exporteren kunnen we hier missen als kiespijn op het platteland. Nergens voor nodig. Dat zijn ook geen familiebedrijven, maar moderne productiebedrijven met winstoogmerk.
Heeft niks meer met de landbouw en veeteelt te maken zoals ik dat nog ken vanuit mijn jeugd, toen het, gek genoeg, de boeren wel voor de wind ging. Maar ja, het moest nog groter en professioneler en bedrijfsmatiger en onnatuurlijker (geen koeien meer in de wei). Verder zijn veel boeren 'slaaf' geworden van de banken. Dat is landbouw anno 2010!

Inderdaad, mijn vader kon 'vroeger' zijn gezin onderhouden van ruim 20 koeien en wat ander vee ernaast. Het was geen vetpot maar het kon, tot aan de ruilverkaveling, toen alles groter en groter moest.. bedrijven van 200 of meer koeien werden normaal.
Als je het over diervriendelijke bedrijfsvoering hebt dan heb je het niet over die megabedrijven.
Een kip zonder snavel in een klein leghokje ipv scharrelend zijn voer bijelkaar zoekend, varkens zonder staart op koud beton ipv in stro of buiten in het land; koeien die nooit geen zonlicht zien inderdaad; koeien zonder horens.. functioneel maar tegennatuurlijk.
En wat is belangrijk? De prijs van vlees of het welzijn van een dier?


Laatst aangepast door
INEZ910
op dinsdag 23 februari 2010, 19:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 19:10
BerichtOnderwerp: 10 geboden,wet van mozes
 
KAT125 schreef:
nou die mening deel ik zeer zeker niet met jou.

Hoe zie jij het dan wel??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 13:04
BerichtOnderwerp: beëindiging relatie, scheiding, schuldgevoel, hoe verder?
 
JONATHAN890 schreef:
http://player.omroep.nl/?aflID=10659298

Ik zag een onderwerp op de website OuderAlleen, over schuldgevoelens na een relatie, daarop ontstond op het forum een levendige discussie over waarom schuldgevoelens, vergeving lekker makkelijk, waarom eigenlijk schuldgevoelens, hoe dan verder.

Hoe gaan hier mensen om met schuldgevoelens na een relatie?
Voel jij je schuldig naar god, naar kinderen, naar je ex partner? Hoe ga je weer verder? Zijn er dingen die je anders zou doen? Wat heb je er van geleerd?

Een erg herkenbare uitzending. Goed ook om te beseffen (voor ons vrouwen???? Verlegen lachende smiley ) dat er meestal twee schuldig zijn aan een scheiding..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: maandag 22 februari 2010, 17:33
BerichtOnderwerp: onbedoeld christelijk
 
PIETER649 schreef:
sorry Inez... ik kon het niet laten... ben je boos? nee toch zeker? Verraste, verbaasde smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley

Zie de smiley en de Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt duidelijk genoeg?? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: maandag 22 februari 2010, 16:50
BerichtOnderwerp: onbedoeld christelijk
 
PIETER649 schreef:
De PVV pretendeerd inderdaad niet op te komen voor christenen, ook niet dat ze een christelijke partij is.
Maarja, dat doet de VVD ook niet, ook de PvdA is daar niet specifiek in.
Maar ik haal daar wel uit dat PVV niet anti is, ze hebben andere hoofdpunten in hun programma, thats it.

Wel komt PVV op voor de joods-christelijke cultuur, en dat Inez niet weet wat dat is, is al behandeld!! Lachende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt haha


Laatst aangepast door
INEZ910
op maandag 22 februari 2010, 16:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: maandag 22 februari 2010, 10:15
BerichtOnderwerp: RODE BALK!!!!!!!!
 
