ChristianMatch
 


Forum

Druk op CM met proefleden.
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 11:17
 
Er staan op dit moment (14 feb, 12:35) 2842 leden geregistreerd, 66 meer dan twee uur geleden, dus ik mag haast aannemen dat CM weer bezig is met een proefledenactie. Er zijn nu honderden mensen meer dan normaal en dat is alleen maar mooi.

Het heeft ook altijd wat een reuniekarakter en dat bevalt me eigenlijk ook wel. Mensen die terugkomen, mopperen wel bij me dat het forum helaas erg achteruit gegaan is maar ja, als veel smaakmakers weg zijn of weg gaan, dan krijg je dat. Hopelijk zitten er onder de nieuwe leden wat mensen die het geheel weer kleur gaan geven. Wat meer diversiteit kan bepaald geen kwaad. Ik vond het wel leuk in de tijd dat je eerst soms wel een half tot een heel uur op het forum standpunten kon uitwisselen, al mis ik een aantal types, dat in menselijk opzicht erg tekort schoot, nou ook weer niet.

Het lijkt me voor de echt nieuwe leden wel een goede optie dat er een soort handleiding is van de mogelijkheden van CM. In theorie kun je natuurlijk alles aanklikken en ontdekken maar het werkt bij mensen niet zo in veel gevallen, kennelijk. Dat lincs bijvoorbeeld na een dag pas werken, is zoiets. Dat CM dit door de computer in de rustiger nachtelijke uren laat uitrekenen is voor ons wel logisch, maar niet voor nieuwe mensen. Het verschil tussen een match en een linc, en dat is vrij wezenlijk, zou ook kunnen worden meegenomen.


Verder zijn nogal wat dames in hun dategedrag traditioneel, is gebleken, Een man zet de eerste stap. Wel, als je vrouw bent, doe dat rustig zelf. Immers de verhouding mannen/vrouwen is, net als op de meeste datingsites. 45/55. Een beetje initiatief als meisje of vrouw kan geen kwaad, ook, en misschien wel zeker niet, als je uit de wat meer behoudende hoek komt.


Thomas, die nu maar hoopt dat er veel mensen, na het proeflidmaatschap, blijven.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 14 februari 2014, 18:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 12:42
 
Misschien komt het wel niet door proefleden actie, maar de lente die er weer bijna aankomt, af en toe buiten voel je het, zie je het...
Lachende smiley en op cm komen er nieuwe leden bij( die last hebben van lente hormonen Smiley die vol vragen zit )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 12:46
 
Dan ga ik nog even in sneltreinvaart vandaag fotosnuffelen en profielen lezen Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley

(Ineke die geen last heeft van lente-hormonen Lachende smiley Lachende smiley )


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op vrijdag 14 februari 2014, 12:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 13:43
 
PETRA373 schreef:
Misschien komt het wel niet door proefleden actie, maar de lente die er weer bijna aankomt, af en toe buiten voel je het, zie je het...
Lachende smiley en op cm komen er nieuwe leden bij( die last hebben van lente hormonen Smiley die vol vragen zit )

Nou in de haadsted is het vrij koud, regent het en varieert de wind tussen windkracht zes en zeven, dus die lentehormonen daar ben ik niet zo zeker van!

Ik hoop het voor je, Petra, wie weet, lol. De hormonen zijn er altijd wel, al vinden sommige mensen Gods schepping van deze werkzame stoffen kennelijk zondig. In de lente met de eerste warme dagen worden ze natuurlijk veel meer geprikkeld maar ik denk dat het nu, als het gaat om de toename van het ledenaantal, gewoon het aanschrijven van een groot aantal oud-leden, betreft en dat men niet, zoals gebruikelijk, er een wachttijd op heeft gezet. Maar het is een goede actie want de hormonen werken toch altijd wel, tenslotte. Nu nog een ouderwets forum, met veel discussie, en een gezellige chatbox, en wie weet komen we weer terug op het oude hoge niveau.

