ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ZINGA672
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 40 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ZINGA672
Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 09:12
BerichtOnderwerp: Verwerken van het verleden
 
LEANNE226 schreef:
Ik ben het in grote lijnen met je eens........blijf niet langer slachtoffer maar probeer je eigenwaarde weer op te bouwen.Kijk naar het goede om je heen,laat de kinderen dat zien.Kinderen zijn heel flexibel maar als je ze in een slachtofferrol duwt zullen ze zichzelf ook zo zien!
Ik baal altijd van de zin;kinderen kunnen niet zonder vader/moeder.....en;ik kan ze als moeder/vader alleen niet alles geven dat ze nodig hebben......sorry,volkomen bull,lekker makkelijke smoes weer..........tuurlijk kunnen mensen alleen dat,je liefde voor de kinderen en de wil om te leven geven je die kracht.Je hebt maar 2 keuzes.........ja of ja Knipoog smiley

Daar wil ik toch nog wel enige nuance in aanbrengen. Kinderen hebben behalve liefde ook goede voorbeelden nodig. Goede voorbeelden van rolpatronen zeg maar. Soms scheelt het best als er iemand (uit bijv. familiekring) tijdelijk die vader- of moederrol waarneemt en tijd en aandacht voor het kind vrijmaakt.

GrZ!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 19:21
BerichtOnderwerp: Mooie uitspraken/teksten!
 
Wie het ijzer niet smeedt als het heet is, moet het met handen breken.

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 19:08
BerichtOnderwerp: Ruilhoekje
 
LEANNE226 schreef:
En dan ook nog een paar dozen nieuwe kinderkleding........zelfde voorwaarden als de andere kleding Knipoog smiley

Shirt voor jongens en rokken voor de meiden(sorry,geen broeken en jassen meer of shirts voor meisjes,dat was net roofgoed)

Ik heb nog wel ergens een tas met tweedehands jassen(zie onderste lijstje)

Lijstje!

Rokken:
Go-on ribrokken mt 104+110+116+128+134+140+146+152
Vingino spijkerrok mt 92
Dodipetto ribrok mt 104
Go-on joggingrok mt 134
Liegelind spijkerrok met rib mt 104
Minymo dubbele tule rok mt 98
Missup ribrok met katoen/bloem mt11/12+13/14
Missup(montefiore)gevoerde rokken mt 140+152+13/14
Missup(montefiore)spijkerrokken 2x mt 140+128+152

Jongensshirts:
BKJ mt 7(122)
Blue seven 152
Villa happ 152
Montefiore(diverse modellen en kleuren)98,140,2x 152
Pippi 90,98
Grunt 134/140
Tomdu 104/110
Liegelind 116,128
Name it 140
Boyswear 116
Beecool 116
go on 140,2x146,2x152,3x158

Tweedehands winterjassen:
Meisjes:
Born2bewild mt 74
Palomino mt 92
Prenatal mt 68
Borgjas mt 62
Rebble pebble mt 68
Hans 110/116
Hema 98/104
Merkloos mt 98/104
Petipino mt 104
RFG mt 134/140

Jongens:
IKKS mt 74
Hema mt 92
Fleecejas mt 74
Old navy mt 140/146
Cars mt 152/158

Dit was het eerst,er komt nog wel meer hoor,eerst weer uitzoeken Knipoog smiley

Le; die nieuwe kinderkleding zou ik mss wel 1 of zelfs 2 bestemmingen voor weten. Maar dat moet ik eerst overleggen. Mag ik een optie nemen op alle nieuwe kinderkleding? Lachende smiley

GrZing!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 18:55
BerichtOnderwerp: Bindingsangst
 
Ik lees overigens op het www (de beste informatie voor een leek Clown smiley ) dat er verschillende vormen en oorzaken van bindingsangst verstaan. Om de discussie helder te houden Engeltje smiley

Bijvoorbeeld verschillende oorzaken:

