ChristianMatch
 


Forum

Berichten van CHRISTIANMATCH
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 16 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van CHRISTIANMATCH
Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juni 2014, 14:06
BerichtOnderwerp: De Bijbel.
 
Laatste verzoek aan NEEDPEACE om een gerichte vraag te stellen in dit topic. Als deze er niet komt, wordt het topic gesloten.

Een een verzoek aan de anderen om te wachten met reageren tot hij zijn vraag heeft gesteld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juni 2014, 13:37
BerichtOnderwerp: De Bijbel.
 
Nogmaals: let op de toon waarop dingen gezegd worden. Het zou jammer zijn als er (deel)bijdragen verwijderd moeten worden.

Een nadrukkelijk verzoek aan NEEDPEACE om een gerichte vraag stellen om daar het gesprek mee op gang te houden. Dat is namelijk de bedoeling van een forum. En daarmee krijgen we hopelijk ook een goede discussie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juni 2014, 13:13
BerichtOnderwerp: De Bijbel.
 
Dit topic is verplaatst.

Blijf on-topic en ga het niet op de man/vrouw af spelen.
Blijf ook vriendelijk en respectvol.

Het is geen probleem om in gesprek te gaan over Bijbelvertalingen. De gesprekstoon is echter wél van belang.

(Zo te lezen verliepen mijn Pinksterdagen toch een stuk vrediger Engeltje smiley )


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 10 juni 2014, 13:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juni 2014, 11:12
BerichtOnderwerp: waarom is de ene naam vetgedrukt
 
ANNA415 schreef:
Uuuhhhmmm ik heb echt niet in mijn match criteria aangegeven dat ik op zoek ben naar een vrouw, en ook niet naar mannen boven een bepaalde leeftijd Gefrustreerde smiley

Als er iets niet klopt of als je ergens vragen over hebt, kun je ons altijd mailen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juni 2014, 22:58
BerichtOnderwerp: eindtijd en profetie
 
Dit topic wordt gesloten. Er is inderdaad nog een topic gaande over hertrouwen na een scheiding. Daar kun je verder doorpraten over dit onderwerp.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juni 2014, 13:54
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
ROADY558 schreef:
Misschien kun je het wat concreter invullen, dan kunnen we met je meedenken.

En misschien kun je dan beter even een nieuw topic openen in het subforum Vriendschap en relaties?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juni 2014, 13:44
BerichtOnderwerp: waarom is de ene naam vetgedrukt
 
ANNETTE632 schreef:
en als er een groen streepje onder een naam staat betekent dat dat je het profiel van die persoon nog niet bekeken heb?

De kleuren hebben te maken met het lijstje waarin ze staan:

blauw = nieuw
groen = match
oranje = jarig
rood = linc-score

Als je een profiel bekeken hebt, is de gekleurde lijn de volgende keer dat je op de homepage komt weg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 16:56
BerichtOnderwerp: gaan we weer picknicken? O:)
 
Om te voorkomen dat er een discussie ontstaat over wel of geen strakke lijven bij de barbecue houden we het hier maar even bij.

Justme hoort graag data van iedereen.


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op vrijdag 30 mei 2014, 17:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 12:02
BerichtOnderwerp: Gaan er nog mensen naar de singledag in Leersum?
 
ERIKA732 schreef:
Volgens mij was er alleen nog maar plaats voor mannen dat ik laatst in een mail las... kan het verkeerd hebben hoor maar dat is vaak zo met activiteiten van cm dat de mannen altijd ehhhhh soort van drempelvrees lijken te hebben Knipoog smiley

Er is nog genoeg plek voor vrouwen hoor.

Het klopt dat de mannen altijd iets meer tijd nodig hebben om zich op te geven (en de vrouwen vervolgens op een wachtlijst terecht komen). Maar het komt eigenlijk altijd goed.

Van harte welkom dus!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: woensdag 28 mei 2014, 12:07
BerichtOnderwerp: waar bleef de blikseminslag????
 
