ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JONATHAN890
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 54 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JONATHAN890
Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 21:16
BerichtOnderwerp: meerdere mensen tegelijk mailen?
 
Die mail naar meerdere tegelijk...tja, misschien dat Chris dit kan regelen, zal je hem moeten vragen/mailen.

Ik gebruik de Ctrl+C en Ctrl+V hier maar voor, andere optie is er geloof ik niet voor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 21:14
BerichtOnderwerp: meerdere mensen tegelijk mailen?
 
CARIN303 schreef:
En weer on topic, anders haal ik Chris erbij Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

oeps....ik sta al op 2 waarschuwingen...t zou mijn laatste zijn werd mij gemaild. Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 21:13
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
CHATULIEM619 schreef:
Jullie zijn van harte welkom, maarre zullen we dan ook maar met mn Princess gaan gourmetten?

CARIN303 schreef:
Je hebt het maar goed voor elkaar Chat, Princess Petra Lachende smiley
Ik zal het zeker even aan mijn vriendje vragen,mij lijkt het erg gezellig!
Je hoort van ons.


Hé wat leuk....gourmetten bij Chatuliem...... wij stellen voor ergens in de week van 12/13/14 oktober....komt jou dat uit Chat???
Eén van die dagen zitten we toch in het noorden van het land. Bakkie koffie uit je Princess Petra en daarna gourmetten met haar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 21:10
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
CARIN303 schreef:
Mmm.....ben dol op mn wasmachine en stofzuiger, daar heb je gelijk in , maar om die mee te nemen naar het hoge noorden om Petra te ontmoeten?
Nou nee dus!
Neem mn echt vriendje dan mee, zo een die terug praat als je wat zegt ( waar is de uitknop Knipoog smiley ).
Maar ben wel heel erg blij met hem hoor Verliefde smiley .

Verlegen lachende smiley Kussende smiley Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 21:02
BerichtOnderwerp: meerdere mensen tegelijk mailen?
 
CARIN303 schreef:
Haha, aan die optie had ik helemaal niet gedacht!
Enne......wie nu nog niet doorheeft dat jij uniek bent,zou ik laten schieten!!

En nee....er is geen datum bekend,houd je wel op de hoogte als het zover is!

owh.... de andere helft heeft ook al gereageerd..... gelukkig bijna hetzelfde.

T schijnt dat je zoiets tezamen moet afstemmen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 21:00
BerichtOnderwerp: meerdere mensen tegelijk mailen?
 
ZINGA672 schreef:
Hahaha; die optie heb ik ook al eens geopperd: een mailmerge functie voor mannen die eindelijk een geslaagde standaardbrief in elkaar hebben gefrummeld. En die ze dan, met kleine aanpassingen aan hele groepen vrouwen tegelijk kunnen versturen. Nu doen sommigen dat ook, maar ze moeten er veel meer moeite voor doen.

Ik vind het dus niet zo'n heel erg goed idee.... Wil me graag uniek blijven voelen Coole smiley met zonnebril

GrZing!

Btw; is jullie trouwdatum nú al bekend?? Lachende smiley met blinkend witte tanden

Eerst moest ik hier smakelijk om lachen...
Toen, dacht ik.... gaat ze wat afkondigen waar ik niet van weet?
Heb ik iets gemist, stommer nog, ergens over gehad, wat ik vergeten ben?
Maar het eerste gevoel komt gelukkig weer terug...moet hier wel om lachen.

Onze trouwdatum.... ?? Ja wanneer gaan we die bekend maken? Weten we zelf ook nog niet.....de datum of was het nou het trouwen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zondag 19 september 2010, 00:30
BerichtOnderwerp: winter
 
THOMAS968 schreef:
In Nederland is het meestal herfst maar soms heb je wat warme dagen of wat ijs.

Thomas, heeft de zomer het liefst,

Jonathan heeft ergens een hekel aan de herfst en winter.
brrr kou, snijdende wind, ruiten krabben, blauwe vingers, gladde wegen, striemende regen, avonden gehuld in t donker.