* Pesten of afwijzing. Mensen die in hun jeugd zijn gepest, kunnen daardoor erg onzeker zijn geworden. Ze vertrouwen mensen niet en denken dat anderen hun pijn willen doen. Wanneer iemand die gepest een relatie krijgt, kunnen die angstige gevoelens weer bovenkomen. Ze durven geen echte relatie aan te gaan uit angst dat het toch niks zal worden.
* Verbroken relatie. Er zijn ook mensen die wel een gewone relatie hebben gehad zonder bindingsangst. Maar wanneer deze relatie heel rot is uitgegaan, kan er bindingsangst ontstaan. Iemand heeft zoveel pijn gehad, dat je door bindingsangst daar onbewust voor wordt beschermd.
* Genetisch. In sommige gevallen is de bindingsangst genetisch bepaald. Het is dan moeilijk om op te lossen.


Of zie hier:

http://www.hechtingsstoornis.com/articles.php?article_id=123

GrZing!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 19:42
BerichtOnderwerp: Themachat
 
Voorstel:

Iedere 1e en 3e donderdag van de maand

THEMACHAT

in de euh... Jolijtbox (Wordt toch niet meer gebruikt?)

Vanaf 21.00 uur...

Wie lijkt dit een goed idee en is hier behoefte aan?

GrZing!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 19:35
BerichtOnderwerp: Wat je mist op CM
 
CROSSROAD317 schreef:
waarom zou je afkicken van iets wat je leuk vind ?? brengt het je schade toe ??

(ok geef toe dat als je jezelf hier verplaatst op een kameel .... hmm) Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Nou vooruit dan. nieuwe topic is underwee.

Maar moet het dan onder agenda? Of onder Alles of CM? Off Topic of bijbelstudie?? Hellup Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley


Laatst aangepast door
ZINGA672
op woensdag 8 december 2010, 19:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 19:24
BerichtOnderwerp: wat zou jij zijn?
 
WMG150 schreef:
Wat voor mij op dit moment de doorslag geeft qua Christendom is dat het euhm makkelijk is.je hebt geen twijfel een jood komt misschien in de hemel een moslim idem een boedist kan terug komen als mens maar kan ook terug komen als dier. Wat is er dan makkelijker als het Christendom? je hoeft maar te geloven dat Jezus voor jouw zonden aan het kruis gestorven is en op gestaan is uit de dood zodat ik straks in de hemel kom.
Dat is toch makkelijk?

Ik denk dat het Christendom het makkelijkste lijkt omdat er van de christen geen goede werken worden gevraagd om zijn redding te bewerkstelligen. Maar tevens denk ik dat het de Godsdienst is die het moeilijkst is van allemaal juist omdat de strekking ervan zo lijnrecht ingaat tegen de natuurlijke dadendrang van de mens. De gedachte zelf nog iets te kunnen toevoegen aan je eigen behoud is in het christelijke denken niets anders dan hoogmoed. Je moet alles verwachten van een God die je niet ziet, maar waarin je gelooft. En die goede werken die vanuit je geloof volgen kunnen je niet verlossen.

En wat te denken van teksten zoals: "Toen zeide Jezus tot Zijn discipelen: Zo iemand achter Mij wil komen, die verloochene zichzelven, en neme zijn kruis op, en volge Mij. Want zo wie zijn leven zal willen behouden, die zal hetzelve verliezen; maar zo wie zijn leven verliezen zal, om Mijnentwil, die zal hetzelve vinden." (Mattheus 16: 24-25)

Niets is zo moeilijk voor een mens om nederig te erkennen zichzelf niet te kunnen redden en zich vol vertrouwen over te geven aan God.

GrZ!


Laatst aangepast door
ZINGA672
op woensdag 8 december 2010, 19:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 18:53
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=IrGPWnczYRw&feature=related
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 18:51
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
LEANNE226 schreef:
Wow........bedankt allemaal!