Nav de opmerkingen die in dit topic naar voren kwamen over het wijzigen van de tekst hebben we een forumregel toegevoegd:

http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=3742&lastPage=t#184327

En terug maar weer naar de blikseminslag Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: woensdag 28 mei 2014, 11:59
BerichtOnderwerp: Mededelingen over forum
 
Er is een nieuwe regel toegevoegd aan de forumregels:

Je bent vrij om jouw tekst te wijzigen, maar laat hem staan zodra jouw tekst gequoot is. Anders geeft het teveel onduidelijkheid binnen de discussies.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: woensdag 21 mei 2014, 09:46
BerichtOnderwerp: waar bleef de blikseminslag????
 
Welkom terug, Petra!

Zou je nog een gerichte vraag willen toevoegen aan jouw verhaal? Dan kan hier op het forum een gesprek starten over dit onderwerp.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 mei 2014, 09:46
BerichtOnderwerp: weinig mannen die meedenken / meepraten
 
ANNETTE050 schreef:
Ahum, het was een beetje als metafoor bedoeld maar gaat nu een geheel eigen leven leiden...zullen we een topic openen wat te doen met dingen die je uit de mooie verpakking hebt gehaald en die je eigenlijk toch niet leuk vindt, waar je eigenlijk niet meer vanaf kunt, maar wel vanaf wilt....vrouwen mogen ook meepraten...lol

Goed idee om een nieuw topic hierover te openen.

Dan kunnen de mannen weer proberen een voorzet te bedenken voor een gespreksonderwerp.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 21:27
BerichtOnderwerp: Uitje in het Noorden van het Land
 
FFT360 schreef:
CM-meid (is niet kwaad bedoeld, geef me tips.) Brabant is wel slank maar heel lang. Ik woon tegen Zeeland en je hebt ook Brabant tegen Limburg en dan spreken al meer dan over 100 km enkele reis.

CM-meid Smiley die vol vragen zit Is dat Brabants? Boze smiley
Misschien ben ik wel 84, jongeman Verraste, verbaasde smiley

In Zeeland wonen ook aardige mensen hoor. En je zit zó dicht tegen de grens aan, wellicht hebben de Belgen ook eens zin in een uitje met een radijsje. Je krijgt al hulp aangeboden bij de organisatie, dus..

Of gewoon een volgende keer toch aanhaken bij een evenement van CM. Onlangs zaten we nog in Dordrecht. Da's toch aardig in de richting zou ik zo zeggen Knipoog smiley


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 19 mei 2014, 21:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 11:31
BerichtOnderwerp: Uitje in het Noorden van het Land
 
FFT360 schreef:
Het was idd niet zo aardig van mij...maar het was ook niet kwaad bedoeld...(

Dat weet ik. Verbazingwekkend hoe snel je iemand weer herkent aan zijn schrijfstijl Boze smiley Lachende smiley

FFT360 schreef:
pfff...er zijn te weinig CM-leden in deze regio...

Ik kan er nog aardig wat vinden in jouw regio en omliggende regio's hoor. Daar kun je wel wat restaurants mee vullen...

Scheelt weer een verhuizing + taalcursus Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 19 mei 2014, 09:47
BerichtOnderwerp: Uitje in het Noorden van het Land
 
FFT360 schreef:
Boze smiley jij geeft ook al niet niet CM-leden op. Zo kan ik ook wel een uitje organiseren. Uiteindelijk kan ik wel droog zitten maar ook alleen in dat wok-gedoe. Ik zal wel een paar radijsjes eten en ondertussen naar tv kijken...


Zeg! Wel een beetje aardig blijven tegen dames die een leuk uitje in het noorden organiseren. Niet iedereen kent jou (w schrijfstijl) even goed.