Geef mij de zomer maar..... warmte, lange avonden, kilometers op mijn racefiets langs akkers, weiden, grazende koeien, 's avonds in de tuin met een wijntje en een sigaartje erbij de sterrenhemel aanschouwen. Daarin vind in mijn rust.

De wintertijd is wel mooi, dat zeker, misschien heb ik wel wat mindere ervaringen in die tijd, scheiding begon net voor de kerst, dat werd een vervelende tijd. In de zomer erna had ik mijn afleiding wel op mijn racefiets of langs de waterkant met een hengel. Maar de volgende winter was eenzaam en deed mij pijn. Misschien dat ik de gezelligheid weer moet leren van de winteravonden met kaarsjes, boodschappen doen voor de kerst etc.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zondag 19 september 2010, 00:23
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
VISSER278 schreef:
Tsja , en ze heeft er ook nog best veel geduld voor over. Dat duurt gewoon nog een 4 weken . Dacht dat vrouwen altijd zo nieuwgierig waren . Had dus echt verwacht dat ze komende week al wou afspreken. Knipoog smiley

gelukkig zie ik haar morgen al weer.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zondag 19 september 2010, 00:22
BerichtOnderwerp: Gezocht: Sjouwers m/v
 
HANNAH810 schreef:
honderd duizend bonuspunten voor de cm-verhuistroepen!!

waar kan je die punten inwisselen ?? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 september 2010, 23:37
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
CARIN303 schreef:
Ik stel voor in week 41, de week van 11-15 oktober, wie gaat er dan mee?
Wij willen de ideale vrouw van Chatuliem weleens ontmoeten, zegt niets, zet de heerlijkste koffie en vind alles ook nog eens goed!
Zelfs iets lekker voor bij de koffie regelt zij, TOP!!

Dus mensen, kom met een datum in deze week en ik ben er bij ( misschien neem ik mijn ideaal vriendje ook wel mee ).

tjoh.....ik dacht die week lekker een midweekje op stap te gaan, naar een leuk huisje.....heb jij andere plannen Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley

Spreekt ze met een vreemde man af? ......om een bakkie koffie te gaan doen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 september 2010, 19:24
BerichtOnderwerp: 9 oktober Ethiopisch eten in Veenendaal
 
MARIO216 schreef:
Een pc heeft helaas nog geen zintuigen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Ik gelukkig wel...heb er zin in om mijn smaak zintuigen te gaan prikkelen met het onbekende Afrikaanse eten.

Wie gaat nog meer mee??? Wie gaat voor de smaak sensatie uit Afrika?

vraagje....wat eten we daar eigenlijk Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 september 2010, 19:22
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
CARIN303 schreef:
Even voor Mario`s lijstje,

Ik heb net mn 1000-e bericht geplaatst , sta ik nu in je top 10?

gefeliciteerd...... je zit in de top 10.

Bij mij sta je op 1 hoor !!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 september 2010, 19:21
BerichtOnderwerp: Zegt een mooie voordeur alles?
 
JOS689 schreef:
Zegt een mooie voordeur alles, of wil je ontdekken wat daar achter zit ?

Ik heb net mijn schuurdeur afgelakt..... erachter zit....jawel de schuur Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 september 2010, 19:20
BerichtOnderwerp: met een groep gaan vasten/bidden !!
 
LOES550 schreef:
haha ja op die manier kan je het ook zien natuurlijk!

Bedankt voor t opzoeken. Staat genoteerd in de agenda

groetjes Loes


Fijn je te ontmoeten.....
Er is nog een plekkie...... wie heeft zin?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 september 2010, 19:19
BerichtOnderwerp: Gezocht: Sjouwers m/v
 
JONATHAN890 schreef:
Zet mij ff op een reserve-bankje. Als je niemand vind, kom ik zeker een paar uurtjes. Heb dat weekend wel mijn kinderen, maar die helpen dan maar ff mee, als het nodig is.

Ik hoor het wel coach !!

Nou ben met mijn kids een aantal uur geweest.Verhuizen ging super goed met z'n allen. Paar winkelwagens erbij.
De lift was ook een super ervaring......geen verlichting. Spookachtig leuk.
Zinga durfde er niet eens alleen in...hihi. Mijn kids vonden het ook errug leuk in de donkere lift.
Grotendeels alles is nu over. Tess heeft nog wel heel wat werk, alles weer een plekkie geven....succes meid !!!