Waarschijnlijk komen alle klachten uit het oor vandaan(definitieve uitslag komt volgende week),een operatie staat gepland voor volgende maand.........goed nieuws dus Lachende smiley(euh herstel:voor hem is een operatie natuurlijk niet zulk goed nieuws Verlegen lachende smiley Knipoog smiley maar het komt allemaal goed!)



Kussende smiley Voor jou. Fijn dat het allemaal goed komt! Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 18:48
BerichtOnderwerp: Wat je mist op CM
 
CROSSROAD317 schreef:
Open een nieuw topic en kom maar met een eerste voorstel ..... Knipoog smiley

Dakkannie; ik ben aant afkicken Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 december 2010, 22:45
BerichtOnderwerp: Wat je mist op CM
 
Mss zou een thema-chat een leuk idee zijn? Bijvoorbeeld 1x per 2 weken een chatavondje over een vantevoren vastgesteld thema in een aparte room.

GrZ!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 december 2010, 20:00
BerichtOnderwerp: Pakjezavond
 
ZINGA672 schreef:
Een allerlaatste, nagekomen cadeautje. Voor alle vrouwen op CM: een kikker om te zoenen! Verliefde smiley Verliefde smiley

http://www.youtube.com/watch?v=VX4biF79jXg&feature=email

Speciaal voor Tess: een 2e maal. LOL Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 december 2010, 18:27
BerichtOnderwerp: Bindingsangst
 
WILLEMIJN232 schreef:
Speelt voor mij wel degelijk een rol Zinga, en terecht denk ik......
En dat heeft niets met kinderen te maken maar gewoon ook praktisch, ik hobbel niet gelijk mijn partner achterna als die op afstand woont.....en dat verwacht ik ook niet van de ander......
Nederland is nu ook weer niet zo groot.....
Ik realiseer me wel dat ik natuurlijk geen tientallen jaren meer hoef te werken en dat het te overzien is.....En daarna? Ach, dan komt er vast een oplossing........
Ik denk dat het als vrouw ook goed is om je zelfstandigheid te bewaren en niet alles op te geven voor een nieuwe relatie......
Je moet altijd zorgen dat je je eigen brood kan verdienen.........

Ben ik met je eens. Maar in mijn beleving vind je in een andere omgeving ook wel weer werk, een huis en vrienden. Maar mss ziet het er voor mij wat anders uit dan voor anderen (geen familie, vrienden en kennissen door heel NL en al op veel verschillende plaatsen gewoond). k Ben kennelijk niet zo honkvast. Voor mij is Heaven echt mijn Home; ik ben thuis bij mijn Hemelse Vader, daar ga ik ooit voorgoed naar toe. En in die tussenliggende tijd probeer ik mij zo nuttig mogelijk te maken. Ik ervaar dit leven gewoon als erg tijdelijk. (Zonder overigens daarbij het belang van het maken van goede keuzes te onderschatten.)

Hm; om toch weer ff de link naar het topic te maken Knipoog smiley Ik geef niet zomaar alles voor een partner op. Als er iets opgegeven wordt dan is het voor God omdat ik denk dat de nieuwe situatie (partner, woning, omgeving) past in het plan dat God met mijn leven heeft.

GrZing!


Laatst aangepast door
ZINGA672
op dinsdag 7 december 2010, 18:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 december 2010, 07:50
BerichtOnderwerp: Bindingsangst
 
BEHAPPY332 schreef:
Heet dat muziekje nu: swing, soul, jazz, 't is inclusief brassband, drumstel... Beter dan het origineel! Ja, zo is inderdaad geen berg te hoog... Verraste, verbaasde smiley

De emoties worden door forumleden mooi uitgelegd.

Wat ik mis zijn de praktische zaken. Soms zijn er gewoon bergen als: verhuizen, ander werk enz.. Als je dan lekker je plekje gevonden hebt, wil je gewoon niet weg!