Thomas, die dus van de lentehormonen van Petra niet zo zeker is want in de haadsted is het vrij koud, regent het en varieert de wind tussen windkracht zes en zeven. Engeltje smiley


Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 14 februari 2014, 19:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 14:56
 
THOMAS968 schreef:
Het lijkt me voor de echt nieuwe leden wel een goede optie dat er een soort handleidng is van de mogelijkheden van CM. In theorie kun je natuurlijk alles aanklikken en ontdekken maar het werkt bij mensen niet zo in veel gevallen, kennelijk. Dat lincs bijvoorbeeld na een dag pas werken, is zoiets. Dat CM dit door de computer in de rustiger nachtelijke uren laat uitrekenen is voor ons wel logisch, maar niet voor nieuwe mensen. Het verschil tussen een match en een linc, en dat is vrij wezenlijk, zou ok kunnen worden meegenomen.


Verder zijn nogal wat dames traditioneel, is gebleken, Een man zet de eersre stap. Wel, als je vrouw bent, doe dat rustig zelf. Maar de verhouding mannen/vrouwen is, net als op de meeste datingsites. 45/55. Een beetje initiatief als meisje of vrouw kan geen kwaad, ook, en misschien wel zeker niet, als je uit de wat behoudende hoek komt.

Goed idee, die handleiding, maar wij doen het anders: nieuwe leden krijgen regelmatig mails met tips. Daarnaast wijzen wij hen op de help-pagina en de pagina met datingtips. We willen hen ook niet overvoeren met allerlei informatie. Die mensen willen gewoon anderen ontmoeten Knipoog smiley

THOMAS968 schreef:
Thomas, die nu maar hoopt dat er veel mensen, na het proeflidmaatschap, blijven.

Wij ook Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 19:03
 
Ja, het zou mooi zijn als er weer wat meer leden op het forum zouden willen schrijven en er weer wat meer gediscussieerd zou kunnen worden. Naast de vele topics waarop er gekeuteld en geneuzeld kan worden, waren er de laatste weken ook weer een paar mooie topics, met name: ``Kledingvoorschriften`` en ``vrouwen in het ambt``. Helaas waren de reacties op deze topics ook miniem en bleef een mooie discussie uit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 23:00
 
Zo, 2989 aanmeldingen nu, eens kijken of we de de 3000 nog halen voor middernacht.

Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 23:07
 
@Thomas

Quote:
Het heeft ook altijd wat een reuniekarakter en dat bevalt me eigenlijk ook wel. Mensen die terugkomen, mopperen wel bij me dat het forum helaas erg achteruit gegaan

Mopperen dat het forum is achteruitgegaan?

Ik vraag mij serieus af, waarom openen diegenen die mopperen dan geen topics en gaan vervolgens discussiëren, ipv te mopperen op diegene die dat nu doen Smiley die vol vragen zit

@Jans

Quote:
Naast de vele topics waarop er gekeuteld en geneuzeld kan worden, waren er de laatste weken ook weer een paar mooie topics, met name: ``Kledingvoorschriften`` en ``vrouwen in het ambt``. Helaas waren de reacties op deze topics ook miniem en bleef een mooie discussie uit.

Geneuzeld en gekeuteld?

Mag je mij ff vertellen wat die woorden betekenen?


Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 23:22
 
SHANITA130 schreef:
@Thomas



Mopperen dat het forum is achteruitgegaan?

Ik vraag mij serieus af, waarom openen diegenen die mopperen dan geen topics en gaan vervolgens discussiëren, ipv te mopperen op diegene die dat nu doen Smiley die vol vragen zit

@Jans



Geneuzeld en gekeuteld?

Mag je mij ff vertellen wat die woorden betekenen?


Knipoog smiley Knipoog smiley

Zo mee eens, schrijf dan zelf... en verdiep je in discusies die je wel interesant vind en sla die je niet leuk vind over.

Ach geneuzel en gekeutel... als het alleen maar altijd heel serieus is... word het saai... nu heb ik wel es een grote glimlach als ik het forum lees, dus neuzelaars en keutelaars... gelukkig mogen die er ook zijn op het forum.
forum bestaat nu eenmaal uit verschillende mensen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 23:26
 
3000 leden om 23.25, lol.

Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 februari 2014, 23:36
 
THOMAS968 schreef:
3000 leden om 23.25, lol.

Thomas

op na de 4000 Lachende smiley duizend nieuwe mannen erbij ...oehhhh Coole smiley met zonnebril Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIEKE000





Berichten: 78

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 00:00
 
Het was vandaag valentijnsdag Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIEKE000





Berichten: 78

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 00:02
 
O o o o o o nee Lachende smiley Lachende smiley Gisteren.. Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 06:55
 
PETRA373 schreef:
Zo mee eens, schrijf dan zelf... en verdiep je in discusies die je wel interesant vind en sla die je niet leuk vind over.