[quote=CHATULIEM619]De eerste les, die iedereen die verstand heeft van politiek leert, is dat je onenigheden niet buiten de ministerraad om bespreekt. Bos heeft dat doelbewust gedaan. Ik heb nooit zulke dikke krokodillentranen gezien.
Verder vermoed ik dat hij teruggefloten is door Mariette Hamer. Dat krijg je als je vrouwen op zulke posities neerzet. Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit wat bedoel je daar nu mee dan? Die moeten dan extra bewijzen dat ze een vent zijn. De manier waarop ze JP vernederd heeft getuigt daar ook weer van. Bos is met de staart tussen de poten teruggestuurd.
De starheid van de Pvda is gelijk aan autisme, Raar dat als je staat voor je mening dat wordt vergeleken met autisme, een behoorlijk ingrijpend psychiatrische afwijking.. temeer daar alle direct betrokken partijen voor een flexibelere oplossing waren. Maar dat krijg je als iemand je dwingt tot een bepaalde beslissing die geen verstand heeft van buitenlandse politiek.
Regeren is aanpassen aan de bestaande situatie. Niet dit rigide autistische gedrag. Maar goed, PvdA heeft sowieso een vreemde kijk op de werkelijkheid. Er was geen kamermeerderheid voor het blijven in Uruzgan heb ik begrepen.. dus ja, wat is dan werkelijkheid hé?


Laatst aangepast door
INEZ910
op maandag 22 februari 2010, 11:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 22:40
BerichtOnderwerp: onbedoeld christelijk
 
MARISKA601 schreef:
Ja, het een ander gunnen een ander god te dienen?
Dat is niet de christelijke opdracht die wij als christenen hebben.
Wij hebben de opdracht om anderen te vertelen van het evangelie.
Staat er ook niet in het Oude Testament dat de Israelieten de afgoden moesten vernietigen?
Hebben wij niet te handelen zoals zij dat deden?
Of is het ineens anders geworden na het Nieuwe Testament?

Prima.. ga dan heen en vertel.. Engeltje smiley
Prima, ga in gesprek met anders gelovigen.
De afgoden in het OT moesten vernietigd worden omdat de Israëlieten de neiging hadden die ook te gaan dienen.
Ik sta niet in vuur en vlam om Islamiet te worden, helemaal niet zelfs.
Als je het hebt over afgoden weg doen die ons bij God weghouden dan gaat dat over andere dingen. En ik denk dat iedereen wel zo zijn eigen afgoden kan invullen, ik ook Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 22:25
BerichtOnderwerp: onbedoeld christelijk
 
MARISKA601 schreef:
nee ik worstel er mee.

Godswet moet ten allentijde boven menselijke wetten staan.
Ik denk vaak aan de christenen in het Midden-Oosten.
Zij krijgen geen ruimte om God te aanbidden, ze worden zelfs vermootrd omdat ze mohammend niet erkennen.
Dan denk ik, zulke mensen moeten hier geen gebedshuis krijgen.
Maar dan kom ik ook eigenlijk bij de joden uit.. zij ontkennen Christus als de zoon van God, moeten wij ook hun hun gebedseuimte onthouden?
En wat te doen hier in in nederland met het boedisme en hindoeisme?

Als we alleen de christelijke kerken toestaan, zal de rest ondegronds gaan dan?

Krijgen we hier dan een situatie van vervolging van de niet-christenen?

Vrijheid van godsdienst geldt voor iedereen, gelukkig wel, in Nederland.
Geniet van die ruimte én gun het anderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 22:18
BerichtOnderwerp: onbedoeld christelijk
 
PIETER649 schreef:
We zijn zooo leuk politiek bezig nu Verlegen lachende smiley
Ik gooi er ook een stelling in:

In de bijbel word duidelijk aangegeven wat wij met valse godsdiensten en afgoden moeten doen m.i.

Wat houd dat in de hedendaagse praktijk in nu nederland overspoeld dreigt te worden door een tsunami van afgodendienaars, geen amelekieten of edomieten, maar islamieten. Geschokte, onthutste smiley

Is het niet zo dat waar de zogenaamd christelijke partijen de boel laten liggen, en zo lauw zijn als Laodicea, er hulp uit een onverwachte hoek komt?
Geert Wilders´PVV is officieel geen dogmatische christelijke partij maar verdedigd wel onze joods-christelijke cultuur en volgt van alle partijen op dit punt het meest de bijbelse richtlijn hierover.