Als je ervan uitgaat dat "Home is where the heart is" dan is je plekje bij je nieuw gevonden partner als je daar echt van houdt. Wat is materie nu vergeleken bij een persoon? Een mooi huis maakt niet gelukkig. Een fijne baan kan dat wel, maar ook maar ten dele en geeft bovendien geen rotsvaste zekerheid. Ik kan ik me niet voorstellen dat je woonplaats, huis of baan je tegenhoudt in een relatie. Tenzij er kinderen in het spel zijn; dan kan het er weer anders uitzien denk ik.

Vandaar dus dat muziekje Knipoog smiley

GrZing!

Of klink ik nu weer te 'homeless'? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 21:41
BerichtOnderwerp: Humanisme
 
AREND003 schreef:
Dus jij zegt dat ik niet genoeg gezocht hebt! Waar baseer je dat op? Welke Jezus? Zijn er twee of drie dan? Of misschien wel vier? Verklaar je nader!
Nogmaals, het feit dat ik niet goed genoeg gezocht heb, daar ben ik klaar mee! Maar dat begreep we ws wel!

Naar wie of wat heb je gezocht Arend?

GrZing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 21:29
BerichtOnderwerp: Bindingsangst
 
JASMYN704 schreef:
Als het echte liefde is, dan kun je samen het geduld en de tijd opbrengen! En als het echt is, dan is er veel meer dan zgn voortdurend bevestiging vragen. Dan zijn er ook hele andere en mooie momenten samen!

Dat denk ik ook. Als de liefde echt is dan is er ruimte voor beide partners en mag bindingsangst geen overheersende factor zijn.

Om heel eerlijk te zijn zou je spontaan bindingsangst krijgen van de blindelingse haast die veel mannen ten toon spreiden. Waar blijft de romantiek, de omslachtige en voorzichtige aanpak van dit 'broze vaatwerk'?

Engeltje smiley

http://www.youtube.com/watch?v=LT4fkeZpvIc
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 18:38
BerichtOnderwerp: Pakjezavond
 
Een allerlaatste, nagekomen cadeautje. Voor alle vrouwen op CM: een kikker om te zoenen! Verliefde smiley Verliefde smiley

http://www.youtube.com/watch?v=VX4biF79jXg&feature=email
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 23:37
BerichtOnderwerp: Pakjezavond
 
MARIO216 schreef:
Ik heb maar twee dagen over van een overvolle kerstvakantie.

Ja; je vraagt er zelluf om! Smiley die vol vragen zit 2 dagen lang tiramisu eten lijkt mij overigens wel wat veel... Tussendoor ook nog slapen of eet je snachts door? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 23:27
BerichtOnderwerp: Bindingsangst
 
EGGIE989 schreef:
Het valt mij op dat regelmatig mensen via datingsites tegen de bindingsangst van anderen oplopen.

Bron: mezelf, vrienden en bekenden.

Het contact begint leuk en loopt tijden goed totdat de 1 een stapje verder wil, al is het maar bakkie koffie drinken voor een uurtje of zelfs na veel dates met die persoon loopt het toch stuk omdat 1 der partijen bindingsangst heeft. Beiden balen vaak maar tja het houdt toch op.

Vaak ook wel te begrijpen, zeker als je beiden 30+ bent, een eind van elkaar afwoond en je beiden van een andere kerkstroming bent.

Toch is er achteraf altijd de teleurstelling en de vermoeidheid van een hoop gebruik aan ("verspilde") energie.

Ik vroeg me af of hier nog mensen zijn die daar tegenaan lopen (maakt niet uit vanaf welke kant gezien)?

Sja, geduld blijft denk ik toch belangrijk. Sommige mensen willen weleens te snel. En anderen kunnen idd last hebben van bindingsangst. Maar in beide gevallen is tijd en bewust er (samen) mee om leren gaan de remedie. En zoiets weet je vantevoren niet. (Tenzij iedereen een testje doet en een BA-score op z'n profiel vermeld krijgt) Coole smiley met zonnebril

t Is de vraag wanneer je nu het meest gebonden bent: door de angst om je te binden. Of door je, eventuele, relatie Smiley die vol vragen zit


http://www.youtube.com/watch?v=vxPn-9xPDfg

GrZing!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 23:17
BerichtOnderwerp: Bindingsangst
 