Ach geneuzel en gekeutel... als het alleen maar altijd heel serieus is... word het saai... nu heb ik wel es een grote glimlach als ik het forum lees, dus neuzelaars en keutelaars... gelukkig mogen die er ook zijn op het forum.
forum bestaat nu eenmaal uit verschillende mensen.

Ik weet echt niet wat Geneuzeld en gekeuteld betekend, heb ook geen zin om het op te zoeken. Ik gebruik die woorden nooit, en heb ze ook nooit door iemand horen gebruiken behalve hier.
Mensen mails sturen over dat 'het forum wel achteruitgegaan is heur', terwijl zo iemand die dat schrijft zelf is vertrokken of helemaal geen bijdrages levert...

Ach ja, en als je dan zoals ik een van de weinige bent die nog weleens wat post en probeert, ja....

Men zoekt het maar uit, in februari ben ik weg, es kijken of het forum dan stijgt qua vooruitgang....


Engeltje smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 15 februari 2014, 10:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 07:05
 
Thomas:
Quote:
Verder zijn nogal wat dames in hun dategedrag traditioneel, is gebleken, Een man zet de eerste stap. Wel, als je vrouw bent, doe dat rustig zelf. Immers de verhouding mannen/vrouwen is, net als op de meeste datingsites. 45/55. Een beetje initiatief als meisje of vrouw kan geen kwaad, ook, en misschien wel zeker niet, als je uit de wat meer behoudende hoek komt.

Ik zelf vind het erg moeilijk en ik durf niet een eerste stap te zetten.

Ja, nu misschien, zou ik het wel durven, maar ja, als je zoals ik enkele keren gewoon niets hoort, bij een eerste stap, ja, reageert er dan iemand waarbij dat wel zou kunnen, ja, dán durf ik niet eens meer op iemand in te gaan, waarbij ik zelf wel een eerste stap hád wíllen zetten.

Ja, dat merkte ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 20:07
 
[quote=SHANITA130]@Thomas



Mopperen dat het forum is achteruitgegaan?

Ik vraag mij serieus af, waarom openen diegenen die mopperen dan geen topics en gaan vervolgens discussiëren, ipv te mopperen op diegene die dat nu doen Smiley die vol vragen zit

Veel mensen lazen mee en vonden het boeiend. Er kwamen nogal wat inzichten voorbij die voor veel mensen verhelderend werkten. Als je iets opsteekt of met een ander gezichtspunt wordt geconfronteerd dan je gewend bent, dan wel een verrassend nieuw inzicht krijgt, dan is dat mooi. Veel mensen zijn door het forum heel anders over homoseksualiteit of de doop gaan denken. Velen leerden ook de evangelische beweging met andere ogen te bekijken. En de exegese van veel bijbelteksten en vooral ook het omgaan met wetten en voorschriften leverde veel spraakmakends op. Een bekende vrouw hier als Hannah, die uit een club kwam waar men de Gereformeerde Gemeente aan de lichte kant vond, heeft duidelijk aangegeven dat ze door de discussie het hoe en het waarom van hoe dingen functioneerden in kerken, haar heeft doen snappen waar veel van de ellende in deze groeperingen vandaan komt.

Er wordt daar nogal wat menselijk leed in de naam van God veroorzaakt. Dat komt niet van God maar van wrede kerkelijke interpretaties.

Wat gemeut en geneuzel vind ik niet zo erg, ik gooi er ook wel eens een kwinkslag of een relativerende slotzin tussendoor, maar ik heb het wel als dieptepunt ervaren dat het neuzelen werd voorgesteld als geen ruzie maken, gezellig zijn en: door ons is het forum leuk. Een ernstig meningsverschil is geen ruzie. Je bestrijdt elkaar met argumenten. Dat werkt verhelderend naar beide kanten.

Natuurlijk is dit een datingsite en daarvoor zitten we hier ook. Maar wat gedachten die de hersenen prikkelen en soms zelfs mensen van kerkelijk gegroeide waanideeen afhelpen, kan heel heilzaam zijn.