Maar haar huis is best heel mooi geworden. Van de week was t nog een behoorlijk kale vieze boel, wat een vet, vuil en troep zat overal......de vorige bewoners, hielden erg van friet en roken.... Zieke smiley Kotsende smiley.
Het schilderwerk, plafond, muren en deurposten en een nieuwe vloer heeft wonderen gedaan.

Maar al met al zal Tess er het heerlijk naar haar zin gaan hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 20:51
BerichtOnderwerp: Genezingsdiensten Edgar Holder op 3 september en 1 oktober
 
CROSSROAD317 schreef:
Je mag er dan moeite mee hebben Carin, het staat wel gewoon in de bijbel hoor. Lachende smiley

Jakobus 5:13 Als een van u het moeilijk heeft, laat hij bidden; is hij vrolijk, laat hij een loflied zingen. 14 Laat iemand die ziek is de oudsten van de gemeente bij zich roepen; laten ze voor hem bidden en hem met olie zalven in de naam van de Heer. 15 Het gelovige gebed zal de zieke redden, en de Heer zal hem laten opstaan. Wanneer hij gezondigd heeft, zal het hem vergeven worden. 16 Beken elkaar uw zonden en bid voor elkaar, dan zult u genezen. Want het gebed van een rechtvaardige is krachtig en mist zijn uitwerking niet.


zelf denk ik dat gebedsgenezing binnen een gemeente goed is, maar dat dan ter versterking van de gemeente zelf.
Een aparte dienst, die alleen in het teken staat van gebedsgenezing komt op mij over als zijnde buiten een gemeente-vorming, maar is dan een handeling op zich.
Ik durf hier verder niets over te zeggen, omdat ik me er niet in verdiept hebt, maar iets zegt me dit.

Naar zo'n dienst komen veel mensen alleen voor een wonder kijken. En dan komt het op mij over als een soort jomanda-show.
Nu weet ik, dat ik waarschijnlijk, dingen met elkaar in verband breng die het helemaal niet zijn. Ik geloof heel zeker wel dat God mensen kan en zal genezen, die tot Hem bidden. Maar dan vooral met de tekst en voorschrift van Jacobus in gedachten. Dus door oudsten, met bidden en zalven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 18:05
BerichtOnderwerp: Bidden voor Geduld & Zachtmoedigheid
 
.

Laatst aangepast door
JONATHAN890
op maandag 1 november 2010, 21:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 18:04
BerichtOnderwerp: Bidden voor Geduld & Zachtmoedigheid
 
.

Laatst aangepast door
JONATHAN890
op maandag 1 november 2010, 21:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 16 september 2010, 23:20
BerichtOnderwerp: Reiki & Therapeutic Touch - onbewust de demonen dienen
 
weet je.....

Paulus liep een rondje Athene, zag overal de goden van die tijd, van die mensen. Hij veroordeelde dat allemaal niet.

Ik lees zo een aantal reacties en berichten de laatste dagen op t forum, vol van waarschuwingen. Mensen die heilige dingen van anderen willen verbranden, die dingen willen verbannen uit het leven en dergelijke.

Maar Paulus, deed dit alles ook niet, hij predikte juist het evangelie. Verkondigde de Liefde van Jezus in een taal die die mensen boeide.

Ga ook zo de wereld tegemoet, in liefde, met de liefde van God, vertel van god's liefde. Ervaar ook zelf die liefde, blijf die liefde zoeken in je leven.

Te meer plaats je aan Jezus in je leven zal geven, te minder ruimte is er voor andere zaken. En te meer zal je ervaren dat die andere dingen, die onder bepaalde voorwendselen worden gebracht, niet bij jou passen.
Met waarschuwingen bereik je soms niets. Zoek het Koninkrijk van God, dan zal je echte liefde ervaren, echte bevrijding, echte vrijheid, echte invulling en een doel. Die dingen kunnen alle andere dingen je uiteindelijk echt niet geven.