Veel plezier met je radijsjes Knipoog smiley


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 19 mei 2014, 09:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: zondag 11 mei 2014, 19:20
BerichtOnderwerp: Noach dag
 
Hallo Cosi,

Bedankt voor je complimenten! Goed om te lezen Lachende smiley

We zullen je opmerking over de workshop doorgeven aan Aukelien. Goed om daar een volgende keer rekening mee te houden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 5 mei 2014, 10:26
BerichtOnderwerp: Uitje in het Noorden van het Land
 
Nog een tip: werk de lijst niet bij in een oude post, maar plaats steeds een nieuwe post onderaan. Op deze manier valt het beter op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 mei 2014, 18:45
BerichtOnderwerp: Eten/Actie Midden-Nederland
 
Topic gesloten ipv verwijderd. Anders ontstaat er verwarring over het verdwenen topic Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 14 april 2014, 13:41
BerichtOnderwerp: Druk op CM met proefleden.
 
JOL252 schreef:
Volgens mij bedoelde Jans niet specifiek de redactie, maar de overheersende gedachte dat we vooral aardig moeten zijn en tegengestelde meningen soms als persoonlijke aanval lijken te worden opgevat...

Jans heeft het inderdaad prima verwoord en het was geen aanval richting redactie oid.

Verder heeft Jans ook genoemd dat dit topic wellicht off topic is en daar heeft ze helemaal gelijk in.

Graag on-topic blijven en open desnoods even een nieuw topic over het dalende ledental en alle mogelijke redenen.


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op woensdag 16 april 2014, 10:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 april 2014, 20:40
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
THOMAS968 schreef:
In het verleden was het standaardantwoord: Het is wel een goed idee, we hebben er goed over nagedacht en toch maar besloten het niet te veranderen. Moderne communicatie heet dat: Hou de klant tevreden zonder dat er iets zal gebeuren of verbeteren.

Thomas, heeft het hier zeker wel naar zijn zin maar zijn tenen staan ook wel eens krom.

Ach.. tijden veranderen. Ik vind het goede suggesties en die nemen we zeker mee richting de nieuwe site. Kan helaas niet aangeven wanneer die er zal komen, maar er zullen zeker bepaalde zaken veranderen. Wie weet vragen we je tzt nog wel om advies Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 31 maart 2014, 12:09
BerichtOnderwerp: KANKER,en opgegeven door artsen!
 
Dit topic wordt gesloten. In het subforum Gebed staat min of meer hetzelfde topic. Daar kun je verder reageren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 31 maart 2014, 12:01
BerichtOnderwerp: bijbeltext in je nu
 
Dit topic wordt gesloten. Er is in het subforum Bijbel en Bijbelstudie een topic met Bijbelteksten. Daar kun je deze tekst ook bij plaatsen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: donderdag 13 maart 2014, 18:10
BerichtOnderwerp: Trouwen, samenwonen of latten?
 
MARTIJN277 schreef:
Beste Mamy,
Misschien kan ik er beter een nieuw topic van maken.

Graag! Dit topic gaat namelijk over trouwen, samenwonen of latten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: woensdag 26 februari 2014, 09:59
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
JANS221 schreef:
OK, maar mag ik dan toch nog even eigenwijs zijn? (ja, ik ben een vrouw Engeltje smiley ) Ik kan nooit een match hebben met een man die per ongeluk invult dat hij vrouw is en dus een profiel van een vrouw heeft, want bij matchcriteria heb in ingevuld dat ik een man zoek. Wel zou ik kunnen matchen met een vrouw die per ongeluk ingevuld heeft dat ze een man is en dus het profiel van een man heeft.
Wie het nog begrijpt mag het zeggen!

Pff….Stel dat ik ga daten, hoe weet ik dan zeker dat de man met wie ik ga daten ook echt man is? Verraste, verbaasde smiley

Je was dus blijkbaar gematcht met een vrouw die per ongeluk heeft ingevuld een man te zijn. En vervolgens heeft zij dit weer laten wijzigen via ons.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 februari 2014, 10:48
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
Sommige mensen vullen hun geslacht per ongeluk verkeerd in op hun profiel. Na verloop van tijd ontdekken ze dat of worden ze daar door anderen op gewezen. Via ons wordt dit dan gewijzigd.