Mijn stelling: de PVV, stiekum de christelijkste partij van Nederland Lachende smiley

Gevoel voor humor heb je wel.
Ga dan toch maar SGP stemmen jij Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt .. die gaan voor een echte theocratie.
Geert niet hoor.
Dat gebla bla over onze joods christelijke cultuur.. vraag 10 mensen wat dat inhoud en je krijgt 10 verschillende antwoorden Smiley die vol vragen zit .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 21:11
BerichtOnderwerp: politieke discussies
 
PIETER649 schreef:
ach joh, vreest niet... als hij echt bedreigend word voor de gevestigde orde, word hij toch opeens doodgeschoten...

Huh, geloof jij in complottheorieën??
Dat de gevestigde orde daar de hand in heeft, is net als bij Pim niet te bewijzen... het zou me echter niet verbazen als Volkertje gestuurd was.

Overigens vind ik het vreemd da jij een man die zelfs zn hele priveleven opgeofferd heeft aan zijn overtuiging beschuldigd dat hij geen ballen heeft.
welke andere politici laten zich voor hun overtuiging hun prive afnemen?
Een overtuiging die haat zaait ja..
Waarmee ik het dus niet oké vindt dat hij wordt bedreigd, natuurlijk niet maar de toon is wel door hem zelf gezet

Enne.. die oplossingen vind ik zo gek nog niet, flink zwaar inzetten, in coalitieoverleg de scherpste kantjes er af en er komt een mooi regeerontwerp...
Echt... ik kijk er naar uit!!!


Kijk, dat éne deel rood is van mij, dat andere van Pieter.. ik krijg het niet gecorrigeerd.. helaas Gefrustreerde smiley
Vanaf : enne... die oplossingen is van P dus..


[color=#FF0000] Niet mijn feestje dus Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
INEZ910
op vrijdag 19 februari 2010, 21:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 09:18
BerichtOnderwerp: politieke discussies
 
INKA401 schreef:
ik vind dat meneer balkenende eens moet ophouden met mooie praatjes
die tijd is in crissis tijd toch echt voorbij ...
het is een stér met woorden als... goed overwogen in ons nationaal en europees belang ... kom op man ... ik wil een leider zien ... iemand met ballen ... pimmetje dus ... uuuh wilders? ik ben het lang niet met alles met hem eens ... maar ballen hééft tie ...

Wilders heeft geen ballen, alleen een grote bek en geen oplossingen Woedende smiley Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 februari 2010, 14:35
BerichtOnderwerp: Christen maar niet naar de kerk of heel weinig??
 
PIETER649 schreef:
Ik mag toch hopen dat "echte" gemeentes, (jeweetwel, die in bakstenen gebouwen...) minder anoniem en vrijbijvend zijn dan dit samengeraapte zooitje dat vooral bijeen gebracht is door het verlangen een partner van het andere geslacht te vinden. Geschokte, onthutste smiley
Ondertussen ben ik hier 3 jaar lid en slechts de inbreng van een in wisselende samenstelling optredend stelletje mafketels houd mij hier.
Mocht ik lid zijn van een gemeente met deze karakteristieke eigenschap, geloof ik nooit dat ik dat 3 jaar vol zou houden. Coole smiley met zonnebril
Digitale malloten zijn te verdragen, want: te blokkeren dan wel te negeren, en zolang ze niet te irritant worden blijf ik mij graag verwonderen over de opstelling en de instelling...
Best grappig hoor, cee-em Knipoog smiley

Het zijn net mensen, vind je niet?? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 februari 2010, 19:46
BerichtOnderwerp: en hoe was jóu dag vandaag?
 