Jezus offer bracht ons vrijheid. Buiten Hem om is er gebondenheid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 16 september 2010, 23:09
BerichtOnderwerp: ervaren
 
.

Laatst aangepast door
JONATHAN890
op maandag 1 november 2010, 21:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 16 september 2010, 22:58
BerichtOnderwerp: zweef ik
 
.

Laatst aangepast door
JONATHAN890
op maandag 1 november 2010, 21:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 16 september 2010, 22:39
BerichtOnderwerp: Bidden voor Geduld & Zachtmoedigheid
 
CARIN303 schreef:
Wij, vrouwen, denken nog te vaak dat mannen jagers zijn, niet dus!
Mannen vinden het ook leuk als de vrouw het initiatief neemt, ook zij zijn onzeker in het leggen van ( eerste ) contacten.
Dus Anita......zie je een leuke vent, word je nieuwsgierig naar hem, stuur een leuk mailtje en wacht af.
Vraag hem niet direct ten huwelijk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt maar begin lekker luchtig en wie weet waar het op uit loopt!
Succes meid....welkom in de onzekere wereld van contact leggen met leuke mannen Knipoog smiley

en ze bestaan echt hoor leuke mannen.... Slapende smiley

Maar ik begrijp jouw punt wel wat je nu maakt Anita. Wacht voor je tijd, laat alles gewoon even. Ik heb dat zelf ook gehad, dat ik een aantal kontakten had in de tijd, en niet degene tegenkwam van wie ik dacht....wauw dit is ze. Pas toen ik dat echt naast me neer kon leggen, ontstond er een soort open vrijheid in mijn gedachten.
En natuurlijk had ik mijn verlangen en ideeën hoe ik graag mijn leven zou willen zien. Maar ik had het gelaten bij Degene die uiteindelijk mijn leven echt begrijpt, echt weet wat goed voor mij is, echt weet wanneer de tijd goed is, echt weet wie past bij mij, en weet voor wie ik er kan zijn.
En dan zie je dingen opeens op zijn plekkie vallen en verwonder je je alleen maar en ben je dankbaar.

Als jij ff geen zin hebt om kontakten te leggen, doe dat dan niet. Als je iemand ziet die je wel leuk vindt, doe het dan juist wel. Ga niet wanhopig zoeken, als er iemand is die jou waard is, die jouw interesse wekt, ga er dan voor. En ga met al je dingen hand in hand met God erbij.

Wat betreft degene die jou tegen gevallen zijn, waar bij jij steeds het initiatief nam. Denk daar even goed bij na, waarom zocht je dat type man op? zitten er overeenkomsten in hetgeen jou boeide bij hen? kan je er wat van leren? als je daar een antwoord op vindt, probeer voortaan vooraf te bezien, achteraf doet zoveel pijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 16 september 2010, 18:23
BerichtOnderwerp: Hoe zullen we de Bijbel lezen....?
 
CHATULIEM619 schreef:
Ach Mar, bij elke vertaling is er een storm van kritiek. Mensen kunnen nl niet de oude woorden loslaten. Wat betreft Textus Receptus, in de 16e eeuw had men bepaald dat ze de zgn zuivere bijbelversie hadden gevonden. Niet gebaseerd op onderzoek, maar op basis van een bepaald gevoel. Na deze periode zijn echter nog zoveel meer manuscripten gevonden, dat deze stelling achterhaald is. Maar sommige mensen houden daar nog steeds aan vast en vinden dat alle onderzoek een aanval is op de zuivere versie van de Bijbel. Het is maar wat je gelooft he.
Er zijn natuurlijk na die tijd verbeteringen geweest, onder andere de Dode Zee rollen. En als er veranderingen aangebracht zijn heeft dat meer te maken met objectief onderzoek naar de manuscripten dan met een plan om Gods Woord te vernielen. Per slot van rekening houden deze mensen net zo goed van de Heer als jij en ik. Ik zou me maar niet zoveel aantrekken van die complottheorieèn, je moet eens zien wat voor winst het is, dat er weer een vertaling voor deze tijd is.
In mijn gemeente proeven we elke dag de vruchten ervan. De mensen begrijpen de Bijbel eindelijk weer, de jongelui gaan weer bijbellezen, de ouderen gaan de bijbel weer onderzoeken....
Het allerbelangrijkste is, dat Christenen weer de bijbel gaan lezen, en deze theorieèn weerhouden mensen om deze bijbel weer op te pakken.