Persoonlijk hou ik het voor mogelijk dat het goed is dat mensen van een angstgeloof worden afgeholpen en daarmee in het geloof liefde, vergeving en barmhartigheid centraal stellen. Dat is beter dan zondebeleving, samen met de angst voor de hel en verdoemenis, dan wel niet uitverkoren zijn.

Als we op een forum er aan mee werken dat medegelovigen leren zien dat dit meer kerkelijke cultuur dan christendom is, helpen we mensen, als ze daar voor open staan tenminste. Ik ben de evangelische christenen veel meer gaan waarderen en begrijpen. Ik bestrijd alle opvattingen die mensen kwaad doen onder het mom van het christendom. Wat gescheiden vrouwen uit sommige kringen naar het hoofd geslingerd krijgen, is bij de beesten af.

Dat veranderen, bereik je niet met geneuzel en gezelligheid.

Thomas.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 20 februari 2014, 01:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 21:42
 
Moedig om mensen in de verdrukking een hart onder de riem te steken en oprecht kritisch te zijn over hoe sommigen - toch overtuigd christen - deze mensen gevoelloos voor het hoofd kunnen stoten.
Zo wordt ons allemaal een spiegel voorgehouden. Bewust of onbewust zullen we ons allemaal weleens bezondigen aan een gevoelloze opmerking of blik. Mensen die rouwen of in een heel vervelende situatie terecht zijn gekomen brengen ons ook in verlegenheid. We kijken liever de andere kant op en worden liever niet geconfronteerd met verdriet en wanhoop, met kwetsbaarheid en verlies. Naar hen luisteren maakt ons bang: het kan ons allemaal overkomen. Of juist: "dat overkomt mij nooit, zo dom ben ik niet."
Ze op een afstand houden houdt ons in onze 'comfortzone'.
Dit forum heeft wel iets veiligs; je kunt rustig lezen en reageren zonder persoonlijk aangesproken te worden; niemand ziet je hier en weet wie je werkelijk bent. Een goed medium dus om van elkaar te leren en elkaar vooruit te helpen.


Intrigerend ook dat Thomas stelt dat vrouwen uit de wat behoudende kringen zich uitgenodigd mogen voelen het initiatief te nemen.

Wat vinden deze vrouwen daarvan? Welke vragen roept die stelling bij je op? Heb je er al ervaring mee? Werkt het ook?


Laatst aangepast door
MIEKE364
op zaterdag 15 februari 2014, 22:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 22:58
 
ach geneuzel etc... nu is het forum toch weer heel leuk? daar gaat het om Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IJSJE204





Berichten: 265

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 februari 2014, 23:33
 
PETRA373 schreef:
ach geneuzel etc... nu is het forum toch weer heel leuk? daar gaat het om Lachende smiley

Ik vind het forum nu wel meer ontspannen, maar ook minder diepgaand.
Daar doet het aantal proefleden ivm de valentijnsactie niets aan af, oftewel, zij voegen niet veel toe.
Behalve dat het grappig is om opeens zoveel bekende namen te zien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zondag 16 februari 2014, 08:09
 
MIEKE364 schreef:
Intrigerend ook dat Thomas stelt dat vrouwen uit de wat behoudende kringen zich uitgenodigd mogen voelen het initiatief te nemen.

Wat vinden deze vrouwen daarvan? Welke vragen roept die stelling bij je op? Heb je er al ervaring mee? Werkt het ook?

Er was ooit een topic: ``Vrouwen het initiatief nemen?``. Er zit nu een slotje op, maar op verzoek kan dit topic vast wel weer geopend worden.

http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=3552


Laatst aangepast door
JANS221
op zondag 16 februari 2014, 08:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: zondag 16 februari 2014, 14:24
 
Ook ik kreeg 3 daagjes gratis...en ik moet zeggen dat het...vooral in de chat....erg gezellig is!
Leuk om weer oude bekende te spreken en te horen hoe het met hun is!
Een pluim voor Christianmatch....... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: donderdag 20 februari 2014, 00:25
 
Ik weet niet hoe lang die proeflidmaatschappen voor oud-leden duren, ik meen drie dagen, maar ik zie ondanks dat volgens mij die drie dagen zo ongeveer om zijn nog steeds 2276 leden. Ik heb, voordat de actie begon, niet gekeken maar de laatste keer dat ik dat deed was het rond de 1700. Dan zou het een mooi succes zijn maar we wachten nog even af. Bij nieuwe leden telde ik 96 maar ik weet niet hoe lang je eeeeh nieuw bent of blijft.