MARIJAN072 schreef:
'k Heb een fijne (werk)dag achter de rug, maar ook heerlijk dat het weekend voor de deur ligt. Lachende smiley

Vanmiddag kwam een (niet altijd makkelijke) leerling naar me toe en zei enthousiast 'juf, ik heb zoveel zin in maandag!' Dus ik vroeg hem 'wat heb je dan voor leuks?' Zelf denk je dan 'zou hij een feestje hebben?' of 'hmm, mijn weekend is dan weer voorbij'. Toen zei hij; 'Ik vind het zo leuk dat we dan 's middags weer verder gaan werken aan het project.' (wij hebben een projectweek en de kinderen zijn nu heel enthousiast bezig in groepjes, waar nogal wat geharrewar Twijfelende smiley Geschokte, onthutste smiley aan vooraf ging.) Zo'n opmerking maakt je dag/week, waarin niet alles vlekkeloos verliep, toch helemaal goed. Lachende smiley

Voor mij mag het trouwens nog eventjes duren, voordat het weer maandag is. Knipoog smiley

Maandag duurt nog even, maar met het vooruitzicht van een kind dat er nu al weer zin in heeft, kan maandag niet stuk, toch? Lachende smiley met blinkend witte tanden

En als het toch niets wordt dan zing je deze goeie ouwe ..
http://www.youtube.com/watch?v=o2I84-A9duY


Laatst aangepast door
INEZ910
op zaterdag 6 februari 2010, 16:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: woensdag 3 februari 2010, 22:17
BerichtOnderwerp: Met elkaar afvallen?
 
[quote=JILL658]

Wist niet dat jij zo`n jaloers type was

Het kan zeg ik hé.. er zijn nog meer geheimen van de smid tenslotte Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
INEZ910
op woensdag 3 februari 2010, 22:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 februari 2010, 22:50
BerichtOnderwerp: Met elkaar afvallen?
 
[quote=MARIJAN072]

Misschien is dat wel goed om af te vallen: gewoon heeeeel erg jaloers zijn.. dat gaat vreten.. weg kilo's Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 februari 2010, 22:43
BerichtOnderwerp: Met elkaar afvallen?
 
[quote=HENKEMAN399]He... geweldig al jaren op je streefgewicht, vraagje.... als je wil beantwoorden, was je altijd al op je streefgewicht?

Al 14 jaar nu Knipoog smiley behoorlijk hé Coole smiley met zonnebril
En dan is het wellicht de vraag of ik daar voor zwaarder of lichter was..
ik weet dat Knipoog smiley


Laatst aangepast door
INEZ910
op dinsdag 2 februari 2010, 22:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zondag 31 januari 2010, 22:11
BerichtOnderwerp: Met elkaar afvallen?
 
HENKEMAN399 schreef:
't is toch wat later geworden, vanmorgen gewogen 136 kg

Oh.. wat is je streefgewicht dan??
Dat maakt het interessant natuurlijk..

Ik zit trouwens op mijn streefgewicht.. al jaren Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910 (60)





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zondag 31 januari 2010, 22:08
BerichtOnderwerp: De rijke en de arme man
 
SOLAFIDE630 schreef:
Toch heeft Jezus dit gezegd Chat EN DAT ZAL BLIJVEN STAAN M.I.:

Lucas 6 :
Zalig, gij armen, want uwer is het Koninkrijk Gods.
21 Zalig, gij, die nu hongert, want gij zult verzadigd worden.


24 Maar wee u, gij rijken, want gij hebt uw VERTROOSTING REEDS. 25 Wee u, die nu overvloed hebt, want gij zult hongeren.

Armen van geest, hongeren naar gerechtigheid staat in Mattheüs 5..
toch een aanrader zoals Chatuliem ook al zegt om zaken in de kontekst te lezen.
En het voorbeeld van Zacheüs wat ik noem hier ergens eerder gaat over niet eerlijk verdiend geld hé.. waarbij hij zelf aanbiedt om het terug te betalen.. meer dan wettelijk verplicht
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van INEZ910
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 Volgende
Pagina 6 van 8