TESSYBEAR731 schreef:
Maar dan vraag ik me toch af; als je iemand eigenlijk nog helemaal niet kent, waar baseer je dan die relatie op? Op dat lekkere bekkie Smiley die vol vragen zit

1x maar Tess??? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 22:54
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
CHATULIEM619 schreef:
Kom hem dan maar brengen Carien, dat zegt me veel meer...De meeste knuffels zijn niet gemeend, of zijn uit een opwelling geschreven of als een goedmakertje....Als je eerst iemand knuffelt en daarna over hem roddelt, stelt een knuffel mij niks voor. Als je iemand moet knuffelen omdat je weer te ver bent gegaan, stelt die ook niks voor....

Hm, sja, nou durfknie meer hoor.... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 20:35
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
CROSSROAD317 schreef:
En dat op een Gibson Les Paul goldtop ..... wow

Is de Sint dan nog niet bij je langs geweest???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 20:20
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=Zc04KiyNL3M


Sneeuwitje Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 18:34
BerichtOnderwerp: Pakjezavond
 
MARIO216 schreef:
Je had het bij het etten in Rotterdam nog eens dunnentjes overdoen bij jouw thuis, toch? Knipoog smiley

Ja hoor; jullie zijn welkom. Kom in de kerstvakantie maar Tiramisu eten Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 18:31
BerichtOnderwerp: Pakjezavond
 
VISSER278 schreef:
Zinga,
Hierbij nog een kado'tje voor jou omdat je dit bedacht en uitgewerkt hebt. Het is geweldig.
Bedankt , en ik denk dat ik dit wel namens alle deelnemers mag uitspreken,dat je dit heb willen doen.

http://www.youtube.com/watch?v=XfWRk32AzPs


Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 18:21
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
Poehee, wat een heerlijkheid al die warme knuffels hier Verlegen lachende smiley Bedankt allemaal en een stevige knuf trug; ik heb er ook erg van genoten en iedereen heeft ook zulke mooie dingen gemaakt! Lachende smiley

Nu op naar Kerst.....

Virtueel Smiley die vol vragen zit Engeltje smiley

GrZing!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 16:22
BerichtOnderwerp: Pakjezavond
 
WILLEMIJN232 schreef:
Wie heeft dit bedacht? Vind het wel een ontzettend origineel idee....


ps: en kom nu niet met sinterklaas en zwarte piet...... Boze smiley


Hihi LOL wromnie?

Maar t ziet er prachtig uit allemaal; wat een mooie gedichten en originele cadeaus zijn er allemaal langs gekomen! t Is echt genieten Lachende smiley

GrZing!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 15:41
BerichtOnderwerp: Christelijke feestdagen vieren?
 
[edit respectloos en offtopic]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op woensdag 22 december 2010, 13:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 12:27
BerichtOnderwerp: Echt zo irritant
 
TESSYBEAR731 schreef:
Als u goed opgelet had, mevrouw Zzzzingaaa...had u gezien dat die hele discussie over de groene sint te maken had met het feit dat ik zo blij ben dat 97% van de sjokolaaadeletters dit jaar "groen" is...
Beutje opletten hoor...kom kom, deze Piet weet echt wel wat de sint in de zak gedaan heeft die voor Uk bestemd is Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Intens berouw... stof en as Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley

Dus jij hep 97 chocoladeletters in de zak?? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 11:17
BerichtOnderwerp: Pakjezavond
 
VISSER278 schreef:
Nu moest Piet kiezen uit twee ,
maar dat viel voor hem niet mee.
Hij kwam er maar niet uit ,
en nam het volgende besluit .

Voor jou niet één , maar twee
hopelijk ben je er mee tevree.


http://www.youtube.com/watch?v=wCYP9GwOMS0

http://www.youtube.com/watch?v=ftnIHT2An28

Gewèldig! k Kom niet meer bij Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Dank je wel Piet Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ZINGA672
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 40 Volgende
Pagina 3 van 40