Ben ook erg blij met de NBV, al lees ik af en toe de Staten Vertaling er nog wel eens naast, of de NBG. Werkt voor mij erg verhelderend, een paar vertalingen naast mekaar. En bidden voor duidelijkheid, inzicht, God's Geest, is een must voor het lezen van God's woord.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 21:40
BerichtOnderwerp: met een groep gaan vasten/bidden !!
 
LOES550 schreef:
Arme Jonathan, we zullen zoet zijn hoor Clown smiley

misschien ben ik dom of zo, maar op welke datum is het?

groetjes Loes Verlegen lachende smiley

arme jonathan ??? Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Ik voel me juist zeer gezegend en rijk..... met een heel aantal vrouwen op stap.
Gelukkig vergezelt Willie mij als steun en toeverlaat.

Het weekend moest ik zelf ook even zoeken, maar t stond ergens op pag.3...
het gaat dus om het weekend van 5 t/m 7 november.

Groetjes
jonathan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 september 2010, 20:41
BerichtOnderwerp: met een groep gaan vasten/bidden !!
 
Ik heb t weekend geboekt

Vakantiepark Witterzomer
Witterzomer 7
9405 VE Assen
Drenthe, Nederland

http://www.bungalows.nl/bungalows/Nederland/Assen/Vakantiepark-Witterzomer.html


Op de lijst staan op dit moment 7 personen. Er is geboekt voor een 8 persoonshuisje.
Er kan er dus nog 1 bij. Ik hoop wel dat Willie mee gaat...please....

Anders zit ik daar met een harem aan vrouwen.

hellup....er is vast nog wel een man, die mee wil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 22:34
BerichtOnderwerp: met een groep gaan vasten/bidden !!
 
Nog een aanmelding ontvangen:


JONATHAN890 schreef:
ik kom op 300 euro voor een 8persoons excl bedlinnen
en op 420 ongeveer met bedlinnen voor 8 persoons

dat komt dus neer op tussen de 40 en 50 euro p/p

www.bungalows.nl is een leuke site.

Graag dan nu een definitieve opgave van wie meegaan.
dus in 1e instantie 8 personen
en dan maar kijken hoeveel huizen we moeten boeken

wat ik zeker weet is dat de volgende gaan:

1. carin303
2. jonathan890
3. willie400 o. v heb rooster nog niet van november ;)
4. grace585 (onder voorbehoud 80% zeker)
5. klaproos940
6. Anita324
7. Loes550
8. ..............



Van de week wil ik definitief reserveren.....informeer ik jullie sowieso.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 september 2010, 07:42
BerichtOnderwerp: Onbegrijpelijke - koranverbranding
 
Las vanmorgen het nieuws en die ''predikant'' wil nou toch zijn koranverbranding voortzetten. Wat een schandalige achterlijke handelswijze.
Welke kant gaan we op, terug naar de kruisvaarderstijd??
Wel signaal geef je af? Kan er geen enkel begrip voor op brengen, wat bezielt zo'n man?

Dit gaat echt diverse mensen hun leven kosten,
in landen als Indonesie steken ze wel weer een kerk in de brand, of laaien er weer andere spanningen op tussen moslims en christenen.
Dat is hetgeen je met dergelijke acties bereikt.

onderstaand het stuk op nu.nl en reacties eerder deze week.



GAINESVILLE/NEW YORK -
De controversiële Amerikaanse pastoor Terry Jones overweegt zijn plan voor een openbare koranverbranding, die wereldwijd voor veel ophef zorgde, alsnog door te zetten.


Dat zei hij donderdag (lokale tijd), enkele uren nadat hij had bekendgemaakt dat hij afzag van de actie. Jones stelt nu dat de actie slechts tijdelijk is uitgesteld.
Jones, pastoor van een kleine christelijke gemeenschap in Florida, had naar eigen zeggen aanvankelijk besloten de actie van zaterdag 11 september niet door te zetten omdat de bouw van het islamitisch centrum bij Ground Zero in New York niet door zou gaan.