Thomas, die denkt dat hij dat niet meer zal zijn.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 20 februari 2014, 01:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIEN529





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: donderdag 20 februari 2014, 06:53
 
Je hebt hier een punt Thomas,
maar ook zijn we steeds in verandering. Er zijn hier tijden geweest inderdaad waar we respectvolle diepe gesprekken konden voeren. Maar evengoed lol hadden in de chat room.
Het werkt naar beide kanten en ik moet zeggen dat ik hier ook veel, heel veel geleerd heb van het menselijke gedrag.
Hoe we met zoveel verscheidenheid hier met elkaar achter een schermpje kunnen doorbrengen is al wat.
Het bracht evengoed vaak bij velen verdriet en pijn. We zijn nu eenmaal zo anders in onze beleving, niveaus en karakters.
Maar als het goed is leer je hier ook veel van. Vaak kom je hier je spiegel tegen waar je op dat moment blijkbaar mee worstelt.
Of zoals je zegt, ineens leer je ook eens over die kerkmuren heen "anderen" kennen.
en zoals altijd zijn er gelukkig mensen die open staan om andere visies en belevingen eens te toetsen aan die van henzelf, maar ook zijn er jammer genoeg nog een hoop die vastgeroest zijn in hun tradities en inzichten die vaak bekrompen en eenzijdig zijn.
hier vind je de praktijk en realiteit die je in je studieboeken niet terug vindt.
Misschien eens zelf een boek schrijven over cybergedrag bij christenen Knipoog smiley

Ik ben in ieder geval echt content dat er zo een site als deze er ook is om meer te zijn dan een datingsite.
En als we inderdaad in die verscheidenheid ons ego opzij zetten en zoeken naar de essentie van Gods Woord wat betreft naastenliefde, dan kan ook een site als deze een bron van inspiratie zijn.


Laatst aangepast door
LIEN529
op donderdag 20 februari 2014, 07:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: donderdag 20 februari 2014, 16:42
 
THOMAS968 schreef:
Ik weet niet hoe lang die proeflidmaatschappen voor oud-leden duren, ik meen drie dagen, maar ik zie ondanks dat volgens mij die drie dagen zo ongeveer om zijn nog steeds 2276 leden. Ik heb, voordat de actie begon, niet gekeken maar de laatste keer dat ik dat deed was het rond de 1700. Dan zou het een mooi succes zijn maar we wachten nog even af. Bij nieuwe leden telde ik 96 maar ik weet niet hoe lang je eeeeh nieuw bent of blijft.

Tsja, wie weet dat, hoe lang nieuwe oud-leden nieuw blijven....als nu een nieuw oud cm-lid een oud cm-lid opnieuw ontmoet dan is het nieuwe oud cm-lid voor het oude cm-lid toch weer nieuw ....... .toch............. Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 20 februari 2014, 17:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELINE392





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: donderdag 20 februari 2014, 18:49
 
ANNETTE050 schreef:
Tsja, wie weet dat, hoe lang nieuwe oud-leden nieuw blijven....als nu een nieuw oud cm-lid een oud cm-lid opnieuw ontmoet dan is het nieuwe oud cm-lid voor het oude cm-lid toch weer nieuw ....... .toch............. Smiley die vol vragen zit


Hahaha.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: donderdag 20 februari 2014, 22:32
 
Toch zijn er nog steeds 2286 maar het aantal proefleden is niet helder. Helemaal niet gek nog.

Thomas, die zich afvraagt wat hij proeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 maart 2014, 21:12
 
.....en we zijn nu weer 'onder ons' met 1998 leden.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 maart 2014, 21:37
 
ANNETTE050 schreef:
.....en we zijn nu weer 'onder ons' met 1998 leden.....


Ik heb niet paraat hoeveel er waren voor de actie maar ik meen 1600 ruim. Dan is het een mooie winst.

Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: maandag 17 maart 2014, 14:02
 
Het zakt toch weer iets terug, nu nog ruim 1900 leden.

Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 17 maart 2014, 20:13
 
THOMAS968 schreef:
Het zakt toch weer iets terug, nu nog ruim 1900 leden.

Thomas

Nu 1901.....voor 5 euro 95...kom ik weer even voor een maandje...rondstruinen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3