Ondertussen zijn er soms al matches gemaakt, die dus niet kloppen. De kans is groot dat degene met wie je een match had nu opeens een man of vrouw geworden is Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: donderdag 20 februari 2014, 14:10
BerichtOnderwerp: Mededelingen over forum
 
Er zijn de afgelopen weken een aantal nieuwe regels geplaatst op het forum:

- Het is niet toegestaan artikelen uit kranten of tijdschriften te plaatsen zonder toestemming van de uitgever.

- Het is niet toegestaan evenementen, diensten of producten te promoten waarbij je zelf een commercieel belang hebt.

- Als je teksten in een andere taal plaatst, voeg dan een (korte) vertaling toe. Een citaat in een andere taal is geen probleem, zolang het normaal taalgebruik is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: donderdag 20 februari 2014, 13:50
BerichtOnderwerp: ontmoetingen in "De Plek"
 
LIEN529 schreef:
Het is me niet zo duidelijk wat ik hier op het forum mag plaatsen of niet...
Het is in ieder geval geen financieel initiatief.
De Plek is gevestigd in België aan de Nederlandse grens.
Vlak bij Turnhout of postcode 2460 Tielen
ongeveer even ver verwijderd van Breda, Tilburg of Eindhoven is dat ongeveer 40 km

In de algemene voorwaarden en de forumregels staat het volgende te lezen:

Het is niet toegestaan evenementen, diensten of producten te promoten waarbij je zelf een commercieel belang hebt.

Zo te lezen hebben jullie hier geen commercieel belang bij, dus dan is het geen probleem.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: donderdag 20 februari 2014, 11:32
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
IJSJE204 schreef:
Waarom is mijn (verwijderde) tekst helemaal verwijderd zonder dat ik dat zelf weet???

Zoals ik IJsje daarnet ook gemaild heb, is haar bijdrage verwijderd, omdat er behalve een punt, niets meer stond. Nu bleek de punt juist hèt punt te zijn waar het om ging, maar dat was niet duidelijk.

Er worden regelmatig lege bijdragen verwijderd, omdat dit de leesbaarheid niet bevordert.

Als je ergens een punt van wilt maken, een punt achter wilt plaatsen of de puntjes op de i wilt zetten, zeg het er dan even bij. Dan snapt de moderator het ook Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 14:56
BerichtOnderwerp: Druk op CM met proefleden.
 
THOMAS968 schreef:
Het lijkt me voor de echt nieuwe leden wel een goede optie dat er een soort handleidng is van de mogelijkheden van CM. In theorie kun je natuurlijk alles aanklikken en ontdekken maar het werkt bij mensen niet zo in veel gevallen, kennelijk. Dat lincs bijvoorbeeld na een dag pas werken, is zoiets. Dat CM dit door de computer in de rustiger nachtelijke uren laat uitrekenen is voor ons wel logisch, maar niet voor nieuwe mensen. Het verschil tussen een match en een linc, en dat is vrij wezenlijk, zou ok kunnen worden meegenomen.


Verder zijn nogal wat dames traditioneel, is gebleken, Een man zet de eersre stap. Wel, als je vrouw bent, doe dat rustig zelf. Maar de verhouding mannen/vrouwen is, net als op de meeste datingsites. 45/55. Een beetje initiatief als meisje of vrouw kan geen kwaad, ook, en misschien wel zeker niet, als je uit de wat behoudende hoek komt.

Goed idee, die handleiding, maar wij doen het anders: nieuwe leden krijgen regelmatig mails met tips. Daarnaast wijzen wij hen op de help-pagina en de pagina met datingtips. We willen hen ook niet overvoeren met allerlei informatie. Die mensen willen gewoon anderen ontmoeten Knipoog smiley

THOMAS968 schreef:
Thomas, die nu maar hoopt dat er veel mensen, na het proeflidmaatschap, blijven.

Wij ook Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van CHRISTIANMATCH
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 16 Volgende
Pagina 5 van 16