Hij zou dit hebben besloten na een gesprek met imam Mohammed Musri. Projectleider en imam Feisal Abdul Rauf ontkende echter dat de plannen voor het complex zouden zijn veranderd.
Een boze Jones beargumenteerde zijn heroverweging als volgt: ''We zijn zeer teleurgesteld en geschokt. Want als dit waar is dan heeft hij (Musri) tegen ons gelogen. Daarom zijn we genoodzaakt onze beslissing te heroverwegen.''
© ANP

DEN HAAG - Ook PVV-leider Geert Wilders keert zich tegen het voornemen van een Amerikaanse predikant om zaterdag, 11 september, korans te verbranden. ''Slecht plan!'', liet hij woensdag desgevraagd weten via een sms.


Wilders
had vanwege formatieverplichtingen geen tijd om er dieper op in te gaan.
De Europese Unie, de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Hillary Clinton en onder anderen de Amerikaanse generaal David Petraeus, de hoogste NAVO-militair in Afghanistan, hadden de plannen van de predikant van een kleine protestantse kerk in Florida al veroordeeld.
Wilders zelf is zaterdag in New York, precies negen jaar na de terreuraanslag op het World Trade Center. Hij houdt dan een toespraak tijdens een protestbijeenkomst tegen de plannen om een moskee te bouwen nabij Ground Zero.

Holocaust
Volgens de Centrale Raad van de Joden in Duitsland herinnert het plan aan de boekenverbranding in de nazitijd, waar de Holocaust op volgde.
Voorzitter Charlotte Knobloch herinnerde aan een beroemd citaat van de grote negentiende-eeuwse Duitse dichter Heinrich Heine: ''Daar waar men boeken verbrandt, verbrandt men uiteindelijk ook mensen.'' Zij noemde het plan ''verschrikkelijk en walgelijk''.
Een klein centrum in de stad Gainesville, dat zich kerk noemt en naar schatting slechts vijftig leden telt, wil korans gaan verbranden op de zelf uitgeroepen ''Internationale Koranverbrandingsdag''. Het centrum, het protestantse Dove World Outreach Center, ageert al geruime tijd fanatiek tegen de islam en tegen homoseksualiteit.

Islam
Predikant Terry Jones stelt dat de door hem georganiseerde 'Koranverbrandingsdag' is bedoeld ''om hen te herdenken die op gruwelijke wijze werden vermoord op 11 september'' en om ''de radicale elementen binnen de islam'' een waarschuwing te geven.
Zaterdag is het precies negen jaar geleden dat moslimterroristen met gekaapte passagiersvliegtuigen in de Twin Towers van het World Trade Center in New York vlogen en het Pentagon in Washington troffen. Circa drieduizend mensen kwamen om.

Vaticaan
Het Vaticaan noemde de geplande koranverbranding ''een schandalige en ernstige daad''. Volgens het Vaticaan ''heeft elke godsdienst met zijn eigen heilige geschriften, godsdienstige plaatsen en symbolen, recht op respect en bescherming''.
Volgens VN-gezant in Afghanistan Staffan de Mistura betekent vrijheid van meningsuiting niet dat een geloof en miljoenen gelovigen moeten worden beledigd. Het aantal moslims wereldwijd wordt op ongeveer 1,3 miljard geschat. Het is de grootste wereldgodsdienst na het christendom, dat ruwweg 2 miljard gelovigen telt.

Respectloos
Ook in de VS zelf is fel gereageerd op de plannen. Minister van Buitenlandse Zaken Hillary Clinton noemde het plan ''respectloos'' en ''schandelijk''. En: ''Onze toewijding tot religieuze tolerantie gaat terug naar het allereerste begin van onze natie.''
Minister van Justitie Eric Holder betitelde het voornemen als ''idioot en gevaarlijk''. Volgens de voorzitter van de Islamitische Maatschappij van Noord-Amerika zijn veel moslims in de VS bang.
Jones en zijn circa vijftig volgelingen willen enkele honderden exemplaren van de koran in brand steken. De brandweer heeft hiervoor geen toestemming gegeven, maar de politie kan pas ingrijpen als de organisatoren de stapel boeken aansteken.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 23:45
BerichtOnderwerp: reageer toch alstjeblieft eens niet zo allergisch!!!
 
PIETER649 schreef:
tja, mn teller staat op 2 momenteel...
miljoen gulden kwijt geraakt aan n goeie vriend in 1994-1995
half miljoen euro kwijt geraakt aan mn ex in dat huwelijk....

ik ben best ietwat wantrouwend geworden ja... gek eigenlijk Smiley die vol vragen zit

ik was die goeie vriend in ieder geval niet, want Carin, valt blijkbaar voor t geld, en dat heeft ze bij mij dus niet gevonden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 23:43
BerichtOnderwerp: Hoe zullen we de Bijbel lezen....?
 
MAR907 schreef:
Nu even on topic!!!

De uiteindelijke NBV is voor mij de betekenis van "Nieuwe Bijbel Vervalsing" van RKK.
Want zij zijn diegene die de bijbel telkens vernieuwen. Let op de eerste bladzijden wie het vertaald.

Er kan een heel topic aan gespandeerd worden wat er mis is met de vertalingen.
Er zijn diverse teksten verwijderd en veranderd waaruit blijkt dat de grootheid van de Ware en de Aller Hoogste God weg gesaneerd is.

De waarheid vind men niet in de "massa" maar bij de afgezonderden van de massa. Die zijn er niet van, maar leven er wel in.

Het is voor de tegenstander van God de juiste strategie om de basis van de Ware God te verdraaien en dat is de nieuwste bijbel waar men in geloofd.
Dan heeft hij (lucifer) de meesten "christelijke" mensen te pakken. De wereld heeft hij al.
Dat is toch logisch als je wil dat de "Ware Schepper" niet de Schepper van Hemel en aarde is maar hijzelf (lucifer, de zonnegod van zondag)?

Hier een link beoordeel het zelf.

http://www.wat-is-waarheid.info/bijbel-vervalsing.htm

http://video.google.com/videoplay?docid=4329906407145130004&hl=nl#

ik vind dat soort links altijd weer erg leuk. Net ff zitten neuzen op www.wat-is-de-waarheid.info.......zucht, van wie komt het, wie legt hier weer zijn boodschap in, wie indoctrineert mij nu weer???
Nee daarmee zeg ik niet, dat wat er staat onzin is, maar ik zou graag zien wie het heeft geschreven en van welk cluppie het nu weer afkomstig is.

Net zoals de alpha cursus blijkbaar door de paus en billy graham zou
zijn verzonnen om de trinity er door te drukken, zoals jij schrijft en dat de NBV door de RKK verzonnen is.

Jammer dat altijd zaken met een wansmaak onderuit gehaald moeten worden, door de RKK er maar bij te halen, maken protestanten zich blijkbaar ineens heel druk...oh, dan zal het wel niet goed zijn.

goed dan ketter ik misschien, maar ook de RKK heeft goede dingen, die de protestanten weggedaan hebben. Andersom zijn er ook genoeg verkeerde dingen rechtgezet. zo is op ieders leer en gedcachtengang wel iets op te merken. Respecteer mekaar en zoek het goede in iemand anders zijn beleving. Vul mekaar aan, bid voor mekaar en zegen elkaar.
God zal zelf de vrucht geven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 9 september 2010, 23:14
BerichtOnderwerp: reageer toch alstjeblieft eens niet zo allergisch!!!
 
CARIN303 schreef:
Geloof me Pieter, bij jou zou ik zeker voor je geld gevallen zijn maar ja.....Annette was sneller!

T is maar goed als je voor zijn geld gaat. Als je maar niet voor de man gaat Clown smiley ....maar t schijnt dat Pieter flink zijn geld verdedigd hoor...zelfs de nederlandse belastinginner is hij voor weggerend
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JONATHAN890
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 54 Volgende
Pagina 6